GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

ale ludzie to nerwowi są...

01.03.2002
08:26
smile
[1]

jopin [ Generał ]

ale ludzie to nerwowi są...

Wiem w zyci placi sie duzo za to ze jest sie niedoimformowanym, np. placi sie tym ze inni go wysmiewaja lub co gorsza ignoruja... ja jestm starszym juz czlowieczkiem i nie jestem obeznany w zwyczajach internetowych gdyz od nie dawna jestm podlaczony i tym samym mam wiele pytan ale czy trzeba sie tak bardzo irytowac jak przez omylke zrobi sie dwa posty na ten sam temat przeciez siwat sie od tego nie zawali przeciez taliba do domu wam tym samym nie sprowadze... a i jeszcze jedno wydawac by sie moglo (przynajmniej panuje taka opinia), ze internauci so niezwykle tolerancyjni i byc moze sa tylko nie dla molodszych ztarzem kolegow serfowiczow to przykre i zenujace, a moze to tylko taki polski objaw ze trzeba za przeproszeniem karcic na kazdym kroku i wysmiewac sie z kazdego...
to bardzo smutne, ze tak jest ...

01.03.2002
08:32
smile
[2]

roman11 [ Pretorianin ]

no już (chlip), nie płacz - bądź mężczyzną ! Generalnie chodzi o to np w tym wypadku, żeby co chwila nie zakładać nowych wątków na ten sam temat - a tu ciach - znowu tworzysz kolejny. No przecież Ci już pisali , żeby tego nie robić

01.03.2002
08:36
smile
[3]

jopin [ Generał ]

TYLKO ILE MOZNA PRZEPRASZAC POMYLA TO TYLKO BYLA :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) SIE MOZE ZDAZYC KURCZE KAZDEMUUUUUU :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

01.03.2002
08:38
[4]

Grinch [ Konsul ]

Oj nie przejmuj sie. Wyrobisz sie, nauczysz zasad i bedziesz karcil kolejne osoby :) Taka jest kolejnosc :) Chcialbys pewnie karcic sam nie bedac skarconym? :)

01.03.2002
08:41
smile
[5]

jopin [ Generał ]

nie raczej nie to swiadczy tylko o ubogim zyciu duchowym "jednostki karcacej" a ja nie chce byc ubogi -gdyz pragnę się rozwijać, no itd i te inne farmazony...

01.03.2002
08:41
[6]

griz636 [ Jimmi ]

sam rozumiesz ...falowo trzeba iść

01.03.2002
08:43
[7]

roman11 [ Pretorianin ]

No już dobrze - rozwijaj się - wszyscy są z Tobą (tylko nie rozwijaj nadmiernie listy wątków...)

01.03.2002
08:45
smile
[8]

jopin [ Generał ]

wlasciwie tak trzeba isc falowo bo tera panie to zyc trzeba na fali i byc na bierzaco bo jak nie to plastik koka kola i czipsy i te inne komory cie zjedza jak nie jestes cyniczny i nie udajesz twardziela to masz przechlapane... czyli powinienem wszystkich powyzywac jak niejeden gowniaz to czyni a na koncu sie obrazic...

01.03.2002
08:52
smile
[9]

Las Ca [ Konsul ]

jopin - spojrz na to z drugiej strony. Czy cos sie stanie jak ktos cie skarci? Swiat sie zwalali? Taliban wskoczy ci do domu? Nie. Nio wlasnie, kladz na to zur i olewaj wszystko, hehe. Dla mnie to nie jest ani zenujace, ani nawet smutne. Mam to gdzies:P

01.03.2002
08:53
smile
[10]

zarith [ ]

Tyyyyy... to ja się obrażam :-))))

01.03.2002
09:00
[11]

roman11 [ Pretorianin ]

jopin, jak rany , nie desperuj Mirmiłku, posadzimy ci orchidee... (pamiętasz Kajka i Kokosza) Więcej optymizmu !

01.03.2002
09:10
smile
[12]

tygrysek [ behemot ]

jopin --> i coś się stało, duma ucierpiała ??? pewno troszkę tak, ale nie martw się, bo ten który Ciebie skarcił zrobił to skutecznie i w słusznym - pewno nie zrobisz to co zrobiłeś ... a co zrobiłeś ??? AvE

01.03.2002
09:17
smile
[13]

jopin [ Generał ]

FOR ALL -------- oki doki maj frjęds :)))))))))))))) iś bin jusz wylyzowac ynd bi cool man juz jestem

01.03.2002
09:18
smile
[14]

roman11 [ Pretorianin ]

Ups - teraz to mi przypomina Kazia...

01.03.2002
09:37
smile
[15]

tygrysek [ behemot ]

jopin --> jesteś "starszym juz czlowieczkiem" to nie będzie dla Ciebie problemem pisać troszkę czyściej, bo naprawdę kiepsko się Twoje posty czyta dziękuję AvE

01.03.2002
11:00
[16]

Black Angel [ Legionista ]

jopin--> wyluzuj czlowieku taka jest kolej rzeczy ze czasem ktos cie skarci a czasem ty kogos.nie ma na tym swiecie osob ktore nie zwracaja nikomu uwagi anwet jesli chodzi o takie bzdury :)

01.03.2002
11:26
smile
[17]

roman11 [ Pretorianin ]

Dajmy mu spokój - niech dojdzie do siebie ...

01.03.2002
11:31
smile
[18]

Czacha [ inquisitor incognito ]

.. zakladam ze to chodzi o mnie z tym karceniem ;-) heh.. No ja na forum jestem nowy.. raptem klika dni, ale staram sie nie dawac zbednych watkow :) Najpierw po prostu przejzyj ze 2-3strony wstecz i potem dopiero rob nowy wpis. Albo daj do szukania slowa "klucze" do danego tematu :) Sory jesli tak cie przestraszylem tym kraceniem ;-))) Chcialem cie tylko upomniec.. ale widze ze odnioslo to sqtek, a o to chodzilo :) No.. moze nie mialem zamiaru wywolywac leku przed pisanie watkow, ale mam nadzieje ze ci szybko przejdzie ;-)

01.03.2002
16:10
smile
[19]

jopin [ Generał ]

---------> oki doki czacha----- a jak mozesz to wyjasnij mi jednak moze jak najwiecej z tym gamespy bo zieloniutki jestem jak... cos tam...

01.03.2002
16:51
[20]

Czacha [ inquisitor incognito ]

Wiec ten caly GameSpy, ktory masz u siebie to taka wersje freeware.. a moze shareware? ;-) Uzywasz go sobie i jest cacy. Zeby placic za GS trzeba najpierw powypelniac jakies tam pierdołki, podac numer karty... no i wzium. Ale nie polecam. GameSpy jest spoko, gdy mieszka sie gdzies w USA wtedy duzo dobrych serwerow jest. Ja nie uzywam GS'a bo to chlam.

01.03.2002
19:57
smile
[21]

jopin [ Generał ]

----->czacha----- Czacha,mój zacny przyjacielu...(mysle ze moge) niewatpliwie poznany w dosc paradoksalny sposob chcialem ci podziekowac z tego miejsca... naprawde nie wiesz ile mi pomogles a ten watek rowniz jakos mi oczy otworzyl... ciesze sie ze jakos tam sie poznalismy... dziekuje jeszcze raz... i pozdrawiam serdecznie (kurde zrobilo sie tak slodko ze gotow jest ktos sobie cos pomyslec...)

01.03.2002
20:14
[22]

Czacha [ inquisitor incognito ]

khem khem.. wszem i w obec oglaszam, iz jestem hetero i zwiazki homo mnie nie interesuja ;-)))) BTW.. nie ma sprawy jopin :-)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.