GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Bezpieczny,Szybki,Sprawny ?!?! Komputer ?? Ankieta

23.09.2004
18:19
smile
[1]

Babiczka [ Konsul ]

Bezpieczny,Szybki,Sprawny ?!?! Komputer ?? Ankieta

Jakie wedlug was sa najpotrzebniejsze programy zeby komp byl bezpieczny i szybszy ?:D.Moim zdaniem sa one nastepujace
Security:
-Antivir Norton 2005^
-Norton NIS 2005^
-nie to zebym byl jakims fanem Symanteca :P
-Ad-aware SE
-Spy sweeper^
-Opera*
Speed :P :
Registry-Mechanic^
Norton SystemWorks 2005^

Darmowe progsy:
Ad-aware
Avast (antiwir)
Opera

^-Trzeba placic :)
*-ad-aware i spy sweeper nie sa potrzebne :)

23.09.2004
18:26
smile
[2]

>Luzer< [ Music Addict ]

Moja ochrona to:
McAfee VirusScan Enterprise 7.0.0
Sygate Personal Firewall
Adaware
Spybot
Sprawuje sie ok -jeszcze mi żaden wirus szkód nie narobił

23.09.2004
18:31
smile
[3]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Moja ochrona to mac os x :D

23.09.2004
18:39
smile
[4]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

a ja używam:

Ad-aware Proffessional 6
Zone Alarm Pro 4.5
NOD32 Antivirus (nie stwierdziłem lepszego jak dotąd - NAV sie przy nim chowa)

23.09.2004
18:56
[5]

Skype [ Konsul ]

a u mnie:

Norton Antivirus 2004
Ad Aware
Spy Spweeper
Spybot
CWShredder

i jakoś dzieki temu jak na razie jest ok

23.09.2004
18:58
smile
[6]

[email protected] [ Konsul ]

u mnie:
-antivir
-firewall

23.09.2004
19:20
smile
[7]

leszo [ Mała Wojna ]

u mnie:

Antywirus: Avast
Przeglądarka: Avant Browser
Optymalizacja i Porządek: System Mechanic Professional, Dachshund Integrator, Reg Cleaner




23.09.2004
19:24
[8]

iNfiNity! [ Senator ]

Bezpieczeństwo:

- Netscape
- Spybot
- MKS Skaner On-Line

Speed:
- Free Ram XP PRO
- Wyłączenie kilku nie potrzebnych funkcji

23.09.2004
19:32
smile
[9]

piokos [ ]

Opera i nic więcej nie potrzeba.

23.09.2004
19:34
[10]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Symantec Personal Firewall 2002
Avast
Opera

23.09.2004
23:12
[11]

Babiczka [ Konsul ]


KaM1kAzE®====>Jest juz darmowa wersja SE Ver 6 jest stara :)

23.09.2004
23:13
smile
[12]

Gooz' [ Generał ]

Linux.

I nie wierzę by komputer był szybki z zainstalowanym pakietem NAV.

23.09.2004
23:22
[13]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

mojego kompa strzega:
sygate personal firewall
kaspersky antywirus
CWShredder
wlasny rozum, oraz pozbycie sie IE :D

23.09.2004
23:39
[14]

Dalamar [ Konsul ]

Kerio Personal Firewall. Mozg ;). Raz na rok skaner on-line na stronie mks (jeszcze nigdy nic nie znalazl). Co do defragmentacji - O&O Defrag.

24.09.2004
00:09
[15]

Alnilam [ Centurion ]

Sygate Personal Firewall Pro
BitDefender Professional Edition 7.2
Firefox, no i Mozilla Thunderbird...
defragmentacja - MsDefragmentator Dyskow :D

24.09.2004
01:48
smile
[16]

Maliniarz [ Konsul ]

Jak zainstalujecie NAV, szczegolnie jedna z nowszych werji ( to wyszla 2005? jak ja zobaczylem 2004 to w 2 dni pozbylem sie instalki z dysku:D) to zaloze sie o skrzynke piwa ze Wam komp szybko chodzic nie bedzie ...

24.09.2004
01:54
smile
[17]

mortan_battlehammer [ Legend ]

mozilla wystarczy, a ten cały syf antywirusowy to po pierwsze gowno daje, po drugie zabiera paniec. wiec zamiast instalowac te wsztkie debilne pogramy co dwa dni robimu skan dysku darmowym skanerem (mks.com.pl ) i na odkladke jeszcze symateca ( security.symantec.com) plus nalepsze narzedzie do usuwania wirusów/wormów/tojanow to menadzer zadan (odnajdujemy poderzany proces) i msconfig ( widzimy sciezke dostepu do wira ) i nastepnie kasujemy :)

24.09.2004
07:23
smile
[18]

wata_PL [ Konsul ]

a ja mama pande tittanium i jest lux 2 w 1 atvir + fire wall

24.09.2004
07:46
[19]

Shalashaska [ REVOLVER OCELOT ]


Avast
spy sweeper
opera
zone alarm pro

24.09.2004
08:01
[20]

Thomolus [ Generał ]

W domu:

Pod windą
Kerio Personal Firewall
Avast
Ad-aware
spybot
Opera

Linux - nic nie potrzeba

W robocie:
korzystam tylko z linuksa (wiadomo w robocie się nie gra).

24.09.2004
08:08
[21]

goldenSo [ AnomaliA ]

Antyvir Personal (nortona musze poszukac)
Ad Aware
Zone Alarm

24.09.2004
08:14
smile
[22]

Gruby Misiek [ Centurion ]

Uzywam tylko firewall Agnitum Outpost Firewall Pro i nic mnie nie rusza :)

24.09.2004
09:17
smile
[23]

Trzepiskor [ SETH ]

LINUX
i styka

24.09.2004
09:25
[24]

TeadyBeeR [ Legend ]

Avast + Mozilla Firefox + Windows autoupdate. Od czasu do czasu Adaware.

24.09.2004
09:35
[25]

kun4 [ Konsul ]

Wydaje mi sie ze aby komp chodzil w miare dobrze, trzeba umiejetnie z niego korystac. NIe mowie tu ze przy takim korzystaniu zlapanie wirusa jest niemozliwe, ale ograniczone do minimum. SPyWarow lapie od groma ale mimo to komp smiga jak malo co. Wystarczy co przeskanowac go programem antyspywarowym

24.09.2004
09:38
[26]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Po pierwsze nie używam IE i Outlook Express. POza ty Ada Aware Pro + Ad Watch i okazyjny skan systemu skanerm internetowym.
Nie instaluję niepotrzebnego softu.

24.09.2004
17:20
smile
[27]

Babiczka [ Konsul ]

A tak apropo skanerow on-line :D trzeba pamietac ze owy skaner wykrywa virusy po fakcie a nie przed :) wiec jak zpaliecie robaka moze on wam zjesc zniszczyc itp (zalezy jaki robal :P) a to ze odpalice i usuniecie go za pomoca mks'a snkaner_online :) pomoze go zabic ale szkody beda nadal wiec NALEZY sciagnac sobie AVASTA jest to darmowy program i jeden z najlepszych :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.