Mazio [ Mr.Offtopic ]
"Skończone płyty"
mam na swojej półeczce jakieś pięćset cedeków z muzyką - ostatnio chciałem czegoś poszukać... i tak sobie pomyślałem - jeeez - 99% z nich kupiłem dla jednej, dwóch - góra trzech piosenek, utworów... reszta to wypełniacze dziur...
tak trudno jest o dobrą płytę, która ma równy poziom, trzyma klimat i jest nagrana z pomysłem... do tego jeszcze wszystko nie jest na jedno kopyto jak echo...
jakie znacie płyty, które akceptujecie w całości i nie używacie nigdy opcji "forward" ;)
ja wymienię na razie jedną - ale później podejdę do zbioru i popatrzę co jeszcze mogę tu dodać...
Kaliber 44 - Trzecia czterdzieści cztery (wreszcie mam oryginał ;P)
Hellcat [ Legend ]
Paktofonika - Kinematografia
Paktofonika - C.D. Kinematografii
O.S.T.R. - Rap Po Godzinach
Szenk [ Master of Blaster ]
"Nieco" inny klimat - Klaus Schulze i Ashra Temple "Freundship"
I jedna z płytek Lacrimosy (ale tytułu nie pamiętam - z pracy piszę).
Mnieteq [ SimRacer ]
O jest tego dużo...
Wszystkie płyty:
- Eric Clapton
- John Lee Hooker
- BB King
- Keb' Mo'
- Norah Jones
- Bryan Adams
i wiele, wiele innych od 1 do ostatniego utworu :)
Yisrael [ Pod Mocnym Aniołem ]
"Nieprzyzwoite piosenki" Portera i Lipnickiej.
gereg [ zajebisty stopień ]
blur 13
depeche mode ultra
>Luzer< [ Music Addict ]
Foo Fighters - Nothing Left To Lose
Audioslave - Audioslave
Rush - Feedback
Rush - Roll The Bones
Sharky [ Generaďż˝ ]
Therion "Sirius B / Lemuria", Nightwish "Oceanborn", Iron Maiden "Fear Of The Dark"
CHESTER80 [ no legend ]
Wreszcie jakiś bardzo ciekawy i pożyteczny wątek :)
Więc tak:
-Linkin Park - "Meteora" (Słucham od początku do końca)
-Iron Maiden - "Iron Maiden" (Genialny debiut, słucham od początku do końca)
-Metallica - "Load" (Tak samo, wszystkie utworki mi "paszą")
-U2 "POP" (Najgorsza płyta U2, która jest moją ulubioną, także w całości słucham)
-Kazik "Spalam się" (Tak samo jak powyższe)
-Rammstein "Mutter" (Tak samo jak powyższe)
I pewnie jeszcze coś by się znalazło ale tak na szybko ciężko coś wymyśleć. Tak sobie myślę że może jestem mało wymagający i dlatego słucham płyt w całości i mi się podobają wszystkie piosenki a napewno każda płyta audio zawiera choć jeden "zapychacz".
KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]
Roxette - Greatest hits
(dawniej mi sie podobał:) Music Instructor - Electro City
I chyba wszystkie piosenki Lady Panka - te stare :)
ronn [ moralizator ]
Kult - Tata Kazika / Tata2
Iron Maiden - Live After Death / Seventh Son of a Seventh Son / Brave New World
gereg [ zajebisty stopień ]
i jeszcze kazik 12gr ;-)
Lupus [ starszy general sztabowy ]
1. Queen - "Greatest ballads"
2. ELO -"Out of the blue"
3. Shannon-"Celtic Dreams"
4. Londonbeat -"in the blood"
KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]
[EDIT]
I OCZYWIŚCIE:
Metallica - The black Album !!!!!!!!
Da5id. [ Snufkin ]
Lacrimosa - Elodia
Lacrimosa - Live
Iron Maiden - Brave New World
Kult - Spokojnie
Sountrack z "Requiem dla snu"
Mazio [ Mr.Offtopic ]
wiecie co...
napisałem to pod wpływem chwili... nie chciałbym, żeby była to licytacja kto czego słucha i co jest bardziej ambitne... przekrój muzyki jakiej słucham jest spory... ale tak niewiele jest perfekcyjnej produkcji...
Mike Oldfield - Voyager
Patrol_wcg [ Konsul ]
Jak dla mnie....
Wszystkie Cd
..........:::::::::ATB:::::::::...........
Game Over [ Generaďż˝ ]
The Offspring-Americana
Da5id. [ Snufkin ]
Właaaaaaśnie, zapomniałem jeszcze o "Tacie Kazika" Kultu
..KmP.. [ Designed by AI ]
Paktofonika - Kinematografia
Paktofonika - C.D. Kinematografii
Łona - Koniec Żartów
Łona - Nic Dziwnego
BIGos [ bigos?! ale głupie ]
Wszystkie płyty Blackmore's Night.
Farben Lehre - Pozytywka, Atomowe Zabawki, My Maszyny, Insekty.
Indios Bravos - Mental Revolution :)
pisz [ nihilista ]
U2 - Joshua tree (ale tytuł...:/)
Red Hot Chili Peppers - Californication
^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]
hmmm,
Slayer - Diabolus in Musica
Method Man - Tical 0-The Prequel
Wu-Tang Clan - 36 Chambers
Clawfinger - Clawfinger i Deaf Dumb Blind
Prince of Persia : Sands of Time OST
loosiek [ Arsenal Londyn ]
Nirvana - Nevermind
KoRn - Take a look to the mirror (czy jakoś tak)
IRA - Mój dom
BoyLer [ tribunus plebis ]
To co mi na ten moment przychodzi do głowy:
Metallica - S&M
Deep purple - Bananas
Avalon - eurasia
Coma- Pierwsze wyjście z mroku
Rammstein - Reise Reise
Muse - Absolution
Ira - ogień
Pidżama Porno - Marchef w butonierce i Bułgarskie centrum
Counting Crows - Films About Ghosts
Farben Lehre - Pozytywka
Liquido - At the Rocks
Bjork - Homogenic
Nick Cave - Murder Ballads
Nick Cave - Abattoir Blues-The Lyre of Orpheus
Buczo. [ Bradypus variegatus ]
Większość " the Best of " ;)
Ale tak pozatym to ciężko znaleźć, chyba nigdy cała płyta nie podobała mi się w identycznym stopniu dlatego zawsze robię składanki :)
Devil's Diner [ Pretorianin ]
In The Woods... "Omnio" i "Strange in Stereo"
Ulver "The Marriage of Heaven and Hell"
Enya "A Day Without Rain"
Louis Armstrong "The Best of"
Mazio [ Mr.Offtopic ]
loosiek - o tak Nirvana - Nevermind...
kiedyś komuś uratowała życie... choć o tym nawet nie wie...
mmm <mrucząc szuka płyty na półce>
dzięki
Mysza [ ]
Mazio... więc tak na szybciora kilka pozycji, których obowiązkowo słuchać trzeba "od dechy do dechy"...
Kurde... wiesz? Nie da się tak... za dużo by tego jednak było... bo naparwdę jest wiele znakomitych płyt... takich, których włączenie sprawia, iż odrywam się od nich dopiero "when the music's over" :)
Krzemol [ Pretorianin ]
Mazio ------> ja POLECAM Ci plyte Gangstarr' a - "Full Clip: Decade of Gangstarr" oraz "The Ownerz", tez Gangstarr' a. Ostatnio jaram sie plyta Mos Def' a - "Black On Both Sides", w sumie nie uzywam opcji "forward" czy "back" przy sluchaniu w/w plyt ;] DJ Honda i jego plyta "H2" tak samo wymiata wedlug mnie, sprawdz tez "Group Home" i Jazzmatazz - "Street Soul"
To sama klasyka, podejrzewam, ze znasz te plyty, warto tez zainteresowac sie Talibem Kweli i Mos Def' em czyli "Black Star"
Plyty klasa sama w sobie, w duzej czesci w/w podklady robil DJ Premier, polecam, pure rap ;]
ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]
wow mazio tez chcialbym miec tyle cedekow ;D narazie tylko piratyz mp3 stoja i kilka orginalnych perelek :P
Sharky [ Konsul ]
Therion "Sirius B / Lemuria", Nightwish "Oceanborn", Iron Maiden "Fear Of The Dark"
no co ty Fear of the dark jest jedna z najslabszych plytek Ajronow
Wogle to prawie akzda plytka ajronow ma min. 2 zapychacze :>
wogle to jeszcze nikt nie wymienil pink floyd :P
no wiec :
*Pink Floyd - Animals
The Dark Side of the Moon
Wish You Were Here
The Wall
*King Crimson - In The Court of the Crimson King
*Marillion - Sript for a jesters tear
*Death - Human
*Slayer - South of Heaven
*RIVERSIDE - Out of Myself
*Porcupine Tree - Voyage 34
*Jethro Tull - Aqualung
*Black Sabbath - Paranoid
*My Dying Bride - The Angel and the Dark River
*Anaal Nathrakh - cokolwiek :P total Fucking Necro
*Atheist - Piece of time
*Pestilence - Spheres
*Cynic - Focus
mysle ze starczy ;D
Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]
Oj, jest kilka takich plyt...
Są starsze jak Bo Hansson "Lord of the Rings" oraz Pink Floyd "Animals", to których bardzo lubię wracać. Naprawdę polecam, pan Hansson jest rzadkością na naszym rynku, a nawet w sieci, ale Floydów z pewnością znajdziecie...
Z tych nowszych produkcji, szczególnie cenię Office of Strategic Influence grupy OSI... [ten album ma naprawdę niepowtarzalny klimat oraz formę iście niebanalną, bo progresywno-industrialną... ;)], a ponadto najnowszy mój nabytek, dopiero sprzed dni kilku, ale czuję, że na dłuuuugo zagości w moim odtwarzaczu... Indukti - S.U.S.A.R.... to dla tych, którzy przepadają za King Crimson oraz Tool'em...
Tak więc "płyty skończone" trafiają się i w naszych czasach oraz realiach moim skromnym zdaniem [patrz Indukti]... naprawdę genialne! :)))
@lb@tros [ Horned Reaper ]
Ja tak samo jak Chester :)
Linkin Park - "Meteora"
Peterrek [ 420 ]
Ja mam dwie takie płyty:
OSTR "Jazz w wolnych chwilach"
Grammatik "Światła miasta"
Szenk [ Master of Blaster ]
Nikt już nie słucha Mozarta, albo Bacha?
bialy kot [ Konsul ]
Alice in Chains - Dirt
Nic wiecej.
HopkinZ [ Senator ]
Robbie WIlliams - The Greates Hits :)
Poza tym:
Helikopter w ogniu soundtrack
Kró lArtur soundtrack
Piraci z Karaibów soundtrack
Ostatni Samuraj soundtrack
Gladiator soundtrack
The Rock (Twierdza) soundtrack
cóż, tej muzyki moge wysłuchac i umrzeć - będę i tak zadowolony :).
Mysza [ ]
Wolę Prokofiewa i Mussorgskiego... słowiański duch... :D
Mazio [ Mr.Offtopic ]
Szenku - ja słucham - ale tylko niektóre kawałki tych kapel są wporząsiu :)
..KmP.. [ Designed by AI ]
Jeszcze T.Love - BesT.Love
Riven [ infamousbutcher ]
Malo jest takich plyt, to fakt.
Rage against the machine - Rage against the machine
Slayer - South of heaven
Slayer - Seasons in the abyss
Slayer - Show No Mercy
Metallica - And justice for all
Sepultura - Beneath the remains
Death - Symbolic
Alan Parson Project - Tales of mystery and imagination
Pink Floyd - Dark Side of The Moon
Edge of Sanity - Crimson :)))
ronn [ moralizator ]
Mysle, ze plyty 'The best of' to nie to, o co chodzilo Mazio :)
BoyLer [ tribunus plebis ]
Szenk---> Ja słucham mozarta, a dokladnie to "Requiem" (msze żałobną), niesamowity klimat.
Mazio [ Mr.Offtopic ]
właśnie miałem to napisać ronnie...
best off to cheatowanie w muzyce! ;)
Piotrek [ Generaďż˝ ]
Pink Floyd - Animals, Wish You Were Here, Dark Side Of The Moon oraz The Wall, szczerze polecam te 4 płyty, tam nie ma słabych utworów :)
Dire Straits - Alchemy, czyli płyta koncertowa, wszystkie utwory brzmią o wiele lepiej niż w wersjach studyjnych :)
HopkinZ [ Senator ]
BoyLer--->
może Cie to zdziwi ale akurat "REquiem" to ejst weług mnie "najbardziej niesłusznie doceniany utwór" Mozarta :). Nie wiem czemu, ale to mi się po prostu nie podoba :].
Natomaist Sympfonie 4, 5, 40, Lacrimosa czy Ave Maria to cudne dzieła :).
HopkinZ [ Senator ]
Mazio--->
jak sobie chcesz :P
W takim razie na mojej liscie zostaję wszystkie soundtrack od Hansa Zimmera :]
Mazio [ Mr.Offtopic ]
Piotrek - ofkz - Dire Straits!! A co sądzisz o "Love over Gold"?
<szuka kolejnej płyty ciesząc się, że wrobił innych w tworzenie playlisty na jutro>
moneo [ Nikon Sevast ]
ostatnio Aphex Twin - Selected Ambient Works vol. II
w ogole wydaje mi sie, ze ambient jest takim gatunkiem odbieranym na granicy swiadomosci, ktory plywa sobie swobodnie w rewirach niedostepnych dla przycisku fast forward..
no a z innej beczki to rzeczywiscie, Nevermind Nirvany chyba nie ma slabych punktow.
Szenk--->napiszesz pare slow o panu Klausie Schulze i plycie, ktora poleciles?
Szenk [ Master of Blaster ]
To teraz parę pytań do autora wątku :)
1. Mazio - ile z tych wymienionych płytek masz u siebie?
2. Z iloma mniej więcej procentami respondentów tej ankiety się zgadzasz?
3. Czy mi się wydaje, czy przeważa rock (w różnych odmianach) i hip-hop-rap? Aaaa, i jeszcze trochę muzyki filmowej jest :)
Nie ma np. muzyki elektronicznej (Schulze, Tangerime Dream), ambientu, muzyki klasycznej, jazzu (a może jest? tylko ja się nie znam na jazzie i nie wychwyciłem tytułów) itp. itd.
Chociaż i tak dobrze, że nie ma np. disco-polo :)
KaGieBe [ !!! ]
Paktofonika - Kinematografia ;] jedyna taka płyta !
Lupus [ starszy general sztabowy ]
Mazio ===> jezeli masz te 500 płyt które tutaj wymieniono to co marudzisz , że nie masz co słuchać . Wszyscy są jednak zadowoleni .
Z Liściem Na Głowie [ Człowiek ]
naprawde bardzo niewiele jest takich plyt.
mimo to powstrzymam sie od wymieniania wszystkich. powiem na poczatku, ze - mimo iz kiedys ogolnie nie trawilem takich produkcji - zaczalem cenic greatest hitsy. e.g. lenny'ego kravitza - slucham go bardzo czesto od dwoch tygodni, bo znalazlem taka skladanke za biurkiem, w czasie porzadkow. natomiast normalne albumy kravitza nie podchodza mi za bardzo - za duzo jest na nich kawalkow, ktore mi jednak nie leza.
trzy tytuly z zupelnie roznych gatunkow muzycznych, ktore akurat przyszly mi do glowy:
kaliber 44 - ksiega tajemnicza. prolog
rage against the machine - rage against the machine
prodigy - the fat of the land
Mazio [ Mr.Offtopic ]
jakieś 10-15 procent wymienionych tytułów... ale trochę mam
zgadzam się ze wszystkimi - sam miewam ochotę na jakąś muzykę pod wpływem nastroju... i jeśli piszą to pod wpływem swoich odczuć - jest świetnie...
te które wybrałem - podkreśliłem w swoich postach...
dodam - ELO - ale Time
BoyLer [ tribunus plebis ]
HopkinZ---> Ja za to requiem ubóstwiam, ta muzyka przenosi w sobie tyle emocji ze ciarki mi po plecach przechodza jak jej slucham. A wszystko sie zaczeło dzieki obejżeniu genialnego filmu "Amadeusz" Milosa Formana.
Soldamn [ krówka!! z wymionami ]
hopkinz- oj gadasz głupotki :) Requiem to jeden z najlepszych utworów klasycznych (razem z Adagio for Strings Barbera)
Paudyn [ Kwisatz Haderach ]
Wszystko Queenu.
Wszystko U2.
Wszystko Dire Straits.
Może póżniej coś dopiszę...
Piotrek [ Generaďż˝ ]
Mazio --> Właściwie to zastanawiałem się nad wymienieniem Love Over Gold, obok Alchemy mojej ulubionej płyty tego zespołu (Telegraph Road!) :) Wybrałem jednak Alchemy, strasznie mi się podobają te wersje koncertowe (chociaż ta płyta to zbiór raczej tych lepszych piosenek Dire Straits, nic więc dziwnego, że wszystko mi się tam podoba, a na Love Over Gold, zwykłej studyjnej płycie,również wszystko jest ok, więc może warto było ją wymienić :P)
HopkinZ [ Senator ]
Soldamn, BoyLer--->
Lacrimosy Mozarta posłuchajcie, to dopiero ejst cudo :0.
Paudyn [ Kwisatz Haderach ]
Łomatko ale byk.
Powinno być: wszystko U2, za wyjątkiem Zooropy i POPu.
Szenk [ Master of Blaster ]
moneo ---> Wiele Ci nie powiem, mam ją wypaloną od pasjonata muzyki elektronicznej, który zaraził mnie miłością do Schulza, TD, Ash-Ra-Temple (bo tak się chyba prawidłowo pisze nazwę tego zespołu) Kraftwerku i in..
Jest to płytka nagrana wspólnie właśnie z Schulzem i Ash-Ra-Temple, na którą składają się trzy długie utwory. Dla jednych może być to monotonna muzyka, ale dla mnie jest niezwykła; ma nieziemski klimat. Ale uprzedzam - płyta tylko dla miłośników takiej muzyki.
edit:
Jedyne, co znalazłem:
https://www.klaus-schulze.com/disco/4a01fr.htm
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-26 20:28:59]
Mazio [ Mr.Offtopic ]
Lupus - <liczy płyty> nie wiem czy jest pięćset czy czterystacośtam, może pięćset siesiąt... kto by liczył...
i tu leży problem - większości nie słucham od dawna... kupiłem pod wpływem emocji, chwili...
Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]
Chyba przesadzacie, żeby wymienić wszystkie dobre płyty, potrzeba duuuuuużo czasu. A w każdym gatunku takowe znajdą się.
Chcecie elektroniki ? :))
Popol Vuh - In den Gärten Pharaos
Can - Soon over Babaluma
Ash Ra Tempel - Schwingungen
Amon Düül II – Phallus Dei
Są to zespoły, które kładły podwaliny pod wiele współczesnych gatunków...
Są to zespoły, które nagrały albumy przełomowe. I każdy z nich może zostać uznany za Dzieło. :))
Kanon [ Mag Dyżurny ]
Będę oryginalny i zaproponuję album :)
Pink Floyd - The Wall
z longpleji obowiązkowo
Led Zeppelin - Led Zepelin I
ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]
Indukti - S.U.S.A.R.... coz to za dzielo???
dodam jeszcze
Ulver - wsio
Genesis - baranek na broadwayu
wszystkie soundtracki Morricone
Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]
Zgredek --> Podrzucę Ci przy jakiejś okazji. Ta płyta przebija nawet OoM wiadomo kogo... wolisz mp3 czy audio ?
moneo [ Nikon Sevast ]
Szenk---->ad 1: no jak to nie ma ambientu ;)
ad 2 : chodzilo mi glownie o mniej wiecej okreslenie gatunku, ale rozumiem, ze to plyta z wczesnej elektroniki tylko nie wiem czy bardziej w strone Tangerine Dream czy Kraftwerku (zeby pozostac przy bardziej znanych tworcach).
Zawisza Czarny---> Phallus Dei? hmm plyta o takim tytule nie moze nie byc niezwykla ;)
Lookash [ Generaďż˝ ]
Wszystko, co stoi u mnie na półce, nie potrzebuje opcji forward...
DeVitoo [ Konsul ]
MASTER BLASTER
Szenk [ Master of Blaster ]
moneo ---> No, nie takiej wczesnej, płyta została nagrana chyba w 2000 r. :)
A styl? Bardziej jednak TD, choć też nie do końca. Na pewno nie w stylu Kraftwerku.
To jest typowa, kontemplacyjna, ale porywająca muzyka elektroniczna, choć występują tam też m.in. gitary elektryczne.
Aha - tytuł brzmi "Friendship", nie Freundship, jak błędnie podałem :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-26 20:36:41]
Mazio [ Mr.Offtopic ]
Szenku - też słuchasz TeDeusza? ;D
niech Cię wyściskam!
ronn [ moralizator ]
Wiedzialem, ze Mazio jest gejem. Inaczej nie bylby taki mily :)
buba [ Cuckoo For Caca ]
Faith No More – Angel Dust [plyta jest w sumie nierowna, bo obok utworow genialnych sa tez „tylko” bardzo dobre :) ]
Pearl Jam – Ten
Paradise Lost – Draconian Times
Green Carnation – Light of Day, Day of Darkness [ byc moze dlatego, ze na plyte sklada sie jeden, 60-minutowy utwor :D ]
Mazio [ Mr.Offtopic ]
ronn - mam świadków! nie jestem! ;P
Szenk [ Master of Blaster ]
Mazio ---> Jeśli TeDeusz to jakiś wykonawca hiphoprapu - to się mylisz :)
Jeśli chodzi Ci o Tanderime Dream - to jak najbardziej :)
Fett [ Avatar ]
Metallica - Master of puppets :)
Weakando [ Senator ]
Black Sabbath - Paranoid
Black Sabbath - Black Sabbath ( Sleeping Village i Warning są świetne! )
Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath
Nirvana - In Utero
The Police - The Best of
Ozzy Osbourne - Bark At The Moon
Metallica - Kill 'Em All
Metallica - Ride The Lightning
Metallica - Live Shit Binge & Purge in Mexico (3 CD) <--- Koncert z 93', są też 2 DVD z Seattle i San Diego też są bardzo dobre :)
Walrus [ Centurion ]
Całkiem sporo jest takich płyt, np.:
Czesław Niemen – Enigmatic
Breakout – Blues
Raz Dwa Trzy – Trudno nie wierzyć w nic
The Beatles – Abbey Road
Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]
Air - Moon safari
Alicia Keys - Songs In A Minor
Alicia Keys - The Diary of...
Armin Van Buuren - Boundaries Of Imagination
Bjork - Greavest Hits
Depeche Mode - Exciter
Wszystkie Tede + Dj Buhhy halelujah :>
Jay-z - Black Album + remixy (ale nie wszystkie) najlepszy imho Grey Album rmx
Kelis - Tasty
Paul Oakenfold - Dance Department 538 19-06-04
The Doors - Greatest Hits
============
Tyle co przegladnalem w swoich zbiorach :> , pewnie znalazlo by sie cos jeszcze :>
Bardzo fajny watek , mam nadzieje ze kazdy znajdzie cos dla ciebie - bo mi np muzyki nigdy dosc ! :D
Mysza [ ]
Mazio --> Love Over Gold... Telegraph Road i Private Investigations... jedna strona jest "skończona"... fakt... ale zgodzę się z Piotrkiem, że jeśli DS to w całości tylko "Alchemy"... miodzik... :)
Jednak rzucę kilka tytułów... a co! O PF, KC i Pietrku Gabrysiu nie wspominam, bo dla mnie to poza konkurencją... ale...
Dead Can Dance "Within The Realm..."
Camel "Stationary Traveller" i "Snow Goose"
Roxy Music "Avalon"
E.L.O. "Time"
Alan Parsons "Tales of Mystery..."
Ayreon "Human Equations"
Clannad "Macalla" i "Legend"
Deep Purple "Machine Head"
Dżem "Najemnik"
pierwszy Led Zepp
FSOL "Dead Cities"
Helloween "Keeper of The Seven Keys" part 2
Impaled Nazarene "Ugra-Karma" :P
Jethro Tull "Heavy Horses"
Marillion "Fugazi"
The Cure "Disintegration"
Soundgarden "Badmotorfinger"
Moonspell "Sin-Pecado"
i wiele innych... :)
Weakando [ Senator ]
Dire Straits - Telegraph Road jako sam kawałek jest niesamowity :) zawsze jak go słucham to przez te 14 minut się rozpływam...
Kuzi2 [ akaDoktor ]
Grammatik- EP
Grammatik- Światła miasta
KASTA- Kastaniety
OSTR- Tabasko
Vienio i Pele- Autentyk 2
Reszta to slucham polowy kawalkow albo niektore przewijam, tu sa te ktore zawsze slucham od poczatku do konca
Conroy [ Dwie Szopy ]
Metallica - Metallica, Load, Master of Puppets, And Justice for All
Queen - Innuendo
Megadeth - Rust in Peace, Countdown to Extinction, Peace Sells... But Who's Buying?
Slayer - South of Heaven, Reign in Blood
Pink Floyd - The Wall
AC/DC - Who Made Who
Acid Drinkers - Maximum Overload (Best of), Rock Is Not Enought
To tak na szybko, jak bym chwilę pomyslał, to bym z 50 tytułów wymienił :).
CFH [ Pretorianin ]
PanterA --> wszystkie od Cowboys From Hell
Down ---> "Nola" i Down II
Opeth --> Blackwater Park i Deliverance
niektore plyty trzeba przesluchac kilka razy zeby je "poczuc". Czasem po jednym przesluchaniu niektorych plyt wydaly mi sie one "dziwne" (np. Slipknot "IOWA")ale pozniej po prostu powalaly.
zarith [ ]
portishead - portishead (!!!!!)
bjork - debut
bjork - post
the doors - morrison hotel
soundtrack do 'hardware'
soundtrack do tego filmu olivera stona o mordercach... no wiecie... 'niesłychanie komercyjni mordercy'czy jakoś tak:)
tricky - maxinoquaye
moecheeba - parts of the process
tyle pamiętam:)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-26 21:48:24]
dziku86 [ The Cure ]
U mnie tak by to wygladalo , kolejnosc przypadkowa :)
Red Hot Chili Peppers - One Hot Minute
Red Hot Chili Peppers - Californcation
Red Hot Chili Peppers - By The Way
Guns N Roses - Live Era
Guns N Roses - Use Your Illusion 1 i 2
Guns N Roses - reszta albumow (wszystkich nie chce mi sie pisac ) :)
Faith No More - Album Of The Year
Faith No More - The Real Thing
Faith No More - Who Cares A Lot? The Greatest Hits
The Cure - Disintegration
The Cure - The Cure
The Cure - Wish
i inne...
axelek [ Konsul ]
tak zarith!
portishead - portishead (!!!!!)
i jeszcze raz (!!!!!)
redruM< [ Konsul ]
1. cały Tool - nienawidziłem tej kapelki dotąd aż...dorosłem do tej muzyki
...
...
...
Slipknot - Iowa
System of a Down - Toxicity
Sepultura - Chaos A.D
Prodigy - Music for the Jilted Generation
Kill Bill vol.1 OST :)
Kruk [ In Flames ]
Soundtracki:
"Królowa Potępionych", "Kruk", "Kruk 3", "Carrie 2" i "Resident Evil"
Paudyn [ Kwisatz Haderach ]
Dokładka...
Amorphis - Tales from The Thousand Lakes
Death - Human
Death - Individual thought patterns
Death - Symbolic
Death - The sound of perseverance
Genesis - Selling England by the pound
Genesis - The lamb lies down on Broadway
Genesis - A trick of the tail
Genesis - We can`t dance
In the woods - Epitaph
In the woods - Heart of the ages
In the woods - Omnio
In the woods - Strange in stereo
Lacrimosa - Echos
Lacrimosa - Elodia
Moonspell - Irreligious
Moonspell - Under the moonspell
Moonspell - Wolfheart
Morbid Angel - Covenant
Morbid Angel - Domination
Opeth - Całość
Paradise lost - Draconian times
Paradise lost - Gothic
Sentenced - Shadows of the past
Sepultura - Arise
Sepultura - Beneath the remains
Sepultura - Chaos A.D.
Slayer - Reign in blood
Slayer - South of heaven
The Alan Parsons Project - Ammonia Avenue
Tiamat - Clouds
Tiamat - Wildhoney
Tristitia - Crucidition
Vangelis - Antarctica
Vangelis - Chariots of fire
Vangelis - Blade Runner
Vangelis - Conquest of paradise
Vangelis - Voices
XIII Stoleti - Gotika
...może póżniej dodam coś jeszcze...
moneo [ Nikon Sevast ]
zarith,axelek ---> uwazacie, ze "portishead" jest lepsze od "dummy"? bo dotad spotykalem sie z odmiennym zdaniem.. hmm moze warto sie tym zainteresowac, bo dummy to majstersztyk dla mnie.
maxinquaye tez ma mocny i niezaprzeczalny klimat.
ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]
Paudyn--co nagle fanem Opeth sie stales
a Slayera zamiast RiB to Hell Awaits powinien byc :P bo nie ma zapychaczy
Paudyn [ Kwisatz Haderach ]
Zgredek :::> Ano nagle zachorowałem na ich punkcie... niewykluczone, że za jakiś czas mi przejdzie, ale póki co dzielnie się trzymam ;o)
Zastanawiałem się nad "Hell Awaits" oraz "Seasons...", ale coś mi w końcu podszepnęło RiB :o)
SnT [ MokumManiac ]
Portishead - Portishead
Portishead - Dummy
Mandalay - Empathy
Mandalay - Instinct
Swandive - Intuition
Tricky - Maxinquaye
Silent Hill - Original Soundtrack
PI - Original Soundtrack
Schranz Totall vol. 5,6,7
Apollo 440 - Millenium Fever
Apollo 440 - Electro Glide in Blue
Johannes Heil - dyskografia
Jacek Sienkiewicz - Techne
Christian Vogel - All Music Has Come To An End
[tresor 103] neil landstrumm - pro audio
Leftfield - Leftism
Darkcore vol.666
Darkcore vol.7
Hardcore To The bone vol.4,5,6
Ophidian - Blackbox
Thunderdome vol. 1 - 27
[MOKUM] Fuckin Hardcore vol. 1,2,3,4
Fear Factory - Remanufacture
Kai Tracid - Skywalker
Marusha - Ravechanell
Marusha - No Hide No Run
Prodigy - Trzy pierwsze LP
RMB - This World Is Yours
RMB - Widescreen
TooL - dyskografia
Deftones - Dyskografia
System of A Down - Dyskografia
Audioslave - Audioslave
Rage Against The Maschine - Dyskografia
Slipknot - pierwsze 3 płyty (Made Kill Feed Repeat, Slipknot, Iowa)
FISZ - Dyskografia
.
.
.
i wiele innych...przedewszystkim z ogolnie pojetej muzyki elektronicznej...jednak słcuham przedewszystkim Live Set'ów i EP'ek...wiec tego wymieniał nie bede :).
hugo [ v4 ]
The Doors - The best of, 2CD
T.Love - Al Capone
T.Love - T.Love
SnT [ MokumManiac ]
AAAaaa !!! Zapomniałęm o najwazniejszym !!
Tworczość (ogólnie) Jeff'a Mills'a !!!!!
zarith [ ]
moneo --> dummy jest też świetną płytą, ale zasłuchałem dwie kasety na śmierć i mam trochę dosyć:) ale, kto wie, czy nie jest lepsza od portishead... już samo 'wandering star' to rekord świata:)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-26 23:05:00]
moneo [ Nikon Sevast ]
zarith---> co racja to racja.. ja jeszcze lubie dosc ciezke "Strangers". w kazdym razie "Portishead" widze tez jest warte zainteresowania, ktorym postaram sie mu zadoscuczynic :)
SnT---->widze, ze dorwales w koncu Silent Hill OST ;)
Deser [ neurodeser ]
jedyna
Joy Division "Closer"
piokos [ ]
w pełni akceptowalna
NINE INCH NAILS - PRETTY HATE MACHINE
zapomniał bym :)
FILTER - Title Of Record
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-29 23:11:40]