GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z zamówieniem gry w Cenega

29.12.2004
14:23
[1]

Tfuj_Stary [ Junior ]

Problem z zamówieniem gry w Cenega

Zamówiłem grę w Cenega. Jednak chcę anulować zamówienie, po prostu nie chcę by mi je dostarczono. Niestety już zaakceptowałem je, ale ja chcę je anulować. Czy np. wyrejestrowanie się powinno rozwiązać problem ? Status zamówienia to dopiero "potwierdzone" czyli nawet nie ruszyli szanownej d.... żeby mi je dostarczyć. POMOCY

29.12.2004
14:31
[2]

Bigkangoo [ Generaďż˝ ]

Po prostu nie odbieraj paczki :)

29.12.2004
14:31
[3]

Bigkangoo [ Generaďż˝ ]

Po prostu nie odbieraj paczki :)

29.12.2004
14:31
[4]

Bigkangoo [ Generaďż˝ ]

Po prostu nie odbieraj paczki :)

29.12.2004
14:31
[5]

Bigkangoo [ Generaďż˝ ]

Po prostu nie odbieraj paczki :)

29.12.2004
14:34
[6]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Zadzwoń do nich.

29.12.2004
14:34
[7]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Zadzwoń do nich.

29.12.2004
14:34
[8]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Zadzwoń do nich.

29.12.2004
14:35
[9]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Zadzwoń do nich.

29.12.2004
14:36
[10]

techi [ Legend ]

Ale lol!!

29.12.2004
14:36
[11]

techi [ Legend ]

Ale lol!!

29.12.2004
14:36
[12]

techi [ Legend ]

Ale lol!!

29.12.2004
14:37
[13]

techi [ Legend ]

Ale lol!!

29.12.2004
14:39
[14]

Thomolus [ Generaďż˝ ]

Ale z was statsiarze :-) A wracając do tematu, może faktycznie do nich zadzwoń. Jeśli się nie zabrali za realizację zamówienia to może się to uda odkręcić.

29.12.2004
14:39
[15]

karollus [ parek v rohliku ]

Co wy dajecie...

29.12.2004
15:09
smile
[16]

^Loonatyk^ [ Konsul ]

Jest kilka sposobów. Raz, że po prostu do nich zadzwoń i... no tu będziesz musiał naprawdę wcisnąć niezły kit - przegrana na giełdzie, spalił Ci się komputer...etc.

Drugi - nie polecam, bo może się to skończyć, że poza ceną zaplacisz jeszcze kilkukrotne koszty przesylki - nie odbieraj paczki!

29.12.2004
15:11
[17]

Kozzie [ Konsul ]

Nie musisz nic robić, ja zamówiłem sobie tam Mysta IV i do tej pory mi nie przysłali, mimo, że napisane mam, że realizacja nastąpiła następnego dnia od zamówienia. A na maile nie raczą odpowiedzieć.

29.12.2004
15:25
[18]

Kruk [ In Flames ]

Wyślij e-mail, że złożone zamówienie było pomyłką albo zadzwoń z takim samym tłumaczeniem. Jeżeli będą mili to je usuną.

NIe powinieneś składać zamówień jeżeli nie chcesz ich realizować. Głupota.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.