GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Full Spectrum Warrior - Wątek Główny - część 1

20.09.2004
22:30
smile
[1]

CHESTER80 [ no legend ]

Full Spectrum Warrior - Wątek Główny - część 1

FULL SPECTRUM WARRIOR

Wątek oficjalny - część 01

"Na wojnę nie idziesz, by zginąć za ojczyznę, tylko po to, aby jakiś inny sukinsyn zginął za własną"
Generał George Patton

---------------------------------------------------------------------

Podstawowe informacje:

>Tytuł: Full Spectrum Warrior
>Platforma: PC, Xbox
>Gatunek: Taktyczna gra akcji
>Data premiery: (wersja PC)
- USA - 21.09.2004
- Unia Europejska - 01.10.2004
- Polska - 21.10.2004
>Typ lokalizacji: Kinowa (napisy)
>Format i ilość CD: PC CD-ROM, 2xCD
>Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor Pentium IV 1 GHz (lub kompatybilny), 256 MB RAM, 32MB karta graficzna GeForce (lub kompatybilna), Windows 98se/Me/2000/XP
>Producent gry: Pandemic Studios
>Światowy dystrybutor: THQ
>Dystrybutor w Polsce: CD-PROJEKT
>Sugerowana cena: 99,90 zł
>Wersja DEMO: Demo Single Player (Eng) dostępne od 18.09.2004, 298MB

Przydatne adresy internetowe:

www.fullspectrumwarrior.com
www.cdprojekt.info/wszystko_o_grze.asp?action=ShowGame&gid=776
www.cdprojekt.info/gra_tekst.asp?tid=883 - [zapowiedź gry]
www.gry-online.pl [największy wortal o tematyce gier PC i konsolowych]

Zapowiedzi i artykuły w Polskiej prasie o grach:

Cd-Action nr.09/2004 (wrzesień)
Play nr.08/2004 (sierpień)

Opis gry:

Full Spectrum Warrior to zespołowa taktyczna gra akcji, w której obejmujemy dowództwo nad dwoma 4-osobowymi oddziałami żołnierzy Armii Amerykańskiej (Alpha i Bravo). Przez większość gry obserwujemy akcję z perspektywy trzeciej osoby, co pozwala nam na dokładną orientację w terenie i wydawanie podwładnym rozkazów stosownych do sytuacji. Fabuła Full Spectrum Warrior przenosi nas do Zakistanu - fikcyjnej byłej republiki radzieckiej, która po upadku ZSRR dotknięta została wojną domową. Władzę w kraju przejął powiązany z międzynarodową siatką terrorystyczną Mohammad Jabbour Al-Afad. Gracz, mając do dyspozycji wspomniane dwa oddziały, bierze udział w misji, której celem jest przywrócenie porządku w Zakistanie. Ważną kwestią jest to, że gra bazuje na autentycznym programie szkoleniowym wykorzystywanym przez Armię Amerykańską! Dzięki temu każdy aspekt gry odznacza się ogromną autentycznością i zgodny jest z dzisiejszymi realiami walki.

Cechy gry:

» Unikalne połączenie gry taktycznej z grą akcji.
» Ogromny autentyzm - gra opiera się na realiach współczesnego pola walki.
» Wykorzystanie zasad programu szkoleniowego opracowanego specjalnie dla amerykańskiej piechoty.
» Realistyczne odwzorowanie walk prowadzonych na ulicach miast.
» Żołnierze wyposażeni są w autentyczną broń, mundury i sprzęt Armii Amerykańskiej.
» Intuicyjna obsługa pozwalająca na bardzo wygodne sterowanie dwiema drużynami na raz.
» Bardzo zaawansowana sztuczna inteligencja komputera - żołnierze starają się jak najlepiej wykonywać rozkazy, dynamicznie reagują na zmieniającą się sytuację, wykorzystują przeszkody terenowe itd.
» Rewelacyjna oprawa graficzna i dźwiękowa.
» Polska wersja językowa przygotowana przez firmę CD Projekt.

Ogólne informacje o sposobie walki zaprezentowanym w grze:

MOUT - [Military Operations In Urban Terrain]
Operacje Wojskowe na terenie miejskim

Jest to termin używany do określenia każdej akcji militarnej podejmowanej w środowisku, którego dominującą cechą jest gęsta zabudowa lub duże zaludnienie, czyli w miastach lub aglomeracjach miejskich. Ten rodzaj walki wymaga użycia strategii całkowicie odmiennych od wykorzystywanych przy walce na innym terenie - pustyni, czy też dżungli.

Techniki używane w grze:

>Przechodzenie przez otwary teren
>Rozbrajanie wroga
>Sekwencja dowodzenia
>Formacja kryjąca
>Używanie narożników jako osłony
>Krycie przejść

---------------------------------------------------------------------

Wstępniak opracował CHESTER80 na podstawie informacji ze strony www.cdprojekt.info, www.gamefaq.com, oraz przy wykorzystaniu wrześniowego wydania Cd-Action.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-11-04 16:20:51]

20.09.2004
22:33
[2]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]


Narazie powiem o tej grze "Pełen realizm"

20.09.2004
22:34
[3]

Coy2K [ Veteran ]

hmm coś jak Kill Switch i BHD in one ? :-)
moze jakies screeny ?

20.09.2004
22:35
smile
[4]

CHESTER80 [ no legend ]

Mam nadzieję że się podoba ? ;) To mój pierwszy poważny wstępniak więc bądźcie wyrozumiali. Założyłem ten wątek bo interesuje mnie ta gra a rozmowy o niej są "porozsiewane" po różnych wątkach informacyjnych. Na początek tradycyjna prośba o screenshoty z wersji demo. Nie wszyscy mają możliwość pobrać je z sieci więc screeny i wrażenia graczy będą jak najbardziej na miejscu.

20.09.2004
23:02
[5]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screen 01 >>>>

20.09.2004
23:03
[6]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screen 02 >>>>

20.09.2004
23:04
[7]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screen 03 >>>>

20.09.2004
23:15
[8]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screen 04 >>>>

20.09.2004
23:16
[9]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screen 05 >>>>

20.09.2004
23:16
[10]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screeb 06 >>>>

20.09.2004
23:18
[11]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screen 07 >>>>

20.09.2004
23:19
[12]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screen 08 >>>>

20.09.2004
23:20
[13]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

Screen 09 >>>>

20.09.2004
23:22
[14]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

na razie tyle

BTW> tutaj, na tych screenach to wyglada niezbyt pięknie - jakieś takie ząbki widać i wogóle textury jakieś rozmyte - jak gram jest wszystko pięknie - jak chcecie ładniejszą jakosć shotów to pisać na GG>> 4415308

20.09.2004
23:31
smile
[15]

pszczesz [ Centurion ]

Jedna z ważniejszych gier na jakie czekam.
Ciekawi mnie kto po tą gierkę sięgnie. Zwolennicy Rainbow Six i Ghost Recon, czy raczej close combat. Ta gra to według mnie wypadkowa tych tytułów. Widok jak FPP (TPP) kierowanie oddziałem jak w close combat. Czekam na zapytania od doomo podobnych w stylu jak tu się celuje i strzela:)
Znakomita gierka (wrażenia z dema) Coś czego tylko namiastkę miałem w Ghost Recon

20.09.2004
23:38
[16]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jedno zastrzeżenie, w demie budynki to tylko dekoracja a przecież gra jest o walkach w mieście...

20.09.2004
23:50
[17]

pisz [ nihilista ]

To Polska jeszcze nie jest w Unii Europejskiej? :P

a sama gra prezentuje się żywcem z konsoli, brak wolnej kamery by posłać drużynę za róg, troche kiepawa grafia czy system wydawania rozkazów

co nie przeszkadza przyjemnie pograć i pogłówkować troche - ale na dłuższą metę po paru godzinach będzie wiać nudą....

20.09.2004
23:53
smile
[18]

CHESTER80 [ no legend ]

DeXX. ----> Wielkie dzięki !

pszczesz ----> Jak tu się celuje i strzela ? :)))

Od siebie dodam że nie gram w symulatory żołnierza ale na tą grę czekam od dawna, chociaż ciężko mi powiedzieć dlaczego... Ta gra ma chyba coś co przyciąga facetów, może możliwość pobawienia się w wojsko na naprawdę wysokim poziomie ? :) Strasznie mnie ciekawi czy gra spełni pokładane w niej nadzieje a te jak widać są ogromne. Pozdrowienia dla czekających na FSW !

PS:Ale bardziej czekam na Chaos Theory choć to troszkę inna bajka...

21.09.2004
00:43
[19]

WolverineX [ Senator ]

a mi demo sie na poczatku wywalilo :( a trening byl ok.

zwis totalny byl

21.09.2004
02:24
[20]

jopin [ Generaďż˝ ]

co moge powiedziec - no gra jest bomaba (demo) boje sie tez - jak ktos zaznaczyl - zeby po paru godzinkach grania nie zawialo nuda, jesem rownoczesnie ciekaw bardzo multiplejerka czy bedzie tak samo wysmienity jak w OFP czy bedzie do gry tyle samo mozliwosci twozenia modow i scenariuszy ? bo chodzi o to zeby gra miala zywotnosc w sieci !

21.09.2004
07:24
[21]

Diplo [ Generaďż˝ ]

Po pierwsze, ktos juz ma pelna wersje tego?

Po drugie czepne sie wstepniaka:

"Wątek oficjalny - część 01

"Na wojnę nie idziesz, by zginąć za ojczyznę, tylko po to, aby jakiś inny sukinsyn zginął za własną"
Generał George Patton "

Jest tam napisane cos takiego. Nie wiem kto to tlumaczyl ale moim zdaniem jest to zle tlumaczenie. W orginale brzmi to:
"The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his". Wg. mnie znaczy to
"Przedmiotem wojny nie jest to, aby zginac za wlasny kraj, ale to, aby inny drań zgina za swoj"
Na pewno to nie jest poprawne tlumaczenie, ale jest blizsze moim zdaniem prawdy ;).
Pozdrawiam.

21.09.2004
07:29
[22]

iNfiNity! [ Senator ]

CHESTER80 - użyłeś w wstępniakuj taki sam cytat jak ja mam w sygnaturce :)

Diplo - masz taką samą sygnaturkę jak ja :) Zgroza!

Co do tłumaczenia... rzeczywiście to CHESTERA nie jest calkiem dokładne. Wg mnie powinno być:

"Celem wojny nie jest śmierć za swoją ojczyzne, ale sprawienie by inny sukinsyn zginął za swoją"

21.09.2004
07:50
smile
[23]

Juzio [ Generaďż˝ ]

Witam

Moje zdanie na temat gry - grafa, hmm ciezko powiedziec zeby byla kiepska, doskonale odzwierciedlenie ekwipinku i umundurowania ( ja gralem na full detali ). Fakt ze momentami zaciaga troche konsolowo ,ale da sie to przebolec.
Wydawanie rozkazów - moim zdaniem to zaleta ze za pomoca 3 przyciskow myszki mozna wydac wiekszosc rzokazow, bo dzieki temu sa intuicyjne i nie trzeba pamietac kombinacji np. 10 klawiszy zeby odzial sie przemiesci lw dana lokalizacje jednoczesnie kryl ogniem dany kierunek.
Ciezko ocenic sama gre po jednej misji, pomysl jest super, byle tylko jak wiekszosc przedmowców napisała po którejś takiej samej misji nie powiało nudą. Mam też nadzieję że bedzie walka w budynkach , przemieszczanie sie w pionie a nie tylko w poziomie.
To chyba tyle, czekajmy na pełną wersje.

Pozdrawiam

21.09.2004
08:05
[24]

Diplo [ Generaďż˝ ]

iNfiNity! ---> Nie, to ty masz... podobna do mojej :P Ja jeszcze mam wypowiedz towazysz Juzusia:) Twoje tlumaczenie jest lepsze od mojego :) I pytanie, czy "Bastard" nie tlumaczy sie jako "dran" ? ;] (wiem wiem, strasznie dziwnie to brzmi ;P) "Sukinsyn" to "Son of the bitch" ;]

21.09.2004
10:10
[25]

Runnersan [ Konsul ]

Bastard=Bękart

21.09.2004
11:27
smile
[26]

CHESTER80 [ no legend ]

he he, afera się zrobiła :) Cytat którego użyłem we wstępniaku, znalazłem w zapowiedzi tej gry w sierpniowym Cd-Action i go po prostu przepisałem tak jak został tam napisany, nie zastanowiłe się żeby sprawdzić czy tak samo brzmi on w orginale. Proponuję w następnej częśći zmienić go na cytat z reklamy prasowej tej gry - "Gdy polem bitwy jest miasto..."
Jak chodzi o numerację wątku to specjalnie dodałem zero przed jedynką żeby w przyszłości łatwiej można było znaleść dany wątek i niebyło bałaganu.

21.09.2004
12:40
[27]

Pan_X [ Pretorianin ]

Moje uwagi do dema:
Na plus:
Klimat! Wydawanie rozkazów, odgłos biegnących komadosów i praca kamery podczas przemieszczania się - mam wrażenie jakby naszemu oddziałowi towarzyszył jakiś reporter, który biegnie za nimi ze swoją kamerą.

Prostota obsługi: Uproszczona do niezbędnego minimum i do tego funkcjonalna.

Grafika: Bez fajerwerków, ale plus za to, że nie psuje zabawy i sprzętu nie trzeba mieć super, hiper, ultra coś tam... Po prostu dobra rzemieślnicza robota.

Na minus:

Przeciwnicy: Głównie stoją! Za przeszkodą, za rogiem. Nie kombinują, czekają. Więc jeśli jeden z naszych oddziałów zaobserwuje przeciwnika, drugim kombinujemy jak podejść wroga z innej strony. A ten najczęściej nie zwraca na to uwagi i zawsze daje się podejść. To oczywiście upraszcza grę, ale jednocześnie boję się, że w pełnej wersji już trzecia misja zacznie nudzić.

Liniowość: Generalnie nie mam nic do liniowości w grach, bo w singlu zawsze będzie ona występować. Tu chodzi mi jednak o schematyczność do bólu. Kiedy nas zabiją to wiemy, gdzie jest przeciwnik. Przy ponownym spotkaniu będzie on w tym samym miejscu. Co więcej - jeśli ma przebiec prze ulicę to będzie to robił zawsze w tym samym czasie i w tym samym miejscu nie zwracając uwagi na to, że nasz oddział już o tym wie.

Reakcja na zaskoczenie naszego oddziału: Tu nie ma wyjścia - gdy się władujemy w tarapaty to zawsze giniemy. Jest możliwość wciśnięcia spacji - wtedy nasz oddział stara się ukryć, ale w praktyce to się słabo sprawdza.
Przyjęty sposób sterowania praktycznie wyklucza skuteczne szybkie wydawanie rozkazów (chodzi o precyzję, bo bez niej jesteśmy trupami). Więc pozostaje tylko planowanie i nie robienie błędów - to jeszcze nie jest takie złe (na wojnie jak się pomylimy to też raczej tylko raz) ale w wypadku tej gry to psuje zabawę bo... patrz liniowość!


Podsumowanie
Wdaje mi się, że to, że przeciwnicy stoją (nie atakują, nie podchodzą do naszego oddziału) wynika właśnie ze sterowania. Jeśli przeciwnicy byliby aktywni gra stałaby się zbyt trudna - wydajemy rozkaz oddziałowi Alfa, a w tym czasie w innej części miasta oddział Bravo jest zaatakowany od tyłu - zanim zdążylibyśmy przełączyć się między oddziałami już byłoby po... No chyba, że w pełnej wersji będą takie sytuacje - ciekawe jak gracze sobie będą z tym radzić.


ps. Dziwne: Oddział Alfa zaobserwował przeciwnika przebiegającego przez ulicę. Wróg schował się za rogiem pobliskiego budynku. Nie zważając uwagi na niebezpieczeństwo Alfa rusza za przeciwnikiem. Żołnierze podchodzą do rogu za którym skrył się wróg, jeden z nich wychyla się i... "Pusto!" - krzyczy. Tyle, że za rogiem jest ślepa uliczka. Archiwum X:)

21.09.2004
13:39
[28]

jopin [ Generaďż˝ ]

pan x -- > tak fajnie napisales a ja wlasnie przeszedlem demko i juz myslalem o zakupie gry a tu twoj text no i masz niestety racje i chyba nie kupie chociaz nie wiedomo jak multi bedziewygladac i moze moze bedie git łe tam szkoda bo mogla byc to cikawa gra :)))))))))))))))

21.09.2004
14:10
[29]

Pan_X [ Pretorianin ]

jopin: - Mam ten problem co ty - gra w pierwszej chwili zachwyca. Też od razu pomyślałem - kupuję! Po pewnym jednak czasie dochodzisz do wniosku, że ciągle robisz to samo - jeśli to wrażenia z dema (znużenie) to w pełnej wersji może być jeszcze gorzej. Mam jednak nadzieję, że będzie wręcz przeciwnie. Poczekam na jakieś dobre recenzje (gry-online zawsze szanowałem właśnie za recenzje - więc czekam z niecierpliwością, w CD Action jak mają dobry humor to też dobrze (sprawnie) napiszą). Poczekamy, zobaczymy. Najistotniejszym czynnikiem będą jednak opinie graczy - więc pewnie gry w trakcie premiery nie kupię:) No zostaje jeszcze multi...

Ja grałem na ustawieniach gry - więc nawet nie wiem na jakim poziomie trudności:) Dziś pokombinuję, może coś jeszcze odkryję - jakby co to na forum podzielę się wrażeniami.

No i pytanie - czy będzie można prowadzić pojazdy?

ps.jeszcze jeden minus:)

Konsolowe duperele: No właśnie - nie lubię grać na konsoli bo często w grach występują różnego rodzaju - nie wiem jak to określić - powiedzmy symbole, które uświadamiają nam, że to gra. Np. w FSW miejsca gdzie możemy leczyć żołnierzy i uzupełniać uzbrojenie to ciężarówki z czerwonym krzyżem - i to jest ok. Tylko po jasną cholerę obok tej ciężarówki jest jakiś płonący krąg na którym trzeba postawić naszych wojowników. To psuje klimat! Podobnie z zapisywaniem gry - ten przezroczysty znaczek wiszący w powietrzu nie pasuje to ulicy na której toczą się zaciekłe walki.

21.09.2004
14:19
[30]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Nie znoszę konsolowego sterowania, konsolowych sejwów i innych właśnie "konsolowych symboli". A pierwsze opinie co do pełnej wersji powinny się niedługo pojawić.

21.09.2004
19:08
[31]

Diplo [ Generaďż˝ ]

Pan_X ---> Odpal na najtrudniejszym poziomie :) Nie bedzie ani save'ow ani tych "konsolowych" bzdetow ;)

Masz racje ze gra jest liniowa az do bolu, chociaz na najtrudniejszym poziomie wyszedl mi wrog tam "gdzie go nie powinno byc" ;). Moze w pelnej wersji bedzie wiecej tego typu akcji (OBY!)

21.09.2004
19:16
[32]

jopin [ Generaďż˝ ]

jeszcze trochepobiadolimy :) i dojdziemy do wniosku ze ta gra wlasciwie jest ciniutka kiepska i w ogole :)

21.09.2004
23:22
[33]

Pan_X [ Pretorianin ]

Gry nie kupuje. Wystarczy mi demo.
Oto dlaczego:
Po pierwsze: Zniechęcają mnie wszystkie minusy które wymieniłem w postach powyżej.

Po drugie: Nie do zaakceptowania jest dla mnie fakt, że w grze która z założenia miała być taktyczna wrogowie pojawiają się z nieba – nie wiem, ale wydaje mi się, że jeśli mają urządzenia pozwalające im się teleportowac to dowódca naszego oddziału powinien mieć trikoder.

Oto co się zdarzyło: Początek misji – zabieramy rannego i idziemy z nim do garażu. Tu dowiadujemy się, że mamy dotrzec do bramy. Są dwie drogi – przez ten plac gdzie leżał ranny, cały czas do przodu i w lewo. Druga droga – wychodzimy z garażu i skręcamy od razu w lewo, krótka uliczka i zaraz po prawej większy placyk. W jednym z rogów stoi samochód, a za nim jakiś nie rozumiany przez świat muzułmanin nawala do nas z kałacha. Grając któryś raz z kolei postanowiłem, że dojdę do bramy omijając ten placyk. Kiedy znalazłem się przy bramie, postanowiłem, że wrócę jeszcze po tego gościa co zawsze zza samochodu wyskakiwał. Okazało się, że go nie ma. Przeczesałem więc placyk i nikogo nie znalazłem. Pomyślałem więc, że jednak to nie jest tak, że wróg zawsze wyskakuje z tego samego miejsca. Jednak coś mnie tknęło i wróciłem w uliczkę prowadzącą do garażu w którym zaczynamy misję. Kiedy tylko samochód znikł mi za rogiem zawróciłem swoich żołnierzy i niestety wpakowałem się na kolesia za samochodem! Po prostu skurczybyk pojawia się w tym miejscu tylko wtedy jak wchodzimy na plac z określonego miejsca – jak dla mnie to niewybaczalna zagrywka psująca całą zabawę. Myślę, że opowieści o tym, że gra jest oparta o program szkoleniowy armii amerykańskiej można między bajki włożyc.

Po trzecie: Najwyższy poziom trudności polega tylko na tym, że wróg częściej nas trafia gdy stoimy za rogiem oraz na tym, że nie możemy zachowac gry. Nic więcej – wrogowie jak stali w miejscu, tak stoją nadal.

I to chyba tyle.

Ps. Grając w demo dobrze się bawiłem. Jednak ten jeden poziom w zupełności wystarcza, na więcej szkoda czasu.

Ps2. jopin wykrakałeś:)

Ps3. Diplo - z tym wyskakującym wrogiem tam gdzie nie powinien to raczej dla mnie wada:)

22.09.2004
12:55
[34]

jopin [ Generaďż˝ ]

no to Pan X rozlozyl gre po demie :))) i znowu nie ma w co grac :))) łe tam ! ide zagrac w civke :)))

22.09.2004
17:50
smile
[35]

peners [ SuperNova ]

Ile ta gra ma cd??

24.09.2004
18:56
[36]

Vasago [ spamer ]

Ja tez pobiadole (biadolenie na podstawie dema).
a)Denne uzbrojenie. Jedynym niestandardowym srodkiem wyrazania naszych racji jest podczepiony pod karabin granatnik. W dodatku facet, ktory go tacha jest chyba slabej postury bo prawie nie ma do niego amunicji.
b)Brak specjalizacji. Byc moze w pelnej wersji mozna sobie dobierac przed misja uzbrojenie,ale w demie wszyscy wala z tego samego (pomijam wspomnianego nosiciela dwoch pociskow do granatnika). Przydalby sie jakis snajper. Moze sanitariusz. Moze saper. W kazdym razie ktos kto by sprawil, ze druzyny A i B mialyby inne specjalizacje i nie roznily sie tylko kodem wywolawczym.
c)Dowodca oddzialu. No to jest jakas kpina. Ja rozumiem, ze tylko jeden facet w takiej malej druzynie ma GPS,ale zeby tylko on umial wyjrzec zza rogu? To jakas elitarna umiejetnosc nabywana w tajnych kwaterach oddzialow specjalnych?
d)Wspomniane wyzej save'y. IMO albo reczne, albo auto po okreslonym wydarzenia, albo w ogole. Ale stawanie w polu nad ktorym kreci sie jakis znaczek jest smieszne i rozwala caly klimat. Dobrze, ze przynajmniej nie zbiera sie po drodze jablek/serduszek, ktore odnawiaja oddzialowi stan zdrowia.

Tyle wrazen po demie. Braku ruchliwosci przeciwnikow, niemoznosci korzystania z pojazdow,itd nie oceniam bo w koncu to byla tylko jedna misja. Moze w kolejnych autorzy troche ozywia gre.
A tak w ogole to gralo sie calkiem milo ;)

25.09.2004
00:06
[37]

iNfiNity! [ Senator ]

Vassago

Denne uzbrojenie. Jedynym niestandardowym srodkiem wyrazania naszych racji jest podczepiony pod karabin granatnik.

A czego ty u liha sie spodziewałeś? Kałacha, railguna, rocketlaunchera? Jakbyś nie wiedział, to uzbrojenie (M16/M4, 203, M249) jest podstawowym uzbrojeniem US ARMY. Gdybyśmy grali w grę o siłach specjalnych to co innego (tam każdy operator może sobie wybrać broń/zmodyfikować ją), ale tak nie jest. Dowodzimy zwykłą piechotą, więc to chyba zrozumiałe jest? FSW ma być realistyczne, więc musiało to zostac tak zrobione. Zapomniałeś że jeden człowiek z drużyny ogniowej nosi M249 SAW - zapewnia osłonę ogniową.
Co do granatów do 203 fakt - standardowo grenadier ma 36 pocisków.

Byc moze w pelnej wersji mozna sobie dobierac przed misja uzbrojenie
Nie będzie można, ponieważ zwykly piechociarz nie może tego zrobić (patrz pkt.1)

Przydalby sie jakis snajper. Moze sanitariusz. Moze saper.
Snajperzy działają wyłącznie w drużynach dwuosobowych (snajper + żołnierz wyszukujący cele/zapewniający ochronę), więc to raczej odpada. Sanitariusz? Każdy żołnierz musi przejść kurs pierwszej pomocy, teoretycznie żołnierzowi na miesjciu udzielana jest pomoc - potem i tak trzeba go odnieść do pkt sanitarnego.
Saper? A po co ci saper? Wysadzał coś będziesz :)?

Dowodca oddzialu. No to jest jakas kpina. Ja rozumiem, ze tylko jeden facet w takiej malej druzynie ma GPS,ale zeby tylko on umial wyjrzec zza rogu?

Przecież wyjrzeć zza rogu może kto inny, wystarczy przy ustawianiu dać dowódce na 3 miejsce.

25.09.2004
02:41
[38]

Vasago [ spamer ]

No coz,przyznaje bez bicia ze nie specjalnie interesowalem sie przynaleznoscia tych zolnierzy. Zakladalem, ze skoro 4 osobowa druzyna przebija sie przez zurbanizowane tereny, to sa to jakies oddzialy specjalne, a nie zwykle trepy.
Railguna faktycznie nie oczekiwalem. Podobnie jak nie spodziewalem sie, ze ktorys bedzie targal Vulcana. Ale juz np osprzet z programu Land Warrior bylby milym urozmaiceniem ;)
Co do specjalizacji,to nie widze powodu zeby wszystkie druzyny musialy byc 4-osobowe. A wariant ze snajperem ciagle uwazam za calkiem sensowny. Zwlaszcza w miescie, gdzie naprawde mialby gdzie sie zainstalowac. Co do sapera, to trudno mi na podstawie dema prorokowac jak beda wygladac kolejne misje. Nie mniej wysadzenie jakichs ciezkich drzwi czy pozostawienie za soba pulapki uznalbym za element ozywiajacy rozgrywke. W polaczeniu ze snajperem dawaloby to zupelnie nowe mozliwosci. A tak cala taktyka ogranicza sie do tego, ze jedna druzyna wiaze wroga ogniem, a druga obiega go do okola i wali w plecy (ciagle mowa o demie).

25.09.2004
09:02
[39]

iNfiNity! [ Senator ]

Vassago - są to zwykłe oddziały piechoty, na 100% :)
Tak sobie myślę... snajper chyba jest bardziej przydatny na otwartym terenie, gdzie może zlikwidować wrogiego dowódce itp. W mieście liczy się przedewszystkim piechota i ręczna broń przeciwpancerna (w starciu ze sprzętem zmechanizowanym)

Właśnie instaluję grę... później napiszę wrażenia :D

25.09.2004
09:38
[40]

Vasago [ spamer ]

iNfiNity! -->A pamietasz film Foki z Sheenem i faceta o nicku Bog, ktory lezal na dachu i "zdejmowal" ewentualne zagrozenie, dla oddzialu szturmowego? ;) Ja bym sie nie obrazil gdyby wspieral mnie ktos wyposazony w karabin o kalibrze w okolicach 0.50 zaladowany amunicja zdolna przestrzelic mur :)
PS
Tez wlasnie instaluje :)

25.09.2004
10:01
[41]

iNfiNity! [ Senator ]

Vassago - na filmach to różnie bywa :-P
Pierwsza misja w grze, to ta sama co w demie. Na razie nie mam czasu by ją przejśc.

25.09.2004
10:15
[42]

madowaty [ Chor��y ]

Kicz jakis, tam sie tylko kieruje tymi zolnierzykami i nic nie mozna sobie postrzelac? ;)

25.09.2004
10:18
[43]

iNfiNity! [ Senator ]

Madowaty - wracaj lepiej na dobranocke :-P

25.09.2004
18:53
[44]

iNfiNity! [ Senator ]

Gram, sobie gram w pelną wersję. Na razie jest ok - jestem dopiero w drugiej misji (cholerny brak czasu). Wydaję mi się że poziom trudności jest trochę większy niż w demie (nasi ludzi łatwiej jest trafić, często dostają "zza węgła").

Jak pogram więcej, to skrobnę coś.

26.09.2004
11:32
smile
[45]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Mial ktoś problem z klawiaturą i myszką ? Po zgonie, wyskoczyło jak zawsze "Load Last Save" i "Load Replay" - szkoda, tylko, że nie jak zawsze dało się wcisnąć cokolwiek (klawiatura zaniemogła). Po wyjściu z gry na chama (alt+F4) później gra już w ogóle nie reaguje na klawiature i myszke. No zaraz mnie szlag trafi, bo miałem tak samo w demku (oczywiście nie ciągle, jestem w 3 misji) - dodatkowo raz dałem alt+tab i gra się zrąbała, potem nie chciała w ogóle ruszyć, ale tu się zorientowałem, że trzeba usunąć plik, który się zrobił "resolution.cfg". Teraz żadnego nowopowstałego pliku nie ma. A nie zamierzam usuwać profilu i grać od nowa...

Any ideas???

26.09.2004
11:33
smile
[46]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Małe info dla tych co się boją o wymagania : na GF3 Tit450 64DDRAM. śmiga w max. 1024-786-32 bez zwolnienia :))))

26.09.2004
11:35
[47]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Aha - jeszcze mam wkurzające kreski u góry i na dole ekranu (ATi 8500, nowe cat'y - na starych mialem tekturową roślinność).

Normalnie to bym olał sprawe, ale ta gra jest fajna i wiadomo, że chce w spokoju pograć a nie bawić się w sherlocka, dlaczego klawiatura nie reaguje (czy oni nie potrafią zrobić porządnie konwersji z tych gó**** konsol?)

26.09.2004
11:49
[48]

Tr0lL [ Konsul ]

Hi

Zabrnal juz ktos do 4 misji na lotnisku? Mam problem z tym karabinem maszynowym. Dowodztwo podpowiada ze jedna z druzyn powinna podejsc blisko pod mur w miejscu gdzie zainstalowany jest karabin. Zrobilem tak jednak jego operator nie bardzo sie przejal i nawala ciagle do drugiej druzyny. Nie moge go zdjac/uciszyc/ominac. Udalo sie to komus?

A poza tym giera gicior tylko krotka troche. Te 4 misje przerobilem wczoraj wieczorkiem a z tego co widac w plikach to sa jeszcze tylko 4 nastepne... Malo troche...
No i zgodnie z tym co pisal jeden z kolegow wyzej w tym watku, faktycznie rozgrywka sprowadza sie do wiazania ogniem przeciwnika przez jedna z druzyn po czym druga zachodzi od flanki i go zdejmuje. Cala koncepcja gry mi sie podoba ale troche zbyt malo wyrafinowany jest zaplanowany sposob eliminowania wrogow. Ale skoro to symulacja to pewnie amerykany tak wlasnie dzialaja w realu....

Charlie-90.... Out

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-26 11:51:05]

26.09.2004
11:55
[49]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Juz niewazne z tą klawiaturą...
FSW trzymał ustawienia w buforze albo gdzieś i pamiętał to. Po resecie systemu sytuacja wróciła do normy (dziwne, żeby resetować sys. aby się w grze na nowo keys zrobiły... no ale cóż).

26.09.2004
12:10
[50]

Jogurt Truskawkowy [ bez owoców ]

Mam pytanie: czy wyszła wersja PL dema?:)

26.09.2004
20:50
smile
[51]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Jestem w rozdziale 9. Gram sobie z kumplem po sieci.
Szkoda, że nie leci to po lanie - bo wydaje mi się, że sygnał leci na server w necie i dopiero wraca.. No, ale gra się fajnie. Pomimo wielu minusów gra jest wypaśna, mówiąc obrazowo i skrótowo.
Ciekawe ile misji jest, bałem się, że 6.. mam nadzieje, że dużo więcej.

27.09.2004
20:45
smile
[52]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

No i przeszedłem.

W sumie gierka bardzo fajna, ale...
do minusów mogę zaliczyć
- prostotę mimo, iż niby jest to realistyczna gra ("cover fire + flank" - tak można w skrócie nazwać tą gre).
- jak na realistyczną gre bronie strzelają jak kapiszonowce.
- jeżeli tak strzelają żołnierze US to ja dziękuję bardzo (i gdzie tu realizm).
- krótka jak cholera.
- za mało przeciwników (co to lekka rebelia, czy wojna?)
- sterowanie (w trailerze na xbox można było więcej robić niż na PC, nie da się poszczególnym gościem ruszyć - więc po co ta cała klawiaturka po lewej, tam to było po coś potrzebne a tu).

Dźwięki, klimat i ta pseudo-taktyka : zaliczyłbym to do plusów i to nadrabiających ogółem minusy.

Nie zdradze ile jest misji, chyba, że ktoś bardzo chce wiedzieć (ja grałem po sieci to wolałem nie wiedzieć ile nam jeszcze frajdy zostało, może Wy też tak robicie to co będę psuć zabawę).

27.09.2004
20:55
[53]

iNfiNity! [ Senator ]

Misji jest bodajże 15 + 2 bonusowe. Mówisz że gierka jest prosta.. przełącz na Authentic :)

27.09.2004
21:04
[54]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Po sieci nie widziałem nigdzie wyboru poziomu trudności.
Bonusowych chyba też się nie da. (zaraz sprawdzę).

27.09.2004
21:06
[55]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Misji (chapterów) jest 11.
Bonusowych nie widzę nigdzie..
Nie mówcie, że musze przejść sam jeszcze raz w single_player...

27.09.2004
21:09
[56]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

lol skoro tak wychwalacie to az sobie zaisntaluje , tylko ja kja zrobie miejsce niedosc ze to 3 cd grrr zapodajcie screny na czas usuwania czegos z hdd :D

27.09.2004
22:07
[57]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

iNfiNity! - możesz mi napisać gdzie te bonusowe misje? Wyczytałem, że owszem - są 2 bonusowe, ale to w stosunku do wersji na xbox.

27.09.2004
22:52
[58]

iNfiNity! [ Senator ]

Bad Karma - no wlasnie o to mi chodzilo.

27.09.2004
22:55
smile
[59]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

A z ciekawości odpaliłem pierwszą misję w trybie "Authentic" (specjalnie w "").
Na początku nic konkretnie trudniejsze nie jest.
Zawędrowałem aż do miejsca gdzie ekipa z rannym oddala się do evac (tam lekko oberwałem, bo gość się pojawił, tam gdzie go zwykle nie było, w sumie powinno być tak od razu, że goście losowo się ustawiają, a nie stoi i stoi).
Zauważyłem od razu, że czegoś brakuje... Zniknął stan pokazujący ile mamy ammo - bez sensu. To co - żołnierz w realu nie wie ile ma ze sobą magazynków?
Zniknęły także ikonki oznaczające wrogów (fajnie, w końcu trzeba wytęrzyć ślepia).
Brak save'ów oczywiście.
No i ogólnie to nawet fajnie się tak gra. Tyle, że dlaczego jak już ikonki poznikały etc wraz z markerami naziemnymi (oprócz tego niebieskiego) - to dlaczego została parabola lotu granatu - to też mogli usunąć i niech będzie authentic.

Czepiam się - ale ta gra bardzo mi się podoba i bardzo chciałbym, żeby była idealna, a niestety nie jest ;(

Do ogólnych minusów, które napisałem wyżej, dodam jeszcze dwa:
walące się tekstury (prześwitują kolorki, a to niebieski a to zielony) budynków w późniejszych misjach
oraz
dlaczego do cholery żołnierze ładują ammo a nie ładują granatów ?? (chyba, że ja nie potrafię - to niech mnie ktoś oświeci).

O jeszcze mi się jeden przypomniał -- brak opcji Play via LAN - po co się za pośrednictwem neta łączyć (kumpla mam piętro wyżej a cieło jakbyśmy mieszkali na innych kontynentach).

28.09.2004
09:19
[60]

Long [ Generaďż˝ ]

Od siebie dodam tylko jedno do litanii żalów: żołnierze najwyraźniej nie znają pojęcia oszczędzania amunicji - tam gdzie do przyciśnięcia pojedynczego brudasa wystarczyło by kilkanaście pojedynczych strzałów, oni walą magazynek za magazynkiem...

28.09.2004
19:31
smile
[61]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Buahaha - ludzie grajcie od razu na authentic. To jest dopiero gra.
Z kumplem jesteśmy w 3 chapterze (teraz 2h go młuciliśmy i dostaliśmy pod koniec, to dopiero emocje, zebrać na samym końcu :D). Adrenalina, jak ktoś oberwie to trzeba go za kilka sekund podnieść bo inaczej umiera. Przeciwnik jest czasem w innych miejscach niż na najłatwiejszym poziomie (dlatego też oberwaliśmy przed momentem).
Ładnie, ładnie... :]

28.09.2004
21:20
[62]

Sandro [ Wymiatacz ]

Ja muszę pochwalić animacje żołnierzy w tej grze - są piękne! Bardzo mi się podobało jak żołnierze wychylają się i stawiają ogień zaporowy albo jak przechodzą zza jednej osłony za drugą. No i to przybliżenie przy zerkaniu na GPS - sam miód!

29.09.2004
00:21
smile
[63]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Właśnie skończyłem grać po 2,5h prawie na authentic - misja 3 (z kumplem - cooperative).
Doszły mi kolejne minusy do tej świetnej gry, która z czasem blednie. Gdyby była staranniej wykonana to by był hicior taki, że...

Po pierwsze, na samym końcu misji się wszytko zawiesiło, w momencie gdy mieli załatwić hotel od środka Rangersi. Wkurzyliśmy się nieziemsko bo po drodze obrywaliśmy kilka razy i dlatego tak długo to trwało :/ (picture obok).

Do minusów dodam :-)
- wkurzające kucanie, wstawanie, kucanie, wstawanie podczas dojścia do osłony i zrobienia point_fire.
- granaty mogą być rzucane na baaardzo małą odległość (a już na dach wrzucić to są czary-mary dla nich); smoke_g oczywiście leci cholernie daleko. Widać te granaty odłamkowe muszą swoje warzyć, a w tych jest dym to ile to to waży, tyle co motyl :/// ]:-> (realizm sie uśmiecha przeca!)
- są różne bugi - typu - zawieszenie się podczas cutscenki albo wchłonięcie przez budynek jednego z żołnierzy (chyba, że poszedł na piwo do baru).

Świtna gra (serio), ale mogła być o wiele lepsza...

29.09.2004
00:28
smile
[64]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

*świetna

A tu zdjęcie <czarna_rozpacz> od kolegi ›››

30.09.2004
01:38
smile
[65]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Dziś z kumplem przeszliśmy chapter 3 (auth/coop). Teraz graliśmy chapter 4.
No już było wszystko cacy, ale niestety pod koniec nas rozwalili :/ W miejscu gdzie jest CKM na lotnisku/zaplecze bagażowe. Kumpel słabo pamięta lokacje i tak wyszło, że oberwał mocno, nie mogłem suppress dać, w końcu sam oberwałem.. Naprawdę to zaczyna diabelnie wkurzać jak się tyle gra jedną misję bez save i pod koniec :<
grrrr...
Muszę odstawić to na dzień, bo zwariuje (aha, muzyka już mnie wkurza na maxa, bo jak sie tyle gra to te werble świdrują nieźle głowe - zastąpiłem muzyke (wyciszyłem) ścieżką z Black Hawk Down - polecam :>).

<- tak wyglądam teraz :]

04.11.2004
16:13
[66]

Loczek [ Senator ]

witam

mam pytanie. zainstalowalem gre, ale jak chce odpalic to pojawia sie i znika czarny ekran i koniec!
Wie ktos co moze byc przyczyna?

mam najnowszego dx'a i drivery do ati!

dziekuje z gory i pozdrawiam

04.11.2004
22:37
[67]

Loczek [ Senator ]

upik mały :P

04.11.2004
23:38
[68]

ultiva2 [ Konsul ]

Odnośnie granatów cytuję za iNfiNity! :

Granat M67, zwany potocznie, z uwagi na kształt, „baseball ball”, to obecnie standardowy granat odłamkowy US Army. Przeciętny żołnierz może nim rzucić na odległość około 40 metrów. Odłamki granatu zabijają w odległości do 5 metrów od centrum eksplozji, ranią zaś w odległości do 15 metrów. Odłamki mogą przelecieć nawet ponad 200 metrów.
Granat ma stalową, kulistą koszulkę, o średnicy około 7 centymetrów, wypełnioną około 20 dkg materiału wybuchowego typu B. W środku znajduje się także zwój naciętego drutu, który jest źródłem odłamków. Granat zaopatrzony jest w zapalnik M213 i zawleczkę. Standardowo malowany na kolor oliwkowozielony, z żółtym pasem na górze i oznaczeniami literowymi w tym samym kolorze.

Korpus: stalowy, wypełniony materiałem wybuchowym i zwojem drutu
Materiał wybuchowy: typ B
Zapalnik: M213
Bezpiecznik: tak
Waga: 0,43 kg

Standardowy granat US ARMY.


Polecam też wątek na temat FSW by yasiu, link poniżej

05.11.2004
16:24
[69]

Loczek [ Senator ]

up :|

11.11.2004
17:05
smile
[70]

wolfen3741 [ Herr Oberst ]

Mam spory problem w chapterze 9, w którym trzeba dotrzeć do ponktu katastrofy i uratować jakiegoś gościa. Dla przypomnienia parę szczegółów = spojler :)

<SPOJLER>

Misję zaczynamy na ulicy obok zniszczonego mostu. Musimy udać się wzdłuż drogi, załątwić z granatnika snajpera w bloku z lewej, przeskoczyć drugim teamem za niebieski samochód na środku drogi, z M203 pozbyć się następnego strzelca. Następnie przygwadżamy wroga z prawej strony, drugi mteamem okrążamy go z lewej strony i załątwimy. Wchodzimy do budynku z lewej - checkopint :). Wychodzimy przejściem z lewej i w budynku po drugiej stronie placu czeka na nas 4 snajperów, osobiście załatwiłem 3, odnowiłem zapasy i przemknąłem pod ścianę budynku. Potem krótka scenka z Hummerem, który wjeżdża do budynku i rozprawia się z żółnierzami wroga - 2 checkpoint. Ruszamy w prawo w stronę zrujnowanego budynku. Rozprawiam się z 3 gościami, któzy wybiegną, wchodzę do ruin i przesuwam się w prawo, gdzie likwiduje 2 następnych kolesi. Wchodzę na ulicę i biegnę na drugą stronę, gdzie zostaje ostrzeliwanych przez 2 wrogów, schowanych w ruinach. Używam 2 granatów dymnych, przemykam im przed nosem do schronienia i załątwiam ich. Następnie obstawiam wejście z prawej strony, ostrzeliwuje gościa schowanego za gruzami i jednocześnie wskakuje 2 temame do środka. Rzucam granat we wroga z lewej, następnie przygważdżam do ziemi drugiego, pod przeciwną ścianą i przemieszczam drugi zespół do gruzów z prawej. Gościu zaczyna uciekać, ale dostaje kulkę.

</SPOJLER>

Właśnie tutaj zaczyna się mój problem. Muszę przez drzwi wyjść na ulicę, rozprawić się z trzema wrogami - 2 jest schowanych naprzeciwko, trzeci za samochodem z prawej (patrz screen). Czy wie ktoś jak można przejść ten fragment, głowię się już 3 godzinę i powoli zaczyna doprowadzać mnie do szału. W moim ekwipiunku są jeszcze 3 granaty zwykłe, 2 dymne i 0 M203 (wydałem je na 2 snajperów). Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł.

11.11.2004
18:14
smile
[71]

wolfen3741 [ Herr Oberst ]

up

11.11.2004
19:50
smile
[72]

wolfen3741 [ Herr Oberst ]

down


12.11.2004
09:11
[73]

wolfen3741 [ Herr Oberst ]

up po raz ostatni

12.11.2004
11:27
[74]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

wolfen - akurat ja grałem z kolegą cooperative i tyle Ci powiem, że akurat jak przygotowywałem się do wystrzelenia tych tango -- miałem zamiar podejść do nich bliżej (kumpel osłaniał, ja się przemieszczałem) i gdy miałem już ich powystrzelać (będąc na ulicy) zrobiła się cutscenka i koniec misji. Także weź spróbuj dać supress jednym teamem a drugim podbiegnij pod jakieś tam ruiny (na prawo się kieruj raczej). Powinna być cutscenka i over.

15.11.2004
16:14
[75]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]


Panowie ja mam takie pytanie- jak sie tu gre zapisuje???:]

15.11.2004
16:40
smile
[76]

Bad Karma [ Lone Wolf ]

Filevandrel - czekasz na znak od dowódcy "use your sitrap" (czy jakoś tak, nie wiem co on gada) - wtedy pokazuje Ci się znaczek kręcący się nad okręgiem na ziemi - wchodzisz w jego pole i się nagrywa stan gry (oczywiście na realistic tego nie można zrobić - specjalnie, żeby Cie w końcu szlag trafił).

15.11.2004
16:44
smile
[77]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]


na razie mecze trenig:]

18.11.2004
15:17
smile
[78]

Marek z Lechem [ Konsul ]

Widze ze watek zdechl, jakby.

No to ja mam pytanie(prosbe):
Sciagnolem sobie demko wczoraj(z piekla, ale o tym- ciii) dzis zainstalowalem(dloooogo strasznie) i odpalilem. A tu mnie error taki wyskakuje: FSW2.dll not found, brakuje okreslonego modulu. Mysle sobie- pliku brakuje pewnie, i rzeczywiscie- brakowalo, no to uninstall, instal raz jeszcze (czekanie, czekanie) a tu znowu to samo...

Mial ktos problem podobny?

18.11.2004
15:52
[79]

Marek z Lechem [ Konsul ]

Up po raz pierwszy i ostatni...

ew jesli ktos mial by ten pliczek to na maila, prosze...

na razie ide do qmpla zobaczyc jak to u niego wyglada...

29.11.2004
15:01
smile
[80]

marko74 [ Pretorianin ]

ekhm, ... czy ktoś mógłby podzielić się ze mną pewną sekwencją cyfrowo-literową pozwalającą rozpocząć instalację ?

29.11.2004
15:16
smile
[81]

zuromil [ Człowiek Jazda ]

gierka jest maxem! moja ocena 9/10

02.12.2004
09:21
smile
[82]

marko74 [ Pretorianin ]

niesmiało podbijam wątek w nadziei że ktoś odpowie na moją prośbę dwa posty wyżej ...

11.12.2004
23:32
[83]

hohner111 [ DragonHeart ]

marko - za cos takiego sie wylatuje z forum a swoja droga mozna takich kupe znalezc w necie...

17.12.2004
00:00
[84]

hohner111 [ DragonHeart ]

Mam pytanie, czy w wersj sciaganej z ameryki ;) mozna grac cooperative? Czy potrzebna jest rejestracja i inne syfy w necie?

17.12.2004
00:31
[85]

piokos [ ]

a w czym problem zarejestrować grę z Ameryki??? jakie inne syfy?

17.12.2004
21:26
[86]

hohner111 [ DragonHeart ]

piokos - z ameryki = od ruskich ;)

A swoja droga mam pyutanie, zna ktos sposob na uruchomienie tej gry na procesorach AMD opartych na Thunderbredzie? Bo na nich nie dziala a pacza jak nie bylo tak nie ma :( Ja mam Bartona i smiga, kumple maja Thundery i dupa wywala im ze nie maja jakiegos pliku dll, na forach zagranicznych doczytalem sie ze nie dziala na tych Athlonach...ech...jakies pomysly?

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.