--27fps-- [ Legionista ]
Binds (Quake)
Witam wszystkich... (dobra do sprawy) mam pytanko (tudzież prośbę) mógłby mi ktoś udzielić informacji na temat takiego bindowania w kłeju gdzie zmiana broni oznacza jednoczesną zmianę ustawień (sensor, fov itp.)
Anarki [ Demon zła ]
cieplo ja wiem przyjdz do mnie to ci powiem b/1
Anarki [ Demon zła ]
cieplo ja wiem przyjdz do mnie to ci powiem b/1
abu [ Senator ]
Witam ciebie, wiec... oby RL zbindowac pod klawiszem h z czuloscia 15 i fov`em 120 to musisz wpisac: /bind h "weapon 5; sensitivity 15; cg_fov 120" Myślę, ze ci pomogłem :-) Miłego bindowania!!!
--27fps-- [ Legionista ]
ehh .... wy :) wrrr... dzięki.
Fantazyoosh [ sałatka z pora ]
Dam przyklad: alias +zoom "fov 120; sensitivity 5" alias -zoom "fov 90; sensitivity 12" bind X +zoom Analogicznie mozesz dodawac komendy zmiany broni itd. Przy odrobinie wprawy mozesz zbindowc jakies combo np. auto-rocketjump:)
fistik [ I'm FLASH'ed ]
Fantazyoosh --> zapomniałeś wspomnieć o ważnej rzeczy Opcja BIND zostanie automatycznie zapisana w pliku command.cfg, natomiast opcja ALIAS nie Jeśli zatem wpiszesz to co napisałeś to po restarcie Quake'a nie będzie działało, gorzej wyświetli, że nie rozumie komendy +zoom. By temu zapobiec musisz utworzyć w katalogu eeee, jak mu było ID1 ? (w każdym razie tam gdzie znajduje się config.cfg) autoexec.cfg (względnie jeśli jusz masz to edytować go) i tam wpisać aliasy. Miłego giercowania (oczywiście w GLQUAKEu)