GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 16)

19.02.2002
08:05
smile
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 16)

THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na swiecie grono oddanych fanów i sympatyków.

THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie żyła na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym, aby wątek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych łamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....

19.02.2002
08:08
smile
[2]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych cześci naszego wątku... https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=202317 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=199807 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=214047 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=217182 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=221303 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=228889 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=232983 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=246972 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=260390 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=270513

19.02.2002
08:10
smile
[3]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Projekt Bukarego i PiotraS z wszechmiar godny zainteresowania - kto nie zna niech czyta koniecznie... I niech na tym nie poprzestanie.. : )) UWAGA! UWAGA! Wersja 1.0 (ostateczna) THIEF FAN COMPACT DISCS (2 wolumeny, 4 CDs) jest już gotowa! Na razie wstępne zamówienia proszę składać na adres PiotraS: [email protected] Więcej szczegółów na temat zawartości, układu, aktualizacji, ceny etc. TFCDs oraz przyczyn ich powstania znajdziecie tutaj: https://republika.pl/thief_age/tfcd.htm https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/541250/ https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=17&t=010640 Aby dowiedzieć się jak najwięcej, przeczytajcie CAŁE powyższe wątki (składają się one z 3-4 stron). Zachęcam też do odwiedzenia domowej strony projektu TFCDs (strony PiotraS): www.thiefage.prv.pl Staraliśmy się, aby był to produkt najwyższej jakości (testowaliśmy go i nanosiliśmy poprawki przez miesiąc) oraz aby cena TFCDs nie była zbyt wygórowana i pokrywała tylko koszty produkcji i wysyłki płyt. Zachęcam więc wszystkich fanów THIEFa do złożenia zamówienia. TFCDs to nie tylko zbiór WSZYSTKICH Fan i Demo Missions, filmów, programów i patchy związanych z grą, narzędzi dla DromEda, instrukcji i poradników dla edytora, „złodziejskich” aplikacji oraz dodatków dla Windows, artykułów, powieści i wierszy opartych na grze etc., ale również – dzięki wyjątkowemu zbiorowi linków – niezastąpione narzędzie do poznawania całego świata THIEFa oraz międzynarodowej społeczności „złodziei”. Czekamy również na wszelkie pytania dotyczące TFCDs. Najlepiej zadawać je na forum ThiefAge w wyżej wymienionym wątku.

19.02.2002
10:06
[4]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --No coz nie jest to najszybsza odpowiedz ale mi najbardziej sie podoba trzecia wersja dziedzinca.... Pozdrawiam

19.02.2002
11:32
smile
[5]

Judith [ Gladiator ]

Ja wybieram bramkę, tfu, to jest fotkę numer 1, :)))

19.02.2002
11:37
smile
[6]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith - ZONK !!!! - lepsza jest fotka nr 3 ; )

19.02.2002
12:44
smile
[7]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Heh, a ja tak nie na temat... brzeszczot===> pamiętasz kto pierwszy odpowiedział na Twój pierwszy post, w pierwszym wątku? :))) Nie wiedziałem, że aż tego będzie tak dużo :O

19.02.2002
13:09
smile
[8]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Voytas_WRC - - jasne czy pamietam ! : )) - pozwolmy wrocic wspomnieniom - "Sam zagraj to jeszcze raz !" : ))) "Voytas_WRC [Rajdowiec] Zadziwiające jest to forum, zainstalowałem sobie dziś thiefa 2 i utknąłem. Wstyd przyznać, ale niestety :P Kiedyś od razu umiałem sobie poradzić z każdą misją. Wchodzę więc na forum, patrzę :O a tu wątek o thiefie :))) Proszę Was o pomoc, jestem chyba w 3 misji :P trzeba tam zabrać jakiś ważny przedmiot jakiegoś typa (chyba szeryfa) i pozostawić go na 3 piętrze, tyle tylko, że za cholerę nie moge się dostać do skarbca, który tam jest. Czy wie ktoś z Was jaki jest kod dostępu do tego choolernego skarbca? "

19.02.2002
13:14
[9]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Hehehe :)) A jeszcze jedno pytanko: jak się przedstawia data premiery thiefa 3?

19.02.2002
13:21
[10]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Trudno powiedziec - mowi sie cos o polowie / koncu tego roku - ale niektorzy watpia w ten termin uznajac go za zbyt optymistyczny....

19.02.2002
13:29
[11]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

No ładnie :/ Chyba wszystko wskazuje na to, że albo autorzy nie podołali zadaniu zrobienia kontynuacji przygód Garreta, lub chcą tak dopieścić ten produkt, aby nikt nie narzekał. No nic, ja tam czekam z niecierpliwością!

19.02.2002
13:46
smile
[12]

Bukary [ Generaďż˝ ]

PANOWIE! Rozumiem, że fotka nr 2 całkowicie odpada. A więc: 1 (drzewo) czy 3 (kamień)?

19.02.2002
13:49
smile
[13]

anonimowy [ Legend ]

Mnie lepiej pasuje "1"

19.02.2002
13:56
[14]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - fotka nr 2 raczej odpada jak dla mnie... - za duzo tam elementow (te krzyzowe belki scenne), nr 3 pasuje jak najbardziej - ladnie wyglada - surowosc kamiennych scian fajnie koresponduje z odcieniem sniegu - nie jestem jednak przekonany do tej marmurowej (?) "lamperii" - natomiast takiez podlogi i sufit pasuja jak ulal...

19.02.2002
13:58
[15]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - generalnie albo 1 albo 2.....

19.02.2002
14:01
smile
[16]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

O wciórnośći - naturalnie ze 3 nie 2...sorki..

19.02.2002
14:03
smile
[17]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A które drzewo (na belkach) bardziej pasuje do muru (i śniegu): ciemne czy jasne?

19.02.2002
14:10
[18]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - jasne z 1.....

19.02.2002
14:17
[19]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Bukary --> jasne ze ciemne :-))) tj glosuje na drewno nr 2 (nie ma konsensusu - chyba tak Ci nie pomozemy :)

19.02.2002
22:14
smile
[20]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Brrrr...... Ale zimno!

19.02.2002
22:19
smile
[21]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dobra, co tutaj teraz nie pasuje? :)

19.02.2002
22:20
[22]

Judith [ Gladiator ]

Mmmm... cudo, jeszcze tylko lekka mgiełka i śnieg i będzie cudownie, a tak w ogóle to mam miłe wspominki jak patrzę na ten dom: Daggerfall, ach to była gierka....

19.02.2002
22:35
smile
[23]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ufff... Powyższy zrzut (część dziedzińca) wymaga jeszcze sporo pracy. Trzeba dobrać odpowiednie okna i drzwi, rozmieśćić latarnie, zmienić nieco układ brył na dachu (nie wiem, co wsadzić w "lufciki") itd. A to dopiero jedna z czterach ścian dziedzińca! A pozostałe sa znacznie bardziej skomplikowane (wiezyczki, liczne schodyu, konstrukcje piętrowe itp.). Nie wiem, czy będę to dalej robił. No i nie wiem, czy zrobię tę lokację za dnia (wiosną). A wtedy wyglądałaby najładniej, bo na dziedzińcu ma być sporo roślinności rozmieszczonej w dosyć niekonwencjonalny sposób (żadnych klombów, rabatek itd. - dzika natura wpleciona w architektoniczne kształty).. :))

19.02.2002
23:06
smile
[24]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - piekna robota , zamierzenia ciekawe, a w lufciki proponuje witraze....... Brzeszczot beztroski sle sorki za rym czestochowski.......

19.02.2002
23:31
smile
[25]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Bukary --> Uhu-ha!!! Zima zla!!! Wyglada niesamowicie. Judith --> tak... Daggerfall, coz to byla za gra...

19.02.2002
23:52
smile
[26]

Judith [ Gladiator ]

Kin --> a propos dobrego RPG, miałem ostatnio ochotę na klasykę - DARKSTONE. Ale zobaczyłem coś co się zwie SUMMONER. Miałem lekki dylemat, oglądałem GOL-owe screeny i mam mieszane uczucia, z jednej strony świetnie dobrane kolory, żywcem przypominające klasykę gatunku (pamiętacie miasta i lasy z Ishar'a?) Z drugirj zaś strony gdzieniegdzie texturki takie jakieś rozciągnięte i rozmazane... Ale ogólne wrażenia pozytywne - ratujcie, co wybrać???

20.02.2002
00:29
smile
[27]

Judith [ Gladiator ]

Tak w ogóle to mam głupawkę z okazji nicków zainicjowaną przez tygryska: J.U.D.I.T.H.: Journeying Unit Designed for Infiltration and Terran Harm B.U.K.A.R.Y.: Biomechanical Unit Keen on Accurate Repair and Yardwork M.A.B.R.U.S.: Mechanical Artificial Being Responsible for Ultimate Sabotage P.I.O.T.R.S.: Positronic Individual Optimized for Terran Repair and Sabotage P.A.W.E.U.E.K.: Positronic Artificial Worker Engineered for Ultimate Exploration and Killing reszta jest za długa! (sorry Brzeszczot, Kin, :( ) Aha! A "nasi milusińscy", :) : G.A.R.R.E.T.T.: General Artificial Replicant Responsible for Exploration and Terran Troubleshooting K.A.R.R.A.S.: Kinetic Android Responsible for Repair and Accurate Sabotage T.R.U.A.R.T.: Transforming Robotic Unit Assembled for Repair and Troubleshooting No dobra, dosyć tych głupot idę spać ten Pascal mię wykończył (ale jest piękny...).

20.02.2002
08:15
[28]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith --- > jesli chcesz zagrac w dobrego RPGa to proponuje Ci Wizardy 8 lub ktora z czesci Might&Magic 6 - 8 (w zgodnej opinii fanow najlepsza jest M&M6) - grafika nie jest najlepsza, ale wrazenia i miodnosc gry te braki rekompensuje w zupelnosci.... Obie sa w trybie FPP...... Moze Ci sie spodoba tez Wizard&Warriors.....

20.02.2002
10:30
smile
[29]

Paweuek [ Centurion ]

Judith--> Hmmm... CIekawe, ciekawe...

20.02.2002
11:52
[30]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

No coz panowie starosc nie radosc - wlasnie ta wiadomoscia przekroczylem magiczna liczbe 1000 postow jakie zamiescilem na tym forum - wiekszosc jak moge sie domyslac przypadla na ten watek, z czego jestem wielce rad, podobnie jak z faktu , ze dane mi bylo spotkac Was - fanow Thiefa, przyjaznych, elokwentnych facetow Pozdrawiam wszystkich serdecznie - popijawe zaczniemy po popoludniu

20.02.2002
11:55
[31]

anonimowy [ Legend ]

--> Judith - dobre, dobre! :) -->Bukary - trzeba przyznać ze światła nadają wyrazu modelowanemu obszarowi.

20.02.2002
12:12
smile
[32]

anonimowy [ Legend ]

Byłem prawie pewny, że widziałem w grze zieloną dachówkę. Teraz nie mogę jej znaleźć w teksturach. Była takowa czy nie? Pamiętacie?-

20.02.2002
16:54
smile
[33]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ktoś tutaj zamawiał mgłę? :)

20.02.2002
16:58
smile
[34]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Naprawdę robi się zimno...

20.02.2002
17:03
smile
[35]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus ---> Nie przypominam sobie zielonej dachówki... W której misji to widziałeś? Możesz jednak uzyskać taki kolor poprzez: a) edycję tekstury, b) ustawienie zielonkawej mgły.

20.02.2002
17:05
smile
[36]

Bukary [ Generaďż˝ ]

I jak jest lepiej: z mgłą czy bez?

20.02.2002
17:15
smile
[37]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ta blekitna mgla jest rzeczywiscie mrozna... Wczesniejsze, nocne 'zdjecie' (bez mgly) wygladalo najlepiej - ta mgla za bardzo rozjasnila obraz... Moze jest nieco za gesta?

20.02.2002
17:18
[38]

Judith [ Gladiator ]

Niieeee! Mgła jest SUPER!! To się nazywa klimat Bukary, :))). Jej ostatnia wersja jest git, jeszcze tylko śnieżek, :))

20.02.2002
17:40
smile
[39]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Mgla jest ok, niezbedna dla podbudowania klimatu, ale wg mnie jest jednak nieco za gesta. Chyba ma byc mroczno?!? A takiej mlecznobialej waty jak jest na pierwszym zdjeciu nienawidze od kiedy pozyczylem od kolegi Soldier of Fortune. W misji na Syberii byla taka gesta, ze zanim zobaczylo sie przeciwnika, to on juz walil do ciebie w najlepsze - i to zaskakujaco celnie, jak na komputer przystalo :) Oprocz tego mialem ograniczona ilosc save'ow - masakra (ale i tak mi sie udalo - nie ma jak nuda w czasie swiat :)

20.02.2002
17:45
[40]

PiotrS [ Centurion ]

Z mgła - to ta ostatnia wersja, a może z śniegiem, ale wtedy bez mgły i czyste, gwiaździste niebo. I spróbuj z mienić teksturę drewna na bardziej intensywną.

20.02.2002
18:08
[41]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ladnie , klimatycznie, tak jakos swojsko : ))

20.02.2002
20:40
smile
[42]

master_thief [ Chor��y ]

he widze ze bukary jest z dromedem za pan brat. moze ja tez bym cos przysiadl? ale cholera, czasu brak, bo pewna wizje misji mam, nawet na papierze:) kto wie moze sie przelamie

20.02.2002
21:18
[43]

Judith [ Gladiator ]

Master - ja też nie mam wizji, ale zbitek pomysłów poszczególnych, poza tym to dobre do ćwiczenia - pomysł, nawet drobny, a potem próba jego realizacji. To jest najtrudniejsze - przepaść dzieląca pomysł od wykonania. Nie przejmuj się i siadaj do roboty - od pokoju się zaczyna a konczy na monumentalnym pałacu, :)))

20.02.2002
21:21
smile
[44]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kin ---> Można zmienić tylko kolor mgły i "widoczność"... To ostatnie powoduje - powiedzmy - zmniejszenie jej "gęstości" (widać ją w dlaszej odległości). Nie ma natomiast takiej możliwości, aby mgłę było widać blisko, a zarazem żeby była "mniej gęsta". Co do śniegu: zdecydowanie najlepiej śnieg wygląda, Piotrze, przy CUSTOM (New) Sky. Same gwiazdy nie dają, niestety, dobrego efektu. Zastanawiam się, jakie światła (lampy, pochodnie?), drzwi i okna dać w głębi tego "ganku". To, co widzicie, to tylko wersja próbna... Jakieś pomysły? :)

20.02.2002
21:23
smile
[45]

Bukary [ Generaďż˝ ]

master ---> Ja też tylko ćwiczę. Wkrótce cały plik .mis z tą zimową lokacją wyląduje w koszu...

20.02.2002
21:27
smile
[46]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze, Judith, mabrus, paweuek ---> Też nam zaserwujcie jakiegoś zrzuta! :) Czekamy!

20.02.2002
21:28
smile
[47]

Judith [ Gladiator ]

W koszu? Nie! Dlaczego? Raczej zrobiłbym z niego jakiś tutorial...

20.02.2002
21:31
smile
[48]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ale tutorial czego? Sytuowania brył? Sporządzania nieregularnego terenu? Tworzenia New Sky? Tworzenia mgły? Teksturowania? Hmm..... Żadna z tych rzeczy nie jest dobra w tej lokacji... :)))

20.02.2002
21:33
smile
[49]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Hmm... Lepiej jednak chyba było bez mgły. W mgle giną wszelkie efekty świetlne. Chociaż robi się "nastrój". Sam już nie wiem...

20.02.2002
21:38
[50]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

widzieliscie ten watek na forum "nienawidze zlodzieji..." - ktos ma najwyrazniej do nas jakis uraz...

20.02.2002
21:47
smile
[51]

Judith [ Gladiator ]

Bukary, najpiękniejszy - ja mam teraz zamykanie sesji i oddanie indeksu - latam jak głupi po Łodzi i zbieram wpisy, :). Piszę całe masy fajnych rzeczy, jak siedzę przy dromedzie to jakieś 5 min przd zaśnięciem. A jak wiadomo wtedy (nawet z nazwy, :)) człowiek jest śnięty, :) więc dużo nie wymyśli. Do tej pory oprócz tego co widziałeś zrobiłem dwa punkty obserwacyjne ze strażnikami,podwórko z wejściem do piwnicy, a raczej winnicy. Wszytko to raczej gołę, a chciałbym stylizacji niemal kamienicznej ( w sumie trochę łódzkiej). Poza tym - nie samym dromEdem, etc. Osobiście rozgoryczony jestem faktem, iż dawno nie czytałem jakiejś książki, nie będącej lekturą, choć ostatnia moja refleksja nad myślami Pascala była pięknym przeżyciem... Podobnie rzcz ma się z kinem, które porzuciłem najwyraźniej na korzyść video i TV, bo nie trza jeździć do centrum... Teatr - tragedia... :)) Jedynie muzycznie moge powiedzieć, że czegoś jeszce poszukuję i jako tako rozwijam horyzonty.... Pomysły DromEdowe mają się nieźle! mam już dwa, na razie tylko w głowie, a ogólnie to chyba cierpią na przerost moich ambicji nad możliwościami moimi i silnika, :)). Ale nie daję za wygraną. Pascal mówił, że w życiu trzeba wszystkiego po trosze: "Na co mi matematyk - wziąby mnie z twierdzenie...". Tak staram się robić, nie cierpię wąskotorówki, ale czasem myślę sobie że przeginam, z drugiej stronmy nie poitrafię tak po prostu wyciągnąć wtyczki - przestać grać na gitarze, dłubać w kompie, pisać, filozofować, etc. No tylko jak się człowiek rozmienia na drobne... Sorry, coś mię tknęło..

20.02.2002
22:36
smile
[52]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Chcieliście śnieżek...

20.02.2002
22:38
smile
[53]

Bukary [ Generaďż˝ ]

...oraz śnieżek z mgłą...

20.02.2002
23:26
[54]

Judith [ Gladiator ]

Oto rezulaty mojej nikłej ostatnio pracy w DE

20.02.2002
23:27
[55]

Judith [ Gladiator ]

I jeszcze...

20.02.2002
23:29
[56]

Judith [ Gladiator ]

Po winnicy czas na magazyn...

20.02.2002
23:32
smile
[57]

Judith [ Gladiator ]

Z innej beczki (?)

20.02.2002
23:33
[58]

Judith [ Gladiator ]

Teraz naprawdę inaczej, :)

20.02.2002
23:35
[59]

Judith [ Gladiator ]

I mała panoramka...

20.02.2002
23:40
smile
[60]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Judith --> cholernie solidne u Ciebie te sufity (np. w piwnicy) - stare, dobre budownictwo :)

21.02.2002
12:44
smile
[61]

Judith [ Gladiator ]

O ja! On chodzi!! Ah złapał mnie! Skubany jest niezły, :)))

21.02.2002
16:50
[62]

Paweuek [ Centurion ]

Taki tam kiepki obrazek (ciut za późno wcisnąłem alt+f10)(jeli się nie wysłal, nie miejcie mi za złe) Bukary (trochę wstecz, parę postów)-->Co do tego twojego screena, to dałeś ciut za dużo sopli...

21.02.2002
16:52
smile
[63]

Paweuek [ Centurion ]

Cholercia! Mam pecha. Mój obrazek jest 13!

21.02.2002
16:56
smile
[64]

Paweuek [ Centurion ]

Wierzcie lub nie, ale to jest T2!

21.02.2002
18:18
[65]

Judith [ Gladiator ]

Jaskinie wyglądają jak z AvP, :)))

21.02.2002
18:23
[66]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Judith, Paweuek --> szczegolnie ta jaskinia z magami to rzeczywiscie prawie AvP2 :)

21.02.2002
21:14
smile
[67]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Właśnie ukazały się custom scripts GayleSavera, „wyrwane” z kodu źródłowego DarkEngine. Można za ich pomocą dokonać „cudów”: A) Wyobraź sobie, że podchodzisz do pochodni... która w tym właśnie momencie gaśnie... B) Wyobraź sobie, że zobaczyłeś upragniony złoty kielich, podchodzisz do niego, a on – w chwili, gdy już miałeś go dotknąć – znika lub przemieszcza się na drugi koniec stołu. Magia. C) Wyobraź sobie, że na stole znajduje się butelka przedniego wina. Podchodzisz do stołu i zauważasz, że obok znajduje się jakiś dziwny przycisk. Naciskasz go, a złota butelka chateaux na stole zamienia się w zwykłą, zieloną butelkę z marnym wińskiem. Jaka szkoda! D) Wyobraź sobie, że znalazłeś się w dziwnym labiryncie, z którego trudno ci wyjść. Nagle natrafiasz na jakąś dźwignię w ścianie. Przesuwasz ją i... przenosisz się do zupełnie innego miejsca... E) Wyobraź sobie, że przemykasz się nocą wśród pojedynczych przechodniów. Nagle jeden z nich podchodzi do ciebie i szepta ze strachem: „Garrett, Garrett, weź to! Szybko!”, po czym przekazuje ci tajemniczy list, zakrwawiony stylet i woreczek z pieniędzmi. Wszystko to ląduje w twoim inwentarzu... I tak dalej. I tak dalej. Wszystko to („cuda”) było dotychczas możliwe do zrobienia w DromEdzie za pomocą skomplikowanych ustawień traps, triggers, conversations, sources & receptrons... Teraz jednak – dzięki własnym skryptom – stało się niemalże dziecinnie proste. I niech mi ktoś powie, że DromEd nie jest cudownym narzędziem... ;) Oczywiście, custom scripts wylądowały już (nieprawdaż, Piotrze?) na TFCDs (oraz na płytce z aktualizacjami). (NIE MYLCIE CS GayleSavera Z TYMI CS, KTÓRE ZNAJDOWAŁY SIĘ JUŻ NA TFCDs V. 1.0 – teraz ukazała się „przyjazna dla użytkownika” wersja).

21.02.2002
22:12
[68]

PiotrS [ Centurion ]

W chwili obecnej folder uaktualnienia „waży” 86 MB. Zawiera nowe fanmisje [7] i uaktualnienia starych [2] – to wszystko, co ukazało się w styczniu i lutym, nowe tutorials, kilkanaście obiektów, skóry, skrypty, o których pisze Bukary, utwory muzyczne, screen savers.

22.02.2002
07:04
smile
[69]

anonimowy [ Legend ]

Witam wszystkich. --> PiotrS Gdzie mozna znaleźć ten folder uaktualnienia?

22.02.2002
09:15
smile
[70]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

mabrus --> zapewne na uaktualnienie TFCD trzeba zasluzyc, np osobiscie wykrasc plyte z tymi plikami z BoneHoard ;-)

22.02.2002
09:18
[71]

PiotrS [ Centurion ]

I tu jest problem jest tego za mało, żeby wydać nową płytkę, z czasem, gdy uzbiera się materiał - tak zrobimy. Nie mam miejsca w sieci, żeby to wszystko tam umieścić, chyba, że ktoś ma wolne miejsce na serwerze. Mogę zaproponować inne rozwiązanie, mogę udostępnić to wszystko po przez program Direct Connect, umówimy się o określonym czasie na jakimś hubie [2GB] i każdy sobie ściągnie, co będzie chciał. Chętnych zapraszam na priv.

22.02.2002
09:27
[72]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Piotrze - taka luzna uwaga, takze do wszystkich - moze warto jednak wstrzymac z udostepnianiem tego materialu do czasu wydania aktualizacji TFCD - ja ja nabede na pewno, a to co jest nam potrzebne na juz zawsze mozna przeciez sciagnac z sieci No nie wiem.....

22.02.2002
10:16
smile
[73]

anonimowy [ Legend ]

Pamiętam słowa przyjaciela który, mawiał: jeżeli chcesz iść tu lub tam, to idź bo mogą nastać dni kiedy ktoś założy ci na ręce powrozy i poprowadzi tam gdzie nie chcesz. *** Choć nie wiem jaka jest pora, to wyobraźnia wciąż podpowiada, że właśnie skończyła się noc i nastał poranek. Widzę jak jego jasne światło unosi w chłodnym powietrzu pasma mgły i raz za razem zasłania widok odległego lasu. Stoję pośrodku rozległej łąki i patrzę na ten las. Moje bose stopy dotykają zroszonej trawy niedaleko miejsca, gdzie czyjaś ręka wbiła w ziemię drewniane paliki. Palik za palikiem, układają się w równy szereg. Jeden za drugim niczym niewolnicy dźwigający swe brzemię, skuci łańcuchem i kierowani obcą wolą. Wyznaczają drogę przez pagórek, obok samotnej dzikiej jabłoni i dalej, prosto do ciemnego pasma gąszczu. Chcę aby mnie prowadziły więc wyciągają do mnie ręce i zabierają do miejsca gdzie są drzewa. Już jestem tutaj, w środku ciemnego lasu i dotykam chropowatej kory liściastego olbrzyma, słysząc jednocześnie szept: -Wejdź- Odwracam więc głowę, aby odszukać źródło owego wezwania. Na pobliskiej gałęzi przycupnął brunatny orzechowiec. Jego wielki dziób przekrzywiony na bok kiwa się miarowo. Ptak wpatruje się we mnie jednym okiem. Z otchłani pamięci wracają niejasne i złe wspomnienia. Chcę obsunąć się od pnia ale coś mnie powstrzymuje. Gałęzie oplotły moje ramiona i nie mogę się ruszyć. -Puszczaj- dysze-puszczaj- Sploty konarów nie osłabiają uścisku. Potrząsają mną boleśnie raz za razem. *** Widzę jeszcze jak zapada mrok, gdy mgła wpływa do lasu. :) i zgadnijcie z czego to.

22.02.2002
12:21
smile
[74]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

BUKARY, JUDITH, PIOTRZE, MABRUS....... Poniewaz za niedlugi czas az do niedzieli wieczor przebywal bede w w ostepach lesnych, dzikich uroczyskach, gorskich stanicach ---- prosze WAS o zolozenie nowego watku, kiedy zajdzie taka potrzeba - jest on tak samo moj jak nas wszystkich A zatem, bywajcie...... : )))

22.02.2002
12:25
smile
[75]

anonimowy [ Legend ]

--> brzeszczot Zrób jakieś zdjęcia!

22.02.2002
12:25
smile
[76]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

; ) - mialem na mysli wszystkich odwiedzajacych watek, choc nie mozna ukryc ze to Wy jestescie stalymi bywalcam (i Kin - oczywiscie : ) pozdrawiam) i w jakims sensie "elytą" : ))))

22.02.2002
12:27
[77]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - sie zobaczy, przy okazji, a moze przede wszystkim odwiedzam moich mocno prawdopodobnych tesciow......hłehłe...

22.02.2002
12:29
[78]

anonimowy [ Legend ]

W jakie jedziesz góry?

22.02.2002
12:30
[79]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - Stołowe i przyleglosci, moze Masyw Śnieżnika...

22.02.2002
12:32
[80]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - a co do zagadki to nie wiem......... :(

22.02.2002
12:32
smile
[81]

anonimowy [ Legend ]

Kurcze, w Stołowe zawsze się chciałem wybrać... Tak w ogóle to zchodziłem całe Tatry. Jak mi małe mabrusiątko :) podrosnie to zaczerpnę u Ciebie rady odnośnie Stołowych. Miłego wypoczynku!

22.02.2002
12:33
smile
[82]

anonimowy [ Legend ]

Haaa. Zagadka jest bardzo prosta. :)

22.02.2002
12:36
[83]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mabrus - Dzieki ! na pierwszy raz polecam Ci taka "familijna" gore i nań labirynt skalny (Bledne Skaly) -chodzi mi o STRZELINIEC....... A co do Tatr to ja chcialbym moc powiedziec to co Ty -ciekawe czy Bukary -duzo chodzil , hehe...

22.02.2002
20:02
smile
[84]

master_thief [ Chor��y ]

dzisiaj siedzialem nad dromedkiem jakies 3h. efekt? 2 pokoje w ktorych nic nie ma. dla mnie to magia, po prostu bez solidnego, (jak to nazwac -"kursu") raczej nie da rady. przegladajac jakas fm w dromedzie przezylem szok. jak mozna robic cos takiego:) he he widac mozna. troche sie zniechecilem ale kto wie moze jeszcze posiedze troche

22.02.2002
20:25
[85]

Judith [ Gladiator ]

master - jak chcesz to moge ci przesłac moje pierwsze efekty pracy w DromEdzi - też nie rewelacja, biorąc podn uwage fakt ile mi to zajęło, :). Ale nie łąmię się i jade dalej!

22.02.2002
21:40
smile
[86]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kilka pytań do użytkowników DromEda... A) Jakiego custom menu używacie? Wydaje mi się, że najlepsze jest menu Hit Deity’ego... Ale zacząłem też opracowywać swoje własne. B) Jakie macie wpisy w user.cfg? Ja np. używam monolog, no_endgame itd. C) Czy zamierzacie używać skryptów GayleSavera? Ja chyba wstawię sobie odpowiedni skrót (script_load script) w menu... :) D) Czy (i jak często) sprawdzacie komentarze w monolog.txt? E) Przy jakim rozmiarze siatki najczęściej pracujecie i w jakich okolicznościach (ile przy budynkach, ile przy detalach)? F) Czy używacie często (lub w ogóle) poleceń: hilight_check_snap, hilight_do_snap 1? G) Jakie wartości ambient macie ustawione? Czy standardowe 20 20 20? H) Jaką ustawiliście sobie domyslną liczbę sides in base? I) Czy używacie w ogóle multibrushes? J) Czy używacie wszystkich “rodzin” tekstur, czy też tylko tych, które znajdują się w standardowym (oficjalnym) menu? K) Czy w trakcie budowania ustawiacie również EAX? L) Czy w trakcie budowania postępujecie zgodnie z zaleceniami oficjalnego dokumentu “Building Principles”? Czy może opracowaliście własną “strategię”? A teraz pytanie-prośba: czy ktoś z Was jest w stanie wykonać jakieś tekstury?

22.02.2002
21:44
smile
[87]

Bukary [ Generaďż˝ ]

master_thief ---> Jesli to, co załadowałeś w Dromedzie, wydaje ci się zbyt "zatłoczone", to kliknij przycisk "Filter" na dole ekranu i przeglądaj określone lokacje przy użyciu "filtrowania". Możesz też spróbować utworzyć określony obszar (przycisk "Area"), a następnie wyodrębić go z pozostałych (przycisk "Me Only")...

22.02.2002
21:55
smile
[88]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Przypominam też, że Xyś na swojej stronie o DromEdzie doszedł już do tworzenia room brushes... Dopingujemy Cię, Xyśu, do dalszej pracy! :)

22.02.2002
22:27
smile
[89]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Czy ktoś z Was ma Adobe Photoshop??

22.02.2002
22:35
smile
[90]

Bukary [ Generaďż˝ ]

paweuek ---> To kiedy będzie gotowe kolejne demo??

23.02.2002
11:22
[91]

Paweuek [ Centurion ]

NO, nie wiem. Narazie gram w Unreala. Jak będę miał czas (i chęć) to napewno dam znać, że coś robię.

23.02.2002
11:40
[92]

master_thief [ Chor��y ]

judith---> jak mozesz to wyslij mi efekt swojej pracy na skrzynke [email protected]

23.02.2002
13:28
[93]

Judith [ Gladiator ]

Dobra Bukary - wypełniam kwestionariusz, :) A) Używam tego co było w pliczku menus2.zip - jak na razie wystarczy... B) Jak na razie żadnych, poza tymi oczywistymi - ulubioną rozdziałką edytora, 16 bit, etc. No endgame jescze nie używam, bo nie ma u mnie z dużo strażnikó - dopiero uczę się rozstawiać patrole, :)) C) Skrypty o których wspominałeś - super sprawa, ale jeszcze z nich nie korzystałem przy budowie mojej misji. D)Mono loga w ogólenie używam, za to dość często robię optimize'a E) Grid size - 15 do budowania ulic kształtów podstawowych budynków. Do okien, wcięć, tuneli zazwyczaj 14. Do bardziej precyzyjnych robót - 12. F) Jak na razie tych poleceń nie używałem, jestem b. ostrożny w łączeniu wszystkich air brushes, zwłaszcza że po zrobieniu z nich multibrushes zazwyczaj nie nie robią one tego co normalnie, czyli snap to grid. G) Ambient 15 15 15, albo wręcz 12 12 12, :) H) 6 I) Jak najbardziej, choć w DromEdzie nie jest to najlepiej rozwiązane... J) Używam tych, co je dostałem wraz z custom menu 2. K) ZAWSZE! Kiedy tylko zbudyję nowe pomieszczenie to zaraz wciskam shift + insert, room database i ustawiam rodzaj pokoju, choć nie bardzo rozumiem, na czym polega róźnica pomiędzy np. large dead a large live... L) Nie używałem building principles - najpierw przerobiłem tutorial Komaga, a jak chcę coś wykonać a nie wiem jak to sięgam do waszej płytki z DromEd tutorials, :). Właśnie się męczę nad wykonaniem pierwszego secreta, :))). A moją strategię widziałeś... Mam Paintshop Pro 6 i Adobe Photoshop 5.5, a co?

23.02.2002
18:59
smile
[94]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Pytam o Adobe, bo przy jego pomocy można "robić" tekstury... A ja go, niestety, nie posiadam... Hmm.. Skąd go wziąć?

23.02.2002
21:54
smile
[95]

Judith [ Gladiator ]

Tekstury mozna robić dowolnym programem graficznym, który je w odpowiednim formacie i rozmiarze zapisze. Nie wiem jakie są tekstury do T2, w UT były one w postaci *.pcx

24.02.2002
11:48
smile
[96]

Bukary [ Generaďż˝ ]

W THIEFIE tekstury są również w formacie .pcx. Niestety, jedyny program "graficzny", jaki mam, to "Corel Photo House"....

25.02.2002
17:19
[97]

master_thief [ Chor��y ]

judith--> moglbys jeszcze raz wyslac mi swoja fm bo cos mi sie zje. podaje adres [email protected]

25.02.2002
20:34
smile
[98]

anonimowy [ Legend ]

Witam po małej przerwie. :) Zaintrygowała mnie ankieta Bukarego. A-tutaj nic nie zmieniałem-standard B-sprawdzałem tylko czy jest wpis o 16b grafie. C-na razie nie D-nie sprawdzam(powinienem?) E-13 przy większych rzeczach i 11 przy mniejszych. F-są niezbędne: wcześniej czy później każdy się skusi by ręcznie dopasowywać do siebie bryły by nie było szpar (itp) - wtedy wychodzą błądy portalizacji. Gdy pierwszy raz wpisałem te polecenia połowe ekranu miałe na żółto. :( G- 20 20 20 H- 8 ale to zależy od rodzaju bryły. I- Tak. Mam w misji kilka powtarzających się elementów ( multi mojej produkcji :) ) J- Na razie tylko standard K- K jak - kurcze... jak to powiedzieć, na razie nie wiem co to jest. (?) L- robię co mi do głowy wpadnie totalne zamieszanie. Muszę przez to poprawiać często różna rzeczy.

25.02.2002
20:46
smile
[99]

anonimowy [ Legend ]

Powiem wam w sekrecie że zmieniam sprzęt. Planuje: athlon 1.2 płyta soltek sl75 drv4 gforce2 256 ddr wreście bez nerwów zakończe ostatnią misje w T2 ;)

25.02.2002
20:58
[100]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - a to juz jest sprzet calkiem niezly - ja sam mam taki, 200 mniej na procku....... : ) Zapraszam do nowego watku....

02.03.2002
13:17
[101]

Paweuek [ Centurion ]

Czy jest już nowy wątek?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.