GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Spece od Aparatow cyfowych pomocy ! :)

19.08.2004
23:11
[1]

Morbus [ - TRAKER - ]

Spece od Aparatow cyfowych pomocy ! :)

Witam
Posiadam aparat NFREN DSC 1300D i potrzebuje do niego sterowniko pomoze mi ktos ???? nie mam wcale cd ktora byla zaparatem czy ktos pomoze szukac w necie albo ma cd od tej "crfrowki" ?

19.08.2004
23:19
[2]

mcl007 [ Galaxy Ranger ]

yyy a co to za firma ? bo pierwsze slysze :|

19.08.2004
23:21
[3]

Morbus [ - TRAKER - ]

:> no dobra wiem ze to nie jest zaden " wymiatacz " ale mi wystarczy.. licze na pomoc w szukaniu sterownikow

19.08.2004
23:28
[4]

KaGieBe [ !!! ]

cholera, ale żes firme wytrzasnal :P
za chiny nic nie moge do niego znalezc ;/

19.08.2004
23:30
[5]

mcl007 [ Galaxy Ranger ]

yyy ... moze na stronie producenta albo kogos kto dal podzespoly albo tego co to spzredaje na googlu niestety nic nie znajdziesz... wydaje mi sie ze najprosciej to walczyc winXP powinine sobie poradzic ze scaiganiem fotek a jak nie to kup sobie czytnik kart przy okazji bedziesz mogl sobie z karty pamiecu dysk przenosny zrobic ;)

19.08.2004
23:33
[6]

mcl007 [ Galaxy Ranger ]

a skad go masz ? moze tam gdzie kupiles cos Ci powiedza ?

21.08.2004
13:50
[7]

Morbus [ - TRAKER - ]

aparat kupuje od kolegi na xp sa takie ze mozna skopiowac zdjecia ale mi chodzi o stery pod 98 zeby dziala kamera i aparat jest kilka takich na allegro ale sterow i tak znalesc nie moge

21.08.2004
15:08
[8]

Morbus [ - TRAKER - ]

przperaszam ze to robie ale UP !! i help me !

22.08.2004
19:52
[9]

Morbus [ - TRAKER - ]

Ostatni raz to robie bo pilnie potrzebuje tych sterownikow aby aparat dzialal pod 98 jako aparat i camera pozdrawiam

22.08.2004
20:04
[10]

sebekg [ Generał ]

hmm tak to jest kiedy aparat jest malo znanej firmy :(:(:( za ile go kupujesz ? i jakie ma parametry ?

22.08.2004
20:08
smile
[11]

Morbus [ - TRAKER - ]

kupuje za 210 zl on dziala pod xp ale potrzebuje sterow do niego na 98 zeby dzialal jako aparat i camera zreszta na xp tez szukam zeby dzialla jako kamera a oto jego parametry

jakość zdjęć 1600x1200 / 1152x864 / 640x480
wbudowane 8 mb, + slot na karty Smart Media.
Zdjęcia w sepii i czarnobiałe
Redukcja czerwonych oczu
Automatyczna lampa błyskowa, bilans bieli
Wyzwalacz 10 sekund
Funkcja kamery internetowej
Zasilanie baterie AA paluszki 1,5 - lub akumulatorki 2 sztuki.
Orginalne pudełko, sterowniki, kabel USB, futerał + paczka baterii.
do tego karta 64 mb :P
oplaca sie ?:

22.08.2004
20:39
[12]

sebekg [ Generał ]

Hmmmm to niezle oplaca sie za taka cene i za te mozliwosci :):):) kupuj

22.08.2004
20:39
[13]

sebekg [ Generał ]

a i jeszcze jedno ten twoj kolega by sie nie wyglupial z cena 210 niech bedzie 200 dla kolegi :)

22.08.2004
21:04
[14]

Morbus [ - TRAKER - ]

sebekg hehe jasne ;) z tych 210 to sama karta 64 kosztuje polowe z tego przynajmiej :D

22.08.2004
21:17
smile
[15]

Rubaszny Kurdupel [ Centurion ]

Tytul watka raczej nieadekwatny do zawartosci.... Powinienes raczej specow od wyszukiwarek poszukac.
Jakbys napisal "Spece od googli poszukiwani" chyba bys wiekszy odzew uzyskal....

22.08.2004
21:20
[16]

Morbus [ - TRAKER - ]

spokojnie spokojnie :) watek i problem opanowany :) wystarczylo w goglu wpisac DSC 1300D :P i po klopocie jutro sprawdze czy stery dzialaja ;) a wiec badzcie w pogotowiu wrazie czego :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.