GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Neverwinter Nights i okolice - część 197

01.08.2004
12:26
[1]

Bajt [ ]

Neverwinter Nights i okolice - część 197

Neverwinter uratowane!
Po wielu zaciekłych i krwawych bitwach, niecny plan Moragi i jej sojuszników - Pradawnych, legł w gruzach. Nieliczne watahy goblinów, orków i innych typów spod ciemnej gwiazdy, co prawda, plądrują okoliczne wioski, ale z nimi radzą sobie doskonale nowo przybyli najemnicy. W razie kłopotów my chętnie służymy radą i ostrzem. W dowód wdzięczności za nasze starania, Lord Nasher Alagondar podarował nam zamek na odludziu, który wspólnymi siłami został odrestaurowany i zamieniony na Twierdzę Najemników Faerunu. Twierdza położona jest na bezludziu, jednak od czasu zajęcia jej przez Najemników znów zaczęła tętnić życiem, zarówno w Twierdzy, jak i wokół. Zapewnia ona bezpieczeństwo na terenach ją otaczjących, co przyczyniło się do ożywienia handlu oraz osiedlaniu się ludzi z innych części Faerunu. Zło próbujące zniewolić ludność północy zostało pokonane, jednak to nie jest jeszcze koniec wojny. Nasi bohaterowie wygrali dopiero jedna z wielu bitew, jakie przyjdzie im stoczyć. Po upadku Moragi w Twierdzy pojawił sie Elminster, który odbył długą rozmowe z najemnikami. To wlasnie za jego namową postanowiono rozszerzyć zakres działań poza planetę Toril na inne planety Świata Zapomnianych Krain, a także na inne swiaty, takie jak: Świat Smoczej Lancy, Greyhawk, Świat Szkarlatnego Słońca czy nawet Planescape.
Dzięki pomocy Elminstera i magów Neverwinter została utworzona sieć portali prowadzących do najodleglejszych krain Faerunu. Stworzono także portale miedzysferowe do takich miejsc, jak Sigil, Miasta Złodziei (Greyhawk) czy też do Twierdzy Rycerzy Solamnijskich. Wszędzie tam toczy się walka ze złem i wszędzie są potrzebni dzielni wojownicy, którzy staną po stronie sił dobra, aby wspomóc je w walce z hordami mroku a także chaosu.

Elitarny oddział Najemników Faerunu to:
Artuus - Krasnolud, wojownik, odznaczający się wielką rozwagą, cierpliwością i intuicją, nie znoszący chamstwa. Jak większość Krasnoludów lubi piwo i dobrą zabawę. Zakochany jest w katanach, ale i inne miecze nie są mu obce;
Arttrue - dawno temu wyruszył na wyprawę do Sfery Multi, ale duchem jest wciąż z nami. Chyba tęsknota go zżera, bo coraz częściej wpada opowiadać wrażenia i łyknąć krzepkiego krasnoludzkiego trunku;
Bajt - Człowiek, tajemniczy czarodziej w czarnej szacie z wielkim kapturem, spod którego czasami świecą dziwnym czerwonym światłem - oczy. On sam twierdzi, że to nic takiego, ale inni mówią, że to wpływ Czarnej Magii;
Gilmar - Pół- Elf - obieżyświat, plotka głosi, że niedawno wrócił z Sigil jakiś odmieniony i bardziej niż zwykle melancholijny, ale nadal poleruje swój miecz, jakby chciał zetrzeć z niego niewidoczne ślady po Krwawej Wojnie. Nikt nie wie po czyjej stronie walczył - Baatezu, czy Tanar'ri... i lepiej go o to nie pytać;
Shakka - Krasnolud, wojownik, przybywający z Candlekeep, porzucił księgi i papirusy a chwycił dwa dlugie miecze. Twierdzi ,że jest zły, ale walczy po stronie dobra. Taki z niego krasnoludzki błedny wojownik. Jego motto, to "Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach". Podobno widziano nawet, jak zajmował się czarną i białą magią, ale na razie to tylko pogłoski;
VisusAugustus - Elf - bard na każdym biwaku nuci pieśni i ballady, zwłaszcza sprośne, ale ostatnio wstąpił do klasztoru, żeby podszkolić się w sztukach walki. Pokazał rowniez, że ma talent malarski i architektoniczny, co zostalo wykorzystane przy renowacji naszej twierdzy. Zachwyca się wszelkimi odmianami piersi niewieścich i je klasyfikuje;
Bogas - Drow - zaklinacz - wojownik w służbie Lolth przybył z Wrót Baldura i tu, w Neverwinter, zrobił oszałamiającą, typowo faeruńską karierę: od sprzątacza, poprzez ilustratora wątku, aż do eksperta w D&D i Forgotten Realms. Coś ostatnio wyraźnie nie lubi ko - boldów;
Drackula - Pół - Elf, łowca, cicho sza - podobno Harfiarz; złośliwcy twierdzą, że przyjęty został z powodu jakiegoś bliżej nie określonego powinowactwa z Gilmarem, ale to pomówienia... Jest tu dzięki swojemu poczuciu humoru. Założył w twierdzy zamtuz i dba o rozrywki dla wszystkich;
War - Elf - łowca, tajemniczy osobnik, już pierwszego dnia służby poprosił o przydział do lochów, gdzie odprawia egzorcyzmy i wypędza demony z młodych Elfek. Teraz nieustannie ćwiczy walke mieczem świetlnym i strzelanie ze swojego długiego łuku;
Wuluk - Mroczny Elf - kapłan/mag, przybył z wyspy Vvardenfell i woli by go nazywać Dunmerem niż Drowem. Plotka głosi, że to kolejny uciekinier z Podmroku, ciekawe co tam przeskrobał... pewnie znudził mu się matriarchat;
Incorruptible - Człowiek, rycerz/paladyn, porzucił kulturystykę i zasmakował w magii.Wielokrotnie skazywany na banicję, odradza się jak Feniks z popiołów i wraca... a dusza jego jak zawsze... rogata.

Nabór najemników wszelkich ras i klas trwa!!!
Przybywajcie po przygody, dreszczyk emocji, sławę i skarby.
Zapomniane Krainy stoją przed Wami otworem za sprawą gier cRPG.
W oczekiwaniu na nowe wspaniałe gry cRPG dyskutujemy o Neverwinter Nights i innych cRPG-ach, ktore zapadly nam w serca i pamięć.

demo gry oraz aktualne patche -------------------> www.cdprojekt.info

strony związane z tematem: (oficjalna) https://www.neverwinternights.com/
https://nwvault.ign.com


po polsku:

https://nwn.cdprojekt.com/
https://www.neverwinter.4me.pl/
https://nwn.gry-online.pl
https://smoczakuznia.prv.pl

inne linki:
bg2.cdprojekt.com
icewind.cdprojekt.com
torment.cdprojekt.com
arcanum.sierra.com
lionheart.cdprojekt.com
drackula.republika.pl
swiatynia.cdprojekt.com
www.thewitcher.com

link do poprzedniej części ------------------>

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-01 12:31:31]

01.08.2004
12:31
smile
[2]

Mr_Ban [ Chor��y ]

No to juz niedlugo urodziny - 200 na liczniku!

01.08.2004
12:33
smile
[3]

Bajt [ ]

Mr_Ban --> Witaj!
Tak, niedlugo 200. a wiec przydalaby sie zmiana wstepniaka, niestety nikomu sie nie chce tego zrobic :)

01.08.2004
13:43
smile
[4]

Bajt [ ]

Dobra, mam problem. Zainstalowalem PRC PL, ustawilem w module co trzeba i jak trzeba. A jak wlaczam gre i uruchamiam modul to mi wywala do Windy. Mial ktos taki problem?

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-01 17:19:30]

01.08.2004
17:52
[5]

Bogas [ Senator ]

Spróbuj czy z ang. PRC masz to samo.

01.08.2004
19:59
[6]

Bajt [ ]

Z ang. tak samo. A Tobie dobrze dziala?

02.08.2004
08:53
[7]

Viator [ Pretorianin ]

Bogas---> Screen był robiony gdy moja postać była na 10lv mag, oraz 3lv mnich. Kusza nie pamiętam, ale daje +5 do ataku, pancerz to jedno z ciekawych ubrań dla mnicha , dodaje przyspieszenie. Teraz w repertuarze czarów mam większą burzę, to dopiero wymiata.

02.08.2004
16:57
[8]

Bogas [ Senator ]

Bajt- Jeszcze się tym nie bawiłem. Ale dzisaj sprawdzę.
Viator- kusza +5 w 2 akcie? Nieżle, a można wiedzieć co to za podziemia na tamtym zdjęciu? Bo ich nie kojarzę.

03.08.2004
08:08
[9]

Viator [ Pretorianin ]

Bogas ---> o ile pamiętam to jest loch w mroźnej knieji , quest z faktori handlowej na odzyskanie klejnotów rodowych kogoś tam, o ile sobie przypominam był tam sukkub do uwolnienia. Jak nie zapomnę to zrobię screena z opisem tej kuszy.

03.08.2004
11:55
[10]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Witam!! to znowu ja... HoU już zamówiony więc za niedlugo pociacham :).
Planuje też gre na multi (jak zwykle..) ale nie wiem co przy wymaganiach serwera znaczy jakieś "CEP"???
Jakiś mod? mini-dodatek??

Pomocy!!!

Z g"u"ry thx

03.08.2004
11:59
smile
[11]

zarith [ ]

cep - community expansion pack - 'oficjalny' zbiór przeróżnych fan-made dodatków, waży 120 mega, do pociągnięcia ze strony bioware'u, polecam:)

03.08.2004
11:59
[12]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

CEP - to hack z dodatkami... nowe glowy i tym podobne bajery....miecze..ubranka... ale uwazaj :) CEP jest spory objetosciowo, takich hackow jest sporo i wlasciwie prawie kazdy serwer do multi uzywa innych

03.08.2004
12:08
[13]

Shadovar [ Junior ]

a ta gra jest zajebissssta a ja nie mam stałego łącza i nie mogę grać w necie pozdro dla fanów

03.08.2004
14:27
[14]

Mr_Ban [ Chor��y ]

Co tu tak smutno? Rozumiem ze pogoda nie bardzo ale glowy do gory!

04.08.2004
08:08
[15]

Viator [ Pretorianin ]

Bogas---> Oto screny:

04.08.2004
08:12
[16]

Viator [ Pretorianin ]

oraz drugi też ciekawy:

04.08.2004
09:36
[17]

Attyla [ Legend ]

Witam ponownie. Wczoraj zasiadłem po raz pierwszy od dawma do przerwanej NWN. Dotarłem do świątyni, z której po udeżeniu w gong wychodzi jakiś mag, który zabiera jakąś biedaczkę na ofiarę dla swojego boga Vixcośtam. Załatwiłem draba i zszedlem dopiwnic. Tam są wejścia do trzech miejsc. Po otworzeniu każdego pojawiają się całe hordy wympirów. Chodzi o to, że dostałem jeden kołek na jedno wejście. Przy drugim wejściu robi się niesamowity tłok. Doświadczenie idzie bardzo szybko, ale nie mogę nic zrobić. Jak pozbyć się tych pomniejszych wampirów - mnichów?

04.08.2004
10:22
[18]

Viator [ Pretorianin ]

Attyla---> Jak sam z pewnością wiesz wampira można uśmiercić kołkiem i to na pewno drewnianym, tak więc musisz naprodukować takich kołków. Jak to zrobić ? Poprosu rozbij jakąś skrzynię, oczywiście drewnianą, lub ławkę czy coś co jest z drewna.

04.08.2004
16:12
[19]

Attyla [ Legend ]

dzięki - porobojemy to dzisiaj:-D Nie trzeba tu mieć jakichś zdolności?

04.08.2004
16:16
smile
[20]

Bajt [ ]

Attyla --> Nie, tylko rozwalasz skrzynie, bierzesz kolki i wio na wampira ;)
Jak ucieknie jako duch do trumny, to wtedy go przebijasz.

04.08.2004
21:45
smile
[21]

Bajt [ ]

Info ze strony CDP:

Firmy Atari i BioWare poinformowały w dniu dzisiejszym, iż firma Obsidian Entertainment zajmie się produkcją gry Neverwinter Nights 2!
W wydanym oświadczeniu Feargus Urquhart, współzałożyciel firmy Obsidian Entertainment, powiedział: "BioWare i Atari stworzyły ogromną społeczność graczy przyciągniętą zarówno głębią i interakcyjnością rozgrywki jak i możliwością stworzenia własnych stylowanych na pen-and-paper modułów. Neverwinter Nights odmieniło naturę komputerowych gier fabularnych". Z kolei John Hight, producent wykonawczy z firmy Atari, stwierdził: "Feargus i jego zespół w Obsidian Entertainment są najwłaściwszymi osobami na tej planecie, aby podjąć to co BioWare zostawiło i wynieść tą wspaniałą grę na zupełnie nowy poziom."

Weterani komputerowych gier RPG zapewne doskonale znają postać Feargusa Urquharta, który brał udział w produkcji jednych najsłynniejszych gier z gatunku cRPG w historii. Urquhart jako szef Black Isle Studios, z ramienia Interplay, nadzorował proces developingu gier Baldur’s Gate i Baldur’s Gate 2 oraz pierwszej konsolowej wersji Baldur’s Gate, noszącej podtytuł Dark Alliance. Feargus Urquhart odpowiedzialny jest również za powołanie do życia popularnego i cenionego przez graczy cyklu Icewind Dale. Ponadto, przed opuszczeniem w zeszłym roku szeregów Black Isle Studios, pracował również nad obydwiema grami ze słynnej serii Fallout.

W chwili obecnej Neverwinter Nights 2 (znane również pod kodową nazwą Pennsylvania) znajduje się w fazie pre-produkcji. Gra oczywiście, podobnie jak pierwsza część, osadzona będzie w świecie Forgotten Realms - jednym z najpopularniejszych światów fantasy wchodzących w skład systemu Dungeons & Dragons. Jak na razie NWN2 zapowiedziane zostało jedynie na komputery klasy PC, jednakże przedstawiciele Atari, światowego wydawcy programu, nie wykluczają wypuszczenia również wersji na konsole następnej generacji. Premiera Neverwinter Nights 2 zapowiedziana została na 2006 rok.


Jest tez watek na GOLu na ten temat.

Fajnie, tylko dlaczego NWN 2 ma robic inna firma niz pierwsza czesc? Mam nadzieje, ze tego nie zwala...

05.08.2004
09:18
smile
[22]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

2 LATA?? w 2006 roku.... hmm..sam nie wiem, czy to dlugo czy krotko... no...ale trzeba to opic :D:D:D

05.08.2004
14:01
smile
[23]

qLa [ oLd GaMeS FaN ]

Witam!
Czy ktos moglby mi podac dzialajacego linka do najnowszego patcha do NWN i Shadows of Undertide?!

05.08.2004
14:10
smile
[24]

Attyla [ Legend ]

Dzięki! Zadziałało! Nie wiem jak na to wpadliście - zwłaszcza, że w innych miejscach rozbicie skrzynki nic nie daje.

05.08.2004
14:19
[25]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

qLa ---> dzialajacego linka?? hmm.. przeciez mozna normalnie zaktualizowac gre... jest taka opcja w grze.. prawie samo sie robi :D
a na nwn.bioware.com nic nie ma???

05.08.2004
15:30
smile
[26]

Bogas [ Senator ]

Dwa lata co ja do tego czasu będę robił :)
Szkoda ze nie da się zapaść w 2 letnią hibernacje :D
qLa- www.cdprojekt.info
A dla zainteresowanych link
----- >

05.08.2004
15:55
smile
[27]

qLa [ oLd GaMeS FaN ]

Spieszylem sie i nie napisalem szczegolow.
Aktualizator mi nie dziala - tzn. w pewnym momencie pisze, ze nie da sie zaktualizowac.
patchow i z CDproject i z Bioware nie moge zassac ;/

06.08.2004
08:59
[28]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

qLa ---> hmm...a masz ..wiesz... tz. oryg. inaczej? czy nalezysz do uczciwych? :D:D

a wlasciwie to jaki patch potrzebujesz?? ktora wersja?
wejdz na https://nwn.cdprojekt.com i wpisz w wyszukiwarke to czego szukasz, jest tam chyba opisane co robic w razie problemow z aktualizacja, jest chyba cos takiego jak "instalacja krytyczna"... tylko chyba taka instalka byla do 1.32... a do 1.61 to nie wiem.... dawno nie gralem...

06.08.2004
13:05
smile
[29]

qLa [ oLd GaMeS FaN ]

Visus
Sprawa juz zalatwiona.Zassalem polski patch z jakiejs !Niemieckiej! strony:)
Mam oryginal!:)

06.08.2004
23:35
smile
[30]

_kronos_ [ Pretorianin ]

CO TRZEBA ZROBIC W DODATKU ABY MUC WYBRAC TE NOWE KLASY ?????
MAM POSTAC NOWA ZROBIONA NA DODATKU.
I GRAM TYLKO NA DODATKU .
WIEC CO TZREBA ZROBIC ABY MOZNA WYBRAC NOWĄ KLASE ?????????????

07.08.2004
19:49
[31]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

po pierwsze: NIE KRZYCZ ;)

po drugie: jakbys mial oryginalna gre to bys nie mial problemow ;)

po trzecie:
ZABOJCA - charakter zly, ukrywanie sie - poziom 8, skradanie sie - poziom 8
CZARNY STRAZNIK - charakter zly, ukrywanie sie - poziom 5, rozplatanie, atak +6

takie sa wymagania aby mozna wybrac te oto powyzsze klasy prestizowe

09.08.2004
09:48
smile
[32]

Viator [ Pretorianin ]

mam pytanie dotyczące broni dystansowych: Co daje właściwość "Potężny"?

09.08.2004
15:41
[33]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Viator --> to oznacza ze dodajesz bonus jaki stoi przy poteznym (np "potezny +1") do obrazen. Jednak musisz miec odpowiedni modyfikator sily - w przypadku "potezny +1" sila 12+

10.08.2004
00:21
smile
[34]

LuBeK [ Konsul ]

Jaki polski serwer polecacie do gry?? Oczywiscie mowie o serwerach PW z odgrywaniem rol i takie tam. Ostatnio naszly mnie wspomnienia jak jako pierwszy na serwerze Multimedia/Gry-Online odkrylem jak sie wydobywa rude i tworzy z nich przedmioty i zachcialo mi sie jeszcze raz poczuc kilof w reku:)

10.08.2004
16:55
smile
[35]

Zeur [ Centurion ]

A moglibyście dać mi namiary na Ilmater??? - czli adres stronki, IP, Haki

10.08.2004
17:16
smile
[36]

wert [ Ronin ]


Ha LuBeK żyje ale numer :-)
ja teraz gram na Olmindonie - serwer ze wszech miar rpg - link do strony u dołu ale polecam poczytac też forum.

10.08.2004
17:24
smile
[37]

LuBeK [ Konsul ]

Witaj Wert, wiele przygod minelo nim ostatni raz sie widzielismy:) Milo widziec kogos ze "starej gwardii", moze jeszcze sie jakos spotkamy przy kuflu dobrego krasnoludzkiego piwa, jak znajde tylko czas:)

Dzieki za linka, zaraz sobie poczytam.

Pozdrawiam

14.08.2004
13:42
[38]

Gilmar [ Easy Rider ]

Na dziedzińcu Twierdzy pojawiła się wysmukła postać w pięknej zbroi płytowej, na którą narzucona była granatowa peleryna, przyozdobiona srebrnymi gwiazdami. U boku wisiał długi miecz, a w lewej ręce spoczywała tarcza z wizerunkiem srebrnego smoka. Głowę okrywał kaptur, spod którego sterczały ogromne wąsiska i czasami błyskały zielonym, spokojnym blaskiem – oczy.
-Witajcie Najemnicy! – zawołał.

Gdzie się podziała "Stara Gwardia" Twierdzy...???
Wici, Wici!!! Przybywajcie!!!

14.08.2004
13:58
smile
[39]

Bajt [ ]

Witam!

Hm, cos mnie nie ma na zdjeciu rodzinnym :)
Ja tez chce sie tam znalezc. Co mam zrobic? Screena z postacia?

14.08.2004
14:08
[40]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bajt --------> Witaj!
Jak byla robiona rodzinna fotka, to Ty akurat gdzies urlopowałeś i tylko dlatego Ciebie nie ma...
Juz nawet nie wiem kto to robił, chyba Drackula albo Visus. Słaliśmy do niego swoje screeny a on to obrobił.
Taki motyw pojawił się tylko raz na 100 części wątku a więc bardzo dawno temu...
Wrzuciłem ten obrazek tylko dlatego, że przyszła do mnie nostalgia... za dawnymi czasami, kiedy w Twierdzy tętniło życie a serca Najemników biły jednym rytmem... Eeeeech...

14.08.2004
14:14
[41]

Bajt [ ]

To jak w koncu dobrniemy w trudach do 200 czesci, to ja bym bardzo chcial sie znalezc na tym obrazku :D

Najemnicy pewnie teraz na zasluzonych (?) :) wakacjach, dlatego tak malo ruchu w Twierdzy. Moze to sie zmieni od wrzesnia...

14.08.2004
14:48
[42]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bajt --------> myślisz, że liczba 200 będzie miała jakąś magiczną moc...???
Stało sie to, czego sie obawiałem a mianowicie, wątek zrobil się typowo techniczny. Stara wiara powoli wykruszała się i praktycznie rzecz biorąc, wątek powoli umiera...

Od dawna nie gram w NWN i jego klony, czytam tylko regularnie nasz wątek, niewiele rozumiem z tego co się w nim dzieje a tym bardziej nie potrafię napisać coś ciekawego, czy interesującego.

Ostatnio gram w Evil Islands, odkrywam tę grę na nowo a grając na trudnym poziomie muszę przyznać, że nie jest to rozgrywka banalna. Nie ma problemów co zrobić ale jak to zrobić.

14.08.2004
15:48
[43]

Bajt [ ]

Gilmar --> Mysle, ze lepiej jak watek padnie po 200. czesci niz tuz przed :)

Tez juz od dawna nie gram w NWN, bo mi sie znudzilo. Nawet te niby full RPG serwery mnie nie przyciagaja.

16.08.2004
11:39
[44]

Mr_Ban [ Chor��y ]


Gwardia jest i ma sie dobrze tyle ze sie nie udziela bo nie ma czasu niestety.

16.08.2004
11:40
smile
[45]

Mr_Ban [ Chor��y ]


Aaaa... i to bardziej aktualny obrazek. ;P

16.08.2004
11:43
smile
[46]

davhend [ Garrett ]

Ja się zgadzam z Bajtem w 100% , do dwóch setek musi dojść ! Zaniedługo będę też miał pare pytń bo będę grał w SoU i HoU pierwszy raz ! Aha no i słyszalem pogłoski , że NWN 2 jest w produkcji , więc nie wiadomo czy wątek nie dotrwa do 300 ...

16.08.2004
11:50
smile
[47]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Gilmar -->> sie nie wykruszyła tylko gra w wizardry/pracuje/gra w dooma3/gra w wizardry/gra w wizardry, aaaa i dla odmiany gra w wizardry

do 200 dojdziemy powolutku (nic na siłę) a niedługo, myślę, wątek znowu się rozbuja, wyjdzie Kult, Dungeon Lords, itd

keep up good work!

16.08.2004
12:36
smile
[48]

Gilmar [ Easy Rider ]

To rozumiem, uderz w stół, a nożyce sie odezwą...
Nie ma to jak sprowokować starych repów wątku. Pojawiają się natychmiast.
Nie myślcie, ze jakis tu defetyzm sieję... dobro watku lezy mi bardzo na sercu...

16.08.2004
13:03
smile
[49]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

hej didle da didle di dida... nie siac defetyzmu !!!:D

Bajta na zdjeciu rodzinnym nie ma...bo kurde nie zdazyl :P... a mi juz farba wyschla po pewnym czasie , co nie zmienia faktu iz po przeslaniu wizerunku swojej mor..ee... twarzy, moze zostac domalowany ;)

po za tym sa wakacje ... i jakos nie ma czasu pograc... a to piwo, a to opalone nogi :D...zawsze cos rozprasza.

16.08.2004
13:24
[50]

Bajt [ ]

Visus --> OK, zaraz Ci wysylam moja morde :)

17.08.2004
09:26
[51]

Attyla [ Legend ]

witojcie ludeckowie! Zdecydowałem nareszcie przejść ten dodatek do NWN. Niestety, utknąłem w 2 rozdziałe. chodzi o to miejsce za bramą miasta, gdzie są wejścia do paru lokacji (łupieżcy, kościany smok itp). Załatwiłem wszystko (a właściwie wszystkich:-D) i stanąłem bezradny przed mostem z cienia. Jest tam jakiś panel z kilkoma guzikami i jednym czerwonym. Coś tu (ma tym panelu) trzeba ustawić, żeby most opadł i dopuścił mnie do ostatniej lokacji. Co?

17.08.2004
09:52
[52]

Lindil [ WCzK ]

Przyciski służą do przesówania znaczków | na diagramie. Od pierwszej opcji dialogowej w to kolejno: rząd pierwszy w lewo, rząd pierwszy w prawo, rząd drugi w lewo itd... [Możliwe, że najpierw jest w prawo, potem w lewo, nie pamiętam dokładnie, ale to łatwo sprawdzić empirycznie] Kiedy wszystkie | ustawisz w jednej kolumnie z góry diagramu na dół, naciskasz czerwony i masz most.

17.08.2004
10:28
smile
[53]

Attyla [ Legend ]

Dzięki! Nie zauważyłem, że te znaczki się przesuwają. Dokopię następnym:-D I - kurde startowałem z praworządnego dobrego a jezdem praworządny zły:-D Mnich oczywiście:-D

17.08.2004
10:58
smile
[54]

Bajt [ ]

Atylla --> Jesli nie byles jeszcze na wyspach, to nie idz tam, gdzie teraz idziesz. Najpierw obskocz wyspy, a potem beholdery, bo inaczej nie bedziesz mial dostepu do jednej z wysp.

17.08.2004
10:59
smile
[55]

Bajt [ ]

Ups, sorry za pomylke w ksywce, Attyla mialo byc :)

17.08.2004
11:07
[56]

Lindil [ WCzK ]

Z wyspami nawet po beholderach nie powinno być problemu - nie można po prostu wracać do świątynii i meldować Seer [Wyrocznia pewnie po polsku? ;) ] o sukcesach, tylko prosto do promu. Chociaż na 100% pewien tego nie jestem.

17.08.2004
11:27
smile
[57]

Attyla [ Legend ]

Bajt - wyspy spacyfikowałem w pierwszej kolejności

17.08.2004
17:14
[58]

Lindil [ WCzK ]

O własnie, wyspy... Ktoś wie, czy golem którego można sobie zbudować u Makera może przejść do dalszych rozdziałów? Mi zaginął wraz z amuletem kontrolnym jeszcze przed końcową walką w drugim. I czy w plotkach o tym, że podczas jego konstrukcji można dodać do niego Enesserica [czy jak on się tam zwał - gadający miecz z Undermountain] jest odrobinka prawdy, czy to żarcik twórców?

17.08.2004
17:18
[59]

Bajt [ ]

Lindil --> Ja chyba mialem golema nawet w ostatnim rozdziale. A co do Ensserica, to nie wiem.

BTW Jak Wam sie podoba GOL po zmianach?

18.08.2004
10:38
smile
[60]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

[ niezwiazane z NWN ;) ]

Bajt --> dziwne te zmiany..niby troche taki hmm..modniejszy design? ale musze przyznac ze forum GOLA zawsze wydawalo mi sie bardzo schludne :D i przejzyste w porownaniu do innych...


a ja sie ostatnio wkur... niechcacy skasowalem sobie LE w sacred...prawie 30 poziom, co za pech..wyrzucalem niepotrzebne savy i bum... kliknelo mi sie psiakrew, a innych zapisow z nia nie mam...bleee....troche zle to rozwiazali w sacred pod wzgledem ergonomicznym ze tak sie wyraze :D

18.08.2004
10:42
[61]

Attyla [ Legend ]

Bajt próbowałem wczoraj przejść przez ten most - bez skutku. Musiałem robić coś źle. Chyba, że trzeba po kilka razy naciskać te same przyciski. Ta jedna linia ma być na środku?

Co do nowej szaty forum - to mam mieszane odczucia.

18.08.2004
10:44
[62]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Jakiś czas temu na cdprojekt.info pojawił się nowy patch do NWN, zatytułowany jest : "inwokacje".
Nie znalazłem żadnego opisu do niego na stronie, ale może ktoś z Was wie co on poprawia?

18.08.2004
10:46
[63]

Eliash [ Generaďż˝ ]

[Edit dla ubogich]

Nie inwokacje a inkantacje

18.08.2004
10:46
[64]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Bajt ---> a tak przy okazji to rozumiem ze fotka to twoja postac? ;) jesli tak, to mam, dostalem, jest ok, w najblizszych dniach postaram sie domalowac do rodzinnego portretu ;)

18.08.2004
10:48
[65]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

o wlasnie ktos instalowal tego patcha? tez jestem ciekaw, a nie mam jak sprawdzic czy cos poprawia? :D

18.08.2004
10:54
smile
[66]

Bajt [ ]

Visus --> Tak, to moja postac :)

A ten patch dodaje po prostu inkantacje przy rzucaniu czarow, ktore jakims cudem "wypadly" w polskiej wersji. Ja juz to mam od dawna.

18.08.2004
10:58
smile
[67]

Bajt [ ]

Zapomnialem jeszcze o Attyli :)
Attyla --> Tak, musisz ustawic te "#" w jednej linii. Jak grasz magiem to nie ma problemu, bo przyciski sa przetlumaczone. A jak nie, to masz tam jakies niezrozumiale napisy. Na tym moze polegac najwiekszy problem.


A co do nowego wygladu GOLa, to po zmianach chodzi mi znacznie wolniej. :(

18.08.2004
11:02
[68]

Attyla [ Legend ]

A właśnie... Dzięki. Dziś spróbuję ostatni raz, bo jutro jadę do Grecji:-)))) A tak swoją drogą to gram mnichem i też tłumaczę te napisy:-D

18.08.2004
11:07
[69]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

a co ?? startujesz na olimpiadzie?? :D:D:D

19.08.2004
22:59
smile
[70]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie Najemnicy!
Zainstalowałem nowa wersje Opery i sprawdzam wszelakie wersje działania na forum.
Przepraszam za off topic.

19.08.2004
23:54
[71]

wert [ Ronin ]

On chyba dodaje słyszałne inkantacje przy rzucaniu czarów (to: 'ipu soleno sałatka').
Hotu do wywaliło i trzeba było pliki wgrac do override.

Ale nie jestem pewien :-)

A co sądzicie o bladym mistrzu?

Wg instrukcji pisze ze nowe zaklecia ma mozliwosc nauczenia sie co 2 poziomy jak pierwotna klasa a tym czasem to bym powiedział ze nowego poziomu dostaje co 4 poziomy - bład instrukcji czy gry czy jeszcze cos?
Do tego zaklecia liczone są w stosunku do poziomu maga a nie postaci! (5/10 mag/blady mistrz rzuci magiczny pocisk tak jakby był 5 poziomowy magiem - to ze jeszcze ma 10 poziomow bladego to sie nie liczy).

Do tego nowe umiejętności - zwiekszona KP, odpornosci, umiejetnosci dotykowe - raczej mag czegos takiego nie potrzebuje bo soti przewaznie z boku a nie w srodku walki.

Jakos to nie jest klasa która słuzy (wzmacnia) maga a raczej czyni z niego maga bitewnego (biteny nekromanta? :-) )

20.08.2004
10:46
smile
[72]

Bogas [ Senator ]

Garść informacji o NWN2:
Prace nad grą rozpoczęły się 1 Lipca i jak na razie nad grą pracuje 10 osób. Jak rozumiem z tego 6 osób to rysownicy do concept artów. Oczywiście 4 z nich do byli rysowniczy Black Isle. A gdzie trwają pracę na NWN2? Oczywiście w byłym biurze
Black Isle :)
Gra ma działać na totalnie innym silniku graficznym, co nie zmienia faktu ze nadal będzie to Aurora. Obsidian ma zamiar się w szczególności skupić na kampanii dla pojedynczego gracza. Ponieważ z 36 osobowej ekipy 16 osób to starzy wyjadacze z Black Isle to wykorzystają wszystko to czego nauczyli się podczas prac na Fallout i Planescape: Torment. Jak mówi Feargus Urquhart to ma być to ma być naprawdę wspaniała gra dl pojedynczego gracza.
Ekipa myślała o starych cRPG* i wiedzą ze w nowych cRPG coś zostało zatracone. I właśnie do starych cRPG* ta gra ma się odwoływać.
Mają także zamiar stworzyć całkiem inny interface. Ponieważ "point and click" interface nie jest najlepszym rozwiązaniem w grach multi, to zastosują klawisze skrótów.
Także system pomocników ma wyglądać lepiej. Pomocnik będzie się pytał czy potrzebna jest pomoc graczowi lub po prostu będzie przycisk pomocy. Pomocnicy mają być bardziej "żywi" ciekawsi oraz będą odgrywać większą rolę w toczącej się opowieści.
Co do edytora to poszukują drogi aby początkujący mieli łatwiej i szybciej mogli robić moduły.
Mają zamiar także zrobić generator modułów. Ty wybierasz tylko parametry modułu a komputer już tworzyć moduł zdatny od razu do grania. Oczywiście będzie go można modyfikować według potrzeb.
Instalacja modułów także ma być łatwiejsza. Wystarczy raz kliknąć i od razu moduł się zainstaluje (już teraz w niektórych modułach coś takiego jest i Obsidian to zauważyło). Bez kombinowania z hack- packami, portretami, muzyką itp. Mapa ma także być lepsza, a cała opowieść ma się rozgrywać w Neverwinter (SIC!). Myślą także nad tym aby dodać możliwość grania 64 osobom na jednym serwerze. Być może także będzie można grać nowymi rasami :)
Żeby rzeczy stworzone przez fanów były kompatybilne, i gracze nie mieli problemów z edytorem drugiej części i gra nadal będzie na silniku Aurora, więc czy to oznacza ze moduły stworzone do NWN będą działały w sequelu?

* Feargus pewnie za stare cRPG uważa także sagę BG, Fallout, Torment itp. I dlatego w tekście są odwołania do starych cRPG.

W tekście powyżej mogą być błędy z powodu tego ze nie znam perfekcyjnie ang.
Tak samo mogłem się pomylić w liczbach gdyż nie miałem teraz dostępu do jednego z tekstów z którego większość z liczb wziąłem.

21.08.2004
13:08
smile
[73]

Bogas [ Senator ]

Totalny bezsens!
Obsidian chce zrobić coś podobnego do sterowania klawiszami:
WASD
Atak:
W
Użycie atuty w czasie walki:
2xW
I co za tym idzie gra będzie bardzie TPP niż izomertrią :/
Taką walkę to można o kant d... potłuć.

21.08.2004
14:27
smile
[74]

Bogas [ Senator ]

Nie ma jak mówić samemu do siebie :)
Ponieważ Bajt miał problemy z instalacją polskich klas prestiżowych. A ja miałem to sprawdzić podaje instrukcje jak to zrobić (sorry ze tak późno ale dopiero teraz mi się chciało :)
1. Ściągamy PRC ze strony którą podałem na końcu.
2. Postępujemy tak jak piszą w pliku czytaj to.
3. Wgrywamy pozostałe pliki o rozszerzeniu .hak do katalogu o tej samej nazwie.
4. Otwieramy moduł w którym chcemy mieć nowe PRC.
5. Klikamy na Pli--- > importuj i z listy wybieramy prc_PL_201c.erf
6. Klikamy na Edytój--- > właściwości modułu. Klikamy na zakładce Własną zawartość. I z rozwijanego okienka wybieramy hak który nasz interesuje i klikamy dodaj. Kiedy już dodamy wszystkie haki potrzebne do PRC klikamy na rozwijane okienku obok napisu własny plik tlk. Wybieramy potrzebny tlk. I dajemy ok.
7. Zapisujemy moduł. I już w NWN mamy dostępne nowe klasy prestiżowe.
Zostaje tylko plik PRC Pack.hif ale nie znalazłem innych plików o takim rozszerzeniu i nie wiem do jakiego folderu może pasować. W każdym razie podczas tworzenia postaci są dostępne nowe rzeczy.

21.08.2004
14:54
[75]

sebekg [ Generaďż˝ ]

Wiecie moze skad mozna ssac darmowa wersje poradnika ??? do podstaweowe wersji NWN ?

21.08.2004
16:48
smile
[76]

Bajt [ ]

Bogas --> Dzieki, chyba tak robilem, ale jeszcze to sprawdze. Ale nie teraz, bo sie zagrywam w BG2 :))

A co do takiego sterowania w NWN2, to mam nadzieje, ze to zart. Choc nie mam nic przeciwko chodzeniu WSAD-em, ale walka to juz przesada.

21.08.2004
17:14
smile
[77]

Bogas [ Senator ]

Musiałeś jednak o czymś zapomnieć. Inaczej na 100% by Ci poszło.
Co do chodzenia WSADem to nie wyobrażam sobie walki z kilkunastoma goblinami w czymś takim.
O trybie multi już nie wspominając.

21.08.2004
17:52
[78]

Trollf [ ]

gdyby NWN2 mialo byc w trybie FPP, to WSAD jak najbardziej na miejscu by byl... :D

21.08.2004
20:43
[79]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Witam wszystkich tutaj zebranych :)
Chciałbym zadać parę pytań odnośnie NWN, a ponieważ są tu sami wyjadacze na pewno nie będzie to dla Was żaden problem. Otóż zabrałem się znów za grę w NWN (wcześniej nie skończyłem). Jestem dopiero w I rozdziale (właśnie idę po 4 składnik lekarstwa) i do tego czasu zebrałem dość dużo rzeczy niewiadomego pochodzenia. Na razie ich nie sprzedawałem, bo ceny jakie oferują za nie kupcy są marne. Do tych przedmiotów należą m.in. różnego rodzaju klejnoty typu ametyst, granat, ognisty agat itp. Intryguje mnie również do czego przydatna jest m.in. krew smoka, czy to co zostaje z ognistych żuków. Na koniec chciałbym się jeszcze zapytać, czy do czegoś można wykorzystać później książki? Nie tylko te zwykłe, ale np. Dziennik Meldanena, Pamiętnik Lady Tabglebrook itp. Z góry Wielkie Dzięki za odpowiedź na pytania.

21.08.2004
20:46
smile
[80]

Father Michael [ Padre ]

Gordek -> krew smoka, odwloki zukow i cala reszta barachla sluzy do tworzenia magicznych przedmiotow, w niektorych ksiegach znajdziesz przepisy.
Dzienniki po przeczytaniu wyrzucalem, jako przedmioty nie sa potrzebne, wazna jest tresc.

21.08.2004
21:22
smile
[81]

War [ dance of death ]

Witam :)
Gwardia jest, tylko dawno nie grała, skleroza złapała, a i czasu coraz mniej :)
Ale dobijcie do 200, to obiecuje, że wpadnę na browara :)
Pozdrawiam.

21.08.2004
21:43
smile
[82]

sebekg [ Generaďż˝ ]

To chyba pozostaje Mi wyslac sms-a

22.08.2004
00:27
[83]

Bogas [ Senator ]

Jeżeli już jesteśmy przy dodawaniu nowych możliwości dla graczy do poniżej daje linka do hacka który pozwala na granie psionem! Szkoda tylko ze nie powstał jeszcze zaden modół dla psioników (a trzeba powiedzieć ze ten hack na vault jest już jakiś czas).
------ >

22.08.2004
09:43
[84]

Mr_Ban [ Chor��y ]

Gordek - jak ja Ci zazdroszcze ze zaczynasz dopiero NWN! Ehhh...

22.08.2004
11:16
smile
[85]

Bajt [ ]

Bogas --> Heh, ta psionika jest z drugiej edycji (?!). Ciekawe, czemu nie z trzeciej. Musze to niedlugo wyprobowac, podobno w drugiej edycji psionika byla nie wywazona. No, ale to jest NWN.

22.08.2004
11:47
[86]

HopkinZ [ Senator ]

Witam szanownych podrózników po długiej przerwie!
Wakacje oraz nagłe zainteresowanie grą Enemy Teritorry sprawiło, iż odstąpiłem na chwil kilka od NWN :). Jednak znów wracam na stałe do karczmy =].

Aktualnie zacząłem przechodzić podstawkę nwn. Nigdy jej jeszcze nie ukończyłem (najdalej zaszłem na sam początek Luskan) więc pomyślałem, że wypadałoby przejść =]. Tym razem wqziąłem sobie dla urozmaicenia Czarownika, którym jeszcze nigdy nie grałem w żadne nwn :).

23.08.2004
08:23
[87]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

nie zgadzam sie na klawiszw WSAD moga je sobie WSADzic w dupe !

sebekg ---> pograj bez poradnika ;) bedzie ciekawiej

Gordek ----> krew smoka, diament, pyl faerie, drzewo zelazne, woda swiecona i hmm...cos jeszcze to przedmioty ktore podwyzszaja porametry broni lub pancerza :)... ee...tz. kowal to za ciebie zrobi :D

23.08.2004
08:25
[88]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

[ edit dla ubogich ]

przepraszam :(

"klawisze", "parametry"

23.08.2004
10:40
[89]

Viator [ Pretorianin ]

Sończyłem wczoraj SoU (czarodziejem), no i niestety się rozczarowałem, w szczególności , że wcześniej przeszedłem HotD.
A teraz pytanie : Czy w HotD jest coś ciekawszego w akanach (niż w NWN oraz Sou) ? Mam 16 lv w magi , tzn czy są jakieś ciekawe czary , skile itp dla magów?

23.08.2004
15:06
smile
[90]

Bogas [ Senator ]

Dzisaj mijają moje dwa lata spędzone na forum :)
Tak samo od dwuch lat mam trawały dostęp do netu bez wychodzeniu z domu :)
Viator- Są czary kolejnych poziomów, czary epickie. Nowe przedmioty itp.

23.08.2004
15:21
smile
[91]

Bajt [ ]

Bogas --> Gratulacje!
Fajnie to wyglada w Twoim profilu:
Data Rejestracji: 23 sierpnia 2002
pierwszy post: 23 sierpnia 2002
ostatni post: 23 sierpnia 2004


Ja bede mial 2 lata na poczatku wrzesnia :)

23.08.2004
16:00
smile
[92]

Bogas [ Senator ]

Jak się okazało scenariusz do Demon Stone napisał R.A Salvatore.Już wiemy dlaczego w grze będzie Drizzt ;)
Bajt- Dzięki.

24.08.2004
08:05
[93]

Viator [ Pretorianin ]

Oki. Poszedłem w arkana, no i od razu awans i czary 9 kręgu. Co się bardziej opłaca: zaczymanie czasu czy przemiana w potwora (fajnie się wygląda jako baloor, slad lub smok - tylko jest mały mankament , jest strasznie duży i nie mieści się w dzwiach).

24.08.2004
08:19
[94]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Viator -> JA osobiście nie lubię przemian mojej postaci - podczas przemiany nie działają bonusy do cech (np. Pierścień jasnej myśli +3), mojemu magusowi spada inteligencja i po powrocie do normalnej postaci zapomina kilku czarów.
Ja bym wybrał zatrzymanie czasu - mozna takiego combosa wrogowi przywalić że ho, ho :)

24.08.2004
13:24
smile
[95]

Bogas [ Senator ]

News z strony cd projekt:

Kilka dni temu podaliśmy Wam garść podstawowych informacji na temat trzeciej części serii Baldur’s Gate, z których wynikało jedynie, iż takowy tytuł znajduje się w produkcji i na rynku pojawi się w bliżej nieokreślonej przyszłości. Dziś natomiast prezentujemy kolejną porcję wieści dotyczących tego tytułu, które dają troszkę lepszy obraz BG3. Szczegóły znajdziecie w rozwinięciu newsa.
Jak można było przewidzieć, BG3 nie będzie bezpośrednią kontynuacją historii opowiedzianych w dwóch pierwszy częściach. Atari pragnie jednak, aby "trójka" miała podobny, epicki wymiar oraz oferowała graczom ogromny świat pełen zapadających w pamięci postaci.
Gra cechować się będzie wspaniałą grafiką 3D, jednakże twórcy nie zdecydowali jeszcze czy stworzą własny silnik czy wykupią licencję na wykorzystanie jednego z już istniejących. Atari postawiło sobie za cel stworzenie okazałej graficznie gry RPG, która zarówno sprosta wspaniałemu dziedzictwu BG oraz rozwinie gatunek.
John Hight, producent wykonawczy Atari, zapytany czy w kontynuacji akcja przedstawiona zostanie z rzutu izometrycznego, stwierdził: "Atari nie obawia przemieszczenia kamery w celu osiągnięcia bardziej kinowego efektu. Nowy punkt widzenia będzie bardziej spektakularny niż tradycyjny rzut izometryczny i przybliży gracza do akcji rozgrywającej się na ekranie. Chcesz widzieć strach w oczach orka, którego zmieciesz swoim fireballem, nieprawdaż?"
Zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami, za podstawę gry użyty zostanie system D&D w wersji 3.5.
Co ciekawe, przedstawiciel Atari zapowiedział, iż oprócz walki w BG3 na gracza czekać będzie masa różnorodnych questów, a postacie dysponować będą również umiejętnościami nie związanymi z walką, tak aby część zadań można było rozwiązać bez użycia siły.
John Hight obiecuje, że trzecia część Baldur’s Gate "będzie epicka".

3D bez izometrii. Jak dla mnie du... :/

24.08.2004
13:32
[96]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

spokojnie Bogas..spokojnie, wazne ze cos tam chca zrobic ;) i fajnie ze BG3, bo nie oszukujmy sie ale BG mialo to cos czego inne rpg jakos nie zawsze oferowaly, wiec badzmy dobrej mysli

24.08.2004
13:36
[97]

Bogas [ Senator ]

Tylko ze to oferowały Baldursy nie nowa część o której nic nie wiadomo. To coś oferował Bioware nie jakaś inna firma.
Co nie zmienia faktu ze jestem optymistą i będę czekał na tą grę.

24.08.2004
13:54
smile
[98]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

wiem, wiem....ale czekac chyba warto co nie? a noz widelec bedzie "pelen wypas" ? :D

24.08.2004
13:59
smile
[99]

Bajt [ ]

Ja tylko mam nadzieje, ze BG3 bedzie dorownywalo dlugoscia poprzednikom. Jak sobie teraz gram w BG2 juz kilkanascie i wiecej godzin, to nadal jestem w drugim rozdziale. W kampanii NWN bylbym juz chyba w polowie albo dalej.
Drugie moje zyczenie co do BG3 to rozbudowane questy poboczne. Patrz poprzednie czesci.
I na koniec, chcialbym, zeby skupili sie na fabule, a nie tylko na nowych efektach graficznych.

24.08.2004
14:02
[100]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

a to swieta prawda, tez bym chcial zeby postawiono najwiekszy nacisk na fabule, efekciki graficzne to tylko przyjemnosc dla oka, ale wciagajaca historia...mniam ;) to juz cos co sie sni po nocach...

24.08.2004
14:07
smile
[101]

Bogas [ Senator ]

Oczywiście ze ciekawa fabuła i mnóstwo questów to rzecz najwazniejsza. Jeżeli te rzeczy nie będą nat dobre jak w poprzednich częsciach to nawet niech się nie biorą za tą grę. W RPG bez tych rzeczy mogą zrobić chociażby fani na silniku NWN2 ;)

24.08.2004
19:08
[102]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Mam problem w Grobie Mistrza Zagadek.
Z trzema posągami :). Jak otworzyć te %^&*@# piorunow-ochronne-drzwi???

Czy ktoś mi pomoże :( ??
Prosze dokładnie a nie podpowiedziami :).

P.S. Dźwignie już nacisnałem i są trzy kolory - żołty, czerwony i chyba niebieski

Pozdro

24.08.2004
19:48
[103]

m6a6t6i [ hate me! ]


Jeśli ktoś chce sobie zassać polskie moduły do NWN z dość szybkiego serwerka, to zapraszam na moją stronę. Dokładny link do downloadu modułów poniżej :

24.08.2004
19:49
[104]

m6a6t6i [ hate me! ]


Sorki, coś się źle wkleiło. Poprawka :

24.08.2004
20:02
[105]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

@Mati
A mi nie pomożesz?? :(

(patrz pytanie ^u góry)

24.08.2004
20:34
smile
[106]

Bajt [ ]

Szef Nazguli --> Ma byc tylko jeden kolor - niebieski.

25.08.2004
09:46
smile
[107]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

25.08.2004
09:48
[108]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

oj...ale sobie dodalem wypowiedz....a niech to wciornosci..a mialo byc tak pieknie z fotka roddzinna...

25.08.2004
10:00
[109]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

nowa czesc ---->

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.