GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

..:: DooM 3 : The Legacy ::.. Cz. 6

04.08.2004
20:09
[1]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

..:: DooM 3 : The Legacy ::.. Cz. 6

..:: DooM 3 : The Legacy ::..

Premiera :
USA - 5 sierpien
UK - 6 sierpien
PL - 13 sierpnia lub pozniej.

Cena :
wersja polska - 129 zl - LEM , 109 zl - ULTIMA (Ta wersja wyjdzie jakis czas po premierze)
wersja angielska - 199 zl - LEM , 179 zl - ULTIMA (13 sierpnia)

Nosnik:
3 CD , nie bedzie(raczej) DVD !

Wymagania minimalne :
- procesor 1,5 GHz
- 384 MB RAM
- 2 GB na dysku
- 64 MB karta graficzna (najslabsze - GF4 MX, GF3)

Wymagania zalecane :
- procesor 2 GHz
- 512 MB RAM
- karta graficzna Radeon 9800/GeForce FX 5900
- 5 kanałowa karta dźwiękowa

Kompatybilne karty graficzne :
- GeForce 3/4/4MX/FX/6800
- ATI Radeon 8500/9000/9200/9500/9600/9700/9800/x800

Multiplayer:
- Deathmatch (FFA)
- Team Deathmatch
- Tournament (1vs1)
- Last Man Standing
- Wszystko dla 4 osob (MODy pozwola na wiecej graczy)
- 5 map do multiplayer'a (w tym konwersja slynnej mapy z q2 - The Edge (q2dm1))
- Beda "strafe jump'y" i "trick jump'y" i "double jump'y" jak w q2!
- Kod sieciowy klient/server ,a nie P2P jak kiedys mialo niby byc.
- Beda "rocket jump'y".
- Bedzie mozna stracac plasmagunem rakiety.
- Mozna wyrzucac bron.
- Mozna uzywac powiekszenia (zoom)
- Mozna kucac i mozna biegac.
- Pare opcji MP: Vote Yes, Vote No, Ready, Toggle Team, i Spectate.

Bron:
- Fists
- Grenades
- Pistol
- Chainsaw
- MachineGun
- ShotGun
- PlasmaGun
- ChainGun
- Rocket Luncher
- SoulCube (mozna ja zobaczyc na skanach!)
- BFG 9000 (tez jest na skanach)
+ Flashlight

Demo:
- ID juz sie nim zajmuje, wyjdzie po premierze, czyli jeszcze w sierpniu.

Mody, tworzenie map i zrodlo:
- Profesjonalny edytor do tworzenia map wyjdzie razem z D3.
- Zrodlo oraz programy do tworzenia modow wyjda niedlugo po premierze.

Muzyka:
- Tool
- Chris Vrenna (Tweaker)
- Nie bedzie Trent Reznor'a (Nine Inch Nails)
- D3 Theme by Tweaker full mozna juz ssac (link w linkach :D)

IRC:
server : QuakeNet
kanal : #doom3.pl

-----------------------

www.ua-corp.com - Licznik Zaglady
www.doom3.com - DooM 3 (nowe screeny, mp3 z intra itd.)
www.webdog.org/cgi-bin/finger.plm?id=6 - .plan Todd'a Hollenshead'a z ID
www.idsoftware.com - ID
https://d3c.ngz-network.de/download.php?list.2 - Nowe tapetki, od gory najnowsze
www.ultima.pl/index.php?m=kat&m2=kat_prod&p_id=2011 - Sklep ULTIMA, DOOM3 PL za 109 zl !
https://www.doom3.qbak.net/trash/test.by.pcgamer.html - Recenzja PC-Gamer'a po polsku!
https://www.members.lycos.co.uk/wowsite/recka.txt - Recenzja PC-Gamer'a po angielsku.

https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-1.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-2.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-3.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-4.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-5.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-6.jpg - Skany recki z PC-Gamer'a.

https://doom3.planet-multiplayer.de/download.php?view.44 - Super filmik, nowe akcje, pokazane bronie, full wypas! Dlugosc - 2:47, Waga - 28 MB (Najlepsza jakosc, versja DivX)

https://www.gamestar.pl/archiwum/artykul.asp?id=42714 - Wywiad z ID po polsku by GameStar.

https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/tapety_doom3.rar - Specjalnie dla Was zbior ponad 120 tapet w wysokiej rozdzielczosci !!! Plik wazy 23 MB imho warto! :)

https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3_theme.mp3 - Zajebista muza w MP3 z intra, full versja! Grana przez Tweaker! Super! (2:48 sec, 2,57 MB)

https://www.gorefiles.co.uk/d3euro_promo2004.rar - Nowy filmik, ale jest to zbior powycinanych motywow ze wszystkich filmikow D3. Fajnie zrobiony i warto obejrzec :)

https://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQy - Pierwszy test nowych kart i D3, warto przeczytac, bo nawet GF4 MX dobrze im chodzil :)


JEŻELI MASZ KARTE ATI RADEON I MASZ PROBLEMY Z GRA TO UZYJ NAJNOWYCH STEROWNIKOW JEST TO WERSJA BETA I INSTALUJESZ JA NA WLASNE RYZYKO WIEC PRZED INSTALACJA ZROB KOPIE ZAPASOWA SYSTEMU LUB WYKONAJ PUNKT KONTROLNY PRZYWRACANIA SYSTEMU WINDOWS

A oto link do tych sterownikow : https://www.ati.com/support/infobase/4547.html
--------------------

DOOM 3 HAS GONE GOLD! IT'S DONE!!!!!!!

Link do poprzedniej czesci :


04.08.2004
20:12
smile
[2]

CHESTER80 [ no legend ]

Nie lubię cię Myszor ! Ja chciałem założyć "szóstkę". Wobec tego oświadczam publicznie że JA CHCĘ ZAŁOŻYĆ WĄTEK O DOOM3, O NUMERZE 7 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS:Niech mi ktoś założy "siódemkę"............ :)

04.08.2004
20:18
smile
[3]

Raziel [ Action Boy ]

<przerywając grę> warto bylo czekać, gierka jest wyśmienita <powracając do gry> ...

04.08.2004
20:33
[4]

szakalaka [ Pretorianin ]

Witam

_MyszooR_ ja mam referencyjne najnowsze bodajże 4.7

Ja mam problem taki bardzo skaczą mi fps-y mam np około 50 a tu nagle 1 lub 2 lub nawet 0 :( i chwila i znowu spox 40 - 50 - 60 - fps. Nie wiem czego to jest wina gram na 1024-768 na Ultra ale jak przejdę na Hight to to samo może nawet gorzej. Szpiegów w systemie raczej nie mam żeby próbowały mi się wtrącać i łączyć z netem :(
Może poradzicie co mogę zrobić
Mój config:
P4 3.06Ghz
płyta Asus P4T533-C
pamięci 2x256 RDRAM Kingstona
grafa Sapphire 9800XT

Pozdro i doradźcie co zrobić :)

PS To samo wstawiłem jeszcze do poprzedniego wątku , dlatego że mam coś jeszcze do roboty i zanim napisałem i opublikowałem już był nawy wątek Sorry

04.08.2004
20:37
smile
[5]

Rezor [ Defibrylator ]

Gra ma świetny klimat, oświetlenie, grafika itd. na razie oceniam ją na 8/10 Zobaczymy czy gra bedzie liniowa do końca, choć w sumie cechą FPP-ków jest liniowość.
Gra mi działa płynnie tzn. ok 30 fps podczas walk, gdy nie ma potworków to waha sie w granicy ok. 40-60 fps na kompie: AXP 2000+, 512MB Ram 333, Sapphire R9600 128MB

04.08.2004
20:51
[6]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Czy moglby ktos z was napisac w jednym poscie co z'tweakowac by chodzilo jak najlepiej ? P4 [email protected] Ghz, 512 ddr 266 i R9700 PRO. Chodzi mi o ogolne wytyczne, np Zax_na_Max'a. Zax, masz podobny komputer, co podtweakowales w Doomie?

04.08.2004
20:55
[7]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

CHESTER80-- wybbacz kotq ale nie wiedzialme o tym nastepny watek jest twoj misq :D

szakalaka -- zainstaluj te 4.9 moze ci pomoga , ja nie mialem takiego pblemu ale nie zaszkodzi sprawdzic :)

04.08.2004
20:58
smile
[8]

mort.s [ Pretorianin ]

szakalaka ----> na gamerhell są driwery do kart ati krore poprawiaja wydajnosc w DOOM III narazie beta moze cos ci pomoga link na dole.

04.08.2004
21:00
[9]

szakalaka [ Pretorianin ]


Jakie 4.9 ??

04.08.2004
21:01
[10]

szakalaka [ Pretorianin ]


mort.s thx sprawdze

04.08.2004
21:02
[11]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

szakalaka- https://www.ati.com/support/infobase/4547.html :)

04.08.2004
21:03
[12]

mort.s [ Pretorianin ]

Napisali tak: "Catalyst 4.9 BETA - DOOM 3 HOTFIX"

04.08.2004
21:03
[13]

szakalaka [ Pretorianin ]


mort.s coś mi nie chodzi ten link

04.08.2004
21:04
[14]

??? [ tomi_boss ]

szakalaka ----------> problemme jest malo ramu, jak wlonczyle po raz 1 ultra hihg to wyskoczyl ci zapewne komunikat ze musisz miec 500 mega ramu , no a ze masz 512 no ale jescze windows , programy w tle ---> muwic krotko zaladuj drugie 512 i grasz dalej:D

04.08.2004
21:05
[15]

szakalaka [ Pretorianin ]


OK gdzieś znajde thx

04.08.2004
21:05
[16]

mort.s [ Pretorianin ]

No to moze teraz

04.08.2004
21:35
smile
[17]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

i repeat:

mógłby ktoś na [email protected] wysłać mi swój DoomConfig.cfg?
najlepiej jeśli byłby niezmodyfikowany - ja swój zdeka spie********....

aha - restore defaults nie pomaga bo przywraca tylko te ustawienia które są w menu :(

04.08.2004
22:03
[18]

sivuch [ Centurion ]

Piotrek---. Nie wiem czy juz masz ale wyslalem

04.08.2004
22:13
smile
[19]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Jest mod, dzięki któremu nie będą już znikać ciała!

04.08.2004
22:16
[20]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Polecam także modyfikację "Fight club" z tej samej strony.

04.08.2004
22:45
smile
[21]

shark [ Pretorianin ]

Panowie i Panie możecie mi powiedzieć czy zekanie na wersję polską z powodu braku dostatecznej znajomości jęz. angielskiego ma sens. Pomijam tutaj różnicę w cenie między wersją angielską a polską. Jest w tej grze dużo słowa mówionego i/lub pisanego?

04.08.2004
22:49
[22]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

No to może warto. Ciekawą otoczkę ma ten Dóm. Chociaż zależy na ile nie znasz angielskiego.

04.08.2004
22:49
smile
[23]

Sole [ Legionista ]

wlasnie jestem po pierwszym kontakcie z DOOM 3. I musze przyznać, ze gra ogólnie robi powalające wrażenie. Przede wszystkim klimat i grafika. Na moim A3200+, 512 Mb Ram i Radeon 9600Pro da sie grac spokojnie na 1024x768 na detalach medium. To zupelnie wystarcza żeby oddać rozwalającą grę cieni i nastrój zagrożenia. Dla mnie na razie rewelacja!!!

04.08.2004
22:52
[24]

CHESTER80 [ no legend ]

shark ---> Moim zdaniem sensu nie ma, poza tym podobno polska wersja ma być...zdubbingowana !!! Chyba nie muszę mówić więcej. Ja osobiście gram teraz w angielską, choć mój angielski nie stoi na wysokim poziomie, ale w grze tego typu znjomość angielskiego jest niepotrzebna.Zrozumiesz wszystko. Ciekawi mnie jednak polska wersja, miałem ją kupić we wrześniu, ale jak okaże się tak samo zje....jak Far Cry to chyba kupię do kolekcji angielską.

04.08.2004
22:54
smile
[25]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

patrzcie ludki jaki jestem zdolny : pop....... tekstury aż miło prawda?
niech ktoś załaduje level Delta Labs 2a i sprawdzi tekstury w windzie z której sie wysiada po ładowaniu poziomu bo mnie coś zaraz strzeli normalnie :)

https://server6.uploadit.org/files/Piotrek-screen.jpg

04.08.2004
22:57
[26]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

nvidia wypuscila nowe sterowniki do GF :) 61.77 heh jak szybko :)dzien po doom-ie 3 :)

----
co w tej windzie takiego dzwnego? mi tam sie podoba :)

04.08.2004
23:08
[27]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Spokojnie, te 61.77 to sa juz od kilku ładnych dni. Pod Dóma wyjdą prawdopodobnie osobno jakiś nowsze poprawiające wydajność. Te są przeznaczone pod serię 6800 i sa kompatybilne z DirectX 9.0c.

04.08.2004
23:19
smile
[28]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

ok już wiem co i jak.

jakimś cudem w doomconfigu wyłączyłem bump mapy mi ograniczyłem ilość cache'a na poszczególne rodzaje tekstur.

ogólnie teraz gram w 800x600 i high detale - 30fps non stop, jak walcze spada do maks 20.

tak se gierke ztweakowałem :)

05.08.2004
00:13
smile
[29]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

eee co tam :) i tak juz zainstalowalem :) ale dobrze wiedziec ze nvidia cos jeszcze wypusci taki specjal for doom 3 :) czekam.

PS.a to co wycisklem z mojego sprzetu :) jest dobrze :)

05.08.2004
00:21
[30]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

a tu jest pokazane ze nie tyko potwory z piekla rodem spalaja sie na proch. bo na fotosach jest zombiak,dawny pracownik uac :)

05.08.2004
00:26
[31]

Coy2K [ Veteran ]

Todd >>> stwory z piekła "zwęglają się" czemu towarzyszy żar...u zombiakow jest tylko zwęglanie

05.08.2004
00:26
[32]

Dagger [ Legend ]

==>shark

W Doomie III jest zaskakująco dużo tekstów - więc granie gdy nie rozumiesz angielskiego pozbawi cię sporej części gry.

Zresztą kto wie czy nie będzie znowu serii wątków jak o Manhuncie - "jak przejść misję w więzieniu" itp. :>

05.08.2004
00:51
[33]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Mam nadzieję, że za jakiś czas pojawi się spec-patch do D3, taki sam który ma wyjśc do Far Cry (1.3).

Chodzi mi o technologie High Dynamic Range - super realistyczne oswietlenie renderowanych scen. Co prawda dostepna dla posiadaczy kart zgodnych z PS 3.0+, ale wrazenie mocne.
Chociaż chyba w końcu te efekty można uzyskać przy użyciu PS 2.0, bo róznice dotyczą długości shaderów. Efekty swietlne to cud-miód jak dla mnie. Chetnie bym to zobaczył w Dómku.

Link do strony ze screenami:

05.08.2004
00:55
smile
[34]

soze [ sick off it all ]

dobra glupie pytanie:/...mam wersje z t.o wszystko piknie 1cd sie instaluje ale reszty niewidzi wypalalem x8:D

cojest??

05.08.2004
01:07
[35]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

Marsellus Wallace
--->zajebist3 screeny :) wow ja cie krece :) of fuk ozesz w morde !!! ale przecei to far cry :) ...boy zrobili tez do dooma ..3 :)

05.08.2004
01:13
smile
[36]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Myslę, ze to kwestia czasu i pojawi się odpowiednia poprawka do Dóma. Nie przepuszczą takiej okazji, poza tym jakby to wygladało - FC z takim patentem, a Dóm dał się wydmuchać i został w tyle?

05.08.2004
01:23
smile
[37]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

W każdym razie technologia bankowo jest obsługiwana przez serię GF 6800, z czego się bardzo cieszę :-)

05.08.2004
02:45
smile
[38]

soze [ sick off it all ]

jestem lekko zdziwiony:]..a2,4xp ..512ddr...ifx5200:D zajebiscie smiga w walce itp na high! w 1024x7..:D

ps. faktycznie grafika baardzo ładna

05.08.2004
10:39
[39]

ZlotX [ Konsul ]

z tego co widze na tej stronie to fx5900 pelny(nie xt ani ultra) jest lepzy od radeona 9800xt i porownywalny z x800
i teraz nie wiem co wybrac czy fx 5900 czy radka 9800 pro bo w tej samej cenie stoja

05.08.2004
10:41
[40]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Maevius---> Dawaj na GG!!!!!!!! 3245294

05.08.2004
10:51
smile
[41]

Snorty [ Raszyński Wariat ]

Małe pytanko - jak włączyć/pokazać conlsole ? Próbowałem wszystkiego ale żaden klawisz nie działa...Chciałbym zerknąć ile mam fps a tu zonk - pod tyldą nic...

Pozdr.

05.08.2004
10:53
[42]

IOO_pl [ Centurion ]

Eeee, wlasnie ,,nabywam'' dooma i zastanawiam sie w jaki sposob trzeba go bedzie zainstalowac? W folderze gdzie sie sciaga sa 3 podfoldery: CD1, CD2, CD3. Co sie z nimi robi? Czy to obrazy do zapisania na plyte? Czy moze pliki .exe?
(Prosze bez komentarzy w stylu - pirat, bo na gre czekalem juz dosc dlugo i wreszcie chce w nia pograc zeby sprawdzic czy sie wogole kupowac oplaca bo jeszcze mi nie pojdzie na mym sprzecie...)

05.08.2004
10:54
[43]

hannibal2 [ Legia Warszawa ]

potrzebujesz programu fraps. mam nadzieje że Chester tego nie zobaczy!

05.08.2004
10:56
[44]

hannibal2 [ Legia Warszawa ]

sa to obrazy płyt i potrzebujesz do tego programu iso buster

05.08.2004
10:57
[45]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Ioo_pl---> musisz mieć daemon tools'a i odczytaćta warezy jako wirtualne pytki :D Krakersy są na pycie. Dodatkowo musisz wsysnąć generator buczy bo inaczej nie będziesz mógł zainstalować. Gra prosi o mod do produktu ;)

05.08.2004
11:04
smile
[46]

IOO_pl [ Centurion ]

No to zaczalem ,,nabywac'' nastepne programiki ... Cholercia - jeden maly grzech doprowadzil do nastepnych :P Dzieki!

05.08.2004
11:09
[47]

Bigkangoo [ Generaďż˝ ]

Witam, Jak Doom III będzie chodził na takim sprzęcie ? : Celeron 2,2 Ghz , 256 MB RAM , ATI Radeon 9600 256 MB, Średnie Detale.

Ile mniej więcej gra będzie wyciągać fpsów na takiej konfiguracji ?

05.08.2004
11:13
smile
[48]

Father Michael [ Padre ]

Jak sprawdzic ile fps mam w grze??

05.08.2004
11:18
smile
[49]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ....jak ile FPS FPS jak sprawdzić......cholera!!!!!!!!!!!!! miałeś już 10000000000000x podane!!!!!!!!!!!!!wcześniej pucuj się!!!!!!!!!!! przeczytaj cały wątek zanim walniesz gupote

05.08.2004
11:20
[50]

jagged_alliahdnbedffds [ Konsul ]

Czy są potrzebne te sterowniki NVIDI 61.77 (czy jakoś tak) do grania w Dooma? Moja karta --> GF FX 5200 128 mb :D

05.08.2004
11:21
smile
[51]

jagged_alliahdnbedffds [ Konsul ]

Bo jak je zainstalowalem to mi sie FarCry troche zwalil --> np. ziemia zlewa sie z wodą bo są takie jakies niebieske i wszystko takie ciemne!! :(

05.08.2004
11:28
smile
[52]

rxb [ Konsul ]

Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś o podobnej konfiguracji sprzętowej podpowiedział co i jak zmienić w configu gry.
A oto moj sprzęt: AMD Athlon 1800+ XP, DDR333 512MB, KT3-Ultra2, Leadtek GF FX5600 Ultra, HDD Maxtor 60 i 80MB ATA-133

05.08.2004
11:30
smile
[53]

Father Michael [ Padre ]

Zax_Na_Max -> nie chce mi sie czytac 1000 postow, prosciej zapytac, ale jesli urazilem twoja dume to serdecznie przepraszam, moze znajdzie sie ktos z minimum kultury osobistej i mi odpowie.

05.08.2004
11:35
smile
[54]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Father Michael ---> w pliku Doom 3\base\DoomConfig.cfg znajdź linijkę :

seta com_showFPS "x"

zamiast x wpisz 1 by włączyć albo 0 by wyłączyć.

05.08.2004
11:36
[55]

rxb [ Konsul ]

jagged_alliahdnbedffds ---------> ja przed odpaleniem dooma zmnienilem stery do grafiki (61.77) i przyznam, że nie sprawdzałem innych gier ale w doomie istotnie wszystko jest takie jakby nadto ciemne.

Czy to normalne, że gra jest taka ciemna, czy to wina sterowników?

05.08.2004
11:37
smile
[56]

Father Michael [ Padre ]

^Piotrek^ -> dziekuje bardzo :)

05.08.2004
11:39
smile
[57]

madowaty [ Chor��y ]

Heja...


05.08.2004
11:46
smile
[58]

madowaty [ Chor��y ]

Heja po raz 2 :] Zacialem sie w mapie EnproPlant, Current Mission Objectives: Reach the Common Center. Wie ktos gdzie jest to Common Center? Chodze w kolko i nic nie ma.

Z gory dzieki.

05.08.2004
11:46
smile
[59]

Fatalis [ Konsul ]

Ja obecnie jestem na poziomie "Delta Labs - Level 2".Jak do tej pory gierka full wypas.K ide grać dalej :-).

05.08.2004
11:48
[60]

legrooch [ Legend ]


rxb ==> To wina słońca...Pomyśl trochę. Chyba normalne że gra jest ciemna...

^Piotrek^ ==> na nforce.nl (forum) jest spory listing komend do konsoli.

05.08.2004
11:56
smile
[61]

jagged_alliahdnbedffds [ Konsul ]

Chcecie kilka porzytecznych zmian w configu? Proszę:
- Jeśli komuś jest "ciemno" w Doomie to niech wejdzie do configa, albo konsoli (CTRL+ALT+tylda) i niech tam znajdzie/wpisze "r_lightscale=10" ---> https://doom3.kuzniki.net/obrazek.php?i=images/light.jpg
- TPP (text z pewnej stronki :D) ---> Na początku włączmy sobie jakąś testową plansze, gdzie nikt nam nie będzie przeszkadzał a framerate będzie wysoko do zabaw. No to już, wchodzimy w menu do konsoli (CTRL+ALT+tylda) i wpisujemy "map testmaps/test_box" i Enter. Trochę pusto ? No faktycznie, ale za to jest ("com_showFPS 1") 60fps (tato, tato mam 60 klatek w doomie 3!!:) No to lecimy dalej – konsola i "pm_thirdperson 1" ---> pobiegajmy sobie i zobaczmy te śliczne mnogie cienie które rzucamy ---> https://doom3.kuzniki.net/obrazek.php?i=images/fun2.jpg . No ok, ale chcemy teraz zobaczyć naszego ludka z innej strony. Komenda "pm_thirdpersonAngle 135", obróci kamere o 135 stopni. Żeby było ciekawiej dajmy naszemu ludkowi broń: "give all". No to jeszcze na koniec zróbmy zooma na twarz: "pm_thirdpersonRange 40". Zwróćcie uwagę na pracę gałek ocznych :D PS: Wszystkie komendy wpisujemy oczywiscie bez " "!! Pozdr.

05.08.2004
11:58
smile
[62]

SnT [ MokumManiac ]

Witam....mam jedno...małe pytanie :)
Czy Doom'ek Trzy ruszy na moim sprzecie:

Athlon 2.0 XP+
256 DDR ram
Radeon 9200 SE (:(((((((((((((((( )

dzieki za odpowiedz. pozdrawiam. kaaamil.

05.08.2004
12:02
[63]

IOO_pl [ Centurion ]

Glupia rzecz... Jesli se w konfigu ustawie wszystko na full, razem z VSync i do tego 1024/768, ale jakosc oswietlenia na low to dziala mi plynniutko Tyle ze gra juz nie ta sama bez ustawienia jakosci oswietlenia chocby na medium, a jak je wlacze to mam z 3-7 FPS :( Mój sprzet to:

PIV 1.8 GHz
768 DDR RAM
GeForce FX 5600

Czy jest jakakolwiek sposob zeby cos z tym zrobic (aha ustawienie wszystkiego na low w minimalnej rozidzielczosci i wlaczenie na maxa oswietlenia nic nie daje bo gra tnie sie tak samo)? NapisaBem tu bo to samo moze mi sie pojawic w D3, bo po screenach widze ze to w pomieszczeniach wyglada baaardzo podobnie

05.08.2004
12:03
smile
[64]

IOO_pl [ Centurion ]

Sry ale zapomnialem dodac ze chodzi mi o gre FAR CRY SRYYYY :P

05.08.2004
12:03
smile
[65]

rxb [ Konsul ]

jagged_alliahdnbedffds -------> dzieki za info :)

05.08.2004
12:05
smile
[66]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

legrooch --> z komendami to mi nie wyskakuj bo ja je prosze ja Ciebie wszystkie znam na pamięć :)

05.08.2004
12:12
smile
[67]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

a to dla wszystkich którzy płaczą że nie ma latarki przy broni :

05.08.2004
12:28
[68]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

troche to zalatuje gejost...bo zamias tej latarki moze....a juz nic :)

a tak na serio to by sie NOKTOWIZOR PRZYDAL :) a nie latarka

05.08.2004
12:28
[69]

madowaty [ Chor��y ]

Dobra nie wazne, juz przeszedlem.

05.08.2004
12:34
smile
[70]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

a wystarczylo pomyslec...

05.08.2004
12:35
smile
[71]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Todd Russell -->zamiast latarki może być cygaro. Coś nie tak?

05.08.2004
13:17
smile
[72]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Tutaj lista komend. powinno wystarczyć:

aasStats shows AAS stats
addarrow adds a debug arrow
addChatLine internal use - core to game chat lines
addline adds a debug line
aviCmdDemo writes AVIs for a command demo
aviDemo writes AVIs for a demo
aviGame writes AVIs for the current game
benchmark benchmark
bind binds a command to a key
bindRagdoll binds ragdoll at the current drag position
bindunbindtwo binds a key but unbinds it first if there are more than two binds
blinkline blinks a debug line
centerview centers the view
checkNewVersion check if a new version of the game is available
clear clears the console
clearLights clears all lights
clientDropWeapon drop current weapon
clientMessageMode ingame gui message mode
clientVoiceChat voice chats: clientVoiceChat <sound shader>
clientVoiceChatTeam team voice chats: clientVoiceChat <sound shader>
closeViewNotes close the view showing any notes for this map
collisionModelInfo shows collision model info
combineCubeImages combines six images for roq compression
compressDemo compresses a demo file
conDump dumps the console text to a file
connect connects to a server
crash causes a crash
cvar_restart restart the cvar system
damage apply damage to an entity
debugger launches the Script Debugger
deleteSelected deletes selected entity
demoShot writes a screenshot for a demo
devmap loads a map in developer mode
dir lists a folder
dirtree lists a folder with subfolders
disasmScript disassembles script
disconnect disconnects from a game
dmap compiles a map
echo prints text
editAFs launches the in-game Articulated Figure Editor
editDecls launches the in-game Declaration Editor
editGUIs launches the GUI Editor
editLights launches the in-game Light Editor
editor launches the level editor Radiant
editParticles launches the in-game Particle Editor
editPDAs launches the in-game PDA Editor
editScripts launches the in-game Script Editor
editSounds launches the in-game Sound Editor
envshot takes an environment shot
error causes an error
exec executes a config file
execMachineSpec execs the appropriate config files and sets cvars based on com_machineSpec
exit exits the game
exitCmdDemo exits a command demo
exportmodels exports models
finishBuild finishes the build process
freeze freezes the game for a number of seconds
game_memory displays game class info
gameError causes a game error
gameKick same as kick, but recognizes player names
getviewpos prints the current view position
gfxInfo show graphics info
give gives one or more items
god enables god mode
heartbeat send a heartbeat to the the master servers
help shows help
hitch hitches the game
in_restart restarts the input system
keepTestModel keeps the last test model in the game
kick kick a client by connection number
kill kills the player
killMonsters removes all monsters
killMoveables removes all moveables
killRagdolls removes all ragdolls
LANScan scans LAN for servers
listActiveEntities lists active game entities
listAF lists articulated figures
listAnims lists all animations
listAudios lists Audios
listBinds lists key bindings
listClasses lists game classes
listCmds lists commands
listCollisionModels lists collision models
listCvars lists cvars
listDecls lists all decls
listDictKeys lists all keys used by dictionaries
listDictValues lists all values used by dictionaries
listEmails lists Emails
listEntities lists game entities
listEntityDefs lists entity defs
listFX lists FX systems
listGameCmds lists game commands
listGuis lists guis
listHuffmanFrequencies lists decl text character frequencies
listImages lists images
listLines lists all debug lines
listMaterials lists materials
listModelDefs lists model defs
listModels lists all models
listModes lists all video modes
listMonsters lists monsters
listParticles lists particle systems
listPDAs lists PDAs
listRenderEntityDefs lists the entity defs
listRendererCmds lists renderer commands
listRenderLightDefs lists the light defs
listServers lists scanned servers
listSkins lists skins
listSoundCmds lists sound commands
listSoundDecoders list active sound decoders
listSounds lists all sounds
listSoundShaders lists sound shaders
listSpawnArgs list the spawn args of an entity
listSystemCmds lists system commands
listTables lists tables
listThreads lists script threads
listToolCmds lists tool commands
listTypeInfo list type info
listVertexCache lists vertex cache
listVideos lists Videos
loadGame loads a game
localizeGuis localize guis
localizeMaps localize maps
makeAmbientMap makes an ambient map
MakeMegaTexture processes giant images
map loads a map
memoryDump creates a memory dump
memoryDumpCompressed creates a compressed memory dump
modulateLights modifies shader parms on all lights
nextAnim shows next animation on test model
nextFrame shows next animation frame on test model
nextGUI teleport the player to the next func_static with a gui
nextMap loads the next map on the server
noclip disables collision detection for the player
notarget disables the player as a target
parse prints tokenized string
path lists search paths
playCmdDemo plays back a command demo
playDemo plays back a demo
playerModel sets the given model on the player
popLight removes the last created light
prevAnim shows previous animation on test model
prevFrame shows previous animation frame on test model
printAF prints an articulated figure
printAudio prints an Video
printEmail prints an Email
printEntityDef prints an entity def
printFX prints an FX system
printMaterial prints a material
printModel prints model info
printModelDefs prints a model def
printParticle prints a particle system
printPDA prints an PDA
printSkin prints a skin
printSoundShader prints a sound shader
printTable prints a table
printVideo prints a Audio
promptKey prompt and sets the
quit quits the game
rcon sends remote console command to server
reconnect reconnect to the last server we tried to connect to
recordDemo records a demo
recordViewNotes record the current view position with notes
reexportmodels reexports models
regenerateWorld regenerates all interactions
reloadanims reloads animations
reloadARBprograms reloads ARB programs
reloadCgPrograms reloads CG programs
reloadDecls reloads decls
reloadEngine reloads the engine down to including the file system
reloadGuis reloads guis
reloadImages reloads images
reloadLanguage reload language dict
reloadModels reloads models
reloadScript reloads scripts
reloadSounds reloads all sounds
reloadSurface reloads the decl and images for selected surface
remove removes an entity
removeline removes a debug line
renderbump renders a bump map
renderbumpFlat renders a flat bump map
reportImageDuplication checks all referenced images for duplications
reportSurfaceAreas lists all used materials sorted by surface area
rescanSI internal - rescan serverinfo cvars and tell game
reset resets a cvar
roq encodes a roq file
runAAS compiles an AAS file for a map
runAASDir compiles AAS files for all maps in a folder
runReach calculates reachability for an AAS file
s_restart restarts the sound system
saveGame saves a game
saveLights saves all lights to the .map file
saveMoveables save all moveables to the .map file
saveParticles saves all lights to the .map file
saveRagdolls save all ragdoll poses to the .map file
saveSelected saves the selected entity to the .map file
say text chat
sayTeam team text chat
screenshot takes a screenshot
script executes a line of script
serverForceReady force all players ready
serverInfo shows server info
serverMapRestart restart the current game
serverNextMap change to the next map
set sets a cvar
seta sets a cvar and flags it as archive
setMachineSpec detects system capabilities and sets com_machineSpec to appropriate value
sets sets a cvar and flags it as server info
sett sets a cvar and flags it as tool
setu sets a cvar and flags it as user info
setviewpos sets the current view position
showDictMemory shows memory used by dictionaries
showInteractionMemory shows memory used by interactions
showStringMemory shows memory used by strings
showTriSurfMemory shows memory used by triangle surfaces
showViewNotes show any view notes for the current map, successive calls will cycle to the next note
sizeDown makes the rendered view smaller
sizeUp makes the rendered view larger
spawn spawns a game entity
spawnServer spawns a server
startBuild prepares to make a build
stopRecording stops demo recording
takeViewNotes take notes about the current map from the current view
takeViewNotes2 extended take view notes
teleport teleports the player to an entity location
testAnim tests an animation
testBlend tests animation blending
testBoneFx tests an FX system bound to a joint
testDamage tests a damage def
testDeath tests death
testFx tests an FX system
testGUI tests a gui
testImage displays the given image centered on screen
testLight tests a light
testmap tests a map
testModel tests a model
testParticleStopTime tests particle stop time on a test model
testPointLight tests a point light
testSave writes out a test savegame
testSaveGame test a save game for a level
testShaderParm sets a shaderParm on an existing testModel
testSIMD test SIMD code
testSkin tests a skin on an existing testModel
testSound tests a sound
testVideo displays the given cinematic
timeCmdDemo times a command demo
timeDemo times a demo
timeDemoQuit times a demo and quits
toggle toggles a cvar
touch touches a decl
touchFile touches a file
touchFileList touches a list of files
touchGui touches a gui
touchModel touches a model
trigger triggers an entity
unbind unbinds any command from a key
unbindall unbinds any commands from all keys
unbindRagdoll unbinds the selected ragdoll
updateUI internal - cause a sync down of game-modified userinfo
vid_restart restarts renderSystem
vstr inserts the current value of a cvar as command text
wait delays remaining buffered commands one or more frames
weaponSplat projects a blood splat on the player weapon
where prints the current view position
writeCmdDemo writes a command demo
writeConfig writes a config file
writeGameState write game state
writePrecache writes precache commands



05.08.2004
14:52
[73]

ZlotX [ Konsul ]

[05.08.2004] 10:39

czekam na odpowiedz z tego posta!!!!

05.08.2004
15:16
[74]

Mitsukai [ Pretorianin ]


testowal ktos moze juz tego moda, ktory dodaje tryb cooperaton do multi w doom'ie 3? a wazniejsze, ktos wie jak go uaktywnic by dzialal? bo po sciagnieciu zadnego read me nie doswiadczylem, a po teoretycznym wlaczeniu go w doom'ie zadna opcja w multi sie nie pojawila.

05.08.2004
15:16
smile
[75]

jagged_alliahdnbedffds [ Konsul ]

Zlotx ---> na www.sklepwgk.pl Radeon 9800Pro 128 mb stoi za 899 zł, ale nie wiem za ile jest tamten więc... Ja bym Radka wybrał!! Pozdr.

05.08.2004
15:22
smile
[76]

CHESTER80 [ no legend ]

Powiem wam że forum GOLa jest naprawdę najlepsze ! Napisałem rano swoją recenzję doom3 na forum Cd-Action w dziale "komentarze - tu gracze komentują gry". Wracam po pracy do domu i co widzę ? Moich postów już nie ma a pan moderator pisze że on pierwszy chce się podzielić wrażeniami z gry i do września będzie kasował wszystkie posty z recenzjami graczy !!!!!!!!!!! ROTFL & LOL na maxa !!! Cieszmy się więc że mimo surowych zasad panujących na GOLu, może swobodnie rozmawiać o Doom3 i nikt nam nic nie kasuje ! Niech żyje GOL i Soulcatcher !!! :)

05.08.2004
15:23
[77]

ZlotX [ Konsul ]

jagged tamten kosztuje niecale 900 tez i ma 256 bitow

05.08.2004
15:25
[78]

ZlotX [ Konsul ]

w cdaction sa same lamy i na gierkach sie malo znaja a te gry co dokladaja do cda to moga sobie gleboko w d*** wcisnac mysla ze oni sa najlepsi i tylko oni moga pisac recenzje i porownywac gry co za debile boze

05.08.2004
15:26
[79]

rxb [ Konsul ]

ZlotX ----------> FX5900 jest lepszy ale niestety droższy od radka 9800 pro, dlatego poleciłbym jednak 9800 pro.
jednak zwróć uwagę przy zakupie aby była to wersja 256-bitowa i dobrze żeby karta była wyposażona w 256mb

05.08.2004
15:30
[80]

ZlotX [ Konsul ]

rxb dzieki chociaz trudno bedzie dozbierac kase na 256 mb
wiem na pewno ze ma 256 bit i dobrze taktowana jest ale chyba jak bede mial 128 ddr na tej karcie to wszystkie gry na very high smigna co wyszly do tej pory

05.08.2004
15:34
[81]

rxb [ Konsul ]

ZlotX --------- *edit*-------> bardzo duże znaczenie ma również firma, która wyprodukowała kartę. I szczerze odradzam na przykłąd propozycję, którą przedstawił jagged_alliahdnbedffds bo Power Color robi lipne karty.
Optymalnym rozwiązaniem byłoby zwrócenie uwagi na firmę Sapphire.

05.08.2004
15:37
smile
[82]

Zemun [ Konsul ]

Poawtarzam dla tych co nie wiedza jak zobaczyc ilos fps, od razu mowie ze nie trzeba uzywac do tego programu fraps:
Najpierw wywołujemy konsole czyli ALT+CTRL+~, i wpisujemy com_showfps 1, a zeby wyłączyc to zamiast jedynki wpisujemy zero i tyle!
ps. pisze to dla tych co nie wiedza, bo zauwazyłem ze co kilka godzin ktos sie pyta, wy zawsze mowice zeby frapsa uzył, a jak widac jest prostrza metoda

05.08.2004
16:06
[83]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

A ja kodpalic demo ? probowalem komenda playdemo ale nic sie nie dzialo

05.08.2004
16:35
[84]

Zemun [ Konsul ]

_MyszooR_ ---> nie wiem za bardzo o co ci chodzi ale sie domyslam ze chodzi o tet test w po którym wyświetla ci sie ile klate miałes, a wiec: tak znow wywołujesz konsole i wpisujesz: timedemo demo1, ten test zeby był miarodajny nalezy go puscic dwa razy!

05.08.2004
16:36
[85]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Pojawiły sie pierwsze mody do dooma, sa na GH

05.08.2004
16:43
smile
[86]

leszo [ Mała Wojna ]

A ja mam pytanko : w trójce nie ma już dwururki ???

05.08.2004
16:45
[87]

CHESTER80 [ no legend ]

Fajnie że coraz więcej modów się pojawia, z dnia na dzień coraz ciekawsze. Podobno jest już mod (albo ma być) dla tych którym ciemno jest podczas gry. Latarka ma być cały czas w nim. Ja szczerze mówiąc wolę tak jak jest i gram bez modów.

05.08.2004
16:47
smile
[88]

CHESTER80 [ no legend ]

Aha ! I jeszcze jedno ! Jak ktoś z was ma zeskanowaną recenzję doom3 z KŚ to bardzo proszę o przesłanie mi jej na mejla ! Podobno jest rewelacyjna !

05.08.2004
16:50
[89]

Zemun [ Konsul ]

CHESTER80--->co recenzja w KŚ, z tego co pamietam oni ngdy nie napisali świetej recenzji i watpie ze to sie zmieniło!!

05.08.2004
17:19
[90]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

Nie ma to jak wulkan i ja :D

05.08.2004
17:36
smile
[91]

CHESTER80 [ no legend ]

Kto chce skany z pierwszej w polsce recenzji Doom3 w "Komputer Świat" ??? Nikt ? Szkoda... :)
Jak ktoś chce to piszcie mi na GG swoje mejle, wysyłka natychmiastowa. Skany są w słabej jakości ale przeczytać się da. Nie ja je robiłem, dostałem je od znajomego.

05.08.2004
17:43
[92]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

CHESTER80 - wyslij na [email protected] :)


05.08.2004
17:43
[93]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

.

05.08.2004
17:44
[94]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

..

05.08.2004
17:44
[95]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

....

05.08.2004
17:44
[96]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

.....

05.08.2004
17:44
[97]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

..........

05.08.2004
17:45
[98]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

.........

05.08.2004
17:45
[99]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

........

05.08.2004
17:45
[100]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

...........

05.08.2004
17:46
[101]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

............

05.08.2004
17:46
[102]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

............

05.08.2004
17:46
[103]

Zemun [ Konsul ]

CHESTER80--->pześli zobacze co oni tam naskrobali, z gory dzieki, dares muj masz w profilu!

05.08.2004
17:46
[104]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

.................

05.08.2004
17:47
[105]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

.............

05.08.2004
17:47
[106]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

..........

05.08.2004
17:47
[107]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

...........

05.08.2004
17:47
[108]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

i ostatni screnik :)

05.08.2004
17:48
smile
[109]

Snorty [ Raszyński Wariat ]

Możesz mnie oświecić po co wklejałeś te screeny ? Nic nadzwyczajnego na nich nie widać...Boże widzisz i nie grzmisz...

05.08.2004
17:49
[110]

Zemun [ Konsul ]

_MyszooR_ --->po co te screene??

05.08.2004
17:52
smile
[111]

CHESTER80 [ no legend ]

Czego wy od niego chcecie ? W poprzednich częściach wątku, też są screeny i to nawet więcej.

05.08.2004
17:54
[112]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

Snorty , Zemun-- moze ktos chcialby zobacyzc nowe screny ?

05.08.2004
17:56
smile
[113]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Zapraszam do najnowszej części wątku, gdyż tutaj już zbyt długo się otwiera:

05.08.2004
18:00
smile
[114]

CHESTER80 [ no legend ]

Nie wiem jakie masz łącze ale u mnie otwiera się wyśmienicie i podejrzewam że u innych też. Trzeba by raz na zawsze ustalić po ilu postach otwieramy nowy wątek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS:Poza tym ja chciałem założyć 7 i nawet prosiłem was o to. Widać nikt mnie tu niesłucha, fajnie ! Też będę taki niemiły..............

05.08.2004
18:02
[115]

ZlotX [ Konsul ]

rxb ta karta to leadtek winfast dobra jest czy nie aha mam taki artykul jak przerabiaja ta karte na 5959 ultra jak by ktos chcial dlatego jka kupuje i bede mial 5950 ultra

05.08.2004
18:03
smile
[116]

Zemun [ Konsul ]

CHESTER80 --->wyslesz mi te skany??

05.08.2004
18:22
smile
[117]

Grand [ The One And Only ]

HELP

Chłopaki poradzcie co zmieniać aby mieć jak najwięcej fps :(( bo mam tylko 10 LOL prosze pomżcie :)

05.08.2004
18:26
[118]

Zemun [ Konsul ]

Grand-->a jaki masz konfig??

05.08.2004
18:26
smile
[119]

CHESTER80 [ no legend ]

Jaki masz komputer od tego zacznijmy. U mnie trochę lepiej chodzi na najnowszych sterach nvidii, do radka też już są jakieś catalisty...

05.08.2004
18:55
smile
[120]

Grand [ The One And Only ]

Mój konfig

// IvL/FblnaU4w6bO89mN9XIzJKwdEz1acOB3LQ6Vj2NWPrRjcMHDUWwo5lUiQR3s5TZibMWbYBsrYGKfosUU=
unbindall
bind "TAB" "_impulse19"
bind "ENTER" "_button2"
bind "ESCAPE" "togglemenu"
bind "SPACE" "_moveup"
bind "/" "_impulse14"
bind "0" "_impulse10"
bind "1" "_impulse0"
bind "2" "_impulse1"
bind "3" "_impulse2"
bind "4" "_impulse3"
bind "5" "_impulse4"
bind "6" "_impulse5"
bind "7" "_impulse6"
bind "8" "_impulse7"
bind "9" "_impulse8"
bind "[" "_impulse15"
bind "\\" "_mlook"
bind "]" "_impulse14"
bind "a" "_moveleft"
bind "c" "_movedown"
bind "d" "_moveright"
bind "f" "_impulse11"
bind "q" "_impulse9"
bind "r" "_impulse13"
bind "s" "_back"
bind "t" "clientMessageMode"
bind "w" "_forward"
bind "y" "clientMessageMode 1"
bind "z" "_zoom"
bind "BACKSPACE" "clientDropWeapon"
bind "PAUSE" "pause"
bind "UPARROW" "_forward"
bind "DOWNARROW" "_back"
bind "LEFTARROW" "_left"
bind "RIGHTARROW" "_right"
bind "ALT" "_strafe"
bind "CTRL" "_attack"
bind "SHIFT" "_speed"
bind "DEL" "_lookdown"
bind "PGDN" "_lookup"
bind "END" "_impulse18"
bind "F1" "_impulse28"
bind "F2" "_impulse29"
bind "F3" "_impulse17"
bind "F5" "savegame quick"
bind "F6" "_impulse20"
bind "F7" "_impulse22"
bind "F9" "loadgame quick"
bind "F12" "screenshot"
bind "MOUSE1" "_attack"
bind "MOUSE2" "_moveup"
bind "MOUSE3" "_zoom"
bind "MWHEELDOWN" "_impulse14"
bind "MWHEELUP" "_impulse15"
seta radiant_entityMode "0"
seta gui_mediumFontLimit "0.60"
seta gui_smallFontLimit "0.30"
seta net_socksPassword ""
seta net_socksUsername ""
seta net_socksPort "1080"
seta net_socksServer ""
seta net_socksEnabled "0"
seta win_ypos "22"
seta win_xpos "3"
seta sys_lang "english"
seta s_numberOfSpeakers "2"
seta s_doorDistanceAdd "150"
seta s_globalFraction "0.8"
seta s_subFraction "0.75"
seta s_playDefaultSound "1"
seta s_volume_dB "0"
seta s_meterTopTime "2000"
seta s_reverse "0"
seta s_spatializationDecay "2"
seta s_maxSoundsPerShader "1"
seta r_debugArrowStep "120"
seta r_debugLineWidth "1"
seta r_debugLineDepthTest "0"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta r_forceLoadImages "1"
seta r_shadows "0"
seta r_skipBump "1"
seta r_skipSpecular "1"
seta r_skipNewAmbient "1"
seta r_renderer "best"
seta r_brightness "2"
seta r_gamma "1"
seta r_swapInterval "0"
seta r_useIndexBuffers "0"
seta r_customHeight "486"
seta r_customWidth "720"
seta r_fullscreen "1"
seta r_mode "3"
seta r_multiSamples "0"
seta image_downSizeLimit "256"
seta image_ignoreHighQuality "1"
seta image_downSizeBumpLimit "256"
seta image_downSizeSpecularLimit "64"
seta image_downSizeBump "1"
seta image_downSizeSpecular "1"
seta image_useCache "0"
seta image_cacheMegs "32"
seta image_cacheMinK "200"
seta image_usePrecompressedTextures "1"
seta image_useNormalCompression "1"
seta image_useAllFormats "1"
seta image_useCompression "1"
seta image_roundDown "1"
seta image_forceDownSize "0"
seta image_downSize "1"
seta image_lodbias "0"
seta image_anisotropy "0"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
seta gui_filter_gameType "0"
seta gui_filter_players "0"
seta gui_filter_password "0"
seta net_master4 ""
seta net_master3 ""
seta net_master2 ""
seta net_master1 ""
seta net_clientMaxRate "16000"
seta net_serverMaxClientRate "16000"
seta m_strafeSmooth "4"
seta m_smooth "1"
seta m_strafeScale "6.25"
seta m_yaw "0.022"
seta m_pitch "0.022"
seta sensitivity "5"
seta in_alwaysRun "0"
seta in_freeLook "1"
seta in_anglespeedkey "1.5"
seta in_pitchspeed "140"
seta in_yawspeed "140"
seta gui_configServerRate "0"
seta com_guid ""
seta com_showFPS "1"
seta com_purgeAll "1"
seta com_machineSpec "0"
seta g_decals "0"
seta g_projectileLights "0"
seta g_doubleVision "0"
seta g_muzzleFlash "0"
seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/characters/player/marine_mp_green;skins/characters/player/marine_mp_blue;skins/characters/player/marine_mp_red;skins/characters/player/marine_mp_yellow"
seta g_mapCycle "mapcycle"
seta g_voteFlags "0"
seta g_gameReviewPause "10"
seta g_countDown "10"
seta g_password ""
seta g_showBrass "1"
seta g_showProjectilePct "0"
seta g_showHud "1"
seta g_showPlayerShadow "0"
seta g_showcamerainfo "0"
seta g_healthTakeLimit "25"
seta g_healthTakeAmt "5"
seta g_healthTakeTime "5"
seta g_useDynamicProtection "1"
seta g_armorProtectionMP "0.6"
seta g_armorProtection "0.3"
seta g_damageScale "1"
seta g_nightmare "0"
seta g_bloodEffects "1"
seta ui_showGun "1"
seta ui_autoReload "1"
seta ui_autoSwitch "1"
seta ui_team "Red"
seta ui_skin "skins/characters/player/marine_mp"
seta ui_name "Player"
seta si_spectators "1"
seta si_usePass "0"
seta si_warmup "0"
seta si_teamDamage "0"
seta si_timeLimit "10"
seta si_fragLimit "10"
seta si_maxPlayers "4"
seta si_map "game/mp/d3dm1"
seta si_gameType "singleplayer"
seta si_name "DOOM Server"
seta g_spectatorChat "0"


Co zmienić ? :)

05.08.2004
19:01
smile
[121]

CHESTER80 [ no legend ]

he he , fajny masz ten komputer ale ja na takich się nie znam więc nie pomogę ! :)
Idź z tym do Marsellusa Wallace'a - on urzęduje w wątku nr.7, na dole masz link. Moja wiedza w tym momencie wysiada a on napewno wie o co biega.

06.08.2004
11:47
[122]

Suhoj [ Fochmistrz ]

DOOM3 miał być wielkim hitem itd. itp. a ostatnio widziałem i grałem na tym u kumpla bo mi nie chodzi a on ma kompa na wypasie i szczerze mówiąc FarCry to bije dooma na głowę a nawet na 3 głowy... jakby ją wypuścili wtedy kiedy ją mieli wpuszczać to może efekt byłby większy

06.08.2004
12:59
[123]

Requiem [ has aides ]

Widze, ze konfig Dooma3 jest prawie identyczny jak konfig q3 - wiec napewno ma olbrzymie mozliwosci edycyjne, a wiec zapewne mozna wydusic z niego sporo fps nawet na slabych kompach :] Tyle, ze nie bedzie juz tak efekciarsko...

06.08.2004
17:08
[124]

dozer181 [ Pretorianin ]

mam pytanie o co chodzi z tymmi kodami co trzeba wpisywac w niektorych miejscach przy takich budkach czy cos w tym stylu z koa wziasc te kody ?????????

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.