GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 17)

25.02.2002
21:06
smile
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 17)

THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na swiecie grono oddanych fanów i sympatyków.

THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie żyła na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym, aby wątek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych łamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....

25.02.2002
21:09
smile
[2]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych cześci naszego wątku... https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=202317 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=199807 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=214047 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=217182 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=221303 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=228889 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=232983 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=246972 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=260390 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=270513 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=283302

25.02.2002
21:09
smile
[3]

VOSTOK [ Konsul ]

Hej brzeszczot!! Sorry że nie tu gdzi trzeba ;) ale mam pytanko-->Dostałeś może moją beta wersję www? Jeśli tak to moze mógłbys jakies komentarze wydac........ Pozdrawiam I sorry za off-topic :)

25.02.2002
21:10
[4]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

VOSTOK ---- ok, rzuce sie na "Serie...."

25.02.2002
21:12
smile
[5]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Projekt Bukarego i PiotraS z wszechmiar godny zainteresowania - kto nie zna niech czyta koniecznie... I niech na tym nie poprzestanie.. : )) UWAGA! UWAGA! Wersja 1.0 (ostateczna) THIEF FAN COMPACT DISCS (2 wolumeny, 4 CDs) jest już gotowa! Na razie wstępne zamówienia proszę składać na adres PiotraS: [email protected] Więcej szczegółów na temat zawartości, układu, aktualizacji, ceny etc. TFCDs oraz przyczyn ich powstania znajdziecie tutaj: https://republika.pl/thief_age/tfcd.htm https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/541250/ https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=17&t=010640 Aby dowiedzieć się jak najwięcej, przeczytajcie CAŁE powyższe wątki (składają się one z 3-4 stron). Zachęcam też do odwiedzenia domowej strony projektu TFCDs (strony PiotraS): www.thiefage.prv.pl Staraliśmy się, aby był to produkt najwyższej jakości (testowaliśmy go i nanosiliśmy poprawki przez miesiąc) oraz aby cena TFCDs nie była zbyt wygórowana i pokrywała tylko koszty produkcji i wysyłki płyt. Zachęcam więc wszystkich fanów THIEFa do złożenia zamówienia. TFCDs to nie tylko zbiór WSZYSTKICH Fan i Demo Missions, filmów, programów i patchy związanych z grą, narzędzi dla DromEda, instrukcji i poradników dla edytora, „złodziejskich” aplikacji oraz dodatków dla Windows, artykułów, powieści i wierszy opartych na grze etc., ale również – dzięki wyjątkowemu zbiorowi linków – niezastąpione narzędzie do poznawania całego świata THIEFa oraz międzynarodowej społeczności „złodziei”. Czekamy również na wszelkie pytania dotyczące TFCDs. Najlepiej zadawać je na forum ThiefAge w wyżej wymienionym wątku.

25.02.2002
21:14
smile
[6]

anonimowy [ Legend ]

Cze brzeszczot! Jak było w górach?

25.02.2002
21:22
smile
[7]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus -calkiem, calkiem - padal snieg, wiecej sie pilo niz chodzilo ale to zdaje sie normalne, pozatym bieda - ludzie naprawde ciezko pracuja , czasami po 10h i to za gowniane pieniadze (600 zl), nie ma alternatywy, bezrobocie..... ech..... Kiedy zamknieto kopalnie (Bozkow -15 km za Klodzkiem) to tak jakby ludziom odebrano powietrze - paradoks........ ale coz teraz niektorzy kopia biedaszyby zeby za liche pieniadze, ryzykujac zycie wyszarpac matce -ziemi troche "czarnego zlota", ot i poczynilem takie niewesole obserwacje spoleczne - ale pzryroda piekna.....

25.02.2002
21:28
smile
[8]

anonimowy [ Legend ]

Słyszałem o tych "biedaszybach". Kiepska i przykra sprawa, że ludzie muszą tak zarabiać na życie. Nie wiem co my tu w Krakowie będziemy robić - zbierac grzybów nawet nie ma gdzie. Ale bądźmy dobrej myśli - idza lepsze czasy.

25.02.2002
21:34
smile
[9]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Niestety, przynoszę złe – jak mniemam – wieści. Postanowiłem Was opuścić. Tym razem na dobre. Nie sądzę, abym powrócił przed ukazaniem się T3. Raczej nie będę często zaglądał na to forum czy na forum ThiefAge. Zresztą nie potrzebujecie już mojej pomocy. Gdy idzie o DromEda, to macie teraz paweuka, mabrusa, Judith... Nie będę również śledził zagranicznych witryn poświęconych Thiefowi. Krótko mówiąc: Piotrze, sprawy aktualizacji TFCDs będą teraz tylko na Twojej głowie. Poradzisz sobie na pewno bez problemu. Chcecie zapewne wiedzieć, dlaczego podjąłem taką decyzję... Powiem w ten sposób: aby coś zyskać, trzeba coś stracić. Oczywiście, pozostanę fanem Thiefa. Tego możecie być pewni. Bardzo przyjemnie się z Wami wszystkimi gawędziło. Żegnajcie więc! I miłej zabawy!

25.02.2002
21:41
smile
[10]

anonimowy [ Legend ]

Bywaj Bukary! Dzięki za wszystkie rady. Przyślij czasami jakiegoś maila. No chyba że wysadzasz w powietrze kompa. Albo - może Ci go ktoś "zwinął"? ;) W każdym razie baw się dobrze!

25.02.2002
21:43
[11]

anonimowy [ Legend ]

Jeszcze jedno - składaj na T3 silna maszynę. :))

25.02.2002
21:52
smile
[12]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bywaj Bukary i powodzenia ! Rzeczywiscie - milo sie razem gawedzilo, ciekawie i inspirujaco.....

26.02.2002
14:07
[13]

anonimowy [ Legend ]

Ale cisza ... :)

26.02.2002
14:55
smile
[14]

bu-li [ Pretorianin ]

Zgodnie z zapowiedziami moja strona znalazła się na Cd dołączonym do Świata Gier KOmputerowych. Bukary - ale zrobiłem przez to reklamę waszym TFCD - w dziale Fanmisje możecei przeczytać obszerne info na ten temat.

26.02.2002
14:58
[15]

bu-li [ Pretorianin ]

Zgodnie z zapowiedziami moja strona znalazła się na Cd dołączonym do Świata Gier KOmputerowych. Bukary - ale zrobiłem przez to reklamę waszym TFCD - w dziale Fanmisje możecei przeczytać obszerne info na ten temat.

26.02.2002
15:00
[16]

bu-li [ Pretorianin ]

Zgodnie z zapowiedziami moja strona znalazła się na Cd dołączonym do Świata Gier KOmputerowych. Bukary - ale zrobiłem przez to reklamę waszym TFCD - w dziale Fanmisje możecei przeczytać obszerne info na ten temat.

26.02.2002
15:13
smile
[17]

master_thief [ Chor��y ]

smutno:((((((

26.02.2002
15:54
smile
[18]

anonimowy [ Legend ]

Próbowaliscie kiedyś w "1" albo w "2" przejść gre tak aby nigdy nie zginąć? :)

26.02.2002
16:04
smile
[19]

anonimowy [ Legend ]

--> bu-li link z twojej strony do tłumaczenia Xysia kieruje do jakiegoś dziwnego miejsca. :)

26.02.2002
17:44
smile
[20]

master_thief [ Chor��y ]

ha w 1 po pierwszej jeszcze zyje ale w grobowcach juz death. ogolnie to sie chyba nie da. zawsze moze sie cos niespodziewanego zdarzyc via poslizg reki na myszce:))))))

26.02.2002
17:47
smile
[21]

anonimowy [ Legend ]

Ja chyba spróbuje tak zagrać w golda. :)

26.02.2002
18:24
[22]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus, master_thief -------> no coz ja tez nie probowalem - ale powoli do tego sie skalniam

26.02.2002
20:39
smile
[23]

anonimowy [ Legend ]

Firma Lokingglas grą Thief w pięknym stylu pozbawiła graczy... złudzeń. O co chodzi z tymi złudzeniami? Przyjrzyjmy się przez chwilę temu oto osobnikowi. To ni mniej ni więcej tylko czysty, rasowy Bohater. W pewnym momencie zaczęło nurtować go trudne do wyjaśnienia pytanie. Ale nim to się stało... Wszedł do lochów w tylko sobie znanym celu i już za pierwszym zakrętem korytarza, na podłodze zauważa zakurzoną skrzynie. Nasz bohater przystaje i z konsternacją wpatruje się w przedmiot zagradzający mu drogę. Drogę do z góry ustalonego i jak przyznaliśmy tylko jemu znanego celu. Przez głowę przebiega mu tabun myśli. Wbija więc w ziemie ciężki oburęczny miecz, opiera na nim dłonie i pozwala owym myślą przebiegać swobodnie między jednym a drugim uchem. Otwierać czy nie otwierać? Pudło wygląda na bardzo stare. Może coś jest w środku? A jeżeli to pułapka? Hmmm, przecież nikt nie zostawia skrzyń w takim miejscu? A z drugiej strony, może ktoś to pudło po prostu dawno temu zgubił? W takich skrzyniach nie chowa się byle czego, ma zamek i jest ozdobiona kunsztownymi okuciami. Zawartość może być cenna. Skoro jest stara to jej właściciel na pewno dawno nie żyje. Tak , tak musi być. W tej chwili myśli przestają krążyć i nasz Bohater zerka ukradkiem za siebie choć wie że w korytarzu nikogo niema. Wyłamuje mieczem zamek w skrzyni i... Stało się. Ciekawość wzięła górę. W skrzyni rzeczywiście znajduje kosztowności. Kilkanaście metrów dalej znajduje następną, dalej następną i mieszek Bohatera staje się cięższy. My natomiast stajemy się bogatsi o wiedzę dotyczącą celu obecności naszego przyjaciela w tym opuszczonym przez ludzi miejscu. Celu zrodzonego w chwili gdy odnalazł w sobie żyłkę “kolekcjonerską”. Rzecz jasna cel ten jest drugoplanowy. Powody obecności w podziemiach naszego znajomego, jak już przyznaliśmy, są znane tylko jemu. Można by tak bez końca. Jedna skrzynka, druga i trzecia dalej i dalej. Ale nie można. Ponieważ tutaj rodzi się pytanie : dlaczego ktoś w rozrzuconych bez ładu skrzyniach, beczkach i kuferkach poupychał kosztowności? My liczymy skrzynki a Bohater gdzieś się zawieruszył. Korytarze lochów prowadzą podpartej kolumnami sali. Zatknięte w uchwyty pochodnie oświetlają migoczącym światłem to olbrzymie pomieszczenie. W pomarańczowym blasku widać niewyraźnie ścienne płaskorzeźby i bogato zdobioną posadzkę. Nasz Bohater jest właśnie tutaj. Zza jednej z kolumn spogląda na środek sali. Przyznacie że widok robi wrażenie. Na środku usypany jest dosłownie pagórek złota! Chciało by się rzec: jak taką ilość zmieścić w sakiewce? Zostawmy na razie w spokoju ten natury technicznej problem. Dużo poważniejszy leży na szczycie tej góry złota. Tak teraz jest oczywiste dlaczego nasz bohater chowa się za jedną z kolumn. Smok ma zamknięte oczy i można by przypuszczać że śpi, jednak przeczy temu ruch prawej łapy systematycznie podgarniającej pod tłuste cielsko monety. Słychać jak charakterystycznie brzęczą. Nagle ruch łapy ustaje, przestajemy też słyszeć głęboki pomruk zadowolenia. Otwierają się oczy potwora, to podbite troszkę mniej i słyszymy wyraźnie: -Jednej brakuje! Na te słowa twarz Bohatera oblewa rumieniec a ręka ściskająca monetę zamiera w połowie ruchu między posadzką a sakiewką. Wyjaśniły się dwie sprawy. Otóż właściciel kosztowności nadal żyje i w dodatku ma się całkiem dobrze. A druga spytacie. W lochach niema barów z dostawą pizzy do legowiska. Trzeba się nieźle nakombinować by zapewnić sobie dostawy na śniadanie, kolacje lub jak mówią zamorscy lunch. Zostawmy już naszego Bohatera z jego problemami. Ten krótki przykład pozwala podkreślić szczerość dopracowanego w szczegółach pomysłu twórców Thief'a. Nie rozrzucili bezładnie i bez sensu kuferków które należy opróżnić. W Thiefie chodzimy po różnych dziwnych miejscach mając do czynienia z przemyślaną fabułą podlaną sosem czystych, żywych emocji. Ponadto rzecz mamy nazwaną po imieniu. Jeżeli sięgasz po czyjąś własność to niestety przyjacielu jesteś złodziejem. Ale znaleźć pomysł to jedno a ubrać go w godne szaty to drugie. To już inna bajka. :)

26.02.2002
20:51
[24]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus --- > pieknie, z czysta przryjemnoscia przeczytalem Twoj tekst, moze pokusilbys sie o krociutki tekscik w klimatach Thiefa..... ?

26.02.2002
20:53
smile
[25]

anonimowy [ Legend ]

Przeca już był i nikt nawet nie beknął że przecztał. :)))) :P

26.02.2002
20:57
smile
[26]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus --- > ?

26.02.2002
21:00
smile
[27]

anonimowy [ Legend ]

W poprzednim wątku - to początek opowiadania. Kilka wątków temu (:)) był żart o czacie.

26.02.2002
21:06
smile
[28]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - a jak tam Twoja FM ?

26.02.2002
21:12
smile
[29]

anonimowy [ Legend ]

Prawie skończyłem wszystkie budynki od zewnątrz. Zacząłem dziedziniec wewnętrzny- taki z arkadami- i podziemia. Z końcen lutego powstawiam pare tekstur i dam screeny na forum razem z moim chytrym planem ;).

26.02.2002
21:25
smile
[30]

anonimowy [ Legend ]

Wiesz brzeszczot, chciałem z tobą zagadnąć dwa słowa na privie ale oficial z czatem dziś nie chodzi :( Będziesz on-line jutro wieczorem?

26.02.2002
21:36
[31]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - mysle ze tak, kolo 21.00 raczej na pewno.........

26.02.2002
21:39
smile
[32]

anonimowy [ Legend ]

ok, ok.

26.02.2002
21:52
[33]

PiotrS [ Centurion ]

Chcecie zastępczy czat ? wejdźcie na stronę [link na dole] wpiszcie tylko hasło „Thief” i jesteście.

27.02.2002
18:37
smile
[34]

anonimowy [ Legend ]

Witajcie. Dziś czat biega w obydwu miejscach :) dzięki --> PiotrS. --> brzeszczot - jestes tam? :) --> Xyś. Jak tam twoje tłumaczenie? Na stronie przydłoby się przeskakiwanie od razu do odpowiedniej ( czytaj - interesującej nas) podstrony. Może jakieś menu? ;) --> Judith - Jak tam Twoja misja?

27.02.2002
20:38
smile
[35]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Hej mabrus - jestem, wchodzimy na czata, GG, meila..........?

27.02.2002
21:01
smile
[36]

anonimowy [ Legend ]

Cze brzeszczot. Może czat z linka PiotraS?

27.02.2002
21:08
smile
[37]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - juz tam jestem........

01.03.2002
00:58
smile
[38]

anonimowy [ Legend ]

Witam !!! Jestem zainteresowany kupnem THIEFA2, mam tylko jeden problem jest nim karta graficzna (Riva TNT2 M64) czy ktoś byłby tak miły i poświęcił kilka chwil na opis sprzętowych wymagań tej części gry (reszta komputera jest w pożądku: PIII 733,128MB RAM...) Grałem w demo THIEFA2 i chodziło bez zarzutu.

01.03.2002
06:06
[39]

Xyś [ Legionista ]

mabrus --> tłumaczenie posuwa się pOOwoli (niestety) ale za to naprzód :) Spróbuję posiedzieć w weekend nad stronką to dorobię jakieś menu

01.03.2002
15:32
smile
[40]

anonimowy [ Legend ]

Witam. --> xBurak. Grałem w "2" najpierw na rivie 1 potem na rivie 2 przy procku 450 i pamięci 128. W obu przypadkach gra chodziła dość dobrze z wyjątkiem dwóch misji: Bank (lekkie i rzadkie skoki) i ostatnia tutaj przy moim sprzęcie prawie nie dało sie grać. W paru miejscach po ruszeniu mychą można było patrzec na zegarek i odliczać sekundy do reakcji na ekranie. Przy 733 być może będziesz miał pewne problemy w ostatniej misji. Ale powtarzam być może, ponieważ to prawie dwa razy szybszy procek od mojego. Gra warta jest nawet tych nerwów ze skakaniem. Misja z demo jest troche zmieniona. ( :)) . Zainstaluj patcha. Dodaje dużo elementów grafiki i obiektów.

01.03.2002
18:20
smile
[41]

anonimowy [ Legend ]

Raz, dwa, trzy... próba ekranu.

01.03.2002
18:20
[42]

anonimowy [ Legend ]

jeszcze raz...

01.03.2002
18:21
[43]

anonimowy [ Legend ]

jeszcze...

01.03.2002
18:21
[44]

anonimowy [ Legend ]

ostatni.

01.03.2002
18:22
[45]

anonimowy [ Legend ]

Hmmm...

01.03.2002
19:25
smile
[46]

anonimowy [ Legend ]

Miałem jeszcze coś ponawijać o tych screenach. Powiem tylko że tekstury są dobrane na chybił trafił, tak aby lepiej było widać budynki. Nie wiem czy pisać więcej bo widzę, że gadam prawie sam do siebie. ;) To już podchodzi pod jakąś chorobę. Chciałem prosić kolegów z naszego wątku o zlecenia na wykonanie w misji jednego szczegółu ( od każdego) który pasowałby do klimatu giercy. Widzicie na screenach mniej więcej o co chodzi. ;). Historia w szkicu, jest w poprzednich częściach wątku. Co to za szczegóły? Np. na dziedzińcu ma stanąć szubienica z wygrawerowanymi inicjałami, itp. (sory za humor ale wiecie jak się gada samemu z sobą, to różnie jest).

01.03.2002
20:38
[47]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - - > bardzo ladnie, szanowny kolego......widze ze praca wre rzeczywiscie na forum pustki jakowes.......... a co do szubieniecy proponuje zamiescic na niej mala inskrypcje, ktora moze byc mottem i przewodnim haslem przyswiecajacym zawodowej drodze zycia operatora tejze szubienicy - "Co ma wisiec nie utonie " : ) jak tam aktualne jest nasz meeting o 21.00 ? a co do pustek to faktycznie sa ogromne - Judith kaj żeś Ty ? : )))

01.03.2002
20:41
[48]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - pisz, oczywiscie, nie znam sie na Dromedzie, ale chetnie wyslucham i doradze w ramach mych skromnych mozliwosci i w sumie raczej jesli chodzi o rozwiazania fabularne...

02.03.2002
10:33
smile
[49]

Vk [ Pretorianin ]

Heykha all. Marbus. Jeżeli szukasz szubienicy to znajdziesz ją w misji SmugglerRequest. Poza tym zawiera ona dodatki w postaci zapadki na dźwignie. Miodzio . A tak w ogóle to da się kopiować obiekty między misjami czy nie?.

02.03.2002
11:44
smile
[50]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Wielokrotnie w tym miejscu pisalem o grze ARX FATALIS - cRPG w konwencij pelnego FPP Warto zeby ta gra zainteresowali sie fani T gdyz moga odnalezc wiele elementow nawiazujacych do do naszej ukochanej gry -przede wszystkim fantastyczny, mroczny klimat....... Pozatym jst to bardzo dobra gra a takich nie ma za wiele i chociazby z tego wzgledow warto !!! JEST ! JEST ! JEST ! nareszcie demo ARX FATALIS do pobrania.............. Minimum Requirements: 500 Mhz Pentium III or equivalent Windows 98/ME/2000/XP 128 MB RAM DirectX 8.0 compliant 3D accelerated video card with 16 MB DirectX 8.0 compliant sound card DirectX 8.0 or higher 4X CD-ROM Drive 600 MB uncompressed hard drive space Keyboard and Mouse Recommended Requirements: 800 Mhz processor 256 MB RAM 3D accelerator with 32 MB VRAM 8X CD-ROM Drive 850 MB uncompressed hard drive space EAX 2.0 or A3D 2.0 compliant audio card Note: 3D accelerated video card required. It may be necessary to update your hardware drivers before playing.

02.03.2002
11:47
smile
[51]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ponizej przedstwiam moja wypowiedz z watku o grach cRPG gdzie rownolegle udzielam....... O podobienstwie AF do THIEFA a raczej o podobienstwach w klimacie gry wypowiem sie nieco pozniej Na razie tyle.... ARX FATALIS : Stary brzeszczot rozkwilil sie jak dziecko, a i juz dawno zrezygnowal z ciaglego wstawienia swej sztucznej szczeki (ta przypomnijmy wypada mu z nadmiaru pozytywnych wrazen) -niech lezy wiec tam gdzie jej miejsce czyli pod stolikiem komputerowym, boje sie tylko o pczy ktorych wytrzeszcz jest bardzo niebezpieczny.......... A wiecie dlaczego tak sie dzieje, skad bierze sie ten stan, ktory przeciez rzadko zdarza sie nam graczom - cRPGowym........ ? Otoz moi drodzy z ogromu piekna jakie syci moje oczy i uszy........... Oto moje wrazenia z 2godzinnego grania w demo ARX FATALIS : A wiec jest to cRPG/FPP - fabula rzeklbym znana nam skadinad i popularna w grach tego typu -dowiedzieciec sie o sobie jak najwiecej a i skopac tylek jakiemus wrazemu demonowi, ktory to zalazl za skore doslownie wszystkim. A wszystko to dzieje sie w podziemiach, w podziemnym miesci, mozna smialo powiedziec w podziemnym swiecie. Podobnie jak w starej ULTIMIE UNDERWORLD......czy trzeba lepszych porownan ? INTRO : klimatyczne niezwykle, ladnie zrobione, dynamiczne, interesujace..... OPTIONS : nic nowego, a wiec standard - muza, video, controls - powrocmy do video - jak wlaczylem to ustawienia mialem na rozdzialce 640x480 - i za cholere nie moglem tego zmienic...... Dopiero wglad w manuala pomogl - aby zmienic te "standardowe" ustawienia trzeba recznie edytowac w pliku konfiguracyjnym odpowiednie dane, mam nadzieje ze to przypadlosc tylko i wylacznie dema , ze takiego czegos nie bedzie w pelnej wersji. Wyglada na to ze gra operowala bedzie trzema rozdzialkami, gdzie najwyzsz bedzie 1024x768 - taka tez ustawilem..... TWORZENIE POSTACI : Nie ma do wyboru ani ras ani klas -jestes czlowiekiem, a z postury wygladasz tak ze i chyba przypieprzyc zdrowo potrafisz a i wejrzenie Twoje wydaje sie byc inteligentne - tak wiec i z czarami nie powinno byc najgorzej -tak wiec wypisz - wymaluj jestes kims na miare paladyna ; )) - To tak obrazowa ale jak mowie nie ma wyboru klas..... Cechy postawowe postaci sa niezmienne jak w kazdym cRPGu - armor, attack, odpornosc na trucizny, mana, itd -pozatym jest kilanascie dodatkowych -te wymienialismy z MACiem ladnych pare watkow temu..... A wiec mozesz zastosowac Quick Generation - gdzie komputer rozdziela przyznane Ci punkty do przydzielenia na poszczegolne cechy - tak mozesz losowac az do skutku czyli satysfakcjonujacego cie wyniku (vide Baldur), albo jak tylko zechcesz recznie poprzydzielac punkty i wzmocnic poszczegolne cechy postaci..... Tak tez zrobilem - znalazlem sie w mrocznej cel zaciagniety tam przez goblina/straznika - nagi, kompletnie bez niczego, z bolaca od uderzenia glowa..... MECHANIKA GRY : sa trzy niejako tryby gry a do przechodzenia do nich sluzy prawy klawisz myszki i ctrl - oczywiscie rzeby nie bylo zadnych niedomowien - wszystko dzieje sie w czasie rzeczywistym, odbywa sie bardzo plynnie i sensownie - jest miom zdanie ciekawy i przyjazny system interfejsu.. 1. Tryb ruchu, rozmowy, walki - normalnie jak w kazdym dobrym FPP - w uzyciu tylko klawisze ruchu i lewy myszki myszki ..... Bardzo spodobal mi sie sposob poruszania postaci -jest taki prawdziwy, troch chwiejny czy koleboczacy sie na boki - tak jak chodzi sia naprawde -nie jest tak jak w innych FPP gdzie bohater lazi tak jakby posuwal sie na tasmie samobieznej... Co ciekawe i przyjemne dla oka -gdy poruszysz glowa/myszka na dol widzisz swoje nogi i stopy, podobnie jesy jak kucasz - co ciekawe nasamym poczatku bylem nagi i widzialem gole nogi, pozniej zdarlem z jakiegos truposza skorzane ubranie i patrzac sie na siebie bylem juz ubrany - fajne, bardzo fajne ... 2. Tryb ineterakcji z otoczeniem - wlaczasz go prawym myszki, mozesz wtedy dodatkowo operowac w inventory, przenosic przedmioty, tworzyc misktury, pozatym wplywac na swiat cie otaczajacy - przyklad ? prosze bardzo obluzowalem kamienie ktore trzymaly krate by zaraz potem moc dwie sztaby rozciagnac i zrobic sobie miejsce na przejscie..... Pamietacie motyw z HL gdzie mogliscie rozwalac kraty otworow wentylacyjnych -tu tez jest to mozliwe , tylko z ta roznica ze nie sa to otwory wentylacyjne. Gdyby tak bylo to lochy jakie eksplorowalem nie byly by taki zatechle... ; ) 3. Tryb kreslenia czarow - trzymajac ctrl, kreslisz runy przypatrujac sie znakom na nich wyrytych Ludzie !!! Jaka to fajna sprawa, zajebiste ! Wyobrazcie sobie ciemny korytarz prowadzacy w dol, znajduje przy trupie dwa runy oznaczajace pewien czar - na jednym krotka pozioma kreska, na drugim pol prostokata - to samo kreslisz reka w trybie czarowania przy odglosie wypowiadanej przez ciebie inkatacji - krotki blysk i zapalasz pochodnie w korytarzu - miodzio... takich runow bedzie o wiele wiecej, takze bedzie o wiele wiecej kombinacji czarow, ale nie ma obaw bedzie mozna podpiac wybrane czary pod klawisz funkcyjny.... Czary wygladaja bardzo efektownie graficznie - nareszcie masz takie podniosle wrazenie i radosc korzystania z nadprzyrodzonej wiedzy.... WALKA : Podobnie jak w Daggerfallu, na poczatku walczysz golymi rekami, pozniej koscia, Mac -pisz dretwo, czy ja wiem -ja nie mam takich odczuc - moim zdaniem bardzo rozsadnie walcza wrogowie - uchylaja sie od ciosow, wycofuja sie, by kontratakowac, wreszcie uciekaja, dluzej przycisniety klawisz myszy swiadczy o sile ciosu, zobaczymy jak bedzie z inna bronia - ale generalnie mam wrazenie ze walki beda trudne........ INTERAKCJA Z OTOCZENIEM : prowadzisz rozmowy, przesuwasz wajhy, rozwiazujesz zagadki (moze za duzo powiedziane - rzuc kamien na plyte, ktora pod wplywem ciezaru sie ugnie i otworzy ukryte drzwi) GRAFIKA : moze nie potrzebuje duzo do szczescia ale dla mnie MISTRZOSTWO SWIATA - grafika jest PIEKNA, tekstury swietne, potwory niesamowicie fajnie zrobione - popatrzcie chociazby na zwyklego pajaka lub szczura, nie mowiac o goblinie.....a co bedzie dalej ? Juz teraz wiem z intra i ze sreenow ze sylwetki ludzi - rycerzy wygladaja bajecznie, jak swietnie narysowane twarze LOCHY - super, niema monotonii, wygladaja prawdziwie......... DLA MNIE GRAFIKA Z TEGO CO DO TEJ PORY WIDZIALEM JEST DOSKONALA - mm9 nie przebije graficznie AF -tego jestem pewien juz dzisiaj, moze to zrobic jedynie ES: MORROWIND !!!! DZWIEK : SUPER!!!! - dawno nie widzialem tak dobrze udzwiekowionej gry cRPG, tak jak pisal MAC kapiaca woda,piski,chroboty, Twoje kroki , ktorych odglos jest zupelnie rozny w zaleznosci od tego poczym chodzisz.......pieknie Mam podejrzenia ze maczali w tym palce goscie od THIEFA (najlepiej udzwiekowionej grze swiata!!!) ale to jeszcze moze sprawdze Swietne wstawki dialogowe - budze sie w lochu , ide pare krokow i slysze " Hey YOU " -od wspolskazanca, podchodze do goblina -ten gada ze nie rozmawia z czlowiekiem.... Z pozoru to sa drobiazgi - ale w grze tworza niesamowity klimat Aha -glos naszej postaci jest niezwykle charyzmatyczny -wogole podlozenie glosow jest znakomicie odddane... MIODNOSC - klimat wspanialy, zadna gra do tej pory w jaka gralem nie oddaje tak klimatu podziemi jak ta, gra sie doskonale - gra mnie przyssala do monitora..... WATPLIWOSCI : automapa -mogla byc zrobiona lepiej, no ale zobaczymy jak bedzie w pelnej wersji, nie wiem ale jesli szukacie w tej grze RPG takiego az do bolu to mozecie sie zawiesc, jest to jak najbardziej RPG ale z leciutkim, powtarzam leciutkim wskazaniem na action.... ale jak mowie zobaczymy UWAGI TE SA BARDZO WSTEPNE - ODNOSZA SIE DO PIERWSZYCH CHWIL SPEDZONYCH Z GRA -MOGA ULEC ZMIANOM, PODOBNIE JAK MOJE OCENY POSZCZEGOLNYCH ELEMENTOW GRY, JUZ TERAZ WIEM ZE NIE ZMIENI SIE RACZEJ OGOLNA OCENA GRY KTORA JEST "SEHR GUT", MOZE ULEC ZMIANIE MNIE PODEJSCIE DO POSZZCEGOLNYCH ELEMENTOW Panowie mysle ze doczekalismy sie bardzo dobrej gry cRPG - jesli nie HITA !!!

02.03.2002
18:08
smile
[52]

Vk [ Pretorianin ]

Czy można w dromedzie kopiować obiekty między misjami? CZy z misji Ambush mogę skopiować fragment miasta do swojej misji?

02.03.2002
19:16
smile
[53]

Grishbad the Burner [ Legionista ]

Pytanie o demo Arx Fatalis - sciagnalem, odpalilem, wyglada swietnie. Gdy rozwalam klape w podlodze i zeskakuje do dziury to powinien chyba sie wczytac kolejny etap. Niestety u mnie gra sie wiesza. Czy ktos napotkal na takie problemy? Dziekuje z gory za pomoc.

02.03.2002
21:09
smile
[54]

Bukary [ Generaďż˝ ]

[Jestem u teściów (1 dzień), więc się na chwilkę wtrącę... Po powrocie do domu znów zamilknę...] Vk ---> TAK! Można kopiowac fragmenty misji. Musisz mieć tylko tzw. "unstripped missions". Są na 2 CD do T2. Otwórz "unstripped mission" w DromEdzie. Potem zrób z interesującego cię fragmentu OM (oryginalnej misji) tzw. MULTIBRUSH, zapisz go jako plik .vbr i otwórz w FM (swojej misji).

02.03.2002
23:15
smile
[55]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Grishbad the Burner - ja mialem to samo - wgraj wczesniejszego sejwa i sprobuj jeszcze raz......powinno pomoc...... Bukary - Pozdrawiam - potraktuj to jak prosbe i to od paru osob na tym forum - wpadaj czesciej do tesciow.....: ))) Pozdrawiam raz jeszcze i zycze powodzenia !

02.03.2002
23:24
[56]

PiotrS [ Centurion ]

No proszę :) Bukary jesteś nieodzowny, świat Thiefa umrze bez Ciebie :) A dlaczego piszesz z OM, czy nie mogę utworzyć multibrush z dowolnej misji i jak się tworzy w praktyce pliki.vbr brzeszczot --> a jak otworzyć drzwi, ja chyba wróce do japońskich fanmisji ;))

02.03.2002
23:34
[57]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Piotrze - te na samym poczatku ? Po zabiciu goblina i uwolnieniu wspowieznia ? Jesli o te chodzi to nawet nie probowalem (naciskalem klamke), od razu zszedlem na dolny poziom po rozbiciu kraty ....... Jesli o inne to nie kojarze - jestem w sumie na poczatku gry a i troche nie mialem czasu....... Moze celem pomocy zajrzyj tu (link) ....... A wogole jak wrazenia ?

02.03.2002
23:35
[58]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Piotrze - na stronie ktora podalem (oficjalna gry) wejdz na forum......

02.03.2002
23:55
smile
[59]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> Napisałem OM, ponieważ Vk chce "skopiować" fragment oryginalnej misji. Ale, rzecz oczywista, można utworzyć multibrush w każdym pliku .mis czy .cow...

03.03.2002
00:01
smile
[60]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Jestem na czatach...

03.03.2002
10:11
smile
[61]

Paweuek [ Centurion ]

I jak tam mabrus? Na kiedy przewidujesz wydanie swojej FM? Czy będzie to pełna wersja, czy demo? Chętnie bym sobie pograł w polską FM z prawdziwego zdarzenia. Ja narazie "odpoczywam" od DromEda.

03.03.2002
10:16
[62]

Paweuek [ Centurion ]

Jeśli chcecie się pośmiać, to zapraszam na Edysk, tam, gdzie moje demko (thiefage5)

03.03.2002
10:46
smile
[63]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Paweuek, widziałem busha i bena... Ale widziałem już śmieszniejsze flashe...

03.03.2002
10:58
smile
[64]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus ---> Skoro już tu jestem, to wypowiem się też na temat twoich zrzutów. Są OK. Te lokacje mogą wyglądać dosyć ładnie, jeśli popracujesz (w pocie czoła) nad szczegółami (rampy, wiezyczki, okna, balustrady, tekstury, urozmaicenie brył itp.). Mam tylko obawę co do zagospodarowania przestrzeni. Być może duże, otwarte przestrzenie (dziedzińce itp.) wyglądają realistycznie, ale z pewnością nie idą w parze z grywalnością... Ale to tylko drobna uwaga. Wszystko będzie na pewno świetne. Czekam więc z niecierpliwością na twoją FM.

03.03.2002
14:25
smile
[65]

Paweuek [ Centurion ]

Bukary ---> A widziałeś tą animację z piosenką o Ladenie, o zemście i o zrzucie bomb? To było najlepsze!

03.03.2002
15:58
[66]

PiotrS [ Centurion ]

Bukary --> szkoda, że nie widziałem wiadomości o czacie, grałem trochę w demo Arx a później ginąłem na plaży Normandii w DoDzie :). Wracając do multibrush, wyobraź sobie sytuacje robię końcową wersje katedry [kolumny, łuki, okna, ozdoby, wszystko] jak najlepiej zachować taki obiekt czy w tworzeniu plików.vbr jest ograniczenie wielkości a może jest inny lepszy sposób skopiować i przenieść taki duży fragment do innej misji. Brzeszczot --> tak chodziło mi o te pierwsze drzwi, ale najciekawsze, że ja pomyślałem o tej kracie, wziąłem sporej wielkości kamień, rzuciłem w nią i... nic. Nie wiedziałem, że w rękach mam więcej siły :)) i wystarczy uderzyć pięścią. Coś takiego dla mnie - nie do przyjęcia. Mam nadzieje, że Havoc w T3 bardziej się sprawdzi.

03.03.2002
20:03
smile
[67]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Piotrze - za bardzo kombinujesz - przypieprzyc z prawicy ile sil, ot co !!! ; )))

03.03.2002
23:11
smile
[68]

Vk [ Pretorianin ]

Cześć wszystkim jeszcze raz. Chciałbym podziękować za pomoc w brushach i poprosić o kolejną pomoc :). Otóż wyjaśnijcie mi jak mam dokładnie zrobić te pliki .vbr żeby wszystko "grało". Ja robię to w ten sposób - zaznaczam obiekt np. Latarnie. Wchodzę do menu MultiBrush wybieram Add brush to group, wyskakuje mi menu String Arg: wpisuje tam nazwę zaznaczonego obiektu - latarni. Wygląda to tak: String Arg: A CollectorTower (1888). POtem biorę SaveGroup wisuje nazwę latarnia.vbr i już. W swojej misji odczytuję ten plik i qupa! Zamiast latarni pojawia mi się beczka! Moje pytanie brzmi jak skopiować tą metodą fragment ulicy The Market z misji Ambush! do mojej misji i jak zrobić żeby ta ulica pojawiła się w mojej planszy tam gdzie ja chcę a nie w losowym miejscu. No to dziękuję za wysłuchanie.

04.03.2002
11:14
smile
[69]

anonimowy [ Legend ]

Cze. Widzę nowe twarze. Super. Widze też stare twarze, dawno nie widziane- też supe. ;) Byłem na "władcy". Niewiem co pisać, muszę zebrać myśli... Nic dobrego raczej nie przychodzi mi do głowy. Mam wrażenie że muzyka wyje cały czas i to ten sam temat. (temat podniosło wyjący). Jak zobaczyłem las elfów to od razu skojarzyła mi się misja z "T2". Scenografia kapitalna, ale... :/ Padl mi w domu zasilacz do nowego kompa. Oczywiście jak wszystko made in china. :((( Czeka mnie walka z reklamacją. :( Co z waszymi zleceniami?

04.03.2002
15:49
smile
[70]

master_thief [ Chor��y ]

chcialbym was zapytac co sadzicie o opowiadaniach PMB i Mesjasz. mi osobiscie sie podobaly, a jak Wam? nikt o nich nic nie mowi czyzby nie zyskaly uznania? co wy na to

04.03.2002
18:11
smile
[71]

Vk [ Pretorianin ]

Mnie się podobały. Szczególnie fajne było drugie opowiadanie - Mesjasz - autor wykazał się nie lada inwencją twórczą i o to chodziło, to było ciekawsze, a nie jakieś streszczenie Thiefa w pigułce :)

04.03.2002
18:15
smile
[72]

Vk [ Pretorianin ]

Mabrus a czytałeś Władcę? Bo jak ja wróciłem z filmu to stwierdziłem ,że pominęli w nim kupę rzeczy. Wiem że film i tak jest długi i że nie można wszystkiego zamieścić ale... I zgodzę się z Tobą muza ROX!

04.03.2002
19:07
smile
[73]

Paweuek [ Centurion ]

Co Wy chcecie od filmu. Mnie się podobał. Świetna atmosfera. Poza tym w kinie była tak "mocna" klimatyzacja, że wydawało się, że wiatr przewiewa z ekranu. Muzyka też nienajgorsza.

04.03.2002
20:31
smile
[74]

Vk [ Pretorianin ]

Mam pytanie do ogółu Thiefowego. Czy ktoś oprócz Mabrusa robi obecnie jakąś FanMisję?

05.03.2002
06:00
smile
[75]

anonimowy [ Legend ]

Cze wszystkim. --> Vk widziałeś misje Paweuka? Prawdopodobnie coś robi Judith, ale ostatnio sie nie pokazuje.

05.03.2002
06:08
smile
[76]

anonimowy [ Legend ]

--> Paweuek pytałeś jak misja. Teraz będzie chwila przerwy- muszę dokończyć składanie nowego kompa. Zasilacz juz wymieniłem( teraz jestem ciekaw co padnie nowego :))). Jak sie pozbieram do końca z instalkami to testuje grafikę na AvP2. :) Misja. Hmmm... Umię wstawiać obiekty, tekstury, dźwięk. Przedemną daleka droga ze strażnikami i celami misjii itd. --> Bukary- za dużo miejsca na dziedzińcu? To może zamawia pan tam jakiś budyneczek? --> brzeszczot- jak nie wymyślisz nic to jestem gotów w porcie zrobić karczmę "Pod brzeszczotem". :)

05.03.2002
06:10
[77]

anonimowy [ Legend ]

"Władcę" czytałem. Opowiadania "Mesjasz" itd jeszcze nie.

05.03.2002
08:23
smile
[78]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - wybacz, ale nic nie skrobne w pracy bo idziemy na jakies chore szkolenie........ Chodzi Ci o jakies poslednie rozwiazania fabularne (bo jej rdzen przedstawiony przez Ciebie jest b. ciekawe) - jak sie domyslam ? Bo jak mowilem juz wczesniej co do wystroju, architektury to nie za bardzo wiem jak i co da sie zrobic w Dromedzie - nie znam sie na tym edytorze - wiec dlatego silencio.. z mej strony,,,

05.03.2002
08:29
smile
[79]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

... ale co do zabudowania dziedzinca to pomysle..... dlaczego nie...... Pozdrawiam....

05.03.2002
11:53
smile
[80]

anonimowy [ Legend ]

--> Wiesz brzeszczot - idealnie będzie jeżeli ten "szczegół" w jakiś sposób będzie można skojażyć z postacią z forum. niewiem czy gadam zrozumiale? :)))

05.03.2002
13:57
smile
[81]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - .........

05.03.2002
14:02
smile
[82]

Vk [ Pretorianin ]

Hej Paweuek widziałem Twoją FM. Fajna, fajna nie powiem :). Tylko troszki ciasno. Ale i tak jak zrobie swoją misję to będzie lepsza :). Grunt to skromność i dobra promocja. He he. Czy byłbyś zainteresowany początkującemu maperowi?

06.03.2002
14:57
smile
[83]

Paweuek [ Centurion ]

---> Vk, chyba nie zrozumiałem Twojego pytania: "Czy byłbyś zainteresowany początkującemu maperowi?" CO miałeś na myśłi? (niestety nie kojarzę narazie zbyt dobrze. Wiecie, dużo roboty...)

06.03.2002
15:02
smile
[84]

Paweuek [ Centurion ]

Szczerze mówiąc ja narazie wycofuję się z edytora. Poprostu narazie mi się nie chce nic robić. Gram sobie w Kłejka 2, w Junreala, w GTA (1 i 2) a Thiefy narazie odstawiłem żebym nie popadł w jakąś chorobę psych. Trochi zmian nikomu nie zaszkodzi.

06.03.2002
15:41
smile
[85]

Vk [ Pretorianin ]

Paweuek zjadło mi jeden wyraz. Chodziło rzecz jasno o pomoc początkującemu mapperowi czyli chodziło o mnie.

06.03.2002
18:57
[86]

Paweuek [ Centurion ]

W czym mógłbym Ci pomóc?

07.03.2002
09:15
[87]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Taka postac jak mniemam Zlodzieja badz Zabojcy bedzie mozna prowadzic tworzac druzyne w zblizajacym sie cRPG Might & Magic 9

07.03.2002
09:44
[88]

anonimowy [ Legend ]

Witajcie. No jaja - nie mogłem sie dostać na forum 2 dni.

07.03.2002
09:47
[89]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus -witaj , a czemu to ? -fakt ze GOL jest cos niestabilny od jakiegos czasu...

07.03.2002
11:46
[90]

anonimowy [ Legend ]

niewiem dlaczego. Dopiero Piotr na thief age forum dał linke i chodzi.

07.03.2002
13:39
[91]

anonimowy [ Legend ]

Moim zdaniem najlepsze tapetki z Thiefa.

07.03.2002
13:39
[92]

anonimowy [ Legend ]

2

07.03.2002
13:40
[93]

anonimowy [ Legend ]

3

07.03.2002
13:40
[94]

anonimowy [ Legend ]

4

08.03.2002
22:31
smile
[95]

Vk [ Pretorianin ]

Paweuek możesz mi pomóc w robieniu objectivów?

09.03.2002
10:09
[96]

Paweuek [ Centurion ]

---> Vk, masz Thief Objective WIzard?

09.03.2002
10:11
smile
[97]

Paweuek [ Centurion ]

Jeśli ktoś chce pogadać, to jutro między 13 - 14 będę na forum Thiefage

09.03.2002
20:25
smile
[98]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Znowu jestem u teściów, więc zajrzałem na tę stronę. Strasznie tutaj ponuro i pusto ostatnio.... Dlaczegóż??!

09.03.2002
20:37
smile
[99]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Nowe dema: https://www.thief-thecircle.com/shownews.asp?id=1207 Piotrze, wsadź na TFCDs, proszę...

09.03.2002
20:38
[100]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Witaj Bukary- przepraszam niejakiego Cycerona, Wirgiliusza i innych takich, jesli pokalecze - SIGNUM TEMPORIS ! "Smutno mi Boze !" moze czat przez chwilke.......?

10.03.2002
09:09
smile
[101]

Paweuek [ Centurion ]

Zaszły pewne zmiany. Kto chce pogadać, to powinienem być między 19 - 20 na Thiefage

10.03.2002
17:58
smile
[102]

Vk [ Pretorianin ]

-----> Paweuek. Mam TOW ale tam mi coś nie chodzi. Np. Jak wykonam pierwszy cel misji to mi się inne też wykonują. Na razie nie będę pisał o tym więcej. Postaram się sam coś zdziałać, a jak już zrezygnuję to zasięgnę pomocy u Ciebie oki?

10.03.2002
19:03
smile
[103]

Paweuek [ Centurion ]

---> Vk Oki Narazie sam pokombinuj. Jak nie wyjdzie, to wal mi na prywatnego mejla. Poza tym już jestem na chacie na Thiefage.

10.03.2002
19:04
smile
[104]

Paweuek [ Centurion ]

---> Vk Oki Narazie sam pokombinuj. Jak nie wyjdzie, to wal mi na prywatnego mejla. Poza tym już jestem na chacie na Thiefage.

10.03.2002
20:05
[105]

Paweuek [ Centurion ]

No, i czemu nikogo nie było?

10.03.2002
22:59
smile
[106]

Judith [ Gladiator ]

Witam wszystkich po dłuższej przerwie, ale tylko po to by znowu zniknąć. Nie zamierzam postulować po raz kolejny tego co powtarza już po raz któryś Bukary a i tak przy kompie siedzi, ;) Ja również jakiś czas temu zreflektowałem się, że jestem uzależniony od forum, i Drom'Eda, zaniedbując moje obowiązki domowe jak i studia, a poza tym inne zainteresowania. Powoli zaczynam rozwijać się jako tako harmonijnie, :))). Na forum będę wpadał, śledzę je raz na jakiś czas. Na ten moment Drom'Eda rzucam, do czasu gdy nadrobię swoje zaniedbane sprawy i będę na bieżąco z obowiązkami i całą resztą świata, jak to ktoś mawiał harmonia jest matką wszystkiego. Mnie jej na razie brak.........

15.03.2002
17:43
smile
[107]

Paweuek [ Centurion ]

Co tak cicho? Jest może już nowy wątek?

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.