GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Co sadzicie o Unreal engine 3 ?

10.10.2004
20:43
[1]

lolmaster [ Chor��y ]

Co sadzicie o Unreal engine 3 ?

Jak zobaczylem filmik kopara mi opadla na klawiature (a myslalem ze nie bedzie dlugo nic lepszego od silniczka Dooma III)

10.10.2004
20:45
smile
[2]

Rellik [ Kuciland seeker ]

pokaz pokaz pokaz! :D ja nie widzialem ale nigdy nie watpilem w to ze nas UTek ukofchany pozuci czy zdradzi :D

zapodaj jakis link czy cos :D

10.10.2004
20:47
[3]

Misio-Jedi [ Legend ]


"Co sądzicie o Unreal engine 3 ?"

- Sądzimy że jest zarąbiasty. (- a co mamy sądzić ?)

Tylko pytanie: co z tego ?

10.10.2004
20:50
[4]

Rellik [ Kuciland seeker ]

Jedi - a moze on czeka na te wypowiedzi w stylu " łeeeeeeeeeeeee dooommmm lepsi jeśt!!" ? Wtedy to jest zrozumiale pytanie :D A ja za bardzo jeszcze nei wiem czy mi sie podoba bo nie widzialem:(

10.10.2004
20:52
[5]

Anarki [ Demon zła ]

zarzuc linkiem ;)

10.10.2004
20:54
smile
[6]

techi [ Legend ]

jak macie nowe CDA to tam w newsach są dwa screeny ;]

10.10.2004
20:55
[7]

lolmaster [ Chor��y ]

Nie pamietam ale chyba stad sciagalem filmik https://games.softpedia.com/public/cat/8/8-44.shtml
Wazy prawie 170MB ale WARTO!!! No i jeszcze obrazek porownujacy wszystkie silniczki unreala

10.10.2004
20:57
[8]

Kuba_3 [ Pretorianin ]

Taaaaa najbardziej podoba mi się to że do działania na max detalach będzie potrzebował karty graficznej z 1024 MB pamięci na pokładzie nie ma co....

10.10.2004
20:57
[9]

Misio-Jedi [ Legend ]


Tu jest próbka --->

10.10.2004
20:57
[10]

Rellik [ Kuciland seeker ]

o ja obrazek fajny :D a w jedynce nie byli tacy płascy! :D Filmik 3ma sciagnac :)

10.10.2004
20:59
[11]

lolmaster [ Chor��y ]

Ano sprzecik trzeba bedzie miec troszke wyjebisty lol. Gierka bedzie wykorzystywac pixelshadera 3.0 ,a potwory beda mialy nawet 2 miliony wielokotow (polygonow czy jakos tak :P)

10.10.2004
21:01
smile
[12]

Rellik [ Kuciland seeker ]

Dobra to ja obiecuje ze kupie sobie tego nowego utka jak wyjdzie (oryginal ofc;) pod warunkiem ze ktos mi ram kupi i nowa graficzna :/ I jak bedzie trzeba to procek :/

10.10.2004
21:02
[13]

lolmaster [ Chor��y ]

No ja tez kupie orginal jak mi nowego kompa kupicie :PPPPPPPPPPP

10.10.2004
21:05
[14]

lolmaster [ Chor��y ]

Jeszcze jeden obrazek ;)

10.10.2004
21:55
[15]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Czy ten Malcolm z obrazka w poście 10.10.2004 | 20:55 nie wygląda jakoś grubo?

10.10.2004
22:02
[16]

Chupacabra [ Senator ]

sie sciaga, jeszcze godzine i wtedy ocenie:)

10.10.2004
22:06
[17]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

"Czy ten Malcolm z obrazka w poście 10.10.2004 | 20:55 nie wygląda jakoś grubo?"

Widać Malcolm z turnieju na turniej pozwala sobie coraz więcej podjeść... :)

10.10.2004
22:13
[18]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

WSWH Dibhala ---> W takim razie wolę nie wiedzieć, jak będzie wyglądał w UT2k10. :P

10.10.2004
23:23
[19]

Misio-Jedi [ Legend ]


No i najważniejsze:

W chwili gdy Unreal3 trafi do sklepów będzie potrzebował karty graficznej kosztującej wówczas ~4K zł

To akurat możecie take as granted :)

11.10.2004
00:43
[20]

Chupacabra [ Senator ]

obejrzalem filmik, baardzo ladny, ale nie na moj komp, wiec i tak sie na gre nie napalam. Moze za 5-7 lat w to sobie zagram, jak ten sprzet, na ktorym pojdzie gra spadnie ponizej ceny uzywanego samochodu sredniej klasy :)

11.10.2004
08:32
smile
[21]

lolmaster [ Chor��y ]

Narazie o unrealu 3 mozemy snic ;P

11.10.2004
09:13
smile
[22]

amoreg1234 [ użytkownik ]

czyli mowicie ze lepsze niz d3 ? :o niezle

11.10.2004
09:21
[23]

lolmaster [ Chor��y ]

Sciagnij sobie filmik to sam zobaczysz ;) ma prawie 170 MB ale naprawde warto !!! link podalem gdzies wyzej

11.10.2004
09:28
smile
[24]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

Co znaczy ~4K zł ??

11.10.2004
09:37
[25]

amoreg1234 [ użytkownik ]

moze okolo ? :D

11.10.2004
10:07
[26]

Gooz' [ Generaďż˝ ]

Arcy Hp --> Około 4000.

11.10.2004
10:14
smile
[27]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

Gooz--- > K = 1000 czy co ? :))

11.10.2004
10:52
[28]

amoreg1234 [ użytkownik ]

jednym slowem W SZOKU po obejzeniu

11.10.2004
10:55
smile
[29]

Gooz' [ Generaďż˝ ]

Arcy Hp --> Mnie się nie pytaj :) Sugeruję się tym, że na win2000 potocznie mówi się win2K, więc 4K w tym przypadku oznacza 4000. Nie mam pojęcia skąd wziął się ten skrót.

11.10.2004
12:06
[30]

Coy2K [ Veteran ]

K = Kilos

11.10.2004
12:20
smile
[31]

eJay [ Gladiator ]


Ano sprzecik trzeba bedzie miec troszke wyjebisty lol. Gierka bedzie wykorzystywac pixelshadera 3.0 ,a potwory beda mialy nawet 2 miliony wielokotow (polygonow czy jakos tak :P)

Pixelshadery beda w wersji 4 badz 5.0, bo 3.0 to teraz sa:) Poza tym U3 bedzie po raz pierwszy wykorzystywal moc karty graficznej z 1 Gb pamieci...Ale to dopiero w 2006 roku:)

11.10.2004
13:38
smile
[32]

Gooz' [ Generaďż˝ ]

Yyyy... to ja czegoś tutaj nie trybię. U3 będzie wspierane przez Pixel 4 lub 5 i karty z 1GB pamięci, więc na jakim sprzęcie był uruchomiony ów pokaz? Panowie z Epic mają Time Machine? :P

11.10.2004
14:47
[33]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

Gooz - Że - MA - wspierać nie znaczy, że zstały takie shadery wykorzystane w pokazie. A na razie takie shadery po prostu NIE ISTNIEJĄ.
A pokaz pewnie odbył się na jakiejś maszynce z dwoma GF 6800 Ultra w trybie SLI (lol) :D
1GB pamieci to nie jest (a tylko 512mb), ale jak widać wystarczy :)

11.10.2004
14:50
smile
[34]

Gooz' [ Generaďż˝ ]

Jednym słowem ta gra może wyglądać jeszcze lepiej :P

11.10.2004
14:54
[35]

eJay [ Gladiator ]


Gooz---------------->Pokaz byl odpalony na low detalach z podwojnymi G6800:) Autorzy od razu stwierdzili, ze ich engine narazie odpala sie jednynie na stacjach graficznych (mowa o high detalach) i czekaja jednynie na odpowiednie karty graficzne...

11.10.2004
14:57
smile
[36]

Gooz' [ Generaďż˝ ]

To było LOW?

11.10.2004
15:00
[37]

eJay [ Gladiator ]


Gooz---------------------->Mozna tak powiedziec. Nie wiem czy zauwazyles (albo czy ogladales ten sam pokaz co ja:P), ale ukazano przede wszystkim wyglad postaci i tekstur...Czemu??? Bo sama postac wystarczy, zeby taka nowiutka karta zaczela sie pocic obliczajac te poligony, vertexy i shadery:)

11.10.2004
15:25
[38]

lolmaster [ Chor��y ]

eJay ---> a skad ty to wszystko wiesz? Na pogazie mowia ze gra wykorzystywac bedzie w pelni pixelshadera 3.0 a nie zadnego 4 czy 5 ;P Kiedys na pewna beda pixelshadery 4.0 i 5.0 ale bedzie je wykorzystywac pewnie unreal engine 4 ;P

11.10.2004
15:31
[39]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]


teraz tylko czekać na gry oparte na UE3

11.10.2004
15:38
[40]

eJay [ Gladiator ]


lolmaster----------------->Wiem, bo mialem 3 filmy z pokazow (debiut, rozszerzenie i jakby "wersje" ostateczna:)). Byloby calkowitym nonsensem wykorzystywac shadery w wersji 3.0, ktore za 2-3 lata (era nowego enginu Unreala) beda przezytkiem...

11.10.2004
16:36
[41]

amoreg1234 [ użytkownik ]

co to tryb SLI?

11.10.2004
16:48
[42]

aplałs [ Centurion ]

eJay'a to powinni zatrudnic w Epic'u, ID software i Microsofcie od razu. chlopak wie juz wszystko co i kiedy bedzie. szkoda tylko ze sami autorzy nie weidza.

chlopie, co ty za brednie opowiadasz? jakie shadery 4 i 5?

pelne wykorzystanie PS 3.0 bedzie dopiero w DX10 nazywanym nieoficjalnie XNA, czyli nowa platforma zaimplementowana w Longhorna. jak wiadomo system ten nie pojawi sie przed 2006 rokiem, wiec do tego czasu mozemy spodzewac sie rozwoju gier na PS 2.0 i PS 3.0.
poza tym widziales juz jakies gry na PS3.0, iz takie prognozy wysnowasz?

za duzo sie X-Files naogladales i za bardzo przejales sie rola forumowego pana "wiedzy". daj na luz, bo brednie chlopaku niemilosierne wygadujesz i dorabiasz jakies pseudofakty.

11.10.2004
19:17
smile
[43]

lolmaster [ Chor��y ]

aplałs ---> APLAŁS !!! :PPPPPPPPPPPPPPPPPP

11.10.2004
19:26
smile
[44]

donzoolo [ Senator ]


film robi wrazenie :)

11.10.2004
19:33
smile
[45]

slowik [ Legend ]

widzialem te demka ale zeby byly odpalane na low detalach to o tym nawet nie myslalem ... :-) w skrocie szczena opada :D

aplałs===>przypadkiem DX9.0c nie wspiera shader'ow w wersji 3.0 :>

11.10.2004
19:59
[46]

aplałs [ Centurion ]

slowik --> obsluguje. to zasadnicza roznica względem "wspiera".

niby Far Cry ma tez wbudowana obsluge PS3, ale do czasu az nie bedzie pelnego wsparcia ze strony DX10/XNA to nici z efektow wizulanych, co potwierdzily testy przeprowadzone na kartach z serii GF6800 Ultra.

11.10.2004
20:17
smile
[47]

peners [ SuperNova ]

Nawet na Low detali jeśli tak jest te screny i filmik robią piorunujące wrażenie

11.10.2004
20:25
smile
[48]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

aplałs - A teraz to Ty tworzysz własne fakty :)
Nie zoabczysz ŻADNEGO nowego efektu graficznego dzięki shaderą 3.0 .
Jedyna róznica to dopuszczalna długość kodu jenego shadera, wsystko to da sie zrealizowac z shadeach wersji 2.0, tylko dłuższe programy wymagały by podziału na mniejsze (jest to rozwiązanie wolniejsze, ale na kartach ATI jest odpowiedni bufor w tym celu który pozwoli w miare na zniwelowanie spadku wydajności spowodowanego takim rozwiązaniem).

CHYBA jedynym efektem którego ma niebyć w shaderach 2.0 a będzie w 3.0 to dissplacement mapping, chociaż chwalono się jego obsługa już w pierwszych radeonach 9700 więc to informacja niezbyt pewna :)
A nawet jeśli to prawda to i tak będzie wykorzystywany dużo szybszy paralex mapping a nie zwykly dissplacement.
Zresztą, o ile pamietam to na filmikach z Unreal Engine 3 pokazywano właśnie paralex mapping a nie displacement :)

11.10.2004
20:28
smile
[49]

eJay [ Gladiator ]


aplałs-------------->Wpisz w google "Pixelshader 3.0" i zobaczysz karty pokroju FX 5900 ktore OBSLUGUJA ten standard.

chlopie, co ty za brednie opowiadasz? jakie shadery 4 i 5?

Chyba nie myslisz, ze na wersji 3.0 sie skonczy?? Pewnie to taka sama abstrakcja jak przy Morrowindzie, gdzie byly shadery w wersji 1.1. Kazdy myslal: Wow, juz nie da sie tego zrobic lepiej..a jednak mozna bylo zrobic shader 2 i 3 i to w przeciagu 2 lat!

poza tym widziales juz jakies gry na PS3.0, iz takie prognozy wysnowasz?

Nie, ale przyszly rok to bedzie rok spod znaku nowych shaderow...

za duzo sie X-Files naogladales i za bardzo przejales sie rola forumowego pana "wiedzy". daj na luz, bo brednie chlopaku niemilosierne wygadujesz i dorabiasz jakies pseudofakty.

O ile mi wiadomo Mulder i Scully nie zajmowali sie takimi rzeczami:) A ja stawiam tylko moja opinie oraz mowie to co slyszalem na filmikach od tworcow...

11.10.2004
20:30
smile
[50]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

eJay - Ale żeś wyjechał z tymi FX'ami, nie ma co... :)

11.10.2004
20:37
[51]

Kikasek [ Konsul ]

Ten filmik wprost cudownie sie sciaga 5kb/s...wam tez sie tak sciagal?

11.10.2004
20:42
smile
[52]

lolmaster [ Chor��y ]

Mi podchodzilo pod 40 kb/s ;)

11.10.2004
20:49
[53]

aplałs [ Centurion ]

WSWH Dibhala --->

ja to wlasnie napisalem - jesli juz cos zobaczymy na PS 3.0 to niezbedny do tego jest soft/platforma. to CO zobaczymy (zwiekszenie predkosci czy ew. lepsza wydajnosc) zalezy od autorow.



eJay ---> pociskasz strasznie panie "export". GF FX 5900 z PS3? najs. dzwon do nVidi bo chlopaki nawet o tym nie wiadza i twierdza ze PS3 jest dopiero od 6800.
nie jestem juz pierwszym, ktory zwraca ci uwage, ze zabierasz glos prawie w kazdym watku z pozycji "znawcy" tymczasem mowiac delikatnie pleciesz bzdury.


"Chyba nie myslisz, ze na wersji 3.0 sie skonczy?? Pewnie to taka sama abstrakcja jak przy Morrowindzie, gdzie byly shadery w wersji 1.1. Kazdy myslal: Wow, juz nie da sie tego zrobic lepiej..a jednak mozna bylo zrobic shader 2 i 3 i to w przeciagu 2 lat!"

a czy ja cos takiego powiedzialem? tymczasem jeszcze nikt PS3 nie widzial w akcji a ty juz 4 i 5 wciskasz do kart i softu.
PS3 bedzie pewnie w uzyciu przez 2 najblzisze lata.


"Nie, ale przyszly rok to bedzie rok spod znaku nowych shaderow... "

znowu w proroka sie bawisz? a co ty jestes John Carmack czy jak? tego nie wiedza sami programisci a tu prosze eJay z Polski juz moze wszystko powiedziec co i jak.



11.10.2004
20:53
[54]

eJay [ Gladiator ]


aplałs-------------->Mowisz tak jakbys zyl w stagnacji technologicznej...Puknij sie w glowe i zobacz, ze swiat idzie do przodu.

I looknij na link, bo chyba sam nie wiesz o czym piszesz:)

Mimo, ze nie ma odpowiednich sterownikow to i tak udalo sie odpalic shafdery na tej karcie...Zrsszta PS 3 to juz standard dla G6800 i X800 i tu sie z Toba zgodze.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-11 20:53:55]

11.10.2004
21:03
[55]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

eJay - Chyba masz problemy z zrozumieniem tekstu czytanego.
Zbyt cżesto w tym tekscie dania zaczynaja się od "słyszeliśmy, że" "nvidia poinformowała naszego znajomego, ze..." itp.

"Nvidia tested pixel shader 3.0 internally, there was a hardware problem."

Czyli po prostu jakieś marne sample nowych shaderów, nie obsługuje toto ani w pęłni shaderów 2.0 ani tymbardziej 3.0 ...

Gdyby nie to, to nvidia nie chciała by trybu mieszanego w HL2 - DX8 i DX9 a raczej domagała by się mieszanych shaderów DX9 i DX9c :)
Ogólnie plotka bardzo grubymi nićmi szyta i szkoda słów na komentarze...po prostu jest zbyt wiele przykładów działań nvidi które przeczą obsłódze PS i VS 3.0 przez FX'y.

Jak napisałem - najpewniej to tlyko jakeiś marne sample, nic więcej.

11.10.2004
21:12
[56]

aplałs [ Centurion ]

eJay --->

no coz, moj przedmowca juz Ci wyjasnil kilka rzeczy.
ja dodam od siebie... mysl odrobine zanim cos napiszesz

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.