GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Coma - Leszek 真kowski

07.01.2005
03:00
smile
[1]

Marksman [ Promyk ]

Coma - Leszek 真kowski

W豉nie to odkry貫m... i praktycznie mnie poch這n窸o... musia貫m si tym pochwali... co wy myslicie o tym utworze??

07.01.2005
03:03
[2]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

yyyy...
ze co?
daj linka sledziu

07.01.2005
03:04
smile
[3]

Jerryzzz [ Senator ]

Dostalem go od ciebie, wiec moge wyrazic opinie :P Na pocztku taki nudnawy numerek, ale potem jak sie zacznie wsluchiwac w tekst i gitary, to az ciarki przechodza po plecach. Polecam!

07.01.2005
03:09
[4]

Marksman [ Promyk ]

Kush - jaki serwer wytrzyma 12 MB?? podaj jaki to wrzuc... bo Tw鎩 mail takiego pliku nie wytrzyma...

07.01.2005
03:10
[5]

Jerryzzz [ Senator ]

Moj wytrzymal :P Wytrzyma wszystko :P

07.01.2005
03:12
[6]

Marksman [ Promyk ]

Jerryzzz - wp nie wytrzymuje...

07.01.2005
03:12
[7]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

ten mail jest na spam przeznaczon :)
w kazdym razie jutro cos pomysle
ide spac...

07.01.2005
03:17
smile
[8]

Marksman [ Promyk ]


znalaz貫m na necie... ale koncert闚ka...

07.01.2005
03:19
[9]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

zobaczymy..
duzo sie rozni od orginalu?

07.01.2005
03:23
[10]

Marksman [ Promyk ]

Kush - zaraz sprawdz

07.01.2005
03:24
[11]

captain_nemo [ Genera ]

Polecam cala plytke Comy , oprocz jednego utworu od ktorego zygac sie chce.., ja ostatnio czesto sluchalem "Spadam"

07.01.2005
03:27
[12]

Marksman [ Promyk ]

Kush - piewa szybciej i w troszk innej tonacji.... wersja studyjna IMO jest lepsza

07.01.2005
04:01
[13]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

ta koncertowa wersja tez daje rade
zapuszcze sobie na noc i ide spac...

07.01.2005
07:41
smile
[14]

Chupacabra [ Senator ]

Coma jest zarabista, zaraz przed swietami bylem na ich koncewrcie. A ja akurat takim trafem mam wzucony ten kawalek na ftp ;)

Jakby ktos chcial to potem moge teledysk nawet wrzucic

07.01.2005
09:26
smile
[15]

megaabol [ Genera ]

Ja mam ca章 p造te Comy

Polecam piosenke "Pasa瞠r"
"Ocalenie"
Pierwsze Wyjcie z Mroku i wszystkie inne :)

07.01.2005
09:27
smile
[16]

megaabol [ Genera ]

Chupacabra ----> chodzi ci o koncert w Krakowskim klubie pod Jaszczurami ?? :):P m鎩 brat na nim by :) :P i m闚i ze by這 zaje .....

07.01.2005
09:44
[17]

elemeledudek [ Genera ]

Jak dlamnie to najlepsza polska p造ta ostatnimim czasy. Sporo energii, muzyka zdecydowanie lepsza od prostackich singielk闚 puszczanych w radio w stylu np. nieszcz瘰nych Wilk闚, niez貫 teksty no i najwa積iejsze to niesamowity jak dlamnie wokal. Naprawd czasem potrafi niele podzia豉 na zmys造. Z niecierpliwoci i nadziej czekam na drug p造t. Mam nadziej 瞠 utrzymaj wysoki poziom.

07.01.2005
09:44
smile
[18]

Elum [ Genera ]

Ja te swego czasu zachorowa貫m na "Leszka 真kowskiego", ale na wersj demo (or something), kt鏎a IMHO jest du穎 lepsza od nagranej na "oficjaln" p造t Comy. Gdyby kto mia pomys, gdzie mo積a za darmo umieci prawie 6MB plik, to ch皻nie si ni podziel :)

07.01.2005
09:55
smile
[19]

megaabol [ Genera ]

A kiedy druga p造ta Comy ?? :)

07.01.2005
23:29
smile
[20]

Chupacabra [ Senator ]

megaabol ---> nie, to byl koncert w Pasleku, takie male miasto miedzy Elblagiem a Olsztynem :) To bylo tydzien przed swietami, tam na zywo bylo znacznie lepsze wykonanie Leszka Zukowskiego:) Ogolnie bylo zarabiscie

07.01.2005
23:39
smile
[21]

Da5id. [ Snufkin ]

Piosenka wymiata... jak zreszta cala Coma :)
A w豉ciwie kim jest ten Leszek 真kowski? :>

07.01.2005
23:47
smile
[22]

Vegetan [ Le ]

Dla mnie ten utw鏎, lec鉍y na Vivie by powodem do kupienia p造ty. Jest po prostu przepi瘯ny i czasem sobie na noc go puszczam, zap皻lam na Leszka 真kowskiego i ide spa. Polecam p造tk!!

PS. W podzi瘯owaniach te jest Leszek 真kowski uj皻y.

07.01.2005
23:51
[23]

Chacal [ ? ]

znam tylko "spadam"... Ale zamierzam zapoznac sie z reszt.

08.01.2005
00:07
smile
[24]

Vegetan [ Le ]

Spadam....narazie :P

08.01.2005
00:38
smile
[25]

-=BROGI23=- [ Genera ]

Jak dla mnie Coma to najlepszy polski zespol rockowy :D
Utwory takie jak: "Leszek 真kowski","Spadam", czy
"100 tysi璚y jednakowych miast" jak dla mnie sa extra :P
Ale cala plyta "Pierwsze wyjcie z mroku" jest poprostu
boska... Szkoda tylko ze tak mi sie ta Coma kojazy troche
powiedzmy, niemilo... :/

08.01.2005
00:39
[26]

Riven [ infamousbutcher ]

fajny tekst. wokal tez, chociaz momentami przegina jak dla mnie :). ale rozumiem, ze to koncertowka, chetnie zapoznam sie z plyta studyjna.

08.01.2005
09:20
[27]

Da5id. [ Snufkin ]

BROGI23 ==> Mi te Coma koja篡 si do nieprzyjemnie... ale to mi w niczym nie przeszkadza przy jej s逝chaniu :)

15.01.2005
17:45
smile
[28]

nirvi [ Junior ]

llluuudzie jak sci鉚n寞 p[iosenki commyy b豉gam pom騜coie

15.01.2005
18:17
[29]

Kruk [ In Flames ]

Com podnieca貫m si jaki rok temu gdy na VIVIe zobaczy貫m teledysk "Leszek 真kowski" (emitowany po 24:00). Bardzo mnie wci鉚n像 i postanowi貫m wyda ta pare z這ciszy na p造t. Op豉ca這 si. Jest tam pare dobrych utwor闚... czasmi sobie nuc "Zbyszek, Zbyszek, kolega z wojska, Zbyszek, Zbyszek, skoczy z wie穎wca!" :P

Aha, utw鏎 skaczemy do g鏎y czy co tam jest jedynym do dupy! P造ta generalnie buntownicza poza tym瞠 wymienionym.


nirvi
najlepiej kupi

15.01.2005
19:05
[30]

grompablo [ Konsul ]

Wog鏊e CD comy jest zarbista , kole[ ma wypasiony glos ale gorzej z buzka :P

16.01.2005
00:17
smile
[31]

SnT [ MokumManiac ]

Come - pozna喚m niedawno - kilka dni temu...moze to temu ze nie ogladam Vivy itp, nie s逝cham takze radia.
I ostatnio si璠z鉍 sobie u kumpla - on si zapyta czy znam COME...nie zna貫m :). Wi璚 pusci mi teledysk "Leszek 真趾owski". I sobie tak lecia這, a mysmy rozmawiali...az po chwili zajarzy貫m ze w ogole nie s逝cham co znajomy do mnie mowi - tylko ws逝chuje sie w piosenke. Ten utwor naprawde mnie zachipnotyzowa. Porwa貫m - ca豉 p造te i polecia貫m do domu.
I przesiedzia貫m prawie ca豉 noc s逝chajac tej p造tki. Na codzien s逝cham zgola innej muzyki. I pierwszy raz si zdarzy這 zeby jakap造a z poza "elektroniki" wywoa豉豉 u mnie tak silne uczucia.
JEdyny kiepski i nie pasujacy kawa貫k to: "Skaczemy". Pozosta喚 sa niesamowite...melancholia, moc, bunt, wszystko zawarte w jednej p造cie - naprawde piorunujace wrazenie. Przypomnia造 mi sie stare czasy kiedy to s逝cha貫m IRY, Proletaryatu, WILK'闚 (chodzi mi o stareee p造ty...to by這 jakies...huh...10 lat wstecz ??)...COMA jest w jaki sposob podobna. Naprawde wietny materia i bardzo mi豉 odskocznia moich codziennych zainteresowan muzycznych. Pozdrawiam.
PS
moze sie to wydawa g逝pie...ale s逝chaj鉍 "Leszka..." mia貫m w nektorych momentach wrazenie ze utwor jest o mnie :)....wiem ze g逝pio to brzmi...ale naprawde piorunuj鉍e wrazenie wywar na mnie ten utwor.

16.01.2005
00:19
[32]

SnT [ MokumManiac ]

[Edit....]

真趾owski=真kowski

[/Edit...]

16.01.2005
00:38
smile
[33]

greenday17 [ Konsul ]

ostatnio dosyc przypadkowo przelaczlem stacje w moim walkmanie i natknalem sie na trojowy ekspres czy cos w tym stylu, wtedy po raz pierwszy uslyszalem o tym zespole,i powiem szczerze ze fajnie graja

16.01.2005
02:45
[34]

gofer [ ]

Przes逝cha貫m t piosenk i doszed貫m do wniosku, i wokalista tego zespo逝 jest jednym z tych ludzi, kt鏎zy mogliby piewa nawet tre ksi嘀ki telefonicznej a i tak przechodz ciary jak si tego s逝cha...

16.01.2005
10:11
[35]

Kruk [ In Flames ]

greenday
BVB Pany :)

17.01.2005
10:32
[36]

elemeledudek [ Genera ]

nirvi ----> ja ci ci鉚n.....spodnie i dam po ty趾u. P造tka droga nie jest a poza tym to s nasi ludzie. Dajmy im zarobi te par z這tych bo si naprawd postarali. Se ci鉚nij Britnej Spirs ;) jej nie ubedzie.

Co do utworu "Skaczemy" (to on w og鏊e ma tytu?) to to jest w zasadzie taki dodatek kt鏎y chyba trzeba traktowa jakos swego rodzaju ....hmm, wyg逝p. Zreszt myl 瞠 na koncertach i tak publika si niele bawi bo energi w sobie ma.

17.01.2005
10:48
[37]

The Trooper [ Junior ]

Mi tam sie malo podoba, raczej nie moje klimaty. Jak dla mnie polskiemu rockowi daleko jeszce do tego z zachodu, albo z za oceanu.

17.01.2005
16:22
[38]

elemeledudek [ Genera ]

Trooper, ale bredzisz. 疾 niby pod jakim wzgl璠em daleko?? Pozatym ile tych poskich zespo堯w rockowych s造sza貫. Tylko mi nie wymieniaj te co to w polskich stacjach radiowych puszczaj non-stop bo to niestety nie te zespo造 wbrew pozorom tworz czo堯wk polskiego rocka i polskiej muzyki jako takiej.

03.02.2005
01:34
[39]

Marksman [ Promyk ]

*co go natchn窸o, 瞠by up'n寞*

03.02.2005
01:39
[40]

EwUnIa_kR [ Legend ]

czasami wol byc zupe軟ie sam...niezdarnie ta鎍zy na granicy z豉...i nawet stoczy si na samo dno..czasami wol to ni czu這c waszych obcych r隕...posiadam wiare w niemo磧iw moc..potrafi jeli chce rozwietlic mrok..mog poruszy was na kilka chwil...tylko zrozumcie kiedy zechc znowu z sob by.......

03.02.2005
13:29
[41]

elemeledudek [ Genera ]

Szkoda 瞠 Pan Trooper nie chce rozwin寞 swojej myli przewodniej. Pozostaje mi tylko mu wsp馧czu.

03.02.2005
17:25
smile
[42]

Aen [ MatiZ ]

Com znam, znam, s逝cham....Poza Leszkiem polecam utwory Sierpie, Spadam, 100 tysi璚y jednakowych miast (ZWxSZCZA TO), Skaczemy (rewelacja), Nie wierz skurwysynom...Na koncercie r闚nie by貫m, i to te w Pas喚ku, jak Chupacabra

03.02.2005
21:15
smile
[43]

Marksman [ Promyk ]

Aen - innymi s這wy - wietna jest ca豉 p造ta:)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.