GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nowość w Herosach IV !!

14.03.2002
15:57
smile
[1]

RavenMK [ Chor��y ]

Nowość w Herosach IV !!

Jak pewnie wszyscy fani herosó wiedzą w zależnosci od posiadanych umiejętności głównych będziemy otrzymywali typ bochatera (tzn. dwie pierwsze umiejętności główne dają typ) to dla każdego typu jest jedna umiejętność specjalna
postaram się je przetłumaczyć jak najszybciej

Archmage -efektywność wszystkich zaklęć wzrasta o 20%
Zabójca -szybkość i ruch bohatera wzrastają o +3
Bard -bohater zawsze posiada najwyższe szczęście
Mag bitewny -siła zaklęć Magic Fist i Ice Bolt wzrasta o 20% magic fistjest automatycznie dodawana do gildi magów

Zaraz dalszy ciąg

14.03.2002
16:01
[2]

RavenMK [ Chor��y ]

lord besti -efektywność zaklęć Summon Wolf i Summon White Tiger wzrasta o 20% mistrz besti -efektywność zaklęcia Summon Wolf wzrasta o 20% kardynał -bohater otrzymuje +5% do wskrzeszania krzyżowiec -bohater posiada najwyższe morale

14.03.2002
16:02
[3]

pasterka [ Paranoid Android ]

Raven --> skąd to wszystko wiesz?

14.03.2002
16:05
[4]

RavenMK [ Chor��y ]

ciemny lord -atak redukuje morale wroga do minimum ciemny kapłan -bohater zyskuje zdolność wampiryzmu na każde dwa punkty obrarzeń zadane wrogowi odzyskuje 1 punkt swojego życia

14.03.2002
16:08
[5]

RavenMK [ Chor��y ]

Ja wiem wszystko :) A tak naprawde to podali to na rosyjskim sajcie o hirosach ten co ma "exkluzywne" wiadomości od 3DO na Europe jest to na forum a tak wogule dobrze tam zajrzeć mają najnowsze skreeny

14.03.2002
16:11
[6]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

chyba jesteś dobry z ruskiego bo ja cyrylicy nie umiem czytać może korzystasz z jakiegoś translatora?

14.03.2002
16:14
[7]

RavenMK [ Chor��y ]

Demonolog - zwiększa efektywność czarów Summon Imps, Summon Cerberi, Summon Venom Spawn, Summon Ice Demons, i Summon Devils tak że przywoływanych jest o +50 XP stworów więcej nie wiem czy wiecie ale w nowych hirosach każdy stwór ma od razu okresloną licbę xp-eków tyle ile jest wart za pokonanie go i w czarach przyzywających jest ustalona na poziombohatera okreslona liczba xpe-ków stworów możliwych do przywołania

14.03.2002
16:17
[8]

RavenMK [ Chor��y ]

Wzmacniacz -efektywność zaklęć magi przywoływania i iluzji wzrasta o 20% Dlatego tłumacze bo mało osób umie rosyjski czytać

14.03.2002
16:24
[9]

RavenMK [ Chor��y ]

dowódca polowy (ale nazwy wymyślają) -wszystkie jednostki orzymują +10% do ataku normalnego i na odległość szaman ognia - efektywność zaklęc opartych na ogni wzrasta o 20% Strażak :) - bohater staje się niewrażliwy na czary oparte na magi ognia i dostaje tylko połowę obrażen od ataku ogniem

14.03.2002
16:29
[10]

RavenMK [ Chor��y ]

mistrz gildi -bohater ma pewną szansę ogłuszenia przeciwnika w walce wręcz.Ogłuszeni przeciwnicy nie mogą nic robić Heretyk- bohater zyskuje umiejetność ignorowania efektów różdżek iluzjonista-efektywność zaklęć magi iluzji wzrasta o 20%

14.03.2002
16:33
[11]

RavenMK [ Chor��y ]

Tak czytam to co napisałem i znalazłem pierwszy ważniejszy błąd mag bitewny - zamiast gildii magi ma być ksiegi magi

14.03.2002
16:35
smile
[12]

ciemek [ Senator ]

śśśśśśśśślinka mi już jeci na tego H IV ....śśślip...

14.03.2002
16:36
[13]

RavenMK [ Chor��y ]

Mam na dzieje że nie pisze tego tylko dla dwóch osób (ale nieskromny jestem:))

14.03.2002
16:41
[14]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Piszesz to przynajmniej dla 3 osób :)

14.03.2002
16:42
[15]

sas [ Pretorianin ]

Spoko jest nas 4 ;o))))

14.03.2002
16:44
[16]

RavenMK [ Chor��y ]

licz - ma szansę tymczasowego postarzenia swoim atakiem postarzony przeciwnik ma zredukowane o 25% atak o 20% obrone i o 50% ruch i szybkość lord dowódca- zwiększa morale wszystkim jednostkom o +2 zakonnik - bohater zyskuje aurę chosu( Magia chaosu zmniejsza swoją efektywność o 50% a gdy walczymy ze stworkami z miasta chaosu nasze jednostki mają o 50% zwiększoną obronę na walkę wręcz i z dystansu) Znalazłem następny błąd Heretyk - zamias różdzki ma być aura

14.03.2002
16:48
[17]

RavenMK [ Chor��y ]

No to widzę że moja praca ma cel :)) ninja- broń bochatera zaczyna zatruwać przeciwnik zatruty w walce zaczyna tracićco kolejkę określoną liczbę hp-eków aż do końca bitwy Reszta za ok.20 minutek bo muszę wyjść nie dajcie spaść temu wątkowi na samo dno:)) Obiecuję że skoncze

14.03.2002
16:51
smile
[18]

Dagger [ Legend ]

5. - co prawda czytam raczej nie o szczegółach - ale interesująca jest cała zmiana gry :)))

14.03.2002
16:52
[19]

RavenMK [ Chor��y ]

No to jeszcze na szybko palladyn - to samo co zakonnik tylko aura śmierci

14.03.2002
17:41
[20]

RavenMK [ Chor��y ]

no więc już jestem i mogę kontynuować

14.03.2002
17:44
[21]

RavenMK [ Chor��y ]

aha jeśli kogoś to interesuje no na tej stronie są fajne filmiki z gry

14.03.2002
17:51
[22]

RavenMK [ Chor��y ]

Przepowiadacz -bohater ma duchową zbroję która zwiększ jego obrone wręcz i na odległość o 25% Ogniomistrz -posiada tarczę ognia która zadaje obrażenia każdemu kto zaatakuje bohatera wręcz Strażnik-bohater zyskuje zdolność strzelania(jeśli jej jeszcze nie posiada)i dostaje +5 do ataku na odległość Tu mam problem nie wiem jak to przetłumaczyć (na forum ktoś podałnazwę po angielsku Reaver ale dalej nie wiem co to znaczy) w każdym razie bohater ma na stałe rzucony na siebie czar bloodlust(+25% do obrażeń)

14.03.2002
18:01
[23]

RavenMK [ Chor��y ]

Jasnowidz - pole widzenia bohatera zwiększa się o +2 Mag cienia - bohater jest otoczony przez chmurę cienia co utrudni celowanie w niego i co daje mu +50% do obrony przed atakami na odległość Przywoływacz - zwiększa efektywność Summoning Skill : bochater może stworzyć +20 XP stworzeń więcej na dzień Nadzorca - wszystkie jednostki mają zwiększoną o 10% obronę wręcz i na odległość Mag - zwiększao 10 ilość punktów many i regeneruje jeden punkt na dzień

14.03.2002
18:08
[24]

RavenMK [ Chor��y ]

Zbliżamy się do końca: lord bitewny- bohater zyskuje +5 do walki wręcz król wiedzm-atak wręcz powoduje strach wróg nie kontratakuje i ucieka o kilka pól od bohatera czrnoksiężnik - koszt wszystkich zaklęć zredukowano o 2 król czarnoksiężników - zmniejsza szczęście zaatakowanej jednostki do minimum No to już wsystko teraz nadszedł czas na refleksje i wybór własnego kandydata

14.03.2002
18:20
[25]

RavenMK [ Chor��y ]

Jak dla mnie to narazie najlepszym typem jest ciemny kapłan -wampiry górą:) ale tak na serio to niektóre klasy są żenująco słabe inne zaś bardzo silne coś to niewyważone aha i może ktoś wie co po angielsku znaczy reaver chyba coś podobnego do berserker ale nie jestem pewien

14.03.2002
18:32
[26]

RavenMK [ Chor��y ]

hej gdzie są wszyscy

14.03.2002
18:43
[27]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Raven-->To ilu jest ich w sumie? A reaver to coś w stylu mściciela.

14.03.2002
18:43
[28]

brongar2 [ Konsul ]

byla taka gra o wampirze nazywala sie "soul reaver" moze wiec reaver to jakiz wysysacz albo cu?

14.03.2002
18:44
smile
[29]

wert [ Ronin ]

Czytamy :-)

14.03.2002
18:44
[30]

RavenMK [ Chor��y ]

coś ok 37

14.03.2002
18:46
[31]

RavenMK [ Chor��y ]

No racja soul reaver ale ja jestem tępy

14.03.2002
18:48
[32]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Może to od czasownika reave? Oznacza pozbawiwć obdzierać.

14.03.2002
18:49
smile
[33]

Madril [ I Want To Believe ]

RavenMK --> jestes tepy? --> uwierz w siebie ;-)

14.03.2002
18:50
[34]

RavenMK [ Chor��y ]

Słyszeliście może o nowych umiejętnościach teraz każdy wieśniak ma umiejętność zaopatrywania nas w 1 złotko dziennie a potwór morski ma umiejętność połykania jednostek w całości

14.03.2002
18:50
[35]

RavenMK [ Chor��y ]

dzieki za pocieszenie :)

14.03.2002
18:52
[36]

Madril [ I Want To Believe ]

w sprawie jedostek zapraszam: :)

14.03.2002
18:57
smile
[37]

Madril [ I Want To Believe ]

btw. Venom Spawn RULEZ :-D

14.03.2002
20:00
smile
[38]

Aksak [ Konsul ]

Juz sobie ząbki ostrze, dobrze ze zróznicowali bohaterów, ciekawe jak będzie się sprawdzać 2-drożny rozwój miast(coś w stylu - jesli produkujesz tą jednostkę to nie możesz juz innej), Dla mnie no.1 jest ta babka z głową w ręku (ciekawe czy nią zadaje ciosy? :) Nada to nowy sens "waleniu z bani"

15.03.2002
08:48
smile
[39]

Lisek20 [ Konsul ]

Dwu drozny rozwuj miast to znany trick autorow gier. Chodzi o to by gra wydawala sie dluzsza. W jednym zamku inne potwory. Raz przechodzisz gre jednymi a potem TO SAMO robisz innymi kreaturami. RZENADA.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.