GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

FRONTLINE [331]

22.10.2004
10:24
smile
[1]

matchaus [ Legend ]

FRONTLINE [331]

Jest to wątek dla pasjonatów czerpiących największą satysfakcję z gier umiejscowionych w realiach II Wojny Światowej (choć nie tylko).
Gatunek owych gier ulega przeobrażeniom w zależności od naszych upodobań ;-)

BEZWZGLĘDNIE WYMAGAMY KULTURY OSOBISTEJ I KULTURY WYPOWIEDZI!
Cenimy biegłość w posługiwaniu się językiem polskim ;-)


Obecnie na tapecie mamy:

- ROME: TOTAL WAR (Wypuścić muuuumię!!! :D)
- CALL OF DUTY: UNITED OFFENSIVE
- KNIGHT ONLINE (?)
- STAR WARS: BATTLEFRONT


Czekamy niecierpliwie na:

- SILENT HUNTER III
- WARTIME COMMAND: BATTLE FOR EUROPE 1939-1945
- BROTHERS IN ARMS
- CLOSE COMBAT: FIRST TO FIGHT
- CLOSE COMBAT: RED PHOENIX
- COMBAT LEADER: CROSS OF IRON



Bawimy się czasem także w:
- IL2 Sturmovik (specjalista - Martins, Otto)
- IL2 Forgotten Battles (specjalista - Martins, Otto)
- Silent Hunter II (w to się już nie bawimy, chyba że mocno popijemy :D)
- Close Combat (i wszelki stuff związany z tą serią :) (specjalista - wszyscy! :)
- Medal of Honor: Allied Assault
- Medal of Honor: Allied Assault "Spearhead"
- Medal of Honor: Allied Assault "Breakthrough"
- UFO: Aftermath (specjalista - Sławek, matchaus and more :)
- Gothic II (specjalista - Otto, Wallace, Sławek, matchaus)
- Silent Storm (specjalista - RaV, Sławek, Koval, matchaus, Yaca)
- Silent Storm: Sentinels (specjalista - matchaus)
- Civilisation III (specjalista - Martins, Yaca)
- Combat Mission (gra Slawekk, Koks)
- Heroes of Might and Magic IV (specjalista - (Woytek, Chrees, Yaca i Martins)
- Hattrick (specjalista - Wallace, Mackay, Sławek)
- World of Pirates (specjalista - większość)
- World of Bukkake (specjalista - kilku się znajdzie :D)
(całej masy innych tytułów nie ma sensu wymieniać...)

Śmiało można więc szukać u nas towarzyszy do wieczornej bitewki w którąś z w/w gier.

Wątek powstał z inicjatywy grupy osób, które uczestniczą w naszych rozmowach :-)

Nasza strona w internecie:
https://www.frontline.prv.pl (Sturmgrenadierzy)
https://www.luftflotte.prv.pl (Lotnicy)

Nasza ferajna w Clan Base:
https://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=214147

Oto link do wcześniejszej części -->

22.10.2004
10:27
[2]

Yaca Killer [ **** ]

Pierwszy !!!!!!

i ponawiam pytanie z poprzedniego wątku:

Prosze po raz po raz trzeci.

Czy ktoś będzie na tyle łaskaw i zaopatrzy mnie w RTW ?? (oczywiście chodzi mi o wersje khe .. hrrrr ... demonstracyjną) ;)

22.10.2004
10:28
smile
[3]

rav76 [ Konsul ]

Matchaus rozmawiałem z Therionem, wszystko ok patrz post z 21.10.2004 | 09:44 :))))

22.10.2004
10:30
smile
[4]

matchaus [ Legend ]

Ależ Yaca... cierpliwość jest cnotą...

:DDD

(mam wersję, ale... tylko pracującą w sieci... co z Twoim łączem "obrzezuchu"? ;DDD)

22.10.2004
10:32
smile
[5]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Yaca ------------> Nie mam RTW, ale odpowiadam, bo skoro pytasz po raz trzeci to pewnie zaczynasz myśleć, że FrL nie gada z ludźmi bez stałego loncza w domoo :-)

22.10.2004
10:35
smile
[6]

matchaus [ Legend ]

Oooo! Rav! Czyli teraz tylko do Ciebiez będą pretensje o pingi, długie łączenie, zwisy systemu i powódź w Chinach! :DDD

22.10.2004
11:14
smile
[7]

Wallace [ Generał ]

AVE
Zostałem całkowicie wchłonięty przez RTW. Ta gra to dla mnie wypas, choć mój sprzęt ledwo to wytrzymuje.
Na razie dokładniej zapoznaję się z grą i poznaję wszystkie smaczki. Gram na hardzie rodem Scypio'nów i łatwo nie jest. Po opanowaniu Sycylii zacząłem podbój Hiszpani, ale tak się buntują, ze ledwo jedną prowincję zdołałem utrzymać. Na szczęście Flavius Scypio jest już 10 gwiazdkowym wodzem i przechodzę do kontrofensywy. W początkowym etapie nie można mieć jeszcze wypasionych kohort pretorianów, ani katapult, nie ma też płonących świń. Mam nadzieję, że już wkrótce to się zmieni.

Hannibal ante portas!

22.10.2004
11:25
smile
[8]

matchaus [ Legend ]

Polecam uwadze Panów ową zapowiedź...

22.10.2004
11:32
[9]

koksbox [ Pretorianin ]

odchodze z klanu.
zegnajcie na zawsze...

22.10.2004
11:33
smile
[10]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Koxbox ---------> Co jest, Stary? ;-)

22.10.2004
11:44
smile
[11]

matchaus [ Legend ]

Kox ---> Nie rób głupstw! Życie je zbyt piękne by skazywać się na mękę nieobecności w FrL!

22.10.2004
12:02
smile
[12]

rav76 [ Konsul ]

Kox--> przestań pierdzielić, dzisiaj spotykamy się na serwerze i koniec tematu!!

22.10.2004
12:07
[13]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Mati --> kolejna wersja RYCERZYKÓW ?
Widać wszystkie postacie tylko maga brak :-))

Wallace --> jaki Ty masz procek ??

Pozdrowionka

22.10.2004
12:27
[14]

SilentOtto [ Faraon ]

COD:UO zostało zakupione. Potrenuję i prawdopodobnie ok. 23:00 wpadnę na sewer, o ile dostanę namiary.

22.10.2004
12:31
[15]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Info dla Lima :-DD
i nie tylko :-))

Warszawa: Seksualny rekord świata pobity

"Metropol": W nocy ze środy na czwartek, wbrew zakazom władz Warszawy, doszło do pobicia seksualnego rekordu świata. Impreza, która dwa tygodnie temu miała być główną atrakcją targów Eroticon, odbyła się w konspiracyjnych warunkach.

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, do konkursu nie stanęła aktorka z Polski. Zwycięzczynią została porno gwiazda z USA Liza Sparxxx z nowym rekordem 919 kontaktów seksualnych. (Dotychczas rekordzistką była Marianna Rokita.)

Efekty erotycznego maratonu Pink Press zamierza w przyszłym miesiącu wydać na płycie.

"Wszystko przebiegło bez problemów. Rozumiem, że urząd wypowiadał się wcześniej w kontekście ewentualnego złamania prawa. Skoro do niego nie doszło, to nie ma sprawy" - kwituje całe zamieszanie rzecznik Pink Pressu Krzysztof Garwatowski.

Oficjalnie bicie rekordu miało charakter sesji filmowej.



Otto --> na screenie masz wszystko :-))

22.10.2004
12:34
[16]

Wallace [ Generał ]

Uboot - ja mam PIII [email protected] W wymaganiach do RTW stoi , że minimum musi być PIII 1000 MHz, a więc prawie to osiągam. Mapa strategiczna 1024x768x16bit, mapa taktyczna 860x640x16bit chodzi całkiem płynnie, oczywiście na low detalach

22.10.2004
12:34
smile
[17]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Otto--------> namiary masz już na GG.

22.10.2004
12:42
smile
[18]

Toolism [ JCreator ]


Koks --> ja nie wiem czy wiesz, ale z FRL jest trochę jak z organizacją przestępczą, o ile łatwo w to "wpaść" to trochę trudniej jest się z tego "wypisać". Wiedzieć musisz że wypisu najczęściej dokonuje "ten na górze" i wtedy rzeczywiście odchodzi się już na zawsze, ale trafia się do miejsca znacznie lepszego. Ty młody jesteś;D nic nie wskazuje żeby ten z góry się o ciebie w najblizszym czasie upominał dlatego z FRL odejść NIE MOŻESZ;)

p.s. Co się stało? Na zawsze? Daj spokój.. ktoś mi niedawno tak powiedział że na zawsze już odchodzi.., ale z FRL nie oszedłem jak widzisz;D

22.10.2004
12:49
smile
[19]

w o y t e k [ Gavroche ]

Ubi, Koval ----> mikrofon wreszcie ustawiłem, więc nie będzie więcej chaosu w eterze. Cała checa wzięła się z tego, że źle odczytałem nazwę regulatora. Myśląc że mam do czynienia z nastawianiem czułości - zmniejszałem go do minimum. Tymczasem był to poziom aktywacji mikrofonu, tzn. że gdy miałem go na minimum - reagował na najmniejszy nawet szum...

Jeżeli chodzi o wymagania sprzętowe RTW, to chyba najwięcej zależy od karty graficznej. Mam procesor w miarę świeży (Durona 1,8) ale kartę leciwą (G2 Pro - w spadku po Chreesie) i wczoraj na wszystkie sposoby próbowałem uruchomić - ale niestety nie poszło :((

22.10.2004
12:55
smile
[20]

koksbox [ Pretorianin ]

Dziekuje kochane zboje za posty pelne troski i zrozumienia.
hehe, nie odejde od tak :D

To byla taka mala prowokacja w zwiazku z pyatniem ktore zadalem sto postow temu i na ktore nie dostalem odpowiedzi :)

A wiec o co chodzi:
Wpadlem w male hobby tworzenia modu do CoD:UO. Samo tworzenie sprawia mi wieksza frajde niz granie.
No i wlasnie skonczylem po kilkunastu godzinach tworczych taki mod, ktorym pokemony sie dosc bardzo interesuja.
Bylem na pierwszej stronie w newsach najwiekszego serwisu na swiecie o CoD: www.callofduty.org, moj watek z modem odwiedzilo ok 1200 pokemonow i nawet moj kod z modu zostal splagiatowny w najbardziej liczacym sie modzie do COD- PRM, ktorego ma kilkanscie tysiecy serwerow.
ucieszyla mnie to mala pierdolka, rzecz niezmiernie :D Tym bardziej ze autor PRM po moim emailu o plagiacie i dowodach udaje ze jest niedostepny :D wehehehehe
Tym smieszniej ze skopiowal stara jak swiat wersje beta :D

Takze no brakuje mi premierowego serweru w celu doszlifowania grywalnosci :P Skoro pojawil sie nasz serwer to wiecie... no...

22.10.2004
13:02
smile
[21]

rav76 [ Konsul ]

Kox--> wstrzymajmy się z testowaniem tego moda do momentu jak serwer stanie tam gdzie powinien stać. Będziemy mogli wtedy postawić "czystego" oraz "zmodyfikowanego" COD'a.

22.10.2004
13:02
smile
[22]

Wallace [ Generał ]

A widzicie, wszyscy się już martwiliście, a Kox jest w dobrej jajcarskiej formie prowokatora :)

Uboot, Woytek - grafę mam R9200 64MB. Rewelacja to nie jest, ale RTW chodzi i to jest najważniejsze

22.10.2004
13:13
smile
[23]

matchaus [ Legend ]

Uuuu... dogadam sobie przy piątku jak mogę.
Właśnie zjadłem 80g. orzechów laskowych w czekoladzie i mogę coś napisać :P

Poparłem całym sercem pomysł Koxa. Nie dość na tym - obiecałem naszemu pokemonowi, że server stanie i będzie posiadał ów tajemniczy mod.

Rav natomiast słusznie prawi, że trzeba zaczekać na docelową lokalizację servera!
(powody podam via TS)

Dobrym wydaje się również, żeby powstały dwa servery CoD:UO - zmodowny i "czysty".
W końcu ludziom trzeba uchylać nieba, ale powoli ;))

22.10.2004
13:19
smile
[24]

olivier [ unterfeldwebel ]

Wojtek dobrze że napisałeś że w TS2 jest taka opcja, bo przed chwilą niemal zupełnie zepsułem nowe słuchawki usiłując dojść dlaczego w nich mikrofon nie działa:D A co do RTW to nie karta graficzna ma najwięcej do powiedzenia, ale prędzej procesor i pamięć. Sam mam dosyć leciwy sprzęt A 1,7 + GF2 + 512 RAMu i gra chodzi bardzo bardzo miło.

22.10.2004
13:24
smile
[25]

olivier [ unterfeldwebel ]

Koxboks gratulacje. Trochę ciekawi mnie zdanie "samo tworzenie sprawia mi wiekszą frajde niz granie", owszem nie kierwocy tworza samochody wyścigowe ale mam nadzieję że wszelkie zmiany poszły bardziej w kierunku realizmu niż wydumanych bajerów, zobaczymy, ocenimy.

22.10.2004
13:27
smile
[26]

Slawekk [ Senator ]

Witam
Rome trzyma mnie krótko za morde i nie chce puścić. gram jako Julijczyk i coraz wiecej wiem o gierce. Podbilemgalów na ólnoc odemnie, poszedłem wzdłuż brzegu na zachód, doszedłem do pirenejów i skoczyłem na północ, lejąc wszystkich po drodze, przedemną brytania, ale bardziej interesują mnie tereny na wschodzie. Bawwie sie naraziwe w przesuwanie wojsk, śledze losy rodziny czekając na nowych potomków, miasta pozostawiam na automatycznej kontroli, zmieniam tylko kierunki rozwoju, nie biore tez czynnego udziału w bitwach. Wiem że to lamerka, ale poczekam na wersje PL i wtedy bede wszystko robił sam :D, no chyba ze mi sie znudzi.

Tjaaa koxboks jak zwykle zaskakuje. Czyżby wychodziło na to , że mamy w klanie geniusza-samouka, cudowne dziecko z nowej Huty :D Ja jestem baaardzo ZA przetestowaniem koxowego moda. BTW kox ty grafik jesteś !! Zrób do mapy arnhem i cassino mody z mundurami polskich spadochroniarzy od Sosabowskiego, albo chopaków z wolyńskiej !!!!! Dasz rade ?????

22.10.2004
13:37
smile
[27]

w o y t e k [ Gavroche ]

Olivier-----> dzięki za wiadomość, bardzo mnie ucieszyła. Skoro Tobie chodzi na G2, tzn. że u mnie też musi odpalić. Pewnie jest to tylko kwestia jakiegoś drugiego dna w ustawieniach, ale to już ustali mój podręczny magik od tych spraw - Kreesią w pewnych kręgach zwany. :)

22.10.2004
13:41
[28]

U-boot [ Karl Dönitz ]

I w koncu udało mi sie pograć w UO :-))
Uzbroiłem się w cierpliowść i stalo się

Pingi do przjęcia, fps małe ale nie wpływały zbytnio na jakoś gry
- zabijałem i zdobywałem flagi :-))
fajny tryb rozgrywki - nie weidziałem, ze coś takiego istnieje - pięc flag do zdobycia :-)))

A co do RTW
Mam procek Pentium III 500
a grafikę GeForce2GTS/GeForce2Pro (tak jest w opisie :-)))

i gra na mapie gospodarczej chodzi normalnie, natomiast jak wczesniej pisalem podczas bitwy to juz nie jest to, dlatego daje na automat - trace wiele z gry, ale potem gospodarke postawie na automat a bede toczyl tylko bitwy.

Zacząłem rodem z Wilkiem w herbie, podbiłem Sycylie, zdobyłem przyczółek w Afryce, Macedonie i Grecje :-)) ale nieustanne bunty w Kartaginie i silna flota miast greckich nie nastajaja optymistycznie, w dodatku moja prowincja w Azji mniejszej jest ciągle nękana przez Egipt.


Pozdrowionka

22.10.2004
13:47
smile
[29]

matchaus [ Legend ]

Woytek ---> Za pierwszym razem zainstalowałem ROME, odpaliłem i wszytsko było OK. Po kolejnym odpaleniu kompa jednek nie chciało chodzić!!
I nic nie pomogło! Defragmentacja partycji... inne sterowniki... dupa!

Wywaliłem, zdefragmentowałem dysk, zainstalowałem od nowa, znów defragmentacja i teraz jest OK.

(Wolnego miejsca zostało mi na partycji co prawda tylko 3GB i muszę coś z tym zrobić, bo nadciąga CoD:Uo :)

22.10.2004
14:25
smile
[30]

Wallace [ Generał ]

Istotnie ROME wymaga 3 GB miejsca na dysku (nie licząc swapa), co stanowi 25% moich zasobów dyskowych (poza partycją systemową). Jak nadejdzie COD UO, to już nie wiem co będę musiał usunąć.

22.10.2004
14:26
smile
[31]

Cappo [ Konsul ]


czyli dziś wieczorkiem na serwie postaram się być

22.10.2004
14:27
smile
[32]

Lim [ Senator ]

cze panowie
Dzisiaj zainstaluję Rome i może nowego KOTA - mam pytanie:
skad zassać TS2 i czemu to TS2 wyparł TS1 i czy z TS 1 można kontaktować się z osobami używającymi nową wersję ? (podajcie proszę jakiś lineczek do ts2)
Namiary na serwer i ts podał mi wczoraj Ravik (dzięki) mam nadzieję ze hasło jest aktualne.

22.10.2004
15:18
smile
[33]

Krwawy [ Generał ]

Lim---> Ts2 i miejsce gdzie znajdziesz porady

https://banita.pl/porady/teamspeakwin.html

22.10.2004
15:29
[34]

SilentOtto [ Faraon ]

O 15:00 wytrzeliłm z bloków startowych -----> i już zabieram się do instalki UO.

Wallace ---> Mam do oddania HDD 20GB - gdybyś przypadkiem był w W-wie.

22.10.2004
15:39
smile
[35]

T_bone [ Generalleutnant ]

Martins--> :DDD Pewnie i tak grę wyratuje tryb multi ;P Podobne odczucia miałem co do FB dopuki nie zagrałem on-line. Ale co do kampanii to misje są sztuczne i prawie ciągle się powtarzają :P Pod tym względem królem jest dla mnie Rowan's Battle of Britain.

Koxbox---> Jak dodasz powiedzmy Tygrysa w tym modzie to zagram :DD Pod względem realizmu czysty CoD:UO jest odpowiednie, moża by poprawić ale wcale nie trzeba.

22.10.2004
16:55
smile
[36]

SilentOtto [ Faraon ]

W UO sobie dzisiaj nie pogram ponieważ zapomniałem, że jestem szczęśliwym posiadaczem wersji angielskiej, wydanej przez Lem z powodu obsuwy z premierą PL. Mam opcję gratisowej wymiany na PL, ale nie chce mi się jechać do sklepu :D
Sigi ma ten sam problem... Ba! Nawet własnoręcznie zakupiłem mu dodatek :P

T_bone --> A co oni na tym Pacyfiku mają niby robić? Na Marsa latać? ;o)))

22.10.2004
17:13
smile
[37]

Cappo [ Konsul ]


właśnie pare minut temu stałem się posiadaczem orginalnego:D:D:D CoD:UO koniec z cd-key in use:)

22.10.2004
17:54
[38]

T_bone [ Generalleutnant ]

Otto---> Tymi X-wingami to mogą i na marsa :)

Ja kupiłem swego czasu w MM CoDa w wersji "inglisz" no i cóż, dodatku już w takiej wersji tam nie sprzedają ;) Ach ten cywilizowany świat :P

22.10.2004
18:59
smile
[39]

SilentOtto [ Faraon ]

T_bone ---> Ja też swojego eng version kupiłem w MM. Może jutro podjadę wymienić, ale... to trzeba specjalnie się fatygować... Zobaczę czy będzie mi po drodze. BTW - do tej wersji jest dołączony liścik od Lema, że maja bez łaski wymienić na PL.

Co do serii IL-2 i reszta powiem tak... Wyszedł IŁ-2 i wg znawców tematu był zły pod wzgl realizmu - wg mnie też, bo Bf-109 zachowywał się nie przymierzając jak Fokker Eindecker z Red Baron II. Wyszedł FB - też był zły, wyszedł PF i... też jest zły. Wyjdzie BoB i też będzie złe :D Oczywiście wszyscy zainteresowani recenzenci mają wylatane w RL po kilka tysięcy godzin na większości typów maszyn zamieszczonych w rzeczonych grach. A w rzeczywistości maksimum to pewnie szybowce lub opryskiwanie kapuchy kukuruźnikiem. Są jeszcze oczytani teoretycy - i Ci sa nie do przegadania - wiedzą wszystko. Coś jak typ "erotoman gawędziasz" ;o)))

22.10.2004
19:55
smile
[40]

Cappo [ Konsul ]


nie wiem czy zostało to zrobione ale ja się ładuje już bardzo szybko avetnig gamestate mam może z 2-3 sekundy i ładuje się mi mapa

22.10.2004
20:02
smile
[41]

olivier [ unterfeldwebel ]

Święte słowa Otto. Ci "oczytani teoretycy" to prawdziwa zmora różnych grupek dyskusyjnych, pół biedy jeśli ktoś taki jest stosunkowo nie szkodliwy znacznie gorzej gdy na bazie jego teorii budują swój punkt widzenia inni, gdzieś tu na golu nadal straszy wątek pod wielce znaczącym tytułem "Który rosyjski czołg był według ciebie najlepszy czy idealny?", wiadomo przecież że tu sami czołgiści z moskiewskiego domu weterana przesiadują, no comment.

22.10.2004
20:09
[42]

T_bone [ Generalleutnant ]

Otto--> Bo ja wiem gdzie teraz mam ten liścik :D:D:D
Co do Iła to część pierwsza była odkrywcza, miała doskonałą grafikę i można było latać na ostfroncie co było samo w sobie unikatowe. Samoloty latały zupełnie inaczej, wpadały korkociągi i czuć było ociężałość po podwieszeniu np. bomb. FB było dla mnie jak odgrzewany naleśnik, zapowiadano dynamiczną kampanię a wyszedł generator misji, dodano nowe samoloty co wiązało się z tym że mniej czasu poświęcano na ich doparcowanie. W starym szturmowiku były misje w których lataliśmy naszym Iłem a w dole toczyła się bitwa pancerna, w FB zasadniczo co chwile dostajemy misje polegające na zbombardowaniu kolumny ciężarówek :D Ja się nie znam szczególnie na japońskich samolotach czy amerykańskich jakie latały wtedy nad Pacyfikiem, ale jak widze że zero eksploduje po krótkiej serii z 0.50 to mi się przypomina jakaś strzelanka ;)
Zabawne jest AI które czasami nie reaguje kiedy lecą obok siebie dwa wrogie samoloty. Dziś odpaliłem kampanię dla japońskich bombowców nurkująych Val, pierwsza misja to atak na Pearl Harbor... prawdziwy dzień orła :P 3 Bombowce i 3 zera zbombardowały pancernik, Flight Simulator jest ciekawsze ;)
Ale w multi nie ma AI, nie ma niedorzecznych misji więc myśle że będzie się grało przyjemnie...
Inna sprawa że po takim produkcie i takiej firmie można się było spodziewać o wiele więcej, tymczasem nic nie poprawiono a jedynie dodano pare rzeczy na siłę bo jak się okazało PF to dla silnika Iła "O jeden most za daleko".

22.10.2004
20:15
[43]

T_bone [ Generalleutnant ]

Oli---> W przypadku PF to już nie chodzi o teorię zachowania samolotu a raczej o łamanie praw fizyki ;) Bo jak wyjaśnisz samolot lecący ze złożonymi skrzydłami czy zsuwający się z lotniskowca gdy ten skręca :D

23.10.2004
09:36
[44]

SilentOtto [ Faraon ]

T_bone ---> Rażące bugi poprawią. Z lotniskowca w czasie startu zsuwałem się jeszcze w 1942:Pacific Air War :). Weź pod uwagę, że jednak w IŁ-y wylatałeś wirtualnie kilkaset lub kilka tysięcy godzin, więc trudno abyś miał jakieś poważne kłopoty z pilotażem i trafianiem. Ja niedawno miałem przyjemność obserwować kolegę, który pierwszy raz zasiadł w kabinie Bf-109 i było to doświadczenie pouczające :). Dodam, że nie jest manualnie upośledzony, ale nie grał w żadną część serii, a i z innymi symkami nie ma doświadczenia.
Co do eksplodowania zero po krótkiej serii - zapodałem kiedyś linki do filmów z guncamera m.in. filmy szkoleniowe Luftwaffe. Jedynym nadzwyczaj wytrzymałym samolotem na nich okazał B-17, który obrabiany przez Bf-110 aż do wyczerpania amunicji... po prostu leciał :) Myśliwce po jednej celnej i dobrze ułożonej serii były zwykle załatwione.
Brak reakcji AI na lecący obok wrogi samolot - może spowodowane było brakiem amunicji, może się spietrał? ;o)
W książce "Myśliwskie Asy Luftwaffe" jest kilka ciekawych opisów. Np. : pewien niemiecki pilot myśliwski (miał jeszcze amunicję) trafił na postrzelany aliancki bombowiec wracający do Anglii. Zbliżył się do niego popatrzył i pomyślał "Wygląda, że on ma dość na dzisiaj, ale i ja kurwa mam dość..." - cytat niedosłowny ;o). Poeskortował go w stronę wyspy poczym zawrócił na swoje lotnisko.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-23 09:35:11]

23.10.2004
10:26
smile
[45]

SilentOtto [ Faraon ]

Idę na Warsaw Game Show. Lem ma stoisko, więc może wymienię swojego CoD na wersję PL :).
Targi gier Warsaw Game Show. Trwać będą przez dwa dni, całą sobotę i całą niedzielę. Podczas targów odbywać się będą rozgrywki na 150 komputerach typu PC i 50 konsolach. Dla zwycięzców przewidziano wiele nagród - procesory Pentium 4, karty graficzne z układami GeForce 6800, konsole Xbox, dyski twarde WD Raptor i wiele innych produktów. Wiele firm, a wśród nich Intel, Logitech czy Nokia prezentować będą swoje najnowsze produkty.
Linka:

23.10.2004
10:33
smile
[46]

Dogon [ Generał ]

Witam !

Dzisiaj przed pracą odebrałem przesyłkę z LEMu a dodatkiem ang !! Więc dziś pewnie pojawie sie online na wojennej ścieżce i postaram sie może Was znaleść :))

serdecznie pozdrawiam !

23.10.2004
12:18
[47]

T_bone [ Generalleutnant ]

Otto---> Nie wierze że poprawią wszystkie rażące bugi, do całej seri Iła wychodziło już tyle patchy że głowna boli. Samoloty nie zsuwają się w czasie startu tylko kiedy stoją na pokładzie a lotniskowiec wykonuje skręt, jeśli podobnie było w 1942:PAW to najwidoczniej nie ma czegoś takiego jak postęp techniczny. Ostatnio moja siostra próbowała latać więc miałem okazję zobaczyć jak trudne jest to dla kogoś kto nigdy tego nie robił, nie o trudności w samym lataniu mi jednak chodzi :P
Skoro myśliwce były po jednej celnej serii załatwione to czemu w grze odnosi się to tylko do japońskich samolotów ;)
Brak reakcji to bug który można było zaobserwować już w FB, teraz się tylko nasilił i można zaobserwować dwie formacje wrogich wobec siebie samolotów które mijają się jak gdyby nigdy nic.
Ubolewam nad tym że ludziom sprzedaje się produkt który nie został ukończony i dopracowany, nie wydano dema więc ludzie kupią w ciemno a oni zrobią patche które jednak napewno nię będą wstanie zmienić wszystkich niedorzeczności.

23.10.2004
13:04
smile
[48]

SilentOtto [ Faraon ]

T_bone ---> W PAW zsuwały się i owszem, o ile nie opanowałeś procedury startowej.
Szczerze mówiąc mnie w całej serii wkurza pancerna wytrzymałość samolotów, szczególnie ruskich. Nie strzelam z 200m tylko 100 - 50 lub mniej :). Nie raz miałem pianę na ustach widząc, że pociski wchodzą, poszycie się sypie, odpada statecznik poziomy, pionowy :), a gość kurde leci, jak gdyby nic się nie stało. Przynajmniej zesrałby się ze strachu i wyskoczył ;o)
Niedługo dostanę grę, więc polatam i popatrzę. Nie mam klapek na oczach i jeżeli okaże się, że faktycznie jest tak jak mówisz, to nie ma o czym gadać :) BTW - Zero były mało wytrzymałe, ale nie wiem jak w grze zaimplementowano wytrzymałość maszyn aliantów. Być może zrobili ukłon w stronę masowego klienta ;o)
Mnie chodzi głównie o klimat, którego doświadczyłem w PAW...

Byłem na tych targach pt. "Warsaw Game Show". Tłum ludzi, kolejka taka jak w Szwecji do sklepu "system bolaget". Targi to zbyt szumna nazwa. To raczej takie duże konkursowe party. Nie mniej jednak LEM wymienił mi moją eng wersję CoD na PL. I o to chodziło! :D Zaraz instaluję i trenuję.
Bo tak po prawdzie, jedyna rola jaką mogę odgrywać w boju on-line to... KACZOR :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-23 13:03:25]

23.10.2004
13:54
smile
[49]

Wallace [ Generał ]

Wczoraj przetestowałem CoD UO. Grało się całkiem miło, pingi dopisywały.

Grałem także w RTW i stoczyłem wiele bitew. Oto jedna z nich.

23.10.2004
14:26
smile
[50]

SilentOtto [ Faraon ]

Wallance ---> Mam 20Gb do ODDANIA, bo od prawie roku leży w obudowie... Wpadnij "na zakupy" do W-awki :)

23.10.2004
14:44
smile
[51]

olivier [ unterfeldwebel ]

Wypuścić świiiiinię!!!

Jakby nasi spece serwerowi umożliwili jego właścielom wejście na niego to bym się nie pogniewał, nie idzie się tam dopchać....

23.10.2004
14:53
[52]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Oli --> nie prawde prawisz :-))
Ja grałęm własnie i Rav grał a i ty chyba próbowałeś grać :-))
Może nie byłeś grzeczny i za dużo wczoraj gwizdałeś na TS :-DD i stąd ta kara ??

A wczoraj było nas całkiem duze stadko :-))
Szkoda, ze sewer padli i dlugo nie budzil się do zycia :-)

Ale dzis naprawde znowu stoi i wchodzi sie calkiem szybko - w porownaniu do ostatnich przypadkow

Pozdrowionka

23.10.2004
14:54
smile
[53]

SilentOtto [ Faraon ]

Dostałem namiary (błogosławion Father Michael) na betę EQ2 i to niejako stawia pod znakiem zapytania całą resztę...

Oli ---> serwer trzeba zahasłować lub, o ile to możliwe, ustawić priorytety loginów. Bo wyjdzie na to, że fundatorzy się nie dopchają...

23.10.2004
14:59
[54]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Otto --> serwer posiada opcję, wejscia na siłe z hasłem nawet przy pełnym sewerze :-))
Rav wczoraj na TS podawał to hasło - więc wszysko OK.
Mam nadzieje, ze prześle on na gg wczoraj nie obecnym (pod warunkiem, ze się nie zmieniło)

Oli, Wallace --> jak screeny się czyni w RTW ??

Pozdrowionka

23.10.2004
15:52
smile
[55]

koksbox [ Pretorianin ]

Po dlugich walkach z CoD wkoncu udalo sie Ravowi i mi uruchomic server z moim modem.
Zapraszam do walki:
^4[F-K-B] ^3#3 ^2CoDUO PUB Server Koxbox MOD|38ms|157.158.39.114:28964

Jeszcze raz dzieki Rav za cierpliwosc :)

23.10.2004
15:54
[56]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Oki

Italia obroniona :-)
Na zakończenie fajna muzyczka, screen z flagą
Zatem mozna odpoczać :-)

Pozdrowionka

p.s.
Oby wieczorkiem działało wszystko wporządku a i towarzystwo dopisało.

23.10.2004
15:59
smile
[57]

olivier [ unterfeldwebel ]

Oczywiście nieco przesadzam bo slotów jest sporo i da się w końcu wejść, serwerek od wczoraj śmiga aż miło, chociaż może się mylę ale przy komplecie 26 graczy pojawiają się lagi chyba ze mi łącze zwalnia ostatnio:) Serwer powinien mimo wszystko stać bez hasła bo przecież chodzi o to żeby się na nim coś działo acz mała propozycja...

W nazwie serwera lub po wejściu na niego powinny być wyraźne oznaczenia FrL-KGW-BB tak by obecność ludzi z tymi tagami sama z siebie wymuszała u gości jako takie normy zachowania. Jako że już po paru minutach grania daje się w sposób wyraźnie męczący odczuć ze to polski serwer (tak tak naród wybrany...) i natężenie pokemoństwa staje się już po paru chwilach mocno nie do zniesienia od ciągłego gadania niczym na czacie, po chamskie odzywki, wulgarne teksty, prośby o zmianę mapy, celowe strzelanie do swoich, itd...

Ubi. Przycisk Printscreen, obrazki w formie tga w folderze tgas z grą.

23.10.2004
16:56
smile
[58]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Byłem 3 minutki na serwerze Koxboxa. Na razie nic zmodowanego nie zauważyłem, ale to na pewno dlatego, że w nocy spałem ledwie parę godzinek... :-|

23.10.2004
16:58
[59]

T_bone [ Generalleutnant ]

Chrees---> użyj miotacza ognia :DD

23.10.2004
17:08
[60]

SilentOtto [ Faraon ]

Buhahahaha obecność ludzi z tymi tagami sama z siebie wymuszała u gości jako takie normy zachowania hihihihehehe
Może kolega Martins opisze sytuację, w której walczył w FB, a znajomemu... silnik się nie grzał powyżej 40.... A znajomego znał... Znał rok... A może i dłużej... Może to sobie wyśnił? Może po prostu latać nie umie?
Nie mam zamiaru grać na serwerze za który zapłaciłem ze śmieciami. Over.

23.10.2004
17:17
smile
[61]

olivier [ unterfeldwebel ]

Hehe Otto spokojnie, poniesiemy wspólnie kaganek kultury pośród gorące pokemońskie głowy, są delikatne perswazje, kicki, bany , tylko nie wiem czy nam cierpliwości wystarczy...

23.10.2004
17:46
smile
[62]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Ależ Drogi Olivierze! Oczywiście, że wystarczy! W każdym nawet najbardziej pokemońskim z pokemonów tkwią zaczątki lamerstwa, które trzeba tylko umiejętnie wydobyć na światło dzienne...

23.10.2004
18:40
smile
[63]

Krwawy [ Generał ]

...pora na Telesfora... :D

Przy barze siedzi przystojny młodzieniec. Ewidentnie coś go trapi.
Barman zagaduje:
- Coś się stało ?
- Tak, boję się. Dostałem list od jakiegoś wkurzonego
faceta. Napisał, że jak nie przestanę pieprzyć jego żony, to mnie
zabije.
- W czym problem - po prostu przestań...
- Debil się nie podpisał...

---------OooO---------

Siostra Brygida uczyła w pewnej podstawówce. Któregoś dnia postawiła
dzieciom niebagatelne pytanie.... "Kim chciałyby zostać jak dorosną"
Podchodzi do małej dziewczynki i mówi:
- No, kochanie, a Ty kim chciałabyś zostać jak dorośniesz?
- Ja to bym chciała być prostytutką.
Siostra zszokowana padła na glazurę. Dzieciaki lekko w szoku rzuciły się
jej na pomoc. Ocuciły ją, siostra usiadła na krześle,
ochłonęła... podchodzi do dziewczynki i pyta jeszcze raz:
- Co powiedziałaś? Kim chciałabyś zostać jak dorośniesz?
Dziewczynka odpowiada:
- Prostytutką.
- Dzięki Bogu... a myślałam, że powiedziałaś protestantką.

---------OooO---------

Wraca zmęczony grabarz do domu, ledwie żywy, pada z nóg.
Żona pyta:
- Co ci Stefciu, ile miałeś pogrzebów dzisiaj?!
A on:
- Jeden, ale chowaliśmy naczelnika urzędu skarbowego.
- No i co z tego?!
- No niby nic, ale jak go tylko zakopaliśmy, to zerwały się takie brawa, że musieliśmy 7 razy bisować...


---------OooO---------

Żona Kowalskiego wywołuje duchy:
-Duchu!... czy jesteś moim mężem?
-Tak... to ja!
-A czy jesteś szczęśliwszy niż za życia?
-Tak.
-A gdzie jesteś?
-W piekle.


---------OooO---------

Pilot zabrał do samolotu kolegę. Żeby się przed nim popisać, zaczyna robić akrobacje. Zrobił beczkę i pyta kolegę:
-Jak się czujesz?
-Dobrze.
Zrobił następną beczkę i znowu pyta:
-Jak się czujesz?
-Doskonale.
Zdziwiony pilot kręci po kolei trzy beczki i pyta:
-A teraz jak się czujesz?
-Fatalnie! Bo to co miałem na początku w gaciach, teraz mam za koszulą.

---------OooO---------

23.10.2004
19:04
[64]

Toolism [ JCreator ]

Hello, FRL, o której dzisiaj gramy sobie na serverku?

Otto --> ja jestem w becie EQ2 od 3 dni:) musze powiedzieć że ciekawie się gra:) Jak będziesz robił postać to zapraszam na BETA server 2:) ja tam gram i z chęcią ci pomogę jakbyś miał jakieś pytania czy coś:)

23.10.2004
20:43
smile
[65]

davhend [ Garrett ]

Hm... mam problem. Chce se zobaczyć stronkę, a wyskakuje mi:

BŁĄD
Żądany URL nie może zostać sprowadzony

--------------------------------------------------------------------------------

Podczas sprowadzania URL-a: https://venom_ssj2.w.interia.pl:80/

wystąpił następujący błąd:

błędny URL
Niektóre części URL-a są błędne. Możliwe problemy to:
Brak lub niewłaściwy protokół (should be `https://'' or similar)
Brak nazwy hosta
podwójna sekwencja escape w ścieżce URL
błędny znak w nazwie hosta; podkreślenia (underscores) są niedozwolone


--------------------------------------------------------------------------------

Generated Sat, 23 Oct 2004 18:51:28 GMT by cool.spokonet.com (squid/2.5.STABLE4)


Innym się ta stronką wyświtla, wiec winna leży gdzieś u mnie. Możecie mi to przetłumaczyc na polski?

24.10.2004
01:39
smile
[66]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Pojawiłem się dopiero po 23, prawie padałem z nóg (niewyspanie), ale i tak było baardzo fajnie ;-) Choć z trafianiem kolesi różowo nie było khekhekhe :-)))

ooooooooo.... i jeszcze nie porobiłem screenów... oj chrees, oj....

24.10.2004
02:12
smile
[67]

matchaus [ Legend ]

Siedzimy sobie jeszcze z Therionem i Fenym na TS.

Przyznam, że dziś było mi bardzo miło i sympatycznie!
Tyle serverów... no i jeszcze ten FTP! Bajabongo :))

Pewnikiem będę się zjawiał jak najczęściej!
(może nawet w coś zagram? :D)

24.10.2004
07:48
[68]

SilentOtto [ Faraon ]

Toolism ---> Ściągnęło się! 4,2 GB. Pośpię jeszcze 2h i avanti!

24.10.2004
08:44
[69]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam

Grałem wczoraj z przyjemnością ale do czasu :-))

Na którejś z kolei mapce dostałem zaczarowany ping 999 i tak już zostało, napewt po ponownym wejsciu ciągle to samo ;-( Nie dało się grać.
Sama gra była przednia ale
- nikogo nie było na TS (poza Kovalem),
- nie było jakiś wspólnych skoordynowanych akcji i gry po jednej stronie, ot zwykła mordownia.

Rav --> nie winie Cię za deszcz i wiatr za oknem ale jak pisze ci, ze jakiś gość bawi się w team killera - to chyba można go wyrzucic :-)) poprostu

Mati --> ile sewerów ? Moze wczesnie poszedłem spać ale czynnych nie bylo wiele (1) a i FTP ciągle pozostaje w udziale nielicznych

Otto --> gdyby było hasło to na mapce wielkości Warszawy biegał byś sam lub z kilkoma ludźmi (przecież wiesz na jaką stać nas mobilizację ) i cała gra starciła by sens - potrzebne jest nam to mięso armatnie !!

Pozdrowionka

24.10.2004
09:58
smile
[70]

SilentOtto [ Faraon ]

U-boot ---> Masz rację, nie będę więcej bulgotać :)

Toolism ---> Nazywam się Kulp - kadrowy mag bojowy, serwer beta2.
W tej chwili zabijam kraby na plaży :P

24.10.2004
10:46
smile
[71]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

No Ubi ---------> PO 23, gdy wszedłem, oczywiście pojawiłem się na TSie, na którym był już dzielny Koval. Dołączył do nas szybciutko i RAV, potem jeszcze Matchaus. Reszta zaś zawodników jest widać zbyt skupiona na grze, by trochę pogawędzić (posapać, pomruczeć) na TSiku ;-)

24.10.2004
10:59
smile
[72]

rav76 [ Konsul ]

Ubi --> sorki ale widocznie w ferworze walki nie zauważyłem :(

24.10.2004
11:22
smile
[73]

Dogon [ Generał ]

Dzień dobry !

Byłem wczoraj dwa razy na Waszym serwie ale jakoś miałem pecha że za pierwszym razem nie było nikogo tylko jakieś nerwusy (chyba jakieś młode bo na siebie coś krzyczeli ;) ) a za drugim razem było was więcej ale jakiś ping rzędu 999 mnie dopadł co uniemozliwiało grać :(( Poszłem na inne niestety - u mnie łacze jest ok i nic nie robie jak gram (w tle mi nic nie pracuje na kompie) i zdziwił mi ten ping ..no trudno może następnym razem bedzie ok :)
Ale generalnie dodatek mi się podoba ! Te mapy do MP są super -nie żałuje tych pieniędzy na zakup tej pozycji ..jestem pod wrażeniem ...no i ta jazda czołgami walka w mieście -sam miodzik ;))

pozdrawiam!

24.10.2004
11:39
smile
[74]

olivier [ unterfeldwebel ]

Witam tego jakże pięknego poranka.

Przed chwilą wcięło mi jakże niepięknie całkiem piękny post więc w skrócie. Wczoraj wieczorem mnie nie było gdyż postanowiłęm rozpocząć rzymską kampanię od nowa na ustawieniach VHard/VHard i wciągnęło mnie zupełnie, gra jest w końcu wymagająca, nasza sytuacja gospodarczo-społeczna znacznie trudniejsza, przeciwnik nie tylko liczebniejszy i z silnym wojskiem, ale potrafi zaskoczyć ciekawymi manewrami. Nie można czekać ani chwili z założonymi rękami ale atakowac póki wróg jest jeszcze słaby, parę bitew udało mi się wygrać niemal rzutem na taśmę co kosztowało mnie sporo wojska i...jedną odnogę dynastii Juliańskiej:) Jak na razie sytuacja od strony Gallów opanowana i oby tak dalej, od wczytywania sejwów uchowaj Boże... ›

Wypuuuuścić świiiiinię....(albo mordercze psy jak kto woli...)

24.10.2004
11:49
[75]

Toolism [ JCreator ]


Ja nie byłem na TS'ie bo mnie RAV OSZUKAŁ!!!:)
powiedział cwaniaczek że na TSie nikogo nie ma. No i tak grałem sobie z wami;) bez ts'a ale grało się świetnie:) Ten koxowy mod też ciekawy:) Swoją drogą;) KOX napisałbyś co ten twój mod robi właściwie bo całe FRL wczoraj próbowało do tego dojść:)

24.10.2004
11:52
smile
[76]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Dogon --------> No to może pod wieczór zGGadamy się odnośnie CoDzikaUO? ;-)

24.10.2004
12:46
smile
[77]

Dogon [ Generał ]

Chrees -->.spróbuje Cię złapać na gg...dziś w zasadzie bede grał przez dzień bo wieczorkiem będzie film "Shmidt " z J.Nicolsonem i chciałem go obejrzeć ...już teraz ponad godzinę siedzę na serwach i jak na teraz to chyba mapa Foy jest chyba najlepsza ! Ale dopiero mam drugi dzień grę i nie znam map jeszcze ...aha zdażyło mi sie że jak serwer przestawia na mapę (taką ze zboczami górskimi -jakby włochy ) i tam także dostaje ping 999 ...i na waszym serwie akurat ta mapa była ...hmm dziwny zbieg okoliczości albo jakiś bug ...bo tak pingi na zachodnich serwach mam 50/60 -gra sie nie zacina w każdym razie ...zauwżył ktoś ?

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-24 13:04:29]

24.10.2004
13:16
smile
[78]

davhend [ Garrett ]

Nikt nie wie co z tym błędem!!!

24.10.2004
13:51
[79]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Dogon --> pod jakim grasz nickiem ? Szukam Ciebie w oku i niestety nic mi nie wyskakuje :-))

Pozdrowionka

24.10.2004
14:23
smile
[80]

SilentOtto [ Faraon ]

Dogon ---> kinoman :)
A u nas... kręcą Quo Vadis, Zemstę, Ogniem i mieczem, -> słabe, płytkie, komercha i brak kasy... A "Konopielka", "Siekierezada" - zapomniane i nie docenione... To są arcydzieła...
I ten Majchrzak w czapce uszance... To są obligatoryjne Oskary :o)

24.10.2004
14:42
smile
[81]

koksbox [ Pretorianin ]

chyba serwery padly.


Wyslalem Ravowi nowa wersje modu.
Lista zmian:
-poprawiona fizyka broni
-wiekszosc broni zostala przepisana od nowa jezeli chodzi o celnosc, odrzut
-nowe animacje broni
-nowe efekty krwi i kurzu
-szybsze czolgi
-realistyczniejsze penetracje czolgow
-dluzszy respawn czolgow
-uruchamianie czolgu zajmuje teraz troche czasu :) wiec nie ma akcji typu blyskawiczny wpad do czolgu
-przebudowany system rankingowy, ogolnie jest mniej amunicji, wiec trzeba ja oszczedzac i pozyskiwac bronie po przeciwnikach, uzywac broni na mapach, oczywiscie w miare postepu i sukcesow otrzymujemy wiecej anmunicji
-zwiekszone obrazenia, max 2 celne trafienia oznaczaja smierc
-czolganie/lezenie ma wymierne korzysci (krok w strone Close Combat) :D
-obracanie postaci powoduje zmniejszenie celnosci(chyba tego nie ma w zadnym fpp)
-ogolnie stworzylem nowy, realistyczny system celnosci broni
-lepszy miotacz ognia

to byly by najwazniejsze :D

24.10.2004
14:45
smile
[82]

Dogon [ Generał ]

Uff...znowu polatałem w słonecznej Italii ;) Mój nick jak zwykle czyli Dogon's ;))) Na niektórych mapkach jakby ping się zwiększał zauważyłem ...chyba będzie patch bo wszyscy narzekają ...najczesciej gram na serwach zachodnich -na PL nie wchodzę -za nerwowo czasami ;)
Otto ---> ano czasem lubie sobie coś obejrzeć i wyciszyć się przed snem bo granie w CODa przyspiesza tetno i adrenalina krązy we krwi ;)) A Ty jak tam EQ II ? Chyba pewnie teraz noc za krótka ;))

24.10.2004
14:46
[83]

Toolism [ JCreator ]

Kox:
a niemoglbys zrobic tak jak powinno byc z rifelkami? czyli garand rozwala 1 celnym strzalem, mauser tak samo , podobnie enfield jak i mosin?

24.10.2004
15:09
[84]

T_bone [ Generalleutnant ]

kox---> Nie podobają mi się szybsze czołgi i to zdecydowanie :)
Myśle że nie widzimy połowy efektów bo nikt nie ma włączonego downloadu w grze :P

Toolism---> jeden celny strzał to przesada, jak trafisz w nogę czy palec to też ma ponosić śmierć na miejscu ??

24.10.2004
15:29
[85]

Toolism [ JCreator ]

Bone --> widzę że się nie rozumiemy;) Przez celny strzał rozumiem trafienie w klatkę piersiową i powyżej , twarz, czloko.. ;) rozumiesz?:) A idą twoim tokiem myśleina, jak trafi się 2 razy w palec to można umrzeć?:)

24.10.2004
15:35
[86]

T_bone [ Generalleutnant ]

Toolism---> W tej grze tak :P Nie zauważyłem innego podziału na strefy trafienia jak głowa i cała reszta.

24.10.2004
15:57
smile
[87]

olivier [ unterfeldwebel ]

Serwery jakby padły, szkoda ze ma to miejsce w takie dni jak niedziela.
Co do modu to:
- szybsze czołgi to moim zdaniem niepotrzebny krok w kierunku pokemoniady
- dwa celne trafienia to chyba pomyłka, amunicja 6 mm jak powiedzmy Thompsonie wcale nie była taka zabójcza, co innego nabój karabinowy
- poruszanie się z ciężką bronią na pokładzie jak panzershreck powinno być moim zdaniem bardzo wolne, do tego przenoszenie jednocześnie panzershrecka czy bazooki razem z karabinem powinno być nie możliwe (widziałem to w innym modzie), oczywiście taki lekki panzerfaust i karabin się nie pogryzą
- zmniejszyłbym odporność czołgów na trafienia czołgów
- służę kolejnymi radami, prace nad modem wszechczasó powinny trwać nadal:)
- wyrzuciłbym z pierwszego serwera ten dziwny mod z rusznicami ala działo 75 mm (śmieszne to i straszne) i jakimiś kaemami (jakby mało było broni automatycznej), mod ten ma do tego mnóstwo upierdliwych cech.

24.10.2004
15:57
smile
[88]

SilentOtto [ Faraon ]

Miałem dzisiaj metaficzne doznanie...
Uważacie...
Wracam ze sklepu i widzę parę...
Oni tak pod 60-tkę...
Idą sobie ubrani odświętnie i trzymają się za ręce jak nastolatki...
I wyraz twarzy mają nieziemski ;o) Pełnia szczęścia!
I ten ich nastrój promieniuje tak, że można się tylko uśmiechnąć z aprobatą...
Po prostu chodzące szczęście :)
Niesamowite :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-24 15:55:37]

24.10.2004
16:00
smile
[89]

SilentOtto [ Faraon ]

Powiem inaczej - część ich zadowolenia spadła na mnie i poczułem się wyśmienicie dlatego, że oni się czują super... Nie wiadomo skąd i dlaczego radość mnie ogarnęła :)

24.10.2004
16:03
smile
[90]

SilentOtto [ Faraon ]

Siedzę i analizuję... Takie uczucie totalnej sympatii i aprobaty, ale tak głębokie, że skrzydłą powinny mi wyrosnąć ;o)
O ssso chodzi?

24.10.2004
16:05
smile
[91]

SilentOtto [ Faraon ]

Ci ludzie byli szczęśliwi i to tak mocno, że potrafili tym uczuciem obdażyć przechodnia... Niesamowite...

24.10.2004
16:09
smile
[92]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jak dodają rusznice to czemu nie ma Tygrysa ;DD Siła pancerza Ferdinanda plus podobne działo i obrotowa wieża, myśle że nie miałoby to drastycznego wpływu na grę a tak model tylko się marnuje w singlu ;))

Twórcy moda German Fornt mod najwyraźniej nie mieli problemu z przejściem ze zwykłego CoD na CoD:UO i prace trwają bez zakłóceń. To zdecydowanie jedyny prawdziwy totalny mod jaki ma moim zdaniem szanse na ukończenie.

24.10.2004
16:14
smile
[93]

SilentOtto [ Faraon ]

Możecie się się śmiać, ale... popłakałem się ze szczęścia!
Chrees ---> ja Ci zapłacę za wizyty i dojadę do Poznania na swój koszt ;o)

24.10.2004
16:22
smile
[94]

SilentOtto [ Faraon ]

To uczucie było porównywalne do stosunku... Kiedy patrzysz w oczy partnerki i widzisz w nich miłość, przyjemność i aprobatę... I wtedy ziemia Ci się rusza... Lecisz gdzieś w głąb, daleko i gejzer! Tracisz świadomość, a uczucie spełnienienia jest takie, że słów brakuje...

24.10.2004
16:23
smile
[95]

SilentOtto [ Faraon ]

A tu parka emerytów na ulicy :)

24.10.2004
16:26
smile
[96]

koksbox [ Pretorianin ]

Olivier normalnie czolgi poruszaja sie jeszcze szybciej. W Cod uzylem warosci bedacej 75% predkosci maxymalnej w terenie dla okreslonych czolgow.
Taki T34 zapieprza 55 km po drodze :D, wiec i tak sa wolne.
Czolgi maja tez bardziej realistyczna, wolniejsza predkosc obrotu:)

Co do Thompsona to na tej stronce:
https://cornellpubs.home.comcast.net/Templates/Thompson-1923.htm
wyraznie pisze ze moze byc uzywana rozna amunicja, zwykle .45" czyli niecale 12mm.

pozatym czytalem artykul ze w rzeczywistosci taka typowa amunicja 9mm, uzywana w pistoletach jest bardziej smiercionosna od np 7.62 wystrzeliwanego z ogromna predkoscia poczatkowa.
Robiono badania i okazuje sie ze 7.62 powoduje "doskonale rany", zazwyczaj kula "przekluwa cialo" na wylot, natomiast 9mm rozpryskuje sie, zmienia trajektorie w ciele powodujac ogromne obrazenia.

Wiadomo ze pelna zgodnosc z realiami jest narazie niemozliwa, chcialem by gra byla ciekawsza i aby bronie byly zbalansowane i by gra nie lagowala :).
Teraz realizm jest naprawde duzy i granie sprawia ciagle duza frajde :D
Grajac na serwerze poczulem sie naprade jakby to bylo na prawde. Tworca wie jak potezne sa bronie. Cudowne uczucie sciagnac biegnacego amerykanca jednym strzalem z MP44 :P

Narzie musze przetestowac to co teraz udalo mi sie obecnie osiagnac w wersji 2.0.

24.10.2004
16:27
[97]

Cappo [ Konsul ]


i co to za moda widziałem dziś na normlanym serwie:/ coś dziwnego i ekran powitalny powinien odstraszć wszelkich pokemonów ,teamkilerów itp :D

24.10.2004
16:36
[98]

Toolism [ JCreator ]

Otto --> jak widze take starsze pary to coś tam we mnie się cieszy, bo sam chciałbym ( miałem nawet nadzieje że już mi się uda ) tak kiedyś znaleść się w takiej sytuacji, takiego kogoś.. narazie niespecjalnie mi wyszło.

A TERAZ [email protected]:) ja wiem że jesteście pokemony więc przeczytajcie wypowiedz MasterDD na temat MOHAA. On wam wszystko wytłumaczy
MOHAA - nie gralem singla, tylko multi. Tam rzadzi tylko snajperka, nic wiecej. No moze ewentualnie jakis machinegun, ale tylko z bliska. No poprostu mi sie nie podoba, tez za wolne, a granie tylko snajperka strasznie ogranicza ta gre.

Zeby nie bylo ,ze nie umiem grac inna bronia. Tu chodzi o to ,ze snajpera jeden strzal, jeden zgon (czasem zdarza sie ,ze zostanie 5hp, ale nieczesto) a machinegun, submachine ?
Ta bron nie nadaje sie do gry z lepszymi graczami, bo albo grasz snajperka albo grasz czyms innym i giniesz.

Grales w ogoole w mp w mohaa ? Ze taki dobry jestes, a moze chcesz sie sproobowac?
Ja nie widze przeszkod :D

p.s - mohaa jest strasznie kamperski, imho az za bardzo.

24.10.2004
16:46
smile
[99]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Wow Toolism! Mastah MasterDD czuje moc ukrytą w każdej grze. Wystarcza mu rzut oka, by odkryć najbardziej skrywane i śmiercionośne sekrety każdej z broni i obezwładnić każdego niemal przeciwnika! Lepiej nie wchodzić w drogę Master'asowiDD! Kto Master'aDD w lesie spotyka, niech na drzewo prędko zmyka!
P.S. Proobowales siem z Master'emDD? :-))

24.10.2004
16:52
[100]

koksbox [ Pretorianin ]

T_bone zmartwie Cie odnosnie tego modu German Front.
Bez SDK, najlepiej kodu zrodlowego, ktorego Infinity ward raczej nie wypusci taki mod ma mizerne szanse ukonczenia.
Watpie by autorzy stworzyli chociazby 30% tego co obiecuja na swej stronce, a raczej forum.
By uzyskac realistyczne pojazdy musieliby napisac zupelnie nowy engine penetracji.
A CoD jest wyjatkowo delikatny i czasochlonny w takich sprawach.

bez wsparcia Infinity Ward z mojego punktu widzenia maja zerowe szanse powodzenia.

Sam sie gimnastykuje niesamowicie by uzyskac raczej male w skali gry zmiany.
Wiele rzeczy ktore chcialem dodac niestety nie sprawdza sie w grze i powoduje zwisy.
CoD jest wyjatkowo ograniczona gra jesli chodzi o modyfikacje.

To jak z PRM,niby dodali strasznie skomplikowane wykrwawianie sie, ale powoduje to lagi i regularne zwisy serwera :).

Takie projekty na ogol upadaja.

Zobacz sam, na strocne sa tylko screeny z nowych map i pokazuja podmienione tekstury.
Zadnych technicznych dem, pokazow skryptow, plikow, filmow etc, puste slowa i obietnice.

24.10.2004
17:08
smile
[101]

Krwawy [ Generał ]

Witam :D

Otto---> bierzesz swoją „ładniejszą połówkę jabłuszka” i masz te same odczucia a nawet przyjemniejsze bo wyniku własnego działania :))

At all--->na moim "służbowym" serwerku dostępne sa takie oto pozycje. Jakby co proszę o sygnał - przerzucę na F-K-B

24.10.2004
17:40
[102]

olivier [ unterfeldwebel ]

Ekhem oczywiście miało być 9 mm nie 6mm:) Cała sztuka koksboxie polega na odpowiednim wyważeniu rzeczywistości w grze, komu to się uda ten zyska niewątpliwie sławę, niewątpliwie zmierzasz do słusznego celu, dodatkowo na twoją korzyść przemawia to że w twoim modzie nie ma na HUDzie żadnych dodatkowych napisów, cyferek i totalnych pierdół w pstrokatych kolorkach dzięki czemu człowiek się czuje jak na ulicy sezamkowej.
Co do czołgów to w terenie poruszały się około 25-30 km/h, ale nie oto chodzi bo jak na takie prędkości to nawet te duże mapy są za małe, do tego normalnie w ruchu PzIV i Sherman żeby coś trafić musiał się zatrzymać (w grze mamy stabilizatory niczym w Abramsie więc o realiźmie czołgowym tak czy siak mowy nie ma). Kwestia zgrania tego wszystkiego jest naprawe trudna bo jeśli nastawisz się na full realizm to możesz mocno osiągnąć efekt przeciwny do zamierzonego:)

24.10.2004
17:53
smile
[103]

T_bone [ Generalleutnant ]

Kox--> No to ich demo co dołączono do PC Gamera ostatnio to pewnie też puste obietnice :P
Do BF1942 też nie wydano SDK a gra ma ogromną ilość modów i zrobiono w niektórych rzeczy o których twórcom się nie śniło :P CoD jest podatny na modyfikacje przykładami mogą być mody Revolt czy Heat of Battle. Pojazdy mogą być takie jak teraz, na takich mapach i tak nie ma co się trudzić o jakiś pseudo realizm.
Na screenach widze nowe mapy, nowe tekstury i nowe pojazdy do MP chyba więcej mi nie trzeba.

24.10.2004
18:06
[104]

koksbox [ Pretorianin ]

pytanie za gryza tataru:

Co to za czolg :P

Cos takiego dodalem do modu:
-Penetracja w tyl i bok eliminuje czolg, czolowo musza byc 3 strzaly :D

24.10.2004
18:51
[105]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Zapraszam do kolejnej operacji jaką przeprowadza Klan FrL w kooperacji z KG/W

Oto linka -->

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.