Lookash [ Generaďż˝ ]
wplata na konto przez poczte ;]
mam firme o koncie xxxx xxxx - xxxx xxxx xxxx xxxx i nazwie y :P
wiec pisze na druczku takim czerwonym z poczty w:
-nazwa odbiorcy - nazwe firmy
-nr. rachunku odb - nr. rachunku odbiorcy :P
-kwota - ilosc mamonki, ktora wplacam
-zaznaczam pole W - wplata gotowkowa
-nazwa zleceniodawcy - moja tozsamosc (adres tez?)
tytulem - tu cokolwiek, coby koles wiedzial na co idzie kasa
i to wystarczy? nie trzeba nazwy banku, w ktorym jest konto firmy? przed nr. konta jest jeszcze numerek w nawiasie - (11) - to podobno nie jest potrzebne - zgadza sie?
prosze o konsultacje, bo pierwszy raz to robie :> dla informacji - shella oplacam :)
Mr_Baggins [ Senator ]
Wystarczy wpisać numer konta. Pierwsze 6 (?) cyfr to zakodowana nazw banku. Adres napisz, nie zaszkodzi. Tytułem: najlepiej podaj nr faktury, którą opłacasz.