GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Quake I / II / III - cz.1

12.03.2002
18:01
[1]

Trollf [ ]

Quake I / II / III - cz.1

Quake, Quake II & Quake III
Ciekawostki, wydarzenia oraz dyskusje dotyczace wszystkich czesci Quake'a...

przydatne linki --->
Polskie serwisy z informacjami o Q1/Q2/Q3:
- Gracz.NET (https://www.gracz.net/)
- FPP.PL (https://www.fpp.pl/)
Serwisy zagraniczne:
- PlanetQuake
https://www.planetquake.com/
- Cached.NET (kopalnia dem Qwaka)
https://www.cached.net/
Forum GOL [lokalnie ;)]
- watek o tworzeniu map do Q3 przy pomocy Radianta:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=309589
- watek zawierajacy linki do kilku ciekawych filmow oraz dem:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=230979

GL & HF ;)

12.03.2002
18:03
[2]

Trollf [ ]

Quake Done Quick Ciekawe ile wynosi wasz rekord przejscia calego Quake'a na poziomie Nightmare? Ponizej link do filmiku pokazujacego przejscia najlepszych graczy (~165MB, divx). Wynika z tego, ze singla na nightmare w Q1 (wszystkie 4 epizody) da sie przejsc w czasie ponizej 13 minut ;)

12.03.2002
18:03
[3]

Annihilator [ ]

no :) powiedzcie czemu nie lubie Q3A a ostatni gram w niego (w demko :(() ciagle? i czemu ciagle slucham muzy z Q3? :)))))))) ile kosztuje teraz orginal?

12.03.2002
18:15
[4]

Trollf [ ]

Anni, poszukaj jakiegos pirata, cracka przeciez juz masz... hehe :)) z tego co wiem to Q3 powinien kosztowac obecnie cos kolo 100 zeta, moze odrobinke wyzej...

12.03.2002
18:40
[5]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

=====> Annihilator jeżeli już Ci tak bardzo załeży na oryginalnym Quaku to poszukaj coś na Allegro.

12.03.2002
18:44
[6]

Annihilator [ ]

Karl_o -> dzieki zaraz lukne :)

12.03.2002
18:49
[7]

Raziel [ Action Boy ]

eee...tam, Q3 to ja moge miec w kilka minut z netu... (znaczy sie znaleść w kilka minut bo ściągnać to juz inna sprawa:)

12.03.2002
19:10
[8]

abu [ Senator ]

Trollf --> a nie ma podobnego filmiq tylko ze o Q3???

12.03.2002
19:20
smile
[9]

Annihilator [ ]

Raziel -> co za odkrycie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12.03.2002
22:35
[10]

Trollf [ ]

abu --> podobnego filmiku jeszcze nie ma, ale bedzie :) obecnie trwa projekt Q3ADQ (Q3A Done Quick), mozna przysylac demka... wiec jesli czujesz sie na silach, to nagraj dobre demko z niezlym czasem przejscia danego poziomu w Q3 na singlu i jesli nikt Cie nie pobije, to znajdziesz sie w tym filmie :)) wymagania: Q3 bez zadnych modow (rowniez OSP), poziom na nightmare, standardowe ustawienia (przede wszystkim chodzi o liczbe fragow i boty). Demka bedzie mozna nadsylac przez 3 miesiace (2 tyg. juz minely). Filmik ma byc w taki sposob zmontowany, ze przed pokazem przejscia danego poziomu bedzie wyswietlane zdjecie gracza, ktory tego dokonal oraz grny hymn narodowy kraju, z ktorego pochodzi :) Tak wiec Polacy do dziela! Niech podczas calego filmu zagra Mazurek.. :))) oto stronka projektu, z ktorej mozna sciagnac rowniez aktualne dema... enjoy! :)

13.03.2002
10:25
[11]

abu [ Senator ]

slyszalem o ty... ale jak przeczytalem, ze plansze mozna przejsc w sekundy(!!!), to... wiadomo :-)

13.03.2002
15:44
[12]

wolkov [ |Drummer| ]

I hop do góry piękny wąteczek ;-) Hmmm...gdybym tylko na nightmarach potrafil to postarallbym sie objawic w tym filmie, ale poki co to ja still hardcore uprawiam :-))) i czesciej promode wiec jak sie przesiadam na vQ3 to jeszcze mi trudniej, teraz wlasnie przechodze single vQ3 tylko dlatego, zeby odslonic ostatni cinematic, ktory kopie mi tylek ;-)))), glownie za sprawa muzyki Sonic Mayhem (RoX!). Mam pytanko: jak wlaczyc promode w osp? czy osp ma domyslnie zaimplementowana fizyke z promode?

13.03.2002
15:56
[13]

Annihilator [ ]

wiecie co Muza z Q3 to wyczeeeeeeeeees! sciagnelem mp3 i slucham na okraglo i zbieram kase na Q3 :)

13.03.2002
16:01
[14]

Trollf [ ]

wolkov, przeciez muzuki z Q3 mozesz sluchac niezaleznie od gry... pak0.pk3 to zwyklu plik zip, wystarczy mu tylko zmienic rozszerzenie na zip lub skojarzyc zipa z plikami pk3 i mozna go przegladac - tam w podkatalogu music masz wszystkie muzyczki z Q3 w postaci wav'ow - fakt, ze nie jest to jakosc CD bo tylko 22KHz, ale zawsze cos :)) ale podoba mi sie Twoja motywacja do przejscia gry by sie dochrapac do ostatniego filmiku :)) [co prawda wystarczy wyedytowac sobie odpowiednio plik konfiguracyjny, by miec dostep do wszystkich filmikow, ale to juz inna bajka ;)] graj, graj, dobrej zabawy nigdy za duzo :)) co do wlaczenia PM pod OSP to powinna byc jakac komenda dostepna z menu... (ew. jak wroce do domu to sprawdze i podam dokladniejsze dane...). samo OSP nie zmienia fizyki Q3, co do fizyki PM pod OSP to jest to tylko opcja, ktora mozna wlaczyc lub nie w zaleznosci od potrzeb ;) PM pod OSP nie jest tak 'zbajerowany' jak ten znany z CPMA...

13.03.2002
16:01
[15]

cioruss [ oko cyklopa ]

wolkov -> promode w osp wlacza sie przez "votowanie" (mozna tez w configu ustawic, kiedy stawiasz server) - w consoli piszesz: /callvote promode 1 (lista "votow" po wpisaniu samego /callvote). teraz w zalenosci od usawien servera i ilosci graczy bedzie trzeba zebrac odpowiedni % glosow.. i juz. osobiscie jednak polecam zwykly cmpa. co do filmikow to widzialem kiedys pewne cudactwo jak gracze "przelatywali" przez tor przeszkod - zamist normalnej areny zwykly tunel usiany licznymi przeszkodami. fajny pomysl - liczyl sie tylko czas, nawet byly podawane czasy poszczegolnych odcinkow i predkosc :) wie ktos moze jak to sie nazywa i gdzie do mozna znalezc? c.

13.03.2002
16:06
[16]

Trollf [ ]

Anni, jesli chcesz kupic Qwaka3, to warto sie zastanowic nad pozycja "Quake: Ultimate Collection", kosztuje cos kolo 170 zeta, ale zawiera wszystkie czesci Qwaka. A musze dodac, ze muza z Q1 to jest dopiero zajob :) plyta Q1 jest nagrana w mixedmode, kilkadziesiat mega zajmuje gra, a pozniej sa normalne kawalki w audio, ktore mozesz odtworzyc w zwyklym CD :)

13.03.2002
16:09
[17]

Annihilator [ ]

Trollf -> muze z Q1 tez mam w mp3 :)) tylko 1 kawalek ale i tak jest boska :)))... 170 ? troche duzo... :((( ale pozbieram ;)

13.03.2002
16:43
[18]

wolkov [ |Drummer| ]

Trollf, cioruss -> thX za odp> :) Trollf -> cinematics mozna tez odtworzyc za pomoca niektorych konwersji np. Navy Seals, ale to juz nie to :-), trzeba przejsc, stuknac Xaero po glowie i odprezyc sie przy ostatnim video :-))) Btw, czy ktos z Was bawil sie tymi realistycznymi konwersjami Q3 typu Urban Terror, True Combat albo Navy seals: Covert Ops? bo ja ostatnio stukalem troche w wyzej wymienione i przyznam, ze sa bardzo ciekawe, fajnie byloby sie spotkac na wspolnym serwie np. w TrueCombat, wlasnie sciagam v.build12 tejkonwesji, wieczorem moze sprobuje w necie sie pobawic. W kazdym razie jak komus znudzil sie np. CS to polecam dla odmiany. (piszac tego posta mialem dziwne problemy z formatowaniem textu jak bym pisal w DOSie :PP)) pozdrowka

13.03.2002
21:38
[19]

cioruss [ oko cyklopa ]

osobiscie uwazam, ze te realistyczne mody to sie sprawdzaja lepiej jako nakladka na HL (DOD, CS). Q3UT pykalem i mi nie przypadlo do gustu bo za duzo w nim q3 czuc co przypominalo o railu w glowe i strafe jumpach, ktorych tam nie moglem wykonac :)

16.03.2002
12:52
[20]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Dobra, teraz ja mam pytanie. jaka jest komenda na kolor kursora w Q3A??? tylko mi nie mówice żebym szukał nastronach bo tam nie ma. Aha, /cg_crosshaircolor nie dziala.

16.03.2002
18:25
[21]

wolkov [ |Drummer| ]

Wlasnie...kolor kursora jak zmienic bo np. na dm19 za dobrze go nie widac wsrod tych jasnych textur, szczerze mowiac dupna sprawa, ze nie mozna tego zrobic po prostu w menu. (HUDa w q3 chetnie bym troche zmienil, ale nie wiem jak :P) cioruss -> moja ulubiona nakladka to Tactical Ops, ale to wchodzi nie na HL, ani Q3 tylko na UT :-))), ale ostatnio spodobal mi sie Q3 TrueCombat, swietna fiza broni, a szczegolnie spodobala mi sie opcja zwana 'tactical': chodzi o to, ze biegnac z Kalachem nie sposob z niego celowac jak to jest np. w TO czy CS, w q3TC musisz wlaczyc opcje taktyczna, twoj zawodnik porusza sie nieco wolniej, ale za to Kalacha trzyma bardzo pewnie wycelowanego na srodku ekranu ;-)) Trollf -> a posiadasz tego Quakepacka za 170? czy jest na plytce z Q1 patch GL dodajacy akceleracje? jezeli tak to napisz co zmienia w wygladzie oka? ;-) people -> piszcie tutaj cos bo watek zawsze gdzies z tylu !!! ;-) pozdro

16.03.2002
20:54
[22]

Trollf [ ]

co do zmiany koloru kursora pod Q3 to ten temat kiedys drazylem, niestety bezskutecznie... :/ moze ktos inny na to wpadnie? ew. stworzy takiego moda... ;) wolkov, nie mam Ultimate, wiec nie wiem czy jest tam GLquake, ale natomiast wiem jak to dziala :) mozesz to sciagnac np. stad: https://www.planetquake.com/quake1/files.shtml niestety GLquake jest tylko dla kart 3dfx (stara rzecz), ale za to jest WinQuake ;) tez do sciagniecia z powyzszej strony - gdyby nie WinQwak, to bym nie odpalil sobie tej gierki pod w2k/xp - pod WinQwakiem, gierka wyglad ladniej i dobrze chodzi, gdyz wykorzystuje wtedy directx...

17.03.2002
13:02
[23]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Dobra wiem, że to już było.. ale co sądzicie o OSP i cpma? Które według was jest lepsze? Ja osobiście wolę cpma, gdyż dzieki temu modowi quake staje się bardziej dynamiczny. No i pozatym szybciej sie bronię zmniaja co daja wieksze możliwości w walce.

17.03.2002
21:24
[24]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Ten wątek to chyba bezludna wyspa....

17.03.2002
21:35
[25]

Trollf [ ]

wszyscy robia mapki ;) co do pytania, to ja moge grac w OSP i CPMA, kazde na swoj sposob jest fajne :) z tym, ze jesli chodzi o gre z botami to zdecydowanie OSP jest trudniejsze... :) ale da sie zyc ;)

17.03.2002
21:47
[26]

wolkov [ |Drummer| ]

Fizyka poruszania sie w cpma to dla mnie prawdziwa bomba, sterowanie postacia "w powietrzu" daje strasznego kopa tej grze, a frag zdobyty w trakcie jakiejs ewolucji to jest dopiero...heh :-)), ale OSP tez mi sie podoba, wydaje sie bardziej taktyczne, ma rewelacyjne mapy, ktorych brakowalo mi w czystym QIII. Jedno i drugie dobre jest :-)

17.03.2002
22:11
smile
[27]

gallar [ Centurion ]

q2 zawsze i wszedzie!

17.03.2002
23:23
[28]

abu [ Senator ]

eee tam... CPMA Rulezzzz :-))) BTW co to znaczy "Enhanced Client Sampling"??? pzdr

20.03.2002
16:51
[29]

wolkov [ |Drummer| ]

...w gore watek :-) Trollf, czy ten WinQuake dodaje w Q1 obsluge directX takze pod win 98?

21.03.2002
23:41
[30]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Jak umieścić skrót do cpma na pulpicie?

22.03.2002
01:03
[31]

Trollf [ ]

we wlasciwosciach skrotu wpisujesz podobny link: "C:\Quake III Arena\quake3.exe" +set fs_game cpma czyli sciezke do pliku quake3.exe, gdzie cpma oznacza nazwe katalogu, w ktorym masz tego moda...

22.03.2002
01:59
[32]

wolkov [ |Drummer| ]

ello :> Mam do Was pytanie: jest taka super mapka w OSP, nazywa sie BATCULA, troche przypomina klimatem Q1 i za cholere mi boty na niej nie hulaja :(, wyswietla komunikat Bot AI setup failed, juz sie z nim wczesniej spotkalem przy okazji jakiegos tam moda. Wie ktos jak dodac plik z obsluga botow? bo mapa wymiata, ale samemu mi sie nie chce biegac ;-) ...i jeszcze jedno: komenda cg_drawspeed 1 tez nie hula, w czym problem? pozdro

22.03.2002
08:55
[33]

abu [ Senator ]

Trollf --> po wpisaniu tej ścieżki, Q3 uruchamia sie w oknie... :-( wolkov --> z botami nie wiem czemu nie działa, ale komenda na szybkość w CPMA to "/ch_drawspeed 1" :-)

22.03.2002
09:17
[34]

Trollf [ ]

abu, masz 2 wyjscia w takiej sytuacji :) na koncu tego powyzszego polecenia dodac jeszcze +set r_fullscreen 1 lub jak q3 uruchomi sie w oknie, po prostu przytrzymaj ALT i nacisnij ENTER :) wolkov, Tobie odpowiem pozniej na pyt o Q1 i Batcule... po prostu musze to sprawdzic, bo nic nie pamietam :)

22.03.2002
09:20
[35]

Matt [ Knight of the Night ]

Trollf - fajny obrazek na wstepie dales ;)

22.03.2002
09:38
[36]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

pytanko - dawno nie bawiłem w Q3 i wczoraj postanowilem zarzucic sobie nowego CPM i Westerna, co by oblookać. Wszystko jest oki do momentu odpalenia. Ekran po zaladowaniu jest jednolicie szary, jak ponaciskam kursorki slychać dzwiek skakania po menu itd., konsola wyjezdza. Ktoś sie spotkał z czymś takim? Tak przy okazji mam pr 1.31. Aha i np. RA3 chodzi bez problemu. zdrówka

22.03.2002
10:00
[37]

beeson [ Chor��y ]

-=->dakota12 ja tez mialem taki problem i nie mam pojecia dlaczego tak bylo. instalowalem 1.31 i pojawial sie szary ekran. skopiowalem jednak pilki dll z wersji 1.27, nastepnie zaistalowalem q3pr 1.31 i w koncu zobaczylem normalne menu. sprobuj tego u siebie

22.03.2002
11:31
smile
[38]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

beeson ------> dzieki wielkie ... dzisiaj to sprawdze ....

22.03.2002
13:10
[39]

wolkov [ |Drummer| ]

Trollf -> co do Q1 to znalazlem latke o nazwie D3DQuake.exe i jest to cos w rodzaju odpowiednika dla GLpatch z tym, ze dla posiadaczy rivy, gforce, ati itp. Niestety nie mam w tej chwili Q1 i nie moge tego sprawdzic, jak chcesz zobaczyc to podaje linka (322 kb zip - wooo olbrzym ;)) bede wdzieczny za pomoc z batcula :-) abu -> dzieki za korekte komendy, teraz dziala, calkiem niezle speedy wyciagam :-)) w cpma, osp slabiej troche :-). Jeden serwis o q3 wyraznie wprowadzil mnie w blad podajac /cg_drawspeed 1 :-( ...i jeszcze jedno: podaje sznurek do zajebistej moim zdaniem mapki do cpma, jest to konwersja mapy aerowalk z QW, potem byla w QII, a ponizsza wersja to juz druga do QIII :-)), jest na niej green armor taki jak w QII :-) jak ktos nie ma - sciagac juz w tej chwili, na wczoraj ;) stad: https://hubster.challenge-au.com/files/hub3aeroq3.zip a na koniec dowcip: Connecticut Pediatric Medical Association :)))). Takie cos znalazlem jak pomylilem sie przy wpisywaniu stronki cpma.org.uk :-) pozdro

22.03.2002
23:28
[40]

Trollf [ ]

wolkov, winquake, pozwala jedynie na odpalenie Qwaka pod winda, raczej nic poza tym nie dodaje i nie zmienia... natomiast ten programik, do ktorego linka podales jest b.fajny :) wystarczy go wrzucic do katalogu Qwaka i odpalic i mozemy cieszyc sie ladnie wygladajaca gra bez pikselozy :) i nawet nie najgorzej chodzi ;) - tested under wXP co do Batculi, to u mnie wszystko chodzi z botami ok., wiec moze sprobuj jeszcze raz zainstalowac OSP -?- ew. przeinstalowac calego Qwaka, bo moze za duzo przy nim mieszales ;) co do predkosci poruszania sie, to max co mi sie udalo chwilowo osiagnac to bylo 1278 ups pod OSP :)) pod CPMA tez cos kolo tego... skoro wolkov polecil mape, to ja zapodam linka do pewnego moda ;) nazywa sie on DeFrag - co w nim takiego ciekawego? Otoz jest to mod typowo singlowy, jednak nie walczymy z botami, lecz z czasem :) po prostu jest to mod do samodoskonalenia sie, cwiczenia na czas celnosci, trockow, strafe grenade rocket plasma bfg jumpow climbow itp. itd. i.in. etc. :) mod zawiera kilkanascie roznych map do cwiczen, oraz demka pokazujace najlepsze czasy przejscia w wykonaniu najlepszych graczy na scenie trickowej... niektore z demek po prostu wgniataja w fotel :) plik moda wraz z mapami wazy ok. 18MB, ale ze stronki mozna sciagnac rowniez go w czesciach...

23.03.2002
15:59
[41]

wolkov [ |Drummer| ]

Trollf -> thX za linka, oto mod jakiego potrzebowalem :), sprawdzales ta mapke aerowalk? jak wrazenia? pozdrowka

23.03.2002
16:38
[42]

Trollf [ ]

jeszcze mapki nie sprawdzalem, ale moze niedlugo ja sciagne... co do moda, to moze zrobimy zawody? :)) zobaczymy kto nakreci najszybsze demo, he? :) albo kto w ogole przejdzie jakas mape... hehe :)

23.03.2002
20:03
[43]

tymczasowy12724 [ Junior ]

Witam! Mam problem z Quakiem. Otóż mam dosyc dobry sprzęt(P3 1GHz, GeForce 2), chodzi o to, że Quake mi "haczy". Mam spokojnie 120 fps bez spadkow poniezej 100. Zmienialem odświerzanie ale to tylko troche pomoglo. Moze wiecie co moze byc przyczyna?

23.03.2002
20:24
[44]

wolkov [ |Drummer| ]

Hi!:> Nie bardzo rozumiem. Piszesz, ze spokojnie wyciaga 100-120 fps i haczy?

23.03.2002
20:55
[45]

tymczasowy12724 [ Junior ]

No właśnie ja sam nie rozumiem.... w iinych grach jest dobrze a w quaku...shit....jeszcze się z takim czymś nie spotkałem

23.03.2002
21:47
[46]

yediii [ also known as duszek ]

Jak w Q2 sprawdzić ilość fps-ów. Co wpisać ????? Kto dobrze zna plansze ,,The Edge" ???

23.03.2002
21:58
[47]

tymczasowy12724 [ Junior ]

O dziwo podczas oglądanie demek jest wszystko dobrze... ale bezsens...:-((((

25.03.2002
09:26
[48]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

yediii ---> w kosoli piszesz timedemo 1 a potem demomap demo1.dm2 i z dyni .. odpali ci demko zliczajac fps-y zdrowka

25.03.2002
21:53
[49]

abu [ Senator ]

Coś mi się wydaje, ze "yapas", to nasz stary przyjaciel "k_arlo" :-)... czyz nie Kuba???

27.03.2002
00:18
[50]

wolkov [ |Drummer| ]

hehe, ukrywa sie? :-)

27.03.2002
00:24
smile
[51]

wolkov [ |Drummer| ]

<---...aaa, zapomnialem: Trollf, ten deFrag:) pierwszy raz cos takiego widze, a cienszych demek to juz chyba nie mieli ;-) masz swoje demka z tego moda? mozesz podeslac?

27.03.2002
01:06
[52]

Trollf [ ]

masz racje wolkov, ci co nakrecili demka do DeFraga to straszne cieniasy... :) no popatrz, a gdy patrzylem na xywki to wydawalo mi sie, ze widze same nicki z topowej listy trickowej na scenie swiatowej ;) pewnie z innymi demkami mi sie skojarzylo... ;) narazie mam tylko jedno demko z mapy SJT2 (tej do nauki strafejumpingu, konczacej sie duza fosa z lawa do przeskoczenia) i tak od niechcenia ;) [czyt. za kilkudziesiata proba... ;)] wykrecilem wynik gdzies kolo 8 sek. obecnie jestem w trakcie robienia stronki gdzie chce umiescic wykonane przez siebie tricki (mam juz gotowy pack z q3dm17, a ostatnio troche szaleje na q3dm18), kiedy umieszcze to na sieci to dam znac... a w glowie mam tyle pomyslow na tricki, ze w pale sie nie miesci :) LOL

27.03.2002
21:51
[53]

wolkov [ |Drummer| ]

Dzisiaj puscilem demka z defraga mojemu kuzynowi to mu szczeka opadla :-), mi kilka dni temu zreszta tak samo :-) Ja tym razem w sprawie Q1: czy wie ktos jak kwakowi w trybie D3D przydzielic wiecej pamieci niz 16mb? (slyszalem, ze tylko tyle 'cashuje' nominalnie) bo zwyklym quake.exe wystarczy dopisac w linii komend -heapsize (np.32000), ale w D3D to nie dziala... bo odpalilem Q1 z akceleratorem - hula w 1024x768x32 nawet, wyglada super jak na tak stara gre, ale doswiadczylem kilku nieszkodliwych, acz nieprzyjemnych zwolnien i to chyba nie z powodu sprzetu [?!?] ;-)), tylko przez te ustawienia ramu. Jak znacie patent na to - zapodajcie mi pliz! :-)... Q RoX! :-)

27.03.2002
22:25
[54]

cioruss [ oko cyklopa ]

hehe.. odpalilem defraga i .. szlak mnie trafil :) w triczkach cienki jestem jak dupa weza :D a jesli chodzi o demka to gdzies (q3.wp.pl?) kiedys zassalem avika z besciarskimi akcjami z tego moda (pisalem o tym [13.03] 16:01) i zeby podobny poziom osiagnac to bede musial trosze pokatowac moja myche :)

28.03.2002
10:23
[55]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Zgadza się to byłem ja ale zminiłem nicka po zapomniałem tego je#$@#go hasła a pilnie potrzebowałem pomocy:-)

28.03.2002
10:32
[56]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Czy ktoś wie jak ciąć/sklejać dema w Q3, czy jest do tego jakiś program?

28.03.2002
11:58
[57]

Trollf [ ]

Niestety nie ma takiego programu... :/ jedynie to co mozesz zrobic to wyeksportowac cale lub czesc dema jako poszczegolne klatki obrazu do katalogu screenshot i pozniej jakims programem do edycji video zrobic z tego filmik...

28.03.2002
15:56
[58]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Dobra zapytam się jeszcze raz.... Mam problem z quakiem, otóż na wsztstkich grach na enginie quake gra mi haczy w quaku mam ustawino 125 fps i tylko jest spokojnie bez spadków... odświerzanie też nie pomaga...mam najwnowsze detonatory. Może to wina jakiś ustawienień w BIOSIE z kartą graficzną? Quaka instalowalem juz kilka razy, windowsa tak samo... bez skutku... moze mi ktos pomoze? z gory big thx za pomoc

28.03.2002
17:08
[59]

wolkov [ |Drummer| ]

Karl_o sprobuj zainstalowac zestaw sterownikow GLsetup (sa na plytce z kwakiem), jezeli chodzi o Queja to glsetup jest raczej niezawodny, jezeli to nic nie pomoze to hmm...wylacz wszystkie programy dzialajace pod winda, odciazysz system i procka, moze wtedy bedzie ok. Mozesz tez sprobowac sciagnac nowszy zestaw sterow GLsetup z www.glsetup.com, ale to wazy chyba 90 mb. Powodzenia!

29.03.2002
10:03
[60]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Ściągnęl plik 88 mb ale on jest z rozszerzeniem .cgi i nie bardzo wiem o co chodzi...

29.03.2002
11:38
[61]

Trollf [ ]

err, Karl, sprobuj mu zmienic rozszerzenie na exe i odpalic. Jesli sie nie uda to znaczy, ze cos zostalo sknocone podczas sciagania...

29.03.2002
19:56
[62]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Niestety to też nie pomogło....:-(((( Najdziwniejsze jest to że nawet po reinstalowaniu Windowsa tak mam i to tylko w grach na enginie quaku(tzn Medal of Honor). Może to jest wina ustawien BIOSU? Albo może wina procesora? (mam p3 933)

30.03.2002
01:01
[63]

wolkov [ |Drummer| ]

Karl_o sprobuj roznych sterownikow do swojej karty (jaka to karta???), Q3 ma grubo ponad dwa lata wiec niekoniecznie potrzebuje najnowszych sterow. Masz plyte z Q3? na niej jest glsetup, wiec zainstaluj i sprawdz jak chodzi z tym...

31.03.2002
18:57
[64]

wolkov [ |Drummer| ]

Znalazlem dzisiaj swietne demko falal1ty vs Bodies na q3dm17, szkoda tylko, ze pojedynek na maxa jednostronny, koles nie wyszedl nawet z minusa. Ale akcje fatala super, milo popatrzec :-). Obejrzyjcie i skomentujcie. Pozdro.

01.04.2002
01:08
[65]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Widziałem to demko....[no coment].... Mam pytania jaka czulosc ma Wingman Gaming Mouse Logitecha i ile taki kosztuje w sklepie?

03.04.2002
18:33
smile
[66]

--27fps-- [ Legionista ]

wolkov powiedział żebym ratował ten wątek..... a więc się zjawiłem ja obrońca wątków [uciśnionych -bo coś są szczupłe, tak mało w nich piszecie]....... :) a jak ktoś mi wejdzie w drogę by przeszkodzić to go tloske posmyram lightingun'em [=lightingun=›~~~~(zzzzz!)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ You get 2 sc frag ~~~~

03.04.2002
18:38
[67]

--27fps-- [ Legionista ]

1 - go fraga zdobyłem tutaj.... =) | | V

03.04.2002
18:41
[68]

paściak [ z domu Do'Urden ]

a ja mam pytanie czy w q3 wybor skina ma jakis wplyw na gre ? np. czy siege jest bardziej wytrzymaly od hunter ?

03.04.2002
18:45
smile
[69]

wolkov [ |Drummer| ]

:-) fakt, watek podupada co zaczyna mnie powaznie martwic... [|=plasmagun=|>**********(fu fu fu!)*************** fragnalem cus :) ********... ;-))) BTW jest zajebisty model Strogga Gladiatora do Q3, podobny pojawi sie w Q4, sciagnalem sobie i wyglada niesamowicie, ale jest bardzo wymagajacy dla sprzetu, widzieliscie ten model?

03.04.2002
18:51
[70]

wolkov [ |Drummer| ]

paściak -> wydaje mi sie, ze nie, choc odnioslem wrazenie, ze jak np. gram sarge to wyzej podskakuje niz xaero albo, ze Tank jr. jest troche bardziej wytrzymaly. To chyba zludzenie sam nie wiem.

08.04.2002
18:13
[71]

(K)leszcz [ Centurion ]

hmmm... nie znacie jakiegos dobrego sposobu zeby wytrenowac sobie strzelanie ze spawary, bo cos mi nie za bardzo wychodzi?

08.04.2002
18:22
[72]

wolkov [ |Drummer| ]

(K)leszcz -> jedyny sposob to duzo grac :-), samo wejdzie w krew...po prostu korzystaj ze spawary najczesciej jak to tylko mozliwe :-)

08.04.2002
18:31
[73]

(K)leszcz [ Centurion ]

haha wiedzialem ze pierwsza osoba ktora sie tu odezwie bedziesz Ty wolkov :) a co do sposobu, to nie ma innego? ^^

08.04.2002
18:53
[74]

wolkov [ |Drummer| ]

:-) pelnie dyzur :PP w zasadzie trudno mi wyobrazic sobie inny sposob na trening spawary. Ja odpalam sobie mape np. cpm6, ustawiam 1 na 1 z dobrym botem i mloce go jak najczesciej spawara. Mam jeszcze spore braki w skutecznosci walczac ta bronia, ale jest coraz lepiej z wyczuwaniem ruchow przeciwnika, zeby moc go smazyc ciaglym pradem ;-). Czasem, az dziw bierze jak skuteczna jest ta bron, wysysa wszystko raz-dwa! :). Dla przykladu popatrz jak robia to najlepsi, w tym celu zaopatrz sie w dema np. matrOxa, doskonale walczy spawarka, a z zachodnich graczy vq3 powiedzmy socrates, czm, fatal1ty, polosatiy-tam dokladnie widac jak sie goscie ta bronia posluguja, po prostu szczena opada.

08.04.2002
18:54
[75]

Trollf [ ]

ja sie narazie nie odzywam, gdyz siedze i robie tricki :)

08.04.2002
18:57
[76]

wolkov [ |Drummer| ]

Trollf, kurcze myslalem zes sie pod ziemie zapadl :), skrobnij cos czasem, tak pro forma :)

08.04.2002
18:58
[77]

Trollf [ ]

wolkov, moze pozniej wrzuce gdzies na jakis server demko Wombat'a na q3tourney2 z jakims graczem, ktory przypadkowo znalazl sie podczas eliminacji do pewnego wiekszego turnieju q3 ;) - totalna miazga za pomoca spawary wlasnie... :)

08.04.2002
19:03
[78]

Trollf [ ]

ok, czasem sie cos napisze... np. tak jak teraz ;) za jakis czas ukaze sie (prawdopodobnie pod koniec tego miesiaca) filmik z trickami OPC Promo 4 - oto trailer tego filmiku (2 MB) - prowadzenie kamery wymiata! jak bedzie to moze ;) zapodam do niego linka...

08.04.2002
19:56
smile
[79]

Grucha [ Konsul ]

A na jakich serwach panowie mozna was spotkac ? Z checia pyknalbym partjke w necie.

08.04.2002
20:41
[80]

wolkov [ |Drummer| ]

Ja w necie niestety nie gram. Probowalem nieraz, ale nie ma co sie kompromitowac z pingiem ~400 :(

09.04.2002
01:17
[81]

wolkov [ |Drummer| ]

A wiecie moze jak wykonac plasma climbing tak, aby nie robic sobie 'kuku'? bez czitow oczywiscie ;-) na jednym z demek z defraga koles tak sie wspina - nie tracac zdrowia.

09.04.2002
12:02
[82]

Trollf [ ]

wolkov, nie jest mozliwe wykonanie plasma climbu bez chocby minimalnej utraty zdrowia - im dluzszy plasma-climb tym wiecej zdrowia tracisz - tak jak nie zrobisz zadnego rocket-jumpu bez obrazen... ew. podaj mi nazwe tego demka to sie temu przyjrze... Jakis czas temu (3/4 kwietnia) ukazala sie mapa zrobiona przez czolowego trickera na scenie Q3 - Michaela Flatley'a. Nazywa sie Tricking Paradise. Wlasciwie przypomina ogromny plac zabaw dla dzieci ;)) naprawde mozna sie tam wyzyc... (link na dole) Mape odpalamy komenda z konsoli: \devmap paradise najlepiej sobie wpisac komendy god mode oraz give all, bardziej hardcore'owi gracze moga odpalic mape bez czitow (\map paradise) - wtedy podczas gry nalezy dotknac, ktoregos z szarych monolitow, aby zyskac wszystkie bronie, zdrowie i armor - monolity odnawiaja sie co 30 sek. pod tym linkiem znajdziemy przykladowe demka autora mapy dajace niejaka idee co mozna na tej mapie zrobic - reszte podpowie Wam wyobraznia ;) https://home.austin.rr.com/theahnfahn/paradise_demos.zip ps - ja juz kilka trickow na tej mapie zrobilem... za jakis czas moze gdziez je wrzuce... ;)

09.04.2002
17:27
[83]

--27fps-- [ Legionista ]

(K)leszczyq ....... jest specjalna komenda na spaware (zara mnie będą wyzywać od lamerów itp.) która powoduje że prąd znajduje się na celowniku, a nie ucieka z niego na boki podczas trafienia..... ale nie wiem czy mozna mi ją podać (bo mnie zbluzgają) . Szczerze mówiąc moge i umiem grać na normalnej, żaden problem. (A z reszta dlaczego by mnie mieli zbluzgać jak to jest normalna komenda a nie żaden cheat:)

09.04.2002
19:35
[84]

(K)leszcz [ Centurion ]

qrcze, mam problem :) otoz sciagnalem sobie kilka demek ale nie mam chyba odpowiednich map... wolkov, pamietam, ze w jakims watku podawales stronke z ktorej mozna bylo mappacka sciagnac ale nie moge tego znalezc... chodzi mi konkretnie o mapy: cmp3, cmp1a, cmp10, cmp11. --27fps-- znasz ta komende? Jesli tak to dawaj ja! :)

09.04.2002
20:57
[85]

(K)leszcz [ Centurion ]

wolkov - where are you?! :)

10.04.2002
07:34
[86]

--27fps-- [ Legionista ]

... (K)leszczu cpm to mappack gdzie znajdują się mapy od 1 do bodajże 11 (nie wiem bo gram tylko na cpm3 i 1). ale nie znać tych najlepszych stron w Polsce o Q3A ehhh.... :\ www.q3arena.gry.wp.pl www.fpp.pl www.gracz.net

10.04.2002
09:45
[87]

Trollf [ ]

mappacki do PM sa trzy - (cpm1-cpm4) - (cpm5-cpm9) - (cpm10-cpm14) mozna sciagnac np. ze zrodla ;)

10.04.2002
16:58
[88]

wolkov [ |Drummer| ]

(K)leszcz, musialem wczoraj zejsc z dyzuru:-) a mappacki sa 3 jak mowia koledzy i wszystko (a nawet wiecej) jest na tych stronach, ktore podali :-) Trollf, z ta plasma to mi sie zdawalo :-), wszystko dlatego, ze jeden z tych gosci wspinal sie chyba sarge'm, ktory jeczy z bolu ;-)), a drugi uriel'em, ktory nie wydaje dzwieku, hehe... a trixy wymyslasz na zwyklych mapach q3 (jak tak to na ktorych?), czy defraga 'przerabiasz'? :-) ja sie bawie troche na q3dm6, na razie po lamersku z niesmiertelnoscia bo mozna ile wlezie ;-))

10.04.2002
17:43
[89]

Trollf [ ]

wolkov, wlasciwie tricki mozna zrobic na kazdej mapie jesli jest ktoras z nastepujacych broni: RL, GL, PG, BFG lub ew. fajne miejsce na oddanie dlugiego skoku itp. ;) ostatnio skonczylem dopracowywac packa z q3dm17 z pojedynczymi, podwojnymi, potrojnymi [i nawet jednym poczwornym ;)] rocketjumpami, uzyciem teleportow i odplaniem rakiet w powietrzu itp. nakrecilem rowniez kilka trickow na q3dm18, szczegolnie z pojedynczymi R-J w malo uczeszczane miejsca ;) jak i podwojnymi R-J itp. Defraga ukonczylem tylko narazie 3 etapy... moze pozniej wezme sie za reszte ;) ale chyba musze zmienic myszke, bo obecnie mam chyba juz za bardzo wyrobiona :)) rowniez wymyslilem kilka trickow na Paradise MF, tej mapie, do ktorej podalem linka powyzej... tylko brak mi czasu by zrobic stronke i gdzies to w necie umiescic... :/

11.04.2002
11:37
[90]

FAJEK [ CD Projekt ]

pytanie nieco z kosmosu, ale jestem ciekaw czy ktos przeszedl Xaero na ostatniej mapie na Hardcore lub Nightmare? ja mam wszystkie mapy zaliczone na nightmare poza dwoma a ostatniej nie moge nawet na Hardcore :(

11.04.2002
13:09
[91]

Trollf [ ]

Fajek, ja przeszedlem, moge nawet wrzucic na siec demko... tylko za jakis czas, bo wczoraj mi komp padl, a teraz pisze z pracy...

11.04.2002
13:14
[92]

wolkov [ |Drummer| ]

FAJEK -> na hardcore dalem rade, a na nightmare hmm...;-) nie za bardzo...w kazdym razie moj skuteczny sposob na niego: kampowac go ile wlezie zza tych slupkow i pilnowac aby jak najrzadziej dobieral sie do raila (o tyle latwe, ze on po kazdym respawnie tam biegnie, wiec przy odrobinie szczescia mozna go zalatwic np.10 razy pod rzad). Bez raila xaero jest jak bez reki ;-). Kiedy robilem inaczej tzn. jakies podniebne loty itp. od razu zostawalem sciagniety z raila.

11.04.2002
13:19
[93]

Trollf [ ]

err.. wolkov, jak sie wyrobi w sobie odpowiednie ticki nerwowe to mozna zrobic unik przed railem Xaero... ;))

11.04.2002
13:21
[94]

wolkov [ |Drummer| ]

Trollf, a rozwaliles go w otwartej walce np. w powietrzu? bo ja za nic nie dalbym rady, skubaniec trafia mnie na 100% z kazdej pozycji, musze go lekko przykampowac. Na tej mapie to malego palca u nogi lepiej nie wystawiac ;-))

11.04.2002
13:25
[95]

Trollf [ ]

nie pamietam czy w powietrzu, ale w otwartej walce nie jeden raz :) zreszta jak naprawie kompa (kwestia kilku dni) to wrzuce na siec to demko...

11.04.2002
13:29
[96]

wolkov [ |Drummer| ]

Oka :-), musze zobaczyc twoje wyczyny, bede mial sie od kogo uczyc :). Zmontujesz jakas prv-site, czy cos w tym rodzaju?

11.04.2002
14:20
[97]

Trollf [ ]

cos w tym stylu... ;)

11.04.2002
15:32
[98]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Trollf --> bajki, bajkami, nie ma czegoś takiego jak unik przed railem, jak bot ma celność ustawioną na powiedzmy 90%, to z raila będzie trafiał cię 9 razy na 10, żebyś nawet robił mostek z dwutaktu (taki to już wątpliwy urok botów)

11.04.2002
16:41
[99]

FAJEK [ CD Projekt ]

wlasnie w tym sek ze unikow nie da sie robic... bo przed railem uciec sie nie da a jesli zrobimy unik ot on strzela w miejsce gdzie sie znalezlismy :(

11.04.2002
16:49
[100]

--27fps-- [ Legionista ]

Ja przeszedłem Xaero na Nightmar'ze na tej jego mapie.... nic prostszego niż wziąść raila szybciutko i mierzyć w Raila po przeciwnej stronie areny (nie pozwolić mu do niego dojść) to wszystko

11.04.2002
16:51
[101]

--27fps-- [ Legionista ]

.......zaś w powierzu tj. w otwartej walce no.... to.....jush...nieciekawie sprawa wygląda:)

11.04.2002
17:07
[102]

Trollf [ ]

Sabathius, niezupelnie tak jest... wystarczy sobie poogladac demka najlepszych graczy oraz tych poczatkujacych, jakos gdy graja ci lepsi to botom jakby nagle spada celnosc... wynika to z tego, ze dobry gracz umie sie poruszac, natomiast boty mimo swej celnosci maja rowniez niedoskonalosci... najlepszym przykladem jest bieganie po okregu wokol bota, myslisz moze, ze skoro ma on ustawiona skutecznosc na 90% to z takim prawdopodobienstwem bedzie Cie trafial? byc moze tak, jesli bedziesz stal w miejscu, ale w przypadku biegania po okregu wokol bota najczesciej mozna zauwazyc (najlepiej jak bot ma spaware), ze po prostu nie zawsze nadaza on z celowaniem... poza tym bot tak naprawde nie celuje w Ciebie lecz w jakis punkt, w ktorym aktualnie sie znajdujesz, badz za chwile bedziesz... a jak wiadomo rail daje zupelnie prosty promien bez zadnej krzywizny, nie jest to bron samonakierowujaca sie, wiec jesli wyczujesz dokladny moment, w ktorym przeciwnik strzela i sie usuniesz lekko na bok, promien raila nie zakreci i nie uderzy w Ciebie... np. na ostatniej mapie q3t6 mozna zaobserowac czasem 'spoznione' reakcje Xaero, wystarczy jak sie wychylisz zza jakiegos filaru i sie szybko schowasz, to dopiero po chwili zobaczysz przemykajacy obok promien raila, za chwile znow sie wychylisz i schowasz i znowu rail leci obok w proznie... czyli boty wcale nie sa tak doskonale jakby sie zdawalo na poczatku... zreszta jaka jest odpowiedz na pytanie, ze gdy gram z Xaero i 'niemrawo' sie poruszam, bot ten ma wtedy celnosc ok. 75% z raila, a gdy zaczne odpowiednio sie poruszac, to nagle jego celnosc spada do 50-40% ? czyzbym walczyl wtedy ze slabszym blizniakiem Xaero? albo czyzby boty mialy swoje dobre i zle dni? nie sadze...

11.04.2002
18:48
[103]

(K)leszcz [ Centurion ]

Trollf, nie pie***ol, tylko wrzucaj szybko te demka na strone i dawaj adres! :))

12.04.2002
09:30
[104]

Trollf [ ]

Kleszcz, jesli chodzi Ci o demka trickowe, to musze jeszcze kilka poprawic i wrzuce je prawdopodobnie w ten weekend, jak znajde czas... natomiast co do Xaero na Nightmare na q3t6 to moze juz przestane smucic i po czesci teoretycznej wykladu przejde do tej praktycznej, bardziej namacalnej ;)) pod ponizszym adresem znajdziecie demko wlasnie z Xaero na Nightmare - no co? musialem przeciez dzis w nocy stestowac czy mi komp dobrze dziala... :) jest to demko z singla pod zwyklym Q3 (bez zadnego OSP czy PM). wlasciwie nie pokazalem na nim jakis fantastycznych i niewiadomojakich umiejetnosci, nie ma tu fiflakow ze sruba, badz tiptopkow ze skretm tulowia.. ;) mam wraznie, ze nawet dosc niemrawo czasem sie poruszalem... jak sie gra glownie na PM to sie mozna czasem w VQ3 pogubic.. ;) demko wyraznie pokazuje, ze przy odpowienim poruszaniu sie i wykorzystaniu pewnych niedociagniec AI Xaero mozna spokojnie z nim wygrac... dokladniej mowiac, na mapie sa miejsca, po ustawieniu sie w ktorych Xaero sprawia wrazenie, ze jakby nas po prostu nie widzial... jego celnosc tez drastycznie spada... na demku mozna czasem zauwazyc przelatujace obok raile ;) Enjoy! :)

12.04.2002
09:32
[105]

Trollf [ ]

jednak pod tamtym adresem nie znajdziecie demka... za to jest pod ponizszym ;)

12.04.2002
11:44
[106]

wolkov [ |Drummer| ]

Obejrzalem Trollf - b. fajne, powiem Ci, ze stosuje niemal identyczna taktyke, na poziomie hardcore sprawdza sie u mnie w 100%, a na nightmare balem sie sprobowac jak do tej pory ;-)), a co sadzisz o uzywaniu zooma na takich mapach? mi sie rzadko zdarza, ale czasem korzystam. All - znacie mape ztn3tourney1? jak Wam sie podoba? dla mnie bomba :-) | V

12.04.2002
11:54
[107]

Trollf [ ]

wolkov, ja wyrobilem sobie nawyk, ze praktycznie kazdy dalszy strzal jest z zoomem... dlatego, ze gram na fov 110 (oryginalny fov vq3 to 90), wiec jak przeciwnik jest daleko, to jest zbyt maly by dobrze normalnie przycelowac.... ztn3t1 znam, przeciez ta mapa jest grana na wiekszosci wazniejszych turnieji 1on1 & 2on2 na swiecie ;) byla rowniez na mistrzostwach swiata WCG w zeszlym roku...

12.04.2002
12:09
[108]

wolkov [ |Drummer| ]

:-) co do ztn3t1 to nie spodziewalem sie, ze kogos zaskocze bo mapa znana i lubiana :-), a jaka jest szybka komenda na zmiane FOV'a? chetnie sie pobawie...

12.04.2002
12:10
[109]

Trollf [ ]

hmm, wolkov, czego sie boisz na Nightmare? ;)) od dzis wyznacz sobie pokute, ze na q3t6 nie grasz ponizej Nightmare... ;) so, wolkov, GO! GO! GO! po weekendzie chce widziec Twoje demko z Xaero na Nightmare.. :)) ew. mozesz mu pozwolic wyjsc niewiele z minusa... ;))

12.04.2002
12:12
[110]

Trollf [ ]

\cg_fov x (x-liczba, 90-standardowy widok, im mniejsza tym 'wezszy' widok, im wieksza tym rozleglejsza panorama)

12.04.2002
12:18
[111]

wolkov [ |Drummer| ]

Trollf -> :-) bo nie lubie dostawac w dupsko od botow, wprost nienawidze ;-))), ale spox, te zacinajace sie maszynki zaczynaja juz byc pod moim panowaniem ;-), w sumie to juz kwestia dni. ThX za komende, lece pograc :-))

12.04.2002
13:10
smile
[112]

wolkov [ |Drummer| ]

Pozwolilem sobie zalozyc nowy watek (mam nadzieje Trollf, ze sie nie pogniewasz ;) [grrr... 5 razy zakladalem i mi sie wywalalo non stop :(]...bo ten laduje sie na moim modemiku... hmmmm ;) kolejna czesc:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.