GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ice Wind Dale 2->Jaka druzyna???

19.09.2004
12:46
smile
[1]

Presio [ Vanitas Vanitatum ]

Ice Wind Dale 2->Jaka druzyna???

Kiedys gralem w ID2 ale jej nie ukonczyłem. teraz chce tego dokonac ale nie wiem jaka mam zaczac druzynka tak aby przyjemnie mi sie grało i jednoczesnie nie miec klopotówz zadnym z napotkanych potworów. Ogólny zarys mojego teamu wyglada nastepujaco:

1.Łotrzyk(diabelstwo albo niziołek)
2.Paladyn Illmatera(Aasimar)
3.Mnich Zakonu Cierpienia(gnom glebinowy)
4.Kapłan Illmatera(Gnom Głebinowy)
5.Druid(Gnom Głebinowy;))
6.Mag zwykłu:P(Drow)


Czy dobrze bedzie mi sie grało taką druzynka???

19.09.2004
12:49
smile
[2]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

A nie lepiej 5 napakowanych warriorów i kapłan/mag? Nie grałem zbyt dużo w IWD, ale to raczej dungeon crawler niż rpg...

19.09.2004
12:56
[3]

Presio [ Vanitas Vanitatum ]

gladius--->nie chce prowadzic chaotycznej nawalanki tylko wykorzystywac strategie w walce

19.09.2004
12:56
smile
[4]

techi [ Legend ]

Dam ci radę:) Jako rasę lepiej nie wybieać takiej która ma +1 w levelach(awansuje później) Na poczatku jest dobra, ale potem trudno o nowe skille itp. ;]
Po drugie nie słuchaj Gladiusa :)
Po trzecie :
Dobra drużyna to taka
1)Wojownik Krasnolud(lub człowieczek, ale lepiej ten 1)
2)Paladyn Człowiek
3)Kaplan
4)Łotrzyk
5)Czarodziej
6)Łowca lub Czaronik :)

Co do Bogów do daje swobodę :)

P.S oczywiscie nie musiz się stosować moich sugestii :)

Przeszedł IWD 2 całe dwa razy :0 i Za każdym razem żalowałem mojej druzyny :P Mnich niby dobry a jednak trochę do kitu(ma dobre odporności) I jak juz bierzesz kapłana to druid nie potrzebny. Magiem staraj się jak najszybciej opanować czar przyzwania Apokaliptycznego Strażnika :) Jest Śiwetny :) I daj magowi na początku tylko w inteligencje, a będziesz miał lepsze czary:)

19.09.2004
12:58
smile
[5]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

faktycznie, IWD 2 jest oparte na nowych zasadach d&d...

19.09.2004
12:58
[6]

pizmak [ Pretorianin ]

Siema

Ja gram taka:

Barbarian - Half Orc
Paladin - Human
Rogue - Gnom
Ranger - Half Elf
Wizard - Elf
Sorcerer - Elf

Narazie nie mam problemow : )
Tylko tego wizarda najchetniej bym wywalil z druzyny i wzial jakiegos kleryka bo i tak wszystkie najczesciej stosowane czary moze miec sorcerer...

19.09.2004
12:59
smile
[7]

War [ dance of death ]

gladius -> ciekawy sposób, musze kiedyś spróbować :>

19.09.2004
13:00
[8]

War [ dance of death ]

po co wam paladyn? ;\

19.09.2004
13:02
smile
[9]

Presio [ Vanitas Vanitatum ]

War-->Chociazby datego ze w Kuldahar zdobywasz fajny mieczyk(tylko dal Paladyna) i bonusy dla wszystkich paladynów i kapłanów Illmatera

19.09.2004
13:04
smile
[10]

Presio [ Vanitas Vanitatum ]

A no i jeszcze cos--->Czytam w instrukcji ze Paladynowi mod. do charyzmy dodaje sie do KP mam charyzmy na paladynie 20+5 a itak KP mi sie nie zwiekszyło:PP

19.09.2004
13:08
[11]

War [ dance of death ]

ble, dla mnie to i tak zawsze okrojony wojownik z kilkoma okrojonymi bajerami od kapłana... I jeszcze ograniczenie charakteru...

19.09.2004
13:08
smile
[12]

adamis [ Konsul ]

Ja w IWD2 gralem odrazu po premierze ale o ile dobrze pamiętam to ...

1. Barbarzyńca
2. Wojownik
3. Wojownik
4. Łotrzyk
5. Kapłan'ka :)
6. Czarodziej

Jednak gdybym teraz miał grac to wybrałbym 3 barbarzyńców, łotrzyka, kapłana i czarodzieja.

19.09.2004
13:13
[13]

davhend [ Garrett ]

Jak chcesz mieć iście boską druzynę to taką :
Wojownik
Czarodziej or Czrownik
Kapłan

19.09.2004
18:09
smile
[14]

Kentril [ fechmistrz ]

Zależy jak lubisz...
ja przeszedłem całego IWD2 wojowniko/mago/złodziejem (człowiek) i jakoś jeszcze żył pod koniec....:)
skończyłem też icewinda tym teamem:
1.Wojownik (Krasnolud)
2.Barbarzyńca(Człowiek)
3.Mag (Elf)
4.Kapłan(pół-elf)
i nie miałem żadnych problemów. Przejście całej gry jednym herosem daje dużą satysfakcję więc może sprubój:)

19.09.2004
18:23
[15]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Jak dobrze pamietam skład drużyny był następujacy:

1.Barbarzynca (Ork)
2.Palladyn (Człowiek)
3.Kapłan (Człowiek)
4.Łowca (chyba Elf)
5.Łotrzyk/Iluzjonista (Niziołek)
6.Czarodziej (Elf)

19.09.2004
22:39
[16]

War [ dance of death ]

Kentril -> a jak grałeś jednym herosem, to który poziom osiągnałeś?

19.09.2004
22:46
smile
[17]

Aurelius [ Konsul ]

Gra jest smiesznie prosta nawet na najwiekszym poziomie trudnosci, przy przyjeciu pewnej strategii.

Przede wszystkim skład druzyny:
1) na przodzie wojownik, czlowiek. Awansujemy go max do 4 poziomu (bieglosc w dlugich mieczach + ped). Dajemy mu max sily, kondycji, zrecznosci i charyzmy (bo bedziemy nim gadac). Potem awansujemy go do drugiego poziomu barbarzyncy (tak ze wszystkich poziomow ma 6).
2) 2,3 i 4 postac to tez wojownicy. Dzikie Elfy - dajemy im 18 sily, 20 zrecznosci, 18 kondycji, reszta niewazna. Dajemy im 3 gwiazdki w lukach i awansujemy max do 6 poziomu (postacie te beda sie poslugiwac lukami).
3) 5 postac to czarodziej/zlodziej, Diabelstwo. Dajemy mu na poczatku max sily, inteligencji i zrecznosci a co zostanie na kondycje. Zaczynamy nim grac od zlodzieja, potem od razu awansujemy na czarodzieja i tak na zmiane. Jak dojdziemy do 6 poziomu zlodzieja, to potem juz tylko awansujemy go na czarodzieja (potem ewentualnie mozemy go awansowac go 8 poziomu lotrzyka) Postac ta bedzie poslugiwac sie kusza.
4) 6 postac to kaplan/wojownik, czlowiek. Dajemy mu max madrosci, sily, kondycji i zrecznosci. Na poczatku awansujemy go do 4 poziomu wojownika (dac max bieglosci w kusze), a potem juz tylko w kaplana (Straznik Bitewny Tempusa).

Kluczem strategii jest to, ze pierwsza postac nie walczy praktycznie (stad ten ped - zeby moc sie szybko poruszac i zwiewac), a konkretnie walczy tylko do momentu gdy czarodziej bedzie mogl poslugiwac sie zakleciami z 4 poziomu. Do tego czasu, jesli bedzie ciezko, to czarodziej niech rzuca czary sliskosc, pajeczyna itp. zeby spowolnic wrogow, twoi lucznicy/kusznicy ich wykanczaja w tym czasie, albo niech woj biega w kolko (i wrogowie za nim), a twoi lucznicy do nich strzelaja (oczywiscie jak sa proste walki to sie tak nie bawcie tylko dajcie wojowi tez sobie pomachac mieczem). Acha, tu jeszcze dodam, ze wojownik powienien miec pawez bo wrogowie tez maja lucznikow, a ona chroni troszke przed strzalami.

No ale co jest kluczem strategii :).
Najpotezniejszym czarem w grze jest 4-poziomowy czar Nienaruszalna Sfera Otiluka. Ten czar wymiata po prostu. Tylko dwa razy w grze zdarzylo mi sie ze wrog go przelamal. Chodzi o to, ze wysylamy woja w grupe wrogow i od razu rzucamy ten czar na niego. Jest nie do ruszenia wtedy przez nikogo. W tym czasie my rozstrzeliwujemy wrogow i/lub zasypujemy ich bajeranckimi czarami obszarowymi: glownie ognista kula,zabojcza chmura, kwasowa mgla, czy slupem ognia od kaplana. No po prostu ta strategia jest taka zarabista, ze kaplan sluzy mi glownie do naparzania z kuszy niz leczenia kogokolwiek.

Wazne jest zeby podwyzszac poziom tylko zlodziejowi/czarodziejowi i wojownikowi/kaplanowi, a reszcie nie wyzej niz do poziomu 6. Czemu? Im wyzszy poziom ma twoja druzyna, tym mniej punktow doswiadczenia dostajecie, albo nawet w ogole.Jak gralem za 1 razem to z ledwoscia doszedlem druzyna do 12 poziomu. Jak zastosowalem moja strategie, to wprawdzie 4 czlonkow druzyny ma 6 poziom (ale wiecej im nie potrzeba), ale juz czarodziej/zlodziej ma ich 24(8 jako lotrzyk i 16 jako czarodziej, a to jeszcze nie byl koniec gry).

W grze podstawa sa lekkie zbroje, np. skorzana cwiekowana +2. Jak postac ma duza zrecznosc, to po prostu dostaje tak duzo pkt za zrecznosc do klasy pancerza, ze zadna plytowka pelna juz tego nie polepszy.

Jest patch, ktory powoduje, ze za zabicie wroga zawsze dostaniecie jakies punkty doswiadczenia, ale jak macie wysokopoziomowa druzyne to i tak bedzie to minimum. Dlatego powtarzam - awansujcie tylko 2 czlonkow druzyny :).

Kaplan przy mojej strategii sluzy tylko do strzelania z kuszy, rzucania slupow ognia i animacji martwego na bitewnych kwadratach. Tu uwaga: jak dojdziecie do bitewnych to trzeba odinstalowac gre (pamietac o recznym usunieciu wszystkich katalogow gry) i ponownie ja zainstalowac bez patcha. Chodzi o to ze patch nie pozwala na bitewnych zastosowac strategii pod tytulem "wystawiamy do walki 1 goscia, reszte druzyny chowamy przed golemem gdzies u gory, potem animujemy martwiaki i nimi walczymy", a bez tego bitewne sa nie do przejscia.

Przy zastosowaniu mojej strategii jest tylko 1 problem strategiczny do rozwiazania. Wrodzy czarodzieje/kaplani potrafia rzucac na twoja postac zamknieta w Nienaruszalnej bardzo potezne czary - nawet 8/9 poziomowe. Tobie nic nie robia, ale potrafia polowe swoich wykonczyc, a to oznacza jedno: TRACICIE MNOSTWO EXP bo jak sami ich nie zabijecie, to nie dostaniecie za nich doswiadczenia. Mowie wam, straszny problem. Nie raz musialem odsejwowac gre tylko dlatego :).Czasami wystarczy polowe obszaru pokryc kwasowa mgla.To potrafi wykonczyc wrogich kaplanow/czarodzieji zanim zaczna rzucac jakies glupie czary (na swoich :) ).

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.