ddav [ Pretorianin ]
Jak zaczac M&M VII ?
Moze mi ktos doradzi jak zaczac M*M VII ?......tzn. jak srworzyc druzyne ?
Czy ma to byc : rycerz, zlodziej ( z tym jest maly problem bo nie moge znalezc wazy..jakas @#$%^&*...wersja ),clerc i mag....czy : rycerz,lucznik.druid,mag......
No sam nie wiem.....
Adamus [ Gladiator ]
Dwóch magów i kleryk to podstawa. Nie ma jak dobre, bojowe czary :-)))
kiowas [ Legend ]
Do propozycji Adamusa dodalbym jeszcze lucznika (na poziomie Master Archer podwojne ogniste strzaly) oraz rycerza (masa hp oraz niezla sila ognia - wrecz ma sie rozumiec:)
kiowas [ Legend ]
Wow awans w hierarchii - ciekawe co potem? :)))
ddav [ Pretorianin ]
Serdeczne dzieki za rade... :)........ale wlasnie mi w CD-Romie plytke rozerwalo na kawalki... :)))) Peknieta byla i wygieta...heh...wygralem w konkursie igowno....nie pogralem....co za #$%^&&* :(((
leo987 [ Senator ]
ddav--> :))))) a co? zamiast lasera masz w czytniku śrubokręt?:))))))))) ....na pewno był piracki!!! oryginał by wytrzymał :)))))))))))))) wkońcu wymyślili super zabezpieczenia :))))))))))))))))))))))))
baldi [ Konsul ]
Problem z wazą poprawiał chyba patch - coś tak mi sie błąka po pamięci.
Misiaty [ The End ]
ddav -> Moim zdaniem najlepiej miec rycerza ktory bedzie od razu sadzil z luku, zlodzieja ktory tez bedzie sadzil z luku a ponadto strzelal z rozdzek oraz druida (zeby miec arcyalchemika) i maga. Co prawda mimo ze mam arcydruida to nie wiem jak tworzyc czarne mikstury. Gdyby ktos wiedzial to niech napisze bo z przepisow jak probuje cos uzyskac to ciagle powstaja mi biale lub zwykle (czytaj czerwone) mikstury.
ddav [ Pretorianin ]
loe987 -> HEH...Tak się składa, że był oryginalny ( z 2 książkami, w pudełku etc. )... Plytka nr 2 (ta z grą) byla lekko pęknięta od środka i wygieta ( nie mam pojeci dlaczego - ale wygralem ja w jakims konkursie....juz sam nie pamietam...).... i jak któryś raz z kolei odpalilem ja w CD-Romie ta ja po prostu rozerwalo na male kawałeczki....:))))) No cóż, taka karma...heh.... A że to był orginał jestem pewny w 100% !!!
SPMKSJ [ Konsul ]
Na dłuższą metę najlepsze ustawienie to rycerz, złodziej, mag, kleryk
NicK [ Smokus Multikillus ]
Na dłuższą metę, najlepsze ustawienie to wojownik, dwóch magów i kleryk. Magowie to w dalszej rozgrywce podstawa. Nic nie jest w stanie się oprzeć rojowi metoerów lub gwiezdnemu deszczykowi. Smoki i Tytany padają po dwóch, trzech seiach :) Magowie stanowią ogromną siłę ognia, kleryk uzdrawia drużynę, a wojownik wyciąga wszystkich z opresji, bo ma dużo HP.
kiowas [ Legend ]
Co ludź to opinia. I dobrze :)))))...oczywiscie na dluzsza mete.
anonimowy [ Legend ]
Na pewno jest potrzebny Rycerz , Kleryk i magik a czwartą postać można dowolnie sobie wybrać.