GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Uparty plik..jak go usunąć?

11.01.2005
10:33
smile
[1]

kamil210 [ Generał ]

Uparty plik..jak go usunąć?

Witam.

Ściągnełem w emule plik wmv, który zajmuje około 800mb i przy próbie otwarcia nie da się otworzyć tylko zwiesza wszystko. PRzy próbie usunięcia wyskakuje komunikat, że jest używany przez inną osobę lub program, odłączam net, zamykam wszystko aplikacje a on dalej nie chce się usunąć. Czym go usunąć? a może jak?

11.01.2005
10:36
[2]

Mortan [ ]

- restart kompa
- jesli to nie pomoze to albo jakis program dousuwania plikow, albo usunąc plik podpinajc ten Twoj dysk do innego kompa, tak zeby odpalal sie inny system.

11.01.2005
10:37
[3]

piokos [ ]

w trybie awaryjnym

podczas uruchamiania trzymaj F8, wyświetli się menu i wybierz Tryb awaryjny


p.s a wyłączyłeś eMula zanim chciałeś usunąć???

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-11 10:37:18]

11.01.2005
10:37
[4]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Usuń go z konsoli odzyskiwania płytki instalacyjnej XP.

11.01.2005
10:39
[5]

Romanujan [ Konstruktor Katapult ]

Zrestartuj Winzgrozę i spróbuj jeszcze raz. Jak nie pomoże, to spróbuj w trybie awaryjnym - natychmiast po tym, jak znikną napisy BIOSu wciśnij F8 i wybierz "Uruchom WIndows w trybie awaryjnym" albo coś takiego. Tak to już jest, jak się ściąga nielegalne filmiki z podejrzanych źródeł...

11.01.2005
10:42
[6]

Romanujan [ Konstruktor Katapult ]

Ech, zawsze się ktoś przede mnie wepcha...

11.01.2005
11:03
[7]

Tortured_Soul [ Pretorianin ]

jak masz xp to :P poprostu po lewej stronie w oknie folderu masz "szczegoły" poprostu schowaj to zeby niebył widoczny tam podglad i juz niebedzie ci mowil ze plik jest uzywany przez inna osobe, tez mi nieraz niechciał usunac i to wlasnie przez to :)

11.01.2005
11:08
[8]

[email protected]@toR [ Senator ]

Tortured_Soul ------------> Dokładnie.

BYwa jeszcze tak, choć nie wiem jak to sobie tłumaczyć, że plik nie daje się usunąć, ani normalnie, ani w trybie awaryjnym, a pomaga zmiana rozszerzenia - co dziwne przed ową zmianą pliczek się także broni jak może, ale np. z wmv na mpg już pozwala i daje się później usunąć. Możliwe, że to także wiąże się z problemem o którym mówił Tortured_Soul :)

11.01.2005
11:10
smile
[9]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

FORMAT!! Nic mu sie nie nie oprze.

11.01.2005
11:34
[10]

Niedzielny Gość [ Konsul ]


Awaryjny w trybie tekstowym - na pewno żadem *.wmv się temu nie oprze :)

11.01.2005
11:38
[11]

sirQwintus [ Generał ]

zmien jego nazwe
zmien końcówke np na txt.
zmień jego właściwości.
Widows Comander i wciśnij f6

11.01.2005
14:14
[12]

Niedzielny Gość [ Konsul ]

sirQwintus --> Mistrzu, jak winda nie pozwala usunąć pliku, to tym bardziej nie pozwoli go modyfikować... :)

11.01.2005
15:21
[13]

kamil210 [ Generał ]

Tryb awaryjny - to samo.

Jaki program możecie polecić? użyłem abcommandera, i eclea.... i nic.

11.01.2005
15:23
[14]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Próbowałeś konsolę odzyskiwania z XP ?

11.01.2005
15:24
[15]

sirQwintus [ Generał ]

wpisz "msconfig" i wył. metodą prób i błędów znajdziesz syf który blokuje ten plik

11.01.2005
15:40
[16]

w o y t e k [ Gavroche ]

W menedżerze urządzeń zamknij ten proces i wtedy go wywal

11.01.2005
15:44
[17]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

hahah ..jakie tryby, panowie jakie programy

wmv jesli masz xp to po kliknieciu na niego raz, wlacza sie auto podglad, czyli odrazu jest uzywany przez inny program...
wez zrob jakis plik obok tego np txt i zaznacz najpierw txt potem ten wmv i usun obydwa....

11.01.2005
15:44
[18]

Niedzielny Gość [ Konsul ]


Ale po co to kombinowanie... :) Jak już napisałem żaden plik usuwaniu z konsoli trybu awaryjnego się nie oprze (ja przynajmniej jeszcze takiego nie znam).

11.01.2005
15:45
[19]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

ps, najpierw TXT a potem z CTRL wcisnietym zanzacz wmv...zeby zaznaczyl 2 pliki na raz

zrestartuj kompa przed tym trikiem

11.01.2005
16:34
[20]

FalconTm [ Generał ]

Start--->Uruchom--->Cmd

Komenda del lub erase


Rgds

11.01.2005
16:35
smile
[21]

wysiu [ ]

Falcon --> Funny stuff:) Co to ma niby pomoc?

11.01.2005
16:41
[22]

Carnifex [ Generał ]

Spróbuj czegoś z poniższej strony.

11.01.2005
16:49
smile
[23]

BoyLer [ tribunus plebis ]

W miejsce gdzie jest ten uciązliwy plik, ściagnij jakis z interentu (jakikolwiek) i nazwij go tak samo (zapyta sie czy podmienic, zgódz sie), po restarcie systemu bedzie dalo sie skasowac.

11.01.2005
16:54
[24]

BoyLer [ tribunus plebis ]

Aha, sciagajac jakis plik, najlepiej by bylo, jak by mial takie samo rozszerzenie jak ten nie do usuniecia.

11.01.2005
17:11
[25]

FalconTm [ Generał ]

Wysiu--->Jak to co? Usunac plik, a niby co myslales?

11.01.2005
17:14
[26]

wysiu [ ]

Falcon --> Jesli plik jest zablokowany przez jakis proces, a nie przez podglad windowsowy (bo na to, to by pomoglo 10 innych wymienionych wyzej sposobow, i 20 jeszcze innych) - to co za roznica, czy klikniesz Skasuj, czy wpiszesz del pod windowsem? Tak samo sie nie skasuje.

Zreszta pewnie autor watku juz dawno ten plik skasowal.

11.01.2005
17:17
[27]

FalconTm [ Generał ]

Wysiu--->Gdyby tak mialo byc jak piszesz, nie pisalbym.
Komenda erase mozna skasowac plik zablokowany przez
preview lub task.

Zawsze tak robie.

Rgds

11.01.2005
17:24
[28]

wysiu [ ]

W 2k nie dziala. Watpie, zeby w XP dzialalo. No ale ok, byc moze.

11.01.2005
17:27
[29]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

W XP też chyba nie można tak kasować komendą del, czy erase.

Proponuje uruchomić system w trybie awaryjnym i tam dokonać odpowiednich porządków.

11.01.2005
17:30
[30]

kamil210 [ Generał ]

W trybie awaryjnym nie dało się usunąć, plik jest i niestety ma się dobrze :/

Spróbuje komendą lub z konsoli.

11.01.2005
17:31
[31]

Carnifex [ Generał ]

Ostatnim razem, jak nie mogłem usunąć pliku z dysku, musiałem ustawić dla siebie uprawnienia. Może i tobie to pomoże.

11.01.2005
17:36
[32]

FalconTm [ Generał ]

Wysiu--->Ten plik masz pewnie otwarty w tle, w jakims edytorze.
Mysle o sytuacji, gdzie program edytujacy / odtwarzajacy
zostal zamkniety, a plik nie zostal "zwolniony", jest dalej zajety.

Rgds

11.01.2005
17:36
smile
[33]

SpaceCowboy [ Jenerał ]

Jak masz Nero to spróbuj nim (tak te Nero do nagrywania płyt). Ja nie raz za pomoca owego programu usuwałem pliki o takich...hmm...dziwnych nazwach i skutkowało o dziwo. A jak usunac to juz sie chyba sam domysliś, nie?

11.01.2005
17:37
[34]

wysiu [ ]

Spoko, zobaczymy, czy kamilowi to pomoze.

11.01.2005
17:49
[35]

FalconTm [ Generał ]

1.

11.01.2005
17:50
[36]

FalconTm [ Generał ]

2.


Generalnie, taki juz urok NTFS

11.01.2005
17:53
[37]

kamil210 [ Generał ]

Partycja gdzie jest plik stoi na Fat, nic nie pomogło: ten sam plik(nawet nie pyta się czy zamienić), usunięcie z plikiem obok- bez skutku, a cmd jego rozszerzenie to .wav :/ i też nie da się usunąć. Spróbuję Nero.

11.01.2005
17:55
[38]

wysiu [ ]

kamil --> Sprobuj znalezc jaki to program trzyma ten plik.

11.01.2005
17:58
[39]

kamil210 [ Generał ]

Już szukam.

Przy próbie sprawdzenia jego właściwości komp dostaje padaki która trwa do restartu.

11.01.2005
18:02
[40]

FalconTm [ Generał ]

Kamil--->W takim razie restart systemu i tryb awaryjny z "bomby"
Sciagnales plik z jakims zmodyfikowanym naglowkiem, gdzie sa odwolania
do innego procesu, niz wskazuje jego rozszerzenie.

11.01.2005
18:04
[41]

Carnifex [ Generał ]

Ej, jak partycja jest FAT, to nie starczy jakaś dyskietka startowa z DOS-em na przykład?

11.01.2005
18:04
smile
[42]

kamil210 [ Generał ]

"bomby" ?

11.01.2005
18:05
[43]

esaar [ Legionista ]


hmm jezeli masz to co ja to Cie moge pocieszyc ze to wina dysku :D zepsuty i tyle :) jedynie co pomaga to formatka, ale to kwestia czasu az nastepny plik nagrany na ten sektor sie zblokuje :] jezeli masz maly dysk to 800 mb to troche szkoda ;] aha i wyszedlem sam z tego zalozenia ;) bo nic nie pomagalo (jak u gory pisze nawet format na dluzsza mete nie pomagal) jedyne co mozesz sprobowac to uzyc programu ktory naprawia fizyczne uszkodzenia dysku tzn rozmagnesowanie :) nie pamietam jak sie ten progs nazywal wiem ze baaardzo powoli dziala :) przy mojej 200gb mniej wiecej kolo 3 dni by sprawdzal caly dysk dlatego nie chcialo mi sie kompa blokowac :D aha i zmiana z ntfs na fat32 tez nie pomogla :) na poczatku tez mi sie tylko 1 plik zblokowal ;] po czym kolejny kolejny itd itp :OoOoOoOoOoO

11.01.2005
18:06
[44]

sirQwintus [ Generał ]

jeszcze raz

11.01.2005 | 15:24

wpisz "msconfig" i wyłączaj kolejna aplikacje- metodą prób i błędów znajdziesz syf który blokuje ten plik

11.01.2005
18:09
[45]

kamil210 [ Generał ]

Tj w pliku w którym trzymam Incoming z Emula, tj bardzo dużo tego było tam, i nigdy nie było problemów.

sirQwintus ---> Jego nie ma nigdzie, to niejest aplikacja, a zaczyna się psuć gdy chce ją otworzyć , sprawdzić właściwości, przenieść, usunąć a wtedy to już nawettu jest ciężko się dostać.

11.01.2005
18:13
[46]

FalconTm [ Generał ]

Kamil--->Znaczy zaraz po restarcie :)
Esaar---->System w jakis sposob monitowal by w przypadku zapisu pliku na
uszkodzonych sektorach (blad systemowy, zwis, dziwne dzwieki z hdd itp.itd.)
Oby to nie byl plik ze zlosliwym kodem wykonywalnym.


Rgds

11.01.2005
18:17
[47]

esaar [ Legionista ]

FalconTm ----> rzecz w tym ze jak zaczely mi sie te problemy z dyskiem to formatowalem all partycje z 8 razy winde instalujac ze 4 razy, nawet podzielilem partycje na wiej i czesc zmienilem z ntfs na fat32 i znowu mam nie usuwalne pliki. Co najsmiesniejsze wlasnie na tym dysku fat32 :o na ntfs poki co na szczescie jest alles ok, ale takto komedie potrafily byc :o musialem plik 2 razy nagrywac jezeli bylo to cos waznego (jakies stery lub progs) bo wtedy wieksza szansa ze obydwa sie nie zblokuja :)

11.01.2005
18:17
[48]

kamil210 [ Generał ]

Falcon---> Tak już robiłem popołudniu i w trybie awaryjnym jest ten sam komunikat.

Wysiu---> Nie mogę tego znaleść nie ma nigdzie ścieżki "e:/"

11.01.2005
18:19
[49]

wysiu [ ]

Jakiej znowu sciezki e:/ ?

11.01.2005
18:25
[50]

kamil210 [ Generał ]

No nie niemogę zlokalizować nic co by było związane z "e", odpalę ten plik.

11.01.2005
18:27
[51]

FalconTm [ Generał ]

Po uruchomieniu trybu awaryjnego przejdz bezposrednio
do wiersza polecen i sprobuj usunac go stamtad.
Ewentualnie odpal komputer z dyskietki lub CD startowego
win98 i proba usuniecia z DOS (jezeli masz, to przy uzyciu nakladki np.
Norton Commander).Sprawdz dysk na obecnosc bledow (test powierzchni
mozesz na poczatku pominac).Ewentualnie jakis Total Commander spod
windows'a.

Rgds

11.01.2005
18:28
[52]

kamil210 [ Generał ]

Co to znaczy?? ====>>>>>

11.01.2005
18:29
[53]

FalconTm [ Generał ]

Skad wziales to e: ?Partycja zniknela , czy jak?
O co chodzi? :)

11.01.2005
18:29
[54]

kamil210 [ Generał ]

11.01.2005
18:30
smile
[55]

Pvt. Creak [ Criav ]

Format C:\ - Change everything :D

11.01.2005
18:30
smile
[56]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Spróbuj jeszcze z konsoli odzyskiwania puścić CHKDSKS na tym dysku. Czasami pomaga.

11.01.2005
18:31
[57]

volvo95 [ Legend ]

Miałem to samo - pliku nie dało sie usunąć w żaden sposób, ale udało sie usunąć cały folder w którym był ten plik. W ten sposób już sie go pozbyłem ....

11.01.2005
18:32
[58]

kamil210 [ Generał ]

E? poprostu nie wiedziałem gdzie to jest w programie, po kliknięciu już się dowiedziałem, trochę za duża fotka była :)

11.01.2005
18:33
[59]

kamil210 [ Generał ]

Kurde czas na restart fotka się nie załącza!

11.01.2005
18:34
smile
[60]

cronotrigger [ Rape Me ]

rzuć w niego truskawką

sorry za offtopic ale nei moglem sie powstrymac..nie bluzgajcie...

11.01.2005
18:36
smile
[61]

Pvt. Creak [ Criav ]

bluzg bluzg bluzg :)

11.01.2005
18:39
[62]

kamil210 [ Generał ]

11.01.2005
18:41
smile
[63]

cronotrigger [ Rape Me ]

mowilem zebyscie nie bluzgali

Kamil --> co statsujesz?

:P

11.01.2005
18:44
smile
[64]

kamil210 [ Generał ]

Mam nadzieję, że teraz się załączy

11.01.2005
18:49
smile
[65]

kamil210 [ Generał ]

Zaczne zabijać zaraz chyba ! Szybciej będzie jak napiszę co tam jest.

proces: EXPLORER.EXE:1332
REQUEST : FASTIO_READ
PATH : ścieżka na dysku z tym, że plik ma .avi :/
Result : succes

11.01.2005
18:50
smile
[66]

Pvt. Creak [ Criav ]

moja kolej

[Force Mode On]
mmmmmhh... wklej się obrazku... mmmmmhh...
[Force Mode Off]

Widzisz - każdy głupi potrafi :)

11.01.2005
18:58
[67]

FalconTm [ Generał ]

PVT...--->To z Fallout'a? ;)

Kamil--->Na poczatku mial wmv, potem wav, teraz avi,
a naprawde pewnie bedzie exe :)
Z tego co napisales wynika, iz trzyma go eksplorer (avi preview)
Nie uruchamiaj tego pliku, nie klikaj na nim, nie podgladaj,
tylko probuj go usunac.

11.01.2005
19:01
smile
[68]

wysiu [ ]

I sciagnij sobie Total Commandera, nie bedzie podgladu, i przynajmniej dowiesz sie jakie ten plik ma rozszerzenie (albo wylacz ukrywanie rozszerzen w opcjach Exploratora):)

11.01.2005
19:09
[69]

kamil210 [ Generał ]

Wyłączyłem i jest avi.

Więc usuwać go aż się usunie? do kosza czy bezpośrednio?

11.01.2005
19:16
smile
[70]

kamil210 [ Generał ]

Udało się sposobem volvo95 :D

Dzięks for ALL !

11.01.2005
19:20
smile
[71]

volvo95 [ Legend ]

Tak myślałem że pomoże :)

11.01.2005
19:54
[72]

FalconTm [ Generał ]

Cieszymy sie razem z Toba :P. Strasznie sie starales jak widze. :)

11.01.2005
20:21
smile
[73]

sirQwintus [ Generał ]

ciekawe jak poradzisz sobie gdy takie plik znajdzie sie w katalogu windows

i jeśli nie dało się tego TC ruszyć .. to jest to ciekawe....

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.