GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problemy z Gadu-Gadu. Wątek oficjalny.

26.09.2004
13:41
smile
[1]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Problemy z Gadu-Gadu. Wątek oficjalny.

Witam.
Często widzę na foum wątki typu " czy działa wam GG " , " mam problem z GG " i inne.
Myślę, że jeden wątek o problemach z Gadu-Gadu wystarczy.

Oficjalna strona:

26.09.2004
13:43
[2]

White Star [ Soldier ]

wczoraj mialem cos takiego zalozyc...:D

dobry pmysl ale i tak beda te pojedyncze...

26.09.2004
13:46
smile
[3]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Wywalcie GG i zainstalujcie AQQ (wszystkie popularne komunikatory w jednym)

26.09.2004
13:47
smile
[4]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

No to moze ja pierwszy problem rzuce ;)

nie widzialem sensu by zakladac watek o tym specjalnie,ale jak jest...to inna sprawa ;)

Otoz jak wlaczam kompa, gg, to wlacza sie okienko z wyborem uzytkownikow, ja,brat i moja mama. gdy wybieram siebie, wpisuje haslo, klikam ok, i po chwili znowu mi sie wyswietla to samo. znowu wpisuje, i tym razem jest blad windowsowski, i koniec.
zeby to obejsc i wlaczyc gg, to musze sie zalogowac, pozniej wylogowac, i na nowo zalogowac. wtedy wszystko dziala za pierwszym razem ;)

win XP.

ktos zna przyczyne? :)

26.09.2004
13:52
smile
[5]

Gooz' [ Generał ]

Rozśmieszacie mnie z tym oficjalny w tytułach wątków. Buahahaha ahahahaha.... jak dzieci...

26.09.2004
14:09
[6]

ICE7 [ Konsul ]

witam... mam problem od jakiegos czasu:

instaluje gg:
1. aktualizacja mi sie nie sciąga (co zazwyczaj robi sie automatycznie)
2. nie moge wklejac obrazkow w okno rozmowy (przycisk wogóle nie działa)
3. emoty mi sie nie ruszają w oknie rozmowy (pomimo ze w przeglądarce mam tam ustawione odtwarzanie animacji czy co tam trzeba by działało).
4. jak przeglądam archiwum to czasami bez powodu mi sie zamyka albo wyskakuje jakis error gg przez co zamyka mi sie archiwum ale gg nadal dziala (choc czasami tez sie zamyka)

W sumie od jakiegos czasu zaczeły mi sie dziac te problemy... wczesniej wszyscko chodziło cacy... a teraz... szkoda słów, nawet format C nie pomaga... nie wiem juz co robic :(

26.09.2004
14:26
[7]

mietek81 [ Legionista ]

Czy to nie przesada formatować dysk i instalować wszystko bo nie działa gg? To może lepiej zmień gg na mirandę na przykład.

26.09.2004
14:39
smile
[8]

po prostu bartek [ Pretorianin ]

Który roztrzepany dzieciak używający GG będzie szukał "oficjalnego" wątku, skoro można założyć nowy - szybciej, łatwiej, przyjemniej i z jakową satysfakcją...

Mietek81
<---
--->

26.09.2004
14:43
smile
[9]

[email protected] [ Konsul ]

Od gg lepszy jest wpkontakt........

26.09.2004
15:03
smile
[10]

eXcuseMe [ Pretorianin ]

Powiadasz "wontek" a to ciekawe . Moze najwyzszy czas wziasc sie za nauke ?

26.09.2004
15:07
smile
[11]

ICE7 [ Konsul ]

mietek81 --> formata specjalnie z powodu gg nie robiłem... ino zauwarzyłem ze przy okazji formatowania nie znika problem.

_kronos_ --> przeszkadza Ci wątek to nie zaglądaj do niego... zadko idzie dostac odpowiedz na zadawane pytania odrazu...

26.09.2004
15:07
smile
[12]

wysiu [ ]

kronos --> A co napisac na problem: "trzymam reke we wrzatku i mnie parzy, ale nie chce jej wyjmowac. poradzcie cos."

26.09.2004
21:16
[13]

gregol [ Junior ]

zapodajcie ten link na niegrzeczne nastolatki na gg

26.09.2004
21:22
smile
[14]

po prostu bartek [ Pretorianin ]

Wysiu, "stuknij się w łeb"? :)

26.09.2004
21:23
smile
[15]

mortan_battlehammer [ Legend ]

i sprzedaj raporty :)

26.09.2004
21:30
[16]

fifalk [ fifalkowiec ]

gregol --> manka.info


ps. czemu oficjalny? jestes pracownikiem gg? czy moze dilerem na gola?

26.09.2004
21:33
smile
[17]

oksza [ Senator ]

Czekam na wątek "problemy ze szpiegami - wątek oficjalny, część 1" :)

26.09.2004
21:42
smile
[18]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

Albo watek "wasze problemy gastryczne" :D

26.09.2004
21:45
[19]

cycu2003 [ Senator ]

no to daje problem
mam XP i po zainstalowaniu wyskakuje mi blad w stylu "wystąpił błąd aplikacja gg zostanie zamknięta" i co mam robic,zaden format nie wchodzi w gre,moze sciagnqc jaka starsza wersje ? Dajcie jakis link

26.09.2004
21:50
smile
[20]

peners [ SuperNova ]

cycu---------> pobierz najnowsze aktualizacje :)

P.S ja nie wiem czemu ale moje gg 6.0 po kazdym formacie działa jak trza bez sciagania zbędnych aktualizacji

26.09.2004
21:52
smile
[21]

cycu2003 [ Senator ]

peners---->ja wlasnie nie chce zamiecac kompa zbednymi aktualizacjami,bo tylko gg mi nie chodzi

26.09.2004
21:56
smile
[22]

gruby peres2 [ Chorąży ]

guzik prawda ja tez mam xp i gg 6.0 i nic dalej niemoge gadac ba zalugowac sie nawet

26.09.2004
21:57
smile
[23]

cycu2003 [ Senator ]

gruby--->co marudzisz,ty mozesz zmienic na 98 i dziala,nie ?

29.09.2004
08:23
[24]

Presio [ Vanitas Vanitatum ]

A czy tu mozna wrzucic "smieszne rozmówki z gg"???

29.09.2004
19:58
[25]

ICE7 [ Konsul ]

Persio --> czemu nie :)

Tak apropo... wie ktos moze czy da sie jakos recznie sciągnąć aktualizacje gg ? przewaznie sama sie u mnie sciągała... bo zawsze jakies nowe składniki pobierał co jakis czas... ale teraz nic :(...

17.10.2004
21:04
smile
[26]

wiesław2 [ Konsul ]

UP UP gg nie dziala:)

17.10.2004
21:07
smile
[27]

Nazaya [ Konsul ]

Co tu robicie cała impreza z GG jest pokuj obok d; (:

18.10.2004
22:08
[28]

Kr0ndar [ Pretorianin ]

stanson_ --> Tylko spokojnie :-) Zainstaluj tlen i polec zrobic to samo znajomym - i jak GG padnie to Ci to wtedy lata :P

18.10.2004
22:17
smile
[29]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

A masz licencje na zakładanie OFICJANYCH wątków ? :PP

Btw. Nie działa mi gg :(

18.10.2004
22:18
smile
[30]

matisf [ X ]

stanson_ -> lol

18.10.2004
22:32
[31]

Kruk [ In Flames ]

"Rozśmieszacie mnie z tym oficjalny w tytułach wątków. Buahahaha ahahahaha.... jak dzieci..."

Podpisy:
- Kruk
-
-
-
-

18.10.2004
22:50
smile
[32]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

"Rozśmieszacie mnie z tym oficjalny w tytułach wątków. Buahahaha ahahahaha.... jak dzieci..."

Podpisy:
- Kruk
- Arcy Hp
-
-

18.10.2004
23:08
smile
[33]

Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]

"Rozśmieszacie mnie z tym oficjalny w tytułach wątków. Buahahaha ahahahaha.... jak dzieci..."

Podpisy:
- Kruk
- Arcy Hp
- Oficjalny [official] Seboos
-

21.10.2004
21:50
smile
[34]

matisf [ X ]

zmieńcie nazwe wątka na "Gadu_Padu"



he is offline :|



now he is online :|

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-21 21:50:52]

21.10.2004
21:51
smile
[35]

Anarki [ Demon zła ]

KURDEEEEE........GG mi padło!!!!!! :((((

21.10.2004
21:53
smile
[36]

*emerald* [ zakręcona ]

Anarki ---> chyba nie tylko Tobie... :D

21.10.2004
21:53
smile
[37]

gruby peres2 [ Chorąży ]


wchodzcie tutaj jak macie jakies problemy wszystko jest wyjasnione

21.10.2004
21:54
smile
[38]

slowik [ Legend ]

wah wiedzialem ze cos jest nie tak .... :[

21.10.2004
21:55
[39]

>Luzer< [ Music Addict ]

Cos przyczesto pada te śmieszne gg. To chyba z 3 raz w tym tygodniu?

21.10.2004
21:56
smile
[40]

Anarki [ Demon zła ]

oo juz działa dobrze :D ha....Wam pada 3 razy w ciagu tygodnia :P a mi padło narazie 3 raz odkad mam gg :) a mam je 2 lata! :)

21.10.2004
21:57
[41]

tsunami [ PS3 ]

gadu juz nie padu :-)

21.10.2004
21:58
smile
[42]

-=]o[=- [ Generał ]

a ja nie mam problemów z gg bo mam tlena :P

21.10.2004
21:59
smile
[43]

S1KoR© [ alkoholik ]

kurde ale ja za to mam cos wlasnie wtym momencie zwieche :/ siadlo kompletnie :/ a wlasnie zalatwialem cos waznego...przezucam sie na tlena :P

21.10.2004
22:13
[44]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Mi nie działało, dopiero teraz działa :/

21.10.2004
22:15
smile
[45]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

No i znowu padło :[

21.10.2004
22:16
smile
[46]

hola' [ koniczynka ]

mi w dlaszym ciagu nie dziala

21.10.2004
22:48
smile
[47]

peners [ SuperNova ]

Nie działa ja grałem w call of dyty i nie zauwazyłem al teraz działa

21.10.2004
23:11
smile
[48]

oksza [ Senator ]

a to znacie?

25.10.2004
21:21
[49]

Jake [ R.I.P. ]

Zanim ktoś siepnie nowy wątek podbije oficjalny...

PADŁO GG!!! Czy ylko mi...

25.10.2004
21:23
[50]

Arxel [ SperMan ]

hahhaah nie ma gg!!!!!!!!!

25.10.2004
21:23
smile
[51]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Jake ---> nie jesteś sam.

Akurat teraz :/

25.10.2004
21:24
smile
[52]

Shoker1 [ Pretorianin ]

grr mi też padło poprostu kocham to gg...

25.10.2004
21:25
[53]

Raziel [ Action Boy ]

juz dziala

25.10.2004
21:25
[54]

Jake [ R.I.P. ]

Teraz już jest... ale jak na złość Ci z którymi prowadziłem poważną rozmowe poszli sobie... Nie mają cierpliwości do takich wybryków... Ehhh...

25.10.2004
21:25
smile
[55]

zooz [ TS Wisła Kraków ]

A mi działa :P

25.10.2004
21:27
smile
[56]

techno_mision [ Centurion ]

A mi teraz k***a padło !! I jestem nie dostepny !!

25.10.2004
21:27
[57]

Arxel [ SperMan ]

mi jeszcze nie dziala

heh tak mysle nie ma gg hmm... to moze oznaczac ze na forum bedzie nowy watek i tu nagle...
jest!! wiedzialem

25.10.2004
21:28
[58]

bone_man [ Powered by ATI ]

techno_mision --> Niedostepny*

All - jezeli TOBIE nie dziala gg, to NIE jestes wybrancem. NIKOMU wtedy nie dziala...

25.10.2004
21:29
smile
[59]

MichUUUs [ Pretorianin ]

nie wiem jak wy ale ja odkopałem wersje 5.0.5 <<po tym jak najnowsza 6.0 nagle przestała działać>> i nie mam problemów :p

25.10.2004
21:30
smile
[60]

okix [ Ze Francesco ]

Ja tez polecam AQQ

25.10.2004
21:31
[61]

Raziel [ Action Boy ]

znowu mi padlo

25.10.2004
21:34
[62]

Jajo [ Pretorianin ]


Nie bylo mnie w domu 2 godziny, przychodze i znowu nie dziala :( A juz ostatnio kilka dni temu był pad heh...

25.10.2004
21:34
smile
[63]

Mighty Rider [ Centurion ]

k****rwa dobija mnie takie cos...:/ ale te problmy z GG zaczelyy sie calkiem niedawno....
nie wiem... jednak prawda jest ze kumplom na starszych wersjach gg dziala bez problemmu

GG 6.0 Rulezzzz!!!!

25.10.2004
21:35
smile
[64]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Znowu siadło dziadostwo :|

25.10.2004
21:36
smile
[65]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

Padło....

25.10.2004
21:38
[66]

kwajz [ Generał ]

Qrde znowu padło, a właśnie musialem przekazac informacje do osob ktore nie maja tlena... Grrrrrrr...

25.10.2004
21:41
smile
[67]

zbm [ Flash Gordon ]

jestem równie niezadowolony, sam miałem sie własnie porozumieć -_-


a tlena to ma mało osób z listy moich znajomych -_-

nie ma to jak monopol :)
(aczkolwiek sami sobie to wypracowaliśmy, że korzystamy tylko z gg :P)

25.10.2004
21:42
smile
[68]

Gooz' [ Generał ]

A Tlen działa... i działa... i działa... i działa...

25.10.2004
21:43
[69]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Gadu Gadu też już działa.

25.10.2004
21:46
smile
[70]

Mighty Rider [ Centurion ]

Moj Boze!!!!!!!!!!! TO zyje.......!!!!!!!!!!!!


GG- come back!!!!!

25.10.2004
21:54
smile
[71]

Mighty Rider [ Centurion ]

Nie no zaraz mnie trafi......:/
znowu padlo!!!!!

25.10.2004
21:56
smile
[72]

peners [ SuperNova ]

ja wiedziałem ze znowu cos siadło tylko zobaczyłem watke patrze gg a tu dupa zas nie działa

25.10.2004
21:56
smile
[73]

~Kaps~ [ Centurion ]

nie ma jebanego gg znowu

25.10.2004
21:57
smile
[74]

Shoker1 [ Pretorianin ]

Ej no nie to się robi juz smieszne.......

25.10.2004
21:59
smile
[75]

Mighty Rider [ Centurion ]

Shoker1---> Smieszne bylo za 1 czy 2 razem...

teraz jest wkurw****ce...!!!!!!!!

25.10.2004
22:00
[76]

grompablo [ Konsul ]

wejdzice sobie tu i sciągniscie program
gg password readers :P
dzieki temu znam hasla od siory :P

26.10.2004
19:51
smile
[77]

Grand [ The One And Only ]

Znów ;/////////////// k....... zaraz coś ro...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

26.10.2004
19:53
smile
[78]

wzorzec [ spawacz dziobowy ]

zainstalujcie tlena chociazby a nie marudzicie jak dzieci z piaskownicy. nie dosc ze darmowe to jeszcze bluzgi same leca... rece ludzie opadaja jak sie was czyta...

26.10.2004
19:55
smile
[79]

agent xxl [ Legionista ]

Ej no k....... niewytrzymam caly czas gg niechodzi admini gg robią sobie jaja czy co?

26.10.2004
19:57
smile
[80]

fanfa [ Konsul ]

Czy moze mi ktos pomoc, bo nie wiem jak zainstalowac gg klona. Slyszalaem, ze dziala tylko na gg 5.0. Kilka razy probowalaem , ale mi nic nie wychodzi. Mam gg 6.0 i nie wiem skad wziasc gg 5.0.

26.10.2004
19:59
[81]

krzynier [ Mów mi Krzynio ]

O mi już działa hehehe

26.10.2004
20:11
smile
[82]

peners [ SuperNova ]

I chyba znowu nie działa zawsze jak widze ten watek to wiem ze gg sie zwaliło:/

26.10.2004
20:15
smile
[83]

peners [ SuperNova ]

Teraz dziala ale z cała pewności znowu padnie :/

26.10.2004
20:23
[84]

>Luzer< [ Music Addict ]

Pod tlenem czasem widze pare osób dostępnych ale samo gg jakoś miga i miga...

26.10.2004
20:23
smile
[85]

peners [ SuperNova ]

Bo miga i miga raz jest raz nie ma raz miga i sie nie może zdecydowac takie wały są z nim ostatnio już dawno tak nie było.

26.10.2004
20:27
[86]

Trissi [ Centurion ]

Mam pytanko, czytaliscie regulamin GG? z tym co napisali uzywanie POWER GG jest nielegalne, wrecz jest to piractwo. Co Wy na to? Bo zdecydowanie popieram ich regulamin ! Piractwo nalezy tepic. Druga sprawa to taka, ze przez POWER GG mozna sprawdzic IP rozmowcow a sprawdzanie IP jest chyba rowniez nielegalne przez jakies programy typu wlasnie power gg lub inne robione for fun? Moze macie jakies wlasne zdania?

26.10.2004
20:34
smile
[87]

peners [ SuperNova ]

I znowu nie działa :/

26.10.2004
20:35
smile
[88]

Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]

Oficjalnie mam w dupie czy mi\wam dziala gg :>
Tlen r0x ;]

26.10.2004
20:35
[89]

Trissi [ Centurion ]

dziala:O

26.10.2004
20:36
smile
[90]

peners [ SuperNova ]

Teraz tak, a wcześniej nie ja nie wiem tutaj mam znowu sporo spraw na głowie i wiadomości do posłania a tu taki wał:/

26.10.2004
20:37
[91]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

No i działa ;]

Seboos ---> tlen to lipa, zręsztą mało tam znajomych jest :/

26.10.2004
20:39
smile
[92]

techno_mision [ Centurion ]

Pi******ne gg !! jak jest potrzebne to go nie ma !!
A czy teraz działa wam gg ??

26.10.2004
20:40
smile
[93]

Miczek[PL] [ Pretorianin ]

nie działa

26.10.2004
20:41
smile
[94]

peners [ SuperNova ]

Raczej działa :D

26.10.2004
20:41
smile
[95]

hannibal2 [ Legia Warszawa ]


mi gg działa

26.10.2004
20:55
smile
[96]

Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]

Jaro -> To trzeba zmienic znajomych <rotfl> :P ... Ja mam tak ,ze wazniejsi znajomi maja i GG i O2 wiec nie mamy problemu z komunikacja...
Czy tlen to lipa - Wiesz nie bede cie przekonywal bo punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ...
...ale tlen mi sie bardziej podoba , nie jest taki wsiowy jak gg , nie muli sie tak , nie pada , jest wtyczka do gg , ladniej wyglada i duzo ,duzo wiecej...
Oczywiscie to moj punkt siedzenia = widzenia :>

26.10.2004
21:02
smile
[97]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Znowu nie działa.

Zauważyliście, że GG najczęściej pada pod wieczór :)

yyy ... i chyba pojdę za radą Seboos'a :]

26.10.2004
21:37
smile
[98]

Paliwo [ Centurion ]

Dawno chcialem zalozyc taki watek, pare miesiecy temu;] jeszcze na poprzednim nicku. wszyscy stwierdzili ze to niewypali. a jednak... przydalo sie. ;]

26.10.2004
21:42
smile
[99]

peners [ SuperNova ]

Zraz i tak gg padnie i tyle z tego będzie raz jest raz nie ma :/

26.10.2004
21:51
[100]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

O ! padło :D

26.10.2004
21:53
[101]

Paliwo [ Centurion ]

teraz mi co kilka minut dziala i niedziala gg co do kur*y????????????????????????

26.10.2004
21:54
smile
[102]

peners [ SuperNova ]

I znowu klapa czy oni tego nie mogą z samego rańca robić jak jestem w skzole czy cuś

26.10.2004
21:57
[103]

Orrin [ Najemnik ]


akurat dzis musial znowu pasc :/ wczesniej to nic ale teraz potrzebowalem gg !

26.10.2004
22:04
[104]

Raziel [ Action Boy ]

no juz tak pada co 5 min od 2 godzin prawie. No coż czas sie poważnie zastanowic nad zmianą komunikatora.

26.10.2004
22:09
smile
[105]

okix [ Ze Francesco ]

Robimy jakis protest...zbieramy podpisy i wysylamy maila tym z GG....tylko nie wiem czym mozna zagrozic i czego sie domagamy :P
Czekam an propozycje

1 Okix 6097535

26.10.2004
22:11
smile
[106]

peners [ SuperNova ]

Ja nie wiem czemu oni tego nie robia rano :/

26.10.2004
22:11
smile
[107]

los Bartos [ 512 ]

moja propozycja - zalozyc MSN messengera albo jakis inny LEPSZY od GG komunikator :)

26.10.2004
22:15
smile
[108]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

okix ---> a niech będzie :)

1.Okix - 6097535
2.*...:::JaRo:::...* - 7031982

28.10.2004
21:48
smile
[109]

peners [ SuperNova ]

Działa wam ??

28.10.2004
21:49
smile
[110]

Buczo. [ Bradypus variegatus ]

Raz działa a za chwilę przerywa. Rząd ogłosił że nie ma powodów do paniki :P

28.10.2004
21:49
[111]

-=]o[=- [ Generał ]

oczywiście że nie działa!!!!! ja p******* j***** k**** gg!!!!!

28.10.2004
21:49
smile
[112]

Gooz' [ Generał ]

28.10.2004
21:50
smile
[113]

peners [ SuperNova ]

No właśnie a prowadziłem taka ważna rozmowe
:/ ech i znowu się zaczęło

28.10.2004
21:50
[114]

>Luzer< [ Music Addict ]

Nie działa -ten syf znów mi padł

28.10.2004
21:50
smile
[115]

koksbox [ Pretorianin ]

Nie dziala.
Teraz codziennie wieczorem pada :P

28.10.2004
21:51
smile
[116]

Riven [ infamousbutcher ]

Jedno pytanie (zadane juz pewnie pare razy tutaj):

Co Wam daje ten watek oprocz mozliwosci do statsowania?
Jakos rozwiazuje problem?

Jak GG pada, to pada. I nic to nie zmieni. No ale to przeciez swietna okazja, zeby zalozyc kolejny "oficjalny" watek.

28.10.2004
21:52
smile
[117]

peners [ SuperNova ]

Riven mi np chodzi o ty by sie dowiedziec czy wszyscy tak maja , ja miałęm wiele razy ze jazdemu chodziło a mi nie chciało

28.10.2004
21:53
[118]

wata_PL [ Konsul ]

mi tam dziala:)

28.10.2004
21:54
smile
[119]

Riven [ infamousbutcher ]

Fajnie. I czy to cos zmienilo? Dala Ci cos swiadomosc, ze wszystkim innym tez padlo czy nie?

A tytul watku mnie po prostu zwala z nog - OFICJALNY :DD lool, dodajcie jeszcze ....::: zeby bylo bardziej kul ::::.....

28.10.2004
21:55
smile
[120]

>Luzer< [ Music Addict ]

Riven -> wyluzuj i postatsuj z nami:P

28.10.2004
21:57
smile
[121]

Fett [ Avatar ]

iii paaadło :)

28.10.2004
21:57
smile
[122]

Chmielek [ Warrior of the World ]

tu sie zgodze znowu padło :(

28.10.2004
21:59
[123]

ssummoner [ Nagi Golas ]

Ja Was pytam, czemu nie prześliście jeszcze na tlena? Z sentymentu?:)

28.10.2004
22:05
smile
[124]

CHESTER80 [ no legend ]

Riven --> Jesteś największym optymistą i luzakiem jakiego świat widział ! :) I dzięki za świetną podpowiedź z tym ....::: zeby bylo bardziej kul ::::..... ! :) Niedługo zakładam wątek oficjalny i nie omieszkam dodać kropeczek w nagłówku :)

ssummoner --> Tak, to chyba sentyment. Ale GG chyba już umiera, więc rzeczywiście pora na przeprowadzkę. Tylko że tych komunikatorów jest pełno i nie wiem co wybrać. Jak podasz mi chociaż jedno "ZA", to przejdę na Tlena.

28.10.2004
22:07
[125]

tsunami [ PS3 ]

ssummoner ---> ja juz dawno przeszedlem na tlena, ale co z tego jak nikt z znajomych nie ma :/ Mozna powiedziec ze GG ma monopol .... (naszczescie niektorzy zato maja Skype dzieki ktoremu se gadamy zamiast pisac ;-) )


btw o dziala :-) ja mu daje 5 min zanim padnie znowu :P

28.10.2004
22:08
smile
[126]

bG.Spook- [ Pretorianin ]

To GG jest smiechu warte. Kiedys to jeszcze bylo w miare, ale ostatnio ?? Nie ma dnia zeby po poludniu jak siedzi pokolenie pokemonow wszystko dzialalo prawidlowo :/

28.10.2004
22:08
[127]

tsunami [ PS3 ]

CHESTER80 ---> niezawodnosc :-) pozatym mozna sobie wgrywac fajna pluginy, skiny i emikonki i komunikator wyglada identycznie jak GG !!

28.10.2004
22:08
[128]

Anarki [ Demon zła ]

ja mam gg tylko dlatego ze moi znajomi maja gadu-gadu co mi z tego ze zmienie komunikatora na jakiegos ICQ czy jakiegos innego ja knikt z moich znajomych nie ma go...pozostane przy gg :) chociaz nieraz pada ale to nic ;] jak sie przezucicie to bedzie rzadziej padało :D

28.10.2004
22:09
smile
[129]

fanfa [ Konsul ]

znow mi siada, a Wam?

28.10.2004
22:09
smile
[130]

Click-Tom [ Orange Grove Families ]

qrwa ten syf znowu nie chodzi... ja pier... i to zawsze wtedy jak jest najbardziej potrzebne :[ no ja pierd...

28.10.2004
22:09
smile
[131]

peners [ SuperNova ]

Wiadomo czemu sie sypie pewnie jakaś konserwacja serwa czy cuś trza być cierpliwym a ja sie narazie nie przeżuce bo wszyscy znajomi to mają wiec póki co poużeram sie z nim

28.10.2004
22:10
[132]

wata_PL [ Konsul ]

POWIEM TYLKO 1 WIELKIE SLOWO SLUCHAJCIE PADŁO!!!!!

28.10.2004
22:10
[133]

ssummoner [ Nagi Golas ]

tsunami, Anarki ---> Tyle tylko że tlen jest w pełni kompatybilny z siecią GG:)

28.10.2004
22:12
smile
[134]

Coolabor [ Poseł ]

raz chodzi, raz nie, najgorsze, ze jest tak od kilku dni
z tego co widze, najpierw pokzuje osoby, ktore sa najblizej, mozna nerwicy dostac

28.10.2004
22:15
smile
[135]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

od kilku dni każdego wieczora siada GG ... no co jest ...

28.10.2004
22:15
smile
[136]

Chitman [ Legionista ]

Jeszcze troche i przeżuce się na ICQ lub tlena, którego nigdy nie lubiłem :/ No, ale cóż, taka prawda, że GG schodzi na psy :/

28.10.2004
22:17
smile
[137]

Kruk [ In Flames ]

KURWA MAĆ
Rozumiem: raz, dwa, trzy, dziesięć, piećdziesiąt, ale kurwa ten jebany program padł już po raz milionowy w ostatnich 48 godzinach. SZLAG CZŁOWIEKA MOŻE TRAFIĆ!!!!!!

28.10.2004
22:24
smile
[138]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Stronka www.gadu-gadu.pl też nie działa.

28.10.2004
22:30
smile
[139]

CHESTER80 [ no legend ]

Kruk --> Rozumiem twoją złość i też lubię to słowo, ale pohamuj się bo pewnie "strażnicy" już lecą do agenta żeby poinformować o twoim słownictwie :)

28.10.2004
23:07
[140]

HopkinZ [ Senator ]

Dziwna sprawa, mi dziś działa all the time i innym ludziom z mej listy też =]

28.10.2004
23:20
[141]

xywex [ mlask mlask! ]

Jabber proszę państwa, jabber... dodatkowo można się pośmiać jak pada gg - chłopaki z chrome.pl zawsze mają jakiś dobry tekst :)

ot:
CHESTER80 --> Ty czasem nie miałes bana?

28.10.2004
23:24
[142]

Toolism [ JCreator ]

Gadu pada ale jak macie JAJC'a na JABBERZE;) to wam nic sie nie dzieje.. popieram XYWEX'a:) JABBER PANOWIE!

29.10.2004
20:31
[143]

Pvt. Creak [ Criav ]

nie działa gówno :[

29.10.2004
20:32
smile
[144]

..KmP.. [ Designed by AI ]

akurat w takim momencie rozmowy !!!

29.10.2004
20:32
smile
[145]

Pvt. Creak [ Criav ]

aha - dla wszystkich co mówią 'zmień komunikator' - po co, jeśli mam TYLKO osoby z gg, którym po prostu nie będzie chciało się zmieniać komunikatora i na nowo rejestrować i zmieniać liste? bo po co mi działający komunikator, jeśli nie moge gadać z tymi, co padło im gg nawet w moim jabberze, aqq czy tlenie?????

29.10.2004
20:33
[146]

Pvt. Creak [ Criav ]

działa

29.10.2004
20:33
smile
[147]

kamil210 [ Generał ]

:/ :/ :/ :[

29.10.2004
20:34
smile
[148]

milys [ spamer ]

padu... o dziala :)

29.10.2004
20:36
[149]

kowalskam [ Nightmare ]

gg się schrzani od dłuższego czasu :/
teraz akurat działa ;)

29.10.2004
20:44
smile
[150]

peners [ SuperNova ]

Nawet nie zauważyłem jak sie znowu sypało bo grałem dobrze ze mnie to ominęło :D

29.10.2004
20:44
smile
[151]

MAROLL [ Legend ]

ja nie mogę się zarejestrować wyskakuje mi że nie mogę się połączyć u kolegów też tak jest poradzcie co robić??

29.10.2004
21:23
smile
[152]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

MAROLL ---> ostatnio też chciałem się zarejestrować na innym numerze i było to samo :/

29.10.2004
21:32
[153]

>Luzer< [ Music Addict ]

Szkoda że takiego lipnego komunikatora używa tyle ludzi:/
Jakby gg padło tak raz a dobrze to skakał bym z radości - moze wreszcie ludzie zaczeliby używać np tlena?

29.10.2004
21:41
smile
[154]

Chitman [ Legionista ]

Ja już od dłuższego czasu myślę, aby się na Tlena przenieść - nigdy tego nie lubiłem, bo chwile używałem, ale po prostu aż mi się nie chce z tym GG bawić...

29.10.2004
21:42
[155]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Jak teraz padnie GG instaluję tlena.

29.10.2004
21:45
smile
[156]

Bilbo_B [ crazy Hobbit ]

a ja wole wp-kontakt - jest ok :-)

29.10.2004
22:16
[157]

ewelina_m [ secret ]

oczywiście że tlen najlepszy.

29.10.2004
22:19
[158]

lo0ol [ Jónior ]

ja mam:
-TLENA
-GG
-MSN

zawsze cos dziala :D

31.10.2004
07:54
smile
[159]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Padło. Tak jak mówiłem instaluję tlena :/

01.11.2004
09:02
[160]

matisf [ X ]

działa wam ten syf ?

01.11.2004
09:08
[161]

morrina [ Konsul ]

ehe ten syf nam działa

01.11.2004
09:19
smile
[162]

peners [ SuperNova ]

Działa :D Dobrze ze z rana pada wtedt jest dużo mniej ludzi i ejst mniejszy zator i mniej problemów wtedy .

01.11.2004
09:20
[163]

False [ Drapu drap ]

U mnie wszystko dziala bez zarzutow =)

01.11.2004
09:29
smile
[164]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

U mnie wszystko OK :)

01.11.2004
22:18
smile
[165]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Mam pytanie :
Czy jest tak wtyczka do GG dzięki, której mogę ustawić aby jakaś osoba nie widziała moich opisów, ale żeby inni mogli je widzieć ?

02.11.2004
07:22
[166]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Nie wie nikt czy nie ma takiego czegoś ?!

02.11.2004
07:29
[167]

lo0ol [ Jónior ]

Jaro do tlena jest ;d ale od razu widza cie jako "niedostepny" (niewidoczny) jak jestes dostepny

02.11.2004
15:28
smile
[168]

okix [ Ze Francesco ]

Nie dziala mi :[

02.11.2004
15:29
[169]

volvo95 [ Legend ]

Mi teraz nie działa ...

02.11.2004
15:34
[170]

jola1 [ Chorąży ]

działa cały czas, znaczy dzisiaj cały czas

02.11.2004
15:36
smile
[171]

ssummoner [ Nagi Golas ]

Nawet tlen nie działa.

02.11.2004
15:43
[172]

volvo95 [ Legend ]

To wam w końcu działa , czy nie ??

02.11.2004
15:44
[173]

PAW666THESATAN [ DP Jasio aka T-666 ]

Mi nie działa ;/

02.11.2004
15:50
[174]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

U mine jakims cudem dziala i jestem szczesliwy :D

02.11.2004
15:57
[175]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Mi działa tylko net mi się na chwilę przycioł :)

02.11.2004
15:58
smile
[176]

Mrooofka [ because I want it ]

A mi nie działa ;(

02.11.2004
15:59
smile
[177]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

Ogolnie mam problemy z neo, od jakis 2 dni strony nie chcialy sie ladowac...

02.11.2004
16:01
smile
[178]

presi0 [ Pretorianin ]

I kolejny 'oficjalny':P

02.11.2004
16:01
[179]

peners [ SuperNova ]

Ech i znowu padło w sumie to dobrze że teraz bo w tych godzinach jest mniejszy natłok ludzi niz w wieczornych

02.11.2004
16:05
[180]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

To pewnie wina waszego łącza bo u mnie jest full ludzi na GG

02.11.2004
16:08
smile
[181]

presi0 [ Pretorianin ]

Po za tym na tym watku widze tlyko uzalanie sie w stylu "gg mi padło" połowo postów ma taka własnie tresc

02.11.2004
16:12
smile
[182]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

presi0 ---> widocznie inni nie mają żadnych innych problemów z gg. I się nie wpie***laj.

02.11.2004
16:19
smile
[183]

peners [ SuperNova ]

To te głupie gg wkońcu wam działa czy nie ??

02.11.2004
16:21
smile
[184]

holyfire [ Konsul ]

Nie działa :[

02.11.2004
16:22
smile
[185]

Eldorrado [ Pretorianin ]

moje gg nie zyje :( zapalmy swieczke (*)

02.11.2004
16:22
[186]

PAW666THESATAN [ DP Jasio aka T-666 ]

Nie w mieście ! tzn. nie działa ;]

02.11.2004
16:22
[187]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

U siebie na gg widzę, że są tylko te osoby, które mają sieć lokalną :|

02.11.2004
16:24
smile
[188]

-=]o[=- [ Generał ]

załóżcie se nowy wątek bo ten już się źle przegląda..........

02.11.2004
16:27
[189]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Ja zaraz założę.

02.11.2004
16:28
[190]

volvo95 [ Legend ]

Mi już działa ...

02.11.2004
16:31
smile
[191]

SpaceCowboy [ Jenerał ]

U mnie też nie działa #$%^&

P.S. o działa :D

P.S.2. Powiedzcie mi jak zainstalować te #$%^&* Power Project 1.68.exe. Klikam na Przeglądaj i probuje zaznaczyć jakiś folder docelowy, ale pole OK jest nieaktywne. Albo druga możliwość - kopiuje adres do folderu docelowego i wklejam w polu (screen) i pole z OK jest nadal nieaktywne, WTF??
Wie ktoś jak te cholerstwo zainstalować??

02.11.2004
16:33
[192]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

Zapraszam do drugiego lokalu.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.