GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Co sądzicie o Deawoo Rezzo?

23.09.2004
10:11
[1]

Kozzie [ Konsul ]

Co sądzicie o Deawoo Rezzo?

Tata ma zamiar kupić tego hmm Chevroleta. Czy ktoś wie jaki on może być. Czy jet ok czy nie? Prosze darujcie sobie komentarzy koreańczyk, więc się psuje. Jeśli już to jak i co się psuje.

23.09.2004
10:19
smile
[2]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Miałem kiedyś Tico tfu... ;] Może i z takich poważnych rzeczy nic się nie psuło, ale podczas jazdy trzęsło się toto, nie miało hamulców od nowości ;] i ciągle, a to to, a to sro... psuły się pierdoły typu rurka, kiedyś wyrwała się klamka ;] itp.

23.09.2004
10:29
[3]

Azzie [ Senator ]

Jest to na tyle nowy samochod ze raczej ciezko cos o nim powiedziec... Najlepiej to poczekac minimum rok od premiery na rynku i poszukac w sieci jakis kacik uzytkownikow, najlepiej forum i tam poczytac co o nim pisza... Uzytkownicy najlepiej wiedza co i jak :)

23.09.2004
10:33
[4]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Jest to tańsza alternatywa dla Opla (też GM). Myślę, że psuje się tak jak przeciętne daewoo i ma obrzydliwie tandetne wykończenie.

A samochody z Dalekiego Wschodu wcale nie są złe ;-)

23.09.2004
10:52
[5]

MarcinRegin [ Konsul ]

Azzie-->> akurat to nie jest nowy samochód. To stare Daewoo tylko pod nową nazwą. I nie różni się niczym. Ponoć całkiem spoko, choć ja sam nim nie jeździłem, więc to nie moja opinia.

23.09.2004
10:59
smile
[6]

legrooch [ Legend ]


A to wcześniej nie nazywało się przypadkiem Tacuma?

23.09.2004
11:44
smile
[7]

sylweek [ Pretorianin ]

Nie licz na opinie, chyba najpierw trzeba by założyć post `kto ma Deawoo Rezzo czy (Chevroleta)??
Azzi - odpowiedział konkretnie.

Nie które osoby powinny to przeczytać zanim coś napiszą :

Rezzo: odświeżona stylistyka praktycznego rodzinnego vana
Model Chevrolet Rezzo wszedł do sprzedaży w 2004 roku z nowymi detalami stylistyki na zewnątrz i we wnętrzu. Zmieniony przód podkreśla elegancję i dynamizm tego kompaktowego vana o długości 4,35 metra. Na osłonie chłodnicy umieszczono szeroką, chromowaną listwę, harmonijnie uzupełniającą masywne kontury bryły samochodu, zaprojektowanej przez włoską firmę Pininfarina. Reflektory w kształcie migdałów identyfikują pojazd jako przedstawiciela marki Chevrolet. Nowe, 15-calowe felgi aluminiowe (opconalne w wersji SX), to kolejny element nowego wyglądu Rezzo.

Wewnątrz tego pięciomiejscowego vana także widać kilka nowości. Dzięki nowemu wzorowi materiałów i skórzanej tapicerce, opcjonalnie dostępnej w wersji SX i CDX pasażerowie poczują się jak w domu. Najwyższa wersja wyposażona jest w imitujące drewno wykończenia panelu instrumentów oraz w zdalnie sterowany zamek centralny z alarmem. Na życzenie, w wersji SX dostępna jest automatyczna klimatyzacja (w CDX w standardzie), zapewniająca utrzymanie stałej temperatury wnętrza.

Rezzo jest przeznaczona głównie do użytku rodzinnego i oferuje ogromną elastyczność i szeroki zakres wyposażenia za rozsądną cenę. Ten kompaktowy van, przy długości 4,35 metra, zajmuje powierzchnię nie większą niż zwykły samochód kombi, jednakże przy wysokości 1,58 metra, zmiennym układzie foteli i dopracowanych detalach, oferuje on znacznie większe możliwości.

W tylnej części Rezzo znajdują się trzy oddzielne fotele. Każdy z nich może być oddzielnie składany, przysuwany do przodu lub może zostać usunięty. Kiedy w samochodzie znajduje się pięciu pasażerów, pojemność bagażnika wynosi 347 litrów, ale po wyjęciu tylnych foteli wzrasta ona do 1.847 litrów, niemal jak w samochodzie dostawczym.

Liczne, praktyczne detale świadczą o uwadze, jaką zespół projektantów poświęcił codziennemu użytkowaniu pojazdu: schowek na okulary słoneczne w konsoli w suficie, uchwyty na napoje na konsoli centralnej z przodu i w podłokietnikach tylnych foteli, składane stoliki umocowane do oparć przednich foteli, wieszaki na torby z zakupami i gniazdka o napięciu 12 Volt z tyłu i w przestrzeni bagażowej, to tylko kilka przykładów. Inna użyteczna funkcja, która dostępna będzie w modelu 2.0 CDX, to możliwość obrócenia fotela pasażera z przodu o 180°.

Nabywcy Rezzo będą mogli wybrać jeden z dwóch nowoczesnych silników benzynowych z czterema zaworami na cylinder i dwoma górnymi wałkami rozrządu, spełniającymi wymagania normy emisji spalin Euro 3: ekonomiczną jednostkę o pojemności 1,6 litra i mocy 77 kW/104 KM oraz jednostkę 2.0 o mocy 89 kW/121 KM. Ta druga dostępna będzie także z czterostopniową, automatyczną skrzynią biegów, skonstruowaną przez niemieckich specjalistów z firmy ZF. Wyposażona jest ona w elektroniczny program sterowania i program adaptacyjnej zmiany biegów.

Maksymalna szybkość vana wynosi 167 km/h (silnik 1.6) i 180 km/h (silnik 2.0 z ręczną skrzynią biegów), co podkreśla przydatność pojazdu do długich podróży. W zależności od silnika Rezzo zużywa 8,3 lub 9,0 litra paliwa na 100 kilometrów (test łączony MVEG).

Zestrojenie i synchronizację podwozia - z przodu wyposażonego w niezależne kolumny McPhersona, zaś z tyłu w belkę skrętną - powierzono inżynierom słynnego niemieckiego producenta samochodów sportowych, Porsche. Układ hamulcowy, standardowo wyposażony w system ABS i elektroniczny układ rozdziału hamowania, zapewnia doskonałą wydajność.

Solidna, zoptymalizowana struktura nadwozia zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa pasażerów. Zarówno z przodu, jak i z tyłu Rezzo wyposażone jest w strefy kontrolowanego zgniotu, rozpraszające energię uderzenia. Samochód uzyskał doskonałe wyniki w ponad 300 testach zderzeniowych, w szczególności dzięki nowatorskiej konstrukcji przodu, obejmującej trzy elementy pochłaniające energię oraz dwuczęściowej ramie pomocniczej w kształcie drabiny z tyłu. Rezzo jest standardowo wyposażony w poduszkę powietrzną kierowcy i pasażera, pięć zagłówków oraz trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na zewnętrznych fotelach.

Cena od 57000 wer. 1,6 - 64000 wer. 2,0

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.