GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Knee Deep in the Dead - wątek poświęcony serii Doom - I

10.01.2005
14:44
[1]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Knee Deep in the Dead - wątek poświęcony serii Doom - I

ONLY ONE MAN STANDS BETWEEN HELL AND EARTH!

„Knee-Deep in the Dead” to nowy wątek, który powstał na gruzach oficjalnego wątku poświęconego Doom 3. Żeby nie było żadnych nieporozumień, rozmawiamy tutaj o wszystkich odsłonach strzelaniny wszechczasów (poczynając od części pierwszej, na trzeciej kończąc), jak również o pozostałych grach id Software, które tematycznie się z nią wiążą (Heretic, Hexen, Quake).

Wyrażam głęboką nadzieję, że przyszli stali bywalcy tego wątku, zechcą również dyskutować o wszystkim co związane z Doomem: komiksie, figurkach, powstającym w wielkich bólach filmie, jak również innych rzeczach.

Dalsza część wstępniaka zostanie opracowana w terminie późniejszym i odpowiednio modyfikowana.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualne tematy:

HEXEN: EDGE OF CHAOS

Zapowiadający się wprost rewelacyjnie mod do Doom 3, który jest próbą odświeżenia wspaniałej (dodajmy, że stworzonej na silniku pierwszego Dooma) strzelaniny w klimacie fantasy. Poniżej znajduje się link do premierowego filmiku, w prosty i szybki sposób demonstrującego, co w rzeczonej konwersji się znajdzie. Czar telekinezy umożliwiający przenoszenie przedmiotów oraz rzucanie wrogami, woda, rozległe i otwarte przestrzenie, latarnia i inne duperele. Oglądać i komentować.

https://www.pcgamemods.com/9605

RESURRECTION OF EVIL

Pierwszy dodatek do Doom 3, który jeszcze raz pozwoli nam zagłębić się w opuszczone korytarze marsjańskiej bazy. Więcej informacji na temat rozszerzenia znajdziesz w obszernej zapowiedzi, w której pozwoliłem sobie zebrać ujawnione dotychczas informacje:

https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=2380

FILM

Budząca dużo kontrowersji filmowa adaptacja gry wszechczasów. Czy Doom w kinie będzie tak samo miażdżącym doświadczeniem co na ekranie monitora? Przekonamy się już 5 sierpnia 2005 roku.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Linki:

Doom 3 - https://www.doom3.com
id Software - https://www.idsoftware.com
Doomworld - https://www.doomworld.com
Planet Doom - https://www.planetdoom.com

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ostatnia odsłona wątku poświęconego Doom 3 znajduje się pod poniższym linkiem:

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-11 11:28:40]

10.01.2005
15:19
smile
[2]

Aen [ MatiZ ]

No cóż...tak jak nowy Doom mnie znudził, tak po dziś dzień jestem fanem starych:). Ostatnio na laptopa wgrałem sobie cosik zwane Doom: Plutonia Project i ranek zastał mnie z czerwonymi jak u Cyberdemona oczami...rewelacja! Trudne jak cholera, wciągające jeszcze bardziej. Polecam wszystkim fanom klasyki

10.01.2005
15:24
[3]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Mówisz chyba o "Plutonia Experiment", dodatku do Doom II, który został opublikowany wraz z TNT: Evilution w ramach gry "Final Doom", prawda? Bo jeśli tak, to przyznam Ci rację - trudne!

10.01.2005
15:27
[4]

Indoctrine [ Konsul ]


Ahh, pamiętam jak grałem w Dooma 1 i 2 na mojej Amisi :)

Ładowałem całą grę do RAMu by szybciej się ładowała i tłukłem nocami :D

Na tamte czasy to były fajne gierki...

10.01.2005
15:30
smile
[5]

oksza [ Senator ]

-->> U.V. Impaler
Zmirrorujcie ten filmik z Hexena na GOL-u pls <tutaj błagalne spojrzenie>

10.01.2005
15:35
[6]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Indoctrine ---> Ciekawe na jakiej to Amidze grałeś w tego Dooma...

oksza ---> Łosiu obiecał, że jutro przed ósmą raną będzie na serwerach Gry-OnLine. Dzisiaj niestety nie da już rady. Ale spróbuję Ci to wbić na nieco szybszy serwer, może być przez http?

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-10 15:34:11]

10.01.2005
15:43
smile
[7]

oksza [ Senator ]

-->>U.V. Impaler
Cokolwiek, bylebym to cudo zobaczył...
Nie ma pośpiechu, byleby było wieczorem, żebym obejrzał przy kawce ;)

* kłania się pokornie

10.01.2005
15:50
[8]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

oksza ---> Leci, jak się załaduje cały to dam znać.

10.01.2005
15:57
[9]

Eldorrado [ Pretorianin ]

Ogladnalem filmik i musze powiedziec ze bardzo apetycznie to wyglada :) Rzucanie szkieletem bylo najlepsze :]

10.01.2005
16:03
[10]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Ja jestem zachwycony, tym bardziej, że projektanci tej modyfikacji idą w dobrym kierunku. Hexen różnił się od Dooma głównie tym, że trzeba było więcej myśleć. Jeśli autorzy zaimplementują ciekawe pułapki oraz zmuszą gracza do ruszenia mózgownicą, to zostanę zniszczony.

Możliwość zrzucenia przeciwnika z wieży faktycznie zapowiada się wspaniale. Zresztą późniejszy patent, kiedy to bohater wystrzeliwuje zwłoki w powietrze, również przypadł mi do gustu.

Screeny zwiastują, że będzie to fenomenalny dodatek. Mam nadzieję, że autorzy nie znudzą się tworzeniem tego cuda.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-10 16:02:25]

10.01.2005
16:06
[11]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

I jeszcze jeden screenshot.

10.01.2005
16:06
smile
[12]

Mortan [ ]

Sciagam ten film z prędkosća 234 KB/s.

10.01.2005
16:19
[13]

Indoctrine [ Konsul ]


UVI-->

Grałem w Dooma na Amidze w kilku konfiguracjach.

A1200 podstawowa +8 MB ramu (czyli w sumie 10). Dość kiepsko to było na pikselach 1*1.
A1200 + karta turbo Blizzard 1230IV z procesorem MC68030 50Mhz i 32 Ramu. Bardzo ładnie się grało w klasycznych trybach VGA.
A1200 + karta turbo PPC603 210Mhz i 32 Ramu. Tu już można było sobie konfigurować prawie dowolnie w ramach ograniczeń kości AGA.

W żadnej z konfiguracji nie grałem przy użyciu karty graficznej, ale do tej gry nie była ewidentnie potrzebna :D

Podobnie zresztą grałem w Hexena i Heretica, ale te nie chodziły na pierwszej z podanych konfiguracji.
A Quake dopiero ładnie działał na tej ostatniej :)

10.01.2005
16:21
[14]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Indoctrine ---> Przyznam, że zaskoczyłeś mnie. O porcie Quake'a na Amidze czytałem w jakimś starszym Gamblerze, ale autor artykułu miał chyba jedną klatkę na pięć sekund. Musiałbym pogrzebać w stosie czasopism.

10.01.2005
16:33
smile
[15]

Richie Schley [ Konsul ]

No, no... odnosnie tego hexenowego moda - oni buduja nowe poziomy, czy moze przenosza w nowe szaty poziomy ze starego hexena? Z tego co pamietam w orginalnym hexenie momentami kontrowersyjnie poniosla wyobraznia projektantow poziomow. I mimo ze caloksztalw wypadal swietnie... chwilami rwalem wlosy z glowy - przekombinowali jednym slowem!

10.01.2005
16:35
[16]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Richie ---> Wątpię, żeby były to wierne kopie starych poziomów, wszak dzisiejsze gry oferują pełną trójwymiarowość a nie jej namiastkę, jak w silniku oryginalnego Dooma. Mimo to myślę, że autorzy pokuszą się o jakieś nawiązania.

10.01.2005
16:44
[17]

Indoctrine [ Konsul ]


UVI--> port quake 1 pojawił sie 2 dni po otwarciu źródeł. To i tak niestety gorzej niż z Doomem, bo tam pierwszy port był po 3 godzinach :D

Co do prędkości quake'a to niestety ale bez procesora PPC albo karty graficznej wyglądało to nieciekawie. No ale też przyznasz, że na pececie bez pentium chyba było raczej ciężko?
1 klatka na parę sekund była właśnie na konfiguracji drugiej przeze mnie wymienionej..

Oczywiście ostateczna szybkość zależała też od odpowiednich ustawień :) Pamiętam jak odpaliłem bardzo fajny mod(nie pamiętam nazwy, grało się magiem, było sporo zaklęć, katana,), na 32 mega ramu, choć całkowitym minimum było 48..

A jak o modach wspomniałem, to był świetny jeden taki do Q1, w klimatach Aliens. Naprawdę dobrze odtworzone uzbrojenie oraz obcy..

10.01.2005
16:47
[18]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Indoctrine ---> Może ten mod to Future vs. Fantasy?

oksza ---> Link na dole:

10.01.2005
16:53
[19]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

UVI nie dziw się tak tym portem na Amige, Doom jest tak wspaniałą grą że chyba wszędzie jest :) Dzisiaj dla przykładu grałem w Dooma 1 na palmtopie HP Ipq - to własnie pokazuje że ta gra jest LEGENDĄ, i mimo upływu lat wciąż ma niesamowitą grywalność :)

Myśle że ten mod do D3 "Hexena" okaże się tylko dobry, nic więcej :( Chyba że znajdą wydawce i dofinansowanie ...

BTW UVI wstępniak jest b. dobry, nie przebajerowany, nie za dużo bezsensownych rzeczy (ala wstępniak D3) i miły dla oka :) Congratulations! :D

10.01.2005
16:56
[20]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

Patrzac od strony graficznej na moda to wogole nie zachwyca , wedlug mnie jakby jeszcze gorsza od zwyklego dooma 3 .

10.01.2005
17:00
[21]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

^JUNKERS^ ---> Nie dziwię się portom na Amigę, wszak od paru lat mam w świadomości artykuł o porcie Quake'a. Chodzi raczej o fakt, że ktoś - a w tym wypadku Indoctrine - dysponował odpowiednim sprzętem, żeby się dobrze bawić a punktem wyjścia była w tym przypadku Amiga 1200.

Co do moda Hexena. Po raz kolejny powraca pytanie czy ktoś oczekuje cudów. Najlepiej podejść do kwestii tak jak _MyszooR_ - ktoś pokazuje wstępne projekty i od razu: "grafika jeszcze gorsza od zwyklego Dooma 3". Po pierwsze, Edge of Chaos to produkt amatorski, po drugie, w powijakach, po trzecie, trudno oczekiwać po tym filmie, żeby pokazywał jak konwersja będzie ostatecznie wyglądać. To w końcu tylko wstępna demonstracja, nieprawdaż?

10.01.2005
17:02
[22]

Richie Schley [ Konsul ]

Heh... stwierdzenie strony graficznej na moda to wogole nie zachwyca , wedlug mnie jakby jeszcze gorsza od zwyklego dooma 3 moze wydac sie lekko mylace - grafika nawet gorsza, ale stworzona na silniku o takich mozliwosciach graficznych, nadal jest wspaniala. A chyba o zaawansowaniu grafiki w d3 nikogo przekonywac nie trzeba.

Martwiace moga byc tylko te zapowiedzi o otwartych przestrzeniach... jasli programisici z id nie podjeli sie tego w orginalnym d3, to ciekawe jak poradza sobie panowe od moda, ale z drugiej strony, od wydania d3 troche czasu minelo i sprzety troche juz lepsze poprodukowali :)

10.01.2005
17:02
[23]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

U.V. Impaler -- jejku , mi sie bardzo podobal doom 3 , ja nie mgoe i odraz uwojna za to ze powiedzialem co mysle ehh a chcialem uczystniczyc w tych dyskusjnach no ale nic , zajme sie czyms innym , ale skoro silnik ma taki potencjal to powinni zrobic gre przynajmniej przypominajaca dooma 3 bo tutja grafika jest przecietna , SEE YOU ALL

10.01.2005
17:05
[24]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Richie Schley ---> Biorąc pod uwagę, że latanie w Doomie po otwartych przestrzeniach wymagałoby nieustannego łykania powietrza, byłby to poroniony pomysł. Poza tym, Piekło miało dużo otwartych przestrzeni i źle nie było.

_MyszooR_ ---> Jaka wojna? Chyba trochę przesadzasz. Po prostu trzeba wziąć poprawkę na to, że koledzy robią to dla satysfakcji i nie za pieniądze, poza tym, jest to projekt w powijakach jak na razie. Jedyne co mi się nie podoba w kwestii grafiki to drzewa. Są fatalne.

Jeśli chodzi o mnie, to zapraszam do dyskusji. Jak najbardziej.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-10 17:08:30]

10.01.2005
17:15
[25]

Richie Schley [ Konsul ]

Z tymi otwartymi przestrzeniami chodzilo mi oczywiscie o ograniczenia wynikajace z mozliwosci technicznych gry, a nie z zasad panujacych w grze :)

Oczywiscie nie wyobrazam sobie hexena bez otwartego pola i monumentalnych budowli ogladanych z zwenatrz...

A tak na marginesie... zaraz pewnie odezwa sie ci, co w d3 widzieli tylko ciemnosc i zapytaja czy bedzie sie dalo trzymac pochodnie i jakas born w ciemnych korytarzach... czy pochodnia, a jak pojawia sie przeciwnik, to pochodnia do kieszeni i widly z kieszeni :DDD

10.01.2005
17:15
[26]

oksza [ Senator ]

-->> UVI
Dzięki i pokłony, w domu zassam, już mnie wyrywa z fotela w pracy ;)

Jeżeli chodzi o "otwarte przestrzenie" to jakieś potłuczone pieprzenie, juz mnie to irytuje. To, że Doom kładzie wszystkie sprzęty na łopatki poziomem geometrii, oświetlenia itp... nie znaczy, że nie byłby w stanie wyrenderować dużego terenu w stary, prostacki wręcz i sprawdzony sposób, w jaki robi to na przykład HL2.

Bierzemy wtenczas płaski w miarę teren, i klepiemy na niego w miarę niemałą teksturę, sprawiającą wrażenie różnorodności (repeat x100), plus ewentualnie po po bokach ustawiamy teksturki imitujące budynki (wszystko oczywiście hi-res). Geometrii mało (jak najprostsze, oteksturowane ładnie bryły), efektów świetlnych prawie żadnych, bo to przecież otwarta przestrzeń... Jedyne z czym się męczy nowowczesna karta graficzna to duże ilości skomplikowanych modeli przeciwników.

To takie trudne? Toż przecież fragmenty na powierzchni marsa w DIII chodziły szybciej niż te wewnątrz! Przyznaję - zrobić otwarty teren zróżnicowany - a, to jest sztuka! FarCry robi wrażenie pod tym względem niezłe, ale polega ono głównie na maskowaniu sprite'ową (? już nie pamiętam jak to tam zrobili) roślinnością ciągle tych samych tekstur terenu. I to na razie się nie zmieni moim zdaniem.

10.01.2005
17:19
smile
[27]

oksza [ Senator ]

--->> Richie Schley
Sorry, jeżeli to powyżej wygląda na atak na twój post. Nie jest nim, tak sobie popisałem ogólnie.

10.01.2005
17:20
[28]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Richie Schley ---> Jakie ograniczone możliwości techniczne. Takie samo bajdurzenie było przy okazji rzekomych historii o skryptach i przeciwnikach, bo podobno - według rodzimych specjalistów - silnik Doom 3 nie jest stworzony do większej ilości wrogów pojawiających się jednocześnie. Najnowsze doniesienia o Quake IV jakoś przeczą tym kretynizmom. A że sprzęt trzeba mieć do tego potworny, to zupełnie inna kwestia. Jak zwykle w grach id, Polacy będą musieli poczekać rok, żeby zobaczyć w ogóle jak Doom 3 powinien wyglądać. Norma.

Co do latarni. Analizując to jak wygląda na filmie, szczerze wątpię, żeby można było równocześnie machać bronią i nieść latarnię. Inna sprawa, że druga ręka wolna, może więc czary?

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-10 17:22:08]

10.01.2005
17:30
smile
[29]

Richie Schley [ Konsul ]

Z tym oswietleniem i pochodnia do kieszeni to oczywiscie zart - nie widzialem tego filmu z hexena, jeszcze w pracy siedze... ale jak tylko w domu sie znajde z pwenoscia poogladam.

oksza --> w zadnym wypadku nie odebralem tego jako atak, masz racje z tym otwartym terenem, ale o to wlasnie chodzi, ale stworzyc na silniku d3, ktory jesli chodzi o szczegolowosc modeli i grafiki w zamknietych pomieszczeniach rzadzi, stworzc otwarte przestrzenie rownie atrakcyjne i szczegolowe co w srodku.

Bo ze sie da, to wiem - w hl2 co tu duzo mowic... przestrzenie wygladaly bardzo fajnie, ale po wejsciu do budynkow nie bylo juz tak wesolo, sciany proste, zyradnol sie gibie, a cien w miejscu... i takie tam.

10.01.2005
18:05
smile
[30]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Doom 3 nie jest stworzony do większej ilości wrogów pojawiających się jednocześnie? Czy ktoś tutaj zgłupiał? :) Na tym polega ta gra, przecież to nie jest Splinter Cell 1 vs. 1 w skryciu, tu chodzi o małą rozwałke :D Choć nie powiem, D3 ma sporo skryptów ... :/ Ale nie przeszkadzają aż tak w rozgrywce :) W sumie HL2, który jest nazywany "pogromcą D3" <lol2> też ich ma sporo.

Ten najnowszy screenshot z dodatku pokazuje zombie który występował w Alphie i na screensohatch z Doom3, ale czy występował on w Full D3? Jakoś go przypomnieć sobie nie mogę, choć grałem 15 min. temu :D
BTW Gram teraz 3 raz w D3, nie mogę się doczekać dodatku! :D

10.01.2005
18:06
[31]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

^JUNKERS^ ---> Nie będę teraz szukał tej wypowiedzi - za dużo wątków tu się przetoczyło o Doom 3 - ale wierz mi na słowo, takie sformułowanie padło.

10.01.2005
18:10
smile
[32]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

UVI -> Prosiłbym o pisanie normalnie Junkers.
I w końcu jak z tym zombie ze screena? :)

10.01.2005
19:10
[33]

Aen [ MatiZ ]

Ściągnąłem ten filmik o Hexenie...Kiedyś zagrywałem się w drugą część i to, co jest na filmiku, trzyma klimat. Grafika stoi w moim rankingu na dość odległym miejscu, liczy się klimat, fajne rozwiązania i miodność, a z tego co widzę, to stary, dobry Hexen w nowej oprawie. Jedyne co w grafice mi nie pasi to, jak ktoś już mówił, drzewa. Brzydactwo... Również woda dość dziwnie wygląda, a kiedy postać zagląda do tej fontanny, wydaje się jakby cała ziemia była zalana. Może tak jest, nie wiem. Na pewno nad tym popracują. Niemniej doskonały pomysł z przenoszeniem czarami żywych (ee....w przypadku kościotrupa?) przeciwników. Super pomysł. Czekam na mod z niecierpliwością

10.01.2005
22:30
[34]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Junkers ----> Nie wiem jak z zombie, bo w alfę nie grałem - z reguły nie tykam ćwierćproduktów. Też mi się wydaje, że tego truposza nie było, ale głowy sobie uciąć nie dam. Z drugiej strony wygląda zwyczajnie, nie to co te, zakute w kombinezony górnicze.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-10 22:44:52]

10.01.2005
22:52
[35]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Te w kombinezonach z pewością się lepiej prezentują :)
Teraz z innej beczki :D : Czy da się otworzyć te drzwi? Jeżeli tak jaki jest kod? Lezy tam Plasma Gun :)
--->

10.01.2005
22:56
[36]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Nie da się. Jeżeli będziesz próbował wklepać kod przed inwazją zauważysz, że składa się on z wielu cyfr (bodajże z dziewięciu). Po inwazji kod nagle "kurczy się" do trzech liczb. Jest prawdopodobne, że ów kod przed inwazją można złamać, ale komu chciałoby się próbować ;)

11.01.2005
09:16
[37]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

W zasadzie powinniśmy się pochwalić, bo nasz serwis opublikował pierwszą zapowiedź Doom 3: Resurrection of Evil w Internecie, ale nie w tym rzecz. Niedawno zrobiły to również popularne serwisy IGN, Gamespy oraz Gamespot i właśnie z tego ostatniego pochodzi ciekawa informacja, odnośnie długości rozgrywki w dodatku:

In terms of length, id estimates that the single-player campaign will run about half the length of Doom 3, which itself was a relatively lengthy game for a shooter.

W gruncie rzeczy jest to świetna wiadomość, przynajmniej wiadomo, że wydane pieniądze zwrócą się w postaci kilkunastu godzin gry.

BTW. Gra ktoś z Was jeszcze w którąś z pierwszych odsłon gry? Właścwie rozchodzi mi się o "dwójkę", bo tworzę do niej mapę i jak skończę to chciałbym, żeby ktoś ją przetestował.

11.01.2005
13:44
smile
[38]

Riven [ infamousbutcher ]

Czesto na przerwach w szkole gramy po sieci w Dooma II na Legacy ;). Strasznie wciaga :). Niestety nie ma zbyt wielu dobrych map do grania deathmatchu i najlepiej nadaje sie E1M1.

Znacie jakas strone z dobrymi mapami dm do D2?

11.01.2005
13:48
[39]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Proszę. Ale grzeb już sobie sam :)

11.01.2005
14:03
smile
[40]

oksza [ Senator ]

Obejrzałem sobie filmik z Hexena i musze powiedzieć że jak na produkcję:

a.) amatorską
b.) wyraźnie nieskończoną, a właściwie dopiero zaczętą

...wymiata. Zaciekawiła mnie jedna rzecz - latarnia wygląda fajnie, ale głupio już wypada podnoszenie wzroku i opuszczanie - latarenka jest ustwiona "na sztywno" i w ogóle się nie giba. Zastanawiam się czy to ograniczenie silnika, czy po prostu na razie niedopracowanie...

Wydaje mi się że to co jest pokazane na filmiku to +/- pierwsza plansza z Hexena, jak ją pamiętam. Na razie taka raczej posklejana po kawałkach, ale daje się poznać. Szkieletor jest zabójczy :D Telekineza może na razie nie bawi specjalnie, ale zobaczymy co tam z nią wykombinują...

-->> U.V. Impaler
A może bardziej prowokacyjny tytuł wątku "Po kolana w trupach"? :D

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-11 14:08:05]

11.01.2005
14:09
[41]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

oksza ---> To bardziej przypomina bagna a te w Hexenie były dopiero w drugim segmencie plansz (po siedmiu teleportach).

Jeśli chodzi o latarnię jestem skłonny przychylić się do drugiej opcji. Ewidentnie widać, że autorzy chcieli dużo pokazać w tym filmie, chociaż tak naprawdę niewiele rzeczy jest dokończonych.

Po polsku ten tytuł brzmi trochę naiwnie, ale zobaczymy przy okazji drugiego wątku - o ile dociągniemy w ogóle.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-11 14:10:18]

11.01.2005
18:00
[42]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Może zrobimy ten wątek jako wątek o grach ID Software? Oczywiście bez Commander Kena ;)
Osobiście zagrywam się teraz w Q1 i D3 :)

11.01.2005
18:03
[43]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Junkers ---> Formuła jest otwarta również na inne gry id Software, jak zresztą zaznaczyłem we wstępniaku.

12.01.2005
19:00
smile
[44]

Kicab [ ]

Czy Doom 3 bedzie mi działac ?

AMD Duron 800 Mhz
512 mb ram
GeForceFX 5200 128 MB
Dysk 20 gb

12.01.2005
19:22
[45]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Powinieneś bezproblemowo pograć w detalach na low, które imho i tak pięknie wyglądają :)

17.01.2005
10:35
smile
[46]

oksza [ Senator ]

Stwierdzam autorytatywnie że wszyscy posiadacze dawnego sprzetu mid-range powinni mieć zakazaną grę w D3.

Gram teraz na 6600gt i muszę przyznać, że to zupełnie inna gra - na starym i na nowy sprzęcie. Nic się nie tnie przy pojedynakch, efekty, oświetlenie, komfort gry - niebo a ziemia...

Już rozumiem te frustracje posiadaczy Radeonów :)

17.01.2005
10:37
[47]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Oksza -> Dobre sobie, u mnie na Radku 9550 zmodowanym BIOSowo na 9600 Pro (a niemalże XT, tylko rdzeń nie chce iść) na Full detalach w 1024 chodzi pięknie :) Chociaż nie wiem czy CineFX coś daje w tej grze na GF :D

17.01.2005
10:39
smile
[48]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Frustracja innych bierze się stąd, że:

joker [ Legionista ]

ja terz sie z nim zgodze doom to gowno to half life jest na czacie a doom moze mu czyscic buty


To z wątku komentarzy do Doom 3 w Encyklopedii. Niestety, Doom 3 nie jest na czacie.

20.01.2005
10:03
[49]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Jeśli macie zainstalowanego Doom 2, np. z jakimś portem to obadajcie sobie poniższe demo. Koleś przeszedł w 24 minuty całą grę na Ultra Violence, bez... zranienia - nie ubył mu nawet jeden punkt. Masakra.

20.01.2005
10:18
smile
[50]

oksza [ Senator ]

na Full detalach w 1024 chodzi pięknie

Wiesz, widziałem D3 na włożonym w mój sprzęt R9800, a zaraz potem na 6600gt, oczywiście high z bajerami. Różnica moim zdaniem jest kolosalna, głównie w wydajności.

Syntetyczny benchmark nie pokaże jak radeony dyszą przy 2-3 potworach i skomplikowanym pomieszczeniu. Polecam sceny przy takim obracającym się reaktorze, tak w połowie gry, tam R9800 po prostu pada.

23.01.2005
21:48
smile
[51]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Kochani, niedługo dodatek a Wy cichutko? :D
Nie mogę się go doczekać, a zwłaszcza dwururki :>

23.01.2005
21:54
[52]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

No, czekamy, czekamy... ja jak na zbawienie.

23.01.2005
22:10
[53]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

BTW: Zauważyłeś UVI że wszyscy kojarzą Ciebie na forum z Doomem? :D Ciągle z każdym się sprzeczasz (i chwała Ci za to!:) i dochodzi nawet dość często do prowokacji w Twoim kierunku :) Tutaj masz przykład, ale widocznie akurat Ciebie nie było, bo pewnie byś zareagował :) Ja już sił na takich ludzi nie mam, wolę ich olać, bo przecież o gustach sie nie dyskutuje ... A i tak Dooma uwielbiam :D


www.gry-online.pl/s043.asp?ID=3255259&N=1

23.01.2005
22:13
[54]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Akurat maciek_ssi doskonale zna moje stanowisko odnośnie trzeciej odsłony Dooma. Mieliśmy okazję przedyskutować je podczas ubiegłorocznego pikniku. Nie dziwię się, że ostatni post wygląda tak, jak wygląda. ;)

O gustach - owszem - się nie dyskutuje, ale wytoczenie takich armat jak ten koleżka joker we wspomnianym wątku może doprowadzić tylko i wyłącznie do frustracji. Szkoda czasu.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-23 22:12:49]

23.01.2005
22:18
[55]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

UVI -> Mam nadzieje że na tegorocznym Pikniku znajdzie się jakaś grupka fanów D3, i że my bedziemy mieli okazje porozmawiać :)
Ciekaw jestem jak Gravity Gun będzie się sprawował w RoE :D Ehhh do 14 marca jeszcze daleko :(

23.01.2005
22:20
smile
[56]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

oksza --> jeszcze spróbuj odpalić z parallax mapping modem, który pojawił się w m.in. w filmiku Unreal Engine III, wtedy robi wrażenie. Ładniej wygląda mapowanie głębi niż przy tradycyjnym bump-mappingu. Trzeba mieć tylko odpowiednie sterowniki, ja mam 71.24. Chociaż chyba ten mod można odpalić na Fx-ach i Radeonach zdaje się też.

23.01.2005
22:21
[57]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

We wspomnianym wywiadzie z Willitsem wyczytałem, że w podstawowym Doomie jest kod na bawienie się przedmiotami, co potwierdza rewelacje id, że planowano zrobić podobny patent co w Half-Life 2 już w pierwotnej wersji gry.

Mnie najbardziej interesuje kwestia łapania pocisków wroga i wysyłania ich z powrotem. Podobno tylko w ten sposób można załatwić jednego z łowców Betrugera. Perspektywa ciskania zombie również brzmi ciekawie.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-23 22:19:44]

23.01.2005
22:28
smile
[58]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

UVI -> Gdzie przeczytałeś o tym "spojlerze" :) z łowcami Betrugera? :o

23.01.2005
22:32
[59]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Tutaj masz wywiad z Willitsem:

23.01.2005
22:34
[60]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

U.V. ----> draznia mnie takie burki, sam zreszta wiesz gdzie sie to zaczelo, whatever...
^JUNKERS^ -----> mam nadzieje, ze ktos jeszcze sie znajdzie bowiem na ostatnim bylo nas wlasciwie dwoch

cholera, musze przyznac, ze pomimo sredniego stanu "wykonczenia" moda do Hexena, to wyglada to naprawde niezle, przyznaje wam racje tez, ze na radkach doom 3 dziala kiepsko, przy maksymalnych detalach u mnie na RAD 9600 Pro dziala w miare plynnie, ale gdy przechodze do nastepnej lokacji, np. przez drzwi to nastepuje wtedy zamulenie pamiecią i gra staje na pare sekund, przy detalach na medium wszystko jest w porzadku

23.01.2005
22:42
[61]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

you could access our gravity gun in Doom 3 by pulling down the console and entering a code which would then let you manipulate the physics with the cursor keys - ale co to za komenda? jutro saly dzien spedze szukajac jej

23.01.2005
22:49
smile
[62]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Maciek -> Jeżeli koszta mi na to pozwolą, będzie Nas 3! :D A co do zwolnien D3, to może za mało RAMu? Ta gra jest cholernie ramożerna :/ W ogóle sam jestem ciekaw co to za komenda, Willits mógłby chociaż ją podać :) Jeżeli coś znajdziesz, daj znać! :)
Dobranoc Wszystkim, jutro do robótki! :)
PS: Junkers prosiłbym na przyszłość :)

24.01.2005
17:27
[63]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Oglądał ktoś z Was to demo, w którym koleżka przechodzi Doom II bez zranienia? Jakieś wrażenia?

27.01.2005
10:41
[64]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Hexen: Edge of Chaos znowu się apdejtnął. Link we wstępniaku.

27.01.2005
22:38
[65]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

UVI ----> zastanawia mnie w jaki sposob ludzie moga zrobic moda na enginie Dooma 3, "przerabiajac" stara gre, natomiast inni nie maja praw by stworzyc konwersje Duke 3D na Source, co do wstepniaka... nie moge sie doczekac !

27.01.2005
23:15
[66]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

maciek_ssi ---> Zapytaj panów z 3D Realms. Jak widać, woda sodowa już dawno uderzyła im do głowy.

Dodam jeszcze, że może panowie obawiają się, iż DN3D będzie lepiej wyglądał na Source zrobiony przez amatora niż ich nieszczęsny DNF.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-27 23:14:25]

30.01.2005
20:50
[67]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

No więc, jeśli chcecie przenosić przedmioty w Doomie 3 to wystarczy zabindowac w configu taka linie:
bind x "toggle g_dragentity 1"
gdzie x moze być dowolnie przydzielony, ale to już chyba wiecie. Miłego przenoszenia i ciągnięcia za nogę truposza.

30.01.2005
21:52
smile
[68]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Dzięki Maciek za komende :D Mimo że nie sprawdzałem, zapytam ... Czy jak wklepie komende, to pod jakim klawiszem mam możliwość podnoszenia wrogów?

30.01.2005
21:57
[69]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

wstaw sobie powyzsza linie do pliku DoomConfig.cfg, najlepiej na końcu, podalem klawisz x, ale mozesz wstawic inna literke

30.01.2005
22:00
smile
[70]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

OMFG Oo Nie zauważyłem tego "x" :o Dzięki, wstyd mi :D Ale tak to jest jak od 8 rano się robi remont w domciu :F

01.02.2005
10:41
[71]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Małe porównanie Source i Doom 3 Engine, niby nic odkrywczego ale jednak warto zwrócić uwagę na ten fragment:
"Environments

The main stereotype that the Doom 3 Engine suffers from, is that it can only render small, cramped inside corridors. This in fact is completely untrue, because the engine is quite capable of rendering big, detailed outside worlds. You will see the outside capabilities of the engine in Quake 4 and it will dramatically change people's perception on what the Doom 3 Engine can do"

03.02.2005
14:25
[72]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

przeciez to oczywiste, sam kiedys chcialem sie dowiedziec jak wielki szescian "pociagnie" Q]I[A: zrobilem taki w radiancie i wytrzymal, wymiary to ok. 64000x64000 jednostek radiantowych, a jak dobrze pamietam przelicznik: 1 jednostka = 1 stopa (ok. 30 centymetrów), nie moglem dokladnie sprawdzic jak to jest wielkie, ale zeby przejsc z jednego konca krawedzi na drug potrzebowalem dobrych pare minut, za gornego brusha sluzylo niebo ;)
moze sprobuje zrobic cos takiego do doom'a 3, ale najpierw musze sie nauczyc teksturowania

04.02.2005
16:40
[73]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Ostatnio pojawił się news o zakończeniu zdjęć do filmu Doom. Mamy początek lutego, powinni się panowie wyrobić do sierpnia z załatwieniem reszty formalności: efekty specjalne, itd. Budżet 70 milionów dolarów to ogromna suma pieniędzy, Doom powinien więc wyglądać nieźle.

Jak odnosicie się do ekranizacji? Nie przeszkadza Wam to, że fabuła jest diametralnie zmieniona w stosunku do pierwowzoru?

05.02.2005
15:35
smile
[74]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Ogólnie sądze że może być dobrze, ponieważ :
1) Za reżyserie wziął się Polak, a nie Uwe Boll :D :D
2)Marine zagra "The Rock", imho wspaniale pasuje do tej roli
3)Jeżeli będą Cacademony, będe wniebowzięty! :) Najlepszy potworek jakiego mogli wymyśleć :D

05.02.2005
15:37
[75]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Junkers ---> Główną rolę gra Karl Urban. The Rock występuje tylko epizodycznie, jako Sarge.

05.02.2005
17:12
[76]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

nie wiem w sumie jak traktowac film, oby byl dla mnie zaskoczeniem jak Punisher

05.02.2005
17:22
[77]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

w tym tekscie do ktorego Marsellus Wallace dal linka znajduje sie badzo ciekawa informacja:
The cool thing worth mentioning for Doom 3 is it uses the CPU instead of soundcard to create the sounds. This produces great sounds for people with cheap soundcards, but your new, $200 soundcard won't be able to improve on it much.

05.02.2005
17:29
smile
[78]

Master_2 [ Pretorianin ]

bardzo lubię serię doom :D:D:D i love this game :D:D:D

05.02.2005
17:38
[79]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Master_2 ---> No to liczymy, że zostaniesz w tym wątku na dłużej.

maciek_ssi ---> Ja tam jestem dobrej myśli.

06.02.2005
15:21
[80]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

przy tej pieknej niedzieli zrobilem, a wlasciwie przerobilem mapke test_lotsaimps i wstawilem prawie wszystkie widoczne modele, dwa nie maja animacji, bowiem sa specjalnie przystowowane do cutscenes
bywają dni kiedy ten link moze "leżeć", do skutku ;)

17.02.2005
13:45
smile
[81]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Cicho coś tu ... :(


Podobno premiera RoE przesunięta, chociaż na Doom3.fpp.pl (jeden z redaktorów, jest teraz za mnie :D ) napisano że nie :/

17.02.2005
14:03
smile
[82]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

No to od 3-5 kiwetnia ten wątek ładnie się rozrośnie :)

17.02.2005
14:05
[83]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Mam już w domu planszówkę i powiem jedno, wygląda obłędnie - zwłaszcza figurki. Zasady są bardzo fajne. Już wkrótce recenzja na GOL-u. Na razie zapodaje Wam jednego screena, a poniżej znajdziecie linka do strony, w którym koleś maluje figurki - swoją drogą robi to wyśmienicie. Warto wydać tyle szmalu tylko po to, aby mieć te miniaturki. Zagłada!

19.02.2005
14:47
smile
[84]

oksza [ Senator ]

Własnie obejrzałem trailer D3 na X-Boxa i mam żal: czemu w PCtowej wersji nie ma trybu Cooperative :(

Xboksiarze mają, a my nie..

25.02.2005
11:49
[85]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

No panowie! Oglądamy!

Resurrection of Evil zarządzi.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-25 11:56:06]

25.02.2005
16:26
smile
[86]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Ten filmik to (przepraszam że tak prymitywnie się odezwe) : prawdziwy masakrator odbytów <lol2> :)
Gravity Gun prezentuje się wspaniale, tak samo Double Shotgun (marzy mi się rozwalanie 3 zombie za jednym strzałem tak jak to w Doomie 2, ahhh). Tylko co to jest to coś w stylu Soul Cube?

25.02.2005
16:47
[87]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Junkers ---> To jest właśnie ten artefakt, z pomocą którego będzie można wykorzystywać zdolności zdobyte na Hunterach.

Film zniszczył mnie dokumentnie. Już nie mogę się doczekać.

25.02.2005
17:00
[88]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Tylko jedno mnie ciekawi ... W dodatku podobno chodzimy inżynierem (bardzo możliwe że się mogę mylić) a wygląda jak zwykły Marine? :F

25.02.2005
17:14
[89]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Combat engineer :)

25.02.2005
17:22
[90]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Mogliby się bardziej postarać, zmienili tylko twarz, dodali hełm i zmniejszyli owłosienie na rękach :))
Ale ważniejsze jest żeby dopracowali reszte gry.
U.V.I -> Jak z recką planszówki? Zapowiadałes recenzje, ale jakoś jej nie widzę. Ogólnie zakupił bym taką, ale cena jest powalająca.

26.02.2005
09:18
[91]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Z planszówką musieliśmy dać sobie na wstrzymanie, bo okazało się, że nadruki na kostkach są prawie niewidoczne (przeglądając zachodnie fora można dojść do wniosku, że to wada wszystkich egzemplarzy), dlatego kombinowaliśmy schematy i zagramy w Dooma dopiero dzisiaj i jutro. Recenzja pewnie po weekendzie. Jedyne co na razie mogę powiedzieć to, że kostki po otwarciu pudełka należy natychmiast pokryć lakierem - ścierają się w niesamowitym tempie.

26.02.2005
14:45
smile
[92]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

W linku zapodaje trailer RoE w większej rozdziałce, które mnie zwalił z nóg Oo
Polecam bardzo!
BTW bardzo podoba mi się rzucanie Cherubami w lawe :))

26.02.2005
14:48
[93]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Junkers ---> Super, za 7 minut będzie to powiem dokładnie co mi się podoba. Polecam też przyglądnąć się nowym zdjęciom.

26.02.2005
15:14
[94]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

No, wreszcie mogłem zobaczyć Bruisera w lepszej jakości. Jest świetny. Wrzucanie potworków do lawy zapowiada niezłe wrażenia :D

26.02.2005
23:04
[95]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Na pewnym boardzie warezowym ;) ciągnie się zacięta kłótnia o najlepsze odwzorowanie wody w grach. Wszyscy obstawiają FarCry i HL2, bo jak wiadomo w całym (!) Doomie 3 jej nie widać. Ale jeden z userów pokazał jak się ona prezentuje, sam nie wiem jak ale imho wygrywa :)
FarCry = woda jest stuczna do bólu :/
HL2 = bliska, ale jeszcze nie to, za dużo tych tafli wody.

Za to woda w D3 imho prezentuje się ... normalnie, nie żadne wybajerowanie graficzne, mimo że widać że to DirectX9.

23.03.2005
14:17
smile
[96]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Buuuu ....
"Kochani, co jest z Wami?" :D

24.03.2005
22:11
[97]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

Junkers ----> gdzie piszą o tej wodzie, w jaki sposób ją tworzą? jaka to tekstura i czy wykorzystuje sie jakiś shader?

24.03.2005
22:22
smile
[98]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Czy Rezurekcja wychodzi w końcu w terminie czyli 3 kwietnia? Bo już bardzo blisko a nikt nie zdementował daty premiery więc chyba nie będzie obsuwy?

31.03.2005
19:15
smile
[99]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

maciek_ssi-> Sorki że wchodze w dyskusje ale dopiero teraz znalazłem ten wątek i chcialbym się przyłączyć. I jeszcze raz sorki że się wtrącam ale: na screenie od ^JUNKERS^a prezętuje sie mod do DOOMa "High Quality Skydome" dostępny na stronie doom3.filefront.com. Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej to zapewne z readme tego pliku.

01.04.2005
16:04
[100]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

true?

01.04.2005
17:46
smile
[101]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

TRUE!!!!!!!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
UMIERAM! DODTATEK WYCVHODZI! AAAAAAAAAAA!!!!!!!!
CHYBA ZEMDLEJE ... TE SCRENNY AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

https://doom3.planet-multiplayer.de/news.php?extend.1623

01.04.2005
20:19
smile
[102]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ale cena to jest przegieta - prawie taka jak za podstawke :(

01.04.2005
23:08
[103]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Przepraszam ża poprzedniego posta, ale dostawałem prawie palpitacji serca :)
Nie mogę się doczekać .... :]
Tyle dobrego i złego zarazem dzisiaj ... ehhh :/

02.04.2005
13:39
[104]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Panowie, nikt nie ma? Liczę chociaż na Myszoora :)
A oto post jednej z osób co już pogrywa w RoE:


"Whoooot... way better then doom3...
after 1h play i can definitly say this is actually how doom3 should have been!!!"

Pytania? ;)

03.04.2005
18:26
smile
[105]

oksza [ Senator ]

1. grabber w akcji

03.04.2005
18:27
[106]

oksza [ Senator ]

2. architektura

03.04.2005
18:27
[107]

oksza [ Senator ]

3. nowy imp, trochę bardziej kościsty.. :)

03.04.2005
18:28
[108]

oksza [ Senator ]

4. jeszcze trochę architektury

03.04.2005
18:29
[109]

oksza [ Senator ]

5. jak widać niewiele się zmieniło

03.04.2005
18:31
[110]

oksza [ Senator ]

trochę wrażeń:

1. moim zdaniem żadna rewolucja, zwykłe przedłużenie D3.

2. grabber to świetny pomysł, ale broń jest trochę za pałerna - właściwie żaden imp nie może nam nic zrobić z dalszych odległości.

3. dalej jest ciemno, mrocznie, ciemno, niebezpieczenie i ciemno.

03.04.2005
18:49
[111]

Ma3lstrom [ Knight of Shadows ]

Krótka relacja
*Grabber to fajna broń niestety może trzymać obiekt tylko przez kilka sekund
*Atmosfera nadal mroczna ( ciemno jak diabli )
*moce piekielne - narazie mam tylko zwolnienie czasu może być użyte tylko w miejscach jakich twórcy uznali za słuszne boss, jakaś przeszkoda
*gra chodzi lepiej od podstawki

03.04.2005
18:53
smile
[112]

davhend [ Garrett ]

Hm... wybaczcie mi moje kalectwo, ale owy dodatek jest samodzielny czy też nie?

03.04.2005
18:53
smile
[113]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Szkoda tylko, że jest trochę kłopotu przy instalacji dodatku, jużbym grał, gdyby nie to podmienianie ** ****.

03.04.2005
18:57
smile
[114]

Ma3lstrom [ Knight of Shadows ]

davhend------->gra wymaga podstawki

03.04.2005
19:02
smile
[115]

CHESTER80 [ no legend ]

To teraz ja :)

Kto uwielbia Doom3 - musi zagrać w dodatek, kto mieszał z błotem i wyśmiewał grę - niech się trzyma z dala od niego. Taka jest prosta prawda. Zmiany są ale drobne. W końcu po co zmieniać coś co jest idealne ? :) Wiadomo że grafika pozostała taka sama. Podczas gry w dalszym ciągu wszędzie jest ciemno i można trzymać tylko latarkę, co bardzo mi się podobało w podstawce. A komu to przeszkadza, może sobie zamontować moda i po kłopocie. Jak chodzi o dźwięki, to delikatnie zmieniono odgłosy broni, wydaje mi się że ulepszono je. Akcja dalej dzieje się tam gdzie w Doom3. Wprowadzono też nową zabawkę, czyli Grabbera (łapacz) który działa podobnie jak słynny już gravity gun z Half-Life 2. Bardzo fajna broń, z łatwością łapiemy na nią przedmioty (nie wszystkie) oraz Impowe kule czy latające głowy. Przesuwamy też przeszkody stokjące nam na drodze. Jestem na razie na początku więc nie wiem jakie jeszcze nowości czekają gracza.
Do gry wprowadza nas świetny i klimatyczny filmik (na silniku gry), który wygląda obłędnie (prawie jak wysokiej klasy render). Potem z miejsca przejmujemy naszą postać (nowy bohater, ale też ma niewyparzoną gębę, hy hy) i gramy ! Jak już mówiłem, fani D3 będą znowu w siódmym niebie (piekle ?) a reszta może sobie darować ten dodatek.

Plusy:

- sam fakt że jest
- nowa broń (Grabber - łapacz)
- znowu powala klimatem i grafiką

Minusy:

- duże wymagania sprzętowe

-----------------------

I jeszcze kilka moich screenów --->

03.04.2005
19:02
smile
[116]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

he, he, już OK, po prostu za bardzo kombinowałem z cd ***, teraz już działa

03.04.2005
19:04
[117]

CHESTER80 [ no legend ]

Łapacz jest trendy ! :)

Gra wymaga podstawowej wersji Doom3. Uwaga ! Nie działa z wersją Polską i Rosyjską !
A instacja jest banalna. Pod warunkiem że wpisze się właściwe keye i trzeba zapomnieć o ciasteczkach !

03.04.2005
19:05
[118]

CHESTER80 [ no legend ]

Grabber w akcji

03.04.2005
19:06
smile
[119]

CHESTER80 [ no legend ]

Zabawa kamykiem

03.04.2005
19:07
smile
[120]

CHESTER80 [ no legend ]

A to dostajemy na początku gry, ale co to jest - nie mam pojęcia...

03.04.2005
19:08
smile
[121]

CHESTER80 [ no legend ]

I na koniec - przystojniaczek :)

Grajcie bo warto !

03.04.2005
19:09
[122]

Ma3lstrom [ Knight of Shadows ]

Chester---> to jest artefakt dzięki niemu w 2 misji będziesz miał możliwość spowalniania czasu

03.04.2005
19:16
[123]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Dodatek jest slabszy od podstawki IMO. Praktycznie dostajemy wszystkie nowe bronie na poczatku, przez co nie jestesmy juz wlasciwie niczym zaskoczeni. Nasz bohater jest paskudny, nie wspomianajac nic o pani naukowiec, ktorej nikt by kijem nie dotknal :P Wiadomosci do odnalezienia tez jest mniej, a juz bardzo malo audiologow. Plusy? Fajny jest efekt starzenia sie, w trakcie uzywania nowego artefaktu. Milo walczy sie z nowymi bosami. Zastanawiajacy jest fakt czy dodatek zostanie wydany w Polsce i czy ludzie, z angielskimi oryginalami (ale wydanymi przez LEM), zostana na lodzie...

03.04.2005
19:19
[124]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

A zapomnialbym - dodatek jest strasznie krotki. Na poziomie normal nie jest tez praktycznie zadnym wyzwaniem (moze dzieki nowym broniom), dopiero pod samiutki koniec w jest troszke trudniej.

03.04.2005
21:11
[125]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

A ja chce grać! ;(
Ale będe mógł dopiero jutro ...
BTW Chester nie spojleruj tymi shotami :) Postaraj się pokazywać trochę bardziej z akcji, niż z przerywników :)
Luke - w ile przeszedłeś dodatek?

03.04.2005
21:16
smile
[126]

Ma3lstrom [ Knight of Shadows ]

Właśnie zdobyłem dubeltówe i poczucie zagrożenia znikneło bezpowrotnie.

03.04.2005
21:23
[127]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Junkers --> nie wiecej niz 7h. A te foty Chestera sa z poczatku.

03.04.2005
21:26
[128]

Ma3lstrom [ Knight of Shadows ]

Luke------> ile etapów ma ten dodatek?

03.04.2005
21:32
[129]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ma3lstrom --> szczerze, nie liczylem

03.04.2005
21:39
smile
[130]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Luke - to jeśli możesz wejdz w Saved Games i tam masz liczbe etapów :)

7 godzin? Wrrrr :( Chyba przejde z 3 razy hihi :)

03.04.2005
21:41
[131]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

JUNKERS --> nie policze bo zrobilem uninstall :)

03.04.2005
21:56
smile
[132]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Luke -> Jak mogłeś ;)
No to zostaje mi poczekanie do jutra, w między czasie pykam sobie w to co na photo :)

04.04.2005
00:07
smile
[133]

oksza [ Senator ]

Czy wam też sprzęt się kładzie na Erebus, na drugim poziomie?
To jest jakiś dramat, wychodzi na mnie parę potworków, widać całą salę i gra pracuje na 10-15 fps, grać się nie da, wszystko skacze.

W oryginalnym sobie takich momentów nie przypominam :/

04.04.2005
00:15
smile
[134]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

A podobno RoE chodzi ~10 FPS więcej średnio niż podstawka :)
oksza - daj mniejsze detale, gra nie straci swego uroku :)

04.04.2005
00:26
[135]

CHESTER80 [ no legend ]

Zajebisty jest ten Doomowy bullet-time. Fajne jest wysysanie dusz i zabawa łapaczem. Dodatek rządzi !

oksza --> Jaki masz komp i jakie dokładnie ustawienia w grze ? Ja gram na Athlon 2800, 512ddr i GF6800GT 128ddr i niestety czasem przycina :( Na moje oko wymagania nie są wcale mniejsze niż podstawka. Pocieszam się że może to bałagan w systemie ma zły wpływ na grę. Zrobie se reinstalkę, może będzie działać lepiej. Gram na ustawieniach 1024x High bez wygładzania i Anizo.

04.04.2005
00:28
smile
[136]

CHESTER80 [ no legend ]

boss pokonany...

04.04.2005
00:35
smile
[137]

oksza [ Senator ]

-->> CHESTER80
No właśnie, przycina :/

A 3000+, przykręcony trochę (2.3 ghz) i 6600g, też jakieś 10% przykręcony. Widać coś przesadzili z geometrią w tej sali.

-->> Junkers
W sumie mógłbym, tylko to chyba niewiele daje. Gra może i pracuje szybciej, ale tylko w korytarzach... I tak pułap jest ustawiony na 60 pfs.

04.04.2005
09:14
smile
[138]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Uuuuu, niedopsze :/
Chyba będe musiał grać na Low (fakt, że z BumpMappingiem :), przez te pidolone RAM'y, bo jak wiadomo D3 jest najbardziej pożerny na RAM :/
Spec: Athlon 2500+/3200+, 384 DDRAM (sic!), Radeon 9500 Pro 128MB. :(

04.04.2005
14:22
smile
[139]

oksza [ Senator ]

BTW: teksty lektora mnie rozjechały.

"Welcome to the new, safer Mars facility"

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-04 14:21:18]

04.04.2005
18:24
smile
[140]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Mam, mam! Bueheheheh :] Nocka nieprzespana ...
Tylko jeszcze porządek na dysku, w resjstrze i defragmentacja - i można grać :)

04.04.2005
23:39
smile
[141]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Pograłem i ... Ten dodatek to masakrator! :)
Gdyby to co w nim jest wrzucili w Dooma 3, byłaby to najlepsza gra wszechczasów! Żaden HL2 by mu nie podskoczył! ;)
Krótka notka ...
+ Gravity Gun! Mimo iż widzieliśmy to w HL2, to nadal tak samo bawi (jak nie lepiej!). Rzucanie kulami ognia Impów w nie same, robi wrażenie, tak samo jak i rzucanie pajączkami i wszystkim dookoła :)
+ Artefakt jako BulletTime oraz jego efekt starzenia!
+ Fizyka! Dopiero teraz pokazano (lub zrobiono od nowa ;) jak fizyka w D3 wygląda - rzucone przedmioty "kulają" się jak powinny.
+ Ogólnie klimat, choć nie jest już taki mroczny to za to bardziej taki "żywiołowy"! :)

....
(W minusach mogą byś spojlerki :) ...

- Tyle broni z samego początku? WTF? :/ Rozumiem że fajnie, ale jak mamy z początku artefakt i reszte to warto się nimi cieszyć, nie wiedząc że ma się kupe innego sprzętu ;)
- Boss na początku drugiej misji? Panowie ... :)

...

To wszystkie minusy jakie znalazłem, są naciągane ale jakieś musiałem wytyczyć ;)
Ogólnie to I LOVE THIS GAME :)) Dodatek narazie zapowiada się tym, czym D3 z początku miał być ... ale i tak zwykły Doom 3 jest super :)

UV -> U Must Play It ^^ Czekam na Twoją opinię, bo wiem że będzie spora (bądż recenzje na GOLu).

04.04.2005
23:44
smile
[142]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Zapomniałbym, na zachęte :))

05.04.2005
13:40
[143]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

^JUNKERS^ ---> Opinię wyrażę jak przejdę, a jak na razie nie dysponuję dodatkiem. Powiem jedno - zapowiada się rewelacyjnie. Aż nie chcę czytać tego co piszecie u góry, bo mnie szlag trafia na miejscu.

Zamówiłem dziś wreszcie książkę "Making of Doom 3". Przyszły tydzień zapowiada się lepiej niż wyśmienicie.

05.04.2005
13:58
[144]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Kontynuujemy tutaj:

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.