grykyn [ Centurion ]
Half-Life 2
co myślicie o nowym silniczku napędzającym tą grę? Lepszy od doom3?
mortan_battlehammer [ Legend ]
tak
Dagger [ Legend ]
tak
Przypomniało mi się:
"Czy wszystko jest?
-yes
-yes
-yes"
Maevius [ Czarownik Budyniowy ]
Czy lepszy, tu mozna sie spierac i wytaczac beczki argumentow. Napewno D3 lepiej radzi sobie z oswietleniem, ale to wlasciwie jedyna mocna strona tego silniku - slabe tekstury i plastikowy 'feeling' odebral mi przyjemnosc z gry. Far Cry podobnie, jakbym gral w Barbie Cry.
Za to HL 2 poraza jakoscia tekstur, oswietlenie ma znakomite, modele rzadza, shadery pracuja niemal na kazdym elemencie. No i podrasowany Havok..
Od razu zaznaczam ze jesto to tylko moja opinia.
Wigggins [ Pretorianin ]
Sądze że jest lepszy
legrooch [ Legend ]
Nie samym światłem człowiek żyje :)
Halflife!
MasterDD [ :-D ]
Nie wiem nie gralem, a widze ,ze tu wszyscy grali, wow, super jestescie :D
W D3 gralem, grafa wypas, HL2 widzialem pare trailerow, tez grafa wypas.
A w ktorym wiekszy wypas ,to sie zobaczy jak wyjdzie gra, co ?
ech...
Coy2K [ Veteran ]
podrasowany Havoc ? lol przeciez D3 nie wykorzystywał nawet ułamka fizyki jaki miał do zaoferowania Havoc...HL2 z tego co widzialem wykorzystuje go w kazdym najmniejszym aspekcie gry...i mam nadzieje ze monitory da sie stłuc ;-)
MasterDD bo my jestesmy takie "Mastery" ze dostalismy pre-release ;)
Maevius [ Czarownik Budyniowy ]
Coy2k, lol, przeciez d3 w ogole nie mial w sobie havoka tylko autorski kod fizyki swiata
Maevius [ Czarownik Budyniowy ]
ech, sorki za zdublowany post, ale
MasterDD - Bo wystarczy pomyslec.
..KmP.. [ Designed by AI ]
Coy2K [ Veteran ]
Maevius co za roznica, faktem jest ze fizyke mial do pupy :)
Maevius [ Czarownik Budyniowy ]
Coy2K -> Racja, mial, a raczej nadal ma, bo jeszcze sie sprzedaje. Nie jest gra zla, ale do HL 2 mu daleko. Miejmy nadzieje, ze daleko:)
A ten obrazek jest rewelacyjny.
superzabijaka [ Konsul ]
tia obrazek mówi wiele:D O Doomie i jego silniku trąbiło się ponad 4 lata , o HL2 dopiero od połowy 2003 roku. Pojawił się z nienacka , ale czy wniósł wiele nowego-NIE! To poprostu przeróbka starego silnika HL+textury w wyższej rozdziałce+więcej poly+kilka shaderów. Doom 3 zerwał z tą konwencją na rzecz: trochę więcej poly+per pixel lighting(normal mapy itp)+zintegrowany system oświetleniowy i parę innych bajerów shaderów. Różnica jest dość duża.
Moim zdaniem jednak ten i ten silnik jest OK. HL2 na pewno nie będzie zjadał tyle zasobów co Doom ze wzglądu na stare podejście do tematu, jednak myślę że przyszłe gry na silniku Dooma pokażą dopiero jegoprawdziwy potencjał (tylko ze karty z 256 mb to za mało aby pomieścić na razie to wszystko)
Bdx [ Senator ]
Ja bym ten obrazek tak zeskalował..i mam wielką nadzieję, że tak sytuacja będzie się przedstawiać w rzeczywistości :)