
szwejos [ Konsul ]
Forum CM: Wartime Command - kolejne opóźnienie :/
Niestety nie zimą 2004 tylko dopiero lato 2005. A miał już dawno być pierwotnie w te wakacje.
Potencjalnie gra ma dorównac realizmem CM, a graficzne to kilka epok do przodu.

gro_oby [ Generaďż˝ ]
heh:*( przyjdzie poczekac;( a z checia pogralbym w taka gre jak CM ale z grafika jak na screenach;/ echh

bonk_ [ Pretorianin ]
a tak na nią czekam...no ale może dobrze że bedzie latem 2005 przynajmniej autorzy beda mieli duzo czasu na dopracowanie gierki.
jiser [ generał-major Zajcef ]
Na zdjęciach - bajka <wielkie rozmarzenie>, a co do realiów to i tak zobaczymy dopiero po wydaniu.

Huscarl [ Konsul ]
Screen super, taka grafika podniosla by wymiernie miodnosc grania le pamietajcie ze w grach strategicznych grafika odgrywa drugorzedna role. Jesli ta gra dorowna CM i bedzie miala taka grafike to zyc nie umierac:) Ale w glebi ducha watpie aby cos moglo przeskoczyc CM chya ze CM 4 :) (i nie mylic tu z Championship Manager 4:) )
marczol [ Konsul ]
zapuszczam foto, które jak już zaczniemy grać w Wartime'a będzie często gościć na naszych ekranach:)
fajn smugę zostawia ten panzerfaust, czy w rzeczywistości też tak było???
marczol [ Konsul ]
sorki nie to foto, tam była śmierć kapitana, teraz faust:)

koksbox [ Pretorianin ]
ludzie, ta gra nie bedzie miala realizmu na poziomie CM!!!
Zołnierze na 100% maja paski energi. Na polu bitwy sa medycy laczacy rannych etc.
Pozatym skala gry to max kompania/pluton.
Również inne zupelnie beda zasiegi broni, tzn krotsze by gra byla bardziej efektowna etc.
Dlaczego?
1.A to dlatego ze Codemaster jako wydawca bedzie dazyl do tego aby gra byla jak najprostsza i jak najbardziej efektowna, gdyz interesuje go wylacznie jak najwyzsza sprzedaz, a 80% nabywcow to dzieci nie odrozniajace mp40 od STG :)
Doskonalym przykładem jest gra Soldiers, tez zapowiadana na realistyczny RTS.
2. Engine jak i karty graficzne jest ograniczony, nie pozwala na starcia wielkosci CM czy chyba nawet CC, wiec kilka jednostek na mapie nie moze sie od tak pozabijac na poczatku, dlatego sa paski energi, medycy etc, mniejsze zasiegi broni.
bedzie to zykly RTS z realizmem troche wyzszym niz Soldiers, czy Paznzers z elementami RPG. Nigdy nie dorowna realizmowi CM czy chocby Close Combat.
Lt Ursus [ Generaďż˝ ]
W tym co mówi koksbox może być niestety sporo prawdy. Fakt że grę robią twórcy Sturmovika początkowo gwarantował duży realizm. Być może będzie on taki w zakresie właściwości pojazdów pancernych, artylerii i pewnie broni ppanc no i grafiki. Walki mają być jednak najwyżej w skali kompanii chociaż mapy w porównaniu do CoD czy MoH wydają się ogromne. Wydaje się że firma może pójść w kierunku grywalności jak to zrobiono w serii Battlefield. Fakt że gierka może dać sporo zabawy ale jak czytam że ciągle przekładany jest termin wydania to mam wrażenie że w końcu wyjdzie jeszcze z tego Tomb Rider lub Quake osadzony w WWII bo podejrzewam że zmiany opóżniające to wlaśnie poprawki mające podnieść grywalność.
Pamiętam że pierwsze opisy gry i screeny były super jak gra jeszcze nie poszła do konkretnego wydawcy i była pod szyldem Oleg Maddox Games a potem zaczęły pojawiać się jakieś paski itp.
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Moze by zrobili tak jak w szturmoviku, możliwość wybierania poziomu realizmu:)
Zobaczcie ze w ił-2 mogą grać hardcorowcy na full real, lub dzieciaki na ustawieniach spaceship one.
Takie rozwiazanie byłoby najlepsze dla firmy, bo kupią wszyscy:))