GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Monitor Samsung SyncMaster 795DF - nie ma czerwonej barwy :/

11.10.2004
08:48
smile
[1]

Bronias [ Chor��y ]

Monitor Samsung SyncMaster 795DF - nie ma czerwonej barwy :/

Witam,
Mam problem z moim monitorem... otóż niecały miesiąc temu kupiłem 17`` Samsunga Syncmaster 795DF. Byłem z niego bardzo zadowolony, ładne kolory, dobra ostrość itd. Do wczoraj... otóż po pewnym czasie nie używania włączonego komputera monitor mi się wygasił. Po powrocie ze stanu wygaszenia - szok! Monitor zgubił barwy, kolor czerwony jest czarny... Wszystkie barwy wyglądają jakby były za mgła, są blade... Poza tym ta właściwa częśc ekranu ( która ogranicza wyświetlany obraz ) - zawsze była czarna (co np. było widać przy przełączaniu na inną rozdzielczość - ekran na chwilę robił się czarny ). Teraz nie jest czarna - tylko od lewej strony przechodzi stopniowo z bordowego koloru w czarny.

Gdzieś tu na forum czytałem że to wina jakiegoś opornika.. Czy na pewno ? Czy nie obędzie się bez wizyty w serwisie ( mieszkam w Wawie, nie mam samochodu, a ciężko będzie się z tym taszczyć w tramwajach, w dodatku bez pudełka :/ ) ? Jeśli tak to czy ktoś orientuje się gdzie znajduje się serwis Samsunga w okolicach Warszawskiej Woli ?

Z góry dziękuję za odpowiedz...

11.10.2004
09:29
[2]

Kamel [ Konsul ]

oto kilka rad:
1. znajdź pudełko bo bez niego nie uznają ci gwarancji (towar nalezy dostarczyć do serwisu w oryginalnym pudełku)
2. nie kombinuj co to może być i nawet nie próbuj rozkręcać obudowy bo z marszu stracisz gwarancję.
3. zobacz czy nie masz przypadkiem gwarancji Door to Door, czyli że serwis przyjeżdża i odbiera od ciebie monitor.
4. zadzwoń do serwisu i tam się poradź.
5. sprawdź z inną kartą graficzną, może to wina karty a nie monitora.
pozdr,

11.10.2004
09:30
[3]

Kamel [ Konsul ]

i jeszce jedno: serwis znajduje się na ulicy Emilii Plater.

11.10.2004
09:49
smile
[4]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Sprawdź też czy serwis nie oferuje czegoś takiego, że możesz przesłać im to kurierem, a oni płacą za przesyłkę. Np. w serwisie Sony coś takiego jest jeżeli masz 3 letnią gwarancję, to w razie usterki w czasie 1-go roku można im tak wysłać. Odsyłają również na swój koszt.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.