GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

bezalkoholowa 18

22.09.2004
17:24
smile
[1]

Sebaa [ Konsul ]

bezalkoholowa 18

Takie pytanie co myślicie o bezalkoholowych 18 ??? Ja bede mial za 2 miechy i rodzice zamówili mi lokal i z góry poweidzieli ze zadnego alkoholu poza szampanem nie bedzie , czy myślicie że jests e4ns robić taką impreze , że ludzie sie rozkręca bez wspomagaczy ??? Czy ktos robil taką 18?? Jak wypadła ??

22.09.2004
17:25
[2]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

ledwo wszedlem juz o alkoholu rozmawiaja
18 bez alkoholi?
to jak chrzest bez wody swieconej...

22.09.2004
17:26
[3]

Sizalus [ Generał ]


Ja jestem tradycjonalista i nie wyobrazam sobie porzadnej 18 bez solidnych dawek alkoholu. A dlaczego rodzice decyduja jaka ma byc Twoja 18?

22.09.2004
17:27
[4]

EwUnIa_kR [ Legend ]

wątpię.....ty się możesz dobrze bawić ..ale wytłumacz kumplom że zero alko..:D

zbojkotują ci 18:D

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-22 17:26:21]

22.09.2004
17:31
[5]

TeadyBeeR [ Legend ]

Rodzice nie wiedza, ze "czlowiek nie wielblad, pic musi" ? :)
Rozumiem, ze nie powinni stawiac wodeczki, ale jak kilka piwek sie wychyli to od razu ludzie jacys bardziej ruchliwi :).

22.09.2004
17:32
smile
[6]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

jakos tego nie widze ;)

owszem, Twoi rodzice moga nie kupic alkoholu, ale chyba nie sadzisz,ze kumple sami czegos nie wniosa? przeciez Twoja mama :) nie bedzie stac i mowic: "dzien dobry,kontrola alkoholowa, prosze oprzec sie o ciagne i szeroko rozstawic nogi" :).

to nie przejdzie ;)

22.09.2004
17:35
smile
[7]

r.ADM [ Pretorianin ]

a duzo tego szampana bedzie ?? :))

22.09.2004
17:36
[8]

Sebaa [ Konsul ]

no wlasnie o to chodzi że oni chca nawet w lokalu powiedziec ze jak jaks wóda sie na stole pojawi to mają dzwonic do domu , chcialbym żeby mi nie rządzili ale to oni dają kase więc oni narzucają wszystko i to są cholerni konserwatyści dla nich to ze jednego wieczora ktoś wiecej wypije to zbrodnia jakś cholerna nie pojmuje tego wogóle alkohol jest po to zeby go pićoczywiście z umiarem a taka impreza to chyba powinno być , wiec w ostateczności bede musial im powiedziec ze żadnej 18 nie robię bo i tak sie ludzie wynudzą

22.09.2004
17:37
smile
[9]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

taaaa
pewnie hektolitry... Pikolo :)

22.09.2004
17:38
[10]

Coswort [ Pretorianin ]

No wiesz, ale w gruncie rzeczy to pomyśl, jak ktoś nie ma co Ci kupić na 18 to co kupi, a? No właśnie, chłop pełnoletni no to problem z głowy i jeden przyniesie flaszeczke, drugi... i tak flaszeczka do flaszeczki i się troche tego nazbiera :) A jeszcze powiedz, że nie masz swojego alkoholu, to przyjadą z całą paletą ;D

Ja byłem niedawno na jednej osiemnastce, co prawda alkoholowej, ale nie dla mnie (tja, i kto się pierwszy pchał na prawko?), więc powiem, że jednak bez alkoholu to ciężko, nawet jak spoko towarzystwo i sobie popiją to powinien być spokój, ew. powieś karteczkę, że dresy i koksy dostają ograniczone dawki...

22.09.2004
17:40
[11]

Przemodar [ Konsul ]

Sebaa => skoro rodzice zamawiają lokal, to znaczy że również płacą. A kto płaci, ten wymaga. Pozostaje Ci się podporządkować i zrobić stypę przy ciasteczkach i czujnym okiem mamusi albo zaproponować kompromis - owszem, zrobię 18-tkę dla rodziny, a potem i tak zrobię właściwą imprezę co do której oni nie będą miec pewności, że nie stanie się sodomia i gomoria ;-) Chyba, że pozwolą na drobne drinki, piwo itp. Wtedy będą mieli jedną imprezę, "kontrolę" nad całością i spokój sumienia.
Chyba, że propozycja no-alc 18-tki wyszła od Ciebie, wtedy szacunek dla Ciebie i piszę to zupełnie poważnie. Alkohol nie jest wyznacznikiem dobrej zabawy, wszystko zależy od towarzystwa.

22.09.2004
17:41
[12]

Sebaa [ Konsul ]

Coswort -> wiem że przyniosą tlyko problem w tymże oni chą mi jescze impreze kontrolowa to znaczy rodzice nie wiem jak im to z głowy wybić , nigdy sie nie schlłąem zawsze piłem umiarkowanie nie było problemó a oni mi takie cos odpier...

22.09.2004
17:45
[13]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

No,to faktycznie nieciekawie :/
jak tys sie uchowal w tym swiecie? :)
rodzicow trza umiec sobie wychowac ;)

ale mysle,ze postawienie ich przed faktem,ze nie robisz imprezy,bo bedzie nudno,ludzie beda sie krzywo na Ciebie patrzec itp. to chyba jedyne rozsadne wyjscie. o ile wczesniej porozmawiales z rodzinka, a zakladam,ze tak ;)

a jak sie beda stawiac, to coz.
ja mam jeszcze pol roku, ale tez bede mial boje o wodke zapewne, o browary raczej nie ;).

22.09.2004
17:47
[14]

Sebaa [ Konsul ]

Przemodar -> wiesz nie byl to moj pomysł ale nie chialem zrobić z mojej 18 totalnej popijawy chodizlo mi tlyko o to zeby nie wiem kazdy przez wieczor wypil chociaz ze 3 drinki zeby jakos chumorku dostali , nie chodiz mi o to zeby sie pochlać , tylko zeby rozruszac towarzystwo b tak wszyscy niesmiali nawet jak muzyka bedzie nikt potanczyc nie pojdzie bo kjeden czeka na drugiego i kazdy siedzi i stypa taka

22.09.2004
17:48
[15]

Coswort [ Pretorianin ]

Kurde, ciężki przypadek... A nie masz w bliższej rodzinie jakichś młodszych (dwadzieścia kilka latek) równych braciszków ciotecznych, szwagrów? Zawsze możesz zaproponować, że nie chcesz fatygować rodziców i weźmiesz ich, a oni przy okazji będą robić za ochrone i takie tam ;) A co do czego to będą pić razem z wami i tyle...

Ale z drugiej strony na 18 mojego kumpla (hm, chyba na wszystkich byli) tez byli rodzice, ale ograniczyli sie tylko do pilnowania aby za dużo szkód nie było... Ale tak myśląc logicznie, nawet gdyby twoi kumple przynieśli alkohol i zaczęli pić no to co? Wyproszą ich z osiemnastki? Nie żartuj...

22.09.2004
17:49
[16]

Loczek [ Senator ]

LOOOOOOOLLLLLLL.... Zapytaj tatę jak on spędził 18... jak bez wódeczki to współczuje:))))))))

22.09.2004
17:51
smile
[17]

Adamss [ -betting addiction- ]

Hm, moim zdaniem to kiepski pomysł.. a dlaczego? Bo wiek 18 lat to wiek, w którym to w końcu można legalnie zakupić alkohol i go spokojnie wypić :))).

22.09.2004
17:52
[18]

Sebaa [ Konsul ]

brutu -> masz racje z tym uchowaniem , wiesz wczesniej to ja bylem kochanym dzieckiem rdziców i to móie serio zupelnie im odpowiadal mój charakter , no ale niestety ostatnie 3 lata sporo zmieniły , wrecz bardzo dużo wszystko sie zmieniło a oni chyba nie potrafia tego zrozumieć , zauważyli że slucham innej muzyki , że czytam rzeczy o ktorych nie mają pojęcia że oglądam filmy które dla nich wydają sie bezsensowne i że w sprawach imprez również nie do końca sie zgadzamy i chyb a trudno bedzie mi teraz zmienić ich nastawienie

22.09.2004
17:54
smile
[19]

Chupacabra [ Senator ]

ja bylem raz na jednej 18nastce (prawie) bez alkoholu, ale wszyscy ziele palili cala noc:) Tez opcja

22.09.2004
17:57
[20]

Sebaa [ Konsul ]

no nie zdziwylbym sie gdyby tych pijącyh wyprosili są do tego zdolni a co do 18 mojego ojca to calkiem mozliwe ze byla bez

22.09.2004
17:58
[21]

Sebaa [ Konsul ]

no rastafariańska 18 też wyjście hehe

22.09.2004
18:05
[22]

iKzIvaeEr [ l33t ]

Chupacabra dobrze prawi. Jak bez alkoholu to z czym innym ;]

22.09.2004
18:11
[23]

graf_0 [ Nożownik ]

Sebaa-> Musicie postąpić zgodnie ze staropolskim clubbingowym zwyczajem.
1. Biforek -> pijemy w domu
2. Monopol -> pijemy po drodze i bierzemy na później
3. Przybwamy do lokalu -> jemy, bawimy się i pijemy co przynieśliśmy, aż się skończy
4. Wychodzimy do monoplou -> pijemy po drodze i bierzemy na później
5. punkty 3 i 4 powtarzamy do skutku
6. Afterek -> melanż w domku, kto chce ten pije (herbatę)

Miłej zabawy

A tak na poważnie to na osiemnastkę alko powinniście mieć niewiele - lepiej będziecie wspominac jak nikt się nie porzyga.

Pozdrawiam

22.09.2004
18:12
smile
[24]

maciej_ [ Konsul ]

Napisałeś, że twoji rodzice kazali dzwonić obsłudze lokalu do nich w razie przyuważenia alkoholu ? Przecież zawsze można obsługe przekupić...:) A tan poważnie to ta obsługa też będzie miała nieciekawie; jak zadzwonią do domu to będą mieli przerąbane u uczestników twojej 18-ki, a jak nie zadzwonią to twoji rodzice będę mieć pretensje...

22.09.2004
18:13
smile
[25]

volvo95 [ Legend ]

Bez alkoholu to możesz zrobić 13 ... Na 18 alkohol musi być :)

22.09.2004
18:22
[26]

martuch_84 [ Chorąży ]

kurde 18-stka bez alko to jak jakis akt zbiorowego masochizmu! sama niewiem jak to nazwac...

22.09.2004
18:23
[27]

Loczek [ Senator ]

heh.. a jeśli mówimy o wynajęciu klubu... kto ci wynajmie klub bez mozliwosci sprzedawania alkoholu???? przecież oni tam robią drugie tyle co za wynajęcie! (jesli nie duzo wiecej)

pozdrawiam

22.09.2004
18:30
[28]

Sebaa [ Konsul ]

faktycznie mozna kupic na miejscu ehhh no mam nadzieje ze jakos bedzie bo jak nie t wole wogole nir boic lepiej nie miec wogole wspmomnien niz miec je zle

22.09.2004
18:51
[29]

Urfeush [ Legionista ]

ROTFL :D

LOL

no wiec... wlasnie :P

osiemnastki bez % sa zajebiste! wszyscy sobie grzecznie siedza wiec nie bedzie tortu na podlodze ani nic takiego, skonczy sie o 23.00 wiec mozna sie potem wyspac i klub taniej wyjdzie, a prezenty i tak dostaniesz... cos wspanialego. na tych z alkoholem to wogule totalne dno... wszyscy pijani, rozmawiaja o niczym, dobrze sie bawia, zapominaja przynajmniej na jeden dzien o szkole i innych problemach... wogule nie warto przychodzic...

a serio - TY SIE ZABIERZ ZA PRZEKONYWANIE RODZICOW ZANIM ZMARNUJESZ SOBIE 18 !!

22.09.2004
18:54
smile
[30]

TeadyBeeR [ Legend ]

Pokaz rodzicom ten watek. :)

22.09.2004
19:04
[31]

kiowas [ Legend ]

Zeby dzisiejsza mlodziez nie potrafila sie dobrze bez alkoholu bawic.....ech, do czego to doszlo......

22.09.2004
19:05
[32]

Vein [ Sannin ]

nonsens, jak ludzie przyjdąi stwierdząże nei ma alkoholu to wyjdą po max. 2-3 godzinach... ja sie z mojąmutter dogadałem... impreza w domu, 10-12 osob, imuzyka, alkohol... ogolnie spoko... a ja radze zebys pogadal powaznie z rodzicami...

22.09.2004
21:20
[33]

Sebaa [ Konsul ]

nom chyba bede musiał z nimi pogadać poważnie bardzo ale i tak wątpie w powodzenie tej jakże szlachetnej misji :(

22.09.2004
21:25
smile
[34]

zuromil [ Człowiek Jazda ]

co sie porobilo bezalkoholowa 18-stka! lepiej nie wyprawiaj jej wcale! pogadaj powaznie z rodzicami!

22.09.2004
22:05
[35]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

chłopie nie rozumiem za bardzo tego problemu mi jeszcze całe 2 lata brakuje to 18 lat ale jeśli rodzice stawiają tak sprawę to po co ci ich łaska z tym lokalem ja tam bym wolał byle gdzie bez łaski zrobic 18 z alkocholem niz bez w lokalu nawed najlepszym na świecie :P. ja myślę, że mimo tego, że moja matka bardzo mnie stara się chronic przed % i jak coś poczuje to zawsze mnie poucza ale to normalne lecz na 18 to by nic nie mówiła.

22.09.2004
22:07
[36]

donzoolo [ Senator ]

nie ma sensu takiej 18 robic, koneic, kropka.

22.09.2004
22:08
[37]

zurmejker [ Centurion ]

takie czyny sa niedopuszczalne! gdzie bez % na 18-stce! wyjedz z kraju

22.09.2004
22:18
smile
[38]

Jogurt Truskawkowy [ bez owoców ]

Ja proponuję ze zrezygnowania z 18-stki w lokalu... zagadaj z kumplami może któryś ma jakaś działkę na odstąp.. opcjonalnie zabierz przyjaciela na popijawe, po co komu jakieś imprezy ?

22.09.2004
22:30
[39]

Alnilam [ Centurion ]

hehe tzn wiesz niektorzy sie dobrze bawia bez wspomagaczy, ale niektorzy maja z tym problemy... poza tym 18tka to jest taka impra na ktora sie w sumie idzie wypic... mniej wiecej ale zawsze...

boshe ja na swojej (robilem z kumplem w zamku) bylem tak zchlany, ze sie nawet spalic nie potrafilem ;) a pozniej z kumplem odwalalismy taniec brzucha na glosnikach estradowych... poza tym bylo fantastycznie a szyby huczaly od muzyczki :)

22.09.2004
22:35
[40]

Chacal [ ? ]

przełóż ty tą impre o pare lat...
poczekaj aż rodzice dorosną...

22.09.2004
22:40
smile
[41]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

HEHE no ROTFL normalnie! :)))

Ja rozumiem, że są ludzie w Polsce którzy sie na takiej imprezie bez alkoholu bawią, ale my chyba do nich nie należymy nie? :P

Wytłumacz swoim rodzicom, że żyjemy w Polsce, a polska słynie z tego że z nami można pić do upadłego! Więc N-I-E M-A T-A-K-I-E-J O-P-C-J-I zeby w ten dzień sie bez alkoholu bawić. Ja bym po prostu 18 nie wyprawiał wtedy. Taka imprezka bez alkoholu to jak Doodge Viper bez silnika, Samolot bez skrzydeł statek na lądzie, lizanie lodów przez szybe i sex w gumce :)))

22.09.2004
22:53
smile
[42]

Kuzi2 [ akaDoktor ]


Podziekuj rodzicom i zrob sobie samemu osiemnastke z kolegami....
tak bedzie najlepiej, a jak juz to w ogole nie rob i juz. Jest jeszcze inne wyjscie, zrobcie ta 18, impreza bedzie bezalkoholowa ale dalszy ciag impry poza lokalem bedzie skrajnie alkoholowy :D

22.09.2004
22:58
smile
[43]

Kuzi2 [ akaDoktor ]


... jest jeszcze drugie wyjscie, 18 nie rob, a uczcij 18 lat i 1 dzien :D Wtedy to starzy ci moga...
A jak do domu cie nie wpuszcza pijanego to pojdz wpizdu do kolegow i uczcijcie 18 lat i 2 dni :D

22.09.2004
23:39
[44]

Sebaa [ Konsul ]

ja świetnie was rozumiem tylko to jest takie wredne ze jak nie zrobie 18 w tym lokalu powiem ze robie gdzie indziej to powiedzą ze bede chlal o to chodzi zebu uciec od nich no i .... 18 nie bedzie , to zbey wypic nastepnego dnia nie jest najglupszym pomyslem tylko ze na 18 byloby wiecej ludzi i po co maja sie wysmecic prtzez prae godzin jezdy jakie to chore wszystko jest ja rozumeim ze oni do picia nie zabardzo są wkoncu to juz latka są trzeba sie opszczedzać ale ja do cholery jasnej mam 18 lat

22.09.2004
23:58
smile
[45]

mortan_battlehammer [ Legend ]

dobry browar nie jest zły :) oficjalnie moze alkoholu nie byc, ale mozes delikatnie wyeksportoac rodzicow do domu i wtedy zacznie sie impreza :D

23.09.2004
00:46
[46]

Artur20 [ Generał ]

Troszkę masz dziwnych rodziców. Ogólnie ich rozumiem że chcą abyś unikał alkoholu, bo boją się żebyś nie był taki jak śmiecie szwędające się po osiedlu z jabolem, ale na 18 nie powinni się za bardzo wtrącać :-) Przecież chyba potraficie myśleć i nie zarzygacie całego lokalu (tylko najwyżej troche kibelek :-))

23.09.2004
00:51
smile
[47]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

Bez alkoholu też się da ale wtedy to na prawde musisz mieć cholerne szczęście co do znajomych (zawsze 1-2 agentów co się bawia zawsze znajdzie ale nie 20-30 :))
Do tego zwykle bezalkoholowa impreza ma mniej ciekawych wspomnień.
Na jakiej zasadzie rodzice płacą za imprezę? Czy to ich prezent cyz normalnie do ręki dostajesz kopertę?
Jeżeli wręczają ci kopertę to powiedz, że dziekujesz za ich pomoc w organizowaniu urodzin ale wyłożysz własną kasę z 18-stki by ją zrobić taką jaka uważasz za słuszną - będziesz pełnoletni, pieniądzę rodzice dają w formie prezentu sprawa załatwiona.
Ew. jak nie chcesz za dużo wydac z tych pienidzy to nei wynajmujesz lokalu, a jedynei rezerwujesz 3-4 pożadnej wielkości stoły w knajpie - gadasz z właścicielem lokalu (w wielu wypadkach idzie się spokojnei dogadać), że masz 18-ste urodziny i ludzie będą kupować u niego alkohol to może jeszcze na pierwsze 20-30 piwek zniżka sie trafi i neiwielkim kosztem masz imprezę w lokalu.
Radzę porozmawiać z rodzicami. To że bez alkoholu idzie się bawić to jak pisałęm wyżej da się al dobrać tak liczne towarzystwo by każdy ruszył w tany i zaczęły się szersze rozmowy iście filozoficzne jest praktycznie nierealne. Po prostu padną ci urodziny - do tego znajomi prędko tej imprezy też nei zapomną. Choćby to byli sami przyjaciele to zawsze jakoś po cichu rozniesie się " Ty byłeś na tej 18 bez alko? Nie a co? Serio nie żartuj to jakaś KPINA"
Zresztą nawet jak ten jeden dzień w ciągu swoich 18 lat życia sie wyłamiesz i powiesz rodzicom "I TAK ZROBIĘ TO PO SWOJEMU" to nic wielkiego się nie stanie (poboczą się tydzień - dwa i im przejdzie za to pożądne urodziny w pamięci na długo zostaną - nigdy eni będziesz sobie pluł w brodę co by były gdyby... A nóż tam swoją przyszłą żonę jeszcze spotkasz ;)

WALCZ. JAK SIĘ NIE ZGODZĄ I TAK LEPIEJ POSTAW NA SWOIM - 18 JEST RAZ W ŻYCIU!
Starsi mogą się gniewać tego dnia ci nie zabiorą :)

Powodzenia - w twojej intencji wszyscy powinni się dzisiaj pomodlić.

23.09.2004
16:05
smile
[48]

...Cannibal... [ Pretorianin ]

jak naprawde wesole towarzystwo to da sie bez alkoholu, ale z doswiadczenia wiem, ze takie numery nie przechodza. to jest poprostu niemozliwe zeby nikt czegos nie wypil. 18 masz raz i wypadalo by to porzadnie uczcic. ja osobiscie bylem kiedys na takiej 18 bez alkoholu, to bylo cos stasznego, ludzie probowali jakos rozkrecic impreze ale nic z tego nie wyszlo.

24.09.2004
18:21
smile
[49]

Riven [ infamousbutcher ]

Logadin --> zgadzam sie w 100% :). zalatw to, jakkolwiek, nie bedziesz zalowal :P. Ja dzis o 20:00 ide do kumpla na 18-tke. Oj bedzie sie dzialo.. :D:D:D:D

Jako ze kolega ow jest fanem metalu, poleci tez pare ostrzejszych kawalkow... yeahh :D

Powodzenia!

24.09.2004
18:24
smile
[50]

mortan_battlehammer [ Legend ]

ewentualnie zamow striptizerke, efekt bedzie jeszcze lepszy niz gdyby sie woda lała strumieniami :)

24.09.2004
18:52
smile
[51]

Necromancer [ Generał ]

po pierwsze jakoś nie widze tego, ze pracowicy lokalu beda dzwonić do domu. przeciez to dla nich kasa za alko bedzie.

po drugie nie widze rowniez imprezy 18-tkowej bez alko. kiedys myslalem ze umiem sie bawic bez wspomagaczy... mylilem sie =]

WALCZ! =P

24.09.2004
18:55
smile
[52]

Necromancer [ Generał ]

poza tym, nie wierze, zebys nie dostal choćby jednej butelki półlitrowej =D

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.