GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Juiced - czyli szybcy i wściekli ciąg dalszy.

04.08.2004
23:13
smile
[1]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Juiced - czyli szybcy i wściekli ciąg dalszy.

Zupełnie przypadkiem natrafiłem dzisiaj na demo juiced. Wg. CD action gra aspiruje na poważnego konkurenta NFS Underground 2. Oczywiście, że demo to za mało na rzetelną ocenę gry, ale zdaje mi się, że gra nie zdoła jednak przebić sequela swojego protoplasty. Panowie z EA na pewno naprawią błędy popełnione przy realizacji pierwszej części gry (a jest ich nie mało) przez co przed Juiced postawione zostanie trudne zadanie. Co można powiedzieć o demie:

Do wyboru mamy jedną trasę, 3 samochody i dość duże możliwości konfiguracyjne. Gra wita nas dość prostym menu, przypominającym tanie produkcje. Konfiguracja klawiszy jest dość mozolna. Gdy wybierzemy jeden z trzech dostępnych samochodów, oraz porę dnia i pogodę na trasie, możemy już w nią ruszyć. Grafika na poziomie zbliżonych do NFS U, może nieco gorsza. Nie mniej jednak nie jest to w miarę mocna strona gry. Otoczenie mogłoby być bardziej urozmaicone, a tekstury aut bardziej dokładne. Sam model jazdy jest przyjemny, bardziej realistyczna niż w pierwszej części tuningowego NFSa, dzięki czemu auto już nie jest tak proste w prowadzeniu. Zawiodła mnie trasa (przynajmniej ta dostępna w wersji demonstracyjnej gry). Nie można zjechać nawet na chodnik, jesteśmy zmuszeni jechać po wytyczonej drodze. Na domiar złego z wszystkich stron otaczają nas nieomalże tekturowi ludzie. Szkoda. NFS Undeground 2 ma być pod względem otoczenia rewolucyjny (jeżeli chodzi o czyste ściganki). Uciszył mnie natomiast fakt, że na samochodzie widoczne są zniszczenia. Tego zabrakło w produkcie EA. Uderzenie w barierkę z prędkością 100 km/h wreszcie wywiera wpływ na nasze auto.

Juiced nie będzie grą rewolucyjną. Choć znajdzie się w niej kilka ciekawych pomysłów, gra nie może przebić NFS Underground 2. Jednak z pewnością stanie się ciekawą propozycją, łączącą dobry model jazdy i przyzwoitą grafikę.

To moja opinia, czekam na wasze.

[wypociny mode off]

04.08.2004
23:19
[2]

leszo [ Mała Wojna ]

Jak się nie mylę gra ma wyjść we wrześniu i po premierze przebije NfS: Underground. Ale gdy "na gwiazdke" EA wypuści drugą część Underground'a ludzie podziękuja już Juiced'owi ...

04.08.2004
23:24
[3]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

napisze w skrocie, bo wypowiadalem sie juz o grze w innych watkach i mojej zapowiedzi :-) demko dosc fajne, najbardziej podoba mi sie model jazdy, szczegolnie a w suprze, ktora ma naped na tylne kola, przypomnialy mi sie zawijasy, ktore robilem takimi autkami w Gran Turismo 2 :-) tuning ciezko ocenic na podstawie dema, fajnie zrealizowano uszkodzenia chociaz sa malo realistyczne, tzn. psuja sie zawsze te same rzeczy (nitro, neony), najbardziej denerwowaly mnie niewidoczne sciany, tylko w paru miejscach mozna bylo wjechac na krawieznik, grafa tez niespecjalna, otoczenie dosc ubogie... gra bedzie fajna, ale nie dorowna raczej popularnoscia NFS:U2

05.08.2004
12:12
[4]

Neo_zion [ Generaďż˝ ]

Ja mam od jakiegoś czasu pełną wersję (PS2), ale gra jest średnia. Na początku trzeba wygrać jeden wyścig z czymś w rodzaju naszego opiekuna. Dopiero potem można zacząć właściwą karierę. Niestety nie wiem jak tuningować pojazdy, bo nie ma takiej opcji w menu, a po wygranych wyścigach niby można odblokować jakieś podzespoły, ale za cholerę nie wiem jak je włożyć do wozu. Może one po prostu są automatycznie montowane. Albo później jest jakaś opcja, bo na początku nie ma ani turbo, ani nitro. Wózków jest całkiem sporo, a podzielone są według osiąganej mocy silnika, czyli 0-199KM (Ranault Clio 16V, Honda Civi R-Type, Golf 4, Toyota Supra i parę innych), 200-300KM i tak dalej. Strasznie dziwny model jazdy, bo wóz wpada w poślizgi, z których nie daje się go wyprowadzić (nie pomagają ani kontry, ani hamowanie). Interesujące są tryby gry, bo bardzo podobne do NFS: U. Jest wyścig na okrążenia, jest Point-To-point, czyli wyścig z jedego punktu do drugiego, jest show off, czyli jazda pokazowa (poślizgi, obroty o 360 stopni, itp). Można też nie uczestniczyć w wyścigu, tylko oglądać go i stawiać zakłady. Mamy też komórkę, przez ktorą umowiamy się na wyścigi indywidualne, ale wtedy trzeba mieć trochę prestiżu, bo gość odmówi.
No i brak jest jakichkolwiek uszkodzeń. Co prawda można uszkodzić neony, czy spowodować wyciek Nitro, lub uszkodzić turbo, ale to wszystko. Nic więcej się nie da zrobić, choć mocno próbowałem.

05.08.2004
12:14
[5]

eJay [ Gladiator ]


Juiced to z pewnoscia bedzie gra ciekawa, ale IMHO nawet nie zagrozi NFS U2....

Neo_Zion------------->Jakos sie nie starasz z tymi zniszczeniami bo mi sie udalo zdemolowac cale podwozie (oczywiscie w demie na PC).

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-05 12:19:25]

06.08.2004
10:32
smile
[6]

Trapez [ ND4SPD ]

No dokładnie. W demku PC rozwaliłem wóżek tak że nie przebijał się ponad 100km/h skręcał sam nie miał jednego czy dwóch biegów i wyglądał jakby go sprowadzili na lawecie zza naszej zachodniej granicy..

06.08.2004
10:39
smile
[7]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Trapez zdziwiłbyś się jakie samochody można sprowadzić zza zachodniej granicy za bezcen :]]]

Czy jej sens bym ściągał demo z konfigiem 900mhz, 256ram, radeon7500? (w NFSU grałem bez problemów)

06.08.2004
11:31
smile
[8]

peners [ SuperNova ]

No Jucied zapowoada się szczególnie ciekawie zobaczymy co z tego wyjdzie bo zaniedługo NFS:U 2

06.08.2004
12:36
[9]

Neo_zion [ Generaďż˝ ]

eJay --> Ale to demo, a nie pełna wersja i na dodatek na PC. Owszem można zniszczyć podwozie, ale bardziej chodziło mi o poważniejsze zniszczenia (takie jak odpadanie części, kół, itp) oraz wizualne.

06.08.2004
13:46
smile
[10]

Trapez [ ND4SPD ]

yazz -- > możliwe :) Co do konfiga to cięzko powiedzieć, ale moim zdaniem warto sprawdzić. Zawsze też można zakupić jakieś pisemko z demami jeśli nie chce Ci sie ściągać.

06.08.2004
13:53
smile
[11]

leszo [ Mała Wojna ]

myśle ze nawet w 800x600 bedzie dobrze szło na tym konfigu

06.08.2004
13:55
[12]

Vasago [ spamer ]

Neo_zion-->Co to za Supra,ktora ma ponizej 200 koni? Chyba z jakas mege zwezka w sprezarce i na oleju z rzepakow ;) A swoja droga to brak mozliwosci wyprowadzenia takiej fury z poslizgu jest calkiem realistyczny. To jak w F1. Wiekszosc poslizgow konczy sie efektownym spinem

yazz_aka_maish -->Takie,ktore po wyklepaniu okazuja sie byc przystankami autobusowymi?

06.08.2004
15:15
[13]

Neo_zion [ Generaďż˝ ]

Vasago --> Pokaż mi gdzie pisałem, że Supra ma 200KM. Ja tylko pisałem jakie są wozy i że jest podział w zależności od mocy. Poza tym jakbyś nie wiedział, to mniejsza zwężka w turbinie nie zabiera, tylko dodaje mocy :) Bo wtedy jest większe ciśnienie doładowania.

swoja droga to brak mozliwosci wyprowadzenia takiej fury z poslizgu jest calkiem realistyczny. To jak w F1. Wiekszosc poslizgow konczy sie efektownym spinem

Jak będziemy mówili o F1, to Twoja teoria się przyda. Na razie mówimy o samochodach, które ledwie wyciągają 230km/h, a poślizg wpadają już przy głupich 100km/h, kiedy to podczas takiej prędkości jedynie opony mają prawo zapiszczeć. A nawet jeśli wpadniejsz w poślizg, to bez problemu powinno się go wyprowadzić. Tutaj niestety tak nie ma. Co prawda okazało się, że jest to wersja preview, a nie pełna, więc może w pełnej zostanie to poprawione.

06.08.2004
15:22
smile
[14]

eJay [ Gladiator ]


yazz-------------->Ram w porzaku ale karta by sie przydala mocniejsza, chocby Radek 9200:) Powiem tylko ze ja na swoim Athlonie 1700+ 256 Ramu i FX5600 gralem na 1024x768, detale na max, motion blur i aax4. Gra wygladala rewelacyjnie i chodzila z 50 fps:) Kod jest dopracowany wiec mysle ze mozesz powalczyc z gra:)

06.08.2004
15:48
smile
[15]

Trapez [ ND4SPD ]

Neo_zion --> to widać że masz konsolę :))) W takiej Toca race driver 2 można wpaść w poślizg przy 60 km/h i jeśli się nie umie to nie da się z niego wyjść. W Juiced jest duuużo łatwiej. W demku tylko podrasowana Supra potrafi tak zrywać laki i nie ma w tym nic dziwnego, w końcu mocy ma naprawd sporo a w dodatku jest tylnonapędowcem, co powoduje że wystarczy nacisnąć gaz do oporu żeby tylny zderzak zaczął nas wyprzedzać. Zresztą weź sobie spróbuj pojeździć poldolotem po naszych drogach i brać zakręty z wciśniętym gazem to od razu będziesz trzaskał piruety jak w jeździe figurowej na lodzie :))

A model zniszczeń jest całkiem niezły. Szkoda co prawda że nic nie odpada ale i tak można nieźle powyginać to i owo ------->

06.08.2004
16:21
[16]

Vasago [ spamer ]

Neo_zion -->Wymieniles Supre w klasie samochodow do 200 koni. Jezeli faktycznie autorzy tej gry postawili taka fure obok Golfa, to sa smieszni. Moja uwaga byla skierowana w ich strone,a nie twoja. A teraz juz uwagi do ciebie. Bzdury piszesz. Zwezka ogranicza doplyw powietrza do turbosprezarki. W efekcie urzadzenie dostaje mniej powietrza niz by moglo,wiec logiczne jest chyba ze dziala gorzej. Mowiac obrazowo, to tak jakbys zakleil polowe srednicy rury przez,ktora plynie woda. Tyle, ze zaklejasz ja od strony z ktorej woda wplywa,a nie wyplywa. Chyba nie liczysz, ze od tego wzrosnie cisnienie? Zwezki stosuje sie w sportach rajdowych po to zeby ograniczyc moc silnika. Daje ci slowo ze bez nich WRC mialyby ponad 300 koni. Co do poslizgow to znowu sie mylisz. Moja teoria nie ogranicza sie tylko do bolidow F1. Ona pasuje do wszystkich maszyn scigajacych sie po torach i dysponujacych olbrzymia moca (duza wieksza niz rajdowki). Widziales zeby ktos w takich wyscigach jezdzil poslizgami? Ano nie widziales bo zaliczylby baka. Tak samo jest w tej grze. Ta sa samochody tuningowane tak aby przypominaly maszyny scigajace sie po torach. Czyli jezdzenie poslizgami po zakretach odpada. I logiczne jest to ze nie da sie skontrowac grajac z klawiatury bo taki kontroler dziala cyforowo. Zero albo jeden. Nie ma stanow posrednich. Czyli mamy taka sytuacje jakbysmy w 600-700 konny aucie (bo tyle pewnie maja te tuningowane Supry) nagle wcisneli gaz do dechy. Nadmiar mocy jest tak duzy ze kola zaczna sie krecic w miejscu,a auto slizgac nawet na prostej. A my probujemy takiego manewru w momencie kiedy juz jest niestabilne. Nie ma prawa sie udac. Za to przy uzyciu pedalow powinno sie dac ja opanowac.

06.08.2004
16:27
smile
[17]

leszo [ Mała Wojna ]

bo z podrasowaną Suprą jest jak z kopem w dupę --- gdy sie go dostaje trudno utrzymac prosty chód... a kop moze być tak mocny, ze sie zaliczy glebe. Mniej wiecej...

06.08.2004
18:22
[18]

Neo_zion [ Generaďż˝ ]

Trapez --> A co konsola ma z tym wspólnego? Ja o Tobie natomiast mogę powiedzieć, że widać iż nigdy nie jeździłeś samochodem. Przy 60km/h wpadnięcie w poślizg jest fizycznie niemożliwe (chyba, że użyjesz ręcznego), a już na pewno nie samochodem z zawieszeniem gokarta, spoilerami i odpowiednio umieszczonym środkiem ciężkości (jak w TOCA). Wielokrotnie wchodziłem w zakręty różnymi samochodami z różnymi prędkościami (od malucha na Golfie VR6 kończąc) i czasem było to nawet ponad 100km/h (oczywiście zakręty łagodne). I wierz mi, naprawdę wyjście z poślizgu nie jest takie trudne, tymczasem w grze jest po prostu niemożliwe. A jeśli twierdzisz, że branie zakrętów Polonezem w wciśniętym gazem spowoduje kręcenie piruetów (chyba, że na piasku), to mogę to jedynie skwitować gromkim śmiechem. Przy dużym szczęściu może i można byłoby tak robić Polonezem z silnikiem Rovera (tym też jeździłem więc wiem co piszę).

Vasago --> Wymieniłem przypadkiem, ale nie o to mi chodziło. Po prostu wypisałem wszystkie marki jakie widziałem.

06.08.2004
18:23
smile
[19]

Trapez [ ND4SPD ]

Vasago --> no ja jeżdże na kółku i nawet Suprą da się robić kontrolowane poślizgi, czego na klawiszach raczej nie da się osiągnąć. Oczywiście wymaga to sporej wprawy i wciskania gazu na pół gwizdka, ale daje masę frajdy z każdego takiego manewru. Celicami daje się jeździć jak po sznurku, nawet robiąc manewry w stylu WRC czyli skręt do oporu + moment ręczny i gaz do dechy :) Bajecznie.

P.S. Jak ten wątek się ustabilizuje to proponuję ujednolicenie gierek tuningowych do jednego wspólnego wątku, bo tematyka podobna, Jakby kogoś interesowało to daję link do wątku NFSU 2 --->

06.08.2004
19:29
smile
[20]

eJay [ Gladiator ]

Zapraszamy do Virtual Tuning Club, gdzie bedziemy gadac o grach wyscigowych....

07.08.2004
09:31
smile
[21]

Vasago [ spamer ]

Nie,na przedniej szybie mam "Let pass or die", a na tylnej "You sucker!!!"

07.08.2004
09:32
[22]

Vasago [ spamer ]

O cholera,cos nie w ten watek trafilem :P

07.08.2004
09:48
[23]

Pvt. Creak [ Criav ]

grałem w demo i powiem jedno - gra jest beznadziejna... jedyne co dobre to model uszkodzeń, który i tak szwankuje, jak dużo się poobijamy... strasznie skopane sterowanie, samochód na zakrętach robi bączki.... dno... jak dla mnie - 3/10.. no może 4/10, bo można będzie sobie tuningować auta... NFS: Underground 2 zapowiada się lepiej...

07.08.2004
09:49
smile
[24]

eJay [ Gladiator ]


Pvt. Creak---------------->Zapraszamy do dyskusji:)

13.08.2004
23:39
smile
[25]

SirGoldi [ Gladiator ]

Ta gierka jest delikatnie mówiąc... kiepska. Żałuję wogóle że zainstalowałem demo i musiałem się wkurzyć że po raz kolejny fajnie zapowiadająca się gra okazała się zwykłym gniotem.
Grafika słaba, model jazdy i jazda na ręcznym (kamera...) nie najlepsza... Cieniutko naraziej 5/10.

13.08.2004
23:42
smile
[26]

SirGoldi [ Gladiator ]

Zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy... Niewidzialne ściany i "kwadratowe" zakręty też ładnie wpływają na grywalność gry... nie powiem...

13.08.2004
23:42
[27]

SirGoldi [ Gladiator ]

Zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy... Niewidzialne ściany i "kwadratowe" zakręty też ładnie wpływają na grywalność gry... nie powiem...

18.12.2004
12:09
[28]

<Przem@x> [ Pretorianin ]

>>>>>>>>underground 2

18.12.2004
12:25
[29]

Vasago [ spamer ]

<Przem@x>-->Co to za gra? Moze napisz cos wiecej bo nigdy o niej nie slyszelismy. I koniecznie dodaj na jakich ustawieniach grasz. Wyglada na 320x280.

18.12.2004
14:27
[30]

SamFisher [ Mistrz Ścinania Riposty ]

>>> Stranger
Grałem w demko i w wersję preview (4CD), która udwała już kompletny produkt. W połączeniu z tym, co widać w demo, uważam, że jest nieprzeciętnie przeciętna.

Z niewidzialnymi ścianami macie rację, oprócz tego, mnóstwo jest też ścian widzialnych. W efekcie dla mnie jest to prymitywna wyścigówka starego typu (monotonne, standardowe tory jazdy - trasami bym tego nie nazwał). Tuning wygląda jak wrzucony na siłę, a ziomalowo-nigga-hipghopowy klimat mi po prostu nie leży. Model jazdy koszmarny - samochód porusza się nienaturalnie do kwadratu. Model uszkodzeń w Juiced utwierdza mnie w przkonaniu, że brak takowego w NFSU to mądre posunięcie.

Moim zdaniem Juiced to gra, która przed premierą NFSU1 miała jakieś szanse, teraz przepadnie.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.