GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

kolejna promocja w mediamarkt

05.01.2005
21:31
smile
[1]

John_Kruger [ Konsul ]

kolejna promocja w mediamarkt

znowu obnizki w mediamarkt, podobno jest az 8000 produktow z obnizonymoi cenami, tylko gdzie mozna je ( chciaz wiekszosc) obejrzec?? na www.mediamarkt.com.pl nic nie ma :( , wiecie, gdzie indziej to mozna zlaesc??

05.01.2005
21:31
[2]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Ja dzisiaj dostalem gazetke. Niby kolejna wyprzedaz. Znowu bedzie bydlo.

05.01.2005
21:33
smile
[3]

CHESTER80 [ no legend ]

Stranger --> Są tam jakieś gry na PC na promocji ?

05.01.2005
21:33
smile
[4]

bebzoon [ bucydonna ]

ok, potrzebuje nowej nerki i wątroby :-)

05.01.2005
21:35
[5]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

W gazetce nie, sam sprzecior.

Edit: Bydlo swoja droga, polazlbym jednak dla Nokii 3510i za 300 zeta :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-05 21:34:48]

05.01.2005
21:35
[6]

John_Kruger [ Konsul ]

no tak, w "gazetce" jest moze ze 20-30 produktow, a mozna to (i wiecej) znalesc w internecie??

05.01.2005
21:38
[7]

xmastero [ Centurion ]

cyt
>>>>>>>>>>wiecie, gdzie indziej to mozna zlaesc??<<<<<<<<

a próbowałeś w sklepie ??

05.01.2005
21:40
smile
[8]

Solesar [ Konsul ]

Swoja droga MM ma calkiem fajny zestaw reklam ;-) Media Markt " Nie dla Idiotów " :-)

05.01.2005
21:41
smile
[9]

Brisk. [ Chomik ]


Stranger --> polazlbym jednak dla Nokii 3510i za 300 zeta :) Ja własnie dlatego sie wybieram :>

05.01.2005
21:44
[10]

SamFisher [ Mistrz Ścinania Riposty ]

Bez jaj! Tyle forsy za 3510i??

Za to na Allegro można kupić niezły telefon w idealnym stanie...

05.01.2005
21:44
smile
[11]

Mogur [ Konsul ]

HL2 jest za 80zł. :D

05.01.2005
21:44
smile
[12]

Barthez) [ Konsul ]

Stranger [Gry-OnLine] i Brisk. ---> do tego samego miasta? bedziecie sie bic ?:)

05.01.2005
21:46
smile
[13]

Brisk. [ Chomik ]


Barthez tak do tego samego :D

05.01.2005
21:47
smile
[14]

Solesar [ Konsul ]

Moze zabraknac tych komorek ;-) Ja tam jestem troche zly bo w moim pieknym miescie nie ma Media Markt ;/

05.01.2005
21:49
[15]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Wiadomo od kiedy ta promocja?

05.01.2005
21:50
[16]

Solesar [ Konsul ]

od 7 stycznia od godziny 7 rano .. Bez przerwy reklamy w Tv leca ;]

05.01.2005
21:52
[17]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Solesar --> jestem tak zawalony robota ze nie mam czasu ogladac TV :) Dzieki za info

05.01.2005
21:53
[18]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Brisk. --> proponuje koalicje - pobijemy innych :) co najmniej dwie komorki na pewno rzuca :)

05.01.2005
21:54
smile
[19]

Brisk. [ Chomik ]


Stranger umowa stoi :D Ewentualnie Banite zabrac jako goryla :D Gwarancja gwarantowana i z ceny by pewnie zeszli :D

05.01.2005
21:58
smile
[20]

Solesar [ Konsul ]

Stranger [Gry-OnLine] --> Bedziesz musial mocno tłuc ;-) Ale wierze ze dasz rade ;-))

05.01.2005
22:00
smile
[21]

Brisk. [ Chomik ]


Solesar zabierz sie z nami to sie na pewno nam uda :D

Dodam że te nokie są bez simlocka, z mms a najlepsze że jest możliwośc zakupu na raty :D A na alegro te komy stoją po ok.280zeta

05.01.2005
22:00
smile
[22]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

niedaleko mam Castorame, najpierw wpadne tam po jakas pile lancuchowa :)

05.01.2005
22:02
smile
[23]

Solesar [ Konsul ]

Ja wemze Gazrurkę ;-) Brisk. wez moze łancuch i sie uzupelnimy ;-)

05.01.2005
22:03
[24]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Wezme jakiegos kolege z osiedla :) Odpali mu sie z dyszke to od razu wszystkich wykurzy :)

Edit: Zreszta niedaleko bielskiego MM sa inne sklepy, mozemy sie na miejscu wystylizowac na dresiarzy :P

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-05 22:04:02]

05.01.2005
22:07
[25]

Brisk. [ Chomik ]


Po co zaraz płacić? :D Powie sie takiemu, że jest promocja w mm i że go chetnie tam zabierzemy :D

05.01.2005
22:08
smile
[26]

Solesar [ Konsul ]

Stranger [Gry-OnLine] --> A ty wiesz czy ludzie o 7 rano tzw. "Konsumenci" nie beda takze uzbrojeni.. Niewiesz .. Albo czy to nie beda inne drechy ?;)) Kto wie co ludzie planuja 7 stycznia o siódmej zero zero .. Brr powialo grozą .. :-))

05.01.2005
22:10
[27]

Brisk. [ Chomik ]


Solesar panike siejesz :D

05.01.2005
22:10
[28]

Conroy [ Dwie Szopy ]

Siódmy o siódmej? To może być znak, że 777 jest symbolem nowego, lepszego szatana.

05.01.2005
22:12
smile
[29]

Solesar [ Konsul ]

Conroy --> Toż to własnie mowie o tym!! Wypaczą mózgi całej "Ynteligencji" w polsce i nie ostanie się nikt.

05.01.2005
22:12
[30]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

Hehe, ostatnia wieksza promocja w MM, nie radze isc:))

05.01.2005
22:13
smile
[31]

Brisk. [ Chomik ]


No na otwarciu to ja nie bede :D Wogóle 7 nie bede bo wybieram sie gdzie indziej ale licze że jakies resztki będa jeszcze w sobote :D

<naiwniak>

05.01.2005
22:21
[32]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

wszyscy ktorzy tam pojda, to zaprawieni w bojach weterani gotowi na wszystko. gazrurka i lancuch to troche malo - ale z ta pila to niezly pomysl.

05.01.2005
22:22
smile
[33]

donzoolo [ Senator ]

a ja sie wybieram kolo 9 :) mam nadzieje ze mnie nie zgniota tam :)

05.01.2005
22:38
[34]

Vader [ Senator ]

Eh :) Wystarczy mała obniżka cen, by pokazać jakim bydłem są ludzie :)

05.01.2005
22:42
smile
[35]

Conroy [ Dwie Szopy ]

Promocja jest tylko w piątek?

05.01.2005
23:14
[36]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Nie, ale w sobote nie bedzie juz co zbierac :) Ostatnio mielismy wyprzedaz w Auchan i wywialo prawie wszystko w pare godzin... ciuchy, zabawki, AGD, RTV

05.01.2005
23:29
smile
[37]

Chupacabra [ Senator ]

szkoda, ze nie mam w promieniu kilkudziesiat kilometrow zadnego MM bo ja bym sie wybral, moze tanie bateryjki by byly ;)

06.01.2005
15:38
smile
[38]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

To co koledzy? Bejzbole, gazrurki, plastikowe worki, tasaki, maczety, noze kuchenne, siekiery, pily lanuchowe przygotowane? Jutro ruszamy!

06.01.2005
15:43
smile
[39]

viesiek [ hoo-doo ]

te wszystkie reklamy MM sa denerwujace... naprzyklad takie hasło: "nie dla idiotów" i jeszcze ta reklama... oni sa jacys nienormalni :/

06.01.2005
15:46
smile
[40]

kurzew [ Demon Driver ]

i bedzie dokladnie tak jak w skeczu kabaretu "ani mru mru"

07.01.2005
05:29
[41]

hohner111 [ DragonHeart ]

Ok ide do MM :D Mam na nogach 15 minut :P Bede ciut wczesniej niz otwierają :P

07.01.2005
07:34
[42]

Conroy [ Dwie Szopy ]

viesiek--> A mi się te ich nowe reklamy podobają. Najlepsza jest ta z pokerem :).

07.01.2005
07:44
[43]

iKzIvaeEr [ l33t ]

Hmm czyli dzisiaj ta wyprzedaż? Zamiast do szkoły to pójde do centrum handlowego i zobaczymy co się tam będzie działo :]

07.01.2005
07:46
[44]

Sn00py [ Legionista ]

Stranger [Gry-OnLine] : Bydlo swoja droga, polazlbym jednak dla Nokii 3510i za 300 zeta :)
za 300 zl na allegro z pudelkiem i ladowarka mozna kupic taniej :D
https://allegro.pl/show_item.php?item=38664400 -- 280 zl :P

07.01.2005
07:46
[45]

Sn00py [ Legionista ]

Stranger [Gry-OnLine] : Bydlo swoja droga, polazlbym jednak dla Nokii 3510i za 300 zeta :)
za 300 zl na allegro z pudelkiem i ladowarka mozna kupic taniej :D
https://allegro.pl/show_item.php?item=38664400 -- 280 zl :P

07.01.2005
08:15
[46]

kastore [ Troll Slayer ]

Rano przejeżdżałem we Wrocku koło Galerii Dominikańskiej gdzie w środku jest MM. Ochrona nauczona doświadczeniem poprzednich lat wpuszcza pojedyńczo ograniczoną liczbe osób do środka do budynku. Reszta stoi w ok 60 osobowym tłumie na zewnątrz przy bocznym wejściu do Galerii, dodatkowo osłoniętym barierkami , ciekawe co bedzie jak o 9 otworzą wszystkie wejścia do budynku, a jest ich chyba z 7, łącznie z parkingiem

07.01.2005
08:25
[47]

Garbizaur [ CLS ]

Dzisiaj ta wyprzedaż...


W sumie to i tak nie mam po co iść, prawie wszystko mam (no może poza nagrywarą dvd i jakąś nową kartą grafiki), z drugiej strony nie chce mi się stać i przepychać z bydłem w kolejce, więc jak zwykle nie pojdę. :)

07.01.2005
08:26
[48]

False [ Drapu drap ]

A u mnei nie ma Media Marktu grrr... :/

07.01.2005
08:30
[49]

kastore [ Troll Slayer ]

Swoją drogą to nasze społeczeństwo coraz zasobniejsze , że na początku stycznia jeszcze ma kase żeby coś iść i kupować, a w kolejce przeważnie widziałem osoby powyżej czterdziestki, chyba że specjalnie podstawione, jako najlepiej zaprawione w bojach kolejkowych.

07.01.2005
08:33
smile
[50]

kastore [ Troll Slayer ]

Tak jak z prywatyzacją PKO
Typowy polski emeryt :
"Bieda panie bieda, trzeba było ostatnie oszczedności na akcje wydać"
"A za ile pan kupił"
"Tylko za 10 tys"

07.01.2005
09:22
smile
[51]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

a ja jush się po zęby uzbroiłam - nawet w podwiązkach mam sztylety ;>

07.01.2005
09:51
smile
[52]

kurzew [ Demon Driver ]

Wiadom juz cos ??? Sa jacys ranni??? Byl ktos z was juz dzis???

07.01.2005
10:18
smile
[53]

TeadyBeeR [ Legend ]

Zjem sniadanko i jade. Mam nadzieje, ze cos zostalo.

07.01.2005
10:27
smile
[54]

Fatalis [ Konsul ]

TeadyBeeR -> zostaną,ale twoje zgliszcza jak cie staranuje pół miasta.

07.01.2005
10:31
[55]

hohner111 [ DragonHeart ]

bylem w MM o 5:50 (pod MM) o 7:00 otworzyli sklep i dziki tlum wlal sie do srodka, wepchneli mnie na zainstalowane przed wejsciem stalowe barierki ale sie nie dalem i typa jakiegos przewrocilem i pobieglem dalej do wejścia :P Kupilem sobie 2 aparaciki cyfrowe za 280zl/szt. a kumpel TV za 1500zl (ciekawe ze ja identyczny kupilem 6 miechow temu za 2399zl :P skandal ;))

Brak ofiar i rozwalonych drzwi itd. po pierwsze bylo duzo ochrony po drugie mało ludzi w porownaniu do wczesniejszych promocji (moze dlatego ze teraz bylo mniej promocyjnie :P ) Jedyne co zaowazylem to smieci, smieci i jeszcze raz smieci :P Jestem zadowolony z zakupów, jeden aparacik sprzedam na allegro i zarobie z 50zl na tym :P

07.01.2005
10:44
[56]

Orlando [ Reservoir Dog ]

A moglibyście sprawdzić ile kosztuje DVD "Queen - Live At Wembley '86", wydanie dwupłytowe??
Proszeee....

07.01.2005
10:45
smile
[57]

peners [ SuperNova ]

A ta Syberia 2 za 19.90 dalej jest czy już nie ma .

07.01.2005
11:06
[58]

kurzew [ Demon Driver ]

hohner111---> w jakim miescie byles???

07.01.2005
11:06
smile
[59]

ksips [ Generał ]

peners syberi 2 juz nie ma!
A do media się nie opłaca iść, bo gry nie są najlepsze! Ja sobie tylko kupilem film resident evil za 19.99zl!

07.01.2005
11:08
smile
[60]

kurzew [ Demon Driver ]

ksips ---> resident evil zawsze kosztowal 19,99zl nie zaleznie od sklepu. Ale w media maja duzy wybor i to im trzeba przyznac.

07.01.2005
17:30
smile
[61]

Silver Fox [ spamer ]


Szykuje się kolejna Bitwa pod Grunwaldem

07.01.2005
17:31
smile
[62]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Heh, nikt sie nie dopisuje, bo pewnie wszyscy polegli na polu bitwy :P

07.01.2005
17:33
smile
[63]

bone_man [ Powered by ATI ]

Ciekawe ile bydla tym razem zostalo stratowane.
Any survivors?

07.01.2005
17:34
[64]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

W bielskim MM bylo ponoc NIECO spokojniej niz na poprzednich wyprzedazach.

07.01.2005
17:35
[65]

hohner111 [ DragonHeart ]

kurzew - Warszawa - ul. Górczewska - spokojnie, tylko leciały przeklenstwa i pare razy trzeba było ludzi opierniczyć przy kupowaniu TV zeby sie pospieszyli bo TV uciekają :P (znajomy kupował a ja mu pomagałem odpędzając ludzi :P )



07.01.2005
17:46
[66]

Neo_zion [ Generał ]

Sn00py --> za 300 zl na allegro z pudelkiem i ladowarka mozna kupic taniej

Ale nie nowa, tylko używana.

07.01.2005
17:48
smile
[67]

Silver Fox [ spamer ]


Wyprzedaż jest w

SOBOTA 7.01.05 od godziny 7:00

07.01.2005
17:57
smile
[68]

Adamss [ -betting addiction- ]

SOBOTA 08.01.05 :)

Wydaje mi się, że bez bijatyk się nie obejdzie :)).

07.01.2005
17:59
[69]

Conroy [ Dwie Szopy ]

Jutro tez jest? No to pojade :). Mam tylko nadzieje, ze nie zostana same ochlapy z dzisiaj :/.

07.01.2005
18:23
smile
[70]

Bdx [ Senator ]

Jeszcze się nie nauczyli???

MM nie dla idiotów.. a ha... a reklama nie kłamie :/

07.01.2005
18:28
[71]

donzoolo [ Senator ]

bylem w MEdia Markt o 8 rano na Ostrobramskiej. SPokojnie jak cholera. Ludzi troche bylo, jednak wszytskie kasy otworzone, w kolejce stalo sie ~2 min. Jak dla mnie to zadnych sensownych produktow nie bylo przecenionych znacznie.

Moze jedynie jutor pojade kupic LCD

07.01.2005
19:45
smile
[72]

Kentril [ fechmistrz ]

jakichś poważnych zakupów to ja dziś w mm nie robiłem- kupiłem tylko manhunta za 20zł i film na DvD :) tłok był niezły , chociaż byłem już po największej zadymie

07.01.2005
19:48
smile
[73]

piokos [ ]

a ja kupiłem sobie trzy filmy na DVD:

Black Hawk Down
Lista Schindlera
Gladiator

te pozycje warto mieć w domowej filmotece :)

07.01.2005
19:49
[74]

Conroy [ Dwie Szopy ]

A rzucą jutro jakieś "fresh meat" czy trzeba się będzie zadowolić resztkami?

07.01.2005
19:49
[75]

hannibal2 [ Legia Warszawa ]

piokos==> ile dałes za liste bo moj starszy ma niedługo urodziny a wiem , ze bardzo chciał miec ten film wiec moze zrobie mu spory prezent??

07.01.2005
19:52
smile
[76]

piokos [ ]

dwie dyszki :)

2xDVD w kartonie :)

07.01.2005
19:53
[77]

hannibal2 [ Legia Warszawa ]

czy ktos z was zauważył jakies promocje drukarek bo akurat musze sobie kupic??

07.01.2005
20:12
smile
[78]

piokos [ ]

kusił mnie jeszcze Terminator 2 - QDVD za 40 zł jak mnie pamięć nie myli

p.s. przypomniało mi się bo winamp włączył GNR - U could B mine ;P

07.01.2005
23:53
smile
[79]

stanson_ [ sta-N-son ]

piokos --> jaka to była wersja?

BTW, dziś nuudny piątek i chyba po raz 128 obejrzę sobie "dwójkę" (oczywiścię w tej dłuższej opcji :-P )

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.