ntomek18 [ Legionista ]
TOP 10
Chcialbym sie dowiedziec jak uwazacie powinna wygladac TOP 10 list przbojow. PISZCIE!!!!!!!!!!!!
ntomek18 [ Legionista ]
Sorki. Tam powinoo byc przebojow!!! :-))
ntomek18 [ Legionista ]
Czy nikt nie slucha w tym kraju muzyki?????????????? Czy tak dlugo myslicie??????
yazz_aka_maish [ Legend ]
1. Onyx - Last Dayz
2. Dr. Dre - Fuck With Dre Day
3. Wu Tang Clan - Reunited
4. 2pac - Hit`Em Up
5. Xzibit - Paparazzi
6. Naughty By Nature - O.P.P
7. Cypress Hill - Insane In The My Brain
8. Public Enemy - Public Enemy No.1
9. Onyx & Biohazard - Judgment Night
10. DMX - Ruff Ryders Anthem
Lista jest trochę na wyrost, pisałem z głowy i w pośpiechu, zapewne gdybym dłużej się zastanowil byłoby wiele zmian.
Gooz' [ Generaďż˝ ]
... TOP10 na chwile obecną. Notowanie pierwsze z okresu 1-12 października... :P
1. Charon Religious Delicious
2. Lake of Tears Devil's Diner
3. Edenbridge Perennianl Dreams
4. Leaves' Eyes Into Your Light
5. Nightwish Wish I Had An Angel
6. Lacrimosa Vankina
7. Trivium Like Light To The Flies
8. Crematory Greed
9. Taetre Paint A Whore As A Saint
10. Slipknot Vermilion Pt.2
Drackula [ Bloody Rider ]
1-10 Britney Spears :p
ntomek18 [ Legionista ]
dziex wszytkim!!! Jak macie jakies nowe propozycje to piszcie!!!
gofer [ ]
1. TEDE - Dokładnie tak (3:47)
2. TEDE - Odcinam się... (+Borys) (3:30)
3. TEDE - Ona jest szmatą (5:05)
4. TEDE - Łaaał! (3:25)
5. TEDE feat. V.E.T.O. - Drin za drinem (4:13)
6. TEDE - Baunsuj ze mną (+Borys) (4:13)
7. TEDE - Wyścig szczurów (4:02)
8. TEDE - Dyskretny chłód (3:21)
9. TEDE - Mróz (Panzerfast) (3:57)
10. TEDE - PLNY II (4:57)
ntomek18 [ Legionista ]
Bardzo podoba mi sie odpowiedz gofera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zapruder [ Testament ]
Samael - Door of Celestial Peace
Children of Bodom - Everytime I Die
Children of Bodom - Mask of Sanity
Samael - Infra Galaxia
Paradise Lost - Its too late
Paradise Lost - Say just Words
Samael - Crown
Hunter - Siedem
Blind Guardian - Battlefield
Children of Bodom - Hate Me
Kolejność zupełnie przypadkowa - wszystkie sa na pierwszym miejscu :]
EBek [ Konsul ]
Kult - Polska;
KSU - Jabol punk;
Nirvana - You know you're right;
Armia - Krótka forma czadowa;
CKY - 96 quite bitter beings;
Hey - To co czujesz;
The Ramones - Sheena is a punk-rocker;
Slayer - Bloodline;
Misfits - Crimson Ghost;
Melvins - Youth Of America.
PS: Kolejność przypadkowa. Nie jest to może spis najlepszych utworów jakie słyszałem, ale spis takich, które teraz mi przychodzą do głowy i są według mnie najlepsze... :)
HopkinZ [ Senator ]
1. Mozart - "Lacrimosa"
2. Mozart - "Symphony 39"
3. Mozart - "Turskih March" (kawałek na pianinie z Thruman Show, jakby kto chciał wiedzieć)
4. Beethoven - "Ave MAria"
5. John Williams - "Duel of the fates"
6. Hans Zimmer - "Elysium"
7. Hans Zimmer - "Hunger"
8. Mozart - "Symphony 4"
9. Mozart - "Moonlight Sonata"
10. Hans Zimmer - "Brothers"
A co! =]
onesh0t [ Legionista ]
1.Rotting Christ - Sanctus Diavolos
2.Bloodbath - Soul Evisceration
3.Korn - From Your Heart
4.Sweet Noise - Dzisiaj Mnie Kochasz, Jutro Nienawidzisz
5.Samael - Moongate
6.Marylin Manson - Tourniquet
7.Emperor - An Elegy Of Icaros (live)
8.In Flames - Borders and Shading
9.Nightwish - Planet Hell
10.Rammstein - Ohne Dich
Zdrawim
ntomek18 [ Legionista ]
Dzieki wszyskim. Pozdro dla HopkinZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Extra odpowiedz!!!!!!!!!!!
klaudynka_87 [ Junior ]
1. Junior Jack ,,Stupidisco"
2.Commander Tom ,, Attention"
3.Dj Shog ,, Live 4 Music"
4. Fu ,,Raptowne Realia"
5. Dj 600V feat. Tede ,, Merctedes S600"
6. WWO ,,Sen"
7. Kaliber44 ,, Psychodela"
8. Kasta ,, Wychylylybymy"
9. WWO ,,Każdy ponad każdym"
10. zajeffajny utworek, ale nie znam tytułu ani wykonawcy .... hehs
hola' [ koniczynka ]
1.junior jack - stupidisco
2.junior jack - thrill me
3.various artist - e samba
4.safri duo - rise
5.safri duo - baya baya
6.robert miles - children
7.moloko - familiar feelings
8.lifehouse - try
9.placebo - every you and me
10.2 dj's at work - all nihht is party time
1- latin
2- funky
3-tribal
4-vocal
pozdraiwam wszystkich ktorzy kochaja podobne rytmy
viesiek [ hoo-doo ]
1. Xzibit ft. Eminem & Nate Dogg - My Name
2. Mobb Deep - Neva Change
3. WWO - Sen
4. AbraDab - Rapowe Ziarno II
5. Mobb Deep - Got It Twisted
6. Mobb Deep ft. Lil Jon - Real Gangstaz
7. 50 Cent - In Da Club
8. D12 - 40oz
9. Eminem - Just Lose It
10. D12 ft. B-Real - American Psycho II
sylwek23 [ Pretorianin ]
1. Dep Leppard - Rocket
2. Pink Floyd - High Hopes
3. Led Zeppelin - black Dog
4. Michalej Jakcson - Ghost
5. AC/DC - Hells Bells
6. Iron Maiden - Back in the village
7. DMC - Walk This Way
8. Marillion - Lavender
9. Pet Shop Boys - Suburia
10. Michael Jackson - Leave Me alone
Maevius [ Czarownik Budyniowy ]
Nr Autor Plyta Utwor
1. Maschinenzimmer 412 - Malfeitor - Fire
2. Maschinenzimmer 412 - Malfeitor - Malfeitor
3. Northaunt - Nord Ambient Alliance - Barren Land
4. Navicon Torture Technologies - Scenes From Next Millenium - Seppuku
5. Robert Rich & Steve Roach - Soma - Blood Music
6. Thom Brenann - Secret Faiths of Salamanders - Strange Paradise
7. Navicon Torture Technologies - The Church of Dead Girls - Love or perish
8. Lustmord - The Place Where The Black Stars Hang - Metastetic Ressonance
9. Steve Roach - Forgotten Gods - Saguaro
10. Raison D'Ertre - Within The Depths of Silence and Formations - Inner Depths of Sadness
ntomek18 [ Legionista ]
dziex wszystkim!!! a co proponujecie na TOP 10 z hip-hopu??? Niekoniecznie polskiego.
ntomek18 [ Legionista ]
napiszcie cos!!!!!!!!
noname89 [ Pretorianin ]
1. Eminem - just loose it
2. Papa Roach - Getting away with murder
3. Mor.W.A - dla słuchaczy
4. Eminem - how come
5. Dmx - X gonna give it to ya
6. 213 - Groupie luv
7. Guano Apes - Lords of the boards
8. Linkin Park - In the end
9. Limp bizkit - Mission Impossible
10. Linkin Park - Faint
Tinej10 [ Konsul ]
1. 3 Doors Down - Here Without You
2. Nightwish - Nemo
3. moonspeel - Magdalene
4. placebo - every you and me
5. Children of Bodom - Everytime I Die
6. Static - X - Need For Speed
7. My Dying Bride - Two Winters Only
8. My Dying Bride - She is the Dark
9. ARO - Ken i Barbi :)
10. Element Eighty - Broken Promises
ntomek18 [ Legionista ]
znowu dziex..... a mozecie podac TOP 10 ale z polskiej muzyki???
ntomek18 [ Legionista ]
Ja to myslalem ze bedziecie podawac jako najlepsze "Maroon 5 - This love" lub "O-zone - Dragostea din tei".......
S1KoR© [ alkoholik ]
a dla mnie najlepszy kawalek...to kawalek pizzy :]
ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]
1.zawsze i wszedzie Pink Floyd-Dogs :>
2.Morbid Angel-Rapture
3.Satyrcion-Mother North :P teledysk wersja bez cenzury przesadzony
4.Exodus-Blacklist
5.Slayer-South of Heaven
6.Metallica-Nothing Else Matters
7.Death Angel-Thrown to the wolves
8.Slayer-Raining blood
9.Porcupine Tree-russia on thin ice
10.wszystko inne :P
sajlentbob [ Konsul ]
1. THE END - THE DOORS
2. Bohemian Rhapsody - Queen
3. Script for a jester's tears - Marillion
4. Brothers in arms - Dire Straits
5. Purple Haze - Jimmi Hendrix
6. Killing in the name of.. - RATM
7. Stairays to Heaven - Led Zeppelin
8. Proletaryat - Proletaryat
9. Arahja - Kult
10. Marihuana - Róże Europy
ntomek18 [ Legionista ]
thx wszystkim!!!
Piszcie nadal!!!