Bigkangoo [ Generaďż˝ ]
3 filmy które najbardziej zapadły ci w pamięci z jakiegoś powodu...?
Witam,
Napewno każdemu z was zapadł jakiś film ze szczególnego powodu. Podajcie 3 filmy które najbardziej zapadły wam w pamięci. U mnie to jest tak:
1. Matrix.
2. Filadelfia.
3. Tańczący z wilkami.
Hellcat [ Legend ]
1. Ostatni Brzeg
2. Armageddon
3. Filadelfia
CHESTER80 [ no legend ]
01: Leon Zawodowiec
02: Powrót do przyszłości
03: Fight Club
...NathaN... [ The Godfather ]
1. Matrix
2. Memento
3. nie wiem
Coy2K [ Veteran ]
1. Forrest Gump
2. Szeregowiec Ryan
3.Terminator 2
Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]
1. Predator
2. Rezerwowe Psy
3. Dracula
***Half-Life*** [ Generaďż˝ ]
1. BATMAN (Tima Burtona z 1989 roku)
2. PIĄTEK TRZYNASTEGO
3. OBCY - ÓSMY PASAŻER NOSTROMO
oksza [ Senator ]
Totalny random:
1. Dzikie Żądze.
2. Missisipi w Ogniu.
3. Niech Wygra Lepszy.
D:-->K@jon<--:D [ Konsul ]
1.MAtrix
2.Powrót do przyszłości
3.Król Lew :)
leszo [ Mała Wojna ]
-Matrix (efekty)
-Poranek Kojota (teksty) :D
-Saw (klimat i zakończenie)
Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]
1. Człowiek w ogniu
2. Szybcy i wściekli
3. Tango i Cash ?? :)))))
a po za tym jest jedna komedyjka ale nie głupia :
dziewczyna z sąsiedztwa
...NathaN... [ The Godfather ]
Już wiem - ostatnim 3. filmem będzie "Dziewczyna z sąsiedztwa". Chyba wiadomo dlaczego :)
Stoigniew [ Centurion ]
1. Blade runner
2. Terminator
3. 3 dni kondora
Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]
...NathaN... --> oj, wiadomo :P
[dRaXer] [ Pretorianin ]
1. Oldboy
2. Fight Club
3. Forrest Gump :)
A tak naprawde to zapadlo mi w pamiec wiele innych, ale te chyba najbardziej.
SirAdius [ Pretorianin ]
1. Star wars (wszystkie epizody chociaz te starsze sa lepsze:D)
2. Matrix
3. Epoka lodowcowa (szyszunia!:D)
jagged_alliahdnbedffds [ Konsul ]
1. Efekt Motyla
2. Tańczący z wilkami
3. Pasja
Mephistopheles [ Hellseeker ]
1. Hellraiser
2. Star Wars: Episode IV: A New Hope
3. Silence of the Lambs
Dziwne zestawienie, nie?
michallp [ 7 - magic number ]
Nathan--->ze względu na Elishę czy się mylę??
Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]
1.Army of Darkness - polaczenie humoru, groteski, filmu akcji, poprostu trzeba ten ogladnac
2.Terminator 2 - kiedy ten film wchodzil na ekrany moglem na bacznosc wejsc pod stol, wiec ogladalem go z paroletnim poslizgeim, jednakze film mnie zafascynowal - efektami pewnie oraz oczywiscie konwencja SF.
3.Przygoda na Mariensztacie :) - komedia przedstawiajaca siermiezne czasy komunizmu w Polsce . Ciekawe kto go znaten film, badz kto o nim slyszal?
Paudyn [ Kwisatz Haderach ]
W sumie jest tego sporo. Pierwsze, co przychodzi na myśl, to?
1)Fight Club
2)Blade Runner
3)Niebezpieczne Związki
michallp [ 7 - magic number ]
1. Wsystkie 3 filmy LoTR (po prostu genialne)
2.Ice Age (Wypłosz!!!!)
3.Matrix(efekty)
hum4ncry [ Konsul ]
1. Requiem dla snu > dlaczego nie cpac
2. Chlopaki nie placza > chyba wiecie :D
3. Trylogia Waldcy pierscieni > kocham fantasy :)
^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]
1. Pulp Fiction
2. Indiana Jones and the Last Crusade
3. Zielona Mila (jedyny na którym sie popłakałem :)))
michallp [ 7 - magic number ]
4. Szósty zmysł!!!!!!-ZAPOMNIAŁEM
Kogitto [ Centurion ]
1.Władca pierścieni
2.Powrót do przyszłości
3.Człowiek w ogniu
bekas86 [ Blaugranczyk ]
1. Armagedon
2. Matrix
3. Gladiator
ps. Znalazlo by sie o wiele wiecej ;)
...NathaN... [ The Godfather ]
michallp --> Nie, ze wzgledu na Emile Hirsch (Matthew) ;). No pewnie że ze względu na Elishe.
Jerryzzz [ Senator ]
1. Pulp Fiction
2. Matrix
3. Szeregowiec Ryan
Sayyadina Av'Lee [ Konsul ]
>> "Wiosna, lato, jesień, zima... i wiosna" (oryginalny "Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom" :P) - jest w tym filmie cos takiego ze nie moge o nim zapomniec.
>> "Tanczacy z wilkami" - jedyny film ktory przy kolejnym ogladaniu wywoluje rownie ogromne emocje co za pierwszym razem
>> nie wiem co wybrac bo jeszcze wiele tytulow przychodzi mi do glowy "W stronę Marrakeszu", "Blade Runner", "LOst Highway", "Bone Collector"
soze [ sick off it all ]
amores perros
cidade de deus
reserved dogs
true romans
and meny more....
milys [ spamer ]
1. Czas Apokalipsy
2. Blade Runner
3. American Beauty
loosiek [ Arsenal Londyn ]
1. matrix
2. SW Nowa nadzieja
3. Ojciec chrzestny
iNfiNity! [ Senator ]
1. Ojciec Chrzestny
2. Fight Club
3. Requiem For A Dream
I na czwartego ... matrix.
adamis [ Konsul ]
1. Forest Gump
2. Szeregowiec Ryan
3. Życie za życie
nidecker [ Pretorianin ]
1. wróg u bram
2. cela
3. siedem
garrett [ realny nie realny ]
1. SW : New Hope
2. SW : Empire Strikes Back
3. SW : Return of the Jedi
Valturman [ Konsul ]
Przełamując fale
Highlandre (Nieśmiertelny)
Kosmos 1999
shabso [ Generaďż˝ ]
Artificial inteliguence
Alien 2
Independence day
tramer [ ]
1.) Rosencranz i Guilderstern nie żyją
2.) Cremaster
3.) Killer Condom
iryshc [ Chor��y ]
1. Donnie Darko
2. Lost Highway
3. Irreversible
tomaszgora [ Konsul ]
1.leon zawodowiec
2.szrek 1i2
3.matrix
tomaszgora [ Konsul ]
i rezerwowa trojka
1.kolekcjoner kosci
2.bezsennosc
3.21 gramow
Renegat_ [ Centurion ]
Tylko trzy? No cóż:
1) Pulp Fiction
2) Braveheart
3) Leon Zawodowiec
Snorty [ Raszyński Wariat ]
1. Requiem For A Dream
2. Donnie Darko
3.The Hole (Bunkier)
Tobias [ Pretorianin ]
Lolita, Requiem dla snu, Saw, Pulp Fiction.
--->sorry ze cztery i bez numeracji ale nie moge sie zdecydowac które lubie bardziej, a które nie:)
Mnieteq [ SimRacer ]
szkoda że tylko trzy:
1. Matrix
2. Gwiedzne wojny: A new Hope
3. Stargate
koksbox [ Pretorianin ]
1. Mechaniczna pomarancza
2.Full metal jacket
3. Bliskie spotkania trzeciego stopnia
Las Ca [ Konsul ]
1. Fanatyk
2. 28 dni później
3. Butterfly Effect
Solusar [ Konsul ]
1. Imperium Kontraatakuje
2. Obcy - Decydujące Starcie
3. 2001 - Odyseja Kosmiczna
Silver Fox [ spamer ]
1. Resident Evil 2
2. Szeregowiec Ryan
3. Resident Evil
browar66 [ Legionista ]
1/ bolek i lolek - wszystkie części
2/ miś koralgol
3/ piotruś pan
yazz_aka_maish [ Legend ]
1. Porachunki & Przekręt (mogę do nich wracać i wracać :))
2. Matrix (część pierwsza - po prostu szok)
3. I tu się waham Equlibrium (znakomity film na który nie wydano grubych milionów) bądź Ong-Bak (te walki!)
Qbaa [ Generaďż˝ ]
filmy porno też się liczą?
Wiolax [ Senator ]
1. G.J. Jane
2. Gangi NY
3. Kill Bill vol.1
koci_kwik [ Pretorianin ]
----Qbaa a pamiętasz jakisz tutuł ??? ha,ha,ha
koci_kwik [ Pretorianin ]
mnie to raczej w pamieci pozostaje bardziej serie jakis filmow niz ich pojedyncze egzemplarze ja bym okreslal to tak:
1. Opowiesci z krypty
2. wszytkie sagi Startreka tzn 3 bo ostatniej 4 to chyba w Polsce nie pokazywali
iiiiiiiii
co mimo ze ogladalem pare lat temu ale do dzis dnia czuje gesia skorke to:
3. Smentarz dla zwierząt ( chyba pisze zwierzat ale juz nie pamietam dokladnie) to najokropniejszy horor jaki widzialem
Film który zapadł w mojej pamięci to taki dla mnie film który mimo ze ogłądne do raz to nawet po upływie czasu pamietam go powiedzmy w 70- % a np Matrix choc tez mi sie podobał pamietam tylko fragmentarycznie...
SER-JONES [ Generaďż˝ ]
"Łzy Słońca" - pierwsze 30min. bardzo udane, realistyczne potem zaczyna się "Wielka Ameryka" ale i tak warto zobaczyć - bez dzieci (film momentami makabryczny) - wojna domowa w Nigerii.
LOTR - trylogia
McClanesHungOver [ Konsul ]
1."La Haine"("Nienawiść")- mnało znany ale zajebisty film
1."Goodfellas"("Chłopcy z ferajny")- Najlepszy film Scorsesse.
3."Romper Stomper" - hmmm...
Szaluś [ Konsul ]
1. Efekt motyla
2. Adwokat Diabła
3. Vannila Sky
Kentril [ fechmistrz ]
1.Army of Darkness
2.Forrest Gump
3.Willow
--
4.Trylogia LOTR
kastore [ Troll Slayer ]
Obawiam sie że trzy trudno wskazać , tak wiele ich było ale
1."Tam gdzie serce twoje" - doskonała rola Natalie Portman
2."Gladiator" - końcowa scena na arenie, no po prostu nie da sie opanować ścisku gardła i łez
3."Ghost in the shell" - klimat
karol_sz [ Konsul ]
1. Szeregowiec Rayan
2. Naga broń
3. Matrix
kns3k [ Pretorianin ]
1) Las Vegas Parano (najlepsza paranoja:D )
2) Pulp Fiction (ogolny zakreecony klimat)
3) Star Wars (rozwalily mnie efekty jak maly bylem:))
kns3k [ Pretorianin ]
1) Las Vegas Parano (najlepsza paranoja:D )
2) Pulp Fiction (ogolny zakreecony klimat)
3) Star Wars (rozwalily mnie efekty jak maly bylem:))
kns3k [ Pretorianin ]
1) Las Vegas Parano (najlepsza paranoja:D )
2) Pulp Fiction (ogolny zakreecony klimat)
3) Star Wars (rozwalily mnie efekty jak maly bylem:))
legrooch [ Legend ]
Choć bym chciał jak nie wiem co, to i tak nie potrafię wymienić tylko 3 filmów.
Fight Club
Vanishing Point
Man On Fire
The Game
Bareja :)
Robert542 [ Crazy Turtle ]
1. Trzynasty Wojownik
2. Shaolin Soccer
3. Wróg u Bram
---
oprócz tego dobre było Saints and Soldiers.
Szenk [ Master of Blaster ]
1. Obcy - ósmy pasażer Nostromo
2. Emanuelle
3. Od zmierzchu do świtu
------------------
Trzy pozycje to stanowczo za mało. Mam dużo pojemniejszą pamięć ;)
dudka [ ! szypon ! ]
1. Forrest Gumph
2. Szeregowiec Ryan
3. Matrix
Mógłbym tak wymieniać cały dzień
piokos [ ]
1. Leon Zawodowiec ( 9 razy oglądany )
2. Szeregowiec Ryan (6 razy )
3. Frantic (5 razy )
----------
tuż za podium:
Siedem
Helikopter w ogniu
Ojciec Chrzestny
Shrek
Pulp Fiction
Akira
Adwokat Diabła
Gorączka
kto do cholery chciał tylko 3 filmy :/ ?
Yos_sarian [ Irving Washington ]
hmm ja to rupiec jestem takze:
Arizona Dream
Night on Earth
Lisbon Story i naprawde sie nie wyglupiam
Regis [ ]
1. Inni
2. Vanilla Sky
3. Forest Gump
A z innych, to jeszcze ostatnio Ocean's Eleven (bardzo przyjemne i ciekawie zrobione kino akcji :) ), Żywot Briana, Chłopaki nie płaczą... Troche by sie tego znalazlo, ale pierwsza trojka ktora wymienmilem zdecydowanie wybija sie nad reszte :)
Rezor [ Defibrylator ]
1. Vanilla sky (pare lat temu wyszłem z kina w lekkim szoku)
2. Matrix (to samo co wyżej)
3. Truman Show
----
Oraz cała masa innych np. Między Słowami.
Dziubdziak [ Pretorianin ]
1. Łowca Androidów
2. Vanilla Sky
3. Matrix