GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dzisiaj jechałem windą...

31.07.2004
18:56
smile
[1]

Dexter666 [ aka Harnaś, aka eiP ]

Dzisiaj jechałem windą...

...i się zastanawiałem co miałbym zrobić jakby ona(winda:) zaczęła spadać :D czy mam się położyć? stać czy jak? teraz sprecyzuje pytanie. Jak się najlepiej zachować w spadającej windzie z...powiedzmy 3 piętra, a jak z wyższego-kiedy prędkość windy będzie taka duża ze ja się uniosę w górę:) (wiem, ze został by po mnie "przecier człowieczy" ale tak teoretycznie) :-D

31.07.2004
19:01
[2]

Coy2K [ Veteran ]

a co to za roznica gdybys i tak zostal zmiażdżony...winda jak pudełko...zgniotła by się i Ciebie rowniez...z 3 pietra najlepiej sie rekami przytrzymac scian zebys podczas uderzenia za bardzo sie nie poobijał

31.07.2004
19:04
smile
[3]

Gooz' [ Generał ]

... a gdybyś już jakimś cudem przeżył upadek z wyższego piętra i miażdżącą siłę opadającego sufitu winny, to i tak zginąłbyś pod ciężarem spadających lin mocujących.

31.07.2004
19:05
[4]

Dexter666 [ aka Harnaś, aka eiP ]

a nie lepiej sie położyć? jak by sie stąło to podczas uderzenia gwaltownie spadamy na podłoge.

Coy2k->jak rekoma sie trzymac?:P

31.07.2004
19:06
[5]

Game Over [ Generał ]

Lepiej dla zdrowia chodzić po schodach

31.07.2004
19:08
[6]

Kurdt [ Kocham Olkę ]

Ogladałem kiedyś taki programi gosc stanąl w kącie, zaparł się rękami i nogami, "wbił" się w ten kąt, ugiął kolana i go spuscili z 8 pietra. Przeżył i nawiet żadnego żłamania nie miał.

31.07.2004
19:09
[7]

Dexter666 [ aka Harnaś, aka eiP ]

nie odswiezylem :/

Goozys --> serio? to one takie ciezkie? powiedzmy lina sie urwala zaraz przy kabinie i nie nie spada z gory hehe...kto jest winny?:D

Game Over --> kiedys codziennie wlazilem na 10 piętro :| przezwyciezylem strach do windy i teraz jeżdzę :)

31.07.2004
19:11
smile
[8]

Gooz' [ Generał ]

eip --> Jak przy samej windzie, to nic Ci nie zrobią, ale pamiętam przypadek gdy w moim bloku zerwała się winda (na szczęście pusta) na 11 piętrze, a puściły liny mocujące w bębnie. Widna spadła, a za nią liny... nie muszę chyba pisać, jak to później wszystko wyglądło :)

31.07.2004
19:13
smile
[9]

Hakim [ Konsul ]

No co Wy. Wystarczy podskoczyć na jakieś 30cm tuż przed uderzeniem windy w podłoże. Oczywiście im wyższe piętro z którego spada winda tym podskok musi być na większą wysokość. Np. dla 8 piętra to już 76 cm.
Spadając z wyższych pięter, to trzeba uważać, żeby się głową w sufit nie walnąć.
Wiem bo próbowałem z kumplami :D

31.07.2004
19:15
smile
[10]

Dexter666 [ aka Harnaś, aka eiP ]

Goozys --> spadła winda kiedyś u Ciebie w bloku? łooooo, musze nasze kontakty ograniczyć do minimum, tzn moje przyjazdy do Ciebie :D

31.07.2004
19:17
[11]

Gooz' [ Generał ]

Hakim --> Mam rozumieć, że robiłeś z kolegami live crashtesty z windą? I dzięki jednemu testowi masz tak dokładne pomiary? Luzik...

31.07.2004
19:19
smile
[12]

Gooz' [ Generał ]

Acha... jeszcze jedno... co Wam da to podskakiwanie. W końcu z windą Wy także spadacie i działają na was takie same prawa fozyki, jak przy wyskoku np. z okna. Więc efekt będzie zawsze taki sam... miazga! Widzę, że niektórzy mają dziwne wyobrażenie, iż w windzie panuje próżnia lub zmiejszona grawitacja.

31.07.2004
19:21
smile
[13]

Kurdt [ Kocham Olkę ]

A znacie taką piosenkę?

Kiedy rano jadę osiemnastką, chociaż ciasno, chociaż tłok, jak przywalę małej siedemnastką, to sru... i już.

31.07.2004
19:25
[14]

Hakim [ Konsul ]

A tak na serio, to kiedyś oglądałem jakiś program w tv, w którym prezentowali pewien superamortyzujący ("superpochłaniający" energię) materiał. Wymyślił go jakiś Polak (zastrzelcie mnie, ale nic więcej nie pamiętam, poza tym, że był moim imiennikiem).
Prezentowali w programie spuszczenie czegoś podobnego do windy z facetem w środku z pewnej wysokości. I nic mu się nie stało (to akurat dziwne nie było ;-))

Co prawda, przyszłość tego materiału wróżono raczej w zderzakach samochodowych niż w windach, ale kto wie.
Szkoda tylko, że nic więcej nie pamiętam :-(

31.07.2004
19:28
[15]

Hakim [ Konsul ]

Goozys ---> przecież to oczywiste, że w stosunku do podłoża ty poruszasz się z prędkością windy i nie ma szans, żeby Ci się nic nie stało.
Ba, nawet nie zdołasz podskoczyć, bo musiałbyś pokonać niebywały ciężar właściwy swojego ciała.

31.07.2004
19:31
[16]

slowik [ Legend ]

Hakim===>jesli obaj ogladalismy to samo to nie byl to zaden specjalny material tylko zmiana energi na ruch obrotowy .... tak w skrocie :-)

31.07.2004
19:32
smile
[17]

Gooz' [ Generał ]

Hakim --> No właśnie... :) Więc z chęcią dowiedziałbym się w jaki sposób testowałeś z kolegami spadanie windy wraz z Wami (jak się domyślam) i jak uzyskaliście te 76cm.

31.07.2004
19:37
smile
[18]

Hakim [ Konsul ]

Gooz ---> powiedz, że sobie teraz jaja robisz. Czy Ty na prawdę uwierzyłeś w te brednie które napisałem? Ja po prostu mam dobry humor. :-)

sowik ---> całkiem możliwe. Oglądałem to bardzo dawno temu. Nic już nie pamiętam. Ale jak na coś wpadnę to wrzucę tu.

Udanego wieczoru życzę! Spadam na karkówkę z grilla :-)
Trzymajcie się.

31.07.2004
19:38
smile
[19]

Hakim [ Konsul ]

slowik oczywiście, przepraszam za literówkę :-(

31.07.2004
19:45
[20]

piter_b [ Pretorianin ]

jakbys spadł z 40 piętra :| to przeciązenie rozwaliło by ci głowe :P

31.07.2004
19:47
smile
[21]

Gooz' [ Generał ]

Hakim --> No właśnie nie uwierzyłem, dlatego chciałem abyś mi to wytłumaczył. A tak tylko mnie przekonałeś o tym, że pociskałeś farmazony.

31.07.2004
20:31
[22]

YAhhMED [ Legionista ]

Moj kolega kiedys byl w windzie na 10 pietrze gdy ta zaczela spadac (zerwala sie linka). Na 7 sie zatrzymala gdyz zadzialal automatyczny hamulec. Gorzej by bylo jakby spadal z 2 lub 3 pietra i niezdazyl by sie zalaczyc ten hamulec. W takim wypadku proponowal bym nie stac posrodku gdyz nadzial bys sie na taka sprezyne ktora tkwi w ziemi pod winda (przynajmniej u mnie).

31.07.2004
20:47
[23]

Chmielek [ Warrior of the World ]

Panikowac i sie modlic !!!!

31.07.2004
20:49
smile
[24]

Father Michael [ Padre ]

O ile winda sie jezdzic nie boje to jak kilka razy mialem okazje jechac do GOLa na 13 pietro to ta stara winda mnie przeraza :). Jestem pelen podziwu dla Redakcji, kilka razy dziennie do gory i na dol :)

31.07.2004
20:50
smile
[25]

mateusz2 [ Senator ]

spiderman w takich sytuacjach zawsze przed dach wychodzi

31.07.2004
20:53
smile
[26]

Father Michael [ Padre ]

YAhhMED -> BTW co sie robi jak juz winda sie zatrzymala hamulcem? Bo ja, wychodzac przez drzwi, caly czas myslalbym tylko o tym, ze zaraz hamulec pusci :)

31.07.2004
20:54
smile
[27]

Herr Pietrus [ 404! Rank not found ]

ja tam mam w bloku w miare nowe, windy.. a poza tym mieszkam na pierwszy piętrze ;-)
ale jak patrzę na windy u kumpla, to rizumiem to pytanie...
moim zcaniem chyba jednka najlepiej sie położyc - jeśli hamulec nie zadziała, to przy spadaniu z w miarę znosnej wysokości najmniej w takiej pozycji mozna odczuc skutki upadku - nie pzrewrócisz sie, nie uderzysz o cos...
tylko ze to teoria - w praktyce nie zdazyłbys kucnac ju juz leżałvys w pogiętej kabinie na dole szyby ;-)
trzeba wiec chyba odczas upadku z windą byc optymsta... wiara góry pzrenosi

31.07.2004
21:05
[28]

Thc~Jazz [ Pretorianin ]

Ja wam opiszeswoje wspomnienia z windą w sosób następujący, kiedys za łebka jeżdziłem na windzie czyli na jej dachu,
przeżycie tego to dziwna sprawa człowiek, zbliża się do dzięsiątego piętra i jedynw co ma w myślach żeby czasami
ta potworna winda nie zgniotła mu kości. Ale na końcu okazuje się wszystko jest ok i można sobie oddechnoąć :)

31.07.2004
21:12
[29]

Gooz' [ Generał ]

Thc~Jazz --> Tak jak mówisz... Ja przez dwa lata wjeżdżałem na swoje piętro (13) wisząc pod windą, ale bubel był taki, że jak zatrzymywała się u celu, to ja wisiałem na dwunastym piętrze i dzień w dzien musiałem jeszcze zaliczać szesnaście schodów do góry.

31.07.2004
21:30
[30]

Esqualante [ Jyhad Baghadyr ]

Od kiedy przeszedłem kilka gier FPS typu HL, Red Faction, AvP2 nie jeżdżę windami ;).

A na serio - winda to pułapka. Nie ma z niej ucieczki. Czego byś nie zrobił, skutek będzie ten sam.

31.07.2004
21:45
smile
[31]

Verminus [ Prefekt ]

Father Michael ----->
Dokładnie, winda w budynku w którym urzęduje GOL jest przerażająca :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.