GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Od dzis PRAWDZIWY Medal of Honour

15.02.2002
09:24
[1]

trustno1 [ Born Again ]

Od dzis PRAWDZIWY Medal of Honour

No - w koncu - MoHAA od dzis w sklepach. I ja mam zamiar calkiem wczesnie kupic legalna, nie-piracka gre, nabic kieszenie jej autorom, by mieli za co stworzy- kolejna czesc.
i to by bylo na tyle
p

15.02.2002
09:35
[2]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Nadal nie wiem co to za jeden ten medal of honour :/

15.02.2002
09:36
[3]

tramer [ ]

ja tam czekam żeby nabić kieszenie twórcom C&C: Renegade albo Wizardry 8, MoH jak dla mnie jest za bardzo zabugowany.

15.02.2002
09:53
smile
[4]

Bratek [ Pretorianin ]

Voytas_WRC --> W przygotowywanej przez Electronic Arts grze Medal of Honor Allied Assault gracz będzie występował w roli sierżanta Mike'a Powella, służącego w sławnym 1st Ranger Battalion, który zostaje zwerbowany przez OSS i walczy w 20 misjach opartych na historycznych kampaniach II wojny światowej. Fabuła gry Medal of Honor Allied Assault, osadzona w najtrudniejszych latach wojny 1942 - 1945, pozwala uświadomić sobie, jakiej odwagi wymagało przetrwanie lądowania w Normandii, atak na Arzew, spotkanie z ruchem oporu w wiosce St.Lo oraz marsz przez ciężko bronioną granicę Niemiec, aby przejąć most na Remagen. Charakterystyczne cechy: - 20 poziomów. - W pełni trójwymiarowy świat zbudowany w oparciu o engine Quake III. - Przeszło 1000 odrębnych animacji postaci. - Wiele opcji wieloosobowej gry sieciowej. - Pojedynki z 22 typami wrogów. - Dostęp do 21 historycznie zgodnych broni z okresu II wojny światowej. - Cztery typy broni stacjonarnej. - Nowe pojazdy, a wśród nich czołg Sherman M4. - 18 pojazdów wroga, między innymi Tygrysy, sztukasy i rakiety V2. - Efekty pogodowe oraz zmieniające się pory dnia. - Samotne ataki oraz wspólne natarcia. - Specjalny tryb "maskowania". - Podatne na zniszczenia otoczenie. - Oryginalne utwory orkiestrowe kompozytora Medal of Honor Michaela Giacchino. - Efekty dźwiękowe autorstwa nagrodzonego zespołu Medal of Honor z EA LA. - Gra w angielskiej wersji językowej z polską, drukowaną instrukcją. Cena detaliczna sugerowana: 129 zł.

15.02.2002
09:58
[5]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Bratek===> no, no :/ Dzięki za info! Jeszcze jedno: jeżeli jest oparty na enginie Quake`a to znaczy, że jest to jakiś fpp? No nic, skoro wszyscy mówią o tej gierce, muszę dorwać jakieś demko. Ło Jezuuu kiedy ja ostatnio w coś grałem :/ Ja tam czekam jednak na Colin McRae rally 3.0.

15.02.2002
10:08
smile
[6]

Bratek [ Pretorianin ]

dokładnie FPP !!!

15.02.2002
10:14
[7]

gem_ini [ Legionista ]

tramer _> ocena C&C:R w brytyjskim PCG - 47%; konkluzja: "Westwood tez marzyl. Marzyl o tym, ze jest w stanie zrobic FPS-a. Nie jest." :(

15.02.2002
10:14
[8]

trustno1 [ Born Again ]

fpp - malo tego - moh to byla pierwsza gra na psx, ktora sobie kupilem. i to jeszcze przed tekkenem p

15.02.2002
10:19
[9]

tramer [ ]

gem_ini --> wszystko wyjdzie w praniu, bo opinie są bardzo skrajne...

15.02.2002
10:32
[10]

Gatar [ Konsul ]

C&C: R recenzja w GOL 75%, wczoraj w HYPER dostał ocenę średnią (nie punktują). MOHAA z kolei dostaję zawsze coś ok. 90% (nawet ponad). Co do MOHAA to sie zgadzam (gram). C&C:R nie znam (oni nigdy nie daja wcześniej dema). Moim zdaniem jest to tzw "skok na kasę", nic nowego nie wnosi i nie barzdo przystaje do dzisiejszych gier. Ziastnieli w świecie FPP (za wszelką cenę). Czy to będzie hit, nie sądzę. Pozdrawiam

15.02.2002
10:36
smile
[11]

Bratek [ Pretorianin ]

ale np. Operation Flashpoint to chyba nie dorówna ???

15.02.2002
10:46
[12]

tramer [ ]

widzieliście filmiki z renegade? dzisiaj wychodzi demo multiplayer. wstrzymajcie się z ocenami bo to nie wygląda tak źle. a MoH? przereklamowany - długo oczekiwany, a reszta to wazelina - bo dla mnie o ile faktycznie duża część jest w porządku, to reszta jest nie do zaakceptowania. aha - rzućcie linkiem do recenzji PCG, bo jakoś nie znalazłem

15.02.2002
11:54
[13]

Gatar [ Konsul ]

Moim zdaniem MOHAA wcale nie jest przereklamowane. Czytałem w necie w czasopismach co najmnie ze cześć recenzji i wszystkie w jednym wysokim tonie. Ja to potwierdzam. Stzrelanki bywaja różne, ale MOHAA ma ten klimat II ww żywcem przeniesiony z Szeregowca Ryana (tylko w kinie lepsza grafika ;-) ) Osobiście preferyję coś co sie wydarzyło (IIww niestety tak) niz jakieś przyszłośiowe postindustrialne klimaty. Będę upierał sie przy tezie , że Westwood (to chyba C&C:R jest jego dziełem) wykonał kolejny (po D2000) "skok na kasę", z tym , że chyba bardziej wartośiowy dla graczy. Jestem fanem całej serii Dune, C&C, ale RTS. A MOHAA jest naprawde b. dobrą grą. I nie atatkują cie żadne potwory i maszkary (dobre w baśniach). Pozdrawiam

15.02.2002
11:57
[14]

Gatar [ Konsul ]

I jeszcze jedno. MOHAA nie jest pozbawione wad, oczywiście. A oto link do recenzji C&C:R https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=722

15.02.2002
14:05
[15]

tramer [ ]

przeszedłem MoHa dwa razy, pograłem na multi - i gdyby w grze pozmieniali sporo rzeczy - wtedy byłaby godna tych wysokich not. a tak? niestety :-/ a chodziło mi o jakąś zagraniczną recenzję - jedyne co znalazłem to jakiś preview. zresztą - kolejny raz - nikt z nas jeszcze w to nie grał. (C&C:R) - wstrzymajmy się z opiniami.

15.02.2002
16:01
[16]

trustno1 [ Born Again ]

ble, ble ble - bedzie ok - wyszedlem z pracy - myk myk do empiku i MAM. 108,99 zl. jest moja i nikt juz nic na to nie poradzi. recenzeje mnie nie obchodza:) p

15.02.2002
16:13
[17]

Gatar [ Konsul ]

Brawo Trustno 1. Tramer, a co bys zmienił, powiedz proszę, i który FPP jest Twoim zdaniem NAJ? pozdrawiam

15.02.2002
16:20
[18]

Mr_Baggins [ Senator ]

Najgłupszą rzeczą jaką do tej pory zauwazyłem w MoHAA jest to: w misji, gdzie trzeba eskortować pilot na spotkanie z ruchem oporu stanąłem sobie i postanowiłem sprawdzić, czy mój kumpel pilot jest twardy. Dałem mu parę razy kolbą, potem kilka serii zm MP40, potem kilka strzałów w głowę z Garanda. Na końcu granat i nic. Nawet się na mnie nie obraził. Za to kawałek dalej niemiec zatłukł go kolbą. Coś mi tu nie gra... Chyba, że faktycznie tak go sponiewierałem, że wystarczył jeden cios... Co do realizmu w MoHAA to nie ma go za wiele. jest za to fantastyczny klimat i nieźle pomyślane misje, nie nudzi się jak np. AvP2, gdzie fajnie jest tylko na początku. A misja Omaha Beach jest naprawdę genialna!

15.02.2002
16:33
[19]

tramer [ ]

co bym zmienił? czekaj czekaj, znajdę jakiś wątek.. o - mam niestety to tylko druga część. niech więc w skrócie klepnę: 1.) SI - niby rewelacyjne, ale nie pozbawione wad. wad jest sporo - super celność zewsząd, często bzdurne zachowania. 2.) Respawn wrogów - co jak co, ale potrafi to wkur@#$$# - nie dość, że jest to zupełnie nierealistyczne, to niekiedy wygląda tragicznie - zwłaszcza jak wróg pojawi się "z powietrza" przed nami. 3.) stealth misje - zupełnie nieporozumienie. co nam po skradaniu się etc, jeśli wrogowie widzą nas na 100m przez krzaki i murki? nonsens. tylko wkurza. 4.) gra jest krótka, w dodatku na jeden raz - "scripted events" powodują że za każdym razem jest tak samo. 5.) niewyważony stopień trudności. easy to jakiś żart. medium odrobinke lepiej (ale co jest emocjonującego w fakcie że możemy przyjąć magazynek na klatę i zostanie nam 50% energii?). na hardzie zaś zaczyna się kosmos... miliardy wrogów z nikąd etc... nonsens. 6.) gra miała być strzelanką z elementami realizmu - ale mogli trochę tego realizmu dorzucić. bohater ma 10 gnatów, tony amunicji etc. może strzelać i przeładowywać snajperkę w czasie biegu (patrząc przez lunetę of coz) etc. 7.) spieprzony multiplayer. po pierwsze: brak serwerów pod linuxa (i nie będzie chyba), dwa: marniutki netcode, trzy: beznajdziejna wyszukiwarka serwerów. ogólnie to można zaobserwować zmianę mojego stosunku do gry z mega-euforii do lekkiego niesmaku i zawodu. ogólnie gra dobra, ale nie na 99% w każdym piśmie.

15.02.2002
16:37
[20]

Gatar [ Konsul ]

Panie Baggins. Fakt, że zaje...e ciężko zastzrelić swojego (ja przez omyłke władowałem prawie cały magazynek i nic) ale twórcy chyba założyli, że do swoich się nie strzela (błąd, a pomyłki). Ponadto, te barany koledzy jakos niemrawo się leczą, a nie mozna im pomóc, nie mozna się czołagć (dlaczego), nie mozna stworzyć swojego profilu (jak gra kilka osób to w sejwach jest totalny burdel). Wymagania sprzętowe chyba za duże (RTCW na tym samym silnku chodzi lepiej). Osobiście opd gry nie wymagam zbyt dużo realizmu, gra ma bawić a nie męczyć. Ressta jest OK, a klimat niesamowity i walisz do shwaba a nie aliena. Pozdro

15.02.2002
16:42
smile
[21]

Thomsen [ Pretorianin ]

Medal jest tym dla fpp, czym Silent Hunter2 dla symulatorów : jednym wielkim bugiem !!!!!!!!!!!!!! :(

15.02.2002
16:46
[22]

Mr_Baggins [ Senator ]

Po prostu uważam, że zachwycanie się przez niektórych "realizmem" MoHAA jest nieuzasadnione. Realizmu jest tam tyle co kot napłakał, bo skrypty AI to jeszcze nie realizm. Medal jest znakomicie zrobioną strzelanką z fajnym klimatem i niezłą grafiką. Podoba mi się o wiele bardziej niż RTCW, choć ten przysporzył mi nirco śmiechu, jak zobaczyłem cenę w Empiku ;) Realistyczne gry wojenne to zupełnie inna bajka. Najbardziej zbliżone do tego to chyba Ghost Recon i Operation Flashpoint choć i im wiele brakuje... Co do MoH mam jeszcze jedno zastrzeżenie -> gra prowadzi za rękę, cel misji mamy na kompasie, strzałki, kropki. Brakuje tylko jeszcze namalowanych na ziemi stóp. Zauważcie, że w wielu misjach przypomina to chodzenie po nieskomplikowanym labiryncie z dwoma czy trzema odnogami (np. w Normandii, gdzie trzeba zniszczyć działa).

15.02.2002
16:54
[23]

tramer [ ]

no do RTCW wogóle nie ma co porównywać bo MoH jest od niego o niebo lepszy (i jeśli chodzi o samą grę i w cenie). swoją drogą przypomniałem sobie rozmowę z Waynem na prgk: pytałem czemu w grze nie ma tego, albo tamtego (pytałem m.in o wyszukiwarkę serwerów, kiedy jej jeszcze nie było, o cooperative a także o brak wychylania się w single playerze) - odpowiedział: "nie zdążyliśmy". no i tak to w ostateczności wygląda :-( a najgorsze jest to, że do gry nie chce się już wracać. nawet Omaha, która wydaje się żywiołem - jest do przejścia tym samym zawsze sposobem. zawsze to samo, wrogowie z tych samych miejsc... nuda. ratowałby sprawę rewelacyjny MP. ale niestety rewelacyjny on nie jest.

15.02.2002
18:47
smile
[24]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

btw nie przepadam za FPP'ami ale u znajomego podejrzałem jak wygląda MoHAA no i na wstępie rozwaliła mnie mapa zawarta w interfejsie gry z granicami z 1990 r (jest juz podział na Czechy i Słowację:-)..amerykańskie jaja..poźniej jest ok acz nie lubię kiedy po strzałach w jakiejś wiosce nikt nie reaguje dopóki go nie zastrzelisz....zresztą co kto lubi ja nie przepadam:-) pozdro dla fanów FPP'ek

16.02.2002
21:39
[25]

Misior [ Konsul ]

Kurcze... Ja to przeszedłem już ze 3 tygodnie temu. Fajna gra, a na początku mi się nie podobała. Tak samo Ghost Recon, teraz w sklepach a wszyscy już to poprzechodzili 2 miesiące temu.

17.02.2002
10:26
[26]

ronn [ moralizator ]

Po przejsciu ponad polowy gry uwazam ze jest bardzo dobra, ale niestety nic wiecej :( najbardziej denerwujacy jest respawn wrogow, po prostu zenada!! a wymagania nie sa znowu tak wysokie u mnie D750 384 RAM i G2MX w 800*600 i wiekszoscia detali na HIGH mam z 25 FPS

17.02.2002
15:16
[27]

mateusz2 [ Senator ]

mi gra się podoba jestem w 6 misji ale denerwuje mnie zupełny brak krwi.nawet jak kolesia rozwale i bede w niego ładował z mg42 to i tak nie uroni ani jednej kropli ogólnie gra jest fajna

17.02.2002
15:17
[28]

tramer [ ]

zapraszam pod ten link. bloodmodów i patchy bez liku...

17.02.2002
16:41
[29]

tom [ Pretorianin ]

nawet fajna gra ale do fleszpointa sie nieumywa

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.