CrazyMan [ Ur-Shak ]
Spis najlepszych utworów muzycznych...
szukam roznych piosenek...chodzi mi tylko i takie najfajniejsze z najfajniejszych bo chcialem miec taki zbior porzadnych kawalkow...piszcie wiec swoje ulubione/bardzo lubiane utwory (autorow i tytuly) wielkie dzieki...a moze ktos z was tez na tym skorzysta?? thxx
..KmP.. [ Designed by AI ]
Omega - Gyöngyhajú Lány
zarith [ ]
the doors - texas radio
bjork - hyperballad
portishead - glory box
Gooz' [ Generaďż˝ ]
Enya Boadicea
Sarah Brightman Only An Ocean Away
The Cardigans Erase & Rewind
R.E.M Losing My Religion
U2 Sunday Bloody Sunday
Nightwish Sleeping Sun
Charon Religious Delicious
CHESTER80 [ no legend ]
Spoko ! Fajny wątek, masz tu moją osobistą "top10" (stan na dziś) :
01: Rammstein "Sonne"
02: Rammstein "Ich Will"
03: Iron Maiden "Fear Of The Dark"
04: Iron Maiden "22 Acacia Avenue"
05: Iron Maiden "Children Of The Damned"
06: R.E.M. "Everybody Hurts"
07: R.E.M. "Drive"
08: U2 "Vertigo"
09: U2 "Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me"
10: Linkin Park "From The Inside"
oraz z aktualnie słuchanych rzeczy:
Rammstein - Reise, Reise
Rammstein - Moskau
zmudix [ palnik ]
Sakamoto Maaya - Kiseki No Umi
Gooz' [ Generaďż˝ ]
zmudix --> Możesz podesłać ten song na maila? goozys[at]tlen.pl
kiowas [ Legend ]
Type O Negative - Black no 1
Collage - Living in the moonlight
Alphaville - Forever young
piokos [ ]
Coolabor [ Poseł ]
R.E.M. - I'll Take The Train; Everybody Hurts i caaała reszta
U2 - New Year's Day; With Or Without You (w ogole wiekszosc U2 utworów)
Queen: Bohemian Rapsody; Show Must Go On, Heaven For Everyone (tu tez wiekszość ich piosenek)
a ponadto pojedyncze:
Foreigner - Want To Know What Love Is
Alphaville - Forever Young
Charles & Eddie - Would I Lie To You?
Phil Collins - Take Me Home
David Bowie - This Is Not America
Fools Garden - Lemon Tree
Korn - Tear Me DownMetallica - No Leaf Cover (a i tu kilka innych)
Michael Jackson - Billy Jean
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad (on tez ma wiele interesujących)
Moloko - The Time Is Now
Outcast - Miss Jackson
Pearl Jam - Last Kiss
Prodigy - Baby's Got A Temper
Eye Of Tiger (soundtrack z Rocky'ego)
Sweet Noise - Onomatopeja
Travis - Sing
White Town - I Could Never Be A Woman
Sting - Englishman in New York
Bee Gees - Stayin' Alive
Coolio - Gangsta's Paradise
To co wymienilem wyżej to jest moja "podstawa" :)
A R.E.M.; Queen czy U2 to grupy, które najbardziej uwielbiam, a ich piosenki to mozna sciagac w ciemno :)
Z polskich moglbym dodac tworczosc Kazika, zarowno z Kultem, jak i osobno. Niebanalna jest płyta "Melodie Kurta Weilla", ale trzeba miec do niej zdrowie :D Mi spodobala się za 4. lub 5. razem :)
Dragonxxx [ Legionista ]
Hip hop owal pełen pokus/ owal pantarhei/owal przepraszam/trzeci wymiar dla mnie masz staila/i rózne owala meza libera .
Gooz' [ Generaďż˝ ]
Dragonxxx --> Czytałeś pierwszy post? To ma być zbiór porządnych kawałków.
wzorzec [ spawacz dziobowy ]
louis armstrong - a kiss to build a dream on.
doniczka [ thomson ]
Frameless - Try
Dr. No - Light
cafe del Mar - Unity...... oj dlugo by tu wymieniać:)))
P.S. Fajny wątek
Pvt. Creak [ Criav ]
1. Eminem - Businnes
2. Eminem - Hailies Song
3. Eminem - Just Lose It
4. Eminem, DMX, Obie Trice - Go To Sleep
5. Notch - Nuttin No Go So (należy troszkę przyspieszyć i jest fajnie, bo oryginał jest kiepski)
6. Queen - Show Must Go On
7. Rammstein - Amerika
8. Rammstein - Mein Teil
9. Rammstein - Rein Raus
10. Static X - Push It
11. Monika Brodka - Ten
Gonsiur [ Angel of Death ]
Moje top 8 to:
1.Kaliber 44- do boju zakon marii
2.Kaliber 44- + i -
3.Paktofonika- jestem bogiem
4.Eminem, dms, obie trice- go to sleep
5. W ogóle większość piosenek Eminema ;p
6.Queen-Show must go on
7.Quenn-Bohemian Rapsody
8.Bob marley- be happy
brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]
System of a Down - caloksztalt.
Pidzama Porno - caloksztalt.
co bys nie wyral z tego, spodoba Ci sie. a przynajmniej mi sie podoba :)
elessar89 [ Pretorianin ]
Cała dyskografia U2.
The LasT Child [ GoorkA ]
gdybym mial wypisac wszystkie wspaniale utwory to by miejsca na serwereze GOLa nie starczylo!
..KmP..
<---
Kruk [ In Flames ]
Dżem do 1994 roku.
Nirvana wszystko.
Alice in Chains wszystko.
Rolling Stones wszystko.
Acid Drinkers wszystko.
I wiele, wiele innych. Generalnie British Rock, Heavy Metal, Blues w wydaniu Dżemowym i Hard Rock.
Kurdt [ Kocham Olkę ]
U mnie lista songs of wszech czasy wygląda:
1. Metallica - Nothing Else Matters - utwót dla mnie ponadczasowy, mogę słuchać w kółko (zwłaszcza wersji koncertowych).
2. Metallica - My Friend of Misery - jedyna piosenka przy której się popłakałem (podczas wolnej wstawki mniej więcej w środku songu)
3. Metallica - God that Failed - po prostu ganialny utwór
4. Metallica - Sad but True - jak wyżej
5. Metallica - Loverman - po prostu posłuchajcie. Jak pierwszy raz słuchałem - po minięciu ok. 1:10 wgniotło mnie w ziemię :)
6. Metallica - Master of Puppetes - no comments
7. Metallica - Sanitarium - j/w
8. Metallica - Fade to Black - j/w
9. Metallica - Unforgiven - pierwszy song jaki nauczyłem się grać na gitarze :)
10. Nirvana - Pennyroyal Tea - patrz: Loverman
11. Nirvana - Rape Me - po prostu świetne :)
12. Nirvana - You konw you're Right - j/w
13. Nirvana - Nameless Endless - ukłon Nirvany w stronę heavy-metalu
Poza pierwszym miejscem kolejność przypadkowa :)
Teedi [ Centurion ]
Red Hot Chili Peppers - najlepiej caął płytka Blood Sugar Sex Magick a zwłaszcza klasyki:
Under the Bridge, Give it Away, Suck My Kiss, I could have Lied, Sir. Psycho Sexy
a także nieco nowsze: Easily, Parraell Universe, Around The World, Venice Queen
R.E.M - Leaving New York
R.E.M - Everybody Hurts
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Pink Floyd - Another Breaking the Wall
Pink Floyd - Wish you Were Here
Faith No More - Evidence
Faith No More - We Care Of Lot
sparrhawk [ Mówca Umarłych ]
Coolabor - zlituj się, jedna z moich najukochańszych piosenek... I'll take the rain, a nie train... :)
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
wu-tang
method men - wszytskie kawałki
mobb deep -tez wszyrtskie kawałki
gangstarr-wszytskie kawałki
i wiele innych
leszo [ Mała Wojna ]
Dire Straits - Brothers in Arms
Dire Straits - Money for Nothing
Dire Straits - Walk of Life
Alphaville - Big on Japan
Cutting Crew - I Just Died In Your Arms
^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]
to taka lista moich ponadczasowych songów w koleiności przypominania :
Rammstein - Feuer Frei, Mutter, Amerika i całe pierwsze 2 płyty
Alice in Chains - płyta Dirt
Iron Maiden - Rain man, Journeyman
Dire Straits - Brother In Arms, Money for Nothing
Wu-Tang Clan - 36 Chambers, The W - całe płyty, Respect Mine
Method Man - Ghost Rider vol2, Tical 0 The Prequel -płyty
The Doors - People are Strange, The End, Riders of The Storm
Beastie Boys - Sabotage, Open letter to NYC, Intergalactic
Pink Floyd - Echoes (tam są wszystkie moje ulubione kawałki)
Pearl Jam - Do the Evolution
Marilyn Manson - Sweet Dreams
Metallica - Sanitarium, Fade to Black
Led Zeppelin - Kashmir, Stairway to Heaven, Prison Song i pare innych których tytułów nie pamiętam :)
Guns'n'Roses - Civil War
Clawfinger - pierwsze 2 płyty
Fluke - Risotto (cała płyta doskonała)
U2 - Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me, Sunday Bloody Sunday
jak sobie jakieś przypomne to ewentualnie dopiszę