GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

0 800 102 102 - zaraz szlag mnie trafi

05.08.2004
19:18
[1]

[email protected]@toR [ Senator ]

0 800 102 102 - zaraz szlag mnie trafi

Czy ktoś miał może podobny problem z infolinią - dzwonię na 0 800 102 102, mam wybrać jeden jeśli problem tyczy się neostrady, wybieram i nic: nagranie leci od początku i wymienia po raz kolejny co mam klikać. Znacie jakieś rozwiązania, jaka może być tego przyczyna?

05.08.2004
19:26
smile
[2]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

to teraz już widzisz jak TePSy dbają o klientów! dlatego założyłem sobie chello i zmieniłem operatora telefonu na netie. I nie mam takich stresów...
<--- dla TP SA

05.08.2004
19:28
smile
[3]

bebzoon [ bucydonna ]

hmm, godzinkę tem dzwoniłem i się dodzwoniłem...
za 1-szym razem !

05.08.2004
19:29
[4]

[email protected]@toR [ Senator ]

Nie narzekam na jakość usług jeśli chodzi o działanie łącza od kiedy zmieniłem sdi na neo. Obsługa zawsze była kiepska, trudno, ale z łącza jestem zadowolony więc nie będę psioczył na tepse. Skoro nikt nie zna rozwiązania problemu - zadzwonię z innego numeru, mimo to poczekam, może ktoś miał podobne doświadczenia w tym względzie i wie co jest nie tak :)

05.08.2004
19:32
smile
[5]

CHESTER80 [ no legend ]

Ja również miałem zawsze problemy z dodzwonieniem się pod ten "słynny" numer. Na szczęście mam koło domu budkę telefoniczną i zauważyłem że łatwiej jest się z niej dodzwonić ! Co ciekawe często spotykałem tam innych klientów neozdrady ! :) Teraz już nie mam problemów z siecią, tepsie powiedziałem "żegnaj na zawsze"..... :)

<----- Ja też mam czytelny przekaz obrazkowy dla telekomunikacji polskiej..... :)

05.08.2004
19:33
[6]

Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]

Zawsze możesz tyrknąć pod 0 801 321 123 i tam podyskutować :-)

05.08.2004
19:34
[7]

[email protected]@toR [ Senator ]

Też nie mam problemów z siecią - chodzi o zmianę z 512kbit na 640 kbit, mają tam w tepsie bałagan i niektórzy muszą dzwonić by się przypomnieć. Nie wiecie czy z komórki da się na tę linię dodzwonić?

05.08.2004
19:35
[8]

[email protected]@toR [ Senator ]

Xazaxus --------> Odsyłają na 0 800 102 102 :), ta linia którą podałeś to tylko linia informacyjna, reklamacje się składa tam gdzie ja próbuję się dodzwonić.

05.08.2004
19:40
smile
[9]

Llordus [ Generał ]

[email protected]@toR --> a probowales wybierac inne opcje, nie tylko 1?? :) sprobuj sie polaczyc po prostu z operatorem i tyle, najwyzej cie przekieruja gdzies :)

05.08.2004
19:42
[10]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Sprawdź czy masz wybieranie tonowe, czy jak to się tam nazywa. Taki przycisk z napisem TONE/PULSE.

05.08.2004
19:44
[11]

[email protected]@toR [ Senator ]

Llordus --------> Próbowałem. Na 0 801 321 123 kobieta powiedziała, iż może mi jakąś telekonferencje (??) założyć z pomocą techniczną, ale dodała, iż będę musiał za to zapłacić. Swoją drogą to po jaką cholerę Tepsa wymyśla takie głupoty, nie prościej by było zrobić oddzielne numery?

05.08.2004
19:46
[12]

[email protected]@toR [ Senator ]

Mephistopheles -----------> Racja, że też o tym nie pomyślałem, może nie mam tonowego wybierania numeru włączonego. Zaraz sprawdzę.

05.08.2004
19:57
smile
[13]

Misiak [ Pluszak ]

buahaha, "błekitna linia", Powiem jedno: Powodzenia! :) Niezle podobno na niej sie cwiczy cierpliwosc :)) Spokojnie mozna znalesc w sieci relacje z rozmow :) a raczej ich brak :)

Pozdrowienia

05.08.2004
19:58
smile
[14]

Muss [ Centurion ]

[email protected]@toR --> ja rowniez sadze ze nie masz tonowego wybierania (ja tez nie mam i mam ten sam problem) - ale jest na to rozwiazanie, jak masz komorke wlacz zeby przyciski ci "pikaly" i jak juz zadzwonisz na party line to komorke przystaw do sluchawki i wcisnij to co potzrebujesz :)

05.08.2004
20:01
[15]

[email protected]@toR [ Senator ]

No i wyobraźcie sobie nie miałem telefonu na tonowe przestawionego - dziwne, o ile pamiętam już kiedyś tam dzwoniłem :) W każdym razie rozmowa była tragiczna, poprosiłem o spisanie reklamacji, powiedziałem w czym problem. Gość zamilkł na kilka minut po czym pyta się mnie jak mi się modem synchronizuje - mówię, iż w tej wyższej prędkości, ale to nic ni znaczy, a poza tym mam na stronie neostrady wpisaną opcję 512 i transfery max. 64 kB/s. To on mi wyskakuje, iż tak mam wpisane bo w takiej opcji zakładałem łącze, a synchronizacja modemu to już wszystko i powinno mi chodzić 640kbit. Lekko się wkurzyłem i mu tłumaczę, iż to brednie bo rozmawiam z ludźmi na forach i wielu użytkowników miało taką synchronizację dawno temu, a na 640kbit zmienili im dopiero po telefonie do tepsy i że w takim wypadku na stronie też zmienia się wpis na 640kbit. On mi na to - od jak dawna mają oni łącze. Tu już ledwo nad sobą panowałem, ale mówię w miarę spokojnie, iż różnie: niektórzy od kilku lat inni założyli niedawno. On na to - dobrze to wysyłam reklamację. Podziękowałem. Najlepsze zakończenie - gość żegna się słowami "do usłyszenia". Parodia.

05.08.2004
20:07
[16]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Jak się przez takie coś przeszło, to się pamięta. Zawsze jak do nich dzwoniłem i wciskałem jedynkę, to albo nie łączyło mnie wcale, albo łączyło mnie z dwójką. A teraz wszystko jest w porządku, bo mam łącze przez kablówkę. Coprawda nie jest takie szybkie, jak Neostrada, ale obsługa pierwsza klasa.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.