GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie M&M, Wizardry i inne cRPG-i w trybie FPP (cz.143)

26.08.2004
06:18
smile
[1]

Adamus [ Gladiator ]

Serie M&M, Wizardry i inne cRPG-i w trybie FPP (cz.143)

Do trzynastej części wątek ten nosił tytuł "Might & Magic VI".
Został on założony przez Adamusa jeszcze w lutym 2001 roku i jest jednym z dwóch najdłużej ciągniętych wątków w historii Gry-Online. Przewinęło sie w tym czasie przez niego sporo osób i zasób informacji o M&M VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria M&M, Wizardry, The Elder Scrolls, czy Demise. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Dlatego postanowiłem trochę rozszerzyć jego temat i zapraszam do dyskusji o tych właśnie tytułach (i nie tylko ;-)).

Link do poprzedniej części:

26.08.2004
06:20
smile
[2]

Adamus [ Gladiator ]

Powtórzę:
Dziadek --> Witaj :-DDD. Poczytaj sobie ostatnie cztery wątki :-). Jak tu Ciebie nie było nastąpił szał na grę jedna postacią w Wizardry8 :-)))). I udało sie to kilku maniakom :-))). Wszystko to za sprawa nowego fana Wizardry8 - DariFula.

26.08.2004
07:35
[3]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Witam wszystkich po długich wakacjach:-) Pora wziąść się za mm6

26.08.2004
07:41
smile
[4]

DariFula [ Dari Fula ]

Jestem, jestem, wprawdzie ostatnio nie bardzo się udzielałem, ale wierzcie mnie, niemalże codziennie przeglądałem ten wątek. W tygodniu pracuję, od dwóch tygodni po pracy pomagam rodzicom w wykończeniu takiej murowanej altany na działce, w soboty wesela, stąd taka chwilowa moja nieobecność. Na Wiz 8 i M&M 8 potrzeba sporo wolnego czasu, stąd na razie nie gram, ale po namowach Adamusa kupiłem sobie i właśnie dwa dni temu skończyłem wojownikiem z teamem Planescape Torment i przyznam, że może i jest to klasyk, ale nawet w połowie niedorówna sagom M&M czy Wiz. (oczywiście to jest mojej skromnej osóbki opinia). Wprawdzie są nawet wątki na forum GOL -a (pow. 80 odsłony) na temat tej gry, ale nawet po ukończeniu tej gry nie bardzo rozumiem, o co chodzi ludziom "zrzeszonym" w wątku poświęconym Planescape Torment (nikomu oczywiście nic nie ujmując). Trafiłem z samego początku na wątek o M&M, Wiz., i inne cRPG w trybie FPP, i mimo, że była to już 130-któraś odsłona, to jednak jest prowadzona nadal na wysokim poziomie ... i Wy, którzy zostawiają tu choć cząstkę siebie, powinniście być z tego dumni, gdyż to właśnie dzięki Wam i Waszej charyzmie, wątek jest, jaki jest, i naprawdę - chce aż się tu być aktywnym, ...

pozdrawiam all ... niedługo powrócę na dobre, ale teraz ... brak czasu niestety ...

26.08.2004
07:48
smile
[5]

DariFula [ Dari Fula ]

Ps. Dzięki wszystkim tu obecnym za miłe słowa ...

26.08.2004
12:27
smile
[6]

dziadek [ Centurion ]

JEZU ale się naczytalem /od 06 2004/.Prawda od mojego pobytu W-8 o 1000%.Przeszedlem -4 a tu 3 i dużo 1 .Chyba zdejmę z polki i sprobuje -3.O -1 jeszcze raz poczytam.Mam MM6 ale mój angielski/nawet z translatorem/.A gdy się ma 58 lat/"czego Jas sie nie ...../.Pozdrawiam !.

26.08.2004
12:31
smile
[7]

Adamus [ Gladiator ]

Dziadek, to w takim razie spróbuj M&M 7 - jest po polsku :-). Tylko zdobądz wersje CD Projektu. Wyszła w cenie 19,50 jakis czas temu.

26.08.2004
19:40
[8]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

ja zadaje pytanie w imieniu kolegi który gra w wizardry 8. (na tekst o przejsciu 1 osoba powiedzial ze tu sami czuterzy są :)) wiec tak on jest na jakimś drzewie drzewiaków (nie wiem co to, w gre nie grałem) w mieścietryton bodajże. i on się pyta jakim przedmiotem uruchomić drzwi na 3 konarze oraz co naprawia most. mam nadzieje ze mu pomożecie:)

26.08.2004
19:44
[9]

JackSmith [ ]

dziadek --> Witam. faktycznie, trudniej gra się w MM6 nie znając EN, ale ....


Wracając do rozmowy o bugach w MM7 - na stronce https://thorongil.home.att.net/bugs/bugs.html#wand znalazłem niejako potwierdzenie że bug 0 Charge wands występuje również w wersji oryginalnej MM7.

26.08.2004
19:48
[10]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Soldamn --> most naprawia się lianami, czy czymś takim. Można toto znaleźć w Tryntonie.
Drzwi niestety nie pamiętam.

26.08.2004
19:48
smile
[11]

kiowas [ Legend ]

Ja tylko na momencik, bo czasu niestety brakuje.

Pozdrowienia z deszczowego Londynu dla calej erpegowej braci.
Trzymajcie sie i nie dajcie zginac watkowi :)

26.08.2004
19:50
smile
[12]

JackSmith [ ]

kiowas --> pozdrowienia również ...... a wątek .... wątek nie zaginie na pewno :-))))

26.08.2004
22:22
[13]

dziadek [ Centurion ]

Soldamn:liny sa na prawo od drzewiaka z miksturami w pomieszczeniu przy zrodle.trzeba je polaczyc.Te drzwi otwiera statuetka z Urwiska Martena odnaleziona na gornym pietrze-u Trangow.Trzeba ja postawic na postumencie przed tymi drzwiani,Sa inne drzwi ale otwiera je klucz szczurzy znaleziony u Don Leone.Powodzenia

26.08.2004
22:29
[14]

Sinic [ ]

Soldamn -->
Drzwi tez nie pamietam takich na 3 konarze. A w swiatyni, obok sklepu lub za zoo, mozna znalezc 2 liany. Wystarczy je polaczyc i powstala lina kliknac na most. I sprawa zalatwiona. :)

No i jak zreaktywowany ;D DariFula udowodnil mozna przejsc 1 postacia Wiz8 i nie trzeba nic "czitowac" :) W sumie powyzej 30 lev gra sie banalnie latwo. :D
Wlasciwie zawsze powaznym problemem i wyzwaniem jest Pajeczyca w Klasztorze. Ale ja mozna tak ustawic by nie atakowala postaci tylko sie bronila. I wtedy sie ja z dystansu spokojnie wykancza. Pozniej dostac sie do Arniki i tam uzyskac pomoc KLH i mnichow w rozwoju postaci. :) A pozniej to juz coraz lepsza postac wykanczajaca masowo wrogow. :)

28.08.2004
10:46
smile
[15]

DariFula [ Dari Fula ]

Sinic --> prawdę powiedziawszy, mnie również ta pajęczyca w dolnym Klasztorze zawsze denerwowała i do tego znajdywała się w dość strategicznym miejscu. Przy grach solo z reguły zawsze jej uciekałem, gdyż byłem za słaby, a nie chciałem awansować na wyżej niż 6 level, by Pomorowych szczurów (8 lvl - górny klasztor), Miażdżących krabów (9 lvl - po wyjściu z klasztoru), ani Banitów (10/12 lvl) po drodze do Arniki nie spotkać. To, że jest takie miejsce, że my możemy ją młócić, a ona nie, to nawet nie brałem takiej możliwości pod uwagę. Swego czasu próbowałem ją zaciągnąć do Burza, ale w kulminacyjnych momentach się wycofywała cwaniara. Prócz w/w stworów nieprzepadałem za: straceńcami (17 lvl)/ niszczycielami mędrca (21 lvl) w Arnice, Stworami/Modai na drodze Tryton-Arnika, hogarami/bestiami i Pikusami w Tryton, osy Tantu/oślepiające na drzewku Tryton, czy tam gdzie RFS-81 czeka na naprawę, krokodylkami i miazgowcami na Bagnach, wiedźmami i połykaczami na Górskich pustkowiach, mocniejsze odmiany głębinowców w płyciznach Bayjn, druzgocące gapce, i przede wszystkim Djinny chmury i Djinny ostrza na Ascension Peak, szczególnie tymi odpowiednio 37 i 44 lvl-owimi. Z reguły przynajmniej z raz to towartzystwo mnie rozwalało bez słowa, ew. wykańczałem się z praktycznie całych zapasów mikstur lecząco - wzmacniających ...

pozdrawiam ...

28.08.2004
10:56
smile
[16]

DariFula [ Dari Fula ]

Soldman --> statuetka nazywa się idol martena, odnośnie drzwi są jeszcze jedne, prowadzące do siódmego konaru - otwiera je taka niebieska kulka, znajdująca się na stoliku, w chatce tuż przed rozgałęzieniem do siódmego konaru. Wnioskując z opisu chodzi o te drzwi, albo te do Szaman (Idol Martena) wg porady Dziadka ...

29.08.2004
02:09
[17]

Sinic [ ]

DariFula -->
Jak widze to wiele potworow Cie straszy. :DDD
A ja zaczynajac gre roznymi postaciami bardzo wiele razy ktoregos razu trafilem na dobry uklad z Pajeczyca po prostu. Zaraz przy drzwiach w ktorych nas zwykle dopada. Mozna tak sie ustawic by ona zostala w sali, czesciowo wystajac, a my zajmujemy pozycje poza zasiegiem broni do walki bezposredniej. Wtedy Pajeczyca sie tylko broni i mozna do niej strzelac bez obaw. Oczywiscie na ogol podejdzie ten metr do przodu i nas dopadnie. ;)) Jednak jest mozliwe takie ustawienie i nie jest wcale tak trudno je osiagnac. Trzeba sie ustawic nieco na prawo od wejscia do sali. Trzeba ja zmusic by stanela nieco na ukos blokujac sie w drzwiach. Nigdy nie wiem gdzie dokladnie jest ta pozycja i zawsze musze bawic sie save&load. :)

29.08.2004
13:31
smile
[18]

DariFula [ Dari Fula ]

Sinic --> potworki mnie raczej nie straszą, ale w Wizardry 8 brakuje mnie jednak ... smoków jako przeciwników (nie licząc drakonów jako klasa do wyboru). Powalczył bym sobie z takim "złotym smokiem" bossem jakiejś lokazii ....

30.08.2004
12:49
smile
[19]

DariFula [ Dari Fula ]

Miałem weekend wolny dla siebie, więc wykorzystałem go grając (wreszcie). Zatęskniłem trochę za Wizardry 8, więc ... . Zacząłem grę solo samuraj, ale do walki na kij, by powalczyć w końcówce tym Zatoichi Bo. Jednak jestem tak wq..., że poezja. Doszedłem do Tryton, samuraj jest na 12 lvl -u i nie dość, że ma słabą inicjatywę, że zanim przystąpi do ataku, to już jest po ptokach i leczyć się trzeba, w dodatku z kijkiem Bo jest powolny jak żółw (speed - 66, walka wręcz 70, kije i laski 71, 2 ataki w turze). Do tego u samuraja cios błyskawicy dla broni praworęcznej miecza bonus wynosi +3 ataki/tura z początku gry, dla kija dwuręcznego tylko +1. Stąd taka rada - nie dawajcie samurajowi nic do walki dwuręcznej, gdyż stanie się lekko upośledzony. Samuraj to jednak walka na dwie bronie i jednak miecze. Mnich wprawdzie nie ma umiejętności ciosu błyskawicy, ale praktycznie startowo jest lepszy od samuraja intuicyjnie jako najszybsza profesja, jak również na 12 lvl -u, o ile dobrze pamiętam, zadawał już dla walki wręcz 4 uderzenia/tura. Pogram sobie w Wizardry jeszcze raz mnichem solo, z nastawieniem na Zatoichi Bo, gdyż faktycznie dla niego ta broń stworzona, a samuraj niech zostanie przy swoich mieczach Muramasa Blade i Enchanted Wakizashi, Bo, Hanay Bo, Zatoichi Bo mimo dodatniej inicjatywy nie nadają się jednak dla samuraja - a szkoda, gdyż to bardzo dobra profesja, którą nie da się przestraszyć i trudno sparaliżować ...

pozdrawiam ...

31.08.2004
13:43
[20]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

ma ktoś jakiś pomysł jak pokonać szczury hodowców? próbowałem już pełno razy a moj team (biskup, walkiria, ninjia i mag) nie moga ich pokonac. chyba dlatego ze mam tylko 1 postac walczaca - valkirie . chyba jedyną szansą jest bieg po Vi :( na wygranie starcia

31.08.2004
20:57
[21]

Sinic [ ]

DariFula -->
No moze i brakuje typowych dla fantasy smokow, jednak Wiz8 to... nie fantasy. :) Niby to jest CRPG w kanonach fantasy, ale raczej cos co sie chyba nazywa techno fantasy czy jakos tak. Nie sadze by smoki tutaj zbytnio pasowaly. Fauna (flora?) tej planety jest jaka jest. I jest w miare "naturalna" .;) Zreszta gdybys mial opisywac te latajace weze to bys mial definicje smoka wlasnie (przynajmniej bardzo ogolnie ;)). :)

Soldamn -->
Jak sie nie da to najlepiej przyjsc pozniej. :) Przeciez tutaj nic nie jest koniecznie wymagane w danym momencie. Ewentualnie jesli pragniesz wyzwania i nie walczysz na nowicjuszu to przejdz na niego. ;) Ale najlepiej jednak wrocic pozniej.
A walka to wprowadzenie w obled, ogluszenie itp mile rzeczy ktore mozna zrobic szczurkom. Czy to przy pomocy kamieni czy czarow. Inaczej jak cie beda ciagle atakowac i trafiac to nigdy wiele nie wytrzymasz.

31.08.2004
23:08
[22]

DariFula [ Dari Fula ]

Sinic --> w sumie smokami o trzech głowach mogą być również gapce, no ale to jednak nie smoki ... Poza tym w Wiz 8 brakuje zamczyska, i królewny, e co ja piszę ... przecież Wiz 8 to nie baśń. Jednak autorom przyznać trzeba, że parę bestii jest iście orginalna, chociażby Nessie - ryba na pół jeziora, rzucająca czarami ...

Soldman --> zacznijmy od tego, że masz dwie postacie walczące, gdyż walkiria i przede wszystkim ninja (chyba, nie używasz go tylko do otwierania zamków i drobnych kradzieży ?) . Obłęd jest doskonałym zaklęciem na tych hodowców, lecz równie dobry jest też paraliż (bishup), zamrożenie i sieć (mag). W razie co, jak zaleca Sinic, możesz wrócić tu później, lub stając w drzwiach (by nie uciekli) próbować oślepić z proszku, lub przestraszyć z bomby ogłuszającej.

powodzenia i pozdrawiam ...

01.09.2004
10:51
smile
[23]

dziadek [ Centurion ]

Soldman-warto się potrudzić.O ile pamiętam znajdziesz tam jedną z obrączek złodzieja oraz dość dobrą wlocznię dla walkiri.

01.09.2004
22:16
[24]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

sinic --- w ktorym miejscu jest to miejsce gdzie pajeczyca sie tylko broni??

01.09.2004
22:21
[25]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

i jeszcze jedno jak sie skonczyla twoja przygoda z solo łotrem??

02.09.2004
06:38
smile
[26]

Adamus [ Gladiator ]

Dziadek --> To jak, grasz jedna postacią w W8? ;-). Mówię Ci to naprawdę jest dopiero wyzwanie (na pierwszych poziomach, bo później to juz jest pestka :-)))

02.09.2004
11:44
smile
[27]

dziadek [ Centurion ]

Sir Adamus próbowałem/ta cholerna pajęczyca/.Dla mnie narazie nie do przeskoczenia."Za wysokie progi na ......"

02.09.2004
13:50
[28]

Sinic [ ]

Soldamn&Dziadek -->
W sumie rzeczywiscie nie okreslilem o ktore wejscie mi chodzi. :) Trzeba wjechac winda/mostem na gore i podejsc do niej od tamtej strony korytarzem. Jak sie wychylisz to wlacza sie tryb walki i zaczyna zabawa. Trzeba sie nieco cofnac w korytarz i ustawic nieco na skos w prawo od wejscia. Wedlug mnie ona wtedy stajac bokiem nie moze po prostu przejsc przez to wejscie blokujac sie w nim. A moze to co innego. W kazdym razie przy pewnej liczbie prob, niestety sam nigdy nie wiem gdzie dokladnie trzeba stanac i musze robic save&load, mozna ja ustawic w pozycji w ktorej sie tylko broni. Mi jakos ucieczki przed nia nigdy nie wychodzily. A ze jest w newralgicznym miejscu to moim zdaniem trzeba ja zalatwic. A w ten sposob jest to latwe i przyjemne. ;) Tylko lepiej dla postaci solo pamietac o naprawde duzej liczbie amunicji. :) I nie istnieje wedlug mnie zreszta inny sposob walki z nia dla postaci solo. Chyba ze chcesz na dolnym pozimmie spedzic kilka tygodni (rzeczywistych...) na spanie i mozolne walki z potworami celem podniesienia levelu.

A moja przygoda solo z lotrzykiem skonczyla sie z chwila przejscia na MM7. W kazdym razie ten lotrzyk i tak juz byl nieskonczenie doskonaly. ;) Nie bylo w nim juz nic do rozwoju praktycznie. Nie osiagnalem ostatecznie nawet 40 lev. A mial on juz wszystkie statystyki na ok 90 do 100. W tym eksperckie. Zostalo mi do rozwoju tylko, niepotrzebne zreszta, inteligencja i poboznosc. Lepszy juz nie mogl byc. :)

02.09.2004
17:09
smile
[29]

Adamus [ Gladiator ]

Dziadek --> Ja na pajęczyce poszedłem na nowicjuszu i przy pomocy eliksiru nadczłowieka i kilku bombek udało mi sie ja za chyba czwartym razem załatwić i zostało mi jeszcze ze 20 punktów zycia. NIE PODDAWAJ SIĘ

02.09.2004
17:27
[30]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Adamus --> pytanie offtopiczne, ale czy będziesz może w tym roku na pikniku GOLa? Fajnie by bylo w koncu sie spotkac, po prawie 4 latach na tym forum :)

02.09.2004
17:48
[31]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

adamus--- przecież burz nie ma supermana

02.09.2004
19:24
smile
[32]

DariFula [ Dari Fula ]

Adamus --> podejrzewam, że skoro miałeś już eliksir nadczłowieka, to byłeś już w Arnice i wróciłeś z okrągłym kluczem po demoniczny miecz z łukiem ... . Ja również z początku jej uciekałem, dopiero po powrocie z Arniki decydowałem się na walkę z pajączkiem ...

Sinic --> faktycznie z tym pająkiem tak jest jak piszesz. Tyle, że na cztery moje próby udało się mnie tylko raz ... ale się udało, mogłem ją łoić z broni rzucanej ...

pozdrawiam ...

02.09.2004
19:29
smile
[33]

DariFula [ Dari Fula ]

Dziadek --> jaką profesją spróbowałeś gry solo Wiz 8 ???

02.09.2004
19:31
smile
[34]

Adamus [ Gladiator ]

Rysław --> Nawet nie wiesz, jak chętnie bym pojechał, ale ze Szczecina to niestety jest trochę daleko i nawał obowiązków (jak juz kiedys pisałem w moim biurze projektowym zwolnili 70% obsady a obowiązków nie ubyło :-(((, za to kasy tak :-(() mnie wręcz przytłacza.

02.09.2004
19:34
[35]

Adamus [ Gladiator ]

DariFula --> Otóż udało mi się ten eliksir odkryć przy jakiś trupie :-)

02.09.2004
19:35
[36]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

darifula -- ja siedze solo przy pajaczku lotrem

03.09.2004
14:55
[37]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

O a wy dalej Wizardry 8 :)) Chetnie bym zagral ale nie mam czasu, a ten co mam pozostawilem na FF11 online :)

Mac-moze sprobujesz FF11, naprawde warto, teraz premiera w Europie z kolejnym dodatkiem, ktory sie zapowiada wspaniale :) zobacz link ponizej:

03.09.2004
17:26
smile
[38]

dziadek [ Centurion ]

DariFula-"Złodziejaszką"-człowiekiem ale single sobie odpuszczam."Za wysokie progi na .....".Popróbuję jakąś 3 .Tylko jaką?

03.09.2004
20:22
smile
[39]

DariFula [ Dari Fula ]

Dziadek, Sinic --> zacząłem również solo łotrzykiem i pokonałem pajączka będąc już na trzecim lvl -u, oczywiście wykorzystując sposób Sinic -a (chwała mu za to). Screen obok pokaże Wam to miejsce - oczywiście z drugiej strony drzwi też można tak zrobić. Zasada jest taka - stajemy w drzwiach, pająk podbiega + jeden jego atakkoniec pierwszej tury. Przed drugą turą, zaznaczamy marsz/bieg, zaczyna się tura ... pająk jeden atak, my cofamy się za którąś z futryn, tak, aby nam miecz gotowy do walki zamienił się w łuk, zaś pająk był w połowie widoczny (nie cofamy się zbyt mocno - tak jak na screenie), i kolejne kilkadziesiąt tur strzelamy, a on tylko tyle, że stoi i czeka na swą rychłą śmierć. Tym sposobem, musimy przeżyć tylko dwa ataki pajączka, przy odrobinie szczęścia, w walce na malutką odległość, unieszkodliwimy go będąc nawet na pierwszym poziomie doświadczenia ... o ile nas nie sparaliżuje, ani nie zabije podczas tych dwóch pierwszych ataków.

Życzę powodzenia, Sinic dzięki za sposób - działa zawsze na 100% ...

03.09.2004
20:29
[40]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

dobra sproboje:)

03.09.2004
20:34
smile
[41]

DariFula [ Dari Fula ]

Dziadek --> może jednak się zdecydujesz na te single rogue ... . Ja bym pomógł Tobie, no, chyba bardziej Ty mnie, nieważne - dalibyśmy sobie radę ... ja mam ociupinkę doświadczenia w grach solo (na finishu - ninja (41 lvl), mnich (35 lvl), Lord (50 lvl) i parę nie skończonych solówek - samuraj z nieszczęsną laską Bo (Tryton 12 lvl), biskup z buławą i tarczą (Arnika 12 lvl)), zaś Ty doświadczenie ogólne o grze i jej queestach, jak również ze składami Team -ami (kilka członków w drużynie). Poza tym, masz naprawdę na poziomie komentarze ... taki przewodnik jak znalazł ...

03.09.2004
20:38
smile
[42]

DariFula [ Dari Fula ]

Soldamn --> sorry, zapomniałem o Tobie, że Ty również z tym pająkiem to na pieńku macie - jeszcze raz sorry ...

pozdrawiam i powodzenia ...

03.09.2004
20:48
[43]

DariFula [ Dari Fula ]

"Sposób Sinic -a" na pajęczysko działa również na poziomie trudności expert (przed chwilą to sprawdziłem), tylko jest trochę trudniejszy do zrealizowania (pajączek pluje czasami, ale nie atakuje odnóżami), ten ze screen -u jest z poziomu trudności Normal ...

03.09.2004
21:24
smile
[44]

Adamus [ Gladiator ]

DariFula --> Brawo :-)

Dziadek --> Widzisz, Masz sposób na pająka :-). Mówię Ci nie poddawaj się sam zobaczysz jaka to frajda walczyć z potworami, których do tej pory na oczy nie widziałeś.,

03.09.2004
21:52
[45]

Sinic [ ]

Wow, troche mnie przez awarie netu nie bylo i tyle postow. Glownie w sprawie zwalczania wrednej pajeczycy. :)
Ja osobiscie nie daje jej ani razu zaatakowac. Moze potrzeba na to wiecej prob, ale krotszych jednak. Jak po wycofaniu i ustawieniu sie atakuje to load. Do czasu az sie od razu zablokuje w wejsciu i mozna ja wykonczyc. :)

03.09.2004
22:00
[46]

Sinic [ ]

DariFula -->
No ja wlasnie swoim lotrzykiem tez cos kolo 3 lev ja zalatwilem. Przejscie przez dolny poziom i na nia. I jak zauwazyles stosujac ten "moj sposob", tym bardziej w pelni ;), mozna ja zalatwic bez problemu solo postacia na dowolnym levelu.

Dziadek -->
A pozniej to kwestia przedostania sie do Arniki. Na tej drodze trzeba nieco uciekac. Jednak nie jest to tam problemem. W Arnice pod oslona Higardich mozna spokojnie nabic nieco leveli. Z tym zapasem dalsza gra juz jest w miare latwa.

03.09.2004
22:38
smile
[47]

dziadek [ Centurion ]

Moze jeszcze poprobuje.Ale wiecie od paru dni mam LAN i od początku na Bnet-D-2.Pozdrawiam!/szczeg-Bodzia/.

04.09.2004
00:41
smile
[48]

DariFula [ Dari Fula ]

Sinic --> wiem już jaki błąd robie w Twym "sposobie na pająka". Otórz ja przy tworzeniu postaci łotrzyka w pierwszej kolejności pociągłem zręczność, szybkość (do ok. 70), trochę zmysły i siłę. Po prostu Twój łotr atakuje jako drugi, stąd możesz do "Swego manewru" przystąpić już w pierwszej turze, gdyż jako pierwsze to pająk podejdzie, a Twój łotr jako drugi się cofnie. W przypadku mego łotra jest na odwrót, chyba ma min. większą inicjatywę od pająka, stąd muszę to rozdzielać na dwie tury (w pierwszej turze jako pierwszy strzela z łuku, zaś pająk po strzale podbiega, ta sama kolejność jest z biegiem). Dla mnie muszą zostać dwie tury, przecież dla jakiegoś pająka nie będę zmieniał swojej koncepcji rozwoju postaci ...

04.09.2004
01:47
[49]

Sinic [ ]

DariFula -->
Hmm, sam nie wiem. Nie pamietam teraz jak ona atakowala. Wczesniej walczac w grupie mialem raczej wszystkie postacie wolniejsze. Moj lotrzyk raczej sie jednak od Twojego nie roznil. Sposob budowania tej postaci raczej jest stosowany przez wszystkich taki sam. Chociaz ja moglem miec rzeczywiscie wolniejszego ociupinke. Jako maniak pewnie to sprawdzisz bo mi sie nie chce teraz. :) Mialem rase oczywiscie czlowieka jako moja ulubiona. A pkt do cech dodaje tak by przy dodawaniu po 3 do 100 byly same pelne po 3. Wiec czasem nie daje pelnego maximum odejmujac ten 1 czy 2 punkciki.

04.09.2004
09:33
smile
[50]

Adamus [ Gladiator ]

Dziadek, ROZUMIEM :-) Mnie tez swojego czasu wciągnęło D2 na kilka miesięcy i tez mi sporo Bodziu pomagał :-)

04.09.2004
11:08
[51]

DariFula [ Dari Fula ]

Sinic --> troszkę się niezrozumieliśmy, Ty piszesz o rozdzielaniu punktów przy awansowaniu postaci na level wyższy, ja zaś o początkowej fazie kreowania postaci, tzn. określeniu profesji, rasy, płci, a następnie podział punktów pomiędzy siłę, zręczność, itd.. Dla łotrzyka przy rasie Elf ma ich 40 do dyspozycji, i właśnie o te punkty mnie chodzi - dałem na maksa (chyba po 13 pkt.) podbijając zręczność, szybkość, pozostałe po 1 punkcie w inteligencję, pobożność (by były po 51), i raszta po równo zmysły, siła, żywotność ...

05.09.2004
00:18
[52]

Sinic [ ]

Ehhh, to szukanie watku teraz... ;)

DariFula -->
No ja cie dobrze zrozumialem. :) Opisalem ci po prostu swoj system rozdzielania pkt startowych. Zalezy on do pewnego stopnia od pozniejszych awansow postaci. Tak je rozdzielam by nie "tracic" zadnego pkt.

05.09.2004
01:42
smile
[53]

DariFula [ Dari Fula ]

Sinic --> też mam problemy z szukaniem wątku po tych zmianach. Wcześniej wpisywałem wizardry, a teraz ... Adamus

05.09.2004
03:22
[54]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

A ja go podwiesiłem i nie szukam.

Jakaś posucha w cRPGach i nawet nic się nie zapowiada w najbliższej przyszłości bo na F3 czy BG3 czekać........

05.09.2004
10:45
smile
[55]

Adamus [ Gladiator ]

W związku z ta posuchą o której pisze Mr.Kalgan :-), mam pytanie: SZUKAM ARX FATALIS (w końcu znalazłem troche czasu :-)), CZY KTOŚ JEST W STANIE MNIE WSPOMÓC?

05.09.2004
10:48
[56]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Adamus --> Jesli masz na mysli 'kopie bezpieczenstwa' to lezy na emule. Ja swoj oryginal kupilem ostatnio na allegro (typ dostal ja razem z karta) :)

05.09.2004
10:56
[57]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

adamus --- ja swoj mam z emule, ale imo gra słaba

05.09.2004
10:57
smile
[58]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Soldamn --> heretyk

05.09.2004
11:14
[59]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Adamus --> wspomóc mogę Cie jedynie paroma radami:
- daj ogłoszenie na Bazarze,
- W Niemczech zdaje sie był Arx w pełnej wersji w jakims piśmie, więc może pojawi się i u nas.
Tak w ogóle, to ciekawe czemu dość dobre gry JoWood są u nas ignorowane - nie tylko Arxa ktoś przespał, ale też podobno niezłego Chaser'a w którego chciałbym zagrać.


Apel:
Hej Wydawcy - proszę nie przegapić Dungeon Lords - ta gra ma się pojawić jeszcze w tym roku.

05.09.2004
16:49
[60]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

mała rada dla tych dla których arx jest za trudny:P po wyjsciu z celi zbierz kosc durnability 2/4 i uzyj jej 10 razy na krzesle (uzyj a nie zaatakuj krzeslo):P

06.09.2004
02:17
smile
[61]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

He he !!!
Ano jeszcze czasem pogram ale juz raczej rekreacyjnie anizeli na powaznie w D2 :))

Daj znac Dziadek kiedy bedziesz to cos pomyslimy :)

A ja wam powiem ze FF11 mnie wciaga coraz bardziej, jest swietna gra online ! A teraz bedzie premiera w Europie razem z nowym dodatkiem Chains of Promathia. Polecam goraco te gierke, mozna poznac wielu fajnych ludzi, nie mowiac ze jest mnostwo rzeczy do zrobienia, gra sie po prostu nie moze znudzic :))

06.09.2004
06:32
smile
[62]

Adamus [ Gladiator ]

Bodziu --> A jak Ci się udaje wstać rano do pracy? ;-))

06.09.2004
20:12
smile
[63]

DariFula [ Dari Fula ]

Wizardry 8

Hej, dobra wiadomość dla Wizardowców ... Otóż słynny "light sword" jest nie tylko u Buccannner ghost, tzn. nie tylko oni go zostawiają. Przeglądając forum ze strony (link dołączony), dostałem tam cynk, że "light sword" występuje również w jednej ze skrzyń w Bayinn. Postanowiłem to sprawdzić i ... screen obok (za dziewątym razem się trafiło, tj. ok 1,5 h straty - przy zaszadzie otwórz skrzynie, nie ma, wyjdz z gry, save game, otwórz skrzynię, itd.) ...

pozdrawiam ...

07.09.2004
12:46
[64]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Popatrzcie, niektorzy chyba spia na kasie :)

https://allegro.pl/show_item.php?item=30636875
https://allegro.pl/show_item.php?item=30245494
https://allegro.pl/show_item.php?item=30329760

(zwracam uwage, ze to sa tylko plyty bez pudelek ani intrukcji)

07.09.2004
12:52
[65]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Cholera, teraz mam więcej czasu w pracy to i zacząłem przeglądać watki seryjne. Swego czasu pomogliście mi z M&M6, więc chyba pomożecie i teraz :)

Sprawa tyczy się Wizardy 8. Zaczynałem grać w to z 4 razy, ale nie dane mi było tej gry ukończyć. Chcę w końcu tego dokonać. Podstawowe pytanie:
Jakimi postaciami zacząć? Zawsze mam problem ze złym doborem bohaterów - są po prostu za słabi na spotykanych przeciwników.

Żadnych dodatków do Wizardy 8 nie ma, prawda?
a co z patchami? Jest coś?

[edit]
O kurcze. To ta gra się nazywa Wizardry?? :) lol Od najwcześniejszych częsci myslałem, że Wizardy. Wpisuje w wyszukiwarce, a tu nie ma takiej gry. heh :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-09-07 13:00:52]

07.09.2004
13:04
[66]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Cainoor -->> nie wiem jak w polskiej wersji, ale do angielskiej jest patch

i jaką drużyną (ilość) zamierzasz grać? bo jeżeli 6 osobową, lub 6 osobową + 2 npctów to mam kilka sprawdzonych uberkonfigów

07.09.2004
13:07
[67]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Patche sa do polskiej wersji i radzilbym je instalowac bo inaczej gry nie mozna skonczyc :) W ogole lokalizacja Wizardry 8 to dluga historia :> Pod linkiem b. uzyteczna stronka

07.09.2004
13:09
[68]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Gram w polską wersje językową.

Sabathius ---> 6 osobową chyba łatwiej, niż cztero? W takim razie na taką właśnie się zdecyduje.

07.09.2004
13:17
[69]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Cainoor -->> jezeli zamierzasz grać pełnym składem (6+2) to proponuję tak:

fighter - dracon (olać lizarmana)
rouge - hobbit lub felwpurr
ranger - tylko i wyłącznie mook (Giant Sword)
psionic - mook
mage - faerie
priest - elf się sprawdza, ale i rawulf, krasnolud

do tej wesołej bandy dołączasz Vi Dominę i później RFSa

z przodu masz fightera, rouge i RFS, po bokach rangera i Vi, z tyłu lub w środku (ale lepiej z tyłu) wszystkich spellcasterów

takim składem przelatujesz przez grę jak kapucha przez starą i niską babę


a jeżeli 6 bez npców to tak:

fighter, rouge, rouge, ranger, valkyrie, bishop - początek gry odrobinę trudniejszy ze względu na powolny rozwój bishopa, ale późnej totalna masakra

07.09.2004
13:26
smile
[70]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Senkju wery macz :)

Dziś może jeszcze nie zdąże zacząć, ale niedługo chyba zdam sprawozdanie :)

07.09.2004
13:41
[71]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Cainoor -->> a teraz w kwestii rozwoju poszczególnych profesji

fighter -- przy tworzeniu postaci max w siłę, w dexa i w speeda, przy levelowaniu max w siłę i w dexa a kiedy osiągną maximum w speeda i w senses w tej kolejności. Umiejętności: max w close combat i w miecze i modern weapons, po wymaksowaniu któregokolwiek rozwijaj power strike (powinieneś już wtedy mieć) i ranged combat w następnej kolejności

rogue -- postać niedoceniana, jeżeli rozwijamy go tylko do walki totalnie deklasuje przereklamowanego samuraja - przy tworzeniu max w dexa i w speeda, vitality dobic do 50 reszta punktów w siłę, przy levelowaniu max w dexa i speeda po wymaxowaniu pakujemy siłę i senses. Umiejetności: max w close combat, swords i stealth, po wymaksowaniu tychże pakujemy snake speed, reflection, modern weapons, ranged combat

alternatywnie (zwłaszcza jak mamy dwóch złodziei) zamiast swords pakujemy daggers zamiast stealtch - dual weapons, po wymaksowaniu pakujemy stealth, snake speed, reflection, throwing&sling



ranger -- jak wspomniałem tylko mook (giant sword - super miecz z zasięgiem jak włócznie i 30% KO - tylko dla mooków) przy tworzeniu max w dexa, siłę i speeda, przy levelowaniu maks w dexa i siłę, po wymaxowaniu pakujemy speeda i senses. Umiejętności: max w ranged combat, bows i swords, po wymaxowaniu close combat reszta wedle uznania

nie dawać na starcie rangerowi broni do walki wręcz (giant sword znajduje się poźniej) niech wszysko kiluje z łuku trenująć tym samym adekwatne skille (przypominam - ranged criticals)

07.09.2004
13:46
smile
[72]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Sabathius ---> Jeśli jeszcze mógłbyś opisać magów, to możesz wziąc na piknik GOLa kase na jedno piwko mniej ;P

07.09.2004
13:54
smile
[73]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Cainoor -->> już lecę

07.09.2004
14:25
[74]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Jeszcze zapomniałem o valkirii w kwestii fizoli

valkira -- na starcie max w siłę, dexa, speeda, przy levelowaniu max w siłę i dexa, a następnie w speeda i senses. Umiejętności: max w close combat, polearms, modern weapons (używaj kusz i łuków do momentu znalezienia modern weapon coby aktywnie rozwijać ranged combat) po wymaxowaniu - ranged combat, power strike


ufff...



psionic - na starcie max w inteligencję, senses i piety - przy levelowaniu max w inteligencję i senses, po wymaxowaniu pakuj piety i vitality. Umiejętności - tu bez rewelacji - max w psionikę, mental magic, fire magic (haste się przydaje), pózniej power cast, olej eagle eye (bonus skill z senses, spellcasterowi do niczego się nie przyda)


mage - na starcie maks w intel., piety reszta w vitality, przy levelowaniu max w intel i piety, później w vitality i speeda. Umiejętnosci - wizardry na maxa oczywiście, air magic (missile shield - na starcie inwestujemy w magię defensywną), earth magic (element shield), divine magic od razu jak będzie dostępna (enchanted blade), a później wedle uznania


priest - na starcie max w intel., piety i vitality, przy levelowaniu w intel. i piety, po wymaksowaniu w vitality i np siłę (hehe). Umiejętności: max w divinity, divine magic (heal wound, make wounds na starcie, soul shield od razu jak się da), earth magic (armorplate koniecznie), po dostaniu armorplate zamiast earth magic - water magic (rest all itd), później jeszcze air magic (purify air)

bishop (najlepiej elf) - tu jest trudniej (zwłaszcza w mojej ółóbionej opcji gdzie bishop jest jedynym spellcasterem) - na starcie max intel. piety i vitality, przy levelowaniu intel. i piety
Umiejętności: tu trzeba skoncentrować się na magii defensywnej i supportującej czyli max w wizardry i divinity cały czas, oprócz tego max w divine magic (heal w. make w. enchanted blade), po dostaniu enchanted blade, zamiast divine magic - earth magic do dostania armorplate, potem air magic do dostania missile shield, dalej znowu divine magic itd itp


non stop kiedy sie da chodzisz na wszystkich dostępnych niecombatowych czarach defensywnych, w walkach z najsłabszymi nawet wrogami spellcasterzy zawsze czarują (cokolwiek - praktyka najważniejsza) i spisz gdzie się da coby odzyskac punkty magii


nie wiem co tu jeszcze naskrobać...

07.09.2004
14:28
[75]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

aaaa, aj forgot

kiedy montujesz drużynę pamiętaj o tym że jeżeli uzywasz w walce opcji run/walk(żeby wyczekać aż podejdą albo samemu podejść) to twoje postacie ruszać się będą nie po inicjatywie, ale w kolejności jakiej zostały na początku gry ustawione (na ekranie tworzenia drużyny)

07.09.2004
14:29
[76]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Myślę, że na razie starczy. I tak praca nie pozwala mi pograć tyle ile bym chciał, ale przynajmniej teraz stworzenie drużyny zajmie mi o wiele czasu mniej. Do samej Arniki powinienem dojśc bez problemów. Kłopoty sprawiało mi zrozumienie o co tu chodzi, ale się w końcu upre i przejde tą gierke. Dzięki za pomoc, odezwe się jakoś jutro, lub pojutrze.

ps. Będziecie na pikniku? :)

07.09.2004
14:35
[77]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

i jeszcze - bardzo rozreklamowane profesje Bard i Gadgeteer - super przydatne na początku są mało efetywne w końcowej fazie gry - reasumując - naprawdę nie warto

i jeszcze się powtórzę - Samuraj jest super na "obrazku" (kiedyś zawsze miałem samuraja w drużynie - no jak to? drużyna bez samuraja?), ale w praktyce dużo słabszy od combatowej wersji rogue - dla porównania, kiedy miałem w drużynie samuraja i złodzieja (obydwaj rozwijani tylko pod katem walki wręcz) kiedy samuraj miał 250 killsów na koncie, złodziej miał 470 (i kosmiczną klasę pancerza), to tyle...

07.09.2004
15:58
[78]

DariFula [ Dari Fula ]

Cainoor -->szkoda, że nikt nie poleca Tobie Mnicha, taki łotrzyk, który wprawdzie nie umie ani rozbrajać pułapek, ani kraść, ale za to dość skutecznie ogłusza, i jeszcze z krytycznego uderzenia się przysłuży, czego łotrzyk w praktyce nie potrafi ... do tego ma duży procent odporności do czarów magii psionicznej, i nie sposób go oślepić ...

pozdrawiam ...

07.09.2004
17:22
[79]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Adamus -- dzis mialem kryzys w pracy :(( Musze zaczac chodzic spac wczesniej, o wiele wczesniej, bo dzis bylem Zombie :(

07.09.2004
18:59
smile
[80]

Adamus [ Gladiator ]

Bodziu ja juz od dłuższego czasu mam kryzys ;-). Ale jak sie chodzi spac koło 23-24, wstaje o 5.10 i pracuje po 12 godzin juz od prawie miesiąca, to trudno nie miec kryzysu. Ale twój kryzys jest chyba przyjemniejszy :-DDDD

07.09.2004
19:00
smile
[81]

Adamus [ Gladiator ]

JAK KTOŚ MA OCHOTĘ NA M&M VI, TO JEST NA ALLEGRO

07.09.2004
23:17
[82]

Sinic [ ]

Sabathius, nie moge sie zgodzic w Wiz8 co do moich ulubionych postaci barda i wynalazcy. :D
Co prawda w duzym stopniu, nawet calkowicie, masz racje co do barda. Jest wspaniala postacia w poczatkowych i srodkowych partiach gry. Szczegolnie jego nielimitowane masowe leczenie jest rzecza wspaniala. No i doskonale masowe zamrazanie, czary wspierajace. Pozniej jego instrumenty traca rzeczywiscie wiele na znaczeniu. Ale z drugiej strony znow w poczatkowych i srodkowych partiach gry jest wlasnie najtrudniej i najbardziej jest potrzebna kazda mozliwa pomoc. ;P
No a wynalazca jest zawsze jednak doskonaly. W sumie on z kolei na poczatku jest niezbyt przydatny. Szybko jednak zyskuje coraz wieksze znaczenie. Jego strzelba wystrzeliwuje seriami pociski wszelkiego rodzaju powodujac potezne obrazenia i rozliczne przypadlosci ze smiercia wlacznie. No i wspaniale narzedzia. Z koncowym masowym i nielimitowanym duszeniem. U mnie w koncowych partiach gry to wlasnie on mial glowna role do spelnienia, reszta druzyny byla tylko jego uzupelnieniem.
No ale ilu graczy tyle taktyk w koncu. :D

08.09.2004
07:21
smile
[83]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Właśnie, proszę nie kwestionować przydatności Majstra w Wizardrach. Jego siła od pewnego momentu nie polega na używaniu różnych skonstruowanych pzedmiotów, ale na olbrzymiej mocy posiadanej pukawki, z której strzela kamieniami różnego rodzaju. Przy sensownym rodzielaniu punktów przy awansach na kolejne poziomy - zwiększając współczynniki odpowiadające za inicjatywę i szybkość - uzyskujemy długodystanoswego killera. Wadą jest to, że trzeba cały czas dbać o zapas kamieni.

08.09.2004
07:58
[84]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Sabathius --> co do samuraja, to też nie mogę się zgodzić. W tej grze dużo zależy od taktyki walki, szyku, szczęścia, sposobu rozwoju postaci. Umiejętnie rozwinięty samuraj tez jest potężną postacią - pod względem ilości pokonanych wrogów nie ustępuje innym wojowniczym profesjom, ale wszystko zależy od tego kto co lubi i jak gra.
Dawno temu pogrywałem w Wiz8 i przyznam się, że odniosłem zupełnie odmienne wrażenie. Ale dlatego ta gra cieszy sie popularnością (jak widać) - daje mnóstwo możliwości. Niektórzy nawet jedną postacią grają. Podziwiam.

08.09.2004
16:26
[85]

DariFula [ Dari Fula ]

Baltazar --> trochę sprostuję, na wyższych lewelach majsterkowicz ładuje swojego omnigana również strzałami, bełtami, itd.. Masz rację, że siła majsterkowicz leży w tym jego sprzecie strzelającym, ba więcej, w dalszych momentach gry spokojnie dystansuje mistrza łuku - samego łowcę (inicjatywa, ilość ataków/uderzeń w turze + przypadłości). Do tego jest samowystarczalny, gdyż rzuci zaklęcia: zbroja, nadczłowiek, prześwietlenie, czy chociażby typowa masówa - od leczenia do duszenia ...

Odnośnie gier solo w Wiz 8 - może byś chętny był sam spróbować, chociażby ninją duszkiem, z początku trochę trudno (trzeba pogłówkować, troszkę pouciekać,dużo ryzykować), ale później ... . Spróbuj, gdyż naprawdę warto ...

08.09.2004
16:44
[86]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

DariFula --> niewątpliwie taka rozgrywka jest ciekawa, ale aktualnie nadrabiam zaległości w strzelankach FPP, a czasu na granie i tak nie mam zbyt dużo. Chciałbym tez kiedyś zagrać jeszcze raz w Wiz VII...

09.09.2004
07:57
[87]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Baltazar -->> to ja również pozwolę się nie zgodzić :D

napisałem już wcześniej - robiłem testy drużynki z samurajem i roguem rozwijanymi tylko pod kątem walki wręcz (pod kątem statystyk i rekwizytorni), szczęście nie ma tu nic do rzeczy, bo rozmawiamy o statystykach pod koniec gry, i jakby nie liczyc, rogue (o fighterze nie wspominam) dystansuje samuraja niemal dwukrornie w ilościi killsów - liczby nie kłamią

co ciekawe rogue był wciąż do przodu walcząc Fangiem gdy samurai machał Bloodlustem

09.09.2004
08:06
smile
[88]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

i wracając do Gadgeteera - zaznaczę na początku że nie ma w Wiz8 profesji której byłbym przeciwny, każdą da się nieźle zutylizować, jakkolwiek rozmawiamy o wydajności poszczególnych profesji. I tak, gadgeteer (zwłaszcza pod koniec gry) zarówno pod kątem killsów i supportowania drużyny przygasa w cieniu jakiegokolwiek "czystego" spellcastera. Gadgety są super, ale nie ma ich zbyt wiele i efekty nie są porażające. Często mam w drużynie i gadgeteera i/lub barda bo są to profesje ciekawe i oryginalne, ale jeżeli mówimy o tworzeniu uberdrużyny to (moim zdaniem, opartym na wielowiekowej rodzinnej tradycji gry w wizardry blablabla, :D ) nie ma w niej miejsca dla tych profesji.

09.09.2004
17:16
[89]

Katane [ Useful Idiot ]

Sabathius --> Zgadzam sie, ale zapomniales chyba o jednym - instrument barda Dulcimer of Mending - nieograniczone rzucanie Heal All podczas walki to wrecz niesamowite ulatwienie i zaden kaplan nie dorowna tu grajkowi.

Zaczalem gre solo Lowca. Na razie mam 8 poziomow tegoz i 2 biskupa - ciezko jest, oj ciezko.

09.09.2004
17:52
[90]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Na RPGdot jest preview Grimoire razem z paroma shotami.

09.09.2004
19:19
smile
[91]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Sabathius --> z Wizardrami jest tak, że każdy gra tym, co lubi i jak lubi. Nie będę sprzeczał się co do tego, kto ma ile istnień na sumieniu pod koniec gry, bo to nie ma sensu, szczególnie, że mogło się zdarzyć, że miałem nieco inne wyniki, a żadnymi statystykami nie dysponuję.
U mnie i Majster i Samuraj sprawdzali się znakomicie. Powtórzę, że w przypadku tego pierszego chodzi mi o korzystnie z pistoletu i atak z dystansu - tu efekty nie dają z nikim innym porównać. A samuraj tez nadrabia m.in. jakimś tam specjalnym uderzeniem, czy czymś takim.
W sieci przepisów na idealny team można odnaleźć co najmniej kilka. Mnie jednak nie o taki chodziło, a jedynie o skład pozwalający na względnie komfortowe ukończenie gry i na czerpanie przyjemności z zabawy. Do grupy zapaleńców testujących Wiz w przeróżnych skladach się nie zaliczam.

_Luke_ --> jak się ta gra ukaże, to rekatywację Duka też zacznę wierzyć:-) Dzięki za info.

09.09.2004
22:30
smile
[92]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Sabathius miałem się odezwać i właśnie to czynie. Niestety nie miałem czasu, by zagrać w Wizardry, ale za Twój trud należy Ci się dobre piwko. Do odebrania na pikinu :)

10.09.2004
20:29
[93]

Adamus [ Gladiator ]

Skończyło się granie w Wizardry, skończył sie ruch w interesie :-(. Dawno tez nie pokazał się JRK, ciekawe co z nim?

10.09.2004
20:37
smile
[94]

Raf [ Pretorianin ]

Adamus -> Z tego co można wyczytać na jego stronie, to obijał się na wakacjach:) Niemniej wczoraj dał niusa na stronie, a więc można się spodziewać, że powrócił do porządnego zajęcia, jaki jest granie w cRPG'i;)

10.09.2004
20:54
[95]

Adamus [ Gladiator ]

Raf --> Na jego strone jakos nie moge wejść :-(

Co za (@#@@%@$%#$@$) dostępne sa tylko watki z ostatniego miesiąca :-(((

10.09.2004
20:56
[96]

Raf [ Pretorianin ]

Adamus -> Fakt, dzisiaj coś nie działa stronka, ale wczoraj wszystko było ok.

11.09.2004
13:43
smile
[97]

Adamus [ Gladiator ]

Dzis juz działa, a i JRK zyje :-)

11.09.2004
19:27
smile
[98]

samotny widelec [ Chor��y ]

Witam wszystkich.

Zna ktoś powód, dla którego Ultima 9 nie chce się uruchomić (win xp + Gf2Ti)? Wcześniej próbowałem na starym laptopie i działała pod win xp, tyle że tam było ati rage i 128mb nie pograłem sobie...

11.09.2004
19:38
[99]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Zainstaluj nieoficialnego patcha 1.19f. Moze pomoze

11.09.2004
19:52
smile
[100]

samotny widelec [ Chor��y ]

Dzięki za linka, Luke. Od razu sciągam też oficjalnego, bo go nie miałem oczywiscie...
Sam nie szukałem, bo pogrywam sobie w co innego.

12.09.2004
03:32
smile
[101]

DariFula [ Dari Fula ]

Ja tam nadal gram w Wizardry 8 - tym razem solo łotrem bez użycia magii. Jestem tuż po inicjacji, 34 level postaci, niewiele magia może mnie zrobić (trochę trzeba kombinować wprawdzie pierścionkami, amuletami, zbroją, itd., - teraz zakładając zbroję, mało ważnym stał się fakt, jaką wartość daje do obrony, tzn. do klasy pancerza, ale przede wszystkim, przed jaką magią ochrony ma współczynnik, dobre i +10 np. do magii mentalnej, czy jakiejś innej). Tym sposobem gra się ciekawiej, np. będąc na Ascension Peak przy walce z Djinn -ami chmury, zapewne założę dwa pierścieniie uzdrowienia, co da +100 do ochrony przed magią boską, więc ta Djinnowska zabójcza chmurka memu łotrzykowi zapewne nic nie zrobi, doda tylko wrażeń wizualnych ...

... a, dla odmiany wyciąłem, i Umpani, i T'Rang, jeszcze dla rozrywki Drzewiaków ...

Rada: jak ktoś będzie grał solo łowcą, lub ogólnie łowcą w składzie, warto jest zerwać sojusz z Umpani, mają oni choć limitowany, acz wspaniały, wręcz boski element broni, który warto przekazać łowcy - i nie chodzi mnie o garłacz (blunder Buss)

pozdrawiam ...

12.09.2004
10:02
[102]

Adamus [ Gladiator ]

Zapraszam do nowego wątku :-)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.