lolmaster [ Chor��y ]
Co sadzicie o Unreal engine 3 ?
Jak zobaczylem filmik kopara mi opadla na klawiature (a myslalem ze nie bedzie dlugo nic lepszego od silniczka Dooma III)
Rellik [ Kuciland seeker ]
pokaz pokaz pokaz! :D ja nie widzialem ale nigdy nie watpilem w to ze nas UTek ukofchany pozuci czy zdradzi :D
zapodaj jakis link czy cos :D
Misio-Jedi [ Legend ]
"Co sądzicie o Unreal engine 3 ?"
- Sądzimy że jest zarąbiasty. (- a co mamy sądzić ?)
Tylko pytanie: co z tego ?
Rellik [ Kuciland seeker ]
Jedi - a moze on czeka na te wypowiedzi w stylu " łeeeeeeeeeeeee dooommmm lepsi jeśt!!" ? Wtedy to jest zrozumiale pytanie :D A ja za bardzo jeszcze nei wiem czy mi sie podoba bo nie widzialem:(
Anarki [ Demon zła ]
zarzuc linkiem ;)
techi [ Legend ]
jak macie nowe CDA to tam w newsach są dwa screeny ;]
lolmaster [ Chor��y ]
Nie pamietam ale chyba stad sciagalem filmik https://games.softpedia.com/public/cat/8/8-44.shtml
Wazy prawie 170MB ale WARTO!!! No i jeszcze obrazek porownujacy wszystkie silniczki unreala
Kuba_3 [ Pretorianin ]
Taaaaa najbardziej podoba mi się to że do działania na max detalach będzie potrzebował karty graficznej z 1024 MB pamięci na pokładzie nie ma co....
Misio-Jedi [ Legend ]
Tu jest próbka --->
Rellik [ Kuciland seeker ]
o ja obrazek fajny :D a w jedynce nie byli tacy płascy! :D Filmik 3ma sciagnac :)
lolmaster [ Chor��y ]
Ano sprzecik trzeba bedzie miec troszke wyjebisty lol. Gierka bedzie wykorzystywac pixelshadera 3.0 ,a potwory beda mialy nawet 2 miliony wielokotow (polygonow czy jakos tak :P)
Rellik [ Kuciland seeker ]
Dobra to ja obiecuje ze kupie sobie tego nowego utka jak wyjdzie (oryginal ofc;) pod warunkiem ze ktos mi ram kupi i nowa graficzna :/ I jak bedzie trzeba to procek :/
lolmaster [ Chor��y ]
No ja tez kupie orginal jak mi nowego kompa kupicie :PPPPPPPPPPP
lolmaster [ Chor��y ]
Jeszcze jeden obrazek ;)
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Czy ten Malcolm z obrazka w poście 10.10.2004 | 20:55 nie wygląda jakoś grubo?
Chupacabra [ Senator ]
sie sciaga, jeszcze godzine i wtedy ocenie:)
WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]
"Czy ten Malcolm z obrazka w poście 10.10.2004 | 20:55 nie wygląda jakoś grubo?"
Widać Malcolm z turnieju na turniej pozwala sobie coraz więcej podjeść... :)
Mephistopheles [ Hellseeker ]
WSWH Dibhala ---> W takim razie wolę nie wiedzieć, jak będzie wyglądał w UT2k10. :P
Misio-Jedi [ Legend ]
No i najważniejsze:
W chwili gdy Unreal3 trafi do sklepów będzie potrzebował karty graficznej kosztującej wówczas ~4K zł
To akurat możecie take as granted :)
Chupacabra [ Senator ]
obejrzalem filmik, baardzo ladny, ale nie na moj komp, wiec i tak sie na gre nie napalam. Moze za 5-7 lat w to sobie zagram, jak ten sprzet, na ktorym pojdzie gra spadnie ponizej ceny uzywanego samochodu sredniej klasy :)
lolmaster [ Chor��y ]
Narazie o unrealu 3 mozemy snic ;P
amoreg1234 [ użytkownik ]
czyli mowicie ze lepsze niz d3 ? :o niezle
lolmaster [ Chor��y ]
Sciagnij sobie filmik to sam zobaczysz ;) ma prawie 170 MB ale naprawde warto !!! link podalem gdzies wyzej
Arcy Hp [ Pan i Władca ]
Co znaczy ~4K zł ??
amoreg1234 [ użytkownik ]
moze okolo ? :D
Gooz' [ Generaďż˝ ]
Arcy Hp --> Około 4000.
Arcy Hp [ Pan i Władca ]
Gooz--- > K = 1000 czy co ? :))
amoreg1234 [ użytkownik ]
jednym slowem W SZOKU po obejzeniu
Gooz' [ Generaďż˝ ]
Arcy Hp --> Mnie się nie pytaj :) Sugeruję się tym, że na win2000 potocznie mówi się win2K, więc 4K w tym przypadku oznacza 4000. Nie mam pojęcia skąd wziął się ten skrót.
Coy2K [ Veteran ]
K = Kilos
eJay [ Gladiator ]
Ano sprzecik trzeba bedzie miec troszke wyjebisty lol. Gierka bedzie wykorzystywac pixelshadera 3.0 ,a potwory beda mialy nawet 2 miliony wielokotow (polygonow czy jakos tak :P)
Pixelshadery beda w wersji 4 badz 5.0, bo 3.0 to teraz sa:) Poza tym U3 bedzie po raz pierwszy wykorzystywal moc karty graficznej z 1 Gb pamieci...Ale to dopiero w 2006 roku:)
Gooz' [ Generaďż˝ ]
Yyyy... to ja czegoś tutaj nie trybię. U3 będzie wspierane przez Pixel 4 lub 5 i karty z 1GB pamięci, więc na jakim sprzęcie był uruchomiony ów pokaz? Panowie z Epic mają Time Machine? :P
WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]
Gooz - Że - MA - wspierać nie znaczy, że zstały takie shadery wykorzystane w pokazie. A na razie takie shadery po prostu NIE ISTNIEJĄ.
A pokaz pewnie odbył się na jakiejś maszynce z dwoma GF 6800 Ultra w trybie SLI (lol) :D
1GB pamieci to nie jest (a tylko 512mb), ale jak widać wystarczy :)
Gooz' [ Generaďż˝ ]
Jednym słowem ta gra może wyglądać jeszcze lepiej :P
eJay [ Gladiator ]
Gooz---------------->Pokaz byl odpalony na low detalach z podwojnymi G6800:) Autorzy od razu stwierdzili, ze ich engine narazie odpala sie jednynie na stacjach graficznych (mowa o high detalach) i czekaja jednynie na odpowiednie karty graficzne...
Gooz' [ Generaďż˝ ]
To było LOW?
eJay [ Gladiator ]
Gooz---------------------->Mozna tak powiedziec. Nie wiem czy zauwazyles (albo czy ogladales ten sam pokaz co ja:P), ale ukazano przede wszystkim wyglad postaci i tekstur...Czemu??? Bo sama postac wystarczy, zeby taka nowiutka karta zaczela sie pocic obliczajac te poligony, vertexy i shadery:)
lolmaster [ Chor��y ]
eJay ---> a skad ty to wszystko wiesz? Na pogazie mowia ze gra wykorzystywac bedzie w pelni pixelshadera 3.0 a nie zadnego 4 czy 5 ;P Kiedys na pewna beda pixelshadery 4.0 i 5.0 ale bedzie je wykorzystywac pewnie unreal engine 4 ;P
Vejt [ The Chronicles of Vejt ]
teraz tylko czekać na gry oparte na UE3
eJay [ Gladiator ]
lolmaster----------------->Wiem, bo mialem 3 filmy z pokazow (debiut, rozszerzenie i jakby "wersje" ostateczna:)). Byloby calkowitym nonsensem wykorzystywac shadery w wersji 3.0, ktore za 2-3 lata (era nowego enginu Unreala) beda przezytkiem...
amoreg1234 [ użytkownik ]
co to tryb SLI?
aplałs [ Centurion ]
eJay'a to powinni zatrudnic w Epic'u, ID software i Microsofcie od razu. chlopak wie juz wszystko co i kiedy bedzie. szkoda tylko ze sami autorzy nie weidza.
chlopie, co ty za brednie opowiadasz? jakie shadery 4 i 5?
pelne wykorzystanie PS 3.0 bedzie dopiero w DX10 nazywanym nieoficjalnie XNA, czyli nowa platforma zaimplementowana w Longhorna. jak wiadomo system ten nie pojawi sie przed 2006 rokiem, wiec do tego czasu mozemy spodzewac sie rozwoju gier na PS 2.0 i PS 3.0.
poza tym widziales juz jakies gry na PS3.0, iz takie prognozy wysnowasz?
za duzo sie X-Files naogladales i za bardzo przejales sie rola forumowego pana "wiedzy". daj na luz, bo brednie chlopaku niemilosierne wygadujesz i dorabiasz jakies pseudofakty.
lolmaster [ Chor��y ]
aplałs ---> APLAŁS !!! :PPPPPPPPPPPPPPPPPP
donzoolo [ Senator ]
film robi wrazenie :)
slowik [ Legend ]
widzialem te demka ale zeby byly odpalane na low detalach to o tym nawet nie myslalem ... :-) w skrocie szczena opada :D
aplałs===>przypadkiem DX9.0c nie wspiera shader'ow w wersji 3.0 :>
aplałs [ Centurion ]
slowik --> obsluguje. to zasadnicza roznica względem "wspiera".
niby Far Cry ma tez wbudowana obsluge PS3, ale do czasu az nie bedzie pelnego wsparcia ze strony DX10/XNA to nici z efektow wizulanych, co potwierdzily testy przeprowadzone na kartach z serii GF6800 Ultra.
peners [ SuperNova ]
Nawet na Low detali jeśli tak jest te screny i filmik robią piorunujące wrażenie
WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]
aplałs - A teraz to Ty tworzysz własne fakty :)
Nie zoabczysz ŻADNEGO nowego efektu graficznego dzięki shaderą 3.0 .
Jedyna róznica to dopuszczalna długość kodu jenego shadera, wsystko to da sie zrealizowac z shadeach wersji 2.0, tylko dłuższe programy wymagały by podziału na mniejsze (jest to rozwiązanie wolniejsze, ale na kartach ATI jest odpowiedni bufor w tym celu który pozwoli w miare na zniwelowanie spadku wydajności spowodowanego takim rozwiązaniem).
CHYBA jedynym efektem którego ma niebyć w shaderach 2.0 a będzie w 3.0 to dissplacement mapping, chociaż chwalono się jego obsługa już w pierwszych radeonach 9700 więc to informacja niezbyt pewna :)
A nawet jeśli to prawda to i tak będzie wykorzystywany dużo szybszy paralex mapping a nie zwykly dissplacement.
Zresztą, o ile pamietam to na filmikach z Unreal Engine 3 pokazywano właśnie paralex mapping a nie displacement :)
eJay [ Gladiator ]
aplałs-------------->Wpisz w google "Pixelshader 3.0" i zobaczysz karty pokroju FX 5900 ktore OBSLUGUJA ten standard.
chlopie, co ty za brednie opowiadasz? jakie shadery 4 i 5?
Chyba nie myslisz, ze na wersji 3.0 sie skonczy?? Pewnie to taka sama abstrakcja jak przy Morrowindzie, gdzie byly shadery w wersji 1.1. Kazdy myslal: Wow, juz nie da sie tego zrobic lepiej..a jednak mozna bylo zrobic shader 2 i 3 i to w przeciagu 2 lat!
poza tym widziales juz jakies gry na PS3.0, iz takie prognozy wysnowasz?
Nie, ale przyszly rok to bedzie rok spod znaku nowych shaderow...
za duzo sie X-Files naogladales i za bardzo przejales sie rola forumowego pana "wiedzy". daj na luz, bo brednie chlopaku niemilosierne wygadujesz i dorabiasz jakies pseudofakty.
O ile mi wiadomo Mulder i Scully nie zajmowali sie takimi rzeczami:) A ja stawiam tylko moja opinie oraz mowie to co slyszalem na filmikach od tworcow...
WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]
eJay - Ale żeś wyjechał z tymi FX'ami, nie ma co... :)
Kikasek [ Konsul ]
Ten filmik wprost cudownie sie sciaga 5kb/s...wam tez sie tak sciagal?
lolmaster [ Chor��y ]
Mi podchodzilo pod 40 kb/s ;)
aplałs [ Centurion ]
WSWH Dibhala --->
ja to wlasnie napisalem - jesli juz cos zobaczymy na PS 3.0 to niezbedny do tego jest soft/platforma. to CO zobaczymy (zwiekszenie predkosci czy ew. lepsza wydajnosc) zalezy od autorow.
eJay ---> pociskasz strasznie panie "export". GF FX 5900 z PS3? najs. dzwon do nVidi bo chlopaki nawet o tym nie wiadza i twierdza ze PS3 jest dopiero od 6800.
nie jestem juz pierwszym, ktory zwraca ci uwage, ze zabierasz glos prawie w kazdym watku z pozycji "znawcy" tymczasem mowiac delikatnie pleciesz bzdury.
"Chyba nie myslisz, ze na wersji 3.0 sie skonczy?? Pewnie to taka sama abstrakcja jak przy Morrowindzie, gdzie byly shadery w wersji 1.1. Kazdy myslal: Wow, juz nie da sie tego zrobic lepiej..a jednak mozna bylo zrobic shader 2 i 3 i to w przeciagu 2 lat!"
a czy ja cos takiego powiedzialem? tymczasem jeszcze nikt PS3 nie widzial w akcji a ty juz 4 i 5 wciskasz do kart i softu.
PS3 bedzie pewnie w uzyciu przez 2 najblzisze lata.
"Nie, ale przyszly rok to bedzie rok spod znaku nowych shaderow... "
znowu w proroka sie bawisz? a co ty jestes John Carmack czy jak? tego nie wiedza sami programisci a tu prosze eJay z Polski juz moze wszystko powiedziec co i jak.
eJay [ Gladiator ]
aplałs-------------->Mowisz tak jakbys zyl w stagnacji technologicznej...Puknij sie w glowe i zobacz, ze swiat idzie do przodu.
I looknij na link, bo chyba sam nie wiesz o czym piszesz:)
Mimo, ze nie ma odpowiednich sterownikow to i tak udalo sie odpalic shafdery na tej karcie...Zrsszta PS 3 to juz standard dla G6800 i X800 i tu sie z Toba zgodze.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-11 20:53:55]
WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]
eJay - Chyba masz problemy z zrozumieniem tekstu czytanego.
Zbyt cżesto w tym tekscie dania zaczynaja się od "słyszeliśmy, że" "nvidia poinformowała naszego znajomego, ze..." itp.
"Nvidia tested pixel shader 3.0 internally, there was a hardware problem."
Czyli po prostu jakieś marne sample nowych shaderów, nie obsługuje toto ani w pęłni shaderów 2.0 ani tymbardziej 3.0 ...
Gdyby nie to, to nvidia nie chciała by trybu mieszanego w HL2 - DX8 i DX9 a raczej domagała by się mieszanych shaderów DX9 i DX9c :)
Ogólnie plotka bardzo grubymi nićmi szyta i szkoda słów na komentarze...po prostu jest zbyt wiele przykładów działań nvidi które przeczą obsłódze PS i VS 3.0 przez FX'y.
Jak napisałem - najpewniej to tlyko jakeiś marne sample, nic więcej.
aplałs [ Centurion ]
eJay --->
no coz, moj przedmowca juz Ci wyjasnil kilka rzeczy.
ja dodam od siebie... mysl odrobine zanim cos napiszesz