GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Doom 3 - game over

15.08.2004
20:37
[1]

Cubituss [ Komputer ŚWIAT GRY ]

Doom 3 - game over

No cóż. Trochę mi przeszło rozczarowanie tak w połowie gry i skończyłem całość w zasadzie z dużą przyjemnością, chociaż trzeba sobie grę zdecydowanie dawkować: godzina naraz to maks, jaki można jej przyjąć, bo potem robi się nudno. Polecam wszystkim granie z przerwami.

Teraz w punkcikach

-fabuła - bardzo dobra. Jednak D3 to dobra opowieść, na poziomie pierwszego HLa, tylko troszeczkę bardziej przerażająca, ale to przez mroczny klimacik. Czytałem wszystkie maile, oglądałem wszystkie videodyski i w ogóle byłem
mocno wkręcony w opowieść, wcale nie do końca taką bzdurną. Niech któryś z krytyków "a bo D3 nie ma fabuły" powie mi, czym jest soulcube, kto go zostawił i po co :)

-atmosfera - świetna na początku, potem troszkę siada, a potem - od Delta Labs aż do końca - zostaje na bardzo wysokim poziomie. Design piekła rewelacyjny i poziom też rewelacyjnie przygotowany pod względem spawnów potworków. Można się poważnie zestresować i o to chodzi. Pytanko do tych, co skończyli: w piekiełku leży ammo do BFG. Po co?

-poziomy - niestety nudnawe. Gdy przyjmie się cztery-pięć loadingów z rzędu, to można autentycznie usnąć. Tu polecam granie takie, jak opisałem we wstępie

-grafika - tekstury słabiutkie tuż obok genialnych, światło cudowne, projekty i wykonanie potworów również. Niestety potwory mało potworne, nie służył im nadmiar mięśni i ścięgien, oświetlanych przy każdej okazji.

-grywalność - zaskakująco wysoka. Nie jest to taki horror jak Silent Hill 2 i Suffering, ale i tak można podskoczyć przed klawiaturą. Moment ścierpnięcia skóry na głowie, bardzo nieprzyjemny, ale przyjemny ;) przeżyłem dwa razy - raz gdy pierwszy raz wskoczył efekt z czerwienią (kibel gdzieś w Alpha Labs) i drugi raz, gdy głos jakiejś kobiety prowadził mnie
przez korytarz. Bardzo, bardzo mocne.

-bonusy - dwa razy znalazłem ogłupiacza, po którym nawalałem w stworki pięścią, znalazłem salę z komputerkiem ID Software i tyle. Szkoda, że tak mało. Aha, przed znalezieniem "właściwego" BFG znalazłem wcześniej aż dwa i ani razu nie wystrzeliłem z nich, bo mi było szkoda, LOL :) Polecam, jeśli ktoś jeszcze nie doszedł do właściwego BFG, strzelać z tych bonusowych ile wlezie :)

Ogółem gra całkiem bardzo przyjemna, szczególnie, że jest potwoooornie długa. 27 loadingów chyba, coś koło tego, dużo grania. Ale koniecznie na raty, nie ma co paru godzin przy tej grze siedzieć, bo przyjemność wątpliwa. Ku własnemu zdziwieniu polecam.

15.08.2004
20:48
[2]

Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]

Podpisuje sie obiema lapami dodajac od siebie :

- za latwy veteran
- bfg tez bylo mi szkoda ;p
- dla mnie potwory przerazajace :P

15.08.2004
20:54
smile
[3]

leszo [ Mała Wojna ]

na potworach sie troszkę zawiodłem . takie sobie są... no ale nie przeszedłem jeszcze tej gry, moze pod koniec coś lepszego wyskoczy. Najbardziej mnie wkurzaja te rzucajace ogniste kule .

15.08.2004
21:40
[4]

WolverineX [ Senator ]

no i jeszcze ZOMBIAKI. W Alpha wersji ( 0.02) bylo dobre to ze po szczale do nich one wstawaly, jak to zombiaki nie :) a w finalu co ? no 3 szczaly i zdycha ! to jest przecei nie mozliwe !!!!!!!!
- za to

15.08.2004
21:49
smile
[5]

Lupus [ starszy general sztabowy ]

Ja jeszcze nie grałem , bo czekam na polską wersję i rozsądną cenę , ale interesuje mnie czy trupy znikają . Nie lubię wracać w to samo miejsce , a tu posprzątane .

15.08.2004
22:10
[6]

-=K@kTuUuS=- [ Konsul ]

Ja zgodze sie z WolverineX niektóre zombiaki mogly by wstawac :)

15.08.2004
22:14
[7]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

to nie miales na koncu bfg w arsenale ?

15.08.2004
22:21
[8]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

ps. co to znaczy wlasciwy bfg ?


@@ SPILER ! @@

ps2. na koncu zaraz przed wejsciem do tego wielkiego potwora jest cegielka z wyglawerowanym znakiem ID. jak sie w nia kliknie tak jak przy kompach, to otwiera sie tajne pomieszczenie w ktorym lezy PDA od ludzi z ID,z podziekowaniami :› calkiem fajna rzecz, i zabawna ;]

15.08.2004
22:22
smile
[9]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

spOiler oczywiscie, nie wiem skad tam sie wzielo to I...

15.08.2004
22:25
[10]

bone_man [ Powered by ATI ]

Lupus --> Demony po zabiciu spalaja sie na proch i wracaja do piekla. Zombie natomiast nie znikaja, ale jezeli strzelisz w lezacego zombie, ten zniknie, pojawi sie czerwony szkielet i sie rozsypie. Troche glupio to wyglada. Jest do tego mod, dzieki ktoremu zombie nie beda w ogole znikaly. Mam go sciagnietego, niestety musialbym zaczac zabawe od poczatku, a tego mi sie nie chce. Przy nastepnej rozgrywce go odpale:)

15.08.2004
22:31
[11]

WolverineX [ Senator ]

ale wiesz bone ze owy mod potrzebuje wiecej pamieci ?? zeby w niej przechowywac te sciala :) wiec 1gb powinien wystarczec.

ps.powstaje juz mod...

15.08.2004
22:49
smile
[12]

CHESTER80 [ no legend ]

Fajnie ! Jak ja zrobię wątek o Doomie, to zaraz krzyczą że mogłem swoje wypociny w "cyklicznym" napisać. Widać są równi i równiejsi...

15.08.2004
22:51
smile
[13]

Verminus [ Prefekt ]

CHESTER80 ---->
Spoko, nie przejmuj się. Niektórzy są bardziej mili a niektórzy mniej - łagodnie mówiąc :)

15.08.2004
23:26
[14]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Cubittus -


SPOILER

z tego co pamiętam BFG w piekiełku leży do tego, bo jak wystrzelisz z BFG w powietrze to nabój ci "ściągnie" sickersów wszystkich 3 i zabije.

15.08.2004
23:44
smile
[15]

Chasm [ Generaďż˝ ]

zgadzam się z wypowiedziami na wątku, co prawda jeszcze nie przeszedłem gry, a jestem w miejscu gdzie dochodzę do pierwszego jeżdzącego samochodu...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.