GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Mam problem z glosnikami Creative 4.1

08.01.2005
19:32
smile
[1]

Thrud [ Pretorianin ]

Mam problem z glosnikami Creative 4.1

:// niechcacy uszkodzilem regulator glosnosci i teraz nieda sie wylaczyc ani przyciszyc(jest ciagle na maksa)
wiecie gdzie takie cosik jak regulator glosnosci mozna kupic??? Probowalem przez pomoc elektroniczna firmy Creative
i za 2 dni otrzymalem odpowiedz ze jesli glosniki mam na gwarancji i okarze dowod zakupu to mi nowy przesla
glosniki oczywiscie sa jeszcze na gwarancji do pzdziernika. Przeslalem im dowod mailem ale odpisali ze nieda sie otworzyc:/
byl to format bmp, wiec wyslalem im w formacie jpg i znowu mowia ze nic nie widac tylko czysta kartka ;/
postanowilem rozeslac na sprobe do kolegow i okazalo sie zo oni bez problemu wszystko odczytuja ;/
Wiec jeszcze raz maila do creativa wyslalem ale tym razem oba w formaty i powiedzialem ze znajomi bez problemu
odczytuja ten dowod zakupu ale firma CREATIVE po tym mailu nagle zamilkla i juz nigdy sie nie odezwala
wnioskuje ze mnie olali i nigdy nie mieli zamiaru uznac gwarancji na swoj produkt ;/
PRADZCIE COS

09.01.2005
15:22
smile
[2]

Ace_2005 [ Pretorianin ]

Thrud ---> ja mam zestaw CREATIVE'a 5.1 i mój pilot działał prawidłowo do czasu kiedy zaczął sam się wyłączać, napisałem do CREATIVE, kazali przesłać dowód zapłaty i po 3 dniach przysłali mi nowego, a gra o wiele lepiej niż te zakupiony pierwszy raz.
Olali Cię? Może zapłaciłeś za ten zestaw o wiele za mało i firma doszła do wniosku, że wysłać Ci nowego im się poprostu nie opłaca? W takim razie oddaj go na gwarancję w sklepie gdzie go kupiłeś.

P.S: Mów im, że oddajesz "na gwarancję", a nie do "naprawy"! Na gwarancji dostaniesz nowego!

10.01.2005
00:45
smile
[3]

Thrud [ Pretorianin ]

LOOL jak mogli uznac ze zamalo zaplacilem to jest ich produkt mam napisac im moze ze uzywam jescze zestawu klawiatury bezprzewodowej
WIRELESS 6000 i myszy potycznej 3000 ;/
kurde to jest bezsensu
powinni uznac nawet jak bym zaplacil 100zl
glosniki kosztowaly 225zl dlamnie to niejest malo:/

10.01.2005
00:48
[4]

Mortan [ ]

Thrud --> Dziwna sytuacja, ze firma sie miga od gwarancji, wyslij moze skan faksem, albo uderz do sprzedawcy sprzetu, moze przez niego ?

10.01.2005
09:01
[5]

Thrud [ Pretorianin ]

a wiecie czy mozna kupic taka czesc odzielnie ??? jak by byla lipa z ta gwarancja ;/

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.