GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Folie ochronne na LCD Zorin - uwaga, oszustwo!

24.09.2004
12:00
smile
[1]

tomirek [ ]

Folie ochronne na LCD Zorin - uwaga, oszustwo!

Przegladajac grupe dyskusyjna dotyczaca fotografii cyfrowej zetknalem sie z informacja o pewnym przekrecie. Dotyczy to folii ochronnych na LCD firmy Zorin.
Wielokrotnie buszujac po Allegro zetknalem sie z ta nazwa. A jako, ze na GOLu jest sporo uzytkownikow aparatow cyfrowych i niezliczona ilosc uzytkownikow tel. komorkowych to pomyslalem, ze info moze Was zainteresuje.
To tyle co chcialem napisac :)

24.09.2004
12:26
[2]

kociamber [ Canada ]


Ok, dzieki dobrze wiedziec

24.09.2004
18:50
smile
[3]

Kaktusak [ Pretorianin ]

A kto to info napisal?, konkurencja?:)
O zorinach i innych foliach (oraz ich przydatnosci) bylo juz duzo flejmow i pyskowek na pl.rec.foto.cyfrowa gdzie ten post spod linka pojawil sie kilka miesiecy temu
Ja sam mam ta folie na cyfrowce ( minolta s414) a reszte nalepilem na komorke i nie ma problemow, zrywalem z komorki jak sie zle nakleilo i nie bylo problemow z klejem choc zerwany fragment nie nadawal sie do powtornego uzytku
Za folie dalem cos kolo 10 zl a naprawde grozne sa wszelakie pseudo folie z PCV obecne w duzych ilosciach na allegro za kilka zlotych stwarzajace iluzje ochrony lcd
Ja nie zaluje tych 10 zl ( wczesniej codziennie ogladalem ekranik aparatu:) i sobie chwale zorina tak wiec radze nie wydawac pochopnych wnioskow:)
Acha nie wypowiadam sie w kwesti wykorzystania takich folii w przypadku wszelakich ekranow dotykowych i PDA, o tym nie mam pojecia

24.09.2004
19:01
[4]

xywex [ mlask mlask! ]

Nie wiem czy tak do końca oszustwo, ponieważ folię po kupnie dostałem. Co do samej folii - na aparacie spisuje się całkiem nieźle, ale niestety, P800 zaprostestował i przestał reagowac na rysik po naklejeniu jej. Po usunięciu wszystko wróciło do normy.

24.09.2004
19:06
[5]

Vasago [ spamer ]

Czy ktos moglby w takim razie polecic jakas latwodostepna folie co do ktorej nie ma watpliwosci? Folia bylaby przeznaczona do Canona A75.

24.09.2004
19:07
[6]

xywex [ mlask mlask! ]

Vasago --> Limitu ceny nie podałeś, więc Brando.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.