GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Sims - Kącik Fana |1|

21.08.2004
16:35
smile
[1]

MASHTRIX [ Human Wizard ]

The Sims - Kącik Fana |1|

The Sims 2 - Krótka Prezentacja :)

producent: Maxis
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
kategoria: strategiczne / logiczne
data premiery: 17 września 2004
data wydania PL: 17 września 2004
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+


The Sims 2 to sequel najlepiej sprzedającej się gry, a raczej całej serii gier, wszechczasów, oferującej niespotykaną jak dotąd możliwość kontroli swoich wirtualnych podopiecznych (symulacja ludzkiego życia).

Tym razem gracz otrzymuje możliwość kontrolowania swojego wirtualnego „ja” przez niemal całe życie, od okresu dziecięcego, aż po spokojną starość. Każda decyzja, której dokonuje, sposób w jaki reaguje na pojawiające się na jego drodze wyzwania i zagrożenia, ma wpływ na jego dalsze losy. Wybór jakiego dokonamy będąc dzieckiem, może mieć znaczący wpływ na naszą młodość oraz dorosłe, dojrzałe życie - czyni to zabawę bardziej realistyczną i zbliżoną do rzeczywistości.

Istotną zmianą w stosunku do „jedynki” jest wprowadzenie w pełni trójwymiarowej grafiki, korzystającej z możliwości współczesnych kart graficznych. Użycie grafiki 3D pozwoliło na zastosowanie nowych, niemożliwych do tej pory rozwiązań. Nic już nie stoi na przeszkodzie abyśmy obserwowali jak zmienia się mimika twarzy naszego pupila, a nawet jego tusza – ta może wzrastać, gdy na przykład spędzamy zbyt dużo swego czasu w kuchni lub na wygodnej kanapie przed telewizorem.

Kolejną wprowadzoną nowością jest też to, iż teraz simowie posiadają własne DNA, co wprowadza do gry całkowicie nowe, związane z tym, wyzwania, jak chociażby możliwość dziedziczenia przez dzieci cech charakterystycznych ich rodziców.

+ Nowy, znacznie rozbudowany, a zarazem intuicyjny system tworzenia własnego Sima. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby ustalić wiele różnorodnych parametrów związanych chociażby z wyglądem, mimiką twarzy, itp.
+ Obszerna biblioteka zaprojektowanych na nowo elementów, którymi można wypełniać swój dom.
+ Life Score – dodatkowy współczynnik - miara tego, jak udaje się nam przeprowadzać naszego Sima przez kolejne przeciwności losu, kolejne „wielkie wydarzenia” mające miejsce w życiu każdego człowieka – pierwszy krok, zaręczyny, itd.

I oto tak prezentuje sie gra The Sims 2. Już niedługo znajdziemy ją w sklepach. Z moich informacji bedzie ona dostępna po okazyjnych cenach dla klubowiczów MayClub wiec osoby które w klubie sa zakupią ja taniej ( zwruci sie koszt przesyłki ) no, a Ci którzy nie mają to kupią w cenie ok 150 zł = koszt wysyłki. A teraz coś następnego o naszych simsach pare nowinek. Najistotniejszą nowalijką, jaką szykują dla nas autorzy, jest z pewnością odmienne spojrzenie na cały cykl rozwojowy wirtualnych „ludzików”. Pieczę nad swoim simem obejmować będziemy już od chwili narodzin, aż po jego dni ostateczne (czytaj: bolesna (dla nas) śmierć). To, w jaki sposób spędzać będziemy barwny okres dzieciństwa, zależeć ma w zupełności od nas samych. Wiadome jest też, że zachowania i czynności, do których przywykniemy za młodu, odbijać będą swe piętno w trakcie dalszej rozgrywki. I tak, z biegiem kolejnych wirtualnych lat, nasz pupil będzie dorastał – można wręcz rzec, że ewoluował. Nieustannie rosnące (tudzież malejące) współczynniki, określające charakter oraz inne predyspozycje, to rzecz oczywiście nieodzowna. Ponoć pogodne i szczęśliwe dzieciństwo bardzo pozytywnie ma odbić się na późniejszych losach. No właśnie – okres sielankowego dzieciństwa, jak wiadomo, wiecznie nie trwa. Co więc dalej? Dużo, dużo i to bardzo dużo! Jak już wspomniałem, z założenia mamy kontrolować swoje alter ego przez całe życie. Szczenięce lata przeistoczą się w wiek dojrzewania oraz pierwszych miłosnych doznań i większych trosk. Prawdopodobnie nie obędzie się bez wizyt w szkołach, podnoszących kolejne parametry. Gdy już dorośniemy, przyjdzie pora na zasadnicze, poważne życiowe dylematy – pierwszorzędnym elementem będzie znalezienie względnie niezłej pracy i podpisanie lukratywnego kontraktu, z którego też będziemy się utrzymywać przez następne lata. Zupełnie jak to w prawdziwym życiu bywa, następnie przyjdzie czas na małżeństwo, spłodzenie potomstwa, posadzenie własnego drzewa, zakup auta etc. W ten oto sposób dobiegamy do mniej bądź bardziej szczęśliwej starości, z wnuczętami u boku i całkiem pokaźną emeryturą w kieszeni... Co to dużo mówić – Maxis zaserwował nam zupełnie odmienne spojrzenie na ten intrygujący świat symulacji ludzkiego życia. Pozostawienie graczom decyzji o losach ich własnego pupila, od niemowlęcia, po staruszka, sprawi, że gra z pewnością zyska na realności. Równie interesującą nowością jest wprowadzenie czegoś w rodzaju kodu DNA. Polegać to będzie na dziedziczeniu przez dzieci głównych cech i predyspozycji rodziców. Zapowiada się nieźle, ale to jeszcze nie wszystko! Wiec to nam też urozmaici napewno gre. Będzie trzeba również znaleść prace jak to było i wcześniej. Nie wnikam w jej formę, gdyż rozpiętość poszczególnych specjalności jest dość duża. W Sims 2 decyzję o przyjęciu pierwszych czynności zawodowych podejmować będziemy już w wieku nastolatka. Łącznie do wyboru ma być siedem odmiennych „karier”, które różnić będą się od siebie dość znacząco. Czy każdą wolną chwilę poświęcimy na naukę i podnoszenie swych kwalifikacji, czy też może zaczniemy zarabiać pierwsze pieniążki jako pomoc domowa – to będzie zależeć bezpośrednio od samego gracza. Konkretniejszymi przykładami niestety nie rzucę, gdyż oficjalnie nic więcej niewiadomo. Faktem znanym natomiast już dzisiaj jest to, że dla „dorosłego” sima przygotowane zostało osiemnaście głównych posad. Podobnie jak w części pierwszej, nasze komputerowe „ja” będzie zaliczać kolejne szczeble na drodze ku wielkiemu i dochodowemu „stołkowi”. Znając Maxis, spodziewać można się całkiem wymyślnych zadań, co pozwala z dużą dozą optymizmu spojrzeć w przyszłość.
No i co chyba najważneiejsze w grze czyli mieszkanko. Głównym novum w tej kwestii jest bez wątpienia możliwość posiadania kilku lokali. Nic nie stoi na przeszkodzie zakupu nowej chałupy. Jeżeli poszczęści się naszemu simowi w grze (to znaczy życiu), to kupno domku letniskowego jest tylko kwestią czasu. Sam budynek nie wystarczy jednak do pełni szczęścia. Mebelki, sprzęt AGD i RTV, tapety, podłogi i dziesiątki, a właściwie setki innych przedmiotów, czekają na nas w Sims z dwójką w tytule. Teraz liczba dostępnych rekwizytów liczona jest już nie w dziesiątkach (przypomnę, że w pierwszej części gry do dyspozycji było mniej więcej sto dwadzieścia pięć różnorakich elementów), a w setkach. Razem wszystkiego będzie (plus-minus) pięćset! Najdziwniejsze sprzęty i najwymyślniejsze narzędzia poprawiające humor czekają... Wszystkie te piękności projektowane są całkowicie od nowa, za co należy się duży plus autorom. Warto dodać, że w zależności od uznania, będzie można zmieniać przykładowo kolorystykę danych rzeczy, co pozwoli na praktycznie nieograniczoną ilość wariantów wystroju wnętrz i ogrodów. No to narazie Wam dosyc pużniej nie będzie o czym pisać. Ale jeszcze jedno zaraz coś wielkiego napiszę co daje wam tryb 3D !!! Tryb 3D daje nam, graczom, głębszy wgląd w codzienne życie bohaterów całej zabawy. Wszystko będzie można dokładniej podglądnąć, co maniakom „Wielkiego Brata” z pewnością się spodoba. Użytkownik dzięki takiemu rozwiązaniu po prostu jeszcze bardziej utożsami się z wirtualnymi postaciami, a także pomieszczeniami i najróżniejszymi przedmiotami. Co ciekawe, nowoczesna oprawa wizualna pozwoli na wprowadzenie takich elementów, jak tusza simów – w zależności od tego, jak spożytkujemy ich wolny czas, kilogramy będą wzrastały bądź malały. Realność do bólu.

No to na tyle poczytajcie jak chcecie mozecie sie zapisac na liste fanów. Bedzie ona odświerzana więc napewno sie na niej znajdziecie. Jesli chcecie napiszcie mi o tym ja szybko was wpisze.

Lista Fanów Symulatora The Sims:
- MASHTRIX
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Redaktorzy:
Karol "MASHTRIX" Matuszewski
Michał Lekner


Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-21 16:40:59]

21.08.2004
17:02
smile
[2]

MASHTRIX [ Human Wizard ]

Zapraszam do komentowania :D

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.