GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

jak podlaczyc televizorek

15.09.2004
15:46
[1]

stevan [ Centurion ]

jak podlaczyc televizorek

witam jak podlaczyc televizorek do kompa???
mam gforca 4 mmx 440 z wejciem tv-out i kabel co trza zrobic zeby podlaczyc tv

15.09.2004
16:00
[2]

wolkov [ |Drummer| ]

Podlaczasz kabelek do karty, druga koncowke do TV (euro albo cinch, nie wiem jaki masz), potem otwierasz zakladke od sterow do swojej karty i konfigurujesz, ale sprawdz najpierw czy dziala na ustawieniach domyslnych. W razie czego wybierz sygnal B/PAL, rodzaj kabelka jaki posiadasz itp. Jak bedziesz mial problem to sie odezwij.

15.09.2004
16:45
[3]

Neo_zion [ Generał ]

Prościej bedzie użyć TV Toola

15.09.2004
16:56
[4]

wolkov [ |Drummer| ]

ale po co jakies dodatkowe progsy jezeli wszystko jest w sterach i dziala ok? jakie opcje posiada TV Tool?

15.09.2004
17:44
[5]

Coy2K [ Veteran ]

lipa lipa lipa... ;((
mam podłaczony tv do kompa...dzwiek jest ale nie ma obrazu...nie wiem co jest nie tak. Niby Tv Tool wykrywa TV ale obrazu nie ma...co jest nie tak ?

15.09.2004
17:53
[6]

Neo_zion [ Generał ]

wolkov ---> Dużo lepsze niż oryginalne sterowniki.

15.09.2004
19:06
smile
[7]

reds23 [ redsov ]

ja uzywam tv-tool ...
alemusze sie cackac i za kazdym razem go wlaczac ... :<

idzie jakos zrobic zeby bylo AŁTOMATIŚ ?? ;) xD

15.09.2004
19:16
[8]

Qba19 [ Junior WRC ]

A ja mam pytanko związane z tematem. Ile długośc moze mieć taki kabelek i jak długi kabelek do tv out'u moge kupic w sklepie? bo ten standardowy to nawet do monitora nie sięga od kompa :)

15.09.2004
19:17
smile
[9]

RealRufus [ F E A R ]

Qba19 --> Ja mam 10 metrów i śmiga aż miło ( podłączone w TV do wejścia S-video )

15.09.2004
19:30
[10]

wolkov [ |Drummer| ]

No więc jak już mówiłem ja nie używam żadnego osobnego programu i mam stale od dawna tv podłączony do kompa, problemów zero. Nie ma znaczenia jaka karta, robi się to tak samo w panelu ati jak i nvidii. Dodam jeszcze, że mam świeżo zainstalowany win i stery do karty, właśnie sprawdziłem, że mam wszystko automatycznie prawidłowo wykryte. Jak ktoś ma geforce'a i jakiś problem to sprawdźcie: nView display mode (obok monitora powinien się pokazać tv, jeżeli nie to naciśnij detect displays), potem zaznaczamy obrazek ukazujący tv, wciskamy pasek device settings -> select TV format -> wybieramy B/PAL. Z tego samego paska (select TV format) klikamy na advanced, a następnie wybieramy rodzaj kabelka jaki posiadamy. Na głównej stronie nView display mode jest jeszcze pasek nView Modes, u siebie zaznaczam Dualview, dobre do filmów bo odtwarzacz maksymalizuje obraz od razu na tv. To tyle, powinno działać.

15.09.2004
19:30
smile
[11]

Coy2K [ Veteran ]

dosyć duży mam problem...dźwiek i obraz są cacy...ale obraz jest czarnobiały. Zmieniałem na PAL i nic to nie daje, najnowsze detki są. Njalepszy motyw ze podczas uruchamiania systemu obraz na tv na chwile robi sie kolorowy ale po paru sekundach znowu traci kolory...

15.09.2004
19:42
[12]

Coy2K [ Veteran ]

ok...inny problem, tamten jakims cudem ( nie wiem jakim :-) udalo mi sie rozwiązac...kolory są ale teraz z kolei nie pokazują sie napisy w divxach na tv...

15.09.2004
19:58
smile
[13]

matchaus [ Legend ]

Coy2K ---> Zastosuj zajefajny program (moim skromnym zdaniem duuużo lepszy od VPlayera) SubEdit Player!

Robisz z obrazem i z napisami dosłownie wszystko :)
(LINK!)

A teraz pytanko do znawców.
Podpinam TV z kompem kablem SVHS. TV-Tool pokazuje coś takiego i za chińskiego Boga nie mogę tu nic ustawić!
A bardzo bym chciał, bo lecą mi na TV od czasu do czasu jakieś dziwne paski...
Oczywiście cała reszta opcji działa... oglądać mogę wszystko, ale czuję, że owe niemożliwe do ustawinia opcje TV-Toola "przejmują" stery grafiki...

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-15 19:57:55]

15.09.2004
20:03
smile
[14]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

Coy2K>> masz fddshow i allplayer?? jesli tak to w allplayerze otworz opcje filtry i przez fdd nalozysz napisy na film tak ze bedzie to widac w tv.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.