GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.VII)

14.03.2002
07:49
[1]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.VII)

"Heroes of Might & magic" - niewiele jest osób, które nie spotkały się z tą nazwą. Dla wielu jest to gra przełomowa, wprowadzająca powiew świeżości do świata gier, w którym wszystko już wymyślono. Niewielu wie jednak, że to nie od "Herosów" się zaczęło. Takie tytuły jak "King's Bounty", "Master of magic", czy też "Warlords" powstały znacznie wcześniej. Również obecnie powstają gry o podobnym charakterze dorównujące (dla niektórych nawet przewyższające) grywalnością HoM&M (Age of Wonders, Disciples).

Zapraszam do dyskusji wszystkich fanów wymienionych wyżej gier, jak i tych, którzy nie mieli z nimi do tej pory styczności (są tacy?;-))

Poprzednia część:

14.03.2002
08:06
[2]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> garść informacji w temacie patch'a 1. Bez patcha nie działe zdolność Weapon Master 2. Bez patcha nie działa Tome of War 3. Bez patcha nie ma wielu fajnych lokacji bitewnych 4. Gierka działa dużo szybciej (sprawa org albo patcha) Poza tym czytałem Storyline'y w instrukcji dla każdej rasy. Czadzik, zwłaszcza jeśli chodzi o LotD i Bethrezena...kapitalne. Powiedz mi jedną rzecz. Czy możesz zmienić rozdzielczość i paletę kolorów, czy masz może na sztywno 800x600x16 ?

14.03.2002
16:19
[3]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> Nigdzie w D2 nie widzę opcji zmiany rozdziwlczości więc chyba się nie da.

14.03.2002
16:24
smile
[4]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Tego kto spolszczył AoW powinno się nabić na pal dla przykładu. Jak można czar Turn Undead nazwać Kolejką umarłych?? Albo legowisko potworów na screenie obok. Można wywnioskować, że to właśnie legowisko wykrada skarby potworom. W grze nie odkrywamy już czarów, tylko je wyszukujemy. To ma niby znaczyć, że je zgubiliśmy i chcemy odnaleźć czy co?

15.03.2002
09:58
[5]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Fantastyczne to tłumaczenie AoW :)))) A jak tam kampania LotD?

15.03.2002
10:10
[6]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Mac-->Dawno sie tak nie uśmiałem. Kto to wydaje?

15.03.2002
13:41
[7]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> Z D2 na razie dałem sobie spokój, bo mnie na nowo AoW wciągnęło:) Shadowmage --> Za to "wsaniałe" tłumaczenie odpowiada Play-It. A tych buraków jest pełno: Rzeczy, które twój cohater ma w danej chwili na sobie to tzw. "Ładownice", cokolwiek to znaczy. W bardzo wielu przypadkach napisy nie mieszczą się w oknie:

15.03.2002
13:55
[8]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Kupiłem H III w extra grze, ale jescze nie instalowałem, ktoś już w tą wersję grał? Chodzi? Bo, ze jezykowo lepsza to obstawiam w ciemno.

15.03.2002
14:04
smile
[9]

Katane [ Useful Idiot ]

Mr. Kalgan --> Ja mam, jestem w trakcie grania. Wszystko świetnie chodzi. Masz rację, językowo jest o niebo lepsza. Ależ to wciąga! Wracam do gry!

15.03.2002
14:23
smile
[10]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A ja tam wolę AoW. Nawet mimo tego, że jest beznadziejnie spolszczone :P

15.03.2002
16:45
smile
[11]

Katane [ Useful Idiot ]

Pierwsze wrażenia z gry w Heroes 3 + AB by CD Projekt: Ale to cholerstwo trudne! W podstawowym Hirosie spośród wszystkich misji w kampanii trudnośći sprawiły mi może ze 3. A tu? 1 i od razu taaaaka rzeźnia. Spolszczenie: bardzo dobre, na razie znalazłem dopiero 2 bugi (nie ma tu ani trochę sarkazmu, jestem nadzwyczaj wyczulony na buraki).

15.03.2002
16:55
[12]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Katane --> bugow, ale malutkich, moze byc wiecej :( Niestety praktycznie w ogole nie bylo czasu na testowanie. Zdolalem jedynie pograc ze 3 godziny i wychwycic kilka literowek, ktore od razu poprawilem.

15.03.2002
17:54
smile
[13]

Katane [ Useful Idiot ]

Rysław --> Jest jeden poważny: spróbuj wybrać "Stwórz" w menu kampanii AB - u góry czytamy "Select a campaign" ;-)))

15.03.2002
18:11
[14]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - ja kupilem dzisiaj AoW Ryslaw - jak to jest -czy nie masz wrazenia ze testowanie gry traktuja nasi dystrybutorzy po macoszemu, a przeciez jest to bardzo wazny element w procesie wydawniczym - przeciez pozwala oszczedzic to firmom krytyki, paczowania a nam graczom nerwow......

15.03.2002
18:16
[15]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

brzeszczot --> swiete slowa, ale co ja Ci poradze. Po prostu staram sie wylapac jak najwiecej ewentualnych problemow w czasie tlumaczenia i tylko tyle moge zrobic, chyba ze mam narzedzia do kompilowania tekstu i wrzucania go do gry. Wtedy jest latwiej znacznie.

15.03.2002
18:20
[16]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ryslaw - ja tak z ciekawoscie ale bez obaw ; ) nie chce byc beta -testerem : ) czy zatrudnienie takich osob, ktore moglyby weryfikowac jakosc produktu jest kosztownym przedsiewzieciem ? jak to wyglada na zachodzie ?

16.03.2002
13:50
[17]

Katane [ Useful Idiot ]

Rysław --> Kolejny bug. Podczas walki, gdu mamy Czarodziejskie smoki, dostajemy taką wiadmość: Czarodziejskie smoki readies fireball...

16.03.2002
13:52
smile
[18]

Katane [ Useful Idiot ]

A siostra pojechała wczoraj do Wawy. Powiedziałem jej: masz tu kasę i kup mi AOW, H3:SoD, Disciples 1 albo 2. Bez którejś z nich nie pokazuj sie w domu ;-)))))) I w związku z tym mam pytanko: jakie wymagania ma Disciples 2?

16.03.2002
14:16
[19]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Katane, sorki, ale to juz nie moja wina :) Poprawialem jeno teksty i sprawdzilem - nie mialem takiej frazy jak "readies fireball". Moze zakodowane w grze jest gleboko? Bo ogolnie rzecz biorac podstawe stanowila wersja IMG. Ja tylko zmienilem teksty.

16.03.2002
15:38
smile
[20]

Katane [ Useful Idiot ]

Rusław --> W porządku, jest to dopiero drugi większy bug, jaki znalazłem. Naprawdę, tłumaczenie zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie (nawet nie czuję, jak mi się rymuje ;-).

16.03.2002
15:38
[21]

Katane [ Useful Idiot ]

Ups, sorry za przekręt ksywki :-)

16.03.2002
15:53
smile
[22]

Veyryn [ Legionista ]

Wymagania Disciples 2 z oficjalnej strony Minimum Configuration Windows 95/98/2000/XP Pentium II 233 Mhz 32 Mb RAM 200 MB hard disk space DirectX 7.1 16-bit sound card CD-ROM drive quad speed or more Video Card with 8 MB RAM Recommended Configuration Windows 95/98/2000/XP Pentium II 300 Mhz 64 MB RAM 400 MB hard disk space DirectX 7.1 16-bit sound card CD-ROM drive quad speed or more Video Card with 16 MB RAM

16.03.2002
17:30
smile
[23]

Katane [ Useful Idiot ]

Shit, mam kartę 4 megową. No, ale może pójdzie.

16.03.2002
19:37
[24]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Katane --> Nie ma się czym przejmować. Przecież D2 jeszcze nie wyszło w Polsce więc twoja siostra go nie kupi;-))

16.03.2002
19:47
smile
[25]

pasterka [ Paranoid Android ]

Hej!! to Disciples 2 już wyszło?? bo ostatnio jestem nie w temacie...:((

16.03.2002
19:52
[26]

Mac [ Sentinel of VARN ]

pasterka --> za granicą wyszło już jakiś czas temu, a polsce dopiero za jakiś czas zostanie wydane przez Cd-Projekt.

16.03.2002
19:58
[27]

Thintil [ Konsul ]

HoM&M3: Jakie klasy bohaterów mają zdolność Diplomacy?

16.03.2002
20:00
[28]

pasterka [ Paranoid Android ]

Thintil --> chyba wszystkie, ale nie jestem pewna co do Necromancerow Mac --> a masz jakiś pomysł,, kiedy u nas wyjdzie??

16.03.2002
20:37
[29]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Pasterka --> W polsce wyjdzie raczej dopiero za parę miesięcy, bo Cd-Projekt dopiero niedawno podpisał umowę z wydawcą D2. Tymczasem można D2 nabyć na giełdzie w wersji Value;) lub, tak jak Gambit zamówić zza granicy.

16.03.2002
20:43
smile
[30]

pasterka [ Paranoid Android ]

Gambit--> skąd zamawiasz z zagranicy? jest to pewne? i jak to wychodzi cenowo?

16.03.2002
22:00
smile
[31]

Katane [ Useful Idiot ]

Thintil --> Zdolność dyploamcji już jako początkową mają 3 bohaterowie: Kleryk Adela z Zamku, Łowca Ryland (?) z Bastionu i Czarodziej Cyra z Fortecy. Mac --> Na stadionie czasem takie cuda mają, że strach się bać ;-))) Wieć może i Disciples 2 się trafi :-)

16.03.2002
22:05
[32]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

taaaak dyplomacja rzadzi w HOMM3 - moze stworzyc piekne odzialy - np mialem kiedys chyba kilkadziesiat ........ cholera zapomnialem....... no tych "krow" z Rampartu -zaraz Gorgon zdaje sie ?

16.03.2002
22:05
smile
[33]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

a i szwadrony smokow zdarzaly sie nie raz

16.03.2002
22:09
[34]

Katane [ Useful Idiot ]

Tiaaa, pamiętam, jak kiedyś miałem 900 Archaniołów... To było coś. Wywaliłem resztę woja i nawalałem samymi "skrzydlatymi" :)

16.03.2002
22:13
smile
[35]

Katane [ Useful Idiot ]

Właśnie skończyłem 5 misję w Armageddon's Blade. Trudna! I satysfakcjonująca! Już na samym początku musiałem stoczyć ciężką walkę, w wyniku której zostałem z jednym oddziałem gryfów :) Coś pięknego :)

16.03.2002
22:28
[36]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A oto co potrafi wykonać dwójka bohaterów w AoW, z czego jeden jest dobrze wyszkolony, a drugi w zasadzie nieprzydatny:)

16.03.2002
23:02
[37]

Mac [ Sentinel of VARN ]

I kolejna walka, tym razem bohater jest tylko jeden. Gambit --> tą są właśnie skutki omawianej kiedyś przeze mnie taktyki rozwoju bohatera. Potrafi on rozwalić niemal każdą armię i jedyną naprawdę zabójczą dla niego rzeczą jest czar Entangle.

17.03.2002
19:58
[38]

Katane [ Useful Idiot ]

Tak więc, mam H3 Shadows of Death. Teraz zastanawaiam się, czy nie ściągnąć Wake of Gods. Grał ktoś? Fajne to? Jakie są zmainy?

17.03.2002
20:58
[39]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Katane --> Mi jakoś WoG nie przypadło do gustu. Niby są nowe budowle, jednostki i funkcje, ale jakieś takie drętwe. Jeśli ktoś jest prawdziwym maniakiem HoMM3, który cierpi na bezzsenność, bo nie może się doczekać premiery HoMM4 i który o niczym innym nie potrafi rozmawiać to jest to coś dla niego;-))

18.03.2002
10:25
[40]

Gambit [ le Diable Blanc ]

pasterka --> Rodzinę mam w stanach. Kupili w sklepie i przesłali. Tyle na temat

18.03.2002
10:26
[41]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> potworna killerka....aż miło popatrzeć :)

18.03.2002
10:41
[42]

Owen [ ]

Katane ---> Mac ma rację. W saadzie nic specjalnego. Oprócz tego co napisał można dodać, że na mapie przygody pojawiły sie proste animacje np. poruszające się na (domniemam ) wietrze drzewa. Można ściągać, ale biorąc pod uwagę fakt, że 4 wychodzi już za dwa tygodnie :-))) chyba dużo ni pograsz w WoG'a.

18.03.2002
12:35
[43]

Katane [ Useful Idiot ]

Owen --> Heh, ale nie wiem czy H4 mi pójdzie :-( W każdym razie już zasysam. A stabilne przynajmniej to WoG?

18.03.2002
12:36
smile
[44]

Katane [ Useful Idiot ]

Oczywiśćie zasysam WoG :-) Już mam 59 % :-) Później tylko pacze, i go!

18.03.2002
12:41
[45]

Owen [ ]

Katane ---> U mnie działało be zarzutu. Jedyne co "napsocił" to gdzie mógł wstawił spowrotem język angielski. Ale jeżeli działasz na wersji angielskiej, nie zauważysz różnicy. Aha, w kamapanię jakoś nie miałem czasu pograć, więc jak odpoalisz i pograsz daj znać czy warto zawracać sobie głowę.

18.03.2002
15:38
smile
[46]

Katane [ Useful Idiot ]

Właśnie przeszedłem kampanię "Miecz Armagedonu" i ... jestem niemile zaskoczony. Po pierwszych 3 pięknych, ciekawych, trudnych misjach, przyszły następne, trywialnie proste. Szczególnie ostatnia. Postanowiłem już na początku zaatakować główne miasto wroga, ot tak, żeby zobaczyć jakie mają wojo. Zebrałem tylko armię z miast, zrekrutowałem co się da, i z oddziałami m.in. 40 Ognistych Ptaków, 10 Feniksów, 250 Storm Elementals, 200 Ice Elementals i 80 Magic Elementals ruszyłęm do ataku. Rach, ciach, wroga nie ma... No co jest?! To ma być trudna misja?! ROTFL No cóż, trochę się uniosłem, ale nie lubię jak się partaczy finał jakiejś giery. BTW: Ten artefakt Miecz Armagedonu jest zdecydowanie zbyt potętzny.

18.03.2002
16:12
[47]

Owen [ ]

Katane ---> Miecz Armagedonu nie jest trudną kampanią. Szczerze mówiąc jest to najłatwiejsza kamapania w jaką grałem. Sharpshooters to zdecydowanie za dobre jednostki, zwłaszcza, że Gelu może do sharpshooterów upgradować wszystko co strzela i pochodzi z zamków elfów lub ludzi (z wyłączeniem mnichów :-)). Mając brygdę 3x100 jesteś nie do wyjęcia. Taka prawda. Przechodzisz tę kampanię za jednym oddechem. IMHO zdecydowanie trudniejsze kampanie sa w Thye Shado of Death. Jeżeli nie grałeś w te kampanie to polecam :-)

18.03.2002
17:35
smile
[48]

Katane [ Useful Idiot ]

Owen --> Najpierw muszę skończyć resztę kampanii z AB :) A SoD z pewnością przejdę :)

18.03.2002
18:02
[49]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Racja Shadows of Death jest zdecydowanie trudniejsze od Armageddon's Blade'a. W dodatku jedną z głównych bohaterek kampanii jest Gem, do której mam wielki sentyment jeszcze z Herosów 2. Gambit --> kilerka to była jak rozwaliłem kiedyś armię smoków:) Ale do tego trzeba już grać koniecznie martwiakami, którzy mają dodatkowe protekcje przeciw ogniu, zimnie, itp. Całą zabawę trochę psuje patch (od początku zaimpletowany w wersji polskiej), który znacznie zmniejsza skuteczność zdolności Life Stealing. W wersji niespatchowanej dobrze rozwinięty bohater jest po prostu nieśmiertelny. Nie przeczę, że patch dobrze służy grze, która jest teraz bardziej zrównoważona, ale trochę szkoda, że numer ze smokami już raczej nie wypali... chociaż jak się postaram, to kto wie ;-))

18.03.2002
22:37
smile
[50]

Mac [ Sentinel of VARN ]

I kolejny drobny bug w tłumaczeniu AoW. Pikeman to po polsku znaczy Pikarz. Hmm... czemu nie piknik?

18.03.2002
23:00
smile
[51]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Mac, ciesz sie, ze nie Pikaczu :) Jest nazwisko tlumacza gdzies?

18.03.2002
23:44
smile
[52]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ryslaw - przegladnalem tlumaczenia jednostek w HOMM4 na oficjalnej stronie polskiej wersji tej gry i w zasadzie mam tylko dwie uwagi: 1. Obserwator(Beholder) - dlaczego ??? przeciez Beholder tak ladnie brzmi : ), moglo zostac po staremu...... 2. Zmora(Nightmare) - nie wiem moze nie mam racji, moze sie czepiam - ale cos mi jakos nie pasi..... pozdrawiam

19.03.2002
00:47
[53]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Rysław --> Pikaczu.. Hehe! nie wpadłem na to:) A tłumacza nie znam, bo w 4 stronicowej instrukcji AoW pominięto taki drobiazg jak spis autorów. Czemu Play-It wydaje AoW2? Whyyyyyyyyyyyy!?!?!?! brzeszczot --> Zmora to może nie jest dosłowne tłumaczenie, ale moim zdaniem lepiej to brzmi, niż koszmar. Ja bym się przyczepił do Ptaka Gromu, ale niestety inna nazwa nie przychodzi mi do głowy. No i ten Leprekaun troszkę śmiesznie brzmi, ale też nie mam pomysłu na inne tłumaczenie.

19.03.2002
00:51
[54]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Rysław --> w instrukcji na Cd'ku (pdf) też nic nie ma o tłumaczu. A szkoda, bo za tą "Kolejkę Truposzy" (Turn Undead) wysłałbym za nim list gończy;-))

19.03.2002
00:58
[55]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

brzeszczot - pozwalam sobie przekleic to co napisalem na stronie CDP "panowie, jak tlumaczyc to wszystko, dlatego beholder jest obserwatorem a nightmare zmorą. Wy zrozumielibyscie oryginal, ale cala rzesza ludzi, ktorzy nie sa maniakami gier nie mialaby pojecia o co chodzi. Jednoczesnie tlumacze skad sie wziela "zmora" - nightmare ma jakby dwa znaczenia po angielsku. Jedno to "koszmar" a drugie wynika z gry slow "night" (noc) i "mare" (klacz) - czyli "Klacz nocy". Chcialem zachowac sens "koszmaru" a jednoczesnie pokazac, ze to to cos, to nie jest kon, a klacz wlasnie."

19.03.2002
01:11
smile
[56]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

1. "Leprechaun" przetlumaczylbym po prostu na "Skrzat". 2. Co do "Ptaka Gromu", to gdzies kiedys slyszalem/przeczytalem chyba cos w rodzaju "Gromoptaka"... 3. "Obserwator" brzmi zbyt... nowoczesnie? Chwilowo jednak nie mam lepszej koncepcji...

19.03.2002
08:37
smile
[57]

Owen [ ]

KinSlayer ---> Co do Leprechaun jako skrzata to jakoś nie jestem do końca przekonany. W końcu Lep... wywodzi się z tradycji irlandzkiej i jest trochę inaczej tam umiejscowiony niż w naszej skrzat. Ma przynosić szczęście. Ja bym zostawił tak jak jest. Co do nightmare - nigdy bym niepomyślał nad rozkładaniem tego słowa na części pierwsze :-) Jednak siła pierwszego wrażenia i rozumienia słowa jest dość znaczna ;-)

19.03.2002
09:17
[58]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Owen --> ale w grze "Nightmare" to wlasnie klacz z ognista grzywa.

19.03.2002
09:26
smile
[59]

Owen [ ]

Ryslaw ---> Wiem :-) Zresztą wygląda przednio. Zgadzam się z wywodem jaki zamieściłeś wyżej. Zmora łączy w sobie obydwa znaczeia nightmare. Aczkolwiek z klaczą nocy ma wspólny tylko rodzaj żeński :-)

19.03.2002
09:54
smile
[60]

Owen [ ]

Panie i Panowie (w sumie panie też tu bywają) HoMM4 jest już w fazie gold :-) Rysław, mam nadzieję, że dotrzymacie ogólnoświatowego terminu :-))

19.03.2002
11:59
[61]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Znajdziecie tu kilka ciekawych obrazkow z HOMM4 - np. okienka wyboru kampanii

19.03.2002
12:11
[62]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> Kampanie zapowiadają się bardzo ciekawie. Może nawet doświadczymy rozgałęzień fabuły jak w Herosach 2.. Np. w kampanii o pół żywym, pół martwym człowieku mogliby dać w pewnym momencie wybór ścieżki jaką będzie podążał nasz bohater (dobro - życie; zło - śmierć - bohater znajduje się między tymi dwoma stanami i w pewnym momencie powinien dokonać wyboru).

19.03.2002
23:50
[63]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A oto parę nowych screenów z Warlords 4:

19.03.2002
23:51
[64]

Mac [ Sentinel of VARN ]

...

19.03.2002
23:52
[65]

Mac [ Sentinel of VARN ]

...

20.03.2002
07:08
[66]

Katane [ Useful Idiot ]

Pograłem trochę w kampanię WoG i muszę przyznać Macowi i Owenowi rację. Ten dodatek to nic specjalnego. Nie przypadł mi do guztu do tego stopnia, że grałęm dalej w kampanię AB. Po prostu robi z gry przygodówkę :-(

20.03.2002
08:26
[67]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - ladne te zdjatka..... Dzisiaj w sprzedaży Fallout 1 PL - kupujecie ?

20.03.2002
08:53
smile
[68]

Owen [ ]

Katane ---> Ale przynajmniej nie możesz powiedzieć, że nie próbowałeś :-) Masz jasność w temacie i własną ocenę. Tak czy inaczej nic nie straciłeś. Poświęciłeś tylko trochę czasu na łączu. Mac ---> W3 nie kupiłem po tym jak grałem w demo. Patrząc na te sreeny, może Warlords 4 mnie jednak skusi :-)

20.03.2002
09:45
smile
[69]

Owen [ ]

No i jeszcze to :-( Znowu opóźnienie z HoMM4. Przypuszczam, że Rysław tu nie zajrzy zanim nie skończy tłumaczenia poprawek do tekstu w HoMM4 jakie wprowadzili Amerykanie, ale i tak zapytam. Rysław ---> Jaka jest teraz data wydania w Polsce? Tydzień - dwa różnicy?

20.03.2002
09:52
[70]

Mac [ Sentinel of VARN ]

No nieee....... opóźnienie? A miałem nadzieję, że całe święta spędzę przy Herosach. Ja się zastrzelę:((

20.03.2002
10:38
smile
[71]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

niech to szlag - podobnie jak Mac - chcialem grac w swieta w HOMM4........

20.03.2002
11:35
[72]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Owen - chyba 10 dni roznicy, jak nam nie dostarcza nowych tekstow :/ Bo dzis nad ranem dostalem dwie zupelnie nowe misje do przelozenia. A najbardziej mnie wkurza to, ze amerykanie o tych zmianach wiedzieli wczesniej, ale 'zapomniel' nam dac.

20.03.2002
11:53
smile
[73]

Owen [ ]

Rysłąw ---> A jednak zaglądasz :-) Dobrze, że tylko 10. W innym wątku piszesz,że nie będzie multi. Dotyczy to wszystkich jego form? Chodzi konkretnie o hot seats. Jeżeli tak, to wielka klapa :-( Coż będzie więcej czasu na przejście kampani. Swoją drogą powinni nauczyć się, że wydawanie gier na chybcika i ich późniejsze patchowanie nie jest najlepszy rozwiązaniem i wnerwia klientów :-(

20.03.2002
11:54
[74]

Owen [ ]

Rysław ---> Przepraszam za literówkę w nicku.

20.03.2002
12:01
[75]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Owen - polska wersja wyjdzie tak samo jak angielska i bedzie miala te same funkcje. Tylko kilka dni pozniej.... niestety

20.03.2002
12:30
[76]

joel [ Konsul ]

Owen - Coz, z koncem marca konczy sie rok budzetowy na zachodzie. Kazda gra wypuszczona wczesniej to ogromny dochod do zapisania po stronie PLUS, a to chce osiagnac kazdy dyrektor. stad ten pospiech z HOMM4 i MM9.

20.03.2002
12:44
[77]

Owen [ ]

No i stąd ten problem finansowy 3DO. Gdyby chłopaki trochę pomysleli, albo trochę bardzie przyłozyli do pracy gra byłaby gotowa na czas ze wszystkimi funkcjami jakie były zapowiadane. A tak otrzymujemy mieszankę wściekłych graczy i niedkończonego produktu, do którego będzie potrzeba milion patchy :-(( Czy wpłynie to na sprzedaż gry? Trudno wyrokować teraz, ale przypuszczam, że część graczy przerzuci się na AoW2 czy D2, a tu już bezpośredni odbije się na 3DO w przyszłości. Pożyjemy zobaczymy.

20.03.2002
13:38
[78]

Adamus [ Gladiator ]

Rysław --> Ja juz Ci z rok temu trułem głowę z beholderem ;-)). Ten obserwator mi sie strasznie nie podoba. Wiem, że to tłumaczenie praktycznie dosłowne, ale... Mam nadzieję, że przesunięcie terminu wydania HoM&M IV nie będzie za duże i że przez to nie wyjdą jakieś "cuda". Co do WoG to mi osobiście też niezbyt przypadł do gustu. Jakoś nie trzyma klimatu cyklu.

20.03.2002
18:22
smile
[79]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

To sie nazywa fachowa informacja : znalezione na jednym z serwisow o grach - zgadnijcie na ktorym..... "O co chodzi z Might & Magic IX? [2002-03-20] News Editor: Zoidberg Komentarzy: 3. Dodaj własny komentarz Firma CD Projekt powiadomiła nas właśnie, że planowana na 28 marca premiera gry Might & Magic IX PL nie odbędzie się. Wszystkiemu winna jest firma 3DO, która postanowiła zmienić pewną część tekstów występujących w grze. Firma CD Projekt musi je więc przetłumaczyć i zaimplementować do kodu gry od nowa. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że od rana firmy 3DO & New World Computing trąbią we wszystkich możliwych środkach masowego przekazu, że zarówno Might & Magic IX jak i Heroes of Might & Magic IV zostały ukończone, zaś płyty matki obydwu tytułów zostały wysłane do tłoczni. Jak więc ma się nagła i niespodziewana zmiana tekstów w grze do terminu wydania gry? Tego nie wiadomo. Na zachodzie Might & Magic IX ukaże się planowo - czyli z końcem marca."

20.03.2002
18:53
smile
[80]

Adamus [ Gladiator ]

Brzeszczot --> G E N I A L N E :-))))))))))))))

20.03.2002
21:02
[81]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> jakbym słyszał "Informacje" na Polsacie;-)) Kto jest autorem tego budzącego wielkie podejrzenia tekstu??

20.03.2002
21:37
[82]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - "Wirtualna Rozrywka - Gry" -jak widac tworzyc mozna tez wirtualne fakty......

21.03.2002
14:27
[83]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A oto kilka nowych screenów z AoW2:

21.03.2002
14:29
[84]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Na tym screenie można zobaczyć nieco zmienioną wersję gejzeru many, oraz wejście do podziemi:

21.03.2002
14:31
[85]

Mac [ Sentinel of VARN ]

To świecące drzewko na dole to prawdopodobnie żródło many życia. Na obrazku znajduje się też niezidetyfikowany budynek. Podejrzewam, że to świątynia, bądź kaplica jednego z bogów.

21.03.2002
14:39
[86]

Mac [ Sentinel of VARN ]

AoW 2 robi się coraz bardziej podobne do Master of Magic. W grze o władzę walczy 12 czarodziejów, z czego każdy ma zupełnie inny charakter, a tym samym taktykę i sposób postępowania. Tutaj widzimy Fangira (czarodzieja reprezentującego magię ziemi) najprawdopodobniej broniącego swojej wieży, która jest jak wiadomo najistotniejszą zmianą w stosunku do prequela.

21.03.2002
14:45
[87]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ten pan unoszący się nad miastem (najwyraźniej buduje swoją wieżę maga, or something;) to Yaka mag ognia i wyznawca boga tegoż żywiołu. Jest postacią agresywną, a jego jedynym celem jest podbicie świata.

21.03.2002
14:47
[88]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ten obrazek jest pokazuje jak piękną grafikę ma AoW2. Moim zdaniem HoMM4 pod względem graficznym do pięt mu nie dorasta.

21.03.2002
14:52
[89]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ta pani co prawda się nie unosi się nad miastem, ale jest równie potężna jak Yaka. Zwie się Artica i reprezentuje magię powietrza. Jej jedynym celem jest przetrwanie, co i tak zapewne sprowadza się do podbicia świata;-))

21.03.2002
15:05
[90]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac- nie moge sie z Toba zgodzic, grafika HOMM4 bardzo mi sie podoba, zreszta podobnie jak AoW2 - uwazam ze to dwie odrebne kreski i w sumie nie mozna ich tak samo oceniac...... Oczywiscie jest to tez kwestia gustu - a ta jest nie podlegajaca dyskusji...

21.03.2002
15:10
[91]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> fakt, że w HoMM4 grafika też jest piękna. Zgadzam się również z tym, że to inna kreska, ale jeśli porównać ją mimo wszystko do AoW, to moim zdaniem HoMM pozostaje daleko w tyle. Ja wspomniałeś - to kwestia gustu:)

21.03.2002
15:17
[92]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - to prawda, AoW : zawsze zalowalem ze jednostki byly takie male i nie dosc dokladnie animowane, i na odwrot te cechy HOMM2,3 podobaly mi sie chyba najbardziej

21.03.2002
16:08
[93]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> fakt, jednostki w Aow1, są rzeczywicie za małe. Ale w AoW jest już znacznie lepiej. Popatrz na tego feniksa ze screenu [21.03]14:27. Może jest mały, ale wygląda bosko. Z kolei w HoMM4 jednostki wydają się być trochę pozbawione szczegółów (są takie jakby bryłowe - nie umiem tego inaczej określić).

21.03.2002
18:53
[94]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Miałem na myśli, że w AoW 2 jest znacznie lepiej, a nie w AoW:/ A tak będzie wyglądało pudełko AoW2:

25.03.2002
08:35
[95]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Witam po przerwie spowodowanej choróbskiem. Mac --> Skończyłem kampanię Legions of the Damned. Fantastyczna sprawa. Zaskakujący rozwój wydarzeń. Teraz czekam na dostawę HoMM4. Tylko zmartwiły mnie te teksty o przełożeniu daty wydania. Muszę poszukać czegoś więcej.

25.03.2002
08:39
[96]

Gambit [ le Diable Blanc ]

No nie.....10 kwietnia....ehhhh jeszcze tyle czekania :(

25.03.2002
09:12
smile
[97]

Owen [ ]

Rysław ---> Od razu mówię - nie czepiam się. Ale może przyda się jak będzie powstawał patch :-) Mały drobiazg do lokalizacji HoMM III AB. Zainstalowałem odpaliłem no i cud miód. Na razie jedeno małe przeoczenie tłumaczeniowe. Jak rozwinie się menu ustawień dla danej mapy (na razie sprawdzone w trybie single) w polu gdzie oznaczane jest danym zamkiem operuje komputer czy gracz, zamiast "gracz" widnieje "player". Reszta jak na razie OK. Pozdroofka

26.03.2002
08:02
[98]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Panowie właśnie zacząłem ściągać HoMM4:) Liczę na to, że będzie to conajmniej jakaś końcowa Beta, bo całość zajmuje aż 2 CD.

26.03.2002
08:07
[99]

Piter65 [ Centurion ]

Czy w Polsce będzie wydana (dostępna) anglojęzyczna wersja H&M IV. Dla polskiej wersji H&M III i dodatków większość pathy jest nie dostępna? Boję się, że z polską wersją H&M IV będzie to samo.

26.03.2002
08:31
[100]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Piter65 --> z tego co wiem to będzie.

26.03.2002
08:32
[101]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Założę nowy wątek

26.03.2002
08:35
[102]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Jest nowy wątek:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.