GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: Combat Mission 2 na nowym silniku?

18.08.2004
08:19
smile
[1]

maras [ Pretorianin ]

Forum CM: Combat Mission 2 na nowym silniku?

Dla maniaków kręcących sie kółek.


https://www.homelanfed.com/news/redirect.php?title=&back=http%3A%2F%2Fwww.homelanfed.com%2F&url=https://pc.ign.com/articles/539/539622p1.html

18.08.2004
08:31
[2]

Warmen [ Pretorianin ]

może tak po polskiemu

18.08.2004
08:42
[3]

adam [ Generaďż˝ ]

z tego co zrozumiałem to same teksty o grafice
krążace słoneczko na niebie etc,

tego dla mnie mogą nie poprawiać

18.08.2004
08:47
[4]

Szalony_Pelikan [ Konsul ]

Wszystko ładnie pięknie, ale zamiast tego to ja chcę kampanię.

18.08.2004
08:48
[5]

Lt Ursus [ Generaďż˝ ]

To wiemy w tej chwili że na pewno poprawi się grafika a ciekawe czy rozszerzona zostanie lub zmodyfikowana rozgrywka i może daliby możliwość robienia dużo większych map do prowadzenia kampanii lub opcję multibitwy na TCP gdzie może walczyć kilka osób.

18.08.2004
09:37
[6]

mgk [ Generał - Pacyfista ]

O kółeczkach nic nie piszą :-((
Bardzo mnie interesuje oddanie wpływu gwiazd na walkę w mieście :-))

18.08.2004
09:48
smile
[7]

gro_oby [ Generaďż˝ ]

jakiego wplywu gwiazd?:D bo nie rozumiem czegos;/

18.08.2004
09:49
smile
[8]

clown10 [ Pretorianin ]

podejrzewam, że tak ulepszą grafike że na większości kompów CM nie będzie działać :((( a jak będzie działać to przeliczanie tury nawet w najmniejszej bitwie będzie trwalo długo co popsuje przyjemność grania w tcp

18.08.2004
09:53
[9]

RMATYSIAK [ Konsul ]

clown->
1) przeliczanie tur bez wzgledu na jakosci grafiki zawsze trwa tyle samo. Od ilosci grafiki zalerzy tylko ile bedziesz mial fps przy ogladaniu filmikow.
2) Zapewne nie bedzie tak zle engin CM jest bardzo slaby i wiekszosci darmowych enginow w necie dziala o wiele lepiej niz ten w CM chlopaki sie duzo nauczyli to i engin bedzie o wiele lepiej dziala

18.08.2004
09:57
smile
[10]

MANOLITO [ Generaďż˝ ]

clown 10---> masz rację, taka herezja, kręcące się kółka, słupy sieci energetycznej, efekt falującej wody, widoczne uszkodzenia na pojazdach, to straszne, jak ja to zniosę.

18.08.2004
10:50
[11]

adam [ Generaďż˝ ]

gro_by -> w nocy bedzie wydawał rozkazy plutonowi w ten sposób - idziesz w kierunku 38 stopnia na prawo od gwiazdy polarnej-
dlatego bedziesz miał w CM2 szczegółową mapę nieba. ale rozpoznanie tej gwiazdy będzie leżalo w gestii gracza. Dlatego radzę wszsytkim odświeżenie wiadomosci z astronomii.

18.08.2004
11:45
[12]

JOY [ Generaďż˝ ]

Mam pytanie z innej beczki jakie wymagania ma BB i AK żeby faza myślenia kompa szła szybciej??

Mam obecnie 2,2 AThlona XP, grafe fx 5200 msi 128/128 2x256/400 DDR płyta MSI NFORCE itd. i faza myślenia kompa trwa ok 1 min przy dużej planszy co dla mnie jest skandalem, podmianiałem klocek na 2,6 (bo mam takie możliwości) i to samo wiec od czego to jest do kuzia Stasia zależne?? Nie da się tego G*** przyspieszyć?

Aha inna sprawa jakie stery pod FX chodzą dobrze z BB i AK bo obecnie mam prześwitu niebieskiego obrazu.

18.08.2004
12:24
[13]

radykal [ Konsul ]

Ja przy duzej mapie mam 10 -15 minut z głowy ( och gbyby to była minuta wiecej )
Duron 1 GHz , 512 SDRAM, GF 2 MX 64

Kto da więcej ???

18.08.2004
12:42
[14]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Kiedys w celach eksperymentu mapa max wojska tylko pancerne max w srodku walki przeliczanie okolo 30 minut.
Joy kup Atlona64 XXXX napewno przyspieszy. Zmiana z 2,2 na 2,6 to za malo zeby poczuc ruznice.

18.08.2004
13:16
smile
[15]

bonk_ [ Pretorianin ]

Ekstra ja bym jezcze dodał:
-żeby wieże czołgu wyrywało
-dodatek krwi
-piech.żeby nogi ręce urywało:P
Narazie wszystko jak jeszcze na cos wpadne dam znac

18.08.2004
13:39
smile
[16]

Rah V. Gelert [ Generaďż˝ ]

- Zeby ostatni zolnierz z druzyny nie tachal wszystkich zwlok, czyli trupki ilezaly tam gdzie sie je ustrzeli a nie tam gdzie zginie ostatni czlonek druzyny.

- Zeby nie bylo tak, ze wszyscy widza to co zobaczy chocny jeden zolnierz.

- no i oczywiscie zeby kolka bylo okragle (bo nie sa !!!), no i sie krecily.

- zeby po sladach na ziemi mozna bylo wywnioskowac co, kiedy i w jaka strone pojechalo (pamietacie te zarzarte dyskusje o sladach ?)

- no i zeby to wszysko chodzilo conajmiej na moim sprzecie

;p

18.08.2004
14:05
smile
[17]

Pejotl [ Senator ]

I żeby mozna było podnosić przedmioty z ziemi, oświetlać teren w nocy, .... i żeby było więcej ciosów i czarów, i parametrów bohatera i żeby można było werbować NPC do drużyny :)

18.08.2004
14:17
[18]

adam [ Generaďż˝ ]

czar niewidzialności pow 25 metrów - 1500pkt :))

18.08.2004
14:17
[19]

ssjNaza [ Pretorianin ]

A ja bym chciał, żeby była rzeczywista liczba przedstawionych ludzi z drużyny i żeby sie ładnie ustawiali w szyku zależnie od sytułacji, żeby można było ich rozpraszać i tworzyć różne formacje.

18.08.2004
14:25
smile
[20]

Rah V. Gelert [ Generaďż˝ ]

Pejotl - pomyliles to nie ta gra!!!!

PS Czyzbys i Ty zarazil sie UO ?

18.08.2004
14:42
smile
[21]

bonk_ [ Pretorianin ]

ssjNaza-->no własnie to bylo by najlepsze!

18.08.2004
15:14
smile
[22]

koksbox [ Pretorianin ]

Ludzie nie przesadzajacie. Gra bedzie miala troche wyzsze wymagania, ale bez przesady, obecne komputery, nawet te stare ja pociagna. Chlopaki z BFT dodali:
-layer'owanie tekstur, czyli przenikanie tekstur w warstwach. Dzieki temu mapa bedzie bardziej dokladna. Np tekstura trawy bedzie przenikac z tekstura piasku w roznych miejscach inaczej.
-głownie najwiecej zmian dotyczy nieba. Pewnie pojawia sie wkoncu samoloty
-dodali cienie. ktore beda wypalane do tekstur, do tego cienie chmur tez wypalane, wydajnosc praktycznie taka sama jak bez tego bajeru.
-realistyczna mapa gwiazd :D zalezna od okresu etc. Fajny bajer zobaczyc jak wygladalo niebo kiedys.
-obiekty 3d daleko polozone beda renderowane do 2d w celu zwiekszenia wydajnosci.
-nie chwala sie, wiec raczej na bank nie bedzie pojedynczych zlonierzy.

18.08.2004
15:32
[23]

adam [ Generaďż˝ ]

na ... mi te bajery

porządna wieloosobowa kampania czyli WielkaBitwa
oraz jak RAh
Zeby nie bylo tak, ze wszyscy widza to co zobaczy chocby jeden zolnierz. - jakaś zwłoka czasowa na przekazanie informacji - czyli np umożliwienie strzelania - amerykanie ze swoimi Motorolami mieli by dobrze :))


18.08.2004
15:52
smile
[24]

Pejotl [ Senator ]

Rah - a co może ty też uważasz że bajerowanie tekstur (czy jak to tam było? lajerowanie?) to jest to czego tej grze najbardziej brakuje?

Bo mam złe przeczucia że para pójdzie w grafikę a prawdziwej _kampanii_ i tak się nie doczekamy...

18.08.2004
16:01
[25]

Warmen [ Pretorianin ]

ja bym sikał z radości gdyby CM wyglądało jak Operation Flashpoint

18.08.2004
16:07
smile
[26]

mgk [ Generał - Pacyfista ]

Warmen - a co na to Twoja rodzina ;-)

18.08.2004
16:26
smile
[27]

neXus [ Fallen Angel ]

Tak czy inaczej - moze byc ciekawie :) A kiedy CM2 ma wyjsc?

18.08.2004
16:40
[28]

adam [ Generaďż˝ ]

żywię identyczne uczucia co Pejotl...

18.08.2004
16:50
[29]

Zenedon_oi! [ Pretorianin ]

Jak nie poprawią grafiki to się nie sprzeda tak dobrze jak produkty konkurencji. Np. Wartime Command już zdobyło wielkie zainteresowanie samą grafiką mimo tego że realizm będzie mizerny(mapy o wielkości 1km na 1km mówią same za siebie). A kampanię pewnie zrobią ale będzie mizerna, niedynamiczna, i ogólnie do dupy. Od jakiegoś już czasu nie wierze w Battlefront.

18.08.2004
17:00
[30]

adam [ Generaďż˝ ]

odkąd tu jestem już kilka gier pojawiało się w zapowiedziach jakis pseudoredaktorów pisemek jako killerów CM. Mało kto o nich już nawet pamięta. a grafika była w nich jak to się pisze miodna. A grywalność zerowa
A CM już przeszedł do historii tak jak SSI Five Star.

18.08.2004
17:04
[31]

Warmen [ Pretorianin ]

mgk--> to naprawde byłoby dobrze, oczywiście +trawka(nie chodzi mi o marychę)

18.08.2004
17:05
[32]

Warmen [ Pretorianin ]

byłoby dobrze gdyby samemu można było określić rozmiar mapy jaki wegeneruje quick battle

18.08.2004
18:43
smile
[33]

bonk_ [ Pretorianin ]

ooo wymyslilem jeszcze aby było:
-taranowanie czołów
-samoloty niech spadaja
-i zeby SMG jak maja koniec amunicji to niech bedzie koniec a nie ze strzelaja dalej jak to ma miejsce w CMBB
-no kampania niech tez powstanie zamiast scenariusz.A QB niech zostanie obowiazkowo
Jeszcze cos wymysle:P

18.08.2004
20:25
[34]

ssjNaza [ Pretorianin ]

"...i zeby SMG jak maja koniec amunicji to niech bedzie koniec a nie ze strzelaja dalej jak to ma miejsce w CMBB..."

Nigdy nie mają koniec, zawsze zostaje LOW co symuluje wymienianie amunicji między żołnierzami i zbieranie amunicji od poległych na polu walki itp. To moim zdaniem realistyczne, gdyż wtedy rzadziej odpowiadają ogniem.

18.08.2004
20:49
smile
[35]

bonk_ [ Pretorianin ]

ssNaza-->no nie wiem ale czy to nie przesada?No ale kazdy ma inne zdanie Pozdrawiam:)

20.08.2004
08:50
[36]

Warmen [ Pretorianin ]

pogodze się z tym że nie widać każdego żołnierza, ale figurki reprezentujące drużyny, sekcje itd. mogły by być choć trochę mniej śmieszne niż aktualnie

20.08.2004
13:45
smile
[37]

Panzer Jaeger [ Konsul ]

Rah --->
"zeby po sladach na ziemi mozna bylo wywnioskowac co, kiedy i w jaka strone pojechalo"

Oczywiście w opuszczonych okopach powinny zostawać gówienka. I gdy nasz patrol takowe znajdzie, to po włożeniu w nie palca, powinien na podstawie temperatury oszacować jaki czas temu wróg nawiał, a na podstawie konsystencji wywnioskować jak gęsta była obiadowa grochówka.

20.08.2004
15:10
[38]

Warmen [ Pretorianin ]

ma ktoś może sceeny z CM na nowym silniku?

20.08.2004
15:21
[39]

Warmen [ Pretorianin ]

screeny-oczywiście

20.08.2004
15:40
smile
[40]

Rah V. Gelert [ Generaďż˝ ]

Panzer Jaeger - kiedys (nie chce mi sie szukac w historycznych watkach, kiedy dokladnie), przed wydaniem AK, byla dyskysja na Forum co powinno byc widoczne na pustyni po przejechaniu puszek , stad ten moj zart ;o)

20.08.2004
15:54
[41]

Szalony_Pelikan [ Konsul ]

Jedyne co by mogli poprawić to tak naprawdę bitwy nocne. Mam tutaj na myśli flary, błyski od strzałów dział etc, ale to wymagałoby chyba naprawde mocnej maszyny. A takto niech lepiej dadzą kampanię.

21.08.2004
12:37
[42]

Warmen [ Pretorianin ]

moim zdaniem to właśnie kiepska grafika jest przyczyną dla której CM jest mało popularne. Grywalność jest przecież naprawdę duża.

21.08.2004
14:04
[43]

BamSey [ Generaďż˝ ]

Należy sie cieszyc że CM nie zaczęło odwrotnie czyli od niebiańskiej grafy ale za to kiepskiego realizmu. Jeśli realizm i grywalnosć jest dużo to poprawienie grafy to nie jest duży problem a odwrotnie i owszem:) Bądzmy dobrej myśli:)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.