GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wątek dla Pań z rana na dzień dobry

22.02.2002
09:44
smile
[1]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Wątek dla Pań z rana na dzień dobry

Witamy Panie serdecznie :)

22.02.2002
09:48
smile
[2]

Jenny [ Chorąży ]

Ta noc byla chyba dluuuga ;)) Witam i zycze milego dnia :-)

22.02.2002
10:12
smile
[3]

tygrysek [ behemot ]

wszystkim kobietom miłego dnia życzę AvE

22.02.2002
10:18
smile
[4]

Soulcatcher [ Prefekt ]

to co lubią Panie z rana ?

22.02.2002
10:29
[5]

majka [ Dea di Arcano ]

Soulcatcher>> co lubia? zdecydowanie miłe słowo na dzień dobry -- żałuję że nie mogę dziś oddać tych uśmiechów powitalnych -- nastrój dzis u mnie nie taki --no i te kapelusze nie w moim stylu.

22.02.2002
10:31
smile
[6]

erav [ Senator ]

==>Jenny z dedykacja...

22.02.2002
10:33
smile
[7]

tygrysek [ behemot ]

erav --> jesteś koleś, ucelowałeś w 99% gusta kobiet, dużo kobiet lubi małe kotki, jeszcze więcej małe szczeniaczki ale prawie wszystkie kwiaty :-) AvE

22.02.2002
10:37
smile
[8]

Magini [ Legend ]

Jak dla mnie fajne te fotki Panowie :-) A co lubią panie na dzień dobry? Uśmiech i miłe słowo od swojego Pana No i żeby za długo nie zajmował miejsca przed lustrem [Ker :-*]

22.02.2002
10:40
smile
[9]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Więc z rana dla wszystkich kobiet :)

22.02.2002
10:41
smile
[10]

FAJEK [ CD Projekt ]

to może i ja...

22.02.2002
10:43
[11]

Mac [ Sentinel of VARN ]

ja również:)

22.02.2002
10:48
smile
[12]

Soulcatcher [ Prefekt ]

ojjj chyba wiosna idzie ! czas na romanse i kochanie !

22.02.2002
11:00
smile
[13]

Slawekk [ Senator ]

Tylko z umiarem na Boga ;)))))))))

22.02.2002
11:00
[14]

Anek [ Generał ]

och, jak slodko;))) zaraz wykonam womit od tych slodkosci:>>> ja bym prosla ladna fotke pana legolasa z wladcy pierscieni, za torty i roze dziekuje:>

22.02.2002
11:01
smile
[15]

chrzaszcz [ Pretorianin ]

Ja tez witam serdecznie panie w ten przepiekny, słoneczny dzień (przynajmniej u mnie za oknem:-))) Soul -> wiosna mówisz? hmmmmmmmmm....

22.02.2002
11:05
[16]

kastore [ Troll Slayer ]

Anek --> pan Legolas nazywa sie Orlando Bloom i oto fotka i prosze nie woomitować

22.02.2002
11:06
smile
[17]

chrzaszcz [ Pretorianin ]

No i obrazek, który okazał sie zbyt duzy by zmieścić sie w poprzednim poście :-)

22.02.2002
11:08
[18]

Anek [ Generał ]

kastore - wiem, jak sie nazywa, weszlam dzis na imdb i sprawdzilam;)) nie ma chlopak imponujacej listy filmow, w ktorych zagral;)) no i zdecydowanie lepiej wyglada w elfim outficie niz w swoim wlasnym:> a za fotke dziekuje;))

22.02.2002
11:11
smile
[19]

erav [ Senator ]

==>Anek w elfim powiadasz... :-)

22.02.2002
11:15
[20]

kastore [ Troll Slayer ]

Anek --> Jak ci sie uda to zobacz film dołączony na płytce z gazety Focus, Orlando jest tam w pokazany w fajnym irokezie

22.02.2002
11:16
smile
[21]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Ale paskudnik :) To tylko moja opinja i nic nie sugeruje .

22.02.2002
11:16
[22]

kastore [ Troll Slayer ]

Anek --> staram sie przerzucić przez sieć dwie tapetki ale coś nie idą , rzuce ci na maila :)

22.02.2002
11:19
[23]

Anek [ Generał ]

erav - dzieki, ta jest super, wrzucam sobie;)) kastore - ech, zaraz pojde do kiosku. i z gory dzieki za maila:)

22.02.2002
11:19
[24]

majkel [ Konsul ]

anek: i bardzo dobrze, ze w LotR gra malo znanych osob - pomijam oczywiscie demonicznego Mr Christophera Lee i slodka Liv Tyler. wlasnie przez to, nie ma w nim "tuz kinowych" odbiera sie film pod katem swiezosci a nie zmanierowania.... ciekawe jakabyla by reakcja ludzi gdyby krolowa elfow zagrala britney, czterech niziolkow chlopaki z n'sync, gandalfa puff daddy, a aragorna sylvester stallone :))) btw: sama widzialas przed filmem zapowiedzi SW:E2 i filmu z BS - szykuja sie mega (s)hity ! :)))))

22.02.2002
11:26
[25]

Anek [ Generał ]

nie no majkel, ja sie z toba zgadzam, oczywiscie ze tak. tylko tak sobie myslalam, ze moze gdzies juz gral pan orlando (btw, jak mozna sie nazywac orlando bloom??:>). ale moze i lepiej ze nie. on mi sie jako elf podobuje.

22.02.2002
11:30
smile
[26]

erav [ Senator ]

==> Anek 1997 Wilde -- Rentboy 2001 Quest for the Ring (TV) -- Himself / Legolas Greenleaf A Passage to Middle-earth: Making of Lord of the Rings -- Himself The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring -- Legolas Greenleaf 2002 Ali G in da House -- Lance Black Hawk Down -- Pvt. 1st Class Blackburn Deed Poll -- Sean Poll Lullaby of Clubland -- Finney Making of 'The Lord of the Rings' (V) -- Himself / Legolas Greenleaf The Lord of the Rings: The Two Towers -- Legolas Greenleaf 2003 The Lord of the Rings: The Return of the King -- Legolas Greenleaf

22.02.2002
11:33
[27]

Anek [ Generał ]

erav - dzieki, jak juz mowilam, tez czytalam dzis imdb:> z czyms mi sie kojarzy ten black hawk down. ktos cos o tym wie?

22.02.2002
11:34
[28]

majkel [ Konsul ]

anek: niestety nie planuje tlenic wlosow. ale moge je sciac na mlodej jedi z SW:E2 z warkoczykiem przy uchu erav: kazdy z podanych przez ciebie filmow jest szalenie znany w polsce (zwlaszcza te z 2002/03) ;))))))))))))))

22.02.2002
11:38
[29]

Anek [ Generał ]

majkel - nie sugeruje ci zmiany koloru wlosow, ani tym bardziej zrobienia sobie najidiotycznejszej fryzy w historii filmu:> a filmy zawsze mozemy sprobowac kupic za granica (te co juz sa);))

22.02.2002
11:39
smile
[30]

erav [ Senator ]

==>Anek raczej Ci sie nie spodoba ;-)

22.02.2002
12:15
[31]

Anek [ Generał ]

erav - no nie wiem. jak fajnie zagra pan orlando...;)))

23.02.2002
15:12
[32]

Jenny [ Chorąży ]

Niektore panie walą cos innego na dzien dobry niz miśki i kwiatki. Zeby bylo rowno dla wszystkich.

23.02.2002
15:13
[33]

Jenny [ Chorąży ]

i jeszcze

23.02.2002
15:15
smile
[34]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Jenny---> cos takiego na dzien dobry??? ;-))))

23.02.2002
15:16
[35]

Jenny [ Chorąży ]

i jeszcze

23.02.2002
15:17
smile
[36]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

buehehehe - ten gostek na drugim zdjęciu ma taką minę, jakby się zdziwił, że coś ma w majtkach :-)))))))))

23.02.2002
15:18
[37]

cebula [ Centurion ]

kolos by się cieszył ;)

23.02.2002
15:18
[38]

Jenny [ Chorąży ]

Etka, a czemu nie? Czy w tych fotkach jest cos gorszacego? Przeciez to tylko artyzm meskiego ciala.... < ;-) >

23.02.2002
15:19
smile
[39]

tygrysek [ behemot ]

widzę, że panie też lubią się bawić :-) AvE

23.02.2002
15:21
[40]

Jenny [ Chorąży ]

Jasne.... TAKICH panow na GOL zapewne nie spotkam wiec musze sie ianczej podbudowac

23.02.2002
15:22
[41]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Jenny---> w sumie nic, czemu nie jak ladny pan to mozna popatrzec ;-)))

23.02.2002
15:22
[42]

cebula [ Centurion ]

Jenny -> Poczekaj aż kolos wróci po Wielkim Poście. kolos to taki forumowy paker :)

23.02.2002
15:24
[43]

Jenny [ Chorąży ]

Poza tym, nawiazujac do slow Soula, zeby byla rownowaga na GOLu, tzn zeby WSZYSTKIE panie byly zadowolone. A panom jak sie nie podoba to niech tu nie zagladaja.

23.02.2002
15:27
[44]

Arab [ Senator ]

Jenny--. Tacy miesniacy ci sie podobaja? Przeciez o czysta chemia i sterydy

23.02.2002
15:29
[45]

Jenny [ Chorąży ]

Coz Arabie, w koncu panie tez moga byc wzrokowcami.

23.02.2002
15:35
[46]

Zmara [ Generał ]

Arab >>> Insynuujesz ze bez chemii sie tak nie da? Hehehe, to malo ludzi cwiczacych znasz... Milo jest moc podnosic cos czego taki wysmiewajacy sie nie da rady :)~

23.02.2002
15:36
[47]

Arab [ Senator ]

Jasne, ze kobiety sa wzrokowcami, ale wiekszosc dziewczyn z ktorymi mialem kontakt raczej nie gustuje w kulturystach.

23.02.2002
15:48
[48]

Jenny [ Chorąży ]

Arab---> a ja gustuje, cos w tym zlego?

23.02.2002
15:52
[49]

Anek [ Generał ]

jenny, ostatni obrazek jest chyba z jakiegos gejowskiego portaliku... a mzoe powiesz, zepodobnie jak faceci lubia czasem popatrzec na miziajace sie dziewczyny, ty lubisz patrzec na miziajacych sie facetow? yeah, right. moim zdaniem dajesz tutaj te fotki tylko dlatego, ze czekasz, zeby jakis koles sie uniosl i wtedy na niego wsiadziesz. podwojnie, jesli pisal, ze zdjecia lasek od erava mu sie podobaja. potrojnie, jesli powiedzial, ze moglas nie wchodzic na tamten watek. eeeech. mam nadzieje, ze to co wlasnie robisz, sprawia ci przyjemnosc. i skoro juz jestes na tej stronie, znajdz prosze jakiegos meskiego murzyna albo azjate.

23.02.2002
15:56
[50]

tygrysek [ behemot ]

Jenny --> dużo złego AvE

23.02.2002
15:58
[51]

Arab [ Senator ]

Jenny--> Oczywiscie, ze nie mam nic przeciwko temu. De gustibus non est disputandum.

23.02.2002
15:59
[52]

Jenny [ Chorąży ]

Jestes bardzo spostrzegawcza, kolezanko. Ps. Niestety mam tylko bialych. Btw, jak podobaja ci sie kolorowi to poszukaj i zamiesc. Watek jest dla wszystkich pan, nie tylko dla mnie.

23.02.2002
16:02
[53]

Daisy [ Chorąży ]

Arab ---> Jasne, ze kobiety sa wzrokowcami i wiekrzosc rzeczywiscie za kulturystami nie przepada, ale zawsze milo popatrzec na ladnie zbudowanego chlopaka:)

23.02.2002
16:04
[54]

Jenny [ Chorąży ]

Tygrysie---> duzo zlego??? Z mojej strony??? A co innego zrobil Soul? Jemu i innym wolno a mi nie? Arab---> właśnie.

23.02.2002
16:07
smile
[55]

tygrysek [ behemot ]

Jenny --> bin Laden zabił w jeden poranek przeszło 3 tysiące ludzi, może ja tez tak zrobię ?? Bo przecież uszło mu to na sucho narazie ... AvE

23.02.2002
16:08
[56]

Jenny [ Chorąży ]

Daisy, no to popatrzmy sobie

23.02.2002
16:10
[57]

Arab [ Senator ]

Tygrysek--> O co ci chodzi? Naprawde nie rozumiem cie.

23.02.2002
16:11
[58]

Jenny [ Chorąży ]

Tygrysku, to nie tak i dobrze o tym wiesz, nie bede po raz kolejny "ponad" bo zwyczajnie mnie to juz wq***a. Faceci byli, sa i beda pepkiem swiata. I niech tak o sobie mysla nadal.

23.02.2002
16:12
[59]

Daisy [ Chorąży ]

jenny ---> Z kad ty wytrzaslas tych facetow?:)

23.02.2002
16:12
[60]

tygrysek [ behemot ]

umieszczać obrazki przystojniaków a gey'ów to już chyba różnica ... AvE

23.02.2002
16:14
smile
[61]

Etka [ Imprinterka Dusz ]

Jenny---> nie denerwuj sie, nie mogli by bez nas egzystowac tak jak i my bez nich!

23.02.2002
16:14
[62]

tygrysek [ behemot ]

Jenny --> nie rób z facetów szowinistów, ot tak ... AvE

23.02.2002
16:16
[63]

Jenny [ Chorąży ]

Tygrysie, a co za roznicxa? Czy ja dociekam kim sa panie prezentowane w watku dla panow? Czy mnie to obchodzi czy sa lesbami, prostytutkami czy zakonnicami? Liczy sie cialo, czyz nie?

23.02.2002
16:17
[64]

tygrysek [ behemot ]

Jenny --> spłycasz ... jeżeli tak, to ja stąd uciekam z mojej strony EOT AvE

23.02.2002
16:18
[65]

yosiaczek [ Generał ]

oh ah! pan legolas, jaki on sliczny!

23.02.2002
16:18
[66]

Zmara [ Generał ]

Jenny >>> Ty naprawde musialas miec jakis ciezki zywot z jakims facetem, czy to w pracy czy w domu, bo inaczej bys tak nie mowila. O to moge sie zalozyc. Chcesz jakis kawal tematyczny na pocieszenie?? ;) p.s. nie jestem pepkiem swiata, i przede wszystkim nie chce byc, wiec jak mowisz w l.m. to dodawaj ze bezemnie; oki? sa wyjatki... tygrysek >>> wpadasz we wlasna petle, wiesz? :))))))

23.02.2002
16:20
[67]

tygrysek [ behemot ]

Zmara --> wiem, i przestaje nad tym panować ... ale nie podoba mi się, że ktoś uważa że są tylko szowiniści .... AvE

23.02.2002
16:20
smile
[68]

Daisy [ Chorąży ]

Jenny ---> Cialo to nie wszystko, fakt jest dosyc wazne, zwlaszcza przy pierwszym kontakcie wzrokowym, ale nie najwazniejsze

23.02.2002
16:21
[69]

Arab [ Senator ]

Panowie! Jak nazwa wskazuje jest to watek dla pan, wiec ani was, ani mnie nie powinno tu byc. Moga sobie publikowac co chca, a nam wara od tego. Co do mnie: Zycze Drogim Paniom milej zabawy i jak najwiecej zdjec przystojnych facetow! Pozdrawiam.

23.02.2002
16:22
[70]

Zmara [ Generał ]

Zgadzam sie, tygrysku, zgadzam.. szowinisci to tylko pewna czesc nas, nie wszyscy..

23.02.2002
16:23
[71]

Zmara [ Generał ]

Arab >>> a ja mialem dla ciebie taki fajny kawal z dedykacja, a ty juz idziesz... szkoda ;)

23.02.2002
16:25
[72]

cebula [ Centurion ]

NIE MYLCIE PRZYSTOJNYCH PANÓW Z KUPAMI MIĘSA.

23.02.2002
16:29
[73]

Zmara [ Generał ]

..to jeszcze nie jest kupa miesa.. .. w takim razie lepiej zebys nie zobaczyl prawdziwego kulturysty, dla wlasnego dobra :)

23.02.2002
16:30
[74]

cebula [ Centurion ]

Mi to przypomina spór o to czy wielkość penisa ma znaczenie w doznaniach kobiety. Ci co mają dużych, ci uważają, że tak. Przeciwnie myślą posiadacze małych przyrodzeń. A prawda jest taka, że KOBIETY WOLĄ DUŻE PENISY OD MAŁYCH (w granicach smaku oczywiście). Tak samo z obrazkami ładnych chłopców- męska część Forum od razu podnosi się z miejsc. Cóż, "kto nie ma, ten zazdrości".

23.02.2002
16:30
[75]

Jenny [ Chorąży ]

tygrysek ---> ale to sa tylko zarty, przeciez zarowno ogladanie fajnych lasek jak i dobrze zbudowanych facetow to tylko zabawa. Czyż nie? Daisy ---> a czy ja mowie ze wszystko? j.w.

23.02.2002
16:31
[76]

cebula [ Centurion ]

Zmara -> Prawdziwych kulturystów (zawodników) to ja widzę na każdym treningu. Ci chłopcy na zdjęciach są najnormalniej przystojni.

23.02.2002
16:33
smile
[77]

Daisy [ Chorąży ]

Jenny---> nie, ale twoje lierki sa dzis jakies wkurzone. A popatrzec na ladne cialko zawsze mozna:)

23.02.2002
16:35
[78]

yosiaczek [ Generał ]

no wlasnie nie mylcie z kupą miesa bo tacy są bleee :) przydaloby sie wiecej takich jak ten przystojniak na gorze zanim zaczely sie te wstretne miesniaki :)

23.02.2002
16:35
[79]

Zmara [ Generał ]

cebula >>> no racyjka, ale twoja wypowiedz zabrzmiala conajmniej dwuznacznie, i dlatego odebralem odwrotnie :)

23.02.2002
16:36
smile
[80]

tygrysek [ behemot ]

Jenny --> ok :-) to może dam 4 zdjątka przystojniaka, w którym pewno bym się zakochał gdybym był kobietą AvE

23.02.2002
16:37
[81]

tygrysek [ behemot ]

AvE

23.02.2002
16:37
smile
[82]

tygrysek [ behemot ]

zdjęcia zapomniałem dodać AvE

23.02.2002
16:40
[83]

Jenny [ Chorąży ]

Daisy ---> moje literki czasem bywaja wkurzone, ale teraz sa rozbawione tygrysek ---> ten facio jest ok yosiaczek ---> a ten nie za bardzo umiesniony? ===>

23.02.2002
16:40
[84]

Zmara [ Generał ]

ehehe, ale numer jeden z aktorow, ktorych wyzej sobie cenie w swiecie filmu(poza aktorkami ofkozz) :)))

23.02.2002
16:40
smile
[85]

tygrysek [ behemot ]

AvE

23.02.2002
16:43
smile
[86]

tygrysek [ behemot ]

to też świetne zdjęcie AvE

23.02.2002
16:45
[87]

yosiaczek [ Generał ]

jenny ---> no ten juz troche lepszy :) jakos nie przypadajom mi do gustu panowie ze zbytnio wyeksponowanymi miesniami :) nie to co takie widoczny to brusik willisik w ktorym kiedys sie podkochiwalam (tygrysek ale zes trafil :))

23.02.2002
16:54
[88]

Zmara [ Generał ]

I co, Jenny, mialem racje, prawda? To juz nie jest zwykla obsesja ze tak powiem, ma glebszy powod.

23.02.2002
16:59
smile
[89]

Zmara [ Generał ]

23.02.2002
17:01
smile
[90]

Zmara [ Generał ]

23.02.2002
17:02
[91]

yosiaczek [ Generał ]

jejku jaki ten pan bloom sliiiiczny, nie moge na niego patrzec bo zaraz padne :)

23.02.2002
17:02
[92]

Jenny [ Chorąży ]

Zmara ---> o co Ci chodzi??? nie mam i nie mialam zadnych problemow z facetami i jeszcze jeden pan

23.02.2002
17:04
[93]

RaV Uplink [ Pretorianin ]

Widze ze kochacie sie na wzajem meczyc :) Najpierw wątek erava ze smacznymi tapetkami - a teraz to :) No cóż - Soul :) Ty pantoflarzu :))) pozwalasz na takie rzeczy :P Jenny > to JEST OBSESJA :) tey :)

23.02.2002
17:06
[94]

Eldoth [ Konsul ]

nie zlinczujcie mnie.......plz:PP Eldoth:wypija miksture : niewidzialnosc:Eldoth

23.02.2002
17:07
[95]

Zmara [ Generał ]

Jenny >>> nic.. czasem mam watpliwosci co do twojej postawy. zastanawialem sie gdzie jest przyczyna twojego rozumowania, i tylko jakies niemile wczesniejsze doswiadczenia w podobnym temacie przyszly mi na mysl. A twoje "o co Ci chodzi???" nie wiem czy mam interpretowac, jako prawde czy obrone prywatnosci..

23.02.2002
17:09
[96]

Zmara [ Generał ]

Eldoth >>> zanim zadzialala mikstura niewidzialnosci zdazylem rzucic w ciebie fireballem, i trafilem :) Jak mogles jego dac! leeee :)))

23.02.2002
17:10
[97]

Jenny [ Chorąży ]

RaV Uplink ---> obsesja powiadasz??? a czym jest zamieszczanie zdjec z cialami pieknych kobiet, zartem tylko??? a jak kobieta zamieszcza zdjecia facetow to juz jest obsesja???

23.02.2002
17:13
[98]

Eldoth [ Konsul ]

masuje poparzony kuper:P i......zwiewa:)))))))

23.02.2002
17:16
[99]

Jenny [ Chorąży ]

Zmara ---> moja postawa jest jasna. jak zaczelam komentowac sens zamieszczania fotek z ladnymi paniami, to zarzucano mi dorabianie do tego jakiejs chorej ideologii, a calosc tego zjawiska nazywano zartem ze strony mezczyzn. Teraz gdy zamieszczam zdjecia facetow to wy dorabiacie do tego ideologie i doszukujecie sie obsesji i jakis niemilych wspomnien z mojego zycia.

23.02.2002
17:18
[100]

Eldoth [ Konsul ]

bleee nie wyszedl:PP ale na powiekrzeniu jest ok teraz "boski' Ryan phillipe:))))

23.02.2002
17:44
[101]

Zmara [ Generał ]

Jenny >>> - Ja nie mam nic przeciwko tym fotkom, daj wiecej jak chcesz. - I znowu liczba mnoga, ja nie mam nic przeciw temu, wiec skad ta l.m. ?! - niczego sie nie doszukuje, probuje Cie rozgryzc, dlaczego traktujesz kazdego faceta jedną miarą - obsesja nie tyczy sie fotek, a ataku na tych, ktorym sie fotka z gejami nie spodobala, jak zwykle bierzesz to na wszystkich - nikt nie komentuje sensu, tylko wyrazil niechec do tej fotki - jestes stronnicza, i to bardzo, przy okazji odtracasz tych ktorzy probuja cie zrozumiec, uwazam ze sie boisz, ale ty juz wiesz dokladnie o co mi chodzi, na forum publicznym nie chcesz wszystkiego wyjasnic - jak juz mowilem, prawda lezy duzo dalej niz napisalas w swoich postach, co ma głębszą przyczyne - wiem ze cos cie boli, lecz zle to ukazujesz na forum(nie mowisz wszystkiego), przepraszam ze nie rozumiem, jestem tylko facetem moglbym powiedziec.. - wiem, zaraz mnie zaatakujesz, bo chce pojsc w glab twego problemu, ktorego nie dostrzegasz lub nie chcesz dostrzegac, no coz.. p.s. nie jestem, nie bylem, i nie bede twoim wrogiem, nawet jesli bedziesz ze mna walczyc jak z innymi, mimo wszystko przynajmniej troche cie rozumiem p.s.2 - doszukiwać a czuć... subtelna różnica

23.02.2002
17:49
smile
[102]

tygrysek [ behemot ]

Jenny --> a może jakieś pary ??? ładni panowie i ładne panie razem, zadowoli to wszystkich wrokowców AvE

23.02.2002
18:07
[103]

Anek [ Generał ]

jenny, dziekuje - wiem, ze jestem spostrzegawcza. to jeszcze mi powiedz, czy ta smieszno-smutna proba udowodnienia, jakie to kobiety potrafia byc wyzwolone, poprawila ci humor? nie chce mi sie szukac panow po sieci. wole poszukac sobie jakichs fajnych ubranek do kupienia. a panow do patrzenia mam wsrod znajomych i wspolpracownikow. nie mowiac o osobistym ukochanym. tygrysek - bruce taktaktak. zdecydowanie ladnie wyglada. i wcale nie musi si do tego rozbierac;) yosiaczek - moze zalozymy chwilowy fanclub? rozumiem, ze widzialas go w filmie? teraz trzeba isc na "helikopter w ogniu", orlando chyba zagra tam jakas wieksza role;)) eldoth - blah. nie lubie leonardo:( ale ryan juz moze byc...

23.02.2002
18:10
[104]

Zmara [ Generał ]

o raju, com sie naszukal zeby to zdjecie znalesc w sieci.. :) Ladne chociaz, czy na marne szukalem?? hę? :))

23.02.2002
18:11
[105]

Zmara [ Generał ]

..i to mnie wlasnie gryzie, ta ogromna roznica w podejsciu Anek i Jenny..

23.02.2002
18:12
[106]

Anek [ Generał ]

emporio armani, huh? noo, powiedzmy. chociaz ja nie lubie takich facetow, naprawde. a moze by tak druga czesc watku?:)

23.02.2002
18:13
[107]

Anek [ Generał ]

zmara, ale co konkretnie cie gryzie? ze ja nie jaram sie kolesiami w obcislych slipkach? :)

23.02.2002
18:16
[108]

Zmara [ Generał ]

nieee, Anek, o podejscie do zamieszczania przez facetow fotek, i na odwrot, i walki ogolnej... zreszta wiesz..

23.02.2002
18:18
[109]

Arab [ Senator ]

Zmara--> Wrocilem i czekam na ten kawal z dedykacja

23.02.2002
18:19
[110]

Jenny [ Chorąży ]

Zmara ---> uogolniam dlatego, ze wszystkim facetom chodzi o jedno, a wyjatki potwierdzaja tylko regule. Zdjecie z gejami tak wszystkich panow zniesmaczylo a zdjecia lezbijek jakos im sie podobaja. Moja postawa to nic innego jak reakcja na to, jak wiekszosc meskiej czesci GOL podchodzi do tematu kobiet wyrazajac to zamieszczaniem ich mocno rozneglizowanych zdjec. Anek ---> wcale nie chodzi mi o pokazanie wyzwolenia kobiet, czytaj to co napisalam do Zmary.

23.02.2002
18:21
[111]

Anek [ Generał ]

zmara - imho jest tak, ze jenny stara sie za wszelka cene udowodnic, jaka jest wspaniala, nowoczesna, pozbawiona uprzedzen i przeciwna stereotypom. no i wychodzi to, co widac. a ja niczego nie udowadniam, bo nie musze. nie kryguje sie, bo nie chce sie nikomu przypodobac. nie biore udzialu ani w konkursie na najnowoczesniejsza dziewczyne, ani na najmilsza. jenny, jest sobota. wskocz w cos fajnego i idz w miasto. nie siedz przy kompie i nie surfuj po gejowskich sajtach.

23.02.2002
18:22
smile
[112]

Zmara [ Generał ]

OKi, kawal specjalnie dla Araba, co nie lubi mięśni :))))))))) -- ekhmm: Jaki rodzaj sportu mężczyźni najchętniej uprawiają na plaży? - Wciąganie brzucha na widok każdej młodej dziewczyny w bikini.

23.02.2002
18:28
[113]

Arab [ Senator ]

Zmara--> Niezly, ale na silownie i tak nie pojde. Wole se pograc w pilke albo squasha. Jenny--> Nie nudzi Ci sie juz pisanie na ten temat?

23.02.2002
18:32
[114]

cebula [ Centurion ]

"Są ludzie którzy nie muszą "wciągać brzucha" na widok dziewczyny na plaży. Może i ktoś nazywa ich gejami, ale oni wiedzą jedną: to na nich, tych niby-gejów, patrzą kobiety a nie na tych co "wciągają brzuchy". I ci niby-geje wcale nie muszą "zaliczać" codziennie następnej kobiety im wystarczy, że ich wybranka wie, że jej facet mógłby mieć każdą a jest z nią." Więc wyzywaj wszystkich przystojnych mężczyzn od gejów- ty, co wciągasz brzuch.

23.02.2002
18:41
[115]

Zmara [ Generał ]

Anek >>> i to twoj wielki plus, a jedna z najmilszych i tak jestes :-) Jenny >>> Mnie nie zniesmaczylo (chociaz jestem hetero), bo to tylko zdjecie, jak tysiac innych, tylko fotka.. - poraz kolejny mowisz w liczbie mnogiej.. nie mam juz sily do ciebie.. :) - meska czesc GOLa oglada zdjecia bo sie im podobaja, tak jak tobie pewnie sie podobaja ci faceci, ktorych zamieszczasz, i to nie jest calkowite podchodzenie do tematu kobiet, tylko jego zewnetrzna czastka - wyglad, co by nie mowic tez jest wazny i ciekawy; ale to nie jest dowodem na to ze kazdy mysli tylko o przeleceniu kazdej pokolei po kilka razy, podziwianie piekna cie drazni.. podziwiamy piekno na ulicy czy w domu przed kompem, tak jak ty podziwiasz tych facetow. Ja ci nie mowie ze traktujesz NAS przedmiotowo przez zamieszczanie tych fotek. Prawo dziala w obie strony. My mozemy, i Wy mozecie, co wiecej pisac... Ja do tego podchodze z dystansem i dlatego nie widze problemu, nie odbieram wszystkiego osobiscie. -- "Zdjecie z gejami tak wszystkich panow zniesmaczylo a zdjecia lezbijek jakos im sie podobaja" - nie wiesz dlaczego?? Lesbijka to tez kobieta.. a facetom podobaja sie kobiety, proste. Tobie za to podobaja sie faceci, czy hetero czy homo, ale tylko faceci, no nie? logiczne. Arab >>> ja tam lubie wszystko trenowac i cwiczyc :)

23.02.2002
18:45
[116]

AnankE [ PZ ]

Echhh... ten elf. Jest taki... elfi!!! :-)))

23.02.2002
18:53
[117]

Anek [ Generał ]

zmara - senks;) ananke - co, ty tez?:)) cholera, chyba naprawde trzeba fanclub zalozyc:)))

23.02.2002
21:20
[118]

Jenny [ Chorąży ]

trzeba zakonczyc ten watek. Podsumowanie: 1. Watki dla fecatow z golymi paniami byly, sa i beda, poniewaz jest ich na GOL zdecydowana wiekszosc. No i wlascicielami GOLa sa rowniez mezczyzni, wiec... 0% szansy na zmiane. 2. Watek dla pan z golymi panami wlasnie sie skonczyl, poniewaz juz mi sie odechcialo udowadniac panom jacy sa mali i oblesni w swych samczych postawach. 3. Mam swojego Pana, ktorego kocham nad zycie, do ktorego nie umywaja sie nawet faceci z zamieszczonych przez mnie fotek. Nigdy nie skrzywdzil mnie zaden facet - kazdy oblesny (zeby nawet najprzystojniejszy) typ sliniacy sie na moj widok wzbudza we mnie jedynie obrzydzenie i wspolczucie. Mierzi mnie płytkosc podejscia forumowiczow do kobiet i mimo za[pewnien i staran niektorych panow, dopoki istniec beda watki takie jak Soula - zdania swojego o wiekszosci forumowiczow nie zmienie.

23.02.2002
21:26
[119]

Anek [ Generał ]

jenny - kazdy, kto umie czytac, juz wie o wszystkim, co tu napisalas. ja chcialabym tylko spytac, czy naprawde sadzilas zaczynajac swoja krucjate, ze cokolwiek tym osiagniesz? zeby zmienic nastawienie czlowieka, trzeba troche wiecej niz zmieszac go z blotem.

23.02.2002
21:37
[120]

Jenny [ Chorąży ]

Anek---> az tak naiwna nie jestem. Zeby byla jasnosc w temacie - juz dawno stwierdzilam z zalem ze nic moja nerwowa nie zmieni. Ale... pare osob sie zagotowalo, kilka zbulwersowalo - i to jest niewatpliwie sukces, bo nic na wzrokowcow nie wplywa bardziej niz wstrzas spowodowany krotkowzrocznoscia ...

23.02.2002
21:43
[121]

Anek [ Generał ]

coz, w takim razie podziwiam cie za wytrwalosc i altruizm. chociaz w dalszym ciagu nie do konca rozumiem pobudki.

23.02.2002
21:44
smile
[122]

tygrysek [ behemot ]

Przykre podsumowanie. Czy naprawdę jest z nami tak źle ??? Czy jest dla nas facetów jakaś nadzieja ??? Może jest jakaś możliwość, która da nam szanse zmiany ... AvE

23.02.2002
22:11
[123]

Jenny [ Chorąży ]

Tygrysie, kazdy normalny facet nie komentuje w stylu: "ale dupa..." i nie zamieszcz\a fotek z nadzieja na uzyskanie uznania od kolegow. Ci nie musza sie obawiac mojego podsumowania, poniewaz ich ono nie dotyczy.

23.02.2002
22:15
[124]

griz636 [ Jimmi ]

O rany, widze ze dalej ten bezsens jest gnieciony na forumie...niesamowite...

23.02.2002
22:16
smile
[125]

AnankE [ PZ ]

Anek--> no wyglada na to, ze ja tez. :-))) Generalnie nie cierpie blondynkow, ale za tym elfem mozna by podreptac na sama Gore Przeznaczenia. ;-)

23.02.2002
22:22
[126]

Anek [ Generał ]

jenny, przepraszam,z e sie wtrace, ale czy naprawde komentarz typu "ale dupa" to takie zlo? moze ja jestem tym kobiecym eunuchem z ksiazki greer, ale akos nie czuje, ze taki komentarz uderza w rod kobiecy... ananke - no wlasnie. w ogole nie lubie blondynow, nie dzialaja na mnie, ale ten jeden... daaamn;)) a myslalam, ze jak kupie lotr na dvd, to tylko dla mojego szczescia a nie dla siebie:> ale cos czuje, ze zrobie sobie mila sesyjke z panem legolasem na ekranie;))) i tak przemysl filmowy na mnie zarobi. pojde jeszcze na "helikopter w ogniu" z panem orlando, chociaz nie sadze, zeby mi sie tam podobal...

23.02.2002
22:22
[127]

griz636 [ Jimmi ]

Co wy z tym elfem? Przeciez jemu tylko kokardki brakuje?

23.02.2002
22:33
[128]

Jenny [ Chorąży ]

anek--> jesli usmiechasz sie idac ulica i slyszac taki tekst rzucony w twoja strone - twoja sprawa. Mi sie chce w takich sytuacjach zwrocic laskawemu panu uwage na fakt, ze ma np. obraczke na palcu.

23.02.2002
22:34
smile
[129]

AnankE [ PZ ]

griz636--> jak podejrzewam jestes facetem, prawda? Wiec jesli jestes to nigdy nie zrozumiesz o co chodzi z tym elfem... ;-))) Anek--> zgadzam sie. I ja nie wyobrazam sobie pana Orlando w innej rasie niz elfia. ;-)

23.02.2002
22:39
[130]

griz636 [ Jimmi ]

Jenny ja mam wrażenie, że najbardziej odpowiadał by ci swiat bezpłciowców?!

23.02.2002
22:45
[131]

Anek [ Generał ]

jenny, ale to chyba nie byl watek z moimi zdjeciami, tylko dziewczyn, ktore dobrowolnie daly sie sfotografowac??? nie przeszkadza mi, kiedy jakis koles mowi tak o jakiejs lasce. niech sobie mowi, to nie boli. moze lasce to odpowiada. nie sedze w jej glowie, a na pewno nie zechcialabym jej uszczesliwiac na sile. nie wiem, czy na mnie tak mowia - raczej nie prezentuje podobnego typu urody jak te dorodne blondyny, jestem wydrowata brunetka. ale jesli nawet... wciaz jeszcze mnie to nie boli. nawet jesli koles ma obraczke na palcu. skad wiesz, moze ma zone jedze, z ktora mu sie nie uklada i ktora jest brzydka? moze chce wyrazic swoj podziw, a jest za prosty na obsypanie przygodnie spotkanej dziewczyny platkami roz? griz - jakiej kokardki? koles jest perfekcyjny. mlask;) ananke - ale na film pojdziesz..?:)

23.02.2002
22:48
[132]

griz636 [ Jimmi ]

co to znaczy "wydrowata"?? Wcinasz sushi na plecach w wannie czy masz futro i ogonek? Nic nie kumam!

23.02.2002
22:50
[133]

AnankE [ PZ ]

Anek--> pojde. Ale nie na ten wspomniany przez Ciebie, tylko jeszcze raz na Lorda. Wiem DvD i te sprawy, ale jednak duzy ekran to zupelnie inna bajka. :-)

23.02.2002
22:51
[134]

Anek [ Generał ]

griz - lol;)) chodzilo mi raczej o to, ze jestem niewielka i taka... girly type a nie woman type. a sushi wcinam raczej w restauracji;))

23.02.2002
22:52
[135]

Anek [ Generał ]

ananke - a ja wlasnie mysle... majkel chce isc jeszcze raz, ale ja nie wiem, czy wysiedze 3 godziny tylko dla legolasa;)) to juz wole za pare miesiecy rozwalic sie w lozku i pstrykac pilotem:)

23.02.2002
22:56
[136]

Jenny [ Chorąży ]

anek---> ty swoje, ja swoje. Ty o walcu, ja o disco. Nie dogadamy sie.

23.02.2002
22:57
[137]

griz636 [ Jimmi ]

Aha to rzuca inne swiatlo na "wydrowatość" choć i tak nie wiem co to znaczy girly type, a co do sushi przed chwila zostalem ugryziony przez moja cholerna rybe! Widac u ryb sushi znaczy to samo. Ehh ten mentlik pojęciowy....

23.02.2002
23:01
[138]

Anek [ Generał ]

jenny - racja, nie dogadamy sie. jedna nie zrozumie drugiej. griz - no, ze bardziej do dziewczynki niz do kobiety podobna jestem. co podkreslam podnickiem:>

23.02.2002
23:04
[139]

griz636 [ Jimmi ]

Bo tak to Jenny jest jak sie do golego tylka dorabia ideologie, od milionow lat goły tyłek jest górą! Niech goły tyłek pozostanie gołym tyłkiem! Bo po to jest i to działa od dawna!

23.02.2002
23:04
[140]

griz636 [ Jimmi ]

Bo tak to Jenny jest jak sie do golego tylka dorabia ideologie, od milionow lat goły tyłek jest górą! Niech goły tyłek pozostanie gołym tyłkiem! Bo po to jest i to działa od dawna!

23.02.2002
23:06
[141]

griz636 [ Jimmi ]

sory za 2 razy. Zreszta nawet jakbym 10razy powtorzyl to i tak zawsze beda tacy ludzie co kawalek golej dupy wezma za objaw przesladowania....ehh

23.02.2002
23:13
[142]

yosiaczek [ Generał ]

a ja moge dla legolasa siedziec nawet i 10 godzin... dziiiiiz jaki on jessssst noooo.... moj ssssskarb ;)

23.02.2002
23:14
[143]

The Dragon [ Eternal ]

nawiazujac do wypowiedzi Griza ;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.