Kozzie [ Konsul ]
Jak skopiować tekst z pliku PDF
Piszę pewną pracę w Wordzie i chciałem, dołączyć do niej parę stron tekstu, który znajduje się w pliku PDF. Jak można to zrobić? Nie działa CTrl+C.
Czy ktoś ma jakieś sugestie?
Mały Miś [ Konsul ]
w acrobat readarze działa
szwejos [ Konsul ]
polecam ten program
Lrypz [ Generaďż˝ ]
Klikasz na narzedzie zaznaczania tekstu. Bedziesz mogl zaznaczac i kopiowac tekst, jezeli tworca pliku pdf nie zabronil tego.
Xaar [ Uzależniony od Marysi ]
Prosze :)
tomirek [ ]
zdaje sie, ze w Acrobat Readerze jest opcja zaznaczania tekstu - wybierasz z menu albo ikonke klikasz a potem mysza zaznaczasz interesujacy cie fragment i juz :)
Kozzie [ Konsul ]
Zaznaczyć zaznaczę, ale nie skopiuję
Immothep [ Errare humanum est. ]
To zalezy jak ten pdf jest zrobiony. Jeśli text jest "napisany" w pdf'ie to bez problemu da sie skopiowac, ale jesli jest to zeskanowana jakas strona z ksiazki i "umieszczona" w pdf'ie jako obrazek to zapomnij, nie da rady.
tomirek [ ]
Kozzie --->>>> bo to sie chyba najpierw zaznacza a potem kopiuje przez klikniecie ikony copy text czy czegos podobnego w menu tekstowym. Chyba, ze to skan a wtedy jak pisze Immothep - przerypane :(
Xaar [ Uzależniony od Marysi ]
to skozystaj z tego programu ktury Ci zazucilem. Prawde mowiac nie kozystalem z niego ale z opisu wyglada na to ze powinien Ci pomoc.
"PDF Ripper - Extract image, text, chart, formula from PDF files"
Immortal_Daemon [ Konsul ]
ściągnij acrobat reader w wersji pro
będziesz mógł wszystko
Immothep [ Errare humanum est. ]
Xaar ---> no piękne byki w pierwszym zadaniu ;P urocze ;]