Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
The World of Fallout (Fallout 1, 2 & Tactics - część 202)
Ogromny tuman kurzu poruszał się szybko poprzez spękaną i wysuszoną słońcem ziemię. Mimo lejącego się z nieba potwornego żaru, stojąca pośrodku pustkowia grupa podróżnych starała się trzymać fason i wyglądać groźnie. W promieniach słońca, przy wtórze szumiących cicho elektrycznych silników, pobłyskiwały groźnie jasnymi refleksami wypolerowane lufy obrotowych działek. Tylko w ten sposób można było zasłużyć sobie tutaj na szacunek i respekt. I przeżyć. Tuman kurzu, przy potwornym metalicznym zgrzycie, zatrzymał się nagle kilka metrów od grupy. Powoli opadający pustynny pył odsłonił kanciastą sylwetkę opancerzonego hummera. Na boku dało się odczytać zatarty juz nieco napis: "To drink and to serve". Skrzypnęły dawno nie oliwione drzwi. Obok pojazdu pojawiła się zwalista sylwetka kogoś odzianego w pancerz wspomagany. Na jej lewej piersi widniał nabazgrolony koślawymi, czerwonymi literami napis.
- "Pee-yack" - odczytał mozolnie najwyższy z podróżnych.
- Kim jesteście!? - zagrzmiała w odpowiedzi metalicznym głosem zewnętrznego interkomu potężna postać.
- Eeee... - w głosie przywódcy grupy dało się wyczyć narastającą niepewność - To chyba... chyba my tu jesteśmy od zadawania pytań...?
- Racja, racja - odpowiedział metaliczny głos - Więc pytajcie. O wszystko. Po to tu jesteśmy...
© Wstępniak by Mysza
Obsada telenoweli:
Alfonso Gonzales peeyack, Hose Antonio MaLLy(R), Hose @d@m,Rudolfo Vein, Hombre Lechiander, Lucjano Andreas DarkStar, Gringo M'q, Sir Hermano klesk, Miguel de Torquemada, Salva Atreus, Donna Isaura Gwiazd, Juan Sanchez Villa-lobos Myszakez i Straszliwy Pedro erav (incognito)
W stanie spoczynku:
Don Faolan, Don Akacjo Blendon, Zigmunto evs, Ferdinand Peleque, Leon Gryffin, Herr =MaDE MaN=, Almondo 45ACP, Azalia Karmelita Sachmet, Franco xywex, Senhor Fryderick Kalgan, Merkucjo MOD, Huan Carlos Yoghurt, Perudżio Najmad, Statjando Dagger, Eskil Ausir, Diakon James Sinic, Serdżio Thornag, Maria brongar2, Burro Raziel
Maskotka wątku: Suhoj wielokrotnie banowany mutant
Falloutowe pliki na serwerach różnych [ale za to bezpiecznych, bo Straszliwy Pedro Erav nie ma do nich dostępu ;) ] :
___________________________________________________________________________________________
Edytory:
https://ftp.interplay.com/pub/misc/fo2mapper.exe - oficjalny edytor do Fallouta 2
https://fallout.blackisle.com/Fallout_Editor.pdf - instrukcja do edytora
___________________________________________________________________________________________
Wyniki głosowania na ulubionego NPC-a:
[zasada głosowania: jeden człowiek - jeden punkt, który można podzielić na dowolną ilość bohaterów]
Zagłosowały 22 osoby
Sulik - 6,39 pkt
Cassidy - 5,8 pkt
Dogmeat - 3,11 pkt
Marcus - 2,7 pkt
Ian - 2,0 pkt
Goris - 1,1 pkt
Lenny - 0,5 pkt
Vic - 0,35 pkt
Bess - 0,03 pkt
Yellow Dog - 0,02 pkt
Laddie -
Myron -
Skynet Robot -
K-9 -
Robodog -
Miria -
Davin -
Tycho -
Katja -
Xarn -
___________________________________________________________________________________________
Ścieżka do poprzedniej Krypty:
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Skoro juz jestesmy przy temacie Fallouta, to...ide na poczte :).
Lechiander [ Wardancer ]
bzzzzz... :-)
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
P.S.Gwiazd dwa watki w ciagu tak krotkiego czasu...jestes dzis wyjatkowo plodna :D.
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
W każdym nowym wątku widzę bzyczącego Lechiandera... ;)
Wander --> pamiętaj, że wiozę Ci do Kraka BG1 + OzWM, mam nadzieję, że się pojawisz, żeby to sobie zabrać w cholerę ;P
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
-->The Wanderer
masz niezły pomysł :) ja też tam sie przejde :)
a przokazji skocze do sklepu po coś na obiad (może nie zmienie się pzrez ten posiłek w Marcusa :) .)
dzieki za nowy wątek....
oczekuję tu jakiegoś ruchu!!!
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
[odśnieżać... ]
Jak cholera, w końcu aż dwa wątki się z tego urodziły ;)
Lechiander [ Wardancer ]
wrrrrr... :-/
Nie zdążyłem!
Gwiazda ----> Tylko nie bzyczącego! Może byc nabzdyczonego, bzykającego... :-P :-)
Przez chwile myslałem, że jestem w PT. :-))
peeyack [ Weekend Warrior ]
==>Wanderer
Ozenilem sie z rozsadku, nie mialem czasu ostatnio. Ale od dzisiaj zona wyjechala, wiec wrocilem
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
peeyack
Jasne, peeyack i slub :P.
Kiedy bedziesz na gg <poza dizsiejszym wieczorem, bo moja wrocila i nie bedzie mnie w domu na noc>? Mam kilka spraw.
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
peeyack, Gwiazd
Do zobaczenia w sobote :).
Gwiazd za plyty kupie Ci piwo, bo wszystkie plyty oddaje peeyackowi w ramach prezentu slubnego :D
Lechiander
Bedziesz, czy znowu masz jakas wymowke?
Mally
Jesli przyjedziesz do Krakowa, to mam prosbe - zostaw Suhoja w domu :).
Atreus [ Senator ]
Hej. Od niedawna mam staż. Ciężko jak cholera. Możecie mnie dołączyć do: W stanie spoczynku :). W gry już nie gram i za nimi nie tęsknię (na razie :)). Zawsze mogę odwiedzić ten wątek, ale do pomocy nowym inni lepiej się nadają, a do porządnego offtopiczenia w ogóle się nie nadaję ;)
Pozdrawiam
To nie jest jakiś pożegnalny post, tylko prósba wstawienia mojego nicka w inne miejsce albo jego usunięcie :)
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Ja w sprawie organizacyjnej do takiego jednego zapitego ;)
peeyack --> jak wygląda kwestia ewentualnego upchnięcia nas gdziekolwiek na nocleg? Bo coś niesmiało kiedyś wspomniałeś, a teraz bardzo mnie ta kwestia zainteresowała ;) Chcieliśmy z Kermitem pojawić sięw Kraku już w piątkowe popołudnie, ale nasz znajomy z Krakowa wyjeżdza, więc plan padł na mordę. W tej sytuacji musimy przywlec się w sobotę rano i pokombinować z jakimś noclegiem do niedzielnego poranka [przy czym możliwe, że jeśli towarzystwo dopisze, to spędzimy noc na mieście :)] - i do tego jesteś nam potrzebny Ty :)
Oczywiście jeżeli nie ma takiej możliwości to ok, prosiłabym tylko o szybkie ściągnięcie nas na ziemię, żebyśmy zdążyli przyszpilić w tej sprawie kogoś innego ;)
Wander --> Gwiazd za plyty kupie Ci piwo - po jednym za każdą płytę? ;) ;P
Lechiandera nie będzie. Nie wiem jaka jest wymówka, pewnie taka sama jak zwykle - "nie mogę".
MaLLy też chyba nie dotrze, skarżył się na wątku warszawskim, że nie ma na to kasy.
My też ledwo się wyrwaliśmy, ale będziemy - ku Twojej dzikiej radości, prawda? ;P
peeyack [ Weekend Warrior ]
==>Gwiazd
Nie widze problemow, rozumiem, ze z tanich noclegow juz was nic nie interesuje? Znajde wam jakis cieply kawalek podlogi, bez obawy... W piatek wieczorem dam wam cynk co i jak, bo na razie sam jeszcze nie wiem, czy wbijac sie na znajomych, czy brac jakis tani hotelik. Ja bede w Kraku od godz. 11.00 rano w sobote, wiec jak dojedziecie na ta pore, to was odbiore z dworca. Legrooch cos wspominal, ze przyjedzie w tych godzinach, wiec kontaktujcie sie z nim o pociagi, jest dosc zorientowany
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
-->The Wanderer
Mnie na pikniku ze względów czysto finasowych niestety nie będzie.... (Cholera jasna!!!)
A co Suchoj planuje w tej sprawie to niewiem, może sie tak okazać że on sie pojawi.
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
peeyack --> my jesteśmy teraz w małym dołku finansowym i każdy tani nocleg jest za drogim noclegiem ;) - roboty dopiero się zaczynają, do mnie dzieciaki też dopiero przychodzą na korki lub przygotowania do matury i umawiają się zajęcia od października, zaoszczędzona kasa wyszła na wakacje, a różne opłaty nie czekają :| Normalnie nocleg nie byłby pewnie aż takim problemem.
Pociągi ustalimy już bezpośrednio z ekipą warszawską.
I w ogóle dziękuję, dobry człowieku :)
peeyack [ Weekend Warrior ]
==>Gwiazd
Twoja stara dobry. Jestem zly i zepsuty do szpiku kości - tak brzmi wersja oficjalna. Musze zachowywac pozory. Wezcie sobie jakies spiwory, w razie jakby braklo lozek...
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
peeyack --> ok, jesteś potworem ;) ;P
Dogadamy się dokładniej w piątek co i jak z tymi noclegami.
Przypomnij mi tylko co mieliśmy Ci przegrać - na pewno zgłaszałeś zapotrzebowanie na "A Boy and his Dog" i coś mówiłeś o Arcanum w wersji angielskiej, ale nie udało mi się z Ciebie wyciągnąć czy chcesz to w końcu, czy nie ;)
peeyack [ Weekend Warrior ]
==>Gwiazd
Hmmmm. Now that you mentioned it... Arcanum ANG pasowalo by mi bardziej niz PL chyba. No i wandererowi bym nie musial zawracac glowy o kolejne przegranie :-)
Chce, chce, chce :-)
Przywiezc plytki, czy wolicie kasiore? Bo jak tak zle, to ja moge poczekac na to Arcanum do lepszych czasow korepetytorskich
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
peeyack --> no już nie przesadzajmy, posiadamy w domu czyste płyty, naprawdę :) Zanabyliśmy w czasach lepszości finansowej ;) dużą ilość i teraz możemy spokojnie je zużywać ;)
Wymianka na czyste mile widziana, aczkolwiek nie obowiązkowa, Wander nie poczuł się w obowiązku oddać 6 płyt za BG, to i Ty nie musisz ;P
Ok, film + Arcanum dla Ciebie, zapamiętam.
Lechiander [ Wardancer ]
Wasza stara wymówki! :-/
peeyack [ Weekend Warrior ]
==>Lechu
A wiec czy bedziesz na pikniku? Bo ja juz sie zagubilem
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
peeyack --> w sprawie piknikowej:
1. Jedziemy całą bandą [ja, Kermit, legrooch, Yeenny, a.i.n. z kobitką, prawdopodobnie Shadowmage] ekspresem o 10:15. W Kraku będziemy o 12:55. Czy będziesz nas witał na dworcu czy też masz nas w zadzie i spotkamy się na miejscu? ;P
2. Mazio nie znalazł żadnego noclegu i jęczy, że musiałby nocą ciężką wracać do domu, bo nie ma gdzie kimać - a już z uwagi na paintball w sobotni poranek jedzie pksem ok. 01:20, zeby być w Krakowie na 8:00. No to pozwolę sobie spytać w jego imieniu o jakiś namiar na niezbyt drogi nocleg, może coś Ci do głowy wpadnie, żeby nam chłopak na wwwaisie nie płakał ;)
Lechiander [ Wardancer ]
peeyack ----> Osobiście żałuję cholernie, ale nie będę na pikniku. :-(
Suhoj [ Fochmistrz ]
ja też żałuję że mnie nie będzie (formalności z pracą magisterską)... cholera wszystko za darmo i gry sie ciowe... jak ja chciałem tam być, nie mówiąc już że w Krakowie nie byłem ze 3 lata już a lubię to miasto bardzo (hmmm ciekawe czy moja była by się wtedy ze mną spotkała... chociaż jej obecnemu narzeczonemu by się to na pewno nie spodobało hiehie)
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Lechu ==> żałuj, żałuj, będziemy Cię dobijać zdjęciami i opowieściami! :> *demoniczny śmiech*
Lechiander [ Wardancer ]
Gwiazda ----> Dobijać chcesz leżącego??? :-(
A zresztą, bardziej już się chyba nie da. :-(((
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Lechu --> też tak ostatnio sądziłam - okazało się, że dało się bez problemu :|
W ogóle jest mi bardzo źle i smętnie, ale się staram, żeby nie było widać.
Może uda nam się wobec tego spotkać innym razem, co? Najwyżej zwalimy się całą bandą w następne wakacje do Twojej lepianki nad jeziorkiem ;PPP [żartuję, żartuję ;)]
Lechiander [ Wardancer ]
Gwiazda -----> Ależ czemu żarujesz? Jak dla mnie to spoko. Naprawdę! :-) I nie muszą być nastepne wakcje..., może być wcześniej. :-)
BTW Jeśli nie będę miał zjazdu (a dowiem się dopiero 1.10), to wpłacam kasę na Nordcon. Jak to jeszcze miałbym opuścić, to... I cały czas liczę, że tez tam będziecie.
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Lechu --> jakie tam wczesniej, w maju były tam temperatury minusowe, więc na mnie przed lipcem - sierpniem nie licz ;PPP
Z Nordconem się zobaczy, na razie nie mogę nic obiecać - chwilowo nie ma raczej szans, ale jeszcze trochę czasu mamy. Nie podejmiemy żadnej decyzji póki się nie obronimy oboje i nie zobaczymy jak wyglądają te nasze praktyki - i co po nich.
Lechiander [ Wardancer ]
Gwiazda ----> Nie bardzo łapię, albo łapię za mało, o co chodz i z tymi mrozami. Przeciez nikt Ci nie będzie kazał spac w namiocie luba jakoś tak. :-P No, ale cóż, Twa wola. :-P :-)))
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Lechiander
Niektorzy <np. ja i Gwiazd> nie lubia sie wloczyc po jakims zapomnianym zakatku swiata w zimie, zreszta ja nie lubie wtedy nawet wychodzic z domu :P.
Lechiander [ Wardancer ]
Wander ----> A czy ktoś się Ciebie pytał o zdanie? Że się tak spytam? :-)))
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Lechu --> pamiętam jak było mi zimno, kiedy wpełzałam do lodowatego śpiwora... albo kiedy piliśmy wieczorem, a zęby szczękały o butelki... albo kiedy odczepiałam sople wiszące na czubku nosa... no dobra, przesadzam, ale zimno była jak jasna cholera ;D
W ogóle szansa na to, że wyjadę gdziekolwiek w zimie jest nikła, bo ja tak piekielnie nienawidzę zimna, że najchętniej przespałabym te miesiące pod kocem.
Wander --> jak już tu jesteś, to powiedz mi, czy znasz namiary na jakieś tanie noclegi w Kraku, bo te podane w wątku Sulika już są rozdrapane :) Nie dla nas. Może coś skojarzysz.
Lechiander [ Wardancer ]
Gwiazda ----> A ja dalej nie kumam za bardzo, o co chodzi??? Cyz myśłisz, że ma lepianka nie jest ogrzewana??? :-P
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Lechu --> hmmm. To teraz mam zagadkę :) Mówimy o tej lepiance, w której mieszkaliśmy w maju? ;) Tej wściekle zimnej i bez ogrzewania? ;D W każdym razie wtedy nie miała ogrzewania... :)
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Lechiander
W przeciwienstwie do Ciebie mowie kiedy chce, a nie kiedy mnie pytaja :P
Gwiazd
Tu jest spis wszystkich hoteli w Kraku.
Pewnie znajdziesz cos odpowiedniego.
https://krakow.naszemiasto.pl/noclegi/
https://www.krakow.pl/turystyka/spanko/
Ja bede na pikniku pewnie tylko kolo godziny, bo obecnie nie nocuje u siebie i nie moge wracac do domu o ktorej chce :/
P.S.Precz zima :)
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Gwiazd
Nic Ci nie moge polecic,bo ze zrozumialych wzgledow, nie zamieszkuje w hotelach krakowskich.
Jesli mam ochote na noc w hotelu ;), to jade do Zakopanego lub za granice, tudziez do dziury pokroju tej lechianderowej :).
Najtansze sa roznego rodzaju schroniska i kwatery prywatne, ale rzadko sa usytuowane w centrum.
W kazdym razie masz ponad 500 pozycji do przejrzenia :).
Lechiander [ Wardancer ]
Wander ---> W przeciwieństwie do mnie...??? buahahahahaaha LOL :-)))
Gwiazda ----> Wiedziałem, że jakieś nieporozumienie nastapiło. :-) Lepianka to moja chata, a tam gdzie spaliście to ... niech bedzie, że domek. :-P :-)))
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Lechiander
Nie gadaj tyle, tylko wracaj do nauki :P
Gwiazd
I mapa Krakowa...
Lechiander [ Wardancer ]
Kurwa, jak ja kocham alfy i omegi i inne "mundre" wszystkowiedzące ... cośtam. :-)))
Lechiander [ Wardancer ]
Wander ----> Papuga, papuga!!! LOL :-)))
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Merci, obadałam mapkę, już wiem co i jak.
Może nawet się nie zgubię.
Lechu --> ja od początku miałam na myślę tę lepiankę nad jeziorkiem, którą Ty nazywasz chatką lub domkiem :)
Lechiander [ Wardancer ]
Gwiazda ----> No, tyle to już się sam domyślilem, stąd tez wytłumaczenie, co jest czym w mym mniemaniu i nazewnictwie. ;-) :-P
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Lechiander
Zdjecia, zgodnie z zyczeniem :)
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
"Cicho wszędzie, pusto wszędzie. Co to będzie, co to będzie..."
Ludzie! coście poumierali na pustkowiu ???
M'q [ Schattenjager ]
Ja jeszcze żyje, jeżeli to cokolwiek znaczy :D
Lechiander [ Wardancer ]
Jeśli już to w puszczy. :-)
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Ja chyba nie żyję. Jakoś nie mam ochoty...
Marksman [ Promyk ]
(trochę fallouta)
Mam problem (F2):
"Trudności z dostarczeniem walizki... ?
Wersja: z patchem.
Autor: CaptGinyu
(...) Taa, nic trudnego... trzeba tylko uważać, nie wolno prosić Moore'a o zapłatę, czy grozić mu szantażem, bo włoży do walizki notatkę dla Bishopa, żeby zabić cię przy dostarczeniu - a to jest złe, bo trzeba Bishopa zabić i jego questy idą do piachu. Ja się o tym przekonałem w bolesny sposób :). Można jednak Moore'a wystawić Lynette po wzięciu walizki - warte to 500$ i nie grozi konsekwencjami... O pardon, właśnie zauważyłem że zostało to napisane w solucji. Tylko dlaczego tam pisze, że to się nie opłaca? Pół tysiąca piechotą nie chodzi." (z 13 schronu)
Można to jakoś odkręcić?? albo zeedytować?? cokolwiek??
Lechiander [ Wardancer ]
Marksman ---> Szntażowałeś Moor'a? Znam tylko jeden sposób - load.
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
niestety lechu ma racje....
chyba że jakimś cudem otwożysz walizke, tak by bishop sie niepokapował....
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Idzie ten wątek jak krew z nosa, może powinniśmy namówić Lecha, żeby troszkę pooftopiczył, to od razu by się ruszyło... ;P ;)
Lechiander [ Wardancer ]
Gwiazd ----> Przeciez Ty tu jesteś. :-P :-)))
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Nie dość, że offtopiczy, to jeszcze jest złośliwy... ;) ;P
Lechiander [ Wardancer ]
Nie offuje, tylko odpowiadam na zaczepki. :-P A złośliwości uczę się od Mistrzyni. :-P :-)))
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Offtopiczysz - i nawet nie próbuj się wykręcać bądz określać tego w jakikolwiek eufemistyczny sposób ;)
O rany, jak mi się nudzi, pójdę chyba coś poczytać.
Lechiander [ Wardancer ]
Co do offów, to przynajmniej nie jestem sam. :-P :-))
Marksman [ Promyk ]
Lechiander - hmmmm.. no to parę questów z głowy... bo to było daaaaaaawno....
Lechiander [ Wardancer ]
Marksamn ----> Nie ma się czym dołować. Te questy i tak są porąbane, IMHO
Idź, puknij zonkę i córcię Bishopa. Od razu ci pzrejdzie. :-) A walizka to przynajmniej bedzie jakiś powód do wykończenia gnoja. :-)
peeyack [ Weekend Warrior ]
Ja tam zawsze grzecznie zalatwialem sprawe z walizka... Zawsze to wykonany quest wiecej. Ale ja jestem pazerny na EXPa w Fallu
Lechiander [ Wardancer ]
peeyack ---> Ja tez, ale nie ma co plakac nad rozlana szklanka mleka. :-)
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
-->Lechiander
mleka tak... ale browiec to co innego....
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
...i znowu offtopy :)
peeyack [ Weekend Warrior ]
I dobrze, ze chociaz sa te offtopy, bo watek idzie jak krew z nosa
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
To ja mogę troszkę więcej poofftopiczyć, żeby coś się działo... ;P ;)
M'q [ Schattenjager ]
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
...no ale przynajmniej coś piszmy.... ;P
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
ten watek prawie od początku był offtopowy....
dlatego nastąpiła zmiana nazwy na "świat follauta"
bo gadamy tu o wszystkim w tym klimacie
(a co? niema browca w fallu? :) .)
Lechiander [ Wardancer ]
Browar jest, ale nie ma rosolu. :-)
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
-->Lechiander
no niewiem... a co z jedzeniem do "mamuśki" z DEN ??
może to co ci daje to rosół, ze szczóra :), ale rosół...
peeyack [ Weekend Warrior ]
A jak sie nazywaly te paluszki u Rose w Modoc z braminich wymion?
Lechiander [ Wardancer ]
Mllenki ---> Tam byly szaszlyki i inne miecho. JAKBY GDZIES BYL ROSOL; TO ALBO ZAKONCZYLBYM TAM GRE ALBO WRACAL CO TYDZIEN. :-)))
sorry za capsa :-/
peeyack ---> Rose ma tego tyle... :-)
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Hmmm....
Fallout3 bedzie czesciowo korzystal z engine'u Morrowinda, widok ma byc i z pierwszej i trzeciej osoby.
Natomiast Troika poszukuje nastepujacych pracownikow:
- Senior Rendering & Tools Programmer
- Character Modeler
- Concept Artist
- Designer/Writer
Tak sobie teraz pomyslelem, ze za dwa lata dostaniemy 2 okrojone Fallouty 3.
Troika nie moze nawiazywac do oryginalnych gier z serii, Bethesda ich nie tworzyla, wiec nie ma co liczyc na dobry tytul, raczej na potworka pokroju Morrowinda.
Blurp :(.
Informacje na temat falloutowego modu do UT2003:
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
i jeden screen, jakby sie komus z lenistwa <Lechiander :P> nie chcialo zagladac:
Lechiander [ Wardancer ]
Wander ---> A tu zes trafil w 10! :-)) :-P
M'q [ Schattenjager ]
Ładnie to wygląda, ale ja tam w UT2k3 nie gram :P
Yanek [ Paprykarz ]
mam pytannie: czy fallout 2 smiga pod wina XP?
Lechiander [ Wardancer ]
Yanek ---> Smiga.
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
To ja sprawdzę jeszcze tutaj: Lechianderze, jesteś? ;)
Lechiander [ Wardancer ]
Gwiedzmin ---> Jeszcze HL Ci zostal. :-)
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Sprawdz go za minutkę ;>
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Wszystkie wiadomosci na temat Fallouta 3 Bethesdy:
Release date:
G Carter:
I can pretty much guarantee you we did not go out of our way to provide a date to some spanish retail site while skipping all the major american ones
Pete Hines:
When it's coming out we're way too far out to talk about.
Has development of Fallout 3 actually begun and can you give us any idea of a release date?
Pete Hines - I'll take the last one first. WAY too early to talk release dates. Yeah, we've started pre-production on Fallout 3 development.
Pete Hines, your director of marketing, has said that preproduction on the title is already under way. How much work as been done on the game so far?
Todd Howard: We're in the "messing with stuff" phase. Nothing is pinned down until we play it. And then we always change it.
When can we expect to see Fallout 3?
Todd Howard: When it's done (trademark of id Software).
Have you started development on Fallout 3 yet, or are you still ramping up to get started?
Pete Hines: We're currently in pre-production.
Where is Fallout 3 currently in terms of development?
Hines: We're in the first days of planning and pre-production - there is a lot of work to do.
Pete Hines:
We certainly have ideas, but nothing concrete. The only reason we made this announcement was to announce the deal. We had no intentions to talk about specifics because we're not ready to do that yet, and to do so now would be fruitless. We have a lot of work to do and things to accomplish before we start talking to Fallout fans and the gaming public about the game itself.
We have some ideas. We have folks here that have been thinking about and talking about it, some longer than others. But, we're not announcing something we've been working on for two years. We're simply announcing a licensing deal that was recently signed.
It will be a while before we start talking about the game. It should give folks plenty of time to calm down a little and stop killing us and what it is they think we're doing before we've even gotten started.
MISC
Fallout 3 is a game that fans of the series have been waiting for for some time. Are you as nervous about, as you are excited by, the prospect of delivering the game?
Hines: Not nervous at all. We're excited by the prospect, Fallout is a great property.
Can you give us an idea of when we can expect more details?
Pete Hines: It's going to be a ways out. We haven't even announced the next Elder Scrolls project yet. Obviously we've been doing something for a while. From a development standpoint, from a gamers-making-Christmas-lists standpoint, it's very early at this stage to be talking specifics. When we have more info, we'll certainly let people know.
You've said in a recent interview that you've actually spoken internally for a number of years about how Bethesda could create a great Fallout game. Now that you have the license, will some of those discussions be brought to fruition, and can you give us any details on what precisely has been discussed previously?
Hines: Really I was referring to the fact that in talking about starting another internal development team, we had talked about wanting to do another RPG that was similar but different, and wouldn't it be great if we could do the next Fallout.
Why buy the Fallout license?
PETE HINES:I think it was more about our internal discussions about what kind of game we thought we could do, and do really well. There are any number of available RPG licenses out there, as well as the opportunity to implement any number of our own original ideas, but at the end of the day we really wanted the chance to make Fallout 3, so that's what we're going to do.
Pete Hines: Fallout is something we've talked about internally for a long time. I'm pretty sure we made the initial approach. I don't remember when. I believe it was something we talked about with our president, Vlatko, at one point, who probably made the initial contact. Again, it's something that has been brought up internally, every now and then, for a long time.
We're big fans of the Fallout franchise and think it's a good fit for our skills and what we do well. Simply put, we think we can make a great Fallout 3 that lots and lots of people will want to buy.
Why announce Fallout 3, without any plans ?
Actually the press release was announcing that Bethesda had secured the rights to create Fallout 3 and subsequent sequels. The press release does not announce the game nor any specifics about it -- it's a business announcement. And it had to be made, because it is important and affects more than one company.
This information is all brand-new. It's something that only became known to many of us at Bethesda a couple weeks ago, and only became official last week. We have also been very busy working on non-Fallout related projects. Any thought that has gone into what a Fallout 3 developed by Bethesda Softworks is minimal at best, and it is going to be quite some time before you hear anything else about it, because quite frankly we haven't even had a CHANCE to think much about what we're going to do with this new franchise.
Anything that's said about the game now -- features, game systems, camera style, gameplay style, platforms, etc. -- is 100% speculation. NO DECISIONS HAVE BEEN MADE. So have patience. As soon as we know more and are prepared to make a detailed unveiling, we will let you know. But don't be surprised if that day is a ways off.
Console vs Personal Computer (PC):
Most of Bethesda’s games are released on PC and X-box. We’ve already seen that a complex RPG is possible on a console (cfr. Morrowind). Do you think an old-school RPG with lots of text and turn-based action like Fallout is going to appeal to, for instance, the average PS2 gamer?
Pete Hines:Well, Morrowind had over a million words of text in the game, and given the great success of that game on a console, I don't think text is something that will make or break a game. And obviously turn-based combat has worked well on consoles, since KOTOR blew people away last year and FF has a very large and loyal following. I think what we're finding out is that the stereotype of what a console gamer is, or what they want, isn't necessarily what it used to be. You can't define a game just by what features it has, you really have to define the experience. Some stuff works well on any platform because it's so brilliantly done, and some stuff won't work on any platform because it's the right features with the wrong implementation.
You've confirmed that Fallout 3 is definitely coming to PC. Can you clarify console plans?
Pete Hines: Our intention is to do a multiple platform title. Which platforms that will be, it's too early to say.
I assume you also can't say whether we're talking about current- or next-generation consoles?
Pete Hines: Yes, that would be premature.
What does this mean for Bethesda going forward?
Pete Hines: We've got another very cool role playing license to work with, and we plan to continue to strengthen our position as one of the leading creators of cool role-playing games for multiple platforms. That's our desire, and we think that Fallout 3 points us in the right direction to do that.
Since you now have the rights for the franchise on console, is Fallout 3 also coming to consoles?
Pete Hines: Our intent is to develop and publish the game for a number of platforms.
Bethesda's license agreement is for PCs, consoles, handhelds, and other media. Which platform will Fallout 3 arrive on first?
Todd Howard: Way too early to say. We always like to hit as many as possible at the same time, but that's not always possible.
There is some concern in the PC gaming community that if Fallout 3 is developed for both the PC and consoles, it won't have the same depth as other PC RPGs. What can you say to allay this concern?
Todd Howard: Play Morrowind on PC, and then play it on Xbox. Anyone who says a console game can't have depth hasn't played enough of them. The platform is 100 percent irrelevant.
According to your Web site, Bethesda is hiring developers to create RPGs for "future-generation consoles." Given the Elder Scrolls' long development cycle, should we expect to see Fallout 3 on a next-generation console? Or is it far along enough in development to be released on current-generation consoles?
Todd Howard: I can't say what platforms it will or won't be on yet. We hope to hit as many as them as we can.
If you are developing for next-gen consoles, do you think you can deliver a "full" Fallout experience onto a console?
Pete Hines: I think future consoles are going to be insanely powerful. When looking at bringing a Fallout game to something like that, well, I don't think it's an issue. If you look at the original Fallout when it came out in 97, it was one of the most technically advanced RPGs of its day. It had the best animation, the best resolution, the best dialogue, and more. It's important that we accomplish the same things with Fallout 3.
Mature/ESRB:
Fallout 2 was rated 15+ (not for immature audience) - will this trend continue with Fallout 3?
Pete Hines: It's going to be a mature game, that's always been the plan.
While I was overjoyed to hear that Fallout 3 is being given a second lease on life, I am curious about your target ESRB rating. Many gamers still remember that Morrowind was developed as a Teen rated sequel to a historically Mature series, and there is a growing concern that you may do the same to Fallout. Considering that the Fallout franchise has been mature themed in the extreme, what are currently your plans for the game as far as content (ESRB) is concerned?
Pete Hines: Right now we aren't prepared to talk about specifics. I wouldn't worry about the ESRB thing.
So is it safe to say that we can count on the more mature elements remaining intact?
Pete Hines: I would hope so. We don't plan to strip out important elements that made Fallout what it is. We want to remain true to the experience that made Fallout, well, Fallout.
License:
Pete Hines: We've licensed the rights to Fallout, which includes everything except the MMO project Interplay announced a few weeks ago.
Interplay is still working on the Fallout MMORPG it had announced. Does this mean Interplay still owns the Fallout intellectual property?
Pete Hines: Yes. We've licensed the rights to Fallout 3 as well as sequels -- Fallout 4, Fallout 5.
How much input will Interplay have in the development of Fallout 3? Can they say "yes" or "no" to things like game design, story, etc?
Pete Hines - We have complete creative control over the development of the game.
Interplay said a few weeks ago that they were going to try and make a Fallout MMO. Is this part of the Bethesda plans as well?
Pete Hines: It is not related to the MMO thing.
Is this newly announced deal specifically for Fallout 3, or will it involve a Fallout "spinoff" for the consoles? Are you aware of Interplay still having plans for the Fallout MMO?
Pete Hines: Well, we have all rights to Fallout outside of the MMO rights. Our plans, as stated in the release, are to develop Fallout 3, and we have the rights to do future sequels to Fallout 3.
It's been widely rumored that Interplay has been shopping the Fallout license for months. When did you first hear about it?
Todd Howard: We've been interested in it, well, forever. We just love the work they did on the first two games.
How long have you been in negotiations with Interplay for the Fallout franchise?
Pete Hines: I actually don't know. It's something we've talked about doing for a while internally. As far as the actual negotiations with Interplay, I'm not sure how long the negotiations were.
Can you tell us how long Bethesda has had its eye on Fallout?
Pete Hines: A pretty long time. For the majority of five years we've said, internally, that if we could pick another game to develop internally, it's been that we could do a great Fallout game. It's something we've talked about internally for a very long time.
What initially made you decide to make Fallout 3?
Pete Hines: Um, just one of those things we'd always wanted to do, really. We just thought it was a great fit for what we do well.
Did you go to Interplay, or did Interplay come to you?
Todd Howard: We went to them first.
How long did the negotiations last?
Todd Howard: Not long. It seemed like a great fit from the beginning.
Do you know what other companies were in the bidding? Many people thought the Fallout license would end up with its former developers at Obsidian or Troika.
Todd Howard: I honestly don't know anything about that.
Will Fallout 3 feature the Interplay logo on the box?
Todd Howard: I'm not sure. We're a long, long way from worrying about what logos are on the box.
Will Interplay have any say in the project's development?
Todd Howard: We have total control over it. That being said, I think there are people there who have very good insight into the franchise, and their experience can help.
MMORPG:
Is Bethesda tempted by the MMORPG genre, and what are you thoughts on Interplay's decision to take Fallout into this market?
Hines: There are a lot of folks in that space already. Maybe at some point down the road we would consider it, but MMORPGs are very different than RPGs in a lot of ways, so it's not something you can undertake lightly or move into easily. As far as Interplay's plans for a MMORPG, I hope they make a great game.
Will Interplay's retention of "all online gaming rights for the Fallout franchise" affect whether or not Fallout 3 has an online component?
Todd Howard: No. They only keep rights for a persistent online massively multiplayer game. We could still have a multiplayer or online component to our titles.
Are you also vying for rights to the Fallout MMORPG? If not, why not?
Todd Howard: Interplay wanted to hold onto those rights, and it doesn't really fit with what we would do anyway, so we all agreed they should keep them.
Van Buren Codes/Docs:
So we can assume that whatever work was done over at Black Isle on Fallout 3 -- the "Van Buren" project -- is not being used?
Pete Hines: It's a little too early to talk about whether we'd be using any assets.
When VanBuren was shut down by Interplay, the development team at Black Isle was already well into development. What resources, if any, are you going to be salvaging?
Pete Hines: I don't know what assets we'll be using from any previous projects.
As a followup to the above, will you be using Black Isle's original Fallout 3 design document?
Pete Hines: I don't know if anyone in our office has seen that design document and how much of it we'd use or not use. Again, too early to say.
So are you working with the previous Interplay "Van Buren" assets and developers, or are you starting from scratch with a new engine and assets?
Pete Hines: Too early to talk about that kind of thing.
Will Bethesda's Fallout 3 retain any elements of the "Van Buren" game that was in development at Black Isle Studios? Reports are that it was nearly complete.
Todd Howard: No, we're going to start fresh.
Development/Team:
Is Fallout 3 something that Bethesda is making its own?
Pete Hines: Absolutely. It's being developed by us, by Bethesda Softworks. It isn't being developed externally. It's being managed by Todd Howard, who is also the executive producer of The Elder Scrolls.
Will any team members from the previous Fallout games be involved in Fallout 3?
Pete Hines - Too early to talk about stuff like that.
Who is the team involved in putting Fallout 3 together?
Pete Hines: Too early to talk about the team. We're in the early stages of pre-production, putting together our team list, etc.
Do you have any plans to involve any former Black Isle Studios developers in the game's development?
Todd Howard: No firm plans, but anything's possible at this stage.
Game:
Can we expect something similar to the work done on Morrowind, in terms of that style of game experience?
Pete Hines: Again, it's early to say, but it wouldn't be a leap of faith to say that we plan to use technologies in development otherwise. You could make some fairly safe leaps of faith that it would be similar in style. We're not going to go away from what it is that we do best. We're not going to suddenly do a top-down isometric Baldur's Gate-style game, because that's not what we do well.
Will Fallout 3 follow in the footsteps of its predecessor in style of game play?
Pete Hines: Again, too specific.
Is the SPECIAL system going to remain intact? What changes are planned?
Pete Hines: Again, too early, although I will say that as a general rule we plan to remain as true and faithful as possible to what made Fallout such a great and memorable experience.
Fallout had many unique elements for an RPG, including its extensive (and iconic) perk system and darkly comic tone. Will those be present in the sequel?
Todd Howard: Oh, yes. Most definitely. "Bloody Mess" is the best perk ever, where your enemies die in ultraviolent ways.
Morrowind is a huge game with a sprawling environment. Will Fallout 3 have a world of similar scale?
Todd Howard: Too early to say yet.
Story:
What is Fallout 3?
Pete Hines : What is the game? The real answer I can give is that we're intending to make Fallout 3, the sequel to Fallout 2. Our intention is to do Fallout 3, and whatever you would think that to mean is probably exactly what it is.
Fallout 3 as a sequel to the PC titles, as opposed to Interplay's action-RPG titles.
Pete Hines: Right. We're not doing a follow-up to Brotherhood of Steel.
But gamers can assume this will be a continuation of the Fallout storyline.
Pete Hines: Yes.
Will the storyline be a continuation of previous titles?
Pete Hines: Again, too early to talk about storylines and things like that.
Will it have the same storyline as the Black Isle Studios’ Fallout 3?
Todd Howard: Unknown right now. I doubt it though.
Some Fallout fans are hoping for even more backstory and other tidbits in the many nooks and crannies. Since the first two Fallout games, the capacity for hours of voice acting and other content has jumped exponentially in games. Do you plan on taking advantage of this to flesh out Fallout 3 like players never expected?
Pete Hines: Again, we're getting into specifics on features and it's way too early to talk about that sort of thing.
We understand that Fallout 3 will continue the Fallout series storyline, but in terms of gameplay can we expect something Morrowind in style?
Pete Hines: It's too early to talk specifics about what the game will or won't be.
Atmosphere:
The Fallout series has always had a myriad of different and entertaining easter eggs and characters. Does Bethesda hope to carry on this trend or will the game be a little more serious?
PETE HINES: It's too early to get into specifics, but in general we hope to create a game that is true to what the original Fallout was about and what made it so much fun.
What's impressed you most about the Fallout series and, going forward, will this or these things still remain a core part of the third in the series?
Pete Hines: There are a number of things that stand out. Fallout had a great setting: the environments, tone, story, characters, and so on. The role-playing aspect and the SPECIAL system were terrific. From a technical standpoint, it had great animation, voice work, lip-synching, etc. So there were a lot of elements that went into making it the memorable title it was. Our plan is to bring as much of that into Fallout 3 as possible.
At this stage can you give any details about Bethesda's plans to develop or build on these core features?
Pete Hines: Sorry, I can't, it's just too early in the process.
And how do you foresee such features combining with Bethesda's strengths as a developer?
Pete Hines: Well, we do RPGs. That's our genre, that's what we play, that's what we know. So there's no question that what we're interested in making is a role-playing game. In addition, our Elder Scrolls games are open-ended, offer the player lots of options to play the game as they choose... Things like that. I think those qualities are consistent with those in Fallout
So, Bethesda bought the rights to develop Fallout 3. A lot of fans are worried that Bethesda won’t stay true to the key elements of Fallout i.e. the isometric perspective and the S.P.E.C.I.A.L.-system. There’s even a fan that started a petition. Does Bethesda feel it’s important to stay true to Fallout or are they just looking to deliver great game?
Pete Hines: I don't think we could make a great game without staying true to Fallout. We're in the early stages of defining what exactly the game is going to look like and play like, which is why we really can't answer specific questions on what we will or won't do. At this stage, we're really just getting started.
Engine:
Your release said that Fallout 3 will be developed alongside the next Morrowind. Will they be based on the same engine?
Todd Howard: We've been developing some new technology for a long time now that could be used in many games, so we plan on using that. It is not the Morrowind engine.
You've hinted that we might be seeing all-new technology powering Fallout 3. Can we assume that if this is true, it's an engine we've never seen from Bethesda before?
Pete Hines: Correct.
Will we see both the new Elder Scrolls game and Fallout 3 using the same engine, and if so, can you tell us a little about the technology?
Pete Hines: We aren't prepared to talk about technology specifics.
Graphics:
First evidence of the possibilities of this engine will come when we see the next edition of GameInformer, here's the cover for it which features some in game art.
Comment by S Meister at Bethesda:
It's posed by hand, but it is actual game art. The armor, horse, dude, etc. actually look that good in-game. There's a bunch of screenshots in the article, too -- you'll see.
Comment by G Carter at Bethesda:
It is a shot using real in-game assets. The guy on the cover is actually the "player character" who we use most often when we're playing the game right now. Obviously he has been posed by hand for purposes of the cover, but there is no graphics magic or sleight-of-hand going on. It is not a high-poly render or something that we're only using for cutscenes or anything like that. That is how his armor will look when you play the game. The same for the horse, his face, and the castle in the background - all in-game assets that are rendered in real time by our engine.
Viewpoint:
Will the game be using the faux-2D viewpoint that Black Isle had planned, or do you think you'll be doing something closer to Morrowind?
Pete Hines: Too early to say for sure, but my guess is we'll want to use technologies that are already being developed, rather than start all over with something new/different, or a style of game that isn't really what we do well.
Finally, will Fallout 3 be from a first- or third-person perspective like the Morrowind series, or isometric, like its predecessors?
Pete Hines: Too early to say, but I imagine it'll probably lean towards using technology that we're developing.
Morrowind was a first-person, real-time, action RPG. Fallout and its sequel were isometric-view, third-person, turn-based RPGs. What will Fallout 3 be?
Todd Howard: Too early to say. We're looking at many options.
Modding Options:
Are there plans to make Fallout 3 as mod-friendly as Morrowind?
Pete Hines: Too early to say. Personally, I hope so. That would definitely be cool.
Fans:
Fallout fans seem to be skeptical about whether Bethesda will be making a Fallout 3 that is true to the original series. Do you think Fallout 3 will satisfy the fanatics within the Fallout community?
PETE HINES: I sure hope so. We won't be able to know for sure until the game comes out and people play it and decide whether they like it or not.
Fallout is one of the most beloved franchises of all time. Are you worried about meeting gamers' high expectations?
Todd Howard: I worry about meeting our own expectations. We take this stuff as seriously as anyone and are more critical of what we do than the fans. We're very careful in how we handle franchises. I think people can look at how we've treated the Elder Scrolls and know that we'll give the same care to Fallout. We pride ourselves in keeping franchises relevant and bringing something fresh to the market with each game. That being said, I'm sure there's a vocal minority that wants to kill us for even attempting to do it. But they wanted to kill Peter Jackson too, so you have to ignore that and just do something great that you'd love to play.
The diehard Fallout fans are demanding that Fallout 3 take place from a top-down view and that its combat will be turn-based. I've read many comments that say it's not Fallout without these elements. What can you say to those fans right now to ease their minds?
Pete Hines: Until we show the game itself, nothing we say will ease their minds.
Finally, is there anything you'd like to say to the legions of Fallout fans who aren't so sure about Bethesda taking the reins of the Fallout franchise?
Pete Hines: We're very serious about bringing Fallout back to the forefront of RPGs in a major way.
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Jeszcze cos...
Vault Dweller bedzie podrozowal pieszo lub konno
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Dla tych, co nie wiedza jak wyglada Morrowind -->
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Jeszcze cos takiego:
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Gwiazd
Co sie dzieje z Mysza?
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Wander --> dlaczego mnie o to pytasz, a nie Myszę - i skąd w ogóle to pytanie?
Zmykam z domku, do zobaczenia jutro - miłego dnia :)
peeyack [ Weekend Warrior ]
Swietna znajomosc materii - jak ten Todd Howard ma zrobic Fallouta 3, skoro myli podstawowe pojecia z poprzednich czesci:
Todd Howard: Oh, yes. Most definitely. "Bloody Mess" is the best perk ever, where your enemies die in ultraviolent ways
Bloody mess, owszem bylo cos takiego, ale jako TRAIT, a nie PERK.
Laaaaaameeeeeeeee...
peeyack [ Weekend Warrior ]
Nie bedzie samochodu ? Uuuuuuuuu. Coraz wieksza kicha sie szykuje
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Gwiazd
Pytam, bo go dlugo nie ma, a Ciebie, bo podobna lacza Was szczegolne relacje ;).
peeyack
Dwie zubozone wersje, tak jak przewidywalem :/.
Mysza [ ]
Żyję... jeszcze... choć ostatnie dni mijają mi na nieudanych próbach znalezienia odpowiedzi na pytanie: "po co?"
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Mysza
A coz to sie stalo?
Dawno Cie nie widzialem w takim okropnym stanie.
Suhoj [ Fochmistrz ]
peeyack
eee blody mess to perk... nie trait, chyba że traity wybierasz najpierw a perki co 3 levele... nie pamiętam a odinstalowałe
Mysza [ ]
Wander --> Raczej co się nie stało... inaczej... co nie dzieje się dalej, a zaczęło się kończyć... choć nawet koniec trudno sfinalizować... starczy... w końcu to forum, a nie konfesjonał... :) *taki dość gorzkawy* Stąd i moja nieobecność, bo na razie zatraciłem gdzieś całą radość życia...
M'q [ Schattenjager ]
Suhoj -> traity na start, perki co 3lvl :)
peeyack [ Weekend Warrior ]
Suhoj
Tym razem sie nie myle - zobacz sobie screena. To Trait. Polska wersje musisz wybaczyc, ale nie mam ang zainstalowanej.
peeyack [ Weekend Warrior ]
==>Mysza
Glowa do gory, golnij piwko i daj na luz. To nie ludzie sa dla zycia, tylko zycie dla ludzi.
Mysza [ ]
peeyack --> Gdyby to było takie proste, to pewnie dalej bym sobie radośnie tutaj offtopiczył... ale tak nie jest, więc offtopię sobie, jak widać, rzadko i raczej smętnie... problem bowiem w tym, że to wszystko co mnie tak dobija, dotyczy nie tylko mnie, że nie tylko ja mam z tego powodu taki nastrój... gdyby to był tylko mój problem, pewnie byłoby łatwiej... i tyle... ale dzięki... a póki co - jeszcze żyję... :) *tym razem dość kwaśny*
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
-->Mysza
nie łam się! łam zasady...
inaczej będziesz wiecznie załamany w naszym pięknym polskim piekiełku...
-->maniacy wastelandu...
zabłdziłem dziś do TESCO (tego przy metro kabaty) i zobaczyłem że sprzdają filmy dvd NA KILOGRAMY :)... pogrzebalem i znalazłem wśród nich "STEEL DAWN" (stalowy świt)...
kosztowało mnie to zaledwie niecale 15 złoty.... ludzie łapcie puki są... (a jest wiele tytułów)
Mysza [ ]
Mally --> Łamanie zasad? Otóż właśnie i przyczyna całej połamanej sytuacji... :/
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]
-->Mysza
hmm czyżby cie na czymś przyłapano...
dobra zotawmy ten temat, niezamieżam cie bardziej gnębic (dobijać)...
Mysza [ ]
Mally --> Bardziej, to juz się mnie chyba dobić nie da... to raz... a dwa... to i tak nie mam zamiaru o tym mówić... sprawa absolutnie nie nadaje się do upubliczniania... jak już wspomniałem, forum to nie konfesjonał, a odezwałem się, żeby po prostu choć z grubsza wyjaśnić moją tutaj wcześniejszą absencję... ale dzięki za zainteresowanie... poradzić sobie jednak muszę sam...
Lechiander [ Wardancer ]
Mysza ---> Nie łam się, nie daj się, życie i tak jest do bani i zawsze może być gorzej. :-)
Suhoj [ Fochmistrz ]
wy to macie problemy... spójrzcie na nowe papierosy!!! jebana unia ograniczyła do 10 smolistych 1,0 nikotyny!!!! niedługo będą tylko takie jak w 5elemencie, mam w dupie te ostrzeżenia ale kur...wa już nawet zabić się nie dadzą!!!!
Lechiander [ Wardancer ]
Suhoj ----> Są jeszcze rzeki, jeziora, wysokie budynki, prąd, leki... itp. itd. Od cholery jest takich rzeczy..., jeśli chcesz, to znajdziesz. :-) A z papierochami to mam mieszane odczucia. :-P :-)
The Wanderer [ green eye of the secrets ]
Mysza
Rozmumiem i nie draze tematu, chcialem jedynie wiedziec, czy zyjesz, bo nagle zniknales bez slowa.
W sumie mam podobnie i bede musial sobie zrobic krotkie wakacje od zycia, zeby jakos inaczej na nie spojrzec.
W kazdym razie ciesze sie, ze sie odezwales :).
peeyack [ Weekend Warrior ]
Na moich fajkach juz nie pisze o chorobach serca, tylko jest wytluszczony napis: Palenie zabija A zdrugiej strony cos o ciazy... :-)
Znalazlem fajny bug w F2 PL wczoraj. Zamkniete biurka mozna obrobic bez umiejetnosci otwierania, wystarczy uzyc kradnij na zamknietym meblu i po sprawie - od razu wyciatgamy co trzeba bez silowania sie z zamkiem
Lechiander [ Wardancer ]
Żebym to ja wiedział wcześniej. :-/
M'q [ Schattenjager ]
Żyjecie? :)
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
Żyjecie.
Założę nowy, mam dzień dobroci dla zwierząt ;)
Gwiazd [ buszująca w wątkach ]
ZAMKNIĘTE!
Następna Krypta: