GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Soldiers: Ludzie Honoru - cz.I

26.08.2004
12:36
[1]

Long [ Generaďż˝ ]

Soldiers: Ludzie Honoru - cz.I

Gra wywołała małe zamieszanie wśród fanów strategii wojennych - ani to normalny RTS, ani klon Commandosów, takie nie wiadomo co. Rosjanom znowu udało się stworzyć coś oryginalnego, i trzeba uczciwie przyznać, że pomimo kilku wad, związanych z realizmem rozgrywki i szwankującą AI, odnieśli sukces. Gra powala jakością grafiki i przesympatyczną fizyką pola walki. Co więcej - pomimo liniowych kampanii (i niezbyt dużej liczby misji), w samej rozgrywce liniowość nie istnieje, a gracz dostaje ogromną swobodę decyzji co do sposobu wykonania zadania. Jednoosobowo, zespołowo, na siłę, ukradkiem - jak kto lubi. Na pochwałę zasługuje tez fakt, że cztery dostępne kampanie pozwalają stopniowo przejść od działań w stylu Commandosów (masz jednego zołnierza z pistoletem, a zadaniem jest zniszczenie latarni morskiej i dział nabrzeżnych) po walki z udziałem tłumu czołgów i piechoty.

Jako że do tej pory dyskutowaliśmy na dwóch albo i trzech osobnych wątkach, próbujemy teraz skupić sie w jednym. Zapraszam zatem do dyskusji o tej nader oryginalnej grze :)

I jeszcze kilka pożytecznych sznurków:

Mały mod poprawiający realizm gry:
https://www.electronic-panzer-warfare.de/html/modules.php op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=94

Mody:
https://www.soldiersgame.tk/
https://152.66.93.29/showw2/mods/

Edytor map (nieoficjalny, na oficjalny wciąż czekamy):
https://www.electronic-panzer-warfare.de/html/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=95

Sznurki do starych wątków:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=2485392&N=1
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=2608673&N=1
Modzik umożliwiający grę Niemcami w misji "Oficer":
https://www.electronic-panzer-warfare.de/html/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=93

26.08.2004
12:48
smile
[2]

Eliash [ Generaďż˝ ]

O, nareszcie jeden wątek.

Macie jakieś doświadczenia z multiplayerem?
Gdzieś czytałem że potężne łącze trzeba mieć ...

26.08.2004
12:56
[3]

Long [ Generaďż˝ ]

Wcale bym się nie zdziwił - popatrz jakiej zadyszki dostaje komputer po uwolnieniu kamery. Jakoś do MP przekonania na razie nie mam, na oficjalnym forum strasznie się nań skarżą (laaagi!), a w drodze jest łatka, która ma go naprawić. Niemniej ludziska coś wspominają o graniu co-op, czyli jakoś coś tam idzie. Przyglądałeś się może MP? Ja w tej kategorii żadnego doświadczenia nie mam, ale może by spróbować?

26.08.2004
13:03
smile
[4]

GeForce [ Konsul ]

Kiedy przeczytałem recenzje w CDA, zrozumiałem, że szykuje się kolejny hit. Jescze nie miałem okazji zagrania w tę gre ale z tego co słysze jest tam super grafa !! Czy ktoś z was posiada już tą gre ?? Jeśli tak to niech ktos wrzuci pare screen'ów na forum z takich fajnych momentów gry np. jak się coś pali. Chętnie pooglądam :). Pozdrawiam

26.08.2004
13:03
[5]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Long -> Nie wiem czy mam co startować do MP z moją neostradą128 :)

26.08.2004
13:21
[6]

Long [ Generaďż˝ ]

GeForce --> Ależ proszę :) Tak grafika wygląda w normalnej grze:

26.08.2004
13:25
[7]

Long [ Generaďż˝ ]

A tak grafika wygląda po uwolnieniu modem kamery. Tylko sprzęt trzeba wtedy mieć już dobry, bo gra nie była projektowana z myślą o widoku TPP :)

26.08.2004
13:25
smile
[8]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Czy do zwalczania czołgów przydaje się koktajl Mołotowa?

26.08.2004
13:28
[9]

Long [ Generaďż˝ ]

A tu, zgodnie z zyczeniem, coś się pali - a dokładniej to czołg wylatuje w powietrze.

26.08.2004
13:32
[10]

Long [ Generaďż˝ ]

Eliash --> Jak najbardziej :) Jedna butelka powinna wystarczyć - maszyna zaczyna się palić i załoga daje nogę (nie daleko, bo też się palą). Czołg albo wyleci w powietrze, albo zgasnie i wtedy masz do dyspozycji nieuszkodzoną maszynę. Mołotow świetnie nadaje się też do zdobywania sprawnych transporterów i samochodów pancernych.

26.08.2004
13:39
[11]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Long -> Hmm rzuciłem Mołotowem w Panterkę i nic się nie stało, popaliła się trochę i zgasła. Jak chciałem drugiego rzucić to mnie załogą ścieła z karabinu. Nic to, potrenuję.

I jeszcze jedno pytanie. W grze jest kilka typów granatów (nieprzeciwpancernych) popularny "tłuczek" niemiecki i kilka rodzajów "cytrynek". Są między nimi jakieś różnice?
JA wychowany na "czterech pancernych i psie" próbowałem tłuczkiem czołgi rozwalać, kiepsko mi to szło :)

26.08.2004
13:40
[12]

eJay [ Gladiator ]


Hehe, gre juz sprzedalem:) Nawet niezla, ale zaburaczona totalnie:)

Long------------->Po uwolnieniu kamery grafika jest gorsza niz w Codename Panzers....

26.08.2004
13:48
[13]

Woytas1 [ Konsul ]

No to wreszcie wszystko w kupie.
Long --> widzę, że już wyrzuciłeś klawiaturkę i masz nową?
Eliash --> ja tłuczkiem nie mogłem wysadzić nebelwerfera a co dopiero czołg!

26.08.2004
13:49
[14]

Long [ Generaďż˝ ]

Eliash --> Trochę to losowo działa. U mnie wyskakiwali aż miło... Tłuczek vs. cytrynki? Bodajże tłuczek leci trochę dalej. Ale za to cytrynek można zabrać 2x więcej :) Więcej różnic nie zauważyłem.

eJay --> Wcale nie tak znowu zaburaczona :) Miewam kłopoty przy zapisywaniu gry, ale to wszystko. A buraków merytorycznych, to CP ma duuużo więcej :P Ale jak kto lubi...
Po uwolnieniu kamery widać dlaczego nie przewidziano takiej swobody z definicji :) W dużym zbliżeniu wychodzą niedoróbki w grafice. A porównanie z CP - kwestia gustu.

26.08.2004
13:55
smile
[15]

Long [ Generaďż˝ ]

Woytas1 --> Miałbym wyrzucić moją ukochaną Mantę Office XP? Nigdy! Jakoś przeboleję. Screeny mam z oficjalnego forum Soldiers :)
A tłuczek wcale taki zły nie jest - nebelwerfera nie zniszczy, ale załogę mu wybije. Jeden tłuczek potrafi urwać wszystkie koła w samochodzie pancernym, a dwa zburzą niewielki domek :) Piękna rzecz do czyszczenia budynków.

26.08.2004
14:16
smile
[16]

Woytas1 [ Konsul ]

Long --> zgadza się. A jak fajnie wygląda budynek w środku którego eksploduje granat!!
A nebela zniszczyłem przy pomocy tłuczka i motocykla.

26.08.2004
14:51
smile
[17]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

To ja z takim małym pytaniem, może znajdzie się chętny do zakupu tej gry ?
Ma trzy tygodnie, stan idealny, za jedyne 60,00 zł. + wysyłka. (oryginał rzecz jasna)

Pozdrawiam.

26.08.2004
15:17
[18]

bone_man [ Powered by ATI ]

Witam.
Mam takie male pytanko, w opcjach sa klawisze odpowiedzialne za automatyczne celowanie. Tyle, ze ja nie zauwazylem zadnych roznic po "wlaczeniu" tego. Czy to w ogole dziala?
I druga rzecz, czy: https://www.electronic-panzer-warfare.de/html/modules.php op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=94 jest poprawnym linkiem?
Za Chiny nie moge tego moda sciagnac.

26.08.2004
15:26
[19]

Eliash [ Generaďż˝ ]

bone_man ->
Jest byk w tym linku, sprawdź ten:

26.08.2004
15:27
smile
[20]

Eliash [ Generaďż˝ ]


Jeszcze źle ....

Może tak:
https://www.electronic-panzer-warfare.de/html/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=94

26.08.2004
15:29
[21]

Eliash [ Generaďż˝ ]

GOL niepotrzebnie dodaje https:// na początku linki

26.08.2004
15:31
smile
[22]

GeForce [ Konsul ]

Więc co według was jest lepsze Soldiers:Heroes World War II czy moze Codename:Panzers ??

26.08.2004
15:37
[23]

Long [ Generaďż˝ ]

bone_man --> Na 100% nie jestem pewien, ale zauważyłem, że w trybie Direct Control celownik zwykł po zbliżeniu go do celu przeskakiwać nań z pewnej odległości i trzymać się gdy cel sie porusza. Pomaga to gdy tchórzliwy wróg czai się po krzakach i chwastach:) Może to o to chodzi?

26.08.2004
16:44
smile
[24]

bone_man [ Powered by ATI ]

Eliash --> Thx, juz mam:)
Long --> Bede musial sie dokladniej temu przyjrzec, moze faktycznie jest tak, jak mowisz :0

26.08.2004
18:20
smile
[25]

Long [ Generaďż˝ ]

GeForce --> IMHO to dwie różne gry, wymagające zupełnie różnego podejścia.
1) Jeśli wolisz myśleć tak: "Piechociarze zaminują drogę i Tygrys wyleci w powietrze albo przynajmniej zgubi gąsiennicę. Jeśli tylko go unieruchomię, to wykorzystam szybkość Shermana i powolność wieży Tygrysa, żeby wpakować mu parę ppanc w cztery litery i trzymać się z dala od jego lufy" - to bierz "Soldiers".
2) Jeśli zaś skłonny jesteś przełknąć parę obelżywych scenek i lubisz ryknąć w laryngofon: "Za Stalinu, za Rodinu! Tanki wpieriod!!!" - to bierz "Codename:Pz".

27.08.2004
08:09
smile
[26]

Woytas1 [ Konsul ]

GeForce --> i jeśli nie przeszkadzają Ci „paski życia” pojazdów jak i fakt, że np. czołg z kończącym się, czerwonym paskiem jest w stanie samodzielnie dojechać do punktu naprawczego (w samouczku moja prawie zniszczona dwójka zwiała w ten sposób z pod lufy T-26(?)) to również polecam P. Jeśli zaś wolisz, żeby do uszkodzonego czołgu punkt naprawczy musiał przyjechać (a dokładnie to przyjść – bo wystarczy żołnierz z zestawem narzędzi) to wybierz S.

27.08.2004
08:57
smile
[27]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Taaadaaa !!
Przeszedłem mapę "Oficer" z modem urealniajacym!
Ale ciężko było, jeden Sherman i jedno działo - trzech ludzi.
Tygrys mnie masakrował za każdym razem jak podjechał.
Szczęśliwie stuknąłem go z działa aż zgubił kapcie, pojechał jeszcze kawałek i stanął za rozwalonym wozem opancerzonym. Kuper miał pięknie wystawiony - wpakowałem w niego kilka pocisków z Shermana i kociak poległ. W lewej strony podjechał PZ-IV ten szybko zszedł - dostał w wieżyczkę, podleciałem szybko ze skrzynką i go podreperwałam. Za chwilę podjechała Panterka, ze średniej odległości jednym celnym strzałem w klatę rozwalała PZ-IV (Czy to w rzeczywistości byłoby możliwe?), po kilku loadach znalazłem dogodną pozycję dla "czwórki" (Sherman już się za bardzo nie liczył - zostały mu tylko pociski odłamkowe), po kliku trafieniach w bok z panterki zaczeła uciekać załoga.
Podleciałem wojakiem ze skrzynką i naprawiłem tygrysa, kiedy pojechała brygada z tą wyrzutnią rakiet - tygrys rozwalił odłamkowym dom dzialący go od niej i rozsiekał obsługę serią.
Wyremontowałem panterkę, podjechały jeszcze dwa Shermany. Późniejszy atak był tylko formalnością. Postwiałem Tygrysa na wzgórzu, a on rozwalał wszstko co się poruszało (W modzie zasięg dział czołgu został powiększony - tygrys może razić na ponad połowę mapy).


Oto moja brygada na koniec --->

27.08.2004
09:28
smile
[28]

Long [ Generaďż˝ ]

Eliash --> Brawo :) A teraz opowiedz (ze szczegółami!) jakie jeszcze zmiany, oprócz wydłużenia zasięgu dział, przynosi ten mod?
Jak sądzę, Pantera ze swojej długiej 75 mogła czołowo popsuć PzIV - tym bardziej, że te które widać na screenie, to stare wersje (trudno stwierdzić jakie, zapewne E,F1 lub D).

27.08.2004
09:58
[29]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Long ->
Najważniejsze zmiany to wzmocnienie dział i opancerzenia niemieckich czołgów. Sherman (przynajmniej ten 75mm) nie ma możliwości żeby waląc Tygrysa czy Panterę w klatę coś zdziałał. Natomiast Kociaki są w stanie jadnym strzałem zmasakrować każdy (nie testowałem jeszcze radzieckich) lekki i średni czołg.

Zmiejszono zużycie paliwa - sherman w "Oficerze" który bez moda miał tylko tyle paliwa żeby podjechać do działa, teraz może jeszcze wykonać kilka manewrów.

Zmiejszono skuteczność granatów w stosunku do czołgów - ani cytrynką, ani tłuczkiem nie zrobi się kapcia czołgowi.

Poprawiono skuteczność ciężkiej broni maszynowej przeciwko piechocińcom i lekkim wozom opancerzonym (Wydaje mi się że teraz taki na przykład BREN znacznie lepiej kosi).

Zwiększono zasięg wszystkich dział i czołgów.

To takie najważniejsze, które rzuciły mi się w oczy podczas grania.

27.08.2004
10:16
[30]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Jeszcze kilka rzeczy mi się przypomniało.

Wydaje mi się że odłamkowy ma większy zasięg, może nie niszczenia a zabijania piechocińców, kilka razy widziałem jak czający się w pozornie bezpiecznej odleglości o wybuchu wojak padał martwy.

Wydaje mi się że wieże czołgów obracają się odrobinę szybciej, już się tak często nie irytuję jak mi podbiega jakiś kozak z wiązką granatów z boku, a wieżyczka czołgu się powolutku obraca w jego stronę.

27.08.2004
10:25
[31]

Long [ Generaďż˝ ]

Eliash --> A jak ze skutecznością granatów ppanc?

27.08.2004
10:53
[32]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Long -> Nie wiem, żaden Niemiec do mnie z granatem nie dobiegł, a ja nie wysyłałem piechurów na czołgi. Dzisiaj sprawdzę na innych mapach.

27.08.2004
11:23
smile
[33]

Woytas1 [ Konsul ]

Dwie rzeczy tak na szybciutko.
1. Amunicja 75mm (88, 57 itd.) pasuje do każdego czołgu który ma taki kaliber armaty, tak jak amunicja do pm czy km. Czyli z Pantery albo Pz.IV można ją przenieść do Shermana i też będzie strzelał (w grze bez modów działa to na 100%).
2. Jeśli wieżyczka obraca się zbyt wolno – można obrócić się dodatkowo całym czołgiem.

27.08.2004
11:34
[34]

Long [ Generaďż˝ ]

Woytas1 -->
Ad 1). Kolejna ofiara realizmu na ołtarzu grywalności :)
Ad 2). Zgadza się - niezbędna taktyka dla czołgów z powolnymi wieżami (Tygrysy!)

Zaraza, czeka mnie 2 tygodnie z dala od domowego kompa - nie pogram zbyt dużo :( Dobrze choć, że służbowy i sieć mi zostaną...

27.08.2004
11:39
[35]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Woytas, Long ->

1) W wersji demo kaliber się różnił. Sherman miał 75mm, a Pantera i podobne 76mm (albo odwrotnie) strasznie mnie to wkurzało że nie mogę przenieśc pocisków z jednego czołgu do drugiego, pewnie nie tylko mnie skoro to zmienili :).

2) Przekręcenie się czołgiem do piechocińca z granatem może nie być dobrym ruchem jeśli z czoła wali inny czołg.

27.08.2004
12:04
[36]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

1. Sherman ma kaliber 75mm, ale używa całkowicie innego pocisku w rzeczywistosci niz Panther. (długość naboju). Za to shermany Firefly i inne długolufowe sheramny maja 76,2mm, a ruskie t-34/76, to samo ale gorszy nabój.
Co do naboi km-pm, jeśli miały ten sam kaliber powinno wszystko pasować:)
Nie wiem za to jak z przenoszeniem naboi Panther --PzIV, chyba miały ten sam nabój.
2. Tiger miał swietny system kontr obracajacych się gąsienic, (jako jeden z nielicznych), co mu dawało możliwość pięknego zworotu w miejscu:)

27.08.2004
12:05
[37]

Long [ Generaďż˝ ]

Eliash --> 2) Zawsze można wystawić jednego załoganta z KM do osłony przed piechotą. Zauważyłem, że AI z maszynką całkiem szybko i sprawnie sobie poczyna. Jeśli go trochę cofnąć w stosunku do własnego czołgu, to wraży Panzer koncentruje się na naszym czołgu, a piechota usiłuje podbiec z granatami jak najbliżej. I piechociarz ma spokój przy pracy :)

27.08.2004
12:11
smile
[38]

Woytas1 [ Konsul ]

Eliash --> Nie wiem jak jest w grze z modami ale w standardzie piechur z granatem lub nie daj boże pancerzownicą był zdecydowanie groźniejszy niż czołg.
Long --> A co ja mam powiedzieć? W poniedziałek wyjeżdżam na 3 tygodnie bez prawa oglądania monitora w ogóle!!!
von Izabelin --> I w S Tygrys właśnie się tak obraca! Tyle, że chyba nie tylko on jeden.

27.08.2004
12:16
[39]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Co do innych czołgów poszukajcie niejakiego Wozu, on wam powie dokłądnie co i jak:))
AKurat Panzershreck był bardzo groźny, bo nie jest to czołg który widzisz, tylko facet schowany za naroznikiem, który się wychyla, i piłka futbolowa o przebijalności 182mm wrzuca swój strumień gazów do środka naszego czołgu:)
Potem trzeba wyczyścić czołg i załatać dziurę i można dalej go używac (jeśli oczywiście nie eksplodował czy się nie spalił.)
Za to granta to co najwyzej mógł czołg unieruchomić, lub musiałes przez zamknięty właz go wrzucić

27.08.2004
12:17
[40]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Co do innych czołgów poszukajcie niejakiego Wozu, on wam powie dokłądnie co i jak:))
AKurat Panzershreck był bardzo groźny, bo nie jest to czołg który widzisz, tylko facet schowany za naroznikiem, który się wychyla, i piłka futbolowa o przebijalności 182mm wrzuca swój strumień gazów do środka naszego czołgu:)
Potem trzeba wyczyścić czołg i załatać dziurę i można dalej go używac (jeśli oczywiście nie eksplodował czy się nie spalił.)
Za to granta to co najwyzej mógł czołg unieruchomić, lub musiałes przez zamknięty właz go wrzucić

27.08.2004
12:17
[41]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

Co do innych czołgów poszukajcie niejakiego Wozu, on wam powie dokłądnie co i jak:))
AKurat Panzershreck był bardzo groźny, bo nie jest to czołg który widzisz, tylko facet schowany za naroznikiem, który się wychyla, i piłka futbolowa o przebijalności 182mm wrzuca swój strumień gazów do środka naszego czołgu:)
Potem trzeba wyczyścić czołg i załatać dziurę i można dalej go używac (jeśli oczywiście nie eksplodował czy się nie spalił.)
Za to granta to co najwyzej mógł czołg unieruchomić, lub musiałes przez zamknięty właz go wrzucić

27.08.2004
13:13
smile
[42]

Woytas1 [ Konsul ]

von Izabelin --> ja mówię o grze bo w rzeczywistości to Tygrys ze swoim rozwiązaniem chyba był unikatem. A co do panzershrecka to się z Tobą zgadzam (gra zresztą też). Wczoraj w „oficerze” dzięki niemu straciłem Panterę. Najpierw ja strzelałem do Tygrysa zdejmując mu kapcia. Za chwilę on odwdzięczył mi się tym samym. Mój drugi strzał był skuteczniejszy – z Tygrysa zwiała załoga. Niestety nie cieszyłem się zbyt długo, bo usłyszałem charakterystyczny syk, wybuch i moja Pantera nadawała się do generalnego remontu.

27.08.2004
14:18
[43]

Long [ Generaďż˝ ]

von Izabelin --> O ile się orientuję, PzIV używały Pzgr.39 i Pzgr.40. Pantera używała zaś amunicji Pzgr.39/42 i Pzgr. 40/42. Z oznaczeń wynikało by więc, że amunicja ta różniła się czymś - ale nie znalazłem jeszcze informacji na temat szczegółów.

27.08.2004
20:38
[44]

Flyby [ Outsider ]

Problem z gra...A narazie problem jak przedstawic problem...Co robic ? Moze tak...Losowe "unieruchomianie" postaci zolnierzy w grze bez powodow (ostrzelanie, przeciazenie)...Postacie nie reaguja na komendy czy otoczenie, sa "wylaczone" do konca misji (jezeli przezyja)...Jedyna rada "load" sejwu...Zglaszalem swoj problem do CD Projektu...jak narazie bez odpowiedzi...Gdzies wyczytalem ze ktos mial podobny....

















27.08.2004
20:44
[45]

Flyby [ Outsider ]

I jeszcze...przepraszam za niedociagniecia "formalne"...Nigdy nie wypowiadalem sie na zadnym forum...

27.08.2004
20:44
[46]

Eliash [ Generaďż˝ ]


Flyby -> Znany problem, Codemasters poprawili to w najnowszym patchu, ale jak na razie patcha do polskiej wersji ani widu ani słychu.

27.08.2004
21:06
[47]

Marder [ Konsul ]

Też mi się raz gość zaciął czyli to jakiś bug w grze. Wgrałem mod ulepszający dźwięki w grze. Czy jak wgram ten "realistic mod" to tamten już nie będzie aktywny i znowu będą rzucać te hasła po polsku ?

27.08.2004
22:50
[48]

Flyby [ Outsider ]

Dziekuje...Ten "bug" w polaczeniu z wadami "technicznymi", sprawia ze granie to taka "droga przez meke" ...Moze doczekam sie poprawki...

27.08.2004
23:35
smile
[49]

fresherty [ Junior ]

Chciałbym dać pare porad osobą, które dopiero zavzynają swoją przygodę z tą grą:

a) najlepszy skutek w walce pancernej odnosi strzał w wieże - dzięki temu załoga opuszcza czołg, a do naprawy mamy tylko wieże :) - poza tym załatwiamy czołg jednym strzałem... niestety potrzebna jest duża celność i siła strzału... na dużą odległość sprawdza się tygrys, pantera i lepsze szermany/panzery

b) najlepszą metodą przejścia przedostatniej misji niemców (nawet z siłą ognia tygrysa są problemy, sam musiałem pare razy repetować) jest odtrzeliwanie z dystansu pozycje wroga (najpierw działa, potem Zolniezae z bazookami, potem czołgi - jak sie nawinie jakis czołg to strzelajcie w wieże), potem przejmujemy shermana i ustawiamy go na wzgórzu i sami kontrolujemy tygryska, przejeżdzamy przez 2. linie obrnony i cofamy się do shermana, rozwalamy czołgi i piechote, jedziemy dalej, a shermana ustawiamy na "iść za". podjeżdżamy pod same miasto i niszczymy czołgi/piechote (tą ostatnią nie zaprzątajmy sobie głowy, bo sherman ma szybszą wieżyczke i niszczy piechote bez problemu).

c) w 3. misji amerykanów robimy tak jak w poradniku, z tym że możemy zdobyć dodatkową pantere (najlepiej jedziemy do ukrytego tygrysa, zdobywamy go, niszczymy małą wioske i jedziemy polną drogą w lewo (nie ma min), przekraczamy asfaltową drogę i zapisujemy grę, jedziemy dalej i strzelamy w przód pantery (nie wieże!!!) z ppc pocisku, jak się nie uda (czyt. pantera spłonie/wybuchnie) wczytujemy grę. jak już mamy wystarczające siły (warto zrezygnować ze słabszych czołgów i zostawić je w miasteczku, a użyć silniejsze tak, aby przetrwały. jesli jednak jakiś zostanie zniszczony wycofujemy załoge do któregoś ze słabszych, a reszte czołgów zostawiamy aż do zdobycia drugiego tygrysa). W walce o miasto staramy się NIE używać naszego tygrysa do momentu pojawienia sie wrogiego, wtedy go unieruchomiamy i przeprowadzamy się do niego (nasz nie ma amunicji, więc staramy się nie zużyć ostatniego pocisku ppc), wycofujemy się do wioski (może nawet jednym i drugim tygrysem, wtedy przenosimy amunicje) wróg albo pojedzie za nami (wtedy likwidujemy shermanami/pazerami/panterą - zależy co nam zostało :)), albo zostaje w mieścia - w wiosce naprawiamy czołgi, reorganizujemy składy załogi (jak jakiś nasz czołg płonie wycofujemy załogę do wioski) i znacznie mniejszymi siłami, ale za to lepszymi atakujemy miasto i zdobywamy je :)

Mam nadzieje że komuś to pomoże :)

29.08.2004
21:21
[50]

Marder [ Konsul ]

Mam pytanie. W misji z latarnią muszę wysadzić drugie działo. Jak to zrobić. Mam dynamit, ale co dalej. Jakieś zapałki trzeba czy co ? Jak go zdetonować ?

29.08.2004
21:59
smile
[51]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

miałby ktoś ochotę na partyjkę po necie? przy okazji bym wypróbował jakie gra ma wymagania co do łącza - moge hostować serwer.

29.08.2004
22:21
[52]

Flyby [ Outsider ]

Do Mardera...Przy jednym z dzial sa pociski...Wystarczy przeniesc jeden do podstawy dzial i strzelic z daleka...Uzycie dynamitu ....Dynamit na pasek sprzetu, litera "U" , klikniecie w miejsce gdzie ma byc i w nogi...

30.08.2004
17:44
[53]

Marder [ Konsul ]

Flyby ---> Dzięki :-)

31.08.2004
11:14
[54]

CATAN [ Pretorianin ]

Witam wszystkich!
Skończyłem kampanie Niemców i Ruskich. Taaak gra ogólnie wymiata, ale pewien niedosyt zostaje. Tyle możliwości! Największy ból do tej pory: rozwalam pociąg załadowany różnymi wozami, a nie mogę pojeździć Stug'iem:(( Czy ktoś wie coś o misjach dodatkowych do ściągnięcia (standardowe przeszedłem)?
Teraz męczę misje amerykańców, i powiem że są niezłe, jak dla mnie to lepsze niż Niemców. Tylko raz miałem poważny problem: wyskoczyła mi Puma rozpoznawcza z działkiem, a była tak szybka że granat przeleciał, musiał być load, uważne celowanie z wyprzedzeniem , urwanie kólek, i dopiero później z daleka ostrzał z bazooki. Ale wrażenia super. Jak do tej pory najbardziej steresujące było wsiadanie do pociągu w misji ruskimi (chyba 2 misja): ludki biegną do pociągu a z tyłu walą czołgi, wozy poiechoty z MG.
I tu pytanie: Nie mogłem ruszać tym gostkiem, co to miałem go chronić-bug czy zamierzone? W sumie sobie poradziłem, ale to było męczące bo normalnie skitrałbym go gdzieś w chatce, a ten stał uparcie pod ostrzałem:))

31.08.2004
11:22
smile
[55]

LuBeK [ Konsul ]

Pomocy!

Jestem w 4 misji ruskimi (ta gdzie trzeba zakosic Katyshe), oczyscilem cala stacje z aryjczykow, podlaczylem lokomotywe do wagonu, juz wesoly przestawiam odpowiednio zwrotnice aby wyjechac a tu ZONK! Nie moge za Chiny Ludowe przestawic jednej zwrotnicy (tej przy budynku gdzie stala lokomotywa). Mniemam ze nie moge jej przestawic poniewaz stoje na niej pociagiem, niestety bardziej nie moge sie nim cofnac bo tor sie konczy i I don't know what to do! HELP ME PLZ:P

31.08.2004
11:51
[56]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]


LuBek -- musisz cofnąć lokomotywę ręcznie tylko uważaj bo łatwo ją wykoleić

31.08.2004
12:02
[57]

LuBeK [ Konsul ]

Recznie...tzn. jak?? Bo Ja tam tylko moge wsiasc do tej ciuchci albo do niej strzelac:/

31.08.2004
12:05
[58]

Eliash [ Generaďż˝ ]


LuBek -> Jak Ty przeszedłeś taki kawał gry bez używania trybu DirectControl??

Trzymasz Control i wciskasz strzałkę do dołu (klawisz kursora)

31.08.2004
12:12
smile
[59]

LuBeK [ Konsul ]

He he, ok dzieki dziala, a Ja caly czas sie meczylem poruszajac sie pojazdami przy pomocy myszki:P

Pozdrawiam

31.08.2004
12:38
smile
[60]

Long [ Generaďż˝ ]

LuBeK --> Możesz też permanentnie włączyć tryb DC klawiszem END.

CATAN --> Problem z maszynistą w 3 misji ruskich? To nie był bug - one nie jest do kontrolowania. I jakie tam czołgi, wozy? Moja ekipa do pociagu doszła spacerkiem (no, jeden podwiózł się halftrakiem) i nikt nie przeszkadzał - na mapie nie było już żadnego żywego Niemca, a posiłki wjeżdżające przez bramę wyleciały na minach. Co gracz to inne podejście :)

31.08.2004
13:38
[61]

LuBeK [ Konsul ]

Moze mi ktos powiedziec czemu w 5 misji jestem niesmiertelny?? Zaznaczam ze zadnych kodow nie uzywalem...psuje mi to cala zabawe:(

Ale powiem ze misja w ktorej trzeba uzyc Katushy jest BOSKA, strzelanie z niej to jest wrecz ekstaza:P Szkoda tylko ze jak trafilem w cysterny z paliwem i roznioslo wszystko z promieniu 100m to mialem chyba z 2 klatki/s:(

31.08.2004
14:28
smile
[62]

Flyby [ Outsider ]

Pytanie...pewnie glupie..Czy patch ( euro) do "Soldiers..." bedzie pasowal do wersji PL? Moze jestesmy jednak "euro" ?

31.08.2004
14:53
[63]

CATAN [ Pretorianin ]

Long Ha ha ha dobre!!! halftarckiem powiadasz...:) fakt, inne podejście, ja przeszedłem bez zdejmowania wszystkich. Aha nie chodziło mi o maszynistę, tylko o tego Wołodię-łącznika w chatce, po krótkiej gadce po prostu stoi jak wryty a ja muszę mu osłaniać d... a potem biegusiem do pociągu. I tu właśnie podkreślę niezaprzeczalny atut!!! Ktoś w którymś wątku napisał że Soldiersi są liniowi i wogóle next Commandos..... Jak dla mnie "liniowość" ogranicza się do celu misji, więc jest OK!!! Zresztą to widać na przykładzie kolegi Long i misji ruskich. Każdą misję można przejść na kilka sposobów. Inny przykład: Latarnia (bryt): ja barkę z 88' załatwiłem z moździerza, qmpel pociągnął jej torpedę, a inny qmpel nie wiedząc o możliwościach ścigacza pociągnął mu serią z flaka po głowicach torped i buuuumm po ścigaczu. A w końcu wszyscy skończyliśmy misję... Dla mnie bomba. Zresztą takie smaczki jak rozbijająca się dakota w 1 misji ameryk.. i cyk wyskakuje czterech jankesów i coś tam walczy... SUPER. Od razu jak przeszedłem demko (na hard ofkoz) wiedziałem że kupię oryginał.

31.08.2004
19:01
[64]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

hello
własnie kupilem swierzutkie slh w empiku gra sie juz jest na dysku
i teraz bardzo wazne pytanie o mody jest juz ich pare ... ktore poleciacie ktore nie ??

co do muziki a konrtenie odgłosow pola walki wiem ze jest jakis super extra tylko ktory to ??
tu taj znalazlem chyba wikeszosc modow i teraz pytanie ktre sciaganc i grac ktre omijac daleko :P

https://www.electronic-panzer-warfare.de/html/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewdownload&cid=13

tymczasem zaczynam lukac do gry ... czekam na wsze rady

31.08.2004
20:10
smile
[65]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]


Mam problem !!!
Jestem w 3 misji amerykanów (pola minowe) Zaliczyłem pierwszą część zadania
Druga jest oczyścić miasto
Zabiłem wszystkie czerwone punkty na mapie zgineło mi czterech ludzi żyje dwóch aliantów (zielone na mapie ) przejełem 2 Tygrysy i kilka innych czołgów moje Shermany zniszczone. I co ?
I misja się nie nie kończy Why ???

31.08.2004
20:32
[66]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]


Błagam

31.08.2004
20:32
smile
[67]

Flyby [ Outsider ]

Do szczesliwych posiadaczy orginalu PL...Poniewaz "bug" losowo "unieruchamiajacy" postacie zolnierzy w niektorych momentach po prostu uniemozliwia mi gre wgralem dla eksperymentu patch do "Soldiers..." "euro" ...Patch "wszedl" tylko ze gra przestala "widziec" plytke...Przy okazji gra sporzadzila "Raport" dla obslugi tecznicznej CD Projektu wyszczegolniajac w nim nie tylko opis mojego sprzetu i bledy ale takze dokladny spis programow i gier jakie mam na swoim komputerze...!!!
CD Projekt u ktorego reklamowalem bledy zarejestrowanej gry ponad trzy tygodnie temu i dotad nie dostalem odpowiedzi, poczynil widac wyrazne "postepy" w obslude klientow...Wiec nie wgrywajcie patcha "euro"....

31.08.2004
20:37
[68]

Flyby [ Outsider ]

---->Vejt...musisz w miescie byc swoimi najpierw w prawym gornym rogu...Dostaniesz zadanie oczyszczenia miasta w lewym gornym rogu miasta...Przecwicz to "na sucho" i misja sie skonczy...

31.08.2004
21:00
[69]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

Flyby - heheh zaraz mnie wszyscy pobija i zbija ale to jest powod dla ktorego nie lubie gier ze sklepow i nie mowie tu ze wole krasc poniewaz uwazam ze trzeba placic twroca za dobra parce [mam orginal] ale cdp oslabia pod wzgedem patch i obslugi klijenta [mam problem z obsługa gf w PzK i wysłalem pare miali zawsze dostawalem tylko automatyczna odpiwedz ze dostane odpwiedz :P i tyle - potem zadzwonilem i sie dowiedzilame ze polksi patch jest spycony i narazie moge grac na wersji gry bez niego gdzie jest spyconych tone innych rzeczy ..:P [ktore naprawia ow patch ;) - mam nadzieje ze kots mnie zrozumial :)]


ehh dalej nie wiem ktore mody sa najlesze prosze i czekam na sugestie :)[pyatnie pare postow wyzej ;)] pozdrawiam

31.08.2004
21:03
smile
[70]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]


Możesz jaśniej Flyby !!

31.08.2004
21:24
[71]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

coz nikt nie chce pomoc nikt nie wie sam sprobuje ale hmmm chyba jestem jakis slepy pisze zeby mody kopiwac do katalogu mod w grze hmm a gdzie taki katalog no bady know's .... :P hmm

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-31 21:25:06]

31.08.2004
21:40
[72]

Eliash [ Generaďż˝ ]


Midgardsorm -> Jak nie ma to trzeba sobie zrobić :)

31.08.2004
21:41
[73]

Flyby [ Outsider ]

--->....Vejt....po...prostu musisz zaliczyc swoimi silami okreslone punkty na mapie..Pomijajac wczesniejsze...podalem Ci te ostatnie , w samym miescie...Musisz tam "byc" :-)

31.08.2004
21:47
smile
[74]

Flyby [ Outsider ]

....Midgardsorm....jestem na tym forum bardzo "swiezy"...napisze po prostu...zgadzam sie z Toba ...Ja kiedy czytalem ten raport bylem po prostu wstrzasniety...Mialem mod dzwiekowy, swietny...narazie musialem wywalic wszystko...Ale postaram sie odnalezc...

31.08.2004
22:25
[75]

Flyby [ Outsider ]

--->Midgarsorm.....Niestety znalazlem tylko "podstawowy" dzwiekowy...wgrywa sie sam :-) ale w opcji mody trzeba go "przesunac" z lewej strony na prawa...

31.08.2004
22:31
[76]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

Flyby - znalazlem juz to [ale i tak dziekuje] tyle ze to jest 51 plkow po 5 mb i kazdy sicaga sie z predkoscia [przynajmnije mi] 0.7 kb/s ;) ... cozzz podbno gdzies jest wersa 3 pliki 2 x 100 i raz 150 ... nie moge znalesc .. ehh

31.08.2004
22:32
[77]

WolverineX [ Senator ]

mam pytanie

ja beda chodzic mi Soldzersi na

GeForce4 Ti 4200 64mb ddr
Alhlon XP 1800 (realne 1.4)
512 ram ddr

bo demko to hu..ia cielo sie i wiedzalo

31.08.2004
22:59
smile
[78]

Flyby [ Outsider ]

WolverineX....16-bitowa paleta kolorow, "detale" srednie lub nizej, bez kompresji tekstur, "punktowa" opcja rozmycia, rozdzielczosc 800 na 600 i przy dobrej karcie dzwiekowej mozna grac...Byc moze bedzie mozna utrzymac wyzsza rozdzielczosc o ile sterowniki beda najnowsze :-)

31.08.2004
23:17
[79]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

WolverineX - mam prawie taki sprzet jak ty poza prockiem pIV [email protected] ;)
i w 800x600 detale high bez komprsji tekstur chodzi sobie tak srednio teraz probuje tekstury srednie :P jak bedzie ... ehh trza kupic nowa karte ....



ehh a i tak potrafi przycinac i to ostro - rada graj na zwolnionym tempie :P :P
takie jedno pytanko techniczne co oznacza ilosc klatek ktora ustawiam w opcjach ??

co do modow moje pierwsze wrazenia
Fair Fear - hmm cos dziwne bardzo czolgiem cala 1 mape ruskich przeszedlemw 10 min ... wierzyczka sie kreci jak hmm magazynek w magnum :P pozatym zazwyczaj one shot on dead :P czołg wiec ehh szkoda czasu ....
moze kots mi poleci jakis przetestowany mod zeby nie bylo wiecej burako niz juz jest :P

jesli idzie o mod dziwiekow idzie ... 2 kilo ... mam nadzije ze bede go mial zanim gre skoncze :P

teraz tak czy mi sie dobrze zdaje czy 2 misje u ruskich zaczyna sie 2 czołgistami kontra reszta swiata :P -- niszcze czołg niemiecki ktory nadjezdza z polnocy i gine ... pistolet konta karabin ... coz musze pokombinowac ...


teraz idem spac sory za literowki ale pozno juz :P


Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-01 01:55:24]

01.09.2004
08:12
smile
[80]

Long [ Generaďż˝ ]

WolverineX --> Mam identyczną konfigurację (nawet nieco słabszą, bo A1700+) i gra hula w 1024x786, max detali. Tnie tylko przy ustawieniu zmodyfikowanej kamery przy samym gruncie.

Midgardsorm --> 2 misja ruskich jest tylko z pozoru trudna. Przy ciałach sowietów leżących na drodze znajdziesz sporo dobrego sprzętu (PTRS!), a w rozbitym t-26 jest karabin maszynowy. Z północy nadjeżdża zwykły halftrak - wycofaj swoich ludzi w południowo-zachodni koniec mapy (pełzanie czołganiem!) i poczekaj aż transporter się zatrzyma w miejscu z którergo zaczynałeś misję, a patrol oddali się między drzewa. Lobnij mołotowem i masz szansę zdobyć nieuszkodzony pojazd (a w nim drugi KM).

01.09.2004
08:50
[81]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

Long - o cholera ... hmm a mam mocnieszy sprzet a gra mi chaczy CZEMU ...
mam gf 4200 ti pIV [email protected] 512 ram ... stry 61.77 czyli dosc nowe .. i sie sredno gra ..
dziwna sprawa

01.09.2004
09:15
[82]

Long [ Generaďż˝ ]

Pojęcia nie mam czemu tak jest - ale po prostu bywa. Demo "Far Cry" działało mi pięknie, a pełna wersja ledwo łazi...

01.09.2004
10:14
[83]

Flyby [ Outsider ]

Mam Pentium 4 2G i GForce Ti 4200 RAM 512...Spokojnie moglem grac tylko przy srednich detalach, bez kompresji tekstur...Zauwazylem ze w moim przypadku gra "haczyla" z powodow "dzwiekowych" (najnizsze ustawienia) bo karte dzwiekowa mam "zintegrowana" :-) "Far Cry" chodzi swietnie na srednich ustawieniach...Przyznam sie ze po doswiadczeniach z patch'em "euro" i raportem zabezpeczen StarForca...boje sie ponownej instalacji "Soldiers..." Ale...

01.09.2004
10:55
[84]

CATAN [ Pretorianin ]

Hej! Spotkałem się wczoraj z dziwną sytuacją: Misja 3 amer: mój Sherman natknął się na Stug'a, myślę: urwę gąsienicę i spoko, a tu-po 4 strzałach odłamkowym, stug nic z tego sobie nie robi!!! Szkoda, jednak bug, bo chwilę przedtem jednym strzałem zrobiłem kapcia Pantherze. Wydaje się że Stug jest odporniejszy na ostrzał, bo potem dłuuugo ostrzeliwałem go z..... pak 7,5/40 z Pantery!! I bez rezultatu, chociaż w bok, a potem w górny pancerz (gramolił się pod stromą górkę:).
Co do sprzętu to mam Athl 2,8, 512ddram, RadATi9600LE 128bit/128mb. Wszytko mam na ful oprócz bodajże cieni, i chodzi miodzio. Z tym, że na kompie mam TYLKO Soldiersów, bo sprzęt jest nowy, więc nic mi nie spowalnia, zadne antywirusy itp:). Czy ma ktoś sprawną receptę na King Tigera? Po zrobieniu kapcia zaszedłem z tyłu Shermanem i 10 ppanc w tył kadłuba nic nie dało, ale on za to jednym strzałem urwał mi wieżę Pantery:(.

01.09.2004
11:00
[85]

Long [ Generaďż˝ ]

CATAN --> KT? Stara taktyka: granatami ppanc go obrzuć :) Piechota lepiej sobie radzi z czołgami niż same czołgi :P

01.09.2004
11:08
smile
[86]

MarlonSS [ Centurion ]

Midgardsorm --> nowe stery nie oznaczaja wcele poprawy. czasem te stare sa lepsze...:)

01.09.2004
11:22
[87]

TheAnswer [ Quetzal ]


Mam problem !!!
Jestem w 3 misji amerykanów (pola minowe) Zaliczyłem pierwszą część zadania
Druga jest oczyścić miasto
Zabiłem wszystkie czerwone punkty na mapie zgineło mi czterech ludzi żyje dwóch aliantów (zielone na mapie ) przejełem 2 Tygrysy i kilka innych czołgów moje Shermany zniszczone. I co ?
I misja się nie nie kończy Why ???

Mógłby mi ktoś powiedzieć co mam robić jak mam taki problem. Próbowałem jeszcze iśc od jednej do drugiej strony ekranu, próowałem ustawić połowe jednostek na jednej stronie ekranu a drugą połowę na drugiej stronie ekranu i nadal misja się kończy. Mógłby mi ktoś pomóc. Mam chyba 5 czołgów w tym 2 tygrysy, 1 Pantere, i dwa jakieś inne ale nie mam żadnego shermana. Mam 4 żywych ludzików. Na mapie nie ma już żadnych czerwonych kropek. Są dwie kropki zielone(oznaczające aliantów), i sporo żółtych. Co mam robić??? Pomóżcie

01.09.2004
11:27
smile
[88]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Sorki za lamerskie pytanie, ale na temat D-Day widzialem tylko jeden filmik (kiedyś) i bardzo mi sie spodobał :) i teraz pytanie czy DD to typowa strategia gdzie budujemy jednostki, budynki itp, czy np tak jak w Sudden Strike gramy tym co dostaniemy na początku (ew doślą posiłki później). Ostatnio naszła mie ochota aby pograć w jakąś dobrą strategie i przymierzam sie do nabycia tejże gry :]

01.09.2004
11:38
[89]

Flyby [ Outsider ]

---> TheAnswer Ten sam problem mial Vejt...W miescie trzeba swoimi jednostkami trafic (prawy ,gorny rog mapy) aby gra uruchomila stosowny filmik nakazujacy oczyszczenie z przeciwnika lewego rogu mapy...Trzeba tam sie udac przez miasto (nawet jezeli wczesniej tam sie bylo i nic zywego juz sie "nie rusza") i misja powinna sie skonczyc...

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-01 11:40:27]

01.09.2004
11:41
smile
[90]

Immothep [ Errare humanum est. ]

ROTFL - sorry z za zamieszanie, pomyliły mi sie gry LOL ;D moj post z 11:27 jest nie wazny, no chyba że koniecznie ktoś chce odpowiedziec :P


EOT

01.09.2004
12:38
[91]

CATAN [ Pretorianin ]

Long==> No wiem, granacior nie zawadzi, ale wiesz, jakoś tak szkoda mi opuszczać pojazdów:)) Miałem też problem z 2 misją bryt: po zdobyciu pumy i oczyszczeniu mapy wchodzę do budynku dowództwa zgodnie z prikazem i nic... nie wiem może wcześniej przez przypadek wykończyłem tę Ritę czy jak jej tam? W sumie jak wysypało się pół plutonu z budynku + recon +panzer II, to było małe zamieszanie:)) Nie wiem , fakt faktem, że budynek później potraktowałem z nebelwerfera ale to bardziej z frustracji bugiem.

01.09.2004
12:40
[92]

TheAnswer [ Quetzal ]

Próbowałem tak zrobić i nic. Mam dwa zadania dotrzeć do jednego punktu i pomóc swoim(to już wykonałem i byłą animacja) a teraz oczyścić miasto i przeszłem od jednego boku to drugiego przez całe miasto i nic się nie dzieje.

01.09.2004
12:47
[93]

Long [ Generaďż˝ ]

CATAN --> Mogłeś wczesniej tę agentkę wykończyć - albo ją "wyprowadzili". Ja miałem tak, że po zgnębieniu obrońców budynku nagle wyskoczył jeden "eskortujący" agentkę i oboje udawali się pospiesznie "w stronę wyjścia". Dziewoja zatrzymała się dopiero po załatwieniu strażnika, którego trudno było trafić bez zahaczenia panny.

TheAnswer --> Gdzieś na jakimś wątku oficjalnego forum widziałem ten sam problem. Chodziło bodajże o to, że parę czołgów niemieckich stoi jakby za krawędzią terenu - widać je, ale na mapie już się nie pokazują. Trzeba je wyczaić i zniszczyć.

01.09.2004
15:21
[94]

TheAnswer [ Quetzal ]


Ok spróbuje tak zrobic mam nadzieję że zadziała

01.09.2004
15:33
smile
[95]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

ponawiam pytanie :

ma ktoś ochote pograć po necie w soldiersów?

01.09.2004
16:02
[96]

TheAnswer [ Quetzal ]

Dzięki LONG podziałało.
^Piotrek^--- ja mogę zagrać w Soldiers tylko że jeszcze w multiplayera to nie grałem. Więc bym musiał się podszkolić

01.09.2004
20:32
[97]

Marder [ Konsul ]

Mam pytanko. W drugiej misji Brytolami mam znaleść agentkę. Gdzie jej szukać ? Z budynku na screenie nikt nie wychodzi. Czy muszę wybić wszystkich Niemców na mapie czy gdzieś się udać ?

01.09.2004
20:33
[98]

Marder [ Konsul ]

Jeszcze screen :)

01.09.2004
20:52
[99]

WolverineX [ Senator ]

no nic. chyba ponownie zainstaluje demko i sprawdze to co mowicie :) a tak...czy wyszlo moze jakies nowsze demo ?? bo obeceni mam te z cda.

01.09.2004
20:57
[100]

amatorr [ Pretorianin ]

Marder: a chatke, w ktorej miala ona byc na poczatku odwiedziles? Jesli tak to poprostu wybij wszystkich znajdujacych sie w okolicy, a jak juz to zrobiles to wejdz jednym gosciem troszke do budynku.

01.09.2004
21:14
[101]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

Long -> Odpowiedz moja jeszcze na posta z 27 sierpnia :P. Pz.Gr. 39 to porostu pocisk ppanc. zas Pz.Gr. 40 to podkalibrowy pocisk ppanc. i nie mialo to w zasadzie zwiazku z kalibrem armaty.
Zas auminicja dla KwK 40 i KwK 42 roznila sie oczywiscie, min. wysokoscia pocisku (dla KwK 42 pociski byly wyzsze). W historii 2ws znany jest chyba tylko przypadek dostosowania ruskich 76,2mm F-22 i F-22 USV dla niemieckich pociskow 7,5cm z PaK 40 (wydaje mi sie ze podobny los spotkal stare francuskie armaty kal. 75mm, choc tego nie jestem pewien).

01.09.2004
22:30
[102]

LuBeK [ Konsul ]

Marder ---> Mi agentka wyszla gdy oczyscilem okolice budynku, z tym ze eskortowalo ja dwoch przedsawicieli rasy wyzszej (mniemam ze prowadzili ja na rozstrzelanie). Wystarczylo zdjac eskortujacych ja ludzi i podejsc do niej ludkiem, wtedy przejmowalo sie nad nia kontrole. Ja jeszcze mialem takiego buga ze za chiny nie chciala ze mna isc, caly czas szla gdzies za plansze, a ze by szla tam gdzie chce musialem caly czas klikac w jedno miejsce.

01.09.2004
23:02
[103]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

ehh zraz sie rozplacze :P
[Katiusza] Misja 3 - Ostatnia przejażdżka
najpierw oczyscilem cala stacje i okazlo sie ze juz cel misji niewypelniony jak ide do tego kolejarza :P
ok olalem sparwe zaczolem odnowa ... [wedlego poradnika gol] wszytko super 2 ludzi czeka pod wagonem 3 podchodze do chatki kolejarza ... cel sie aktywuje 2 ludzi pakuje do wagonu trzecim tam zmierzam ... wrog widzi i strzela jak nim wsiadam ale jak juz wsiade jest ok ... i tak mijaja sobie spokojnie 3 min poczym pociag rusza i niemcy otwieraja ogien nagle i nieszcza wagon .... !? o co chodzi !!?? pls help me :)

01.09.2004
23:14
[104]

LuBeK [ Konsul ]

Midgardsorm ---> Hmmm...pierw oczysc okolice torow i brame a pozniej tak jak ktos juz w tym watku zrobil, gdzies powinny byc miny przeciw czolgowe (mozesz jak masz tez przeciwpiechotne bo i piechota tamtedy wbiega), wez je zakop w zachodniej bramie (tej przez ktora tory ida) tamtendy wiezdzaja czolgi ktore zapewne niszcza Ci wagon.

01.09.2004
23:34
[105]

WolverineX [ Senator ]

dobra. gra teraz ruszyla, po waszych radach, ale cos z dziwkiem jest, wyszczaly i te wybuch sa bardzociche tak jak i lektor, tylko muzyka glosna. co za kijowa ....

pominmy dzwiek ale i gra jest kijowa. bo zaznaczam zeby czolg walnal w tanka, ktroego chce bo atakuje a on sam z karabinku kosi wpierw niemcow,

mzoe ktos mi udzieli krotkiej lekcji zasad gry ??

01.09.2004
23:41
[106]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

włąsnie tu nie chodzi o czolg czy jakis atak ludzie siedza w wagonie wsio jest ok .. teren czysty przyjezdza z poza mapy cienrzarowk z ludzmi ... i otaczja wagon ale tez nic i wsio ok czas mija jak by koniec misji i gdy juz pociag odjedza zaczynaja strzelac i nic nie robia tylko1 ludek ma jakas taka iweksza spluwe :P:P i robi mi buuuu !!!

grr co za gra ide spac :P

02.09.2004
08:12
[107]

Long [ Generaďż˝ ]

^Piotrek^ --> Ja bym chętnie spróbował, ale do własnego kompa wrócę dopiero za tydzień :( Nie wiem też jak mi się łącze sprawdzi...

Wozu --> Czyli wynikało by z tego że amunicja nie była wymienna pomiędzy KwK 40 i 42 (stąd pewnie dodane /42 w amunicji do KwK 42). OK, ale skoro PzGr. 39 i 40 to amunicja ppanc, to jakie oznaczenie miała amunicja HE?

WolverineX --> Wbrew pozorom, czołg robi rzecz właściwą - piechota stanowi dlań większe zagrożenie niż inny czołg (no wiesz, jak to mawiali starożytni Rosjanie: czołg czołgowi peryskopa nie wykole, czy jakoś tak...). Do walki czołg vs. czołg korzystaj z trybu Direct Control (klawisz END) - możesz wtedy wybierać samodzielnie rodzaj amunicji i celować tam gdzie chcesz, np. HE w kapcie, a potem ppanc w wieżyczkę.

Midgardsorm --> jak wspomniał LuBeK, zaminuj zachodnią bramę (miny są w skrzynce nieopodal torów na wschód od budynku stacji). Albo też wypuść sołdata z KM (najlepiej w zdobycznym halftraku albo SPW 222) i skoś nadjeżdżające posiłki. Chociaż ja pozwoliłem im biegać dookoła wagonu i choć zaczęli strzelać podczas odjazdu, to nic nie popsuli...

02.09.2004
09:01
[108]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

Long -> Z tym oznaczeniem /42 to niekoniecznie. Czasem tworcy wprowadzja wlasne oznaczenia, dla lepszego poruszania sie w temacie. Ale poniewaz nie mam dostepu do najnowszych ksiazek, wiec tutaj jestem jak zwykle ostrozny. Dlatego wole ogolne stwierdzenie np. Pz.Gr. 40 :).
No i tak a propos nazw pociskow, to generaleni byly:
Sprenggranate (Spr.Gr.) - pocisk burzacy, ang. HE (High Explosive)
Panzergranate (Pz.Gr.)- pocisk przeciwpancerny, ang. AP (Armor Piercing), w tym Pz.Gr. 40 czyli po ang. T (Tungsten, po polsku wolfram, od wykonania rdzenia pocisku)
Granate Hohlladung - pocisk kumulacyjny, ang. C (Cumulative)
To tylko bardzo ogolny i pobiezny przeglad pociskow. Troche wiecej (zwlaszcza w oznaczniu niemieckich pociskow ppanc. i kumulacyjnych) jest np. w slowniczku Krzemka

02.09.2004
09:09
smile
[109]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Wczoraj na HYPERZE (TV) leciała prezentacja tej gry. Pokazywali jak jednym czołgiem i wozem pancernym zrównac z ziemią miasteczko (przejeli dwa czolgi wroga).
Strzasznie sie napalilem na te gre, tylko nie wiem jak z jej wymaganiami. Nawet w tej prezentacji gra nie chodziła super płynnie - wnioskuje wiec ze sa ogromne. Zreszta jak sie chce zeby bylo widac jak "wiatr buszuje wsród drzew" i ruch trawy to nie ma sie co dziwić.
Jeszcze jedno jak jest z polonizacją? Gracie na polskiej czy zagranicznej wersji?

02.09.2004
09:52
[110]

Long [ Generaďż˝ ]

Wozu --> Dzięki za słowniczek - czegoś takiego mi brakowało :) A /42 wziąłem z achtungpanzer - widziałem to też w kilku innych zestawieniach. Ciekawe skąd można by wziąć dokładniejsze informacje o amunicji...

_Szakal_ --> Gra zachowuje się różnie na bardzo podobnych konfiguracjach. Ja na swojej (A1700+, 512 RAM, GF4Ti4200 64mb) nie miałem żadnych problemów w wysokich ustawieniach, a innym chodziło kulawo. Napisz czym dysponujesz.
Polonizacja jest taka sobie - nie przeszkadza, ale też i rewelacji nie ma. Lektor jest fatalny. Niemniej Cinema Sound Mod bardzo poprawia udźwiękowienie. Spokojnie inwestuj w PL.

02.09.2004
09:59
smile
[111]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Zatem chyba czas wybrac sie do sklepu.
Komputer niedawno modernizowalem wiec chyba nie bedzie problemu.
Aha jeszcze jedno. Jesli przed akcja jest jakis prolog/wprowadzenie co trzeba zrobic (pewnie jest), to jak to wyglada? I czy misje sa ze soba powiazane jakas fabula?
Przepraszam jesli juz byly odpowiedzi na te pytania wczesniej, ale dopiero zainteresowalem sie gra wczoraj (po emisji w TV)

02.09.2004
10:14
[112]

Long [ Generaďż˝ ]

_Szakal_ --> Wprowadzenia są (dość badziewne teksty), ale zadania mogą się ujawniać w trakcie misji. Oczywiście misje są połączone fabułą :) Zabawna jest kampania rosyjska - coś jak nasi Czterej Pancerni (tyle że dwaj i ze spadochronowym gierojem zamiast psa) - sami versus cały Wehrmacht :) Bądźmy szczerzy - to nie cRPG, fabuła to tylko pretekst do rozgryzania sytuacji taktycznych, które właśnie są najmiodnioejsze w tej grze.

02.09.2004
12:07
smile
[113]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

grrrrrrrrr kurw@!!! ja jestm chyba jakis inny :P
[Katiusza] Misja 3 - Ostatnia przejażdżka
znow oczyscilem cala mape ide do domku kolejarza i misja nie udana ..ok probuje inaczej jednak zawsze niszcza mnie czolgi gdy wagon odjerzdza ok ... znieszcylem je ;) siedze w wagonie czas minol ....[zginol mi 1 czlowiek :P bohatreska smiercia:P] .... i pociag stoj nie odjerzdza !! norlamnie tragedia !!! zraz mnie poskreca :)


ps. włąsnie pogralem chwile z modami :

CSM 1.0 by Gunslinger
Fair Fear 0.96b [powloli sie do niego przekonałem:P]

wiec tak mod csm jest zajebscie boski :P heh muzyka np. z wrog u bram :) klimat zmienila sie o 1000% na lepiej jest genialny teraz ! polecam bardzo!

jesli dzie o fair fear powoli sie doniego przekonalem one shot one dead :P trza uwarzac i strzealc zawsze jako 1 ...:) pozatym zapomniec mozna o tym ze 2-3 granatami sie niszczy czołg ... i dobrze wedlug mnie :P [nie wiem jak jest naprawde moze kots mnie oswieci :P] pozatym czolg i kazde dzialao duzego kalibry to zabujcza bron na duza skale a to dobrze chyba :P

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-02 12:45:49]

02.09.2004
15:43
[114]

CATAN [ Pretorianin ]

Long==> Jest mnóstwo takich stron, na jednej widziałem super porównania dla poszczególnych czołgów na zasadzie 1-1, czyli np Tiger przebija przedni pancerz Shermana z 2500m a vice versa np"-" (czyli nie przebija:/). Link do innej strony, zakładka akurat o KT, gdzie są też typy amunicji wrzaz z przebijalnością: https://www.achtungpanzer.com/pz5.htm

02.09.2004
20:22
[115]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Wlsanie zainstalowalem demo i kiszka - nie moge przejsc nawet tej pierwszej misji (na poziomie EASY). Czy to ja jestem taki niekumaty czy to ta gra jest tak trudna. Mam czolg z iloscia paliwa na 10m i trzech zolnierzy. A wyjerzdza na mnie cala chmara niemieckich czolgow, wozow bojowych i niemieckich zolnierzy. NIe mam paliwa, amunicja sie konczy i choc walcze jak lew to w koncu mnie dopadaja. Nie moge lub nie umiem naprawiac czolgow (zdobycznych) i zabijaja mi tego gostka ktorego trzeba ochraniac. Demo nie ma misji treningowej wiec czlowiek jest rzucony na glegoka wode.
Pomozcie

02.09.2004
20:28
smile
[116]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Szakal ---> demo zawiera jedną z trudniejszych misji gry. ale w pełnej nadal stosunek Twoich wojaków do przeciwników jest mniej więcej 1:5 :) mimo to w większości misji nie ma problemów.

02.09.2004
20:32
[117]

Eliash [ Generaďż˝ ]

_Szakal_ -> Sprawdź różne taktyki. np. zostaw w czołgu jednego wojaka, jednego posadź do działa, a trzeciemu daj bazookę i max rakiet. Kolesia z bazooką ukryj za murkiem po lewej stronie. Jak pojawią się czołgi sadź z czołgu i działa i dokańczaj z bazooki. Między jedną falą a drugą wyciągnij skrzynkę z narzędziami, napraw niemiecki czołg i obsadź go załogą. Koniecznie przejmij Panterę - zaden inny czołg Ci nie zagrozi.

02.09.2004
20:57
smile
[118]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Dzieki za odpowiedz
NIe zrazam sie (choc z nerwow wykasowalem demko z dysku). Jak tylko kupie pelna wersjie to byc moze po tutorialu bedzie lepiej

02.09.2004
21:18
smile
[119]

Flyby [ Outsider ]

...Do Tych co gre zaczynaja (wersja polska) a zdarzy im sie powtarzajacy sie "bug" z losowym "unieruchomianiem" postaci zolnierzy, na ktory to jedynym ratunkiem jest ponowne wgranie ostatniego "sejwu"...CD Projekt po trzech tygodniach raczyl udzielic mi odpowiedzi...Patch polski usuwajacy ten blad i inne bedzie gotowy w "okolicach listopada"...Pocieszam ze ten koszmarny bug zdarza sie tylko w niektorych konfiguracjach komputera czyli szczesliwcom do ktorych sie zaliczam...
Otrzymalem tez odpowiedz na temat zabezpieczen StarForce jakie gra posiada ale to juz inny temat...:-)

02.09.2004
21:21
[120]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

Witam
w misji [Katiusza] Misja 4 - Kradzież grajac odkrylem wilka niedoskonales przynajmnije w moim odczuciu moda Fair Fear 0.96b

mod zmienia ustawienia broni itp. niby zwikesza realizmy co w przypadku duzych kaliborow i dzial ma znaczenie i to chyba korzystne co w przypadku ktory podam wola o pomwste do nieba ...

mianowice moim dzilnym rosjaninem zdobywam 1 gniazdo ckm i majc ta bron czysze cala mape i teraz pytanie czy to jest realne logiczne ?? [ wykorzystuje tu cos co chyba jest bug'iem choc nie wiem mianowice bron strzela mi mo teoretycznej utraty zasiecgu tzn . nie wyswietal sie juz odleglosc w metrach [bo cel jest najczesciej niedostepny] tylko celowink i ognia] bron praktycznie 1- 2 nabojami zabija wroga oraz przebija sie przez wszytko poza morem choc i tu po pewnej ilosc naboji dzila skutecznie sciany drewno nie sa dla niej prolemem ... dodaje screen przed i po :)
dodam ze w przypadku gry bez moda jest to w zaden sposob niemozliwe ;P trza isc i bic pokolej ... i teraz pytanie[chyba juz drugi raz] czy to jest mozliwe czy to jakis absord :P
grac z modem - bo jest realniejszy od orginaly czy nie :P


dodam dokładna informacje co zmienia mod

IV # - Version

Version: 0.96b


Featurelist
---------------------------------
#Vehicles
- changed all tower turn speed
- changed tank turn and move speed
- changed armor´s
- changed all aimranges, reload times, etc.
- increased maximum sprit volumes
- change of the carried quantities of ammunition
- reduce sprit consumption
- added fine gradation between the diffrent ammo´s
- reduce the detonation area
- chain are less susceptible to hand grenades
- all vehicles possess now orginal armament (M10 etc.)
- added 37mm HE for M8 Grayhound
- 20mm shell has new representation in the inventory (HE and AP)
- KwK30 (Pz-2F) is now automatic with 120 RPM an 10 shells magazinecapacy
- 76mm 17pdr added for M10


#Weapons
- changed all aimranges, reload times, etc.
- added 2xMG34 for Pz-1B
- added SMGT for soviet tanks (fixed)
- fixed the M1919A4 browing at all allied tanks
- increased handgrenade fragment radius
- increased anti person framgment radius
- increased mine and dynamite energy
- added MAS 36/51 for france soldiers
- added Modell 24/29 for france soldiers
- DPM with new grahipcs
- fire with mg's an anti tak rifles is only still in lie meaningfully
- added category LMG to use LMG´s in squad and stand meaningfully
- added Enfield No.4 rifle without scope for brithis soldiers
- added Panzerfaust 60
- changed Panzerfaust 30
- remove from tracers
- Pistol FN High Power added
- "Schiessbecher" 98K added
- .55 Boys Mk.1 added
- Sringfield M1903A4 added
- Remington M1903A3 added
- G43 without scope added



#other
- soldiers explode not more with bombardment of small weapons
- changed possible maximum stackable ammunition in the inventory
- soldiers are able to carry more without a loss of energy to suffer
- the resuraction kit Bug should be fixed

- an much other little things

---------------------------------

czekam na ciekawe opinie :)

02.09.2004
21:35
[121]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

i creen po urzyciu karabinu ;)

02.09.2004
21:35
[122]

Marder [ Konsul ]

Miałem ciekawy przypadek z unieruchomionym gościem który siedział przy acht koma acht. Z Chiny nie chciał opuścić działa. I kiedy po kilkunastu kliknięciach miałem już zamiar wgrać sejwa gość bezczelnie nagle sobie zszedł z krzesełka.
Szakal ----> Tutorial jest i to bardzo przyjemny. Później w misjach też nie jest tak źle jak w demie.

02.09.2004
23:54
[123]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

_Szakal_ - dema tez nie moglem przejsc do tego mi skakało i wieszało sie .... pełna wersja dziala duzo lepiej .... pozdrawiam


bardzo licze ze ktos siedzacy w temacie wypowie sie na temat mojego poprzedniego posta

03.09.2004
09:27
[124]

CATAN [ Pretorianin ]

Midgardsorm==> Jak dla mnie to bug... misja jest prosta, bo nie ma praktycznie pojazdów...
Wczoraj miałem surprisa na 3 misji ameryk: po wyczyszcceniu całej mapy (niestety ze znacznymi stratami-piechocińcy udupili mi dwie pantery w mieście) misja nie mogła się zakończyć. Ale pamiętałem o radach qmpli z tego wątku i z zaciekłością rozbijałem ostatnią panterą domki w części półn-wsch. I za budynkiem stał sobie facio z pancerszrekiem na plecach, chyba czekał na autobus.. Wkurzające bo normalnie nigdy bym na to nie wpadł (a nie da się tak obrócić mapy, żeby go zobaczyć). Pytanie: ilu ludzi przejdzie do wykonania czwartej misji przy mniejszych stratach ( mi przeżyło 3).

03.09.2004
10:08
[125]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

CATAN - no tak to z tym zasiegiem to bug na 99% procent natomiast mi chodzilo o same zdlonosci tego dziala czy one takie sa czy caly tem mod real :) jest do dupy ...;)

03.09.2004
10:18
[126]

Long [ Generaďż˝ ]

Midgardsorm --> To że autor moda twierdzi, że poprawia reazlizm, to jeszcze nie znaczy, że mu się udało :) Jak na razie nie wyszedł oficjalny edytor, więc mamy totalną wolnoamerykankę...

CATAN --> Delikwent niewidzialny za budynkiem, to wina małego zakresu kątów kamery - ściągnij sobie plik, który ją uwalnia i będzie po kłopocie.

03.09.2004
11:15
[127]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

Long - ojej ja to rozumiem i wiem staram sie rozpatrzyc wlasnie czy sie to autorowi udalo czy wrecz przeciwnie ;)

03.09.2004
16:58
[128]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

cholera jestem w ostatnije misji rosjanami i niesamowice mi gra skacze podjerzewam ze wynika to z duzej liczby jednostek obecnych na mapie .... ehh mozna temu jakos zaradzic prawie grac sie nie da

sprzet juz mowilem jaki mam ale powturze

PIV [email protected] Gf 4200 Ti

05.09.2004
21:38
[129]

Marder [ Konsul ]

Midgardsorm -----> Zmień kartę graficzną to będzie lepiej.

09.09.2004
15:31
[130]

amatorr [ Pretorianin ]

Mam problem z 6 misja Brytyjczykow (Wolnosc). Rozwalilem wszystkich na mapie, mam nawet czolg. Probuje wsiac pilotem do tego duzego, zoltego samolotu, ale nie moge bo caly czas pokazuje sie "oczko" i moge patrzec tylko do "bagaznika" samolotu. Glownego wejscia, zeby samolot wyjechal nie moge rozwalic bo nie ma czym. Co musze zrobic?

pilot ma system naprowadzania w swoim plecaku jakby co.

09.09.2004
15:35
[131]

Eliash [ Generaďż˝ ]

amtorr -> Rozwal wszystkich niemców w hangarze i otwórz drzwi żeby samolot mógł z niego wyjechać.

09.09.2004
16:22
[132]

amatorr [ Pretorianin ]

Eliash: dzieki za odpowiedz. Znalazlem "otwieracze" w jednym i w drugim hangarze, tyle ze otwieraja sie drzwi tylko od tego hangaru, w ktorym nie ma samolotu :/. Przy kliknieciu na ten wlasciwy, zolnierz podbiega tylko do niego i nic nie robi :/. Wczytuje save'y wczesniejsze i jest tak samo :/.

09.09.2004
16:44
[133]

ultiva2 [ Konsul ]

amatorr ---> drzwi do hangaru z samolotem otwiera się od środka w prawym rogu/stojąc twarzą do drzwi/.

09.09.2004
16:55
[134]

amatorr [ Pretorianin ]

ultiva2: zrobilem tak i nic :/.

09.09.2004
16:57
[135]

ultiva2 [ Konsul ]

Spróbuj jeszcze przełożyć system naprowadzania do samolotu/ tak jak do czołgu/

09.09.2004
17:08
[136]

amatorr [ Pretorianin ]

nie pomaga :/

11.09.2004
06:51
[137]

cristabel [ Junior ]

nie działają mi mody, mam patcha soldiers_eng_upgrade_v1.12.2 - czy to przez patcha?
a poza tym jak zainstalować mody jeśli sky mod i angle mod nazywają siętak samo, a Fairfear tak samo jak plik który już jest?

11.09.2004
16:33
[138]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

jestem w czwartej misji USA zniszczyłem radiostację i dwa działa ale zabrakł mi dynamitu na trzecie skąda wziąść coś do zniszczenia trzeciego działa

HELP !!!

11.09.2004
17:13
[139]

amatorr [ Pretorianin ]

Vejt: za domem, w ktorej jest radiostacja jest skrzynka, a w niej z tego co pamietam jest calkiem sporo dynamitu.

11.09.2004
18:57
[140]

cristabel [ Junior ]

mam jeszcze jedno pytanie, czy wam też te postacie robią co chcą
kiedy nic sie nie dzieje jest ok, ale jak zaczyna się jatka, to mam problemy ze sterowaniem, szczególnie z rzucaniem granatem, postać sama strzela i ciężko mi jest przełączyć

11.09.2004
19:55
[141]

Long [ Generaďż˝ ]

Vejt --> Na tej planszy jest bodajże nebelwerfer - można go użyć do zniszczenia pozostałych dział, a potem wysadzić.

cristabel --> AI jest trochę niesforne, ale można sobie dać radę - żołnierze wyposażeni w KM całkiem nieźle sobie poczynają, ale do rzucania granatami lepiej przejść w tryb DC. Także walka pojazdami lepiej wychodzi w DC. Zazwyczaj trzymam większość jednostek nieco z tyłu, żeby w zbędną interakcję z wrogiem nie wchodzili, a sam kontroluję jednego słodata lub czołg.

13.09.2004
11:16
[142]

cristabel [ Junior ]

jeszcze jedno, ostatnia misja ruskich, zniszczyłem katyuske i nie ma śladu czerwonego na mapie, żadnego wehikułu, ale gra sie nie kończy, co muszę jeszcze zrobić?

13.09.2004
11:31
[143]

Long [ Generaďż˝ ]

cristabel --> Sprawdź czy nie zostały na planszy jakieś puste pojazdy - oznaczone na żółto. Pamietaj też, że pojazd jest zniszczony dopiero gdy rozleci się w kawałki.

13.09.2004
20:35
smile
[144]

rivero [ Legionista ]

Cristabel.Musisz się udać na stację kolejową,tam w skrzynkach będziesz miał ładunki wybuchowe ,użyj je na nie zniszczone czołgi,zlikwiduj obok peronu załogę czołgu ,wsiąć swoimo gierojami do niego i zniszcz pozostałych sługusów Adolfa.Powodzenia chłopie!!!

19.09.2004
12:13
smile
[145]

gad1980 [ Pretorianin ]

Mała uwaga techniczna. Kupiłem Soldiers z dwoch powodow: uwielbiam ten klimat oraz
coby obadać moją nową kartę graficzną (GF 5900 XT). No i dramat. Mam ATHLONA 2GHz,
512 Ramu i gra chodziła, hmm... srednio na 1024x768 max wypas. Ale nie poddalem sie :)
Sciagnalem DX9c noi oczywiscie sterowniki OMEGI. Panowie! REWELACJA! Wydajnosc
skoczyla o kilkadziesiat procent. No miodzio normalnie. A co do gry to przeszedlem
kampanie ZSRR, potem WB (z modem realism, ktorego instalacje serdecznie polecam, teraz np.
byle granat nie zerwie gasienicy tygrysowi itp. - polecam jest trudniej ale duzo bardziej satysfakcjonujaco)
Teraz zaczynam kampanie USA. Troche nerwowa ta pierwsza misja Amerykanow :) Nie wiecie
Panowie czy powstana jakies dodatkowe misje, kampanie? Jak bardzo ta gra "zyje" w necie?
Czy bedzie sie rozwijac czy raczej umrze tak jak wspaniala, niedoceniona gierka Eidosu "Pretorianie"?

Milego dnia :)

23.09.2004
08:42
[146]

Woytas1 [ Konsul ]

Cześć!!!
Pozdrawiam wszystkich „wojaków” po długiej nieobecności. Miałem nadzieję, że w międzyczasie pojawią się jakieś nowe misje ale coś nie widzę żadnych wieści na ten temat. No cóż. Chyba zacznę misję Anglików – bo tylko ta mi została do skończenia.
gad1980 --> mam pytanie. A czy próbowałeś wysadzić pociąg amunicyjny w misji z katiuszą? Mnie się to udało zupełnie przypadkiem – pechowo rzucony granat wpadł pod pociąg – i w powietrze wyleciała cała stacja, mój żołnierz, Niemcy, katiusza i oczywiście cel misji. Ale ja nie o tym. Otóż na pożyczonej GF 5900 XT WinFasta (brejdak pojechał na wakacje a ja na dwa tygodnie dostałem kartę do testowania) z „płytkowymi” sterami wybuch wyglądał jak pokaz slajdów. Z najnowszymi sterami ze strony Leadteka nie było wcale dużo lepiej. Poza tym karta miała problemy z wyświetlaniem tekstur w „Homewoldzie”!!!
W 3DMarku 2000 karta miała zaledwie nieco ponad 10 000 punktów podczas gdy mój stary Ti4 4200 ma powyżej 11 000! Jakby tego było mało, to AIDA wykazała jedynie 4 potoki w karcie (a powinna 8 – tak przynajmniej zapewniają wszyscy dostawcy) a taktowanie rdzenia 300 MHz zamiast 390. Czy mógłbyś sprawdzić te dane w swojej karcie?

23.09.2004
09:57
[147]

CATAN [ Pretorianin ]

Skończyłem już wszystkie kampanie i misje dodatkowe. Teraz powoli przerabiam misje dodatkowe na HARD (oprócz "oficer"-po miesiącu z demkiem nie mogę już patrzyć na tę misję)
CHcę się także z Wami o sznowni gracze podzielić dwoma ciekawostkami:
1) w misji mastogne zauważyłem (na hard), że STUG z armatą STuk 75mm jest nierealnie wręcz dobry! Po zakOńczeniu misji jak zwykle robiłem testy, i co się okazuje: Pz IV z długą 75mm nie ma ze STUGiem najmniejszych szans. Ten to StUG zanim wpadł w moje ręce załatwił mi dwa czołgi!! Rozumiem , że jego armata ma prawo sobie poradzić z moimi Shermanami, ale nie mogłem mu urwać gąsienicy!?! Nawet 8 pocisków z Bazooki nie dało rady gąsienicy (tytan czy co) no ale fajnie przynajmniej wyglądał z powyginanymi "fartuchami"
2) po wielu bulach przeszedłem na hard misję "obrona" ruskich (w dodatkowych), okazało się, że.... za szybko rozwalałem drugą falę (Pz II i dwa flaki), i z tego powodu wchodzące z prawego skraju mapy siły niemiecki rozwalały mi czołgi, nad którymi i tak nie miałem kontroli. Dopiero ustawienie czołgu i walenie na zapas w ledwo widocznego wroga dało sukces.

Czy ktoś może mi powiedzieć, czy już są misje dodatkowe do ściągnięcia? aaaa może kampanie? I co dalej będzie z tą wspaniałą IMHO grą? Macie jakieś przecieki?

23.09.2004
10:05
[148]

CATAN [ Pretorianin ]

Proponuję wpisywać miodne zdarzenia, które sprawiły, że podniosła się wam adrenalinka.

W ostatniej misji bryt, po rozwaleniu wszystkiego (rajd Pz IVD, zakończony stratą gąsienicy), w sumie myślałem , ze już wygrałem, samolot odleciał, a ja czekałem na end... a tu nagle dwa FW190..... i failure!!! miałem szczęście, że jeden flak był jeszcze sprawny!!! Zasiadam więc do flaka, załatwiam dwa kołujące samoloty (swoją drogą-nie udało mi się im zaszkodzić ze stacjonarnego MG.... hmm) myślę-pryszcz, a tu nagle wypada cała fala wozów + piechota!! Zgroza, w drugim podejściu dałem radę (ściągnąłem uwagę na pierwszy hangar i uciekłem, a w międzyczasie reszta ekipy strąciła lecącego FW190). To było dla mnie niezłe zaskoczenie, bo to już była dla mnie ostatnia misja w grze i myślałem że już nic mnie nie zaskoczy..:))

23.09.2004
11:35
[149]

FalconTm [ Generaďż˝ ]

Woytas1--->Karta automatycznie zmienia czestotliwosc taktowania rdzenia w zaleznosci
od trybu pracy.W 3D Fullscreen - 390 MHz, 2D i 3D windowed - 300 MHz.
Nie jest to wina Leaftek'a, tylko NVIDIA wymyslila sobie taki patent, wcale nie glupi zreszta.

Rgds

23.09.2004
14:19
smile
[150]

Woytas1 [ Konsul ]

FalconTm --> dzięki! To jestem mądrzejszy o jedną rzecz. Ale patrząc na pozostałe osiągi GF-a chyba jednak zostanę fanem ATI. Zwłaszcza, że moja Ti nie za bardzo sobie ostatnio radzi...

01.10.2004
15:46
smile
[151]

om302 [ Pretorianin ]

skąd wziążć kod startowy

01.10.2004
15:57
[152]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

om302 ----> jest na pudełku z płytami cd. jeśli stosownej nalepki nie ma zgłoś się do cdprojektu albo sklepu gdzie kupiłeś grę.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.