GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Bluzgator

20.08.2004
12:01
smile
[1]

Yo5H [ spammajster ]

Bluzgator

Ktos Cie denerwuje ? Chcesz komus dopiec w niewyszukany sposob ? Uruchom program bluzgator i niech aponent zamknie sie raz na zawsze ;)

PS. Nie jestesm autorem tego programu, poprostu znalazlem go w sieci i publikuje jako ciekawostke. Enjoy ;]

20.08.2004
12:02
[2]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

Dużo już było tych Bluzgatorów :)

20.08.2004
12:12
[3]

Yo5H [ spammajster ]

Jakos nie zauwazylem, a, swoja droga czego to ludzie nie wymysla :)

20.08.2004
12:15
smile
[4]

Cyrkon [ Centurion ]

homo sapiens wpadnie na każdy pomysł
nikt u mnie na bluzgi nie zasłużył, ale będę pamiętał, że coś takiego istnieje, heheh;)

20.08.2004
12:21
[5]

Chmielek [ Warrior of the World ]

to jest lepsze :D
https://www.merlin.risp.pl/bluzgacz/bluzgacz.php?mode=bluzgaj&bluzgaj=tak&do=facet&plznaki=pltak&zdan=1&wykrzykniki=losowo&efekty=brak

21.08.2004
23:08
smile
[6]

merlin_ [ Junior ]

Chmielek -> ten adres co podałeś, to mojego autorstwa strona :) I jeśli już, to bym prosił o wchodzenie przez adres https://www.bluzgacz.abc.pl... Maskuje ten brzydki adres i łatwiej zapamiętać ;-)

21.08.2004
23:16
[7]

wysiu [ ]

merlin_ --> Mam tylko drobną uwage co do strony. Przydaloby sie zaznaczenie na jakiej zakladce sie user znajduje, bo aktywny jest Start, a ten czerwony 'Bluzgaj' jest wtedy mocno mylący. Dla aktywnej zakladki przydaloby sie jakies podkreslenie, pogrubienie, albo cokolwiek.

21.08.2004
23:23
[8]

ssummoner [ Nagi Golas ]

merlin_ --> fajny programik, choć teksty trochę mało wyszukane (w końcy to bluzgator:))

21.08.2004
23:23
smile
[9]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

kiedys pamietam jeszcze pod dosem chyba mialem taki programik o nazwie "zjeb". Tam to dopiero byly bluzgi, ten programik przy zjebie wymieka :p

21.08.2004
23:35
smile
[10]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

merlin & Yo5H
<---- dla was!
YEAH!!!

21.08.2004
23:40
[11]

reds23 [ redsov ]

ja tam nie potrzebuje takich wynalazkow ... :p
sam umiem slozyc zgrabne wiachy ;)

psyt .... merlin -> skad wytrzasles taki zgrabny scrypt sondy ?? twoje dzielo ? :]

21.08.2004
23:44
smile
[12]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

<----

moze sie przydac ;)

22.08.2004
00:26
[13]

merlin_ [ Junior ]

wysiu -> Dobry pomysł, jakoś o tym nie pomyślałem. Zrobi się kiedyś :D
ssummoner -> Teksty są mało wyszukane, w końcu to BLUZGACZ (nie bluzgator ]:-> Bluzgator to konkurencja). W każdym razie planowałem podzielić bazę i zrobić też opcję "inteligentnego bluzgania" (coś w stylu "Jak na Ciebie patrzę, to dostaję torsji, Ty niereformowalny, irracjonalny ekskremencie!" ;-), ale to niestety duuużo roboty, nie tyle w php (przebudowywanie trochę bazy i tak dalej), ale samo sklasyfikowanie ponad 1500 słów i zwrotów do odpowiedniego poziomu... może po wakacjach będzie mi (a właściwie to nam) się chciało.
Xaar -> Wcale nie wymięka nasz program, bo już ktoś mi o tym powiedział, znalazłem ten program i wszystkie jego teksty przetransportowałem do siebie. Sprytnie, co? ;P
KaM1kAzE® -> No, dzięki :D Jakbyś chciał wysłać skrzynkę piwa, czy coś, to na priv, ok? :D
reds23 -> No ba 8) Tam wszystko to moje dzieło, łącznie z księgą gości. Niestety tak naprawdę, w przeciwieństwie do tego co się wydaje, skrypt sondy jest bardzo... hmm.. jakby to lekko ująć... niech będzie... niezgrabny ;P Zrobiłem go baardzo szybko, bo chciałem szybko się dowiedzieć co ludzie myślą o bluzgaczu (taka była pierwsza sonda) no i klops.. wyszło takie coś: wyniki w pliku .txt, brak jakiegokolwiek logowania kto, kiedy głosował i tak dalej. Sama blokada IP i wyniki. Bez sensu co? :)

22.08.2004
00:33
smile
[14]

reds23 [ redsov ]

merlin_ _> e tam .... da sie przezyc :p ja dopiero sie ucze php, a w twojej sondzie spodobalo mi sie pokazywanie wynikow glosowania :]

zdolny jestes :p

22.08.2004
00:35
smile
[15]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

merlin_ a czy zapytales Tworce programy "Zjeb" a mozliwosc wykozystania jego programu?

22.08.2004
00:35
smile
[16]

Coy2K [ Veteran ]

ahahaha przycisk na sondzie wymiata "przyjebaj" ahahaha :-))

22.08.2004
00:38
[17]

merlin_ [ Junior ]

reds23 -> Akurat to najbardziej banalna rzecz w całej sondzie ;P
ATSD, mnie się sobie samemu to pokazywanie wyników nie podobało ;] Nie mogłem jakoś tego tak rozmieścić, żeby wykres był pod każdą odpowiedzią. Po prostu jest za mało miejsca i tyle - musiałem wrzucić wszystko na dół... i można się przez to trochę pogubić.

22.08.2004
23:44
smile
[18]

merlin_ [ Junior ]

Xaar -> Nie, nie zapytałem. Nie to, żebym nie chciał, po prostu z tym kolesiem nie ma żadnego kontaktu (znalazłem program, ale żadnych danych kontaktowych), po drugie program dają po to, aby z niego korzystać, takie jest jego przeznaczenie - więc wykorzystałem bluzgi i wrzuciłem do mnie... no i w końcu po trzecie: bluzgi w tym programie nie są wymyślone przez autora, nie są też jakieś rewelacyjne, więc zapewniam Cię, że takie same i inne, równie dobre można bez problemu znaleźć w sieci, czy usłyszeć od znajomych... ;-)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.