tramer [ ]
C&C: Renegade (Single Player) - szybki opis wrażeń
kwik wrażenia z singleplayera... ogólna miodność przyzwoita - nie jest to może mistrzostwo świata w tej dziedzinie, ale jest ok :-) przynajmniej jak na razie (co nie znaczy że nie może być lepiej). fabuła jest, nawet nie taka straszna jak na FPP - główny bohater ma charakterek - impulsywny, złośliwy... taki lekko duke'owaty renegat ;-) pojazdy są takie jak w demie multi - więcej nie będzie (dodatkowo są do obsługi wieżyczki). nasz "hiro" porusza się nieco za wolno, tak samo strasznie nisko skacze - żeby nie można było wejść na przeszkodę sięgającą do pasa?! AI wrogów dość marne, ale nie najgorsze (w serious samie było gorsze muhahahaha ;-D) grafika niestety dość denna (myślałem że w SP będzie lepsza) - ale do przeżycia. głupio tylko wyglądają budynki od wewnątrz - jak w jakiejś prezentacji 3d sprzed 10 lat - często pokój to zwykły prostopadłościan + rozsuwane drzwi.
jak na razie zauważyłem dwa durne bugi:
1.) komunikaty radiowe mają zwyczaj przerywania bez powodu. zazwyczaj następuje to kiedy słuchamy jakiegoś i wysiądziemy z pojazdu. myk i cisza (także znika tekst komunikatu na ekranie)
2.) często zadania nie są zaliczane. też bez powodu... nie raz musiałem wracać pół mapy bo okazało się że domek który miałem zająć jakoś nie został "zajęty"...
3.) pozostawione na dłuższą chwilę pojazdy znikają, pozostawione bronie po krótszej chwili.
w mega skrócie:
pros:
+miodność
+klimat
+dynamika rozgrywki
+główny bohater (;-))
cons:
-poruszanie się
-AI
(-+) grafika
-parę bugów
i tyle ;-)
tramer [ ]
zanim powrócę do gry: of coz miało być TRZY durne bugi. dopisałem ostatni po przerwie i zapomniałem co było wcześniej ;-)
Mr_Baggins [ Senator ]
No to tramer nie zachęciłeś mnie do tej gierki.
xywex [ mlask mlask! ]
To ja wyskoczę z takim pytaniem: Skąd ściągnąć demo dla single?
xywex [ mlask mlask! ]
tramer --> Pomożesz?
tramer [ ]
nie ma dema do single :-] więcej pomóc nie mogę, niestety. gra wychodzi jutro... z dalszych uwag: na minus: - kretynizm niektórych motywów fabularnych: np. spotykamy mendozę i oczywiście mamy go zabić. strzelamy strzelamy nagle gość krzyczy: "he he see ya next time" i nagle staje się nieśmiertelny. potem po prostu znika. cheap :-( - ruchy warg postaci w cutscenkach... sami zobaczycie :-] na plus: - jeszcze bardziej dynamiczna akcja ;-)
xywex [ mlask mlask! ]
Czyżbyś był beta-testerem który podpisał umowę o zobowiązującą do milczenia ?
tramer [ ]
więcej nie chcesz wiedzieć, a ja więcej nie chcę mówić ;-)