GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Hurra!! :)

11.09.2004
13:47
smile
[1]

Father Michael [ Padre ]

Hurra!! :)

Wlasnie dostalem maila z zaproszeniem do testowania bety Everquesta 2 :). Sprawdzcie koniecznie skrzynki. Kto wie, moze ten fakt przesadzi o zakupie EQ a nie WoW? :)

11.09.2004
13:57
smile
[2]

SirGoldi [ Gladiator ]

Father Michael ---> No nie... co za fuksiarz!!! ARGH gratulację...

11.09.2004
14:00
smile
[3]

PaWeLoS [ ]

uuuuuuu.... ja też nie dostałem zaproszenia...
Father Michael ---> gratuluje

11.09.2004
14:38
[4]

Father Michael [ Padre ]

Pociesze Was, nie moge sie zalogowac :)

11.09.2004
14:39
[5]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

a jakie byly szanse zeby zostac wybranym na testera?

11.09.2004
14:41
[6]

Father Michael [ Padre ]

Nie mam pojecia, moze jak sie zaloguje to znajde jakies statystyki or something.

11.09.2004
15:01
[7]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

a zapisy sie juz skonczyly?

11.09.2004
15:09
smile
[8]

Mazio [ Mr.Offtopic ]

z czego tu się cieszyć jak mi się wino kończy?

11.09.2004
15:09
smile
[9]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Mazio - za każdym razem jak zaczynasz pić wino, to Ci się końcy. Co za wino pijesz?? :P

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-11 15:11:08]

11.09.2004
15:10
smile
[10]

Father Michael [ Padre ]

Mazio -> ja mam zapas mszalnego :P

11.09.2004
19:23
[11]

Soulcatcher [ Prefekt ]

buhahahahha ....

11.09.2004
19:25
smile
[12]

SirGoldi [ Gladiator ]

Soulcatcher ---> Miłego update'owania.
:D

11.09.2004
19:26
smile
[13]

Father Michael [ Padre ]

Soulcatcher -> hehehe, Neostrada rulez! :D

11.09.2004
19:27
[14]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Father Michael ---> spoko zaraz się rozkręci, dopiero puściłem to z domu :)

11.09.2004
19:30
smile
[15]

Father Michael [ Padre ]

Soulcatcher -> tia, wlasnie zauwazylem ze ktos brutalnie wtargnal na lacza bo nagle z 41h zrobilo sie 43h :)

11.09.2004
19:31
smile
[16]

SirGoldi [ Gladiator ]

Zastanawiam się czy dożyje momentu w którym usłyszę waszą relację dotycząca wrażeń z Everquesta...

11.09.2004
19:33
[17]

Soulcatcher [ Prefekt ]

SirGoldi ---> ja mam takie podejście do gier że już teraz wiem że będzie mi sie bardzo podobało, że będę miał świetną zabawę i że nie będę słuchał głosów marudów ... a jak przestanie mi się podobać to będę grał w coś innego.

EQ2 to gra która będzie ma runku jeszcze długie lata i jak wrócisz do niej za 2 lata to będzie całkiem inna

11.09.2004
19:35
[18]

SirGoldi [ Gladiator ]

Soulcatcher --->
EQ2 to gra która będzie ma runku jeszcze długie lata i jak wrócisz do niej za 2 lata to będzie całkiem inna
To raczej tyczy się każdego z UMMORPG bo takim właśnie chyba będzie Everquest II. Niestety podejrzewam iż nigdy go nawet nie dotknę (nawet kijem) gdyż w najbliższych kilku latach nie będę zarabiał kasy a co za tym idzie - nie będe jej miał. ;)

11.09.2004
19:53
[19]

Fett [ Avatar ]

eee... a ja znalazłem 2 grosze na ulicy :P:P:P
Gdzie mozna składać petycje o testowanie gier beta ?

11.09.2004
19:55
smile
[20]

SirGoldi [ Gladiator ]

Przeważnie na stronach głównych tychże gier... pierw trzeba się obeznać mniej więcej co i jak.

11.09.2004
20:22
smile
[21]

Father Michael [ Padre ]

cos sie zwislo i mam teraz 70h left :(

11.09.2004
20:23
smile
[22]

eJay [ Gladiator ]


Gratuluje betatestu i..updateowania:)

11.09.2004
20:30
[23]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Father Michael ---> musisz byc cierpliwy, do pobrania jest 2GB, poza tym to beta, bądź gotów na to że będą ci się działy różne dziwne rzeczy, bo wiele rzeczy bedzie sprawdzanych i testowanych, po prostu luzik :)

11.09.2004
20:35
smile
[24]

Father Michael [ Padre ]

Soulcatcher -> no nic, zostawie to, moze przyspieszy :). Choc jak sprawdzalem przed chwila jak dlugo sciagal mi jeden plik, a nastepnie sprawdzilem jego wielkosc, to wyszlo mi ze jeszcze 40 godzin, a zegar pokazuje 70 :)

11.09.2004
20:42
[25]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Father Michael ---> oczywiście że przyspieszy, zresztą jak poczytałem sobie beta board to dzisiaj rozesłali bardzo wiele keys do europejczyków i po prostu wszyscy zaczeli pobierac dlatego wolniej idzie

11.09.2004
20:50
[26]

gereg [ zajebisty stopień ]

nie przyspieszy!

nigdy tego nie pobierzecie!

buhahahahahaha!



















;-)

11.09.2004
20:55
smile
[27]

Father Michael [ Padre ]

gereg -> ktos tu komus czegos zazdrosci :)

Soulcatcher -> a wszystko po to zebym im potem mogl oddawac ciezko zarobione pieniadze :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-11 20:55:56]

11.09.2004
20:57
[28]

gereg [ zajebisty stopień ]

oj przeciez zartuje ;-)

ja czekam na WoW, a poza tym powiem szczerze, ze na bety nie mam za bardzo czasu. w finalnego eq2 pewnie tez popykam ;-)

ale udzialu w becie, jezeli Ci na tym zalezalo, oczywiscie gratuluje ;-)

11.09.2004
20:57
smile
[29]

eJay [ Gladiator ]


Soulcatcher----------------->Rozumiem, ze od razu rezerwujesz sobie recke tej gry:) Mam nadzieje ze bedzie tak samo obszera jak ta z SWG:)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.